[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 56 Laatste
Acties:
  • 456.017 views

Onderwerpen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

grun93 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:31:
Ziggo zegt dat op kanaal 200 de kwalificatie, de race en alles uit de studio uitgezonden wordt. Er staat niet bij of dat ook geldt voor de vrije trainingen? Daar kijk ik graag naar.
Ik denk dat het er niet bij staat omdat ze die niet uitzenden.

edit:

Onderstaande link is een interne pdf
https://1drv.ms/b/s!Aob139mgzFrGjLsMI73BgTsoyQdhjw?e=HnP3Au

En intern plaatje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rLog0ViUxATyAKvsl5dWmXuU4PE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uY6m3MQBrNMKPj1Wtwe983Px.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door Technomania op 10-02-2022 17:58 ]

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:22

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Kan ik er uit opmaken dat je geen VT meer kunt zien? Heb ziggo met een nextbox.
Jammer, is voor mij een moment om tot rust te komen met het geluid van de wagens :Z :z

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:14
Sepp14 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 07:26:
Kan ik er uit opmaken dat je geen VT meer kunt zien? Heb ziggo met een nextbox.
Jammer, is voor mij een moment om tot rust te komen met het geluid van de wagens :Z :z
Blijkbaar niet op kanaal 200.
Wel met Viaplay app op je box, web, app op je mobiel, etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Sorry als dit al gevraagd is, maar ik vind het niet...
Ik heb een smart tv met alleen CI+ module (wil geen kastjes). Komt er nu een tvapp beschikbaar voor Viaplay of alleen via een smartbox?

The best is yet to come

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:56

sjaool

Every life should have 9 cats

Dean Martin schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 07:59:
Sorry als dit al gevraagd is, maar ik vind het niet...
Ik heb een smart tv met alleen CI+ module (wil geen kastjes). Komt er nu een tvapp beschikbaar voor Viaplay of alleen via een smartbox?
Een app voor je smart tv hangt af van de fabrikant van je televisie.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:20
sjaool schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:35:
[...]

Een app voor je smart tv hangt af van de fabrikant van je televisie.
Ik denk eerder van ViaPlay. Je kunt niet de TV fabrikant terecht wijzen op het missen van een ViaPlay app, aangezien ViaPlay die zal moeten ontwikkelen / aanbieden. Uiteraard is het wel afhankelijk van de TV of er een app voor uit komt. Maar volgens mij was dat lijstje al beschikbaar? AndroidTV & AppleTV stonden er sowieso op, meen ook LG / WebOS, blijft denk ik alleen Samsung over als groot merk dat dan een vraagteken is. Sony & Philips hebben afgelopen jaren natuurlijk alleen Android TV modellen uitgebracht.
En als alternatief zou je dan alsnog kunnen kiezen voor een Chromecast TV waar de app ook op zal draaien en met de afstandsbediening bediening daarvan, en waarschijnlijk ook wel die van de TV, bediend kan worden. Aansluiten op USB poort van de TV, heb je ook geen sluimerverbruik als de TV uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RobertMe schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:58:
[...]

Ik denk eerder van ViaPlay. Je kunt niet de TV fabrikant terecht wijzen op het missen van een ViaPlay app, aangezien ViaPlay die zal moeten ontwikkelen / aanbieden. Uiteraard is het wel afhankelijk van de TV of er een app voor uit komt. Maar volgens mij was dat lijstje al beschikbaar? AndroidTV & AppleTV stonden er sowieso op, meen ook LG / WebOS, blijft denk ik alleen Samsung over als groot merk dat dan een vraagteken is. Sony & Philips hebben afgelopen jaren natuurlijk alleen Android TV modellen uitgebracht.
En als alternatief zou je dan alsnog kunnen kiezen voor een Chromecast TV waar de app ook op zal draaien en met de afstandsbediening bediening daarvan, en waarschijnlijk ook wel die van de TV, bediend kan worden. Aansluiten op USB poort van de TV, heb je ook geen sluimerverbruik als de TV uit is.
Ik geef de fabrikant niet de schuld alhoewel ze wel degenen zijn die de app voor hun smart tv's moet goedkeuren en in hun app store moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
sjaool schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:04:
[...]

Ik geef de fabrikant niet de schuld alhoewel ze wel degenen zijn die de app voor hun smart tv's moet goedkeuren en in hun app store moeten zetten.
Hier staan de devices die viaplay ondersteund door hun viaplay app, let goed op versies en/of jaartallen

Ik zelf heb een Fire TV en zal de android app daarop proberen te installeren, aangezien mijn Samsung TV uit 2013 al vele apps niet meer heeft (of zal krijgen). Als alternatief heb ik nog een Chromecast liggen. Ik kan zowel de Android als IOS app (in de NL stores) nog niet vinden... wachten tot 1 maart dus...

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jeanj schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:05:
[...]
Hier staan de devices die viaplay ondersteund door hun viaplay app, let goed op versies en/of jaartallen

Ik zelf heb een Fire TV en zal de android app daarop proberen te installeren[knip]
Ik heb elders al gelezen dat de Android TV versie van de app het prima doet op een Fire TV stick, mocht de app werkelijk niet beschikbaar komen via hun eigen app store.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Olav Mol gaat dus de samenvattingen op Ziggo becommentariëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

sambalbaj schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:05:
Olav Mol gaat dus de samenvattingen op Ziggo becommentariëren
Tja, wie anders moet dat doen bij Ziggo. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansdv
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-09 13:43
Wellicht hebben mensen dezelfde vragen als ik had. dus bij deze deel ik dit even;

antwoorden zijn van de supportdesk van Viaplay

Vraag:
Nu was ik benieuwd of ik de race via een abonnement bij jullie rechtstreeks ook direct terug kan kijken als deze afgelopen is.
Dus als de race bijvoorbeeld om 14:00 afgelopen is, dat ik die op dezelfde dag om 18:00 terug kan kijken.

een tweede vraag is of je tijdens de race gebruik kan maken van de "begin gemist" functie (of iets soortgelijks)? bijvoorbeeld als de race om 14:00 begint en ik om 15:00 inschakel, dat ik dan toch vanaf het begin kan kijken.

Antwoord:
Ik begrijp dat je wilt weten of je alle streams kunt bekijken wanneer de stream nog bezig is of na afloop van de stream. Ik kan mij voorstellen dat je hier graag meer informatie over wilt. Ik help je graag verder.

Het is inderdaad mogelijk om de uitzending terug te kijken vanaf het begin en wanneer de stream nog bezig is. De streams zijn na afloop van de race nog 48 uur beschikbaar. Dit hangt wel van het apparaat af. Deze functionaliteit is beschikbaar op de webversie, mobiel/tablets, geselecteerde Smart TV's, Apple TV en Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:22
hansdv schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:39:
Antwoord:
De streams zijn na afloop van de race nog 48 uur beschikbaar. Dit hangt wel van het apparaat af. Deze functionaliteit is beschikbaar op de webversie, mobiel/tablets, geselecteerde Smart TV's, Apple TV en Chromecast.
Dat is wel matig eigenlijk. Met Ziggogo kan ik normaliter 7 dagen terugkijken. Ik ben dan ook wel benieuwd of Ziggo en KPN zometeen dat blijven aanbieden (7 dagen terugkijken) terwijl de bron maar 2 dagen biedt.

Sowieso vreemd dat die races niet gewoon beschikbaar blijven nadat ze uitgezonden zijn. Het is toch een streamingdienst, oftewel niet-lineaire tv??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:10
Is nu al bekend of er nl commentaar is bij f1tv?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:50

IkWilbert

Het is mij!

