Nou ja, een probleem wil ik dat niet noemen om eerlijk te zijn. Maar goed ik kijk al jaren F1 zonder NL commentaar.Gaitman schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 20:57:
Als Viaplay het commentaar niet wil leveren voor F1TV Pro dan kunnen ze Olav ook nog vragen. Is gelijk het sync probleem ook van de baan.
Vind je dat Engels commentaar niet verschrikkelijk druk ?CH4OS schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 15:17:
[...]
Nou ja, een probleem wil ik dat niet noemen om eerlijk te zijn. Maar goed ik kijk al jaren F1 zonder NL commentaar.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Loopt al een feature request voor in de github repository.TripleQ schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:43:
Misschien iets voor de Race control app? Het geluid van Olaf in de streams verwerken van F1 tv? Geen idee of dat rechten technisch mag en kan?
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 15-02-2022 16:53 ]
Ik vind dat wel meevallen eigenlijk. En soms zet ik gewoon het FX geluid aan. De onboard streams zijn dan helemaal goed te verstaan met de boordradios, wanneer je bijvoorbeeld Race Control gebruikt.G_Dragon schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 15:50:
Vind je dat Engels commentaar niet verschrikkelijk druk ?
3x sneller internet down, (30x sneller up), en dat voor €30,- minder dan wat ik afgelopen jaar bij Ziggo betaalde en €160,- minder dan wat ik dit jaar zou betalen. Mocht in de eerste 3 maanden blijken dat ik die extra down/up niet nodig heb, stel ik het naar beneden bij (200mbit) en ben ik nog eens €85,- goedkoper uit.
Dan is de keuze snel gemaakt. Ziggo is de boot naar mijn idee misgelopen. 17 maart komen ze bij mij de aansluiting regelen, dus dat is net op tijd voor de eerste race
En is Ziggo nog met een tegenvoorstel bij je teruggekomen? Er vanuitgaande dat de overstapservice gebruikt is.LA-384 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:38:
Gisteren toch maar eens de rekensom voor mezelf gemaakt en besloten over te stappen naar KPN glasvezel.
3x sneller internet down, (30x sneller up), en dat voor €30,- minder dan wat ik afgelopen jaar bij Ziggo betaalde en €160,- minder dan wat ik dit jaar zou betalen. Mocht in de eerste 3 maanden blijken dat ik die extra down/up niet nodig heb, stel ik het naar beneden bij (200mbit) en ben ik nog eens €85,- goedkoper uit.
Dan is de keuze snel gemaakt. Ziggo is de boot naar mijn idee misgelopen. 17 maart komen ze bij mij de aansluiting regelen, dus dat is net op tijd voor de eerste race. Overigens kan ik al online kijken via KPN nu. Dus mogelijk kan ik Viaplay in maart ook al activeren.
Ik ben mij nog aan het oriënteren. Ik heb een alles in een pakket bij ziggo en prima te spreken over de geboden producten. Maar zoals het aanbod van Viaplay bij Ziggo, is het soms leuren om een leuke korting of aanbod te krijgen als vaste klant.
Ben aan het kijken om over te stappen naar KPN, maar twijfel nog of ik wel viaplay wil. Behalve F1 en wellicht Premier League vanaf augustus lijkt mij de rest van het aanbod niet echt bemoedigend.
Vóór de aanmelding bij kpn heb ik mijn telefoonnummer uit m'n accountinfo gehaald bij ziggo. Ze zullen ongetwijfeld willen bellen, maar tenzij ze gratis viaplay bieden, kunnen ze niets interessants aanbieden voor mij. F1 is eigenlijk het enige waar ik ziggo voor had. Buiten dat stond de tv zelden aan, of slechts als achtergrondvulling. Ik had hier eerder al gelezen dat ziggo geen gratis viaplay kon bieden, dus dan hoeven ze me ook niet te bellenZouteReus schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 22:47:
En is Ziggo nog met een tegenvoorstel bij je teruggekomen? Er vanuitgaande dat de overstapservice gebruikt is.
Bovendien heb ik een broertje dood aan bedrijven die pas met extra aanbiedingen gaan zwaaien op het moment dat je opzegt. Als ze je echt waarderen als klant, zoals ze dan beweren, probeer je klanten juist te belonen wanneer ze al langer klant zijn en niet omdat ze dreigen te vertrekken.
Exact. En mijn filosofie hierin is, als ze nu achteraf wel met een aanbieding komen heb ik jarenlang teveel betaald.LA-384 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 05:55:
[...]
Bovendien heb ik een broertje dood aan bedrijven die pas met extra aanbiedingen gaan zwaaien op het moment dat je opzegt. Als ze je echt waarderen als klant, zoals ze dan beweren, probeer je klanten juist te belonen wanneer ze al langer klant zijn en niet omdat ze dreigen te vertrekken.
