[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 56 Laatste
Acties:
  • 456.025 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 16:40
Raven__NL schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:50:
Hebben meerder mensen hier last van?
Dit gebeurd bij mij (ook vorig jaar) regelmatig. Vooral als ik langdurig de stream op heb staan (denk langer of tegen de 2u aan)

Vorig jaar had ik hier ook last van en zelfs andere browser (gebruik nu Chrome) geprobeerd maar blijft gewoon voorkomen.

[Afbeelding]

FYI: out of memory geloof ik niks van. Ik heb 32gb en ook een andere PC (nuc met minde geheugen heb ik daar ook last van)
Jup had ik gisteren tijdens de eerste testdag ook. 1x in de ochtend en 1x in de middag. Heb het ram gebruik van die tab even in de gaten gehouden maar zag er niks spannends aan dus ik denk dat er wat anders loos is.

Normaliter kijk ik via RaceControl dus heb ik er geen last van maar nu met de testdagen is het wel prettig dat je het spul even op pauze kunt zetten en later verder kan. Die optie zit er bij RaceControl jammer genoeg (nog) niet in.

Edit: Ik heb HW acceleration uit staan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 15:42
G_Dragon schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:04:
[...]

Hier geen last in Microsoft Edge op het werk, heb de stream sinds vanmorgen 08:00 al aanstaan en loopt nog steeds.
Apart.
Zoals ik al zei had ik hier vorig jaar ook regelmatig last van. En onder me tv heb ik een Nuc staan met een (letterlijke) kale installatie en alleen Chrome en Edge en daar had ik ook last ervan. Van F1tvhelp heb ik de tip gekregen om HW acceleratie uit te zetten. Staat dat bij aan jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:11
AtlAntA schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:07:
[...]

Jup had ik gisteren tijdens de eerste testdag ook. 1x in de ochtend en 1x in de middag. Heb het ram gebruik van die tab even in de gaten gehouden maar zag er niks spannends aan dus ik denk dat er wat anders loos is.

Normaliter kijk ik via RaceControl dus heb ik er geen last van maar nu met de testdagen is het wel prettig dat je het spul even op pauze kunt zetten en later verder kan. Die optie zit er bij RaceControl jammer genoeg (nog) niet in.
Zit toch gewoon een pauzeknop in RaceControl helemaal linksonder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 06:22
Plenkske schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:54:
[...]

Ik weet niet hoe het werkt in die addon, maar heb je gekeken bij bv. een race van vorig seizoen ? Want de huidige testdagen hebben alleen Engels commentaar bij F1 TV Pro.
Dat heb ik nog niet echt getest, maar hoopte dat iemand die de add-on al gebruikt heeft, kan bevestigen of dit wel of niet mogelijk is.

Maar ik zie net dat ik in elk geval Grand Prix Radio via KPN Interactieve TV zou kunnen aanzetten voor het NL commentaar d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door Cooler_King op 11-03-2022 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
NRG-81 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:09:
[...]

Zit toch gewoon een pauzeknop in RaceControl helemaal linksonder?
Ja heb je gelijk in maar je kan de stream bij de interne player niet bij het begin laten beginnen. Dat kan dan wel weer met VLC maar die kan dan weer niet op pauze iirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Raven__NL schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:08:
[...]

Apart.
Zoals ik al zei had ik hier vorig jaar ook regelmatig last van. En onder me tv heb ik een Nuc staan met een (letterlijke) kale installatie en alleen Chrome en Edge en daar had ik ook last ervan. Van F1tvhelp heb ik de tip gekregen om HW acceleratie uit te zetten. Staat dat bij aan jou?
Ja die hebben ze hier aanstaan, ik kan zelf geen instellingen aanpassen.
Is allemaal dichtgetimmerd door het bedrijf.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:40

OMD

Even een serieuze vraag.

Heeft Allard Kalff enige ervaring met formule 1? Hij roeptoetert dingen waar echt mijn broek van afzakt.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:44
OMD schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:22:
Even een serieuze vraag.

Heeft Allard Kalff enige ervaring met formule 1? Hij roeptoetert dingen waar echt mijn broek van afzakt.
Zeker! Maar wel jaren geleden. Hij was pitreporter in de F1 bij RTL samen met Olav en hij heeft dit gedaan tot 2000, volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:20
Even een serieuze vraag.

Met racecommentator Olav Mol presenteerde hij sinds 1995[3] de Formule 1 en de RTL Grand Prix op de zenders van RTL (eerst bij RTL 5, daarna bij RTL 7 met enkele wedstrijden op RTL 4) en was hij de pitreporter. In 2000 besloot Kalff te stoppen met verslaggeven.
Ja dus

(zelfs tot de rechten naar sport1 gingen heeft die in verschillende functies commentaar/verslag gedaan bij f1 wedstrijden)

[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 11-03-2022 13:25 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Sorry maar wat een stumper. Ken hem wel maar niet als als F1 analist.

Stroll die 0.4 sneller rijdt dan de snelste tijd Ocon (1:39,2) en dan zeggen: Misschien komt die wel in de buurt van een 1:34... man man man.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 08:08

Pathogen

Shoop Da Whoop

OMD schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:26:
Sorry maar wat een stumper. Ken hem wel maar niet als als F1 analist.