Snowhite0901 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 20:31:
Is nu al bekend of er nl commentaar is bij f1tv?
Mogelijk geen NL commentaar.

https://gostreaming.nl/mo...ntaar-bij-races-op-f1-tv/

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:53

Gaitman

The Real One

Als Viaplay het commentaar niet wil leveren voor F1TV Pro dan kunnen ze Olav ook nog vragen. Is gelijk het sync probleem ook van de baan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

hansdv schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:39:
Wellicht hebben mensen dezelfde vragen als ik had. dus bij deze deel ik dit even;

antwoorden zijn van de supportdesk van Viaplay

Vraag:
Nu was ik benieuwd of ik de race via een abonnement bij jullie rechtstreeks ook direct terug kan kijken als deze afgelopen is.
Dus als de race bijvoorbeeld om 14:00 afgelopen is, dat ik die op dezelfde dag om 18:00 terug kan kijken.

een tweede vraag is of je tijdens de race gebruik kan maken van de "begin gemist" functie (of iets soortgelijks)? bijvoorbeeld als de race om 14:00 begint en ik om 15:00 inschakel, dat ik dan toch vanaf het begin kan kijken.

Antwoord:
Ik begrijp dat je wilt weten of je alle streams kunt bekijken wanneer de stream nog bezig is of na afloop van de stream. Ik kan mij voorstellen dat je hier graag meer informatie over wilt. Ik help je graag verder.

Het is inderdaad mogelijk om de uitzending terug te kijken vanaf het begin en wanneer de stream nog bezig is. De streams zijn na afloop van de race nog 48 uur beschikbaar. Dit hangt wel van het apparaat af. Deze functionaliteit is beschikbaar op de webversie, mobiel/tablets, geselecteerde Smart TV's, Apple TV en Chromecast.
Onvoorstelbaar. Ongelofelijk. Zoiets kunnen ze toch niet maken? Fijn, zo'n stream service! Echt vooruitgang dit, we gaan terug in de tijd.
Je hebt ook niet de mogelijkheid om het zelf op te nemen.

De afhankelijkheid die onstaat bij IPTV (ja, daar begin ik weer!) wordt hiermee weer haarfijn benadrukt. Je moet het maar accepteren zoals het wordt aangeboden.

Wat hierboven al werd gezegd Ziggogo biedt al veel meer. En F1tv kan je gewoon altijd afspelen.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cORT3X
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 18:33
beetje onduidelijk wat f1tv laat zien.
als je naar de FAQ gaat en kijkt bij "Wie zijn de commentatoren op F1tv" dan staat er dit:

We bieden commentaar aan in 5 verschillende talen. Commentaar wordt geleverd door onze partners. Hieronder een lijst met de huidige commentatoren per taalgebied: Nederlands: VT1,2 en 3 Olav Mol en kwalificatie/race Ronald Van Dam

maar de link naar het volledige artikel laat geen nederlandse commentatoren zien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

cORT3X schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:55:
beetje onduidelijk wat f1tv laat zien.
als je naar de FAQ gaat en kijkt bij "Wie zijn de commentatoren op F1tv" dan staat er dit:

We bieden commentaar aan in 5 verschillende talen. Commentaar wordt geleverd door onze partners. Hieronder een lijst met de huidige commentatoren per taalgebied: Nederlands: VT1,2 en 3 Olav Mol en kwalificatie/race Ronald Van Dam

maar de link naar het volledige artikel laat geen nederlandse commentatoren zien. 8)7
Volgens mij was dit nog oude informatie als ik het me goed herinner.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:55

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
@cORT3X ik hoop dat ze snel duidelijkheid geven van F1TV zodat we nog op tijd kunnen switchen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:51

reaL_G

G

LA-384 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:09:
[...]

Dat is wel matig eigenlijk. Met Ziggogo kan ik normaliter 7 dagen terugkijken. Ik ben dan ook wel benieuwd of Ziggo en KPN zometeen dat blijven aanbieden (7 dagen terugkijken) terwijl de bron maar 2 dagen biedt.

Sowieso vreemd dat die races niet gewoon beschikbaar blijven nadat ze uitgezonden zijn. Het is toch een streamingdienst, oftewel niet-lineaire tv??!
de volledige f1 race heb ik zelf nooit achteraf terug kunnen kijken of vanaf het begin kunnen starten ALS de (live) stream of race al was afgelopen. via ziggogo. dus die die 7 dagen was al nooit zo.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
psy schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:26:
[...]

Onvoorstelbaar. Ongelofelijk. Zoiets kunnen ze toch niet maken? Fijn, zo'n stream service! Echt vooruitgang dit, we gaan terug in de tijd.
Je hebt ook niet de mogelijkheid om het zelf op te nemen.

De afhankelijkheid die onstaat bij IPTV (ja, daar begin ik weer!) wordt hiermee weer haarfijn benadrukt. Je moet het maar accepteren zoals het wordt aangeboden.

Wat hierboven al werd gezegd Ziggogo biedt al veel meer. En F1tv kan je gewoon altijd afspelen.
Maar je kan dan toch alsnog de app op je mediabox opstarten om de race te kijken? Net als bij F1TV Pro?

Edit, ik lees het nu even terug en snap de verwarring nu wel. Had in het scrolle ziggo gelezen ipv viaplay helpdesk.

Wat ze dus zeggen is dat de formule 1 race vanaf grofweg woensdag na de race niet meer bekeken kan worden. Ik kan me dit eerlijk gezegd niet voorstellen. Zou wel een enorme misser zijn van het platform.

Ik vraag me alleen af of de vraagstelling cq antwoord duidelijk is.

[ Voor 22% gewijzigd door Kenny_026 op 12-02-2022 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

sjaool schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:04:
Het is dus aan de fabrikant om hun app zo te maken dat hij voldoet aan de eisen van de tv-fabrikant.
Aangezien het hier niet gaat om onredelijke eisen, dan wel een content provider die niets raars aanbied,
kan er behalve een slecht geprogrammeerde app, geen reden zijn, om af te wijzen.
LA-384 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:09:
Het is toch een streamingdienst, oftewel niet-lineaire tv??!
Ik vind deze werkwijze niet passen bij iets wat 13,99 per maand moet kosten. ( En ja, ook al gaat het niet
alleen om F1 wat Viaplay aanbied.)

[ Voor 55% gewijzigd door Ome Ernst op 12-02-2022 10:10 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
reaL_G schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 08:56:

de volledige f1 race heb ik zelf nooit achteraf terug kunnen kijken of vanaf het begin kunnen starten ALS de (live) stream of race al was afgelopen. via ziggogo. dus die die 7 dagen was al nooit zo.
Vreemd, in mijn herinnering heb ik ooit races later nog teruggekeken. Hier was afgelopen jaar geen noodzaak voor, dus het is een oude herinnering. Ik weet wel dat de ziggogo app het streamen naar een chromecast voor sommige programma's blokkeerde en volgens mij was dat ook voor een f1 race. Casten vanaf de pc vanuit chrome was wel mogelijk, iig live.

Ik weet wel dat we per ongeluk de "race" van Spa afgelopen jaar voor de helft dubbel hebben gekeken, omdat de stream opnieuw gestart was vanaf een bepaald punt, zonder dat we dat in de gaten hadden (stilstaande auto's en regen viel niet direct op), maar ik weet niet meer of dat binnen het tijdsbestek van de race viel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:55

Chocoball

瞧好吧!

Uit de FAQ van F1TV een artikel van 11 febaruari 2022. Samengevat, Nederlands commentaar wordt binnenkort bekend gemaakt.

Who are the F1 TV live commentators?
11-Feb-2022•Knowledge
We offer commentary in five different languages. Commentary is provided by our broadcasting partners. Below is a list of current commentators by broadcast language:

French: Gaetan Vigneron
German: Sascha Roos
English: FP1, 2 and 3 David Croft and two of Paul Di Resta, Johnny Herbert, Karun Chandhok, Anthony Davidson. Qualifying/Race Martin Brundle and David Croft
Spanish: (F1) Fernando Tornello, Luis Manuel “Chacho” Lopez and Juan Fossaroli (F2, F3 and Porse Supercup) Enrico Tornello, Cochito López, Mauricio Gallardo; Martín Ponte and Pablo Vignone
Portuguese: (F1) Sergio Mauricio, Reginaldo Leme, Max Wilson or Felipe Giaffone (F2, F3) Celso Miranda or Ivan Bruno, Tiago Mendonça, Ricardo Molina

Commentators and supported languages may change throughout the season with Dutch coming soon.