Dat laatste is helaas hoe het werkt bij veel abonnementen. Als je niet overstapt bij het einde van je contract, of zelf niet actie onderneemt voor een verlengings aanbod, dan betaal je dus te veel. Want dan loopt hij automatisch door zonder een actie. Aangezien die acties vaak na een jaar aflopen.LA-384 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 05:55:
[...]
Vóór de aanmelding bij kpn heb ik mijn telefoonnummer uit m'n accountinfo gehaald bij ziggo. Ze zullen ongetwijfeld willen bellen, maar tenzij ze gratis viaplay bieden, kunnen ze niets interessants aanbieden voor mij. F1 is eigenlijk het enige waar ik ziggo voor had. Buiten dat stond de tv zelden aan, of slechts als achtergrondvulling. Ik had hier eerder al gelezen dat ziggo geen gratis viaplay kon bieden, dus dan hoeven ze me ook niet te bellen
Een goede vriend van mij was overgestapt naar kpn, toen kwam ziggo met allerlei aanbiedingen. Uiteindelijk won ziggo en kpn ging niet verder. Scheelt 200 euro per jaar voor hem, met dezelfde tv zenders. Internet snelheid uiteraard wel een verschil (kabel vs glasvezel), maar dat maakte voor hem niet uit (100/100 vs 300/30).
Ik heb hetzelfde gedaan. En ook mijn zusje en ouders ingeschreven, beiden kregen vrij snel reactie dat de Next voor hen klaar lag. Ik kreeg echter geen reactie. Ondanks dat we alle 3 hetzelfde abonnement (TV Start) hebben.ZuinigeRijder schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:50:
[...]
Ik had me aangemeld via het interesseformulier. Gisteren kreeg ik een mail met het aanbod:
[...]
Wij hebben Alles-in-1 Basis: internet 75 Mbit/10 Mbit, TV Start, Bellen, UBEE modem en een interactieve Cisco decoder met harde schijf (eigendom). Daarnaast hebben we een mobiel abonnement bij hollandsnieuwe, dus hebben we een gratis Movies en Series L pakket.
Wanneer de link in de mail gevolgd wordt, kreeg ik de volgende aanbieding:
[Afbeelding]
Dus ondanks dat ik het goedkoopste abonnement heb, krijg ik voor 50 eurocent per maand de Mediabox Next in bruikleen. Ik zie trouwens niets over bellen (we gebruiken dit alleen voor bereikbaar te zijn op de vaste telefoon). Ik weet ook niet of het huidige UBEE modem geschikt is om te gebruiken bij de MediaBox Next en of we ook een andere ConnectBox krijgen.
Let op, dit is dus nog zonder het ViaPlay (aanbieding) abonnement, die komt als het goed is per 1 maart, waarvoor ik me ook aangemeld heb.
In de voorwaarden staat trouwens niets dat je er een jaar aan vast zit of zo, dus kan na 14 dagen bedenktijd altijd nog met maand opzegtermijn opzeggen. Nadeel van TV Start is dat je wel Replay TV hebt, maar niet kunt opnemen.
Mijn huidige interactieve Cisco decoder kan wel opnemen. Weet niet of ik beide nog kan gebruiken. Volgens mij is de kwaliteit van Replay TV toch minder en kan je reclame niet altijd doorspoelen?
Ik heb via de chat gevraagd waarom ik geen reactie kreeg en mijn ouders/zusje wel. 'Next is niet mogelijk met TV Start meneer' --> 'waarom mijn ouders én zusje wel?" --> 'oh ja ik zie het. Dat is een foutje zou niet kunnen, maar dan ga ik hem ook voor u bestellen'.

Leuk, maar dat laatste is natuurlijk hoe het werkt. Ook bij KPN, en bij zo'n beetje alle andere diensten. Je hoeft bij Ziggo overigens niet op te zeggen. Gewoon na een jaar bellen dat je wilt verlengen. Krijg je zonder te zeuren korting. Vraag me af of KPN dit ook doet?LA-384 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 05:55:
[...]
Vóór de aanmelding bij kpn heb ik mijn telefoonnummer uit m'n accountinfo gehaald bij ziggo. Ze zullen ongetwijfeld willen bellen, maar tenzij ze gratis viaplay bieden, kunnen ze niets interessants aanbieden voor mij. F1 is eigenlijk het enige waar ik ziggo voor had. Buiten dat stond de tv zelden aan, of slechts als achtergrondvulling. Ik had hier eerder al gelezen dat ziggo geen gratis viaplay kon bieden, dus dan hoeven ze me ook niet te bellen
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Beetje appels met peren. Bij KPN krijg je 6 maand korting omdat je een contract neemt voor een jaar. Kun je bij Ziggo ook krijgen als je verlengt voor een jaar.LA-384 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:38:
Gisteren toch maar eens de rekensom voor mezelf gemaakt en besloten over te stappen naar KPN glasvezel.
