Niet de gemakkelijkste optie.. maar wat ik ook weleens doe is het commentaar van pitlane channel opzetten, dat luistert inderdaad iets fijner en rustiger dan SkyDaniëlWW2 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:57:
Het maakt het er niet makkelijker op omdat ik Sky commentaar gewoon niet meer kan uitstaan na afgelopen seizoen en deze hele winter. Want op elk ander vlak is F1TV vooralsnog gewoon beter.
Ach, zojuist toch maar even netjes contact met F1 opgenomen via de chat van hun website. Het is net mijn jaarlijks gesprekje met Ziggo. Hoefde gelukkig mijn F1 Pro Account niet te verwijderen en je krijgt ook als Ziggo Abonnee gewoon je 20% korting.
Hello, I'd like to remove my F1 TV Pro Account, which I obtained with my contract with Dutch TV-provider Ziggo.
Can you tell me where I can find the option to delete my account?
14:49
Alexandru
Thank you for contacting the F1 Team, Me:. My name is Alexandru and I will be happy to assist you. Please allow me just a moment to read your message.
Why do you want it deleted?
Me:
I got it free, but never really used it. Because I could watch it on television. Now I want to obtain a year contract on F1 TV Pro with 20% discount, but I can't because of the old account.
Alexandru
Oh , that won't be a problem
I will give you a voucher code instead
so no need to make a new account
Me:
ah, that's great. Thank you.
Hello, I'd like to remove my F1 TV Pro Account, which I obtained with my contract with Dutch TV-provider Ziggo.
Can you tell me where I can find the option to delete my account?
14:49
Alexandru
Thank you for contacting the F1 Team, Me:. My name is Alexandru and I will be happy to assist you. Please allow me just a moment to read your message.
Why do you want it deleted?
Me:
I got it free, but never really used it. Because I could watch it on television. Now I want to obtain a year contract on F1 TV Pro with 20% discount, but I can't because of the old account.
Alexandru
Oh , that won't be a problem
I will give you a voucher code instead
so no need to make a new account
Me:
ah, that's great. Thank you.
Een uurtje wachten en toen was het abonnement opeens wel afgesloten.josh-hill schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:22:
Hm, vanwege de meldingen dat F1TV Pro beter beeld geeft dan Viaplay nu een F1TV Pro abonnement afgesloten.
Ik deed dit via de Google TV app. Was ff zoeken wat mijn pin van mijn Google account ook alweer was, maar toen ik klaar was, gaf hij aan dat de betaling is gelukt, maar de aankoop niet en dat ik "herstel aankoop" in het menu moest gebruiken.
Dat geprobeerd, maar dat werkt dus niet.
Beeld schokte wel even, maar Chromecast stond nog op 24 beelden per seconde.
Dat is wel een enorm nadeel van de Chromecast. Dat je zelf steeds de beeldfrequentie moet instellen.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Plenkske schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:27:
Je kan vanaf vandaag vergelijken door de testdagen in Bahrein.
Is er iemand die inmiddels wel kan zien of de kwaliteit op Ziggo kanaal 200 een beetje goed is?hardware-lover schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:36:
Ik kan trouwens de bitrate wel zien voor kanaal 200, ook al heb ik alleen maar een zwart beeld (geen abo), en deze ligt wel tegen die 12Mbit aan, maar dat hoeft helemaal niets te zeggen. Gereserveerde bandbreedte verwacht ik.
Netflix had hier destijds ook gigantische verschillen in zitten: van 720p tot 4k afhankelijk van je browser.Senaxx schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:13:
Ik heb net even gekeken op PC wat voor streams er aangeboden worden en het is wel duidelijk dat het inderdaad maximaal 720p bij 5Mbit is.
Misschien kun je Edge eens proberen?
Zie de tabel onder dit artikel:
Volgens mij zijn de ViaPlay screenshots van hierboven vanuit webbrowsers genomen. Misschien dat de native ViaPlay apps (Op de TV of op mobiel i.c.m. ChromeCast) er ook wel beter uit zien.
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Ik heb mij nog steeds niet laten verleiden tot een Viaplay abonnement, ik kan je de praktische resultaten dus niet laten wetenSmiGueL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:26:
Is er iemand die inmiddels wel kan zien of de kwaliteit op Ziggo kanaal 200 een beetje goed is?
[knip]
Testing, one, two ...
Vanmiddag ook een F1 TV Pro afgesloten tegen het actietarief. Verliep prima.
Casten via ChromeCast werkt niet (lijkt een bekend probleem) maar via de HDMI kabel op de laptop werkt het in ieder geval prima. Goed beeld en geluid (tussen de middag even getest met de practice sessie)
Cast zou toch wel makkelijker zijn. Vanaf de iPhone en mijn laptop lukte het niet, zal ook nog even vanaf een Android device testen.
Casten via ChromeCast werkt niet (lijkt een bekend probleem) maar via de HDMI kabel op de laptop werkt het in ieder geval prima. Goed beeld en geluid (tussen de middag even getest met de practice sessie)
Cast zou toch wel makkelijker zijn. Vanaf de iPhone en mijn laptop lukte het niet, zal ook nog even vanaf een Android device testen.
Ik zie net deze mededeling op community.ziggo.nl:
*Update 10-03-2022: De Viaplay app is vanaf 17 maart beschikbaar op de Mediabox Next. Dus houd de 17de je inloggevens bij de hand, zodat je gelijk kan checken of deze correct zijn. Dit doe je vanaf 17 maart op kanaal 154.
*Update 10-03-2022: De Viaplay app is vanaf 17 maart beschikbaar op de Mediabox Next. Dus houd de 17de je inloggevens bij de hand, zodat je gelijk kan checken of deze correct zijn. Dit doe je vanaf 17 maart op kanaal 154.
[ Voor 19% gewijzigd door Mr.Viper op 10-03-2022 15:52 ]
|| System Specs || 36° ONO-WZW 4875Wp ||
Als ze nou ook de F1 TV app erin plaatsen, daar maken ze vrienden mee. Maar dat zal wel niet gebeurenMr.Viper schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:46:
Ik zie net deze mededeling op community.ziggo.nl:
Vreemd heb hier vanuit mijn Google TV geen probleem met streamen. Dat was vorig seizoen overigens wel een issue, een aantal keer opnieuw moeten starten voordat het vlekkenloos werkte.Equator schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:45:
Vanmiddag ook een F1 TV Pro afgesloten tegen het actietarief. Verliep prima.
Ik heb zowel mijn Philips Smart TV (met ingebouwde CC) en een andere TV met een losse CC geprobeerd. Geen van 2en werkten. Niet vanuit de iPhone of de laptop/Chrome Browser.