We also have dedicated commentary on our Pitlane Channel. The commentators are:
Alex Brundle, Sam Collins, Rosanna Tennant, Matt Gallagher, Jordan King

https://support.f1.tv/s/a...mmentators?language=en_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Het heeft met het abonnement te maken wat je bij Ziggo afneemt, afhankelijk daarvan zijn er meer of minder mogelijkheden beschikbaar via ZiggoGo. Dus mogelijk even delen wat voor abonnement je hebt/had toen het niet lukte?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdv
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-09 13:43
[...]

Dit heeft bij mij altijd gewerkt via de ziggo go app op mijn tv en ook de app op mijn smartphone. Heb afgelopen seizoen meerdere races later op de dag teruggekeken omdat ik niet in de gelegenheid was om die live te kijken.

Ook halverwege een race terug naar het begin was geen probleem. Altijd wel een kunst om hem terug naar het begin te zetten zonder de stand te zien etc

En ik heb alleen internet + kabel tv abonnement dus aan je abonnements soort kan dat niet liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door hansdv op 12-02-2022 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@hansdv, het maakt wel degelijk uit wat voor abonnement je hebt want terugkijken kan tot 2 of tot 7 dagen.

Programma of uitzending gemist? Kijk op elk moment je programma's terug en mis geen moment. Wij nemen het programma alvast voor je op, zodat je die tot 7 dagen na de uitzending gratis kunt terugkijken. Heb je TV Start? Dan kun je tot 2 dagen terugkijken. Bekijk hier hoe het werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 12-02-2022 12:49 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
hansdv schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:35:
[...]

Dit heeft bij mij altijd gewerkt via de ziggo go app op mijn tv en ook de app op mijn smartphone. Heb afgelopen seizoen meerdere races later op de dag teruggekeken omdat ik niet in de gelegenheid was om die live te kijken.

Ook halverwege een race terug naar het begin was geen probleem. Altijd wel een kunst om hem terug naar het begin te zetten zonder de stand te zien etc

En ik heb alleen internet + kabel tv abonnement dus aan je abonnements soort kan dat niet liggen.
Is het niet zo dat als je vanaf de tvgids start ipv naar het kanaal te gaan je altijd de optie krijgt om vanaf het begin te kijken of live tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:51

reaL_G

G

hardware-lover schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:24:
[...]

Het heeft met het abonnement te maken wat je bij Ziggo afneemt, afhankelijk daarvan zijn er meer of minder mogelijkheden beschikbaar via ZiggoGo. Dus mogelijk even delen wat voor abonnement je hebt/had toen het niet lukte?
ik ben bekend met het aantal dagen.
ik heb zelf standaard dus 2 dagen.

in de eerste app werkte het altijd, kon ook gewoon casten op scherm. daarna is er een nieuwe app gekomen, bij deze nwe app werkte het niet meer bij. alleen bij F1!! dus terugkijken en casten op scherm. (oude app was nog bruikbaar). daarna werd ook de website gepromoot. daar is het mij ook niet gelukt.
die ziggo total sport app zelfde verhaal.

ziggo app is er niet voor LG, dus ik wil/ moet casten.

gebruik ook geen kastjes van ziggo maar ci+
interactief werkt alles gewoon normaal zoals het hoort

ziggo total sport heb ik ook, dus ook f1tv abbo
dus terugkijken was het probleem niet.

[ Voor 6% gewijzigd door reaL_G op 12-02-2022 13:07 ]

GiTS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Welke app is voor de race live te kijken? Ik zie in de appstore (iOS) een slecht beoordeelde F1 TV Pro app en een F1 app?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:16

thof

FP ProMod
Lekker Ventje schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:53:
Welke app is voor de race live te kijken? Ik zie in de appstore (iOS) een slecht beoordeelde F1 TV Pro app en een F1 app?
F1 TV Pro

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik kreeg gisteren een mail van F1 TV Pro (of nou ja, van newsletter@fans.formula1.com, handig adres daarvoor) dat m'n abonnement op het punt staat om verlengd te worden.

De aanbieding van vorig jaar is eraf, nu ga ik in plaats van 48 euro € 64,99 betalen voor een jaar.

Ik kijk soms op m'n Android (F1 TV Pro-app), meestal op m'n laptop die aan de tv hangt. Op laatstgenoemde gebruik ik Robs Race Control, werkt uitstekend. d:)b

Voor mij werkt dit prima, en ik heb geen televisieabonnement bij m'n internet, dus hopelijk blijven ze dit aanbieden. Voor € 5,42 per maand prima te doen.

Of kan ik hem nog annuleren en wachten op een aanbieding? :+

[ Voor 9% gewijzigd door CodeCaster op 13-02-2022 12:16 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Nu online
CodeCaster schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:13:
Ik kreeg gisteren een mail van F1 TV Pro dat m'n abonnement op het punt staat om verlengd te worden.

De aanbieding van vorig jaar is eraf, nu ga ik in plaats van 48 euro € 64,99 betalen voor een jaar.

Ik kijk soms op m'n Android (F1 TV Pro-app), meestal op m'n laptop die aan de tv hangt. Op laatstgenoemde gebruik ik Robs Race Control, werkt uitstekend. d:)b

Voor mij werkt dit prima, en ik heb geen televisieabonnement bij m'n internet, dus hopelijk blijven ze dit aanbieden. Voor € 5,50 per maand prima te doen.
En bevalt die app? Van wat ik op internet lees krijg ik namelijk geen vertrouwen dat het prettig en storingvrij kijkt. En Viaplay overweeg ik pas als ze in 4K uit gaan zenden, eerder niet. Prima als ze het anders willen doen maar als je een mindere beeldkwaliteit ook als anders beschouwd heb ik daar geen trek in.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Lekker Ventje schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:17:
[...]

En bevalt die app? Van wat ik op internet lees krijg ik namelijk geen vertrouwen dat het prettig en storingvrij kijkt. En Viaplay overweeg ik pas als ze in 4K uit gaan zenden, eerder niet. Prima als ze het anders willen doen maar als je een mindere beeldkwaliteit ook als anders beschouwd heb ik daar geen trek in.
Welke van de twee? :P

Beide werken prima, ze starten uiteindelijk dezelfde streams. Als de streams het goed doen, is het heerlijk kijken. En meestal doen ze dat.

De officiële Android-app is wat flashier, Robs Windows-app wat spartaanser ("developer art").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Nu online
CodeCaster schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:20:
[...]

Welke van de twee? :P

Beide werken prima, ze starten uiteindelijk dezelfde streams. Als de streams het goed doen, is het heerlijk kijken. En meestal doen ze dat.

De officiële Android-app is wat flashier, Robs Windows-app wat spartaanser ("developer art").
In meer dan 90% van de gevallen werkt het probleemloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:46
Van mijn ouders kreeg ik de vraag of ze het aankomende seizoen ook nog kunnen bekijken. Ze maken gebruik van Canal Digitaal en hebben daar nu ook de Ziggo sportkanalen waarop ze het laatste hebben kunnen kijken.

In de OP zie ik niets staan over satelliet televisie via Canal Digitaal. Op de website van CD staat het ook niet.

Kunnen mijn ouders het aankomende seizoen via de satelliet kijken met hun huidig abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Lekker Ventje schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:26:
[...]

Absoluut. Ik geloof dat vorig seizoen de eerste races wel eens haperden, maar de stream of de hele app opnieuw opstarten verhielp dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:50
nielsn schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:31:
Van mijn ouders kreeg ik de vraag of ze het aankomende seizoen ook nog kunnen bekijken. Ze maken gebruik van Canal Digitaal en hebben daar nu ook de Ziggo sportkanalen waarop ze het laatste hebben kunnen kijken.