Dan is de keuze snel gemaakt. Ziggo is de boot naar mijn idee misgelopen. 17 maart komen ze bij mij de aansluiting regelen, dus dat is net op tijd voor de eerste race. Overigens kan ik al online kijken via KPN nu. Dus mogelijk kan ik Viaplay in maart ook al activeren.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zelf neig ik toch erg naar een jaarabonnement bij Viaplay zelf: is goedkoper dan via KPN (als bestaande klant zonder combikorting), en de apps zijn direct beschikbaar op je smartphone en smarttv. Ik heb echt geen zin in problemen met casten e.d. Van de andere kant is lineair via KPN voor 9 maanden maar 5 euro duurder, dus dat is voor mij ook nog een optie.
Zo werkt het bij KPN ook. Zelf al verscheidende malen gedaan.Inspired schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:19:
[...]
Leuk, maar dat laatste is natuurlijk hoe het werkt. Ook bij KPN, en bij zo'n beetje alle andere diensten. Je hoeft bij Ziggo overigens niet op te zeggen. Gewoon na een jaar bellen dat je wilt verlengen. Krijg je zonder te zeuren korting. Vraag me af of KPN dit ook doet?
De Next is aan het gekozen Ziggo pakket gekoppeld, Viaplay staat daar los van.sambalbaj schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:18:
Hou je bij Ziggo eigenlijk die Next box als je Viaplay na bijvoorbeeld 4 maanden weer opzegt?
Testing, one, two ...
Is het liniaire Viaplay kanaal straks ook via deze kpn app te bekijken?
Ik denk ook dat er verschrikkelijk wordt onderschat dat heel voor heel veel mensen, en dan kijk ikGiel1 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:37:
Ik ben écht benieuwd hoeveel Nederlanders er uiteindelijk de portemonnee zullen gaan trekken
vooral naar iedereen zonder smart tv, "het favoriete device" voor kijken naar F1 toch echt de TV
is, en niet via PC/tablet/watnietmeer.
Onbegrijpelijk dat dit allemaal via een extra kastje moet (en dus ook extra ab, grrrrr), en niet zeker of er
na 1-8 nog steeds linear gekeken kan worden.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Dat zien we volgend jaar dan wel weer. Als er teveel klanten bij ziggo vertrekken, bieden hun het volgend jaar misschien wel weer gratis aan voor nieuwe klanten, dan ga ik dan weer terug naar ziggo, tenzij kpn dat kan evenaren.Inspired schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:19:
Leuk, maar dat laatste is natuurlijk hoe het werkt. Ook bij KPN, en bij zo'n beetje alle andere diensten. Je hoeft bij Ziggo overigens niet op te zeggen. Gewoon na een jaar bellen dat je wilt verlengen. Krijg je zonder te zeuren korting. Vraag me af of KPN dit ook doet?
Viaplay heeft een tv app maar F1 tv pro niet.Piet400 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:49:
Ik heb sinds kort een LG tv (OLED55C1) en ga een abonnement afsluiten voor F1 TV PRO. nu zit ik in de app store te kijken op de tv en zie dat deze app dat niet in staat. Weet iemand of er zicht is op de f1 tv pro app voor deze tv of dat je hem handmatig kan installeren ?
Zojuist toch gekozen om over te stappen naar KPN. Viaplay gratis en bijna hetzelfde pakket wat ik bij ziggo heb.Inspired schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:19:
[...]
Viaplay nog niet eens meegerekend, scheelt het toch €270,-.
Benieuwd of ziggo nog contact gaat opnemen voor een tegenbod. 😄
Hopen dat die er komt. Zou best eens een keer een jaar overgeslagen kunnen worden door de FOM. Hopen van nietBoinkie schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:24:
Nog even paar weekjes wachten op een nieuwe kortingscode van F1tv en we kunnen weer los!
WebOs zal waarschijnlijk laag op het prio lijstje staan om te gaan maken. Je kan natuurlijk wel casten naar je tv , of je koopt gewoon een van de vele android gebaseerde tv sticks (google chromecast, google tv, firestick, mi stick, etc).Piet400 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:49:
Ik heb sinds kort een LG tv (OLED55C1) en ga een abonnement afsluiten voor F1 TV PRO. nu zit ik in de app store te kijken op de tv en zie dat deze app daar niet in staat. Weet iemand of er zicht is op de f1 tv pro app voor deze tv of dat je hem handmatig kan installeren ?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Op dit moment wordt dus nog geen enkele Smart TV ondersteunt, tenzij het een Android tv is.Piet400 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:49:
Ik heb sinds kort een LG tv (OLED55C1) en ga een abonnement afsluiten voor F1 TV PRO. nu zit ik in de app store te kijken op de tv en zie dat deze app daar niet in staat. Weet iemand of er zicht is op de f1 tv pro app voor deze tv of dat je hem handmatig kan installeren ?
/f/image/JNefeIcDjQVIcCFGH1s8V0L1.png?f=fotoalbum_large)
Bron
"When you grow up your heart dies"
Als het goed is zou de F1 TV app Airplay moeten ondersteunen om het op je tv te krijgen?Piet400 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:49:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Werkt heel buggy met LG tv Airplay vanaf app. Chromecast ondersteuning veel beter en stabieler.YakuzA schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:13:
[...]