Stroll die 0.4 sneller rijdt dan de snelste tijd Ocon (1:39,2) en dan zeggen: Misschien komt die wel in de buurt van een 1:34... man man man.
Ocon staat op een 1:34.276?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD

OMD

Pathogen schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:27:
[...]

Ocon staat op een 1:34.276?
:X

Scherpte van Viaplay |:( ... Ik begreep er al helemaal niets van. Heb even F1TV geopend en daar zie ik wel duidelijk dat het een 4 is in plaats van 9.

Viaplay blijft hangen op een hele lage resolutie helaas op mijn telefoon.

I stand corrected. Ik ben de stumper hier :+

[ Voor 9% gewijzigd door OMD op 11-03-2022 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:14
OMD schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:29:
[...]

:X

Scherpte van Viaplay |:( ... Ik begreep er al helemaal niets van. Heb even F1TV geopend en daar zie ik wel duidelijk dat het een 4 is in plaats van 9.

Viaplay blijft hangen op een hele lage resolutie helaas op mijn telefoon.

I stand corrected. Ik ben de stumper hier :+
Zo enorm dramatisch is de scherpte van viaplay bij mij nou ook niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Raven__NL schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:00:
[...]

Moet wel een issue zijn F1tv.
Als ik de hele dag YouTube of Twitch op heb staan heb ik ook geen problemen
Excuus, dit is op viaplay en zie in het viaplay topic dat er meer mensen last van hebben, schijnt een issue te zijn met de java heap.

Viaplay in Nederland

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

AvAars schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:31:
[...]

Zo enorm dramatisch is de scherpte van viaplay bij mij nou ook niet :9
hier dus wel helaas. Mijn telefoon schakelt constant tussen 720p en ik denk 188p ofzo.
Ik zit op werk dus dat het niet zo scherp is boeit me niet maar daardoor kon ik de tijd niet goed lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:24
Extigo schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:24:
[...]

Zeker! Maar wel jaren geleden. Hij was pitreporter in de F1 bij RTL samen met Olav en hij heeft dit gedaan tot 2000, volgens mij.
Bij de race in Zandvoort vorig jaar deed hij op het circuit ook het verslag via de speakers... niet om aan te horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-10 20:48

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Net de APK op mijn android TV geïnstalleerd, maar wat een beroerde kwaliteit zeg. Misschien is mijn TV al weer te oud (2016/2017 ofzo) maar de stream loopt niet vloeiend. En de verbinding zou geen probleem moeten zijn.
Dat zal ik nog wel eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:08
Even een serieuze vraag.

Ik had liever een team gezien als volgt:

In de studio als presentator Jack van Gelder en (vaste) tafelgasten Guido van de Garde, Rob van Gameren en bijv Renger van der Zande (en telkens een andere gast ipv hem). Als vaste commentatoren zou ik Rick Winkelman en Robert Doornbos wel kunnen pruimen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
kingmenno schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:38:
[...]

ik ben me ook aan het verdiepen, F1 TV heeft nu 20% korting voor een jaar... prima deal.

echter op LG tv geen F1TV app... je zult moeten casten, of laptop aan hdmi etc.

niet ideaal...
Het casten van F1TV via je mobiel naar je LG WebOS hebben ze ook aan banden gelegd.
Het scherm gaat op zwart zodra je live het testen wilt volgen. Wat een wankers. :(

Eerst geen app toen via de webbrowser dicht en nu deze Bullsjit.

[ Voor 6% gewijzigd door MaXeRs op 11-03-2022 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 19:57

NoFearCreations

3DPrint the world!

MaXeRs schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:45:
[...]

Het casten van F1TV via je mobiel naar je LG WebOS hebben ze ook aan banden gelegd.
Het scherm gaat op zwart zodra je live het testen wilt volgen. Wat een wankers. :(

Dat is wel minder. Gelukkig werkt casten vanaf de pc met racecontrol wel goed naar mijn LG tv.

-edit-
Al gebruik ik niet de cast functie van de tv zelf, want die is super traag, en heb ik er gewoon een chromecast aan hangen.

[ Voor 12% gewijzigd door NoFearCreations op 11-03-2022 14:58 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:08

alienfruit

the alien you never expected

Iemand enig idee of je een F1 Pro abonnement voor Nederland ook in het buitenland kan gebruiken (bijv. VK). Omdat ik zit te kijken naar een F1 Pro maar ik zie het niet op de website voor VK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Voor mensen die de FireTV app (of Android TV?) proberen te gebruiken en geen audio krijgen: na handmatig de audio track voor Zweeds selecteren (Svenska) krijg je het Nederlandse commentaar wél.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Hoe lang duurt het voordat Viaplay is geactiveerd indien online aangevraagd via Ziggo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-10 11:45
meesje schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:40:
Hoe lang duurt het voordat Viaplay is geactiveerd indien online aangevraagd via Ziggo?
Naar mijn ervaring kan het een dag of 2/3 duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
In bijvoorbeeld Spanje gaat het prima met een nld abbo

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Benieuwd of F1TV de Haas extra uurtjes gaat uitzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmenno
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 16:07
[...]