In de OP zie ik niets staan over satelliet televisie via Canal Digitaal. Op de website van CD staat het ook niet.

Kunnen mijn ouders het aankomende seizoen via de satelliet kijken met hun huidig abonnement?
Ga er maar vanuit dat Viaplay niet via satelliet wordt aangeboden. Je ouders kunnen dus niet via een lineair Nederlandstalig kanaal F1 kijken. Wellicht dat er op de satelliet wel andere buitenlandse zenders zijn waarop F1 bekeken kan worden.

Resteert: kijken via een livestream via Viaplay of F1 TV Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Nu online
CodeCaster schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:35:
[...]

Absoluut. Ik geloof dat vorig seizoen de eerste races wel eens haperden, maar de stream of de hele app opnieuw opstarten verhielp dat.
Dank je, dan neem ik de app ook.

[ Voor 30% gewijzigd door Lekker Ventje op 13-02-2022 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
CodeCaster schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:13:
Of kan ik hem nog annuleren en wachten op een aanbieding? :+
IIRC is die er tot nog toe altijd geweest in maart, 25% korting. Andere jaren hebben ze ook in december een 50% kortingscode gehad in december, maar die was er zowel in 2020 als in 2021 niet. (November / december 2021 dan wel die F1GAME code met 25%? 35%? korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:42
RobertMe schreef op zondag 13 februari 2022 @ 13:21:
(November / december 2021 dan wel die F1GAME code met 25%? 35%? korting).
25%, van 64 voor 48 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik woon in Spanje, en kijk graag naar de F1 maar bij voorkeur Nederlandstalig of anders Engels.. Tot nu toe keek ik altijd met ziggo gebruikmakend van de account van mijn moeder in NL. Dat werkte altijd perfect.

Nu ben ik o zoek naar alternatieven voor 2022 maar ik loop tegen wat uitdagingen en vragen aan.

optie 1: Moeder besteld ook Viaplay voor ziggo. Maar gaat dit werken zoals alle andere kanalen? Ik gebruik Ziggo Go. Ziggo werkt in Spanje zonder VPN omdat je op vakantie mag.

optie 2: Viaplay app. Kleine kans dat dit gaat werken door landbeperkingen, ook vraag ik me af of een VPN dit oplost. De F1 organisatie is geen kattepis, en zit enorm op de landlicenties en lokale afspraken en ik verwacht dat ze zien dat er een Proxy/VPN gebruikt wordt.

optie 3: officiële F1TV app. In Spanje kan ik alleen de Spaanse dienst zien en dat is dus EXCLUSIEF de race zelf. Ook hier verwacht ik dat de VPN niet gaat werken.

Graag wil ik meteen de 1e race zien, dus niet gaan uitproberen tijdens de eerste race en kloten met proef abbo.

Is er iemand die wat meer kan vertellen over mogelijkheden om Nederlands/engelstalig F1 in het buitenlands (Spanje) te zien.

VPN die ik heb is surfshark. Ik heb ook een Google TV en kan sideloaden.

Mijn voorkeur gaat een beetje naar Viaplay

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Laatst online: 04-10 17:11
Pinin schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:23:
Ik woon in Spanje, en kijk graag naar de F1 maar bij voorkeur Nederlandstalig of anders Engels.. Tot nu toe keek ik altijd met ziggo gebruikmakend van de account van mijn moeder in NL. Dat werkte altijd perfect.

Nu ben ik o zoek naar alternatieven voor 2022 maar ik loop tegen wat uitdagingen en vragen aan.

optie 1: Moeder besteld ook Viaplay voor ziggo. Maar gaat dit werken zoals alle andere kanalen? Ik gebruik Ziggo Go. Ziggo werkt in Spanje zonder VPN omdat je op vakantie mag.

optie 2: Viaplay app. Kleine kans dat dit gaat werken door landbeperkingen, ook vraag ik me af of een VPN dit oplost. De F1 organisatie is geen kattepis, en zit enorm op de landlicenties en lokale afspraken en ik verwacht dat ze zien dat er een Proxy/VPN gebruikt wordt.

optie 3: officiële F1TV app. In Spanje kan ik alleen de Spaanse dienst zien en dat is dus EXCLUSIEF de race zelf. Ook hier verwacht ik dat de VPN niet gaat werken.

Graag wil ik meteen de 1e race zien, dus niet gaan uitproberen tijdens de eerste race en kloten met proef abbo.

Is er iemand die wat meer kan vertellen over mogelijkheden om Nederlands/engelstalig F1 in het buitenlands (Spanje) te zien.

VPN die ik heb is surfshark. Ik heb ook een Google TV en kan sideloaden.

Mijn voorkeur gaat een beetje naar Viaplay
Viaplay moet toch ook gewoon aan Europese wetgeving voldoen!? Als jouw moeder het in Nederland afsluit zou ze het op vakantie in Spanje ook gewoon moeten kunnen gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:21

Mef

Nuevocasa schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:37:
[...]

Viaplay moet toch ook gewoon aan Europese wetgeving voldoen!? Als jouw moeder het in Nederland afsluit zou ze het op vakantie in Spanje ook gewoon moeten kunnen gebruiken.
Inderdaad, net hetzelfde met F1TV. als je moeder het in NL afsluit kan je in Spanje gewoon live kijken met de NL voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Nuevocasa schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:37:
[...]

Maar moet RTL dan niet aan voldoen? Kan in buitenland niet hoor.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Als Viaplay niet beschikbaar is in Spanje, zul je daar dus geen F1 kunnen kijken (mits met een VPN verbinding).
Hetzelfde geldt overigens voor alle streamingdiensten, als Disney+ niet beschikbaar is in Timboektoe, en je bent als abonnee daar net met vakantie, dan kan je Disney+ daar niet kijken (mits met een VPN verbinding).
Zo werk dit nou eenmaal, en heeft helemaal niets (maar dan ook niets) met Europese wetgeving te maken.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
KillerBee schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:22:
Als Viaplay niet beschikbaar is in Spanje, zul je daar dus geen F1 kunnen kijken (mits met een VPN verbinding).
Hetzelfde geldt overigens voor alle streamingdiensten, als Disney+ niet beschikbaar is in Timboektoe, en je bent als abonnee daar net met vakantie, dan kan je Disney+ daar niet kijken (mits met een VPN verbinding).
Zo werk dit nou eenmaal, en heeft helemaal niets (maar dan ook niets) met Europese wetgeving te maken.
Als je een dienst in Nederland af sluit moet je het binnen de hele EU kunnen gebruiken. Dat heeft alles met EU wetgeving te maken. Daarom moet je vaak met een Nederlands adres of creditcard etc. Betalen. Dan weten ze dat je uit Nederland komt en kun je de dienst met jouw account binnen de gehele EU gebruiken.

Edit:
Hier even een linkje met uitleg ;)
https://europa.eu/youreur...nt-abroad/indexamp_nl.htm

@Pinin het geldt dus voor alles diensten die je moeder afsluit. Het zou dus niet uit moeten maken op welke ze een abonnement neemt. Je hebt alleen kans dat als ze er actief op letten en ze er achter komen dat je niet in Nederland woont ze er wat aan kunnen doen. Heb alleen nog nooit gehoord dat dit echt gebeurd.

[ Voor 21% gewijzigd door Nuevocasa op 13-02-2022 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Pinin schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:14:
[...]

Maar moet RTL dan niet aan voldoen? Kan in buitenland niet hoor.
Wat bedoel je met RTL? Welke dienst? Videoland? Zou allemaal gewoon moeten werken binnen de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Nuevocasa schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:38:
[...]