Als het goed is zou de F1 TV app Airplay moeten ondersteunen om het op je tv te krijgen?
Ik ook. Voor veel mensen valt het denk ik onder "gedoe waar we zonder kunnen". Viaplay is relatief makkelijk te kijken als je een 'kastje' hebt van een grote tv aanbieder, voor F1 TV moet al meer moeite gedaan worden.Giel1 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:37:
Ik ben écht benieuwd hoeveel Nederlanders er uiteindelijk de portemonnee zullen gaan trekken om toch naar de F1 te kunnen kijken.
Ik kijk graag F1, fijne besteding van een zondag, maar of ik een abo afsluit weet ik nog niet. Heb al genoeg diensten lopen eigenlijk, dus ik denk dat ik het hou bij samenvattingen en Zandvoort. Jammer maar helaas.
Om me heen zie ik ongeveer 1 op 3 F1 kijkers mensen wel een abo nemen, dat is alsnog best een redelijke conversie.
De Nederlandse Formule 1-fans hebben voor het aankomende seizoen een belangrijke keuze te maken waar ze de topklasse van de autosport willen volgen. Viaplay is de nieuwe rechtenhouder, maar heeft met de streamingdienst van de Formule 1 een geduchte concurrent. F1 TV Pro heeft echter geen Nederlands commentaar in 2022. Bron: https://nl.motorsport.com...lands-commentaar/8250510/
Edit aanvulling: Op de website van F1 TV Pro staat overigens wel geschreven dat “commentatoren en ondersteunde talen gedurende het seizoen kunnen veranderen”. Het is daarmee niet helemaal uitgesloten dat het Nederlandse commentaar van Valkenburg en Heemskerk op een later moment alsnog toegevoegd wordt.
[ Voor 24% gewijzigd door Zappert op 17-02-2022 11:55 ]
Heel jammer!Zappert schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:45:
F1 TV-klanten moeten het stellen zonder Nederlands commentaar
De Nederlandse Formule 1-fans hebben voor het aankomende seizoen een belangrijke keuze te maken waar ze de topklasse van de autosport willen volgen. Viaplay is de nieuwe rechtenhouder, maar heeft met de streamingdienst van de Formule 1 een geduchte concurrent. F1 TV Pro heeft echter geen Nederlands commentaar in 2022. Bron: https://nl.motorsport.com...lands-commentaar/8250510/

Zoals verwacht. Wel logische stap viaplay. Anders krijg je nooit abonnementen op je dienst bij de gierige NL’ersZappert schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:45:
Edit aanvulling: Op de website van F1 TV Pro staat overigens wel geschreven dat “commentatoren en ondersteunde talen gedurende het seizoen kunnen veranderen”. Het is daarmee niet helemaal uitgesloten dat het Nederlandse commentaar van Valkenburg en Heemskerk op een later moment alsnog toegevoegd wordt.
En Viaplay heeft voor veel landen de rechten gekocht. Dus die wil de f1 ook wel te vriend houden.
[ Voor 19% gewijzigd door alwind op 17-02-2022 12:23 ]
Ja dit ja. Och ja lig er niet wakker van. Genoeg aan Engels commentaaralwind schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:19:
Ik had als Viaplay ook of korting op de uitzendrechten gevraagd of het commentaar in het eerste jaar niet doorgezet. Waarom zou je de enige concurrent gratis helpen als je miljoenen moet betalen voor de beelden.
En Viaplay heeft voor veel landen de rechten gekocht. Dus die wil de f1 ook wel te vriend houden.
Misschien iets duurder maar kan het gewoon kijken en maandelijks opzegbaar. Zo geen zin in in het moeilijk doen.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Gewoon lekker Duits luisterenZappert schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:45:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
https://www.totaaltv.nl/n...iaplay-wel-bij-f1-tv-pro/
Viaplay komt hiervoor niet in aanmerking. Viaplay is dus niet gratis af te nemen onder het mom van dat gratis extra tv pakket.
Helaasch.
Is al tijden bekend.Tommiiee schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:27:
Ik heb voor de zekerheid nog even contact gehad met Ziggo, omdat zij een "gratis extra tv pakket" bieden als je klant bent bij Vodafone én Ziggo.
Viaplay komt hiervoor niet in aanmerking. Viaplay is dus niet gratis af te nemen onder het mom van dat gratis extra tv pakket.
Helaasch.
Nu ook op de frontpagegysman11 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:05:
Allemaal nog steeds speculatie. Zelfs in het artikel: "Tot voor kort stonden Ziggo Sport-commentatoren Olav Mol, Jack Plooij en Rick Winkelman op die plek, maar dat is nu veranderd. Het lijkt er daarom op dat het Nederlandse commentaar van Viaplay niet te horen zal zijn op de streams van F1 TV. "
nieuws: F1 TV Pro krijgt voorlopig geen Nederlands commentaar meer
I intend to live forever. So far, so good.