F**** waardeloos.... (en toch een abbo genomen... ) chromecast dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReyNL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-08 17:54
De kwaliteit van de pre-season op de Viaplay app op een 65 inch tv is wel echt lachwekkend af en toe hoor. Veel meer problemen vandaag met vermindering van resolutie/haperingen ten opzichte van gisteren.

Wat een belachelijke situatie zitten we in omdat een of andere incompetent bedrijf de rechten heeft gekocht en het verkloot voor een heel land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
JobKlimop schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:51:
[...]

Naar mijn ervaring kan het een dag of 2/3 duren
Dank. Ik twijfel nog enorm tussen F1 TV pro en Viaplay. Grofweg 52 euro vs 86 euro, via Ziggo en puur gelet op Formule1. Natuurlijk nog een aardig prijsverschil, maar wil zo min mogelijk risico lopen op verstoringen tijdens de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:46
[...]

Hier geen probleem via AirPlay?

Gisteren paar keer opnieuw moeten proberen voordat het werkte, maar vandaag ging het in 1 keer. Nu net opnieuw aangezet weer zonder problemen.

Kwaliteit lijkt overigens ook een stuk beter dan het bij Ziggo was. Als ik de screenshots van Viaplay zie is het daar momenteel nog niet veel soeps, hopelijk verbeterd het nog voor mensen die via daar kijken.

[ Voor 16% gewijzigd door DaitoX op 11-03-2022 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

alienfruit schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 15:09:
Iemand enig idee of je een F1 Pro abonnement voor Nederland ook in het buitenland kan gebruiken (bijv. VK). Omdat ik zit te kijken naar een F1 Pro maar ik zie het niet op de website voor VK
In het VK niet (want Sky exclusive) maar wel in de rest van Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Cool, ik zal het met een VPN naar mijn huis in NL proberen, maar weet iemand nog een goede F1 Pro aanbieding?

[ Voor 10% gewijzigd door alienfruit op 11-03-2022 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

alienfruit schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 16:47:
Cool, ik zal het met een VPN naar mijn huis in NL proberen, maar weet iemand nog een goede F1 Pro aanbieding?
Nou ja, 20% korting voor nieuwe abonnees via de F1TV app.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
meesje schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 16:18:
[...]

Dank. Ik twijfel nog enorm tussen F1 TV pro en Viaplay. Grofweg 52 euro vs 86 euro, via Ziggo en puur gelet op Formule1. Natuurlijk nog een aardig prijsverschil, maar wil zo min mogelijk risico lopen op verstoringen tijdens de race.
Net aangevraagd bij Ziggo en geregistreerd bij Viaplay (mail gekregen om 16:13), nu net naar beneden gelopen en ik had beeld op kanaal 200.......(16:35). Op ander smartcard nog geen beeld, even de rechten opnieuw laten sturen en binnen 5 minuten beeld....

Ik zou starten met Ziggo, 2x 0 euro per maand, daarna 3 maand voor 10 pm euro tot 1 augustus en dan overschakelen per 10 september op f1 TV Pro voor 3 maand voor 8 pm = 54 euro (je kijkt Spa en Zandvoort op VRT en NPO). Zo heb je in ieder geval de backup op lineair mocht het volgend weekend niet goed gaan met de app, dat is wel 2 euro waard...

[ Voor 8% gewijzigd door jeanj op 11-03-2022 16:59 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
jeanj schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 16:51:
[...]

Net aangevraagd bij Ziggo en geregistreerd bij Viaplay (mail gekregen om 16:13), nu net naar beneden gelopen en ik had beeld op kanaal 200.......(16:35). Op ander smartcard nog geen beeld, even de rechten opnieuw laten sturen en binnen 5 minuten beeld....

Ik zou starten met Ziggo, 2x 0 euro per maand, daarna 3 maand voor 10 pm euro tot 1 augustus en dan overschakelen per 10 september op f1 TV Pro voor 3 maand voor 8 pm = 54 euro (je kijkt Spa en Zandvoort op VRT en NPO). Zo heb je in ieder geval de backup op lineair mocht het volgend weekend niet goed gaan met de app, dat is wel 2 euro waard...
Top! Ik ga jouw advies volgen. Helemaal geen rekening gehouden dat je F1 TV Pro ook voor een maandje kunt afsluiten. En dan hebben we ondertussen ook NL commentaar bij F1 TV. Sowieso werkt alles al direct via de Viaplay app.

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 11-03-2022 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmr1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:07
kingmenno schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 16:06:
[...]

F**** waardeloos.... (en toch een abbo genomen... ) chromecast dan maar.
Hier geen probleem om het te casten (via AirPlay met IPhone ) naar m’n LG tv. (C1)
Werkt meteen en haarscherp :)

[ Voor 4% gewijzigd door rmr1 op 11-03-2022 17:20 ]

I’m not superstitious, but I am a little stitious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
jeanj schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 16:51:
[...]

Zeg je daarmee dat als je viaplay activeert , je na 2 maanden gewoon kan opzeggen bij Ziggo en je dus vrijwel niets betaald? :-)

Ziggo gokt erop dat je niet opzegd ?

PVoutput

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ik heb toch uiteindelijk gewoon allebei genomen, Viaplay en f1tv. Kan ik altijd switchen en voor en nabeschouwing kijken. Veel handiger joh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-10 21:25
Is er bij F1 TV een chase play optie?