Wat bedoel je met RTL? Welke dienst? Videoland? Zou allemaal gewoon moeten werken binnen de EU.
Niet dus, en ik bedoel rtl xl

[ Voor 4% gewijzigd door Pinin op 13-02-2022 20:44 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Pinin schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:43:
[...]

Niet dus, en ik bedoel rtl xl
Daar kun je ook geen betaald abonnement voor afsluiten... ;) Daar zit het verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Nuevocasa schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:46:
[...]

Daar kun je ook geen betaald abonnement voor afsluiten... ;) Daar zit het verschil in.
Ok, en Netflix dan? Ik kan niet alle NL content zien. Ook bepaalde content is Nederlands ondertitel niet beschikbaar in Spanje en wel in Nederland

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jeanj schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:00:
Nu dat de kosten voor Tmobile en jaarabonnement voor Viaplay bekend zijn, en mijn vorige overzicht in het vorige topic staat, heb ik een nieuw overzicht van de kosten voor het kijken van (legaal) formule 1 in Nederland in 2022 gemaakt.

Het formule 1 seizoen duurt van maart - november 2022, dus dat is 9 maanden. Ook is er een kolom voor de kosten van 1 jaar toegevoegd, beter te kunnen vergelijken met de aanbiedingen die een looptijd van een jaar hebben.

Kosten kijken F1 in 2022, per provider
Providermaart-junijuliAug-nov9 maanden1 jaar
Ziggo€ 5€ 9,99€ 13,99€ 85,95€ 127,92
KPN nieuwe klant€ 0€ 0€ 0€ 0€ 41,97
KPN bestaande klant€ 9,99€ 9,99€ 13,99€ 105,91€ 147,88
KPN bestaande klant ( 5,- Entertainmentkorting)€ 4,99€ 4,99€ 8,99€ 60,91€ 87,88
Tmobile€ 0€ 9,99€ 13,99€ 65,95€ 107,92
Viaplay (maandelijks)€ 13,99€ 13,99€ 13,99€ 125,91€ 167,88
Viaplay ( jaarabonnement) € 99
F1 TV Pro ( maandabonnement* ) € 7,99€ 7,99€ 7,99€ 71,91€ 95,88
F1 TV Pro ( jaarabonnement* ) € 64,99

*) Alleen formule 1, Viaplay bied meer content zoals darten. Vorig jaar waren er kortingsacties voor het jaarabonnement in de aanloop naar de start van het seizoen.

Opties om gratis een aantal wedstrijden te kijken in 2022 zijn:
Er worden door Viaplay 6 wedstrijden in NL gratis uitgezonden waaronder Zandvoort.
De NOS zal Zandvoort uitzenden. Ook RTL Duitsland zend 4 races uit (Imola, Silverstone, Zandvoort, Interlagos). De race in Spa is te zien via de Belgische kanalen Eén of Canvas.
Ik kan geen 100% bevestiging vinden maar voor satelliet kijkers die Channel 4 kunnen ontvangen (Astra 2), kunnen waarschijnlijk daar ook Silverstone live zien. Daarnaast bied Channel 4 ook samenvattingen.
Ziggo zal programma's brengen met samenvattingen/hoogtepunten.

Als iemand aanvullingen heeft laat het weten
edit:
1 Maandoptie F1 Pro toegevoegd
2 Spa toegevoegd nav de post van NY_Giant
3 kleurtjes aan de tabel toegevoegd en de juiste link naar viaplay aangebracht
Geen idee of het al voorbij kwam, maar de NOS heeft volgens Streamwijzer de rechten om samenvattingen uit te zenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
Pinin schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:48:
[...]

Ok, en Netflix dan? Ik kan niet alle NL content zien. Ook bepaalde content is Nederlands ondertitel niet beschikbaar in Spanje en wel in Nederland
Netflix kun je zelfs over de hele wereld gebruiken, je krijgt dan idd de locale content te zien. Daarmee voldoen ze wel aan de wetgeving omdat je gewoon van de dienst gebruik kunt maken. Hoe het exact zit weet ik niet. Maar dat je de diensten waar je voor betaald in de hele EU moet kunnen gebruiken is wel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RobertMe schreef op zondag 13 februari 2022 @ 13:21:
[...]

IIRC is die er tot nog toe altijd geweest in maart, 25% korting. Andere jaren hebben ze ook in december een 50% kortingscode gehad in december, maar die was er zowel in 2020 als in 2021 niet. (November / december 2021 dan wel die F1GAME code met 25%? 35%? korting).
Die korting was 25% en werkt intussen niet meer. Wachten is nu op een nieuwe. ;)

@Pinin Je kan ook overwegen om F1TV te nemen, in combinatie met 3rd party apps zoals Race Control. Ook dat werkt best fijn kan ik vertellen. :) Vaak kun je dan ook kiezen uit diverse commentaar talen. Het is alleen nog (bij mij) onbekend of Nederlands ook beschikbaar komt via F1TV, maar anders kan je vast Grand Prix Radio erbij gebruiken. Olav Mol gaat races via radio(stream) van commentaar voorzien.

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 13-02-2022 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

CH4OS schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:56:
[...]
Die korting was 25% en werkt intussen niet meer. Wachten is nu op een nieuwe. ;)

@Pinin Je kan ook overwegen om F1TV te nemen, in combinatie met 3rd party apps zoals Race Control. Ook dat werkt best fijn kan ik vertellen. :) Vaak kun je dan ook kiezen uit diverse commentaar talen. Het is alleen nog (bij mij) onbekend of Nederlands ook beschikbaar komt via F1TV, maar anders kan je vast Grand Prix Radio erbij gebruiken. Olav Mol gaat races via radio(stream) van commentaar voorzien.
F1TV heeft Nederland commentaar in Nederland. F1TV heeft in Spanje geen Race(huh..)
Wat doet RaceControl dan eigenlijk? Soort VPN
?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Pinin schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:32:
[...]

F1TV heeft Nederland commentaar in Nederland. F1TV heeft in Spanje geen Race(huh..)
Wat doet RaceControl dan eigenlijk? Soort VPN
?
RaceControl is puur een alternatieve viewer. Dus i.p.v. de website of officiele F1TV app op Android / iOS is RaceControl een Windows client. Voordeel is dat je vanuit RaceControl meteen meerdere streams / camera's kunt openen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Pinin schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:32:
Nu de rechten bij Viaplay liggen, kan het best anders zijn. Ik heb er verder niets over gezien (misschien is het dus achterhaald), vandaar dat ik even niet 100% zeker weet of F1TV NL commentaar heeft. Ik hoop het voor velen hier wel hoor! :)
Wat doet RaceControl dan eigenlijk? Soort VPN?
RaceControl is een 3rd party app dat aan de officiele F1TV Pro API hangt. :) En daarmee kan je wat @RobertMe zegt. :) Als je met een VPN verbinding in NL een F1TV Pro account afsluit, moet je volgens mij gewoon dezelfde F1TV Pro krijgen als elke Nederlander.

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 13-02-2022 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dit staat er onder FAQS van F1TV, meer duidelijkheid is er nog niet helaas...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4XuiLj64E_bXfW3Lmhzw6Z_cUrw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XYYb6aoDP9NMldV8FZkY3edt.jpg?f=fotoalbum_large

EDIT:

Ze hebben 11-2-2022 geupdated en zie hier geen NL meer tussen staan? 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ED-VnmRPXznWJ0H2BWBHinkqYiw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iESTyKsntXnqAHJ2iUuGpjgS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 14-02-2022 00:04 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

G_Dragon schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:58:
Ze hebben 11-2-2022 geupdated en zie hier geen NL meer tussen staan? 8)7
[Afbeelding]
Beterz d:)b

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@G_Dragon Misschien zit er verschil als je de pagina opent in een andere taal? Jouw screenshots zijn ook tweetalig immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
CH4OS schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:35:
@G_Dragon Misschien zit er verschil als je de pagina opent in een andere taal? Jouw screenshots zijn ook tweetalig immers.
Ja de app opent in het Engels ( mobiel staat op Engels) en de site is in het Nederlands,

Zie foto in het Engels:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IsYmJo1ECXKbUG0JpEH0IJYIUR8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nQTLwB9I74bGaWNBHsHm6S9m.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 14-02-2022 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Beter? Ik wil juist NL commentaar :o
Als deze niet meer bij F1TV is moet ik switchen, dus hoop dat ze snel met nieuws komen O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

G_Dragon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:44:
[...]