Dat word helaas overstappen...IkWilbert schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:04:
[...]
Nu ook op de frontpage
nieuws: F1 TV Pro krijgt voorlopig geen Nederlands commentaar meer
https://github.com/robvdpol/RaceControl/issues/280
Oeh please laat ze dit ook doen bij F1TV Viewer voor Android TV!menzo schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:09:
Hopen dat ze met RaceControl met deze feature aan de gang gaan.
https://github.com/robvdpol/RaceControl/issues/280
Dan is er nog kans dat ik blijf
Als ik het goed begrijp kan je dan gebruik maken van een lineair kanaal 200. Kan je dan met de CI+ module en de Ziggo Smartcard zowel beneden als boven Formule 1 kijken op dat kanaal? (Dus op 2 tv's met 2 smartcards?)
+kan je daarnaast ook nog streamen via de Ziggo Go App? / Viaplay app?
Een aantal pagina's terug was hier nog discussie over volgens mij..
Betere plek voor dit soort vragen (en antwoorden)? Viaplay in NederlandArno90 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:51:
Hoe zit het nu eigenlijk als je Viaplay via Ziggo besteld?
[knip]
Testing, one, two ...
Dat lineaire kanaal is tijdelijk bij Ziggo (tot 1-8 dacht ik) te zien. Daarna zul je moeten overstappen naar de app zoals je bijvoorbeeld nu ook van Netflix of een andere streamingsdienst gebruik maakt.Arno90 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:51:
Als ik het goed begrijp kan je dan gebruik maken van een lineair kanaal 200. Kan je dan met de CI+ module en de Ziggo Smartcard zowel beneden als boven Formule 1 kijken op dat kanaal? (Dus op 2 tv's met 2 smartcards?)
Dus rond het lineaire kanaal geldt geen beperking mits je via Ziggo ViaPlay hebt afgenomen. De inhoudelijke beperking van stream is conform de voorwaarden dat deze max 2 per event is.
Check. Was niet op de hoogte van dat topic.hardware-lover schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:54:
[...]
Betere plek voor dit soort vragen (en antwoorden)? Viaplay in Nederland
Helder, thanks!Miki schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:55:
[...]
Dat lineaire kanaal is tijdelijk bij Ziggo (tot 1-8 dacht ik) te zien. Daarna zul je moeten overstappen naar de app zoals je bijvoorbeeld nu ook van Netflix of een andere streamingsdienst gebruik maakt.
Dus rond het lineaire kanaal geldt geen beperking mits je via Ziggo ViaPlay hebt afgenomen. De inhoudelijke beperking van stream is conform de voorwaarden dat deze max 2 per event is.
Tot 1-8-2022Arno90 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:51:
Edit: Ik dacht dat je de laatste posts was en zag hierboven niet
[ Voor 6% gewijzigd door Dean Martin op 17-02-2022 15:58 ]
The best is yet to come
Laat ze het weten zou ik zeggenG_Dragon schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:33:
[...]
Oeh please laat ze dit ook doen bij F1TV Viewer voor Android TV!
Dan is er nog kans dat ik blijf
Ben met hem aan het mailenRembock schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:45:
[...]
Laat ze het weten zou ik zeggen-> https://github.com/leonar...trol-tv/issues/new/choose
Edit: heb ook een verzoek geplaatst
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 17-02-2022 17:03 ]
Dat komt omdat voor alle platformen de Nederlandse app nog niet is vrijgegeven. Gewoon even geduld hebben dusJanpietertje89 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:49:
Ik zat net op de viaplay website te kijken, daar staat dat viaplay beschikbaar is voor LG tv's, echter kan ik de app nergens vinden. Iemand een idee?
Ik gebruik de app via Google TV, dat werkt prima het enige zure is dat je het wachtwoord iedere twee weken handmatig moet invullen. De App verder werkt meer dan prima!alwind schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:58:
[...]
Viaplay heeft een tv app maar F1 tv pro niet.
Dat moet ik in de app op mn telefoon ook. Heel irritant.Kruitdamp schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:45:
[...]
Ik gebruik de app via Google TV, dat werkt prima het enige zure is dat je het wachtwoord iedere twee weken handmatig moet invullen. De App verder werkt meer dan prima!
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 18-02-2022 09:02 ]
Er was gisterenavond niets mee aan de hand, en op dit moment ook nog steeds niet? Lokaal probleem wellicht?G_Dragon schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:01:
Bij mij werkt de officiële android tv app van F1 TV niet meer , zegt telkens dat ik geen actieve verbinding heb.
Testing, one, two ...
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Naar ik mij herinner is dat meestal in de week van testen dat ze die geven.AtlAntA schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:58:
Ik dacht dat voorgaande jaren de kortingcodes voor 25% korting op F1 TV pro nu al actief was?
Wie probeert EARLYBIRD25 als code?