Wat ik vaak deed ivm de kinderen (zwemles en al dat soort dingen) is de race opnemen en hem dan met een half uur vertraging kijken.

Maar ik maak er een beetje uit op dat het of live kijken is of wachten tot na de race wanneer de replay beschikbaar is. Klopt dit?

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:46
Edgenumber schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 19:03:
Is er bij F1 TV een chase play optie?

Wat ik vaak deed ivm de kinderen (zwemles en al dat soort dingen) is de race opnemen en hem dan met een half uur vertraging kijken.

Maar ik maak er een beetje uit op dat het of live kijken is of wachten tot na de race wanneer de replay beschikbaar is. Klopt dit?
Nog geen race kunnen proberen maar bij de training nu kreeg ik netjes de vraag of ik live wou kijken of vanaf het begin wou kijken. Dus dat moet geen probleem zijn bij de race ook (als je pro neemt) lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:10

Mef

DaitoX schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 19:06:
[...]

Nog geen race kunnen proberen maar bij de training nu kreeg ik netjes de vraag of ik live wou kijken of vanaf het begin wou kijken. Dus dat moet geen probleem zijn bij de race ook (als je pro neemt) lijkt mij.
Inderdaad. Halfuurtje later inschakelen en dan van het begin bekijken kon je vorig jaar reeds, maar je werd er wel live ingezet en moest dan manueel terug naar het begin zetten (of beter mijn vriendin moest dat doen zodat ik nog niet wist wat er zou komen :+ ) nu is er blijkbaar een extra optie en vraagt hij zelf of je live wil kijken of vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 12:05

Nhz

Kenny_026 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:43:
[...]

Als “fanatiek” kijker is het juist frustrerend als je ook alle online kanalen volgt je vaak eerder een twitterbericht op je telefoon binnen krijgt dat dat de onboards laten zien wat er gebeurt. Dan heb ik het nog niet over de whatsapp berichten die je van vrienden krijgt.

Als je je kunt afzonderen van de rest en achter de tv zit met een ipad ernaast met onboard heb je er ook weinig aan ivm synchronisatie. De mogelijkheden zijn veel uitgebreider maar voor mij werkte het niet.
Dit is inderdaad mega irritant.

Groetjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• abe26
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-07-2023
Benieuwd hoe het beeld bij Viaplay morgen is. Er werd gezegd dat ze vanaf morgen in een hogere kwaliteit zouden uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Irritant ik kan geen abo nemen op F1 Pro met mijn Engelse Credit card. En mijn Nederlandse ligt sinds Corona thuis in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
Paypal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:55

Saffie_time

Why use this? 42!

Nope enkel credit card is ondersteund

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edgenumber
Ik heb net betaald via paypal.

App geïnstalleerd, in de app gekozen voor een abbo af te sluiten. Dat stuurde mij door naar de google playstore. En daar was paypal een betaaloptie en die heb ik gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 06:36
Edgenumber schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:17:
Ik heb net betaald via paypal.

App geïnstalleerd, in de app gekozen voor een abbo af te sluiten. Dat stuurde mij door naar de google playstore. En daar was paypal een betaaloptie en die heb ik gebruikt.
Maar dat is dan dus omdat je het abonnement afsluit via de Play Store (en hetzelfde geldt voor de Apple App Store), waarbij Google / Apple dus ook een graantje meepikken van de verkoop etc etc voor het aanbieden van de infrastructuur. Als je via F1 website rechtstreeks afsluit dan zijn de opties een stuk beperkter, zijnde alleen een Visa of Mastercard creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:17
RobertMe schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:56:
[...]

Maar dat is dan dus omdat je het abonnement afsluit via de Play Store (en hetzelfde geldt voor de Apple App Store), waarbij Google / Apple dus ook een graantje meepikken van de verkoop etc etc voor het aanbieden van de infrastructuur. Als je via F1 website rechtstreeks afsluit dan zijn de opties een stuk beperkter, zijnde alleen een Visa of Mastercard creditcard.
Als de prijs gelijk blijft wat maakt het dan uit?

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Ad de Jong schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 22:11:
[...]

Als de prijs gelijk blijft wat maakt het dan uit?
Dat schreef ik dan ook niet. Wat ik bedoelde is dat als je het abo bij F1 afneemt je via F1 betaald of een payment provider die zij op hun website toepassen. Als je via Google Play of Apple App Store het abo afsluit zijn zij een tussenliggende partij die het betaalverkeer afhandelen. Daardoor dat je via de app store in dit geval dus meer betalingsopties hebt. En v.w.b. maakt het wat uit, tsja, ik persoonlijk vind dat ik Google geen inzicht hoeft te geven in welke betalingen ik doe, abonnementen die ik afsluit, wat mijn rekeningnr / CC is, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:53
Hm ja, ik was zo stom om via mijn Chromecast met Google TV een abonnement voor F1TV Pro af te sluiten, omdat de formule 1 website je toestemming vraagt voor een miljoen cookies of zo.

Nu vangt Google elk jaar 30% van het abonnement, dat was nou ook weer niet mijn bedoeling. Had er niet bij stil gestaan dat de betaling op de Chromecast via Google Play gaat (dat je niet direct cc kunt invoeren).