Beter? Ik wil juist NL commentaar :o
Als deze niet meer bij F1TV is moet ik switchen, dus hoop dat ze snel met nieuws komen O-)
Je kunt altijd in F1TV het geluid op FX zetten en vervolgens Grand Prix Radio aanslingeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
CH4OS schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:46:
[...]
Je kunt altijd in F1TV het geluid op FX zetten en vervolgens Grand Prix Radio aanslingeren. :)
Nee dat lijkt me niks, ben bang dat het geluid dan niet precies Synchroon loopt.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

G_Dragon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:48:
Nee dat lijkt me niks, ben bang dat het geluid dan niet precies Synchroon loopt.. :p
Zoiets lijkt me echt niet moeilijk om onder de knie te krijgen. Misschien komt het als optie in RaceControl? Geen idee, maar zou wel tof zijn. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:52

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

G_Dragon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:43:
[...]

Ja de app opent in het Engels ( mobiel staat op Engels) en de site is in het Nederlands,

Zie foto in het Engels:

[Afbeelding]
Hier staat toch dat Nederlands er binnenkort aankomt, dus nog even wachten.

iemand iets leuks?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
thealterego1 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 07:47:
[...]

Hier staat toch dat Nederlands er binnenkort aankomt, dus nog even wachten.
Er zit verschil in de Nederlandse tekst en de Engelse tekst. Beide op 11-2 ge-update. Welke wordt waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Tito129 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 07:50:
[...]

Er zit verschil in de Nederlandse tekst en de Engelse tekst. Beide op 11-2 ge-update. Welke wordt waarheid.
Ja dat is de grote vraag :o , hopelijk krijgen we gewoon Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-10 23:46
Lekker Ventje schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:26:
[...]

Die ratings van F1TV Pro hebben ze denk ik ook te denken aan hun start periode. De eerste twee seizoen was die app gewoon ruk. Ik heb hem afgelopen jaar gebruikt als "backup" en dat ging prima. Regelmatig een race gekeken via F1 TV Pro en totaal geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
G_Dragon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:48:
[...]

De app van Grand Prix radio krijgt een slider waarmee je hem precies synchroon kan zetten. Dit hebben ze gedaan zodat je hem met verschillende televisie bronnen kan gelijk zetten zoals Viaplay, F1 TV Pro of bijvoorbeeld Sky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-10 12:31
CH4OS schreef op maandag 14 februari 2022 @ 01:00:
[...]
Zoiets lijkt me echt niet moeilijk om onder de knie te krijgen. Misschien komt het als optie in RaceControl? Geen idee, maar zou wel tof zijn. :)
https://github.com/robvdpol/RaceControl/issues/280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Senaxx schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:41:
[...]

De app van Grand Prix radio krijgt een slider waarmee je hem precies synchroon kan zetten. Dit hebben ze gedaan zodat je hem met verschillende televisie bronnen kan gelijk zetten zoals Viaplay, F1 TV Pro of bijvoorbeeld Sky
Behalve dan dat Olav Mol ook gewoon voor zijn TV zal zitten te kijken en dus dezelfde vertraging heeft dan jij thuis hebt v.w.b. de beelden. Alleen heb je dan ook nog eens de extra vertraging van de audio van GP Radio. Dus de kans is groter dat je de TV op pauze moet zetten dan de audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RobertMe schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:05:
[...]

Behalve dan dat Olav Mol ook gewoon voor zijn TV zal zitten te kijken en dus dezelfde vertraging heeft dan jij thuis hebt v.w.b. de beelden. Alleen heb je dan ook nog eens de extra vertraging van de audio van GP Radio. Dus de kans is groter dat je de TV op pauze moet zetten dan de audio.
Zoals al jaren hetngeval was bij Ziggo. ;) Ik denk dat het dus redelijk nmeevalt. Syncen is dan best prima te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2022 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
RobertMe schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:05:
[...]

Olav Mol heeft officieel uitzendrechten gekocht voor Grand Prix Radio. Dan neem ik aan dat hij ook wel een bron heeft wat iets anders is dan F1TV Pro / ViaPlay of Sky.

Daarnaast heeft hij ook meende ik ook wel eens commentaar gedaan terwijl hij niet op circuit aanwezig was en dat ging altijd prima.En ik denk toch dat Olav Mol en consorten hier wel over nagedacht hebben als ze deze feature gaan introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Senaxx schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:50:
[...]

Olav Mol heeft officieel uitzendrechten gekocht voor Grand Prix Radio. Dan neem ik aan dat hij ook wel een bron heeft wat iets anders is dan F1TV Pro / ViaPlay of Sky.

Daarnaast heeft hij ook meende ik ook wel eens commentaar gedaan terwijl hij niet op circuit aanwezig was en dat ging altijd prima.En ik denk toch dat Olav Mol en consorten hier wel over nagedacht hebben als ze deze feature gaan introduceren.
Normaliter wordt het commentaar vanaf het circuit gedaan en door FOM geregeld. FOM zorgt dat beeld & geluid bij de TV zender terecht komt, dus bv voor Ziggo toentertijd in Hilversum of whatever. Daarnaast is er tijdens corona inderdaad de situatie geweest dat Olav & Jack niet naar het circuit konden gaan. Maar toen hebben ze dit vanuit een commentaar hokje bij Ziggo gedaan.
In beide gevallen kan Ziggo (of FOM vanaf het circuit) er dus voor zorgen dat beeld en audio synchroon lopen nog voordat er iets de studio verlaat. Bij GP Radio is dat uiteraard niet het geval want die hebben geen beelden. En dat GP Radio een licentie heeft hoeft ook niet perse iets te zeggen in deze. Kijk naar voetbal waar je op de radio ook langs de lijn hebt, of de BBC in Engeland. Die leveren een andere vorm van commentaar, juist er vanuit gaande dat de kijker geen beeld heeft. Dat heeft dus een compleet andere beleving waarbij er verteld moet worden wat er te zien is, omdat de luisteraar dat niet ziet. I.p.v. TV commentaar waar veel meer de achtergrond vertelt kan worden omdat de kijker het toch ziet. Dom voorbeeld en geen idee of het in zoverre voorkomt, maar bij radiocommentaar wordt wellicht eerder gesproken over "A ziet B rijden" terwijl er op TV eerder wordt gesproken over "het gat tussen A en B is 2,5 seconden". Want dat A B ziet rijden kan de TV kijker zelf ook zien (mits regie dat uitzend uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
RobertMe schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:09:
[...]