Werkt nog niet, toevallig vanochtend nog gekeken. Vorig jaar werd hij actief rond de pre-season tests.Rembock schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:30:
@AtlAntA klopt -> Hemmik in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"
Vergeet niet dat de pre season test in Bahrein is. Dat weekje Spanje is geen officiële pre season test.chevsticks schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:33:
[...]
Werkt nog niet, toevallig vanochtend nog gekeken. Vorig jaar werd hij actief rond de pre-season tests.
In (de voorganger van) dit topic verscheen het eerste bericht over 25% korting pas op 8 maart 2021. Ik heb de racekalender van vorig jaar even niet meer in het hoofd, maar het zal niet veel verschillen denk ik.AtlAntA schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:58:
Ik dacht dat voorgaande jaren de kortingcodes voor 25% korting op F1 TV pro nu al actief was?
Ja ik heb ook maar een reply toegevoegd. Hopelijk kan iemand het oppakken.G_Dragon schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:12:
@Rembock We hebben wel iets losgemaakt op Github
Verwijderd
Werkt niet meer... (sinds 31 januari volgens mij)..Rembock schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 10:30:
@AtlAntA klopt -> Hemmik in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?"
- Viaplay via Viaplay
- Viaplay via Ziggo
- F1TV Pro
- Niks doen en een jaartje rust en geen stress
Toch blijf ik met de vraag zitten wat (los vd prijs) het voordeel / nadeel is tussen m.n. optie 1 en 2.
Optie 3 valt waarschijnlijk sowieso af omdat ik NL commentaar toch wel fijn vind en alhoewel het iets goedkoper is, krijg je bij Viaplay wel meer (andersoortige) content.
Optie 1 met jaarabo voor E99 lijkt me nog niet zo'n slechte deal.
PS: Ik kijk zowel via mijn Desktop PC en onze LG C9 TV (via CI+ kaart).
Hopelijk iemand die er wat zinnigs over kan zeggen.
[ Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 23-02-2022 22:08 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Doe viaplay via Ziggo. Kan je gewoon ook met je app inloggen en streamen met airplay naar je LG.Help!!!! schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:42:
Mijn realistische opties zijn:Heb de Topicstart doorgelezen en wederom kudo's hiervoor !
- Viaplay via Viaplay
- Viaplay via Ziggo
- F1TV Pro
![]()
Toch blijf ik met de vraag zitten wat (los vd prijs) het voordeel / nadeel is tussen m.n. optie 1 en 2.
Optie 3 valt waarschijnlijk sowieso af omdat ik NL commentaar toch wel fijn vind en alhoewel het iets goedkoper is, krijg je bij Viaplay wel meer (andersoortige) content.
PS: Ik kijk zowel via mijn Desktop PC en onze LG C9 TV.
Ben je kleine €60 kwijt zie https://nl.pepper.com/aan...ssentijds-opzeggen-228709
Tja, wat is zinnig. Ik ben ook maar voor optie 1 gegaan. Prijstechnisch interessant. (icm darten, voetbal etc) Nu maar hopen dat ze het qua stream-ervaring kunnen waarmaken. Ben ook wel benieuwd naar de nieuwe setting met presentatoren. Weer eens wat anders.Help!!!! schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:42:
Mijn realistische opties zijn:Heb de Topicstart doorgelezen en wederom kudo's hiervoor !
- Viaplay via Viaplay
- Viaplay via Ziggo
- F1TV Pro
![]()
Ga het via m'n shield bekijken
Steam/Epic: Deurstopper
27 augustus afsluiten, 10 oktober opzeggen en 22 oktober weer beginnen. Kan me niet voorstellen dat dat lukt. Het zijn toch maandabonnementen ?Joehoe900 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:20:
[...]
Doe viaplay via Ziggo. Kan je gewoon ook met je app inloggen en streamen met airplay naar je LG.
Ben je kleine €60 kwijt zie https://nl.pepper.com/aan...ssentijds-opzeggen-228709
En ik zou er geen zin in hebben maar dat is een andere discussie.
The best is yet to come
Optie 2 heeft als voordeel dat je eerst ook gewoon via kanaal 200 kunt kijken. Daarnaast nog twee streams. Prijs komt redelijk op hetzelfde uit. En voordeel van 2 is dat je na een paar maand/weken kunt switchen mocht je dat willen obv ervaring met viaplay.Help!!!! schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:42:
- Viaplay via Viaplay
- Viaplay via Ziggo
- F1TV Pro
![]()
Voor mij valt 3 ook af. Ik wil NL commentaar (liever ook geen Jack/Mol) en iets van voorbeschouwing etc.
Let op dat Ziggo maar tot 1-8 het lineaire kanaal aanbiedt dus neem dat mee in je overwegingInspired schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:56:
[...]
Optie 2 heeft als voordeel dat je eerst ook gewoon via kanaal 200 kunt kijken. Daarnaast nog twee streams. Prijs komt redelijk op hetzelfde uit. En voordeel van 2 is dat je na een paar maand/weken kunt switchen mocht je dat willen obv ervaring met viaplay.