Maar goed, niks meer aan te doen. Hadden ze maar niet zoveel cookies moeten gebruiken. Prijs is verder gewoon hetzelfde.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
Het is maar net hoe je het bekijk naar mijn mening.

Als F1 er tegen is dat google 30% mee pikt moeten ze misschien meer betaalmethoden accepteren.

Vind ik het fijn dat google nu weet dat ik een abbo heb? Nee. Maar volgens mij weten ze dat toch als ik via de app kijk want kijken is een abbo hebben.

Maar goed. Ik noemde het als een optie. Dan kunnen mensen zelf kijken of ze het willen. Ik kan me best voorstellen dat mensen bezwaren tegen google hebben.

Alleen zat ik in hetzelfde schuitje dat ik geen toegang tot een CC heb (omdat paypal inmiddels mijn CC vervangt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:59
Denk dat het overigens “maar” 15% is. Maar nog steeds achterlijk veel geld natuurlijk.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Op het Ziggo kanaal 200 loopt het beeld 14-15 sec. achter op de Viaplay app op mijn iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abe26
Ik weet niet hoe je de bitrate ziet van de Viaplay uitzending, is er iemand die iets kan zeggen over de uitzenden van vandaag? Er is gezegd dat ze vanaf dit weekend het in een hogere kwaliteit zouden uitzenden, en het lijkt ook beter maar ik weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 10:09
abe26 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:33:
Ik weet niet hoe je de bitrate ziet van de Viaplay uitzending, is er iemand die iets kan zeggen over de uitzenden van vandaag? Er is gezegd dat ze vanaf dit weekend het in een hogere kwaliteit zouden uitzenden, en het lijkt ook beter maar ik weet het niet zeker.
Ik kan zo snel niet de bitrate zien, maar als ik de scherpte van de tijden links in beeld vergelijk tussen F1TV en ViaPlay, dan is F1TV heel veel scherper. Ik kijk het op een 65 inch TV dus dat zal vast uitmaken. Ik kan het helaas niet met getallen onderbouwen.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
Lijkt nog grotendeels 720p te zijn. Het zou vanaf vandaag 1080p worden maar dat is nog niet gelukt.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 05-10 08:29
Viaplay in Nederland
Hier werd net gezegd dat Chrome 720p doet, Safari wel 1080p doet.
Ik heb zelf F1TV (op AppleTV4k) en Viaplay Xtra (Ziggo kanaal 200) bekeken en vind dat F1TV er wel beter uitkomt.

Viaplay op AppleTV kan ik niet meten met cijfers, maar ook daar doet het nog onder voor F1TV, verschil wel kleiner voor het gevoel. Ik wacht op iemand met Xcode die het gaat factchecken.

[ Voor 3% gewijzigd door dnmw2705 op 12-03-2022 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honestytwo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-12-2023
knights16 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 18:02:
[...]

Zeg je daarmee dat als je viaplay activeert , je na 2 maanden gewoon kan opzeggen bij Ziggo en je dus vrijwel niets betaald? :-)

Ziggo gokt erop dat je niet opzegd ?
Dat vroeg ik me ook af: kun je als beataande ziggo klant 2 maanden voor nop kijken en dan kosteloos opzeggen? Lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:01
Zie zo snel geen verschil tussen f1tvpro en viaplay.
Beide op ccwgtv

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
F1 TV app op de Shield en werkt best goed met een goede beeldkwaliteit.
Het enige waar ik tegenaan loop is dat ik vanmorgen mijn inlognaam en wachtwoord opnieuw moest invoeren.
Laatst op mijn telefoon (Pixel 6 Pro) ook al.
Meer mensen met dit probleem?

Edit:
En nu weer op mijn telefoon.
:(

[ Voor 7% gewijzigd door Ad de Jong op 12-03-2022 10:18 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:40
Wat een gedoe dit jaar. Vorig jaar perfecte 4K via Ziggo. Vorige week Viaplay genomen, en toen was de kwaliteit om mijn LG Webos totaal onacceptabel. Vanochtend leek de bitrate wat hoger, maar de framerate is zodanig dat een onboard niet om aan te gluren is.
Dus maar f1 tv geprobeerd gezien de positieve verhalen hier. Ik stream het via airplay. De framerate is veel prettiger, maar van livetv valt de kwaliteit vooralsnog tegen. 720p achtig met matigr bitrate. Viaplay leek zelfs iets scherper.
Niet-live tv op f1tv ziet er wel prima uit. Denk 1080 met een solide bitrate. Zou fijn zijn als live tv er ook zo uit ziet.

Toch triest, zo’n achteruitgang!

Update van 1 minuut later:
Na 2 minuten live tv werd de bitrate van f1 tv beter. Tevreden nu!👍

[ Voor 7% gewijzigd door t0mmiiiii op 12-03-2022 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Kijk de testdagen vandaag via kanaal 200 van Ziggo.
Dikke prima. Dagen ervoor gekeken via de viaplsy app op tv. Via WiFi, moet de tv nog bekabelen met internet, viel vaak de verbinding weg, bufferen.
Nu via de next, in het begin een kleine glitch gehad daarna gewoon goed beeld.
Commentaar is ook een fijn. Ziet er naar mijn idee goed uit en is in opbouw alles.
Geef het een kans, ik ben er in ieder geval blij mee en als het mij niet bevalt kijk ik wel verder.