Normaliter wordt het commentaar vanaf het circuit gedaan en door FOM geregeld. FOM zorgt dat beeld & geluid bij de TV zender terecht komt, dus bv voor Ziggo toentertijd in Hilversum of whatever. Daarnaast is er tijdens corona inderdaad de situatie geweest dat Olav & Jack niet naar het circuit konden gaan. Maar toen hebben ze dit vanuit een commentaar hokje bij Ziggo gedaan.
In beide gevallen kan Ziggo (of FOM vanaf het circuit) er dus voor zorgen dat beeld en audio synchroon lopen nog voordat er iets de studio verlaat. Bij GP Radio is dat uiteraard niet het geval want die hebben geen beelden. En dat GP Radio een licentie heeft hoeft ook niet perse iets te zeggen in deze. Kijk naar voetbal waar je op de radio ook langs de lijn hebt, of de BBC in Engeland. Die leveren een andere vorm van commentaar, juist er vanuit gaande dat de kijker geen beeld heeft. Dat heeft dus een compleet andere beleving waarbij er verteld moet worden wat er te zien is, omdat de luisteraar dat niet ziet. I.p.v. TV commentaar waar veel meer de achtergrond vertelt kan worden omdat de kijker het toch ziet. Dom voorbeeld en geen idee of het in zoverre voorkomt, maar bij radiocommentaar wordt wellicht eerder gesproken over "A ziet B rijden" terwijl er op TV eerder wordt gesproken over "het gat tussen A en B is 2,5 seconden". Want dat A B ziet rijden kan de TV kijker zelf ook zien (mits regie dat uitzend uiteraard).
Ja dat was mij zonder de uitleg ook wel duidelijk, maar we doen veel aannames (net als ik). Wij weten niet waar Olav beschikking over heeft. Olav gaat namelijk ook de samenvattingen bij Ziggo inspreken. En nu weet ik niet of ze een standaard samenvatting van de FOM krijgen en hij die moet inspreken of dat ze zelf een samenvatting bij elkaar mogen knippen.

Maar blijf er bij, Olav en zijn team zal hier ongetwijfeld over nagedacht hebben voordat ze deze optie zouden lanceren in de app. Als het niet of omslachtig werkt gaat natuurlijk niemand het gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Senaxx schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:41:
Maar blijf er bij, Olav en zijn team zal hier ongetwijfeld over nagedacht hebben voordat ze deze optie zouden lanceren in de app. Als het niet of omslachtig werkt gaat natuurlijk niemand het gebruiken.
Dat zeg je wel, maar dat zou ik niet zo stellig durven zeggen. Volgens mij kwam Olav vrij snel nadat duidelijk was dat hij niet gevraagd zou worden om het commentaar te verzorgen bij Viaplay, met de stelling dat zijn commentaar via zijn app beschikbaar zou blijven.

Het feit dat we in 2 maanden tijd nog niets meer weten dan die informatie, doet mij zelf eigenlijk vermoeden dat hij dat juist riep zónder erover na te denken. Nu komt hij er achter dat het allemaal niet zo eenvoudig werkt als dat het leek en is hij mogelijk in onderhandeling/zoekende om het alsnog werkzaam te krijgen.

Kijk ik naar mijn huidige situatie, dan kan ik mijn beeld niet pauzeren en heb ik geen mogelijkheid om een ander audio signaal over de speakers te laten lopen, helemaal als dat audiosignaal zonder racegeluiden is en je dus twee audiostreams moet mixen. En ik zal echt niet de enige zijn. Dan kun je lopen kloten met een bluetooth speaker of iets dergelijks, maar daar gaat de doorsnee Max liefhebber niet aan beginnen.

Maar goed, ook dit zijn allemaal aannames. Ik heb mezelf er inmiddels bij neergelegd dat ik geen commentaar van Olav meer ga horen. Ik ga me ook niet in allerlei bochten wringen om het aan de praat te krijgen, mocht er wel een mogelijkheid hiertoe zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ich denke, es wird Deutsch hier im Haus. Ich habe keine Lust auf immer wiederholen von "controversial" in Das Kommentar :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Olav heeft bij F1 aan Tafel aangegeven dat er een update in de Grand Prix Radio app komt met een slider waarmee je de stream in stappen van halve seconden tot 2 minuten kunt vertragen voor Android en iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:23
Gaitman schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:34:
Olav heeft bij F1 aan Tafel aangegeven dat er een update in de Grand Prix Radio app komt met een slider waarmee je de stream in stappen van halve seconden tot 2 minuten kunt vertragen voor Android en iOS
Als er nu ook een slider komt waarmee je Jack eruit kan halen dan ben ik om :+

Ontopic, ik wacht eerst nog even af tot er bekend gemaakt wordt welk Nederlands commentaar er bij F1TV komt.
Viaplay is 2e keus prijstechnisch en omdat het hele studio gebeuren voor mij niet hoeft.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:20
hardware-lover schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:16:
Ich denke, es wird Deutsch hier im Haus. Ich habe keine Lust auf immer wiederholen von "controversial" in Das Kommentar :+
Hoe? via F1TV?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Als je F1TV Pro hebt kun je zelfs voor Spaans kiezen mocht je dat willen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

En ik had het nog zo netjes in dit topic gemeld ;)
Chocoball in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3"

In de FAQ van 11 februari staat dat Nederlands commentaar binnenkort komt.

Commentators and supported languages may change throughout the season with Dutch coming soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chocoball schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:32:
En ik had het nog zo netjes in dit topic gemeld ;)
Chocoball in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3"

In de FAQ van 11 februari staat dat Nederlands commentaar binnenkort komt.

Hopelijk niet na een aantal races pas, hoop wel voor het begin van het seizoen :o !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Maar dan is dan de grandprix radio stream gratis?
Lijkt mij dat Olav dit niet gratis doet.
Of krijg je dan een hoop reclame er tussendoor.

Ik had mijn hoop gezet op F1 TV Pro met Nederlands commentaar.
Dus nu eens kijken if er nog iets gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

sjaool schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:06:
Als F1TV Pro hebt kun je zelfs voor Spaans kiezen mocht je dat willen. ;)
"¡No pasarán!" :P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
ElementriX schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:14:
Lees dat Ziggo voor toekomstige Viaplay abonnees de Mediabox Next aanbiedt, mocht je die nog niet hebben. Hier zou de Viaplay app op moeten komen te draaien. Je kan een interesse formulier invullen waarbij je een persoonlijk aanbod krijgt mocht je nog geen Mediabox Next hebben.

https://www.ziggo.nl/tele...t/interesseformulier-next

[...]

Bron: zie de FAQ op https://www.ziggo.nl/klan.../online-tv-kijken/viaplay
Ik had me aangemeld via het interesseformulier. Gisteren kreeg ik een mail met het aanbod:
De Next staat voor je klaar

Beste mevrouw, meneer,

Je schreef je in voor een Mediabox Next. Er staat er eentje voor je klaar. Je hoeft alleen nog maar te bestellen.

Bestel de Next

In Mijn Ziggo bestel je de Mediabox Next. Afhankelijk van je tv-abonnement betaal je ongeveer 50 cent meer per maand. Misschien is een nieuw modem nodig, dat zie je dan Mijn Ziggo. De oude box is van jou, die houd je.

Bestel in Mijn Ziggo

Zo kijk je ook Viaplay
Toch liever niet veranderen? Viaplay kijk je op heel veel manieren. Dat kan via een Smart TV, streamen naar je tv via bijvoorbeeld Google Chromecast of eenvoudig via de app op je telefoon, tablet of laptop.
We horen graag van je,

.....
Directeur Consumentenmarkt
Wij hebben Alles-in-1 Basis: internet 75 Mbit/10 Mbit, TV Start, Bellen, UBEE modem en een interactieve Cisco decoder met harde schijf (eigendom). Daarnaast hebben we een mobiel abonnement bij hollandsnieuwe, dus hebben we een gratis Movies en Series L pakket.

Wanneer de link in de mail gevolgd wordt, kreeg ik de volgende aanbieding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TrVIfczD6S1BMGgQ6uGKACqzTT0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Lmw9v52H7URAAp05js7wPyDZ.jpg?f=user_large

Dus ondanks dat ik het goedkoopste abonnement heb, krijg ik voor 50 eurocent per maand de Mediabox Next in bruikleen. Ik zie trouwens niets over bellen (we gebruiken dit alleen voor bereikbaar te zijn op de vaste telefoon). Ik weet ook niet of het huidige UBEE modem geschikt is om te gebruiken bij de MediaBox Next en of we ook een andere ConnectBox krijgen.

Let op, dit is dus nog zonder het ViaPlay (aanbieding) abonnement, die komt als het goed is per 1 maart, waarvoor ik me ook aangemeld heb.