Voor mij valt 3 ook af. Ik wil NL commentaar (liever ook geen Jack/Mol) en iets van voorbeschouwing etc.
Moet ik nog maar zien of het dan ook stopt. Maar goed, anders zijn iig de kinderziektes uit de apps met wat geluk.Miki schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:01:
[...]
Let op dat Ziggo maar tot 1-8 het lineaire kanaal aanbiedt dus neem dat mee in je overweging
Komt bij dat ik dan flexibel ben. Misschien stap ik halverwege wel over maar een provider waar het “gratis” is.
[ Voor 15% gewijzigd door Inspired op 20-02-2022 20:13 ]
Je kunt erop gokken maar ik vermoed dat ViaPlay zo snel mogelijk al haar klanten zal pushen naar haar eigen platform. Dat ze het lineaire kanaal aanbieden is om de overstap te vergemakkelijken en eventueel capaciteitsproblemen vooruitlopend te kunnen monitoren.Inspired schreef op zondag 20 februari 2022 @ 20:07:
[...]
Moet ik nog maar zien of het dan ook stopt. Maar goed, anders zijn iig de kinderziektes uit de apps met wat geluk.
3, iemand nog een code?Help!!!! schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:42:
- Viaplay via Viaplay
- Viaplay via Ziggo
- F1TV Pro
![]()
Zijn geen codes want referals zijn uitgeschakeld bij F1tv at the moment. Is wachten als Bahrein test is over 3 weken, dan zal er wel een 25% code komen. Of niet. En dan is €65 nog een mooie prijs.
Tip! Kruidvat heeft deze week 15% korting op itunes kaartjes van €50. Ben je €57,50 kwijt voor jaar F1 tv pro met je apple id gekocht
Via referral krijg je toch standaard 20% korting?Joehoe900 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:15:
[...]
Zijn geen codes want referals zijn uitgeschakeld bij F1tv at the moment. Is wachten als Bahrein test is over 3 weken, dan zal er wel een 25% code komen. Of niet. En dan is €65 nog een mooie prijs.
Tip! Kruidvat heeft deze week 15% korting op itunes kaartjes van €50. Ben je €57,50 kwijt voor jaar F1 tv pro met je apple id gekocht![]()
Werken niet meer en gaan ook niet meer werken is de verwachtingInspired schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:10:
[...]
Via referral krijg je toch standaard 20% korting?
Volgens mij werken die alleen als je met een nieuw account aanmeld. Ik krijg continu de melding dat ik al abonnee ben en dus geen korting kan krijgen. Het is dus wachten op een normale kortingscode.Joehoe900 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:13:
[...]
Werken niet meer en gaan ook niet meer werken is de verwachting
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Volgend jaar weeg ik weer af tussen de prijzen van Viaplay direct en Ziggo wat ik dan neem. En of Viaplay überhaupt is bevallen. Ik hoop erop dat ze met de analisten dieper op racecraft en techniek ingaan. Doornbos doet het aardig bij Ziggo maar ik heb er een beetje "Eenoog is koning in het land der blinden" gevoel bij. Dat kan stukken interessanter gemaakt worden voor geintereseerden.
Ik denk er hetzelfde over. De native app van Viaplay op mijn Samsung TV heeft me overgehaald. Streamen via Chromecast gaf mij vorig jaar zoveel frustratie (vertraging, wegvallen verbinding, beeld en geluid niet synchroon). Het bevalt me alleen niet dat ik de app van Viaplay nog niet kan testen of daar reviews over kan lezen.Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:13:
Ik ga Viaplay via Viaplay een kans geven. Voornamelijk vanwege de native LG App en de huidige aanbieding. Chromecasten doe ik eigenlijk alleen als het echt niet anders kan. F1TV Pro valt dan af.
Volgend jaar weeg ik weer af tussen de prijzen van Viaplay direct en Ziggo wat ik dan neem. En of Viaplay überhaupt is bevallen. Ik hoop erop dat ze met de analisten dieper op racecraft en techniek ingaan. Doornbos doet het aardig bij Ziggo maar ik heb er een beetje "Eenoog is koning in het land der blinden" gevoel bij. Dat kan stukken interessanter gemaakt worden voor geintereseerden.
Daarbij vind ik EUR 99 een prima deal voor een jaarabonnement; EUR 4,30 per race. Als bonus zo nu en dan eens de kwalificatie volgen of een filmpje pakken die niet op Netflix staat. Wellicht dat ik dan Amazon Prime kan cancellen om de kosten wat te drukken.
Canon 5dMkIV
Vanaf 1 Maartgazzzman61 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:34:
Wanneer is de LG native app beschikbaar? Ik zie m nog niet in de content store?
De app is al lang uit in andere landen. Daar kijken ze er al langer mee. Dus daar moet je wel reviews kunnen vinden.Gautama schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:26:
[...]