Kijk via een lg 65 led,model 2021

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Ad de Jong schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:16:
Het enige waar ik tegenaan loop is dat ik vanmorgen mijn inlognaam en wachtwoord opnieuw moest invoeren.

Edit:
Hier ook vanmorgen op mijn SHIELD. Telefoon app even geopend maar die doet het nog gewoon (kan ook stream starten, wat eerder op de SHIELD dan mislukte omdat ik geen abo had / was uitgelogd).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
honestytwo schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 09:43:
[...]

Dat vroeg ik me ook af: kun je als beataande ziggo klant 2 maanden voor nop kijken en dan kosteloos opzeggen? Lijkt me sterk.
Als je naar de activerings link gaat (na inloggen) dan staat er dit
Nu 4 maanden 50% korting*

Ik ga akkoord met de maandelijkse betaalverplichting voor Viaplay en het direct starten van het abonnement. Ik heb geen herroepingsrecht.
[ ]Activeer Viaplay

* De korting zie je op je factuur als de eerste 2 maanden gratis. Daarna kost het tot augustus 9,99 per maand en vanaf augustus 13,99 per maand.
En qua opzeggen, je kan maandelijks opzeggen, en geen maand opzeg termijn maar opzeggen voor de factuur datum
Factuurperiode
De factuurperiode van je Viaplay abonnement is anders dan die van je overige diensten. Voor Viaplay betaal je vanaf de startdatum van het abonnement telkens voor 1 maand. Dus begint je abonnement op 15 maart, dan loopt de eerste factuurperiode van 15 maart tot 15 april, de volgende van 15 april tot 15 mei, enzovoort.
Ik vermoed gezien het bovenstaande, dat men voor 2 maanden 0 euro heeft gekozen

Ik geef geen garantie, maar in theorie zoals het er staat, kan je 1 tot 2 maanden voor niets kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitama
  • Laatst online: 16-09 13:57
Ik kijk nu via F1 tv pro met Firefox, maar ik heb nu al een paar keer dat ik een zwart scherm krijg (het loopt vast?) waardoor ik moet verversen om weer verder te kijken. Hebben anderen hier ook last van, of een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:37
Saitama schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:47:
Ik kijk nu via F1 tv pro met Firefox, maar ik heb nu al een paar keer dat ik een zwart scherm krijg (het loopt vast?) waardoor ik moet verversen om weer verder te kijken. Hebben anderen hier ook last van, of een mogelijke oplossing?
Hier hetzelfde probleem, ook met Firefox.
Nog geen oplossing gevonden, maar ga hem zo in Chrome runnen om te zien of dat hetzelfde probleem geeft.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Laatst online: 09:16
Toch maar voor F1 tv pro gekozen deze maand. Vanaf telefoon streamen gaat vooralsnog prima.
Op mijn Chromebook echter zit ik naar een heel klein kadertje te kijken. Weet iemand hoe ik dat full-screen krijg ? Geen f-knoppen en FS toets werkt ook niet.

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Saitama schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:47:
Windows? RaceControl gebruiken?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
De training 1 van donderdag ochtend, was stipt op 12:35 niet meer beschikbaar, dus precies 2 dagen na afloop van het event (ik zat het nog te kijken en dat stopte stipt)

[ Voor 6% gewijzigd door jeanj op 12-03-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
jeanj schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 12:42:
De training 1 van donderdag ochtend, was stipt op 12:35 niet meer beschikbaar, dus precies 2 dagen na afloop van het event (ik zat het nog te kijken en dat stopte stipt)
Voor mij 1 van de redenen dat ik bij F1tvPro ben gebleven. Vorig jaar elke sessie live gezien maar daardoor ook vele dagen met mooi weer binnen gezeten en nogal wat social stuff gemist. Dat wou ik dit jaar wat minder en ik vind het dan een prettig idee de sessie's erg lang beschikbaar blijven. Dan krijg ik geen stress als ik het kijken van een sessie langer dan 2 dagen moet uitstellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:01
Ad de Jong schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:16:

Edit:
Anders f1 tv player proberen.
Werkt met je f1 pro account.

https://play.google.com/s...leonardoxh.f1&hl=nl&gl=US

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
*knip*
Deze truc is al vaak langsgekomen en valt onder het omzeilen van geografische restricties en is niet toegestaan.

[ Voor 92% gewijzigd door tweakduke op 13-03-2022 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abe26
Twijfel heel erg wat te doen. Heb nu Viaplay maar F1TVpro geeft beter beeld en is goedkoper. Voordeel Viaplay is Nederlandse commentaar (op F1TVpro) duurt dat tot Juni zeggen ze. Ook is het makkelijk dat je er zo op je Tv naar toe kan zappen.