In de voorwaarden staat trouwens niets dat je er een jaar aan vast zit of zo, dus kan na 14 dagen bedenktijd altijd nog met maand opzegtermijn opzeggen. Nadeel van TV Start is dat je wel Replay TV hebt, maar niet kunt opnemen.

Mijn huidige interactieve Cisco decoder kan wel opnemen. Weet niet of ik beide nog kan gebruiken. Volgens mij is de kwaliteit van Replay TV toch minder en kan je reclame niet altijd doorspoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

hardware-lover schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:16:
Van Kai Übel ehh sorry Kai Ebel ;)

Ik hoop inderdaad dat het Sky F1 commentaar zich dit seizoen kan onthouden van woorden als controversial inderdaad. Hoewel, in F1 randzaken heb ik een video van Sky F1 geplaatst waarbij Craig Slater net deed of hij op een begrafenis aanwezig was omdat er nog geen uitkomsten van de FIA waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
@ZuinigeRijder netjes. Ik zit ook op dat basic abonnement had ging eigen van meer uit dan de 50 cent. Maar blijkbaar houden ze zich daar wel aan. Eigenlijk heb ik hem niet eens nodig voor Viaplay maar voor 50 cent per maand ga ik hem wel nemen denk ik. Ook voor opnemen wel eens handig.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
ZuinigeRijder schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:50:
[...]

Ik had me aangemeld via het interesseformulier. Gisteren kreeg ik een mail met het aanbod:
Wij hebben Alles-in-1 Basis: internet 75 Mbit/10 Mbit, TV Start, Bellen, UBEE modem en een interactieve Cisco decoder met harde schijf (eigendom). Daarnaast hebben we een mobiel abonnement bij hollandsnieuwe, dus hebben we een gratis Movies en Series L pakket.

Wanneer de link in de mail gevolgd wordt, kreeg ik de volgende aanbieding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TrVIfczD6S1BMGgQ6uGKACqzTT0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Lmw9v52H7URAAp05js7wPyDZ.jpg?f=user_large

Dus ondanks dat ik het goedkoopste abonnement heb, krijg ik voor 50 eurocent per maand de Mediabox Next in bruikleen. Ik zie trouwens niets over bellen (we gebruiken dit alleen voor bereikbaar te zijn op de vaste telefoon). Ik weet ook niet of het huidige UBEE modem geschikt is om te gebruiken bij de MediaBox Next en of we ook een andere ConnectBox krijgen.

Let op, dit is dus nog zonder het ViaPlay (aanbieding) abonnement, die komt als het goed is per 1 maart, waarvoor ik me ook aangemeld heb.

In de voorwaarden staat trouwens niets dat je er een jaar aan vast zit of zo, dus kan na 14 dagen bedenktijd altijd nog met maand opzegtermijn opzeggen. Nadeel van TV Start is dat je wel Replay TV hebt, maar niet kunt opnemen.

Mijn huidige interactieve Cisco decoder kan wel opnemen. Weet niet of ik beide nog kan gebruiken. Volgens mij is de kwaliteit van Replay TV toch minder en kan je reclame niet altijd doorspoelen?

[ Voor 147% gewijzigd door ZuinigeRijder op 24-02-2022 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
ZuinigeRijder schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:32:
[...]

Volgens mij zit er bij TV Start geen opnemen bij. Of zou dat wel bij TV Start Next zitten? Op de Mediabox Next kun je geen USB schijf aansluiten, dus gaat alleen via de Cloud. En dat zou dus geblokkeerd kunnen zijn bij TV Start.
Oh ja, je hebt gelijk idd.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Crxtreem schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:41:
Maar dan is dan de grandprix radio stream gratis?
Lijkt mij dat Olav dit niet gratis doet.
Of krijg je dan een hoop reclame er tussendoor.

Ik had mijn hoop gezet op F1 TV Pro met Nederlands commentaar.
Dus nu eens kijken if er nog iets gaat veranderen.
Ja is gratis. Is al jaren zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

In de laatste podcast van F1 aan Tafel hebben ze het over "De app van Olav Mol".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
Als F1tv toch geen nederlands commentaar gaat uitzenden en ik de app van Olav Mol wil gebruiken, hoe krijg ik dat geluid dan naar m'n Sonos Beam die aan de TV aangesloten is, er zit geen bluetooth op de sonos.

Op de tv zit wel bluetooth maar dan kan ik enkel naar geluid van telefoon luisteren, dan overschakelen naar app F1tv op chromecast kan niet tegelijk dan valt geluid bluetooth weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Update van betrouwbare bron over de vrije trainingen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2SwBkOGE7Ef0UNgv5naHWCiaVRE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4jWpyQ7ScwAQR1H5pFiih1Q2.jpg?f=fotoalbum_large

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Chocoball schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:02:
[...]
Van Kai Übel ehh sorry Kai Ebel ;)

Ik hoop inderdaad dat het Sky F1 commentaar zich dit seizoen kan onthouden van woorden als controversial inderdaad. Hoewel, in F1 randzaken heb ik een video van Sky F1 geplaatst waarbij Craig Slater net deed of hij op een begrafenis aanwezig was omdat er nog geen uitkomsten van de FIA waren.
Dat is de persoon die me op dit moment het meest de keel uitkomt, en dan doel ik niet op de Duitser, zelfs het binnenhalen van kampioen Verstappen bij de Red Bull fabriek kon ie verpesten door zijn "uitstraling". Miljaar wat is dat een feestnummer.

Kai is een soort Hamilton, maar dan anders ;) en verzorgt overigens niet het Duitse race commentaar (y)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

hardware-lover schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 12:40:
[...]

Dat is de persoon die me op dit moment het meest de keel uitkomt, en dan doel ik niet op de Duitser, zelfs het binnenhalen van kampioen Verstappen bij de Red Bull fabriek kon ie verpesten door zijn "uitstraling". Miljaar wat is dat een feestnummer.

Kai is een soort Hamilton, maar dan anders ;) en verzorgt overigens niet het Duitse race commentaar (y)
Klopt, Kai is pit reporter en "vierkantje" interviewer maar kon het even niet laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinbeckers
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 25-03-2022
Toch maar overstag aan het gaan en Ziggo interactieve TV terugnemen i.p.v. Internet only. Dit puur wegens het gemak wat het met zich meebracht en ik nu toch wat hinder ervan ondervind om alles via internet te doen/bekijken.

Wel via Ziggo al Viaplay in pre-order staan maar via Viaplay zelf lijkt het wel aantrekkelijker qua prijs. Blijkt dan nu dat je weer dan keuze 'moet' maken tussen of je tot aan augustus F1 op linear kanaal wil bekijken of via Viaplay app zelf. Dus linear moet je ook voor de Ziggo combi gaan (niet dat dat erg is overigens)..

Vind dat het onderhand wel lastig en onoverzichtelijk gemaakt gaat worden met bij ieder dingetje wat je wel of niet afsluit je dit of dat weer niet hebt of mag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
robinbeckers schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:53:
Toch maar overstag aan het gaan en Ziggo interactieve TV terugnemen i.p.v. Internet only. Dit puur wegens het gemak wat het met zich meebracht en ik nu toch wat hinder ervan ondervind om alles via internet te doen/bekijken.

Wel via Ziggo al Viaplay in pre-order staan maar via Viaplay zelf lijkt het wel aantrekkelijker qua prijs. Blijkt dan nu dat je weer dan keuze 'moet' maken tussen of je tot aan augustus F1 op linear kanaal wil bekijken of via Viaplay app zelf. Dus linear moet je ook voor de Ziggo combi gaan (niet dat dat erg is overigens)..

Vind dat het onderhand wel lastig en onoverzichtelijk gemaakt gaat worden met bij ieder dingetje wat je wel of niet afsluit je dit of dat weer niet hebt of mag..
Is linear tot 1-8 al zeker?

The best is yet to come

Pagina: 1 ... 3 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2