Ik denk er hetzelfde over. De native app van Viaplay op mijn Samsung TV heeft me overgehaald. Streamen via Chromecast gaf mij vorig jaar zoveel frustratie (vertraging, wegvallen verbinding, beeld en geluid niet synchroon). Het bevalt me alleen niet dat ik de app van Viaplay nog niet kan testen of daar reviews over kan lezen.
Daarbij vind ik EUR 99 een prima deal voor een jaarabonnement; EUR 4,30 per race. Als bonus zo nu en dan eens de kwalificatie volgen of een filmpje pakken die niet op Netflix staat. Wellicht dat ik dan Amazon Prime kan cancellen om de kosten wat te drukken.
Dan inderdaad de afweging maken na het jaar of ik het vaak genoeg kijk, het via Viaplay wil houden of ga afnemen via KPN (aangezien dan prijsverschil weer anders kan zijn).
LOETKE
Misschien kun je dit proberen..
/f/image/LvuzedP3zp4WYLSU0o5yrPF1.png?f=fotoalbum_large)
Hier de chat..
Here is a copy of your text chat. Please let us know if we can be of any further help.
About your chat
• Date - 21 February 2022
• Time - 11:44
Chat History
11:44:34 Customer Hi
11:44:52 Alexandru Hello Jos thank you for contacting the F1 Team. My name is Alexandru and I will be happy to assist you.
11:45:43 Customer Hi, I have a new subscriprion but I used the wrong (non existing) e-mail adress
11:46:09 Alexandru no worries we'll fix it
11:46:14 Alexandru do you know what email you used?
11:46:50 Customer xxxxxx@gmail.com but I must be xxxxx@gmail.com (existing)
11:47:19 Alexandru one moment please
11:47:40 Alexandru Can you try to log out and in again?
11:47:43 Alexandru to see if it worked?
11:47:52 Customer oke one moment
11:47:55 Alexandru cause i've changed it
11:48:15 Customer yep!
11:48:46 Alexandru It worked , yes?
11:48:50 Customer thanks!
11:48:56 Alexandru Ok that's great to hear
11:49:22 Customer No discount but looking forward for a good season thanks
11:49:25 Alexandru Hmm
11:49:31 Alexandru Let me check if you we're eligible for a discount
11:50:00 Alexandru It looks like you we're indeed
11:50:08 Alexandru I will issue you a 20% refund , the amount of the voucher
11:50:25 Customer wow! thanks!!
11:50:34 Alexandru You should receive the money back in 3-5 working days.
11:50:43 Alexandru Anything else I can help you with Jos?
11:51:13 Customer No, but I would like to thank you very much for you good support!
11:51:42 Alexandru Haha , no worries
11:51:46 Alexandru Have a great week and stay safe
11:51:47 Alexandru Thank you for contacting F1! Should you have any other questions, please don't hesitate to get back in touch, we will gladly assist you.
11:51:58 Customer Will do, thanks!
In de openingspost staat 'Pitlane kanaal met commentaar van experts'. Wellicht een domme opmerking, maar het leest net alsof er alleen de pitlane van commentaar wordt voorzien en niet de verloop van de race.
De naam 'Pitlane channel' is sowieso misleidend: het is een kanaal dat exclusief voor F1TV wordt gemaakt, met gewoon beelden uit de race (en 1 of meerdere onboards). Hierbij zitten als commentatoren dezelfde mensen die tijdens de rest van het weekend ook items voor F1TV opnemen. Maar dus niet alleen over wat in de pitlane gebeurtGautama schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:26:
Zit er nu wél of geen commentaar bij, bij de F1TVPro?
In de openingspost staat 'Pitlane kanaal met commentaar van experts'. Wellicht een domme opmerking, maar het leest net alsof er alleen de pitlane van commentaar wordt voorzien en niet de verloop van de race.
Daarnaast heb je op de world feed de optie om met commentaar in verschillende talen te kijken (vaak de commentators voor de licentiehouder van dat land, dus bijv. Sky voor het Engelse commentaar — en voorheen dus Olav voor het Nederlandse commentaar)
Nee gewoon gezegd geen discount..CH4OS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:10:
@jvbragt Had je een voucher gebruikt? De chat lijkt aan te geven dat dat het geval is namelijk met "the amount of the voucher".
Voornaamste reden uiteraard dat ze niet extra willen betalen maar ook dat nu Max kampioen geworden is in een episch seizoen het waarschijnlijk toch niet mooier gaat worden dan vorig seizoen.
Zelf ga ik waarschijnlijk voor het Ziggo aanbod waarmee je voor 25 euro tot de zomerstop komt. Daarna zitten Spa en Zandvoort toch op het open net en tegen die tijd wel genoeg ervaring met ViaPlay om eens te kijken hoe ik de herfst ga doen.

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar [goedkoop / liever voor noppes] te kijken?
Testing, one, two ...
Wat versta jij onder commentaar? Er is commentaar, alleen niet in het Nederlands, dat wordt mogelijk later nog toegevoegd.Gautama schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:26:
Zit er nu wél of geen commentaar bij, bij de F1TVPro?
Dit topic is gesloten.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2