Nadeel van F1TVpro is dat ik mijn laptop met de HDMI aan de tv moet koppelen. Ik kijk ook wel een stukjes van de trainingen, en bij Viaplay kan je er even naar toe zappen en weer bij weg. Bij F1TVpro moet mijn laptop steeds aan de tv hangen, en al die tijd kan ik hem niet gebruiken (tenminste niet aan werken, als die op de tv kast staat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smash
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 23:59
abe26 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 14:22:
Twijfel heel erg wat te doen. Heb nu Viaplay maar F1TVpro geeft beter beeld en is goedkoper. Voordeel Viaplay is Nederlandse commentaar (op F1TVpro) duurt dat tot Juni zeggen ze. Ook is het makkelijk dat je er zo op je Tv naar toe kan zappen.

Nadeel van F1TVpro is dat ik mijn laptop met de HDMI aan de tv moet koppelen. Ik kijk ook wel een stukjes van de trainingen, en bij Viaplay kan je er even naar toe zappen en weer bij weg. Bij F1TVpro moet mijn laptop steeds aan de tv hangen, en al die tijd kan ik hem niet gebruiken (tenminste niet aan werken, als die op de tv kast staat.)
Chromecast? ;) eventueel Grand Prix Radio op voor commentaar van Olav Mol (zeker tot Juni).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abe26
Smash schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 14:33:
[...]

Chromecast? ;) eventueel Grand Prix Radio op voor commentaar van Olav Mol (zeker tot Juni).
Heb ik niet, dus zou het dan speciaal hiervoor moeten aanschaffen. Prijs word dan al minder interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
abe26 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 14:22:

Dat even snel er naartoe zappen is ook maar tijdelijk hem vanaf 1 augustus is die lineaire TV zender ook weg en moet je wel via een app / streaming gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abe26
RobertMe schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 15:01:
[...]

Dat even snel er naartoe zappen is ook maar tijdelijk hem vanaf 1 augustus is die lineaire TV zender ook weg en moet je wel via een app / streaming gaan kijken.
De app zit op de tv dus dat is makkelijker dan mijn hele laptop aan de tv hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smash
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 23:59
Conclusie na deze testdagen? F1TV betere kwaliteit en lagere delay/vertraging in vergelijking met Viaplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Smash schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 17:02:
Conclusie na deze testdagen? F1TV betere kwaliteit en lagere delay/vertraging in vergelijking met Viaplay?
Qua kwaliteit vond ik vorig jaar F1tv al beter dan ziggo en als ik zo de 720p verhalen hier lees over viaplay denk ik dat f1tv pro als winnaar uit de bus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Smash schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 17:02:
Yep, Gisteren zat ik de stream van Viaplay te kijken bij mijn schoonvader via de LG app (OLED). Ik heb dezelfde tv en zat vandaag via de F1TV Pro app te kijken (Firestick TV) en die was echt velen malen mooier om te zien. Geluid leek ook beter 'voller' maar dat weet ik niet helemaal zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
D-Ed schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 18:23:
[...]

Yep, Gisteren zat ik de stream van Viaplay te kijken bij mijn schoonvader via de LG app (OLED). Ik heb dezelfde tv en zat vandaag via de F1TV Pro app te kijken (Firestick TV) en die was echt velen malen mooier om te zien. Geluid leek ook beter 'voller' maar dat weet ik niet helemaal zeker..
Uhm..dat je weet dat viaplay vandaag al beter was dan gister en je appels met peren vergelijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
bvbal79 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 18:46:
[...]

Uhm..dat je weet dat viaplay vandaag al beter was dan gister en je appels met peren vergelijkt?
Als ik iedere dag alles moet gaan bijhouden dan komt er nooit een 'winnaar' en voor mij is dat nu F1TV Pro. Die hebben ook even nodig gehad om alles op orde te krijgen. ViaPlay mag er ook even de tijd voor uittrekken maar niet van mijn centen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:26
vandaag heb ik wel drie keer een memory leak error gehad met de Viaplay stream vanuit Edge op Windows10. Gisteren niet, dus als er iets veranderd is was dit voor mij geen verbetering.

Maar het ging acceptabel verder. F1TV kan meer maar dit zou voldoen voor mij als kijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 18:36
Bah wat is dat Viaplay slecht. Het gelijktrekken van de algehele beeldkwaliteit met de oude onboard cam kwaliteit is niet acceptabel. En zeker niet voor geld. 720p of 1080i kijk ik nie.

Moeten we nou wachten tot Drive to Survive van vólgend jaar om alles een beetje normaal in 4k te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

t0mmiiiii schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:38:
Wat een gedoe dit jaar. Vorig jaar perfecte 4K via Ziggo. Vorige week Viaplay genomen, en toen was de kwaliteit om mijn LG Webos totaal onacceptabel. Vanochtend leek de bitrate wat hoger, maar de framerate is zodanig dat een onboard niet om aan te gluren is.
Dus maar f1 tv geprobeerd gezien de positieve verhalen hier. Ik stream het via airplay. De framerate is veel prettiger, maar van livetv valt de kwaliteit vooralsnog tegen. 720p achtig met matigr bitrate. Viaplay leek zelfs iets scherper.
Niet-live tv op f1tv ziet er wel prima uit. Denk 1080 met een solide bitrate. Zou fijn zijn als live tv er ook zo uit ziet.

Toch triest, zo’n achteruitgang!

Update van 1 minuut later:
Na 2 minuten live tv werd de bitrate van f1 tv beter. Tevreden nu!👍
Ik heb vandaag voor het eerst de AppleTV app gebruikt op mijn nieuwe apparaatje. Werkte prima. Ik was in elk geval behoorlijk tevreden over de kwaliteit (al kan het vast nog beter) en de stabiliteit was ook prima in orde.
Als je toch een AppleTV hebt, kan je dat wellicht ook proberen?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:03
F1TV app werkt goed op Apple TV, afgelopen 3 dagen top beeld gehad en geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:11
Nuevocasa schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:28:
[...]

Ik had ook één tv waar de app niet via de PlayStore beschikbaar was. De app sideloaden werkt inderdaad prima.
De app sideloaden werkt bij mij maar deels. Ik krijg de app wel aan de praat op mijn Sony XF90, maar kan niet inloggen. Ik kan geen velden selecteren en dus de knop Aanmelden niet selecteren. Lijkt alsof ik een touchscreen nodig zou hebben. Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-10 17:11
NRG-81 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 19:29:
[...]

De app sideloaden werkt bij mij maar deels. Ik krijg de app wel aan de praat op mijn Sony XF90, maar kan niet inloggen. Ik kan geen velden selecteren en dus de knop Aanmelden niet selecteren. Lijkt alsof ik een touchscreen nodig zou hebben. Iemand tips?
Dan heb we waarschijnlijk een verkeerde versie. Zal even kijken welke je moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Alexknl schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 19:25:
F1TV app werkt goed op Apple TV, afgelopen 3 dagen top beeld gehad en geen problemen.
Ook de Viaplay app werkt probleemloos op een Apple TV. Ik heb het idee dat de meeste problemen zitten bij wanneer er gekeken wordt via de Viaplay app op de tv zelf en wanneer in een browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hutspot2
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 30-10-2023
Heeft iemand met F1 TV-Pro de tests gekeken? En weet diegene of je ook met meerdere devices tegelijk de live-feed kan streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hutspot2 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 19:39:
Heeft iemand met F1 TV-Pro de tests gekeken? En weet diegene of je ook met meerdere devices tegelijk de live-feed kan streamen?
Ik heb in het verleden wel eens twee live streams naast elkaar bekeken, onboard + world feed. Ik weet niet of dat is waarom je het vraagt?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
Yep, vanmorgen even hetzelfde beeld op de Chromebook, tv (via de Shield) en telefoon (Pixel 6 Pro) gekeken en was geen probleem.
Ik moet alleen nog even kijken waar ik de live timing vandaan kan halen als ik de laptop niet bij de hand heb.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
D-Ed schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 18:50:
[...]

Als ik iedere dag alles moet gaan bijhouden dan komt er nooit een 'winnaar' en voor mij is dat nu F1TV Pro. Die hebben ook even nodig gehad om alles op orde te krijgen. ViaPlay mag er ook even de tijd voor uittrekken maar niet van mijn centen ;)
Iedere dag niet, maar dat er verschil tussen gisteren en vandaag zou zijn was reeds aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Ché Mig schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 19:06:
Bah wat is dat Viaplay slecht. Het gelijktrekken van de algehele beeldkwaliteit met de oude onboard cam kwaliteit is niet acceptabel. En zeker niet voor geld. 720p of 1080i kijk ik nie.

Moeten we nou wachten tot Drive to Survive van vólgend jaar om alles een beetje normaal in 4k te zien?
volgens mij was er voor ziggo vorig jaar niet beter dan 1080i..dus je keek al aantal jaar geen F1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Ja, ik. Tegelijk de race stream via de officiele app op de Apple TV en via website met Firefox op de macbook (om screenshots te maken). Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
bvbal79 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 19:50:
[...]

Iedere dag niet, maar dat er verschil tussen gisteren en vandaag zou zijn was reeds aangekondigd.
Sorry hoor maar dit bevestig toch mijn punt.. Ik houd dat allemaal niet iedere dag bij en toevallig wist ik dit dus niet.. Erg he..? |:(

Ik kijk het komende jaar lekker via F1TV Pro omdat dit voor mij de beste kwaliteit bied (wat ik tot gisteren heb getest), helemaal prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ché Mig
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 18:36
bvbal79 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 19:53:
[...]

volgens mij was er voor ziggo vorig jaar niet beter dan 1080i..dus je keek al aantal jaar geen F1?
Jawel hoor, maar na een jaar 4k kwaliteit slaat t nergens op om voor minder te gaan toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Codeoranje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-10 12:01
Ik denk dat ik de F1 aanbieding maar ga nemen voor 52 euro . T is eigenlijk tegen mijn principes om aanvullende tv abonnementen te kopen maar om dit jaar F1 te kijken kom ik er niet onderuit.

500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer ZW & 500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer NO . 18x160 WP TSMC ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Codeoranje schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 20:39:
Ik denk dat ik de F1 aanbieding maar ga nemen voor 52 euro . T is eigenlijk tegen mijn principes om aanvullende tv abonnementen te kopen maar om dit jaar F1 te kijken kom ik er niet onderuit.
Beste prijs/kwaliteit vooralsnog dus groot gelijk (mits Engels commentaar geen probleem is ;) )
Pagina: 1 ... 13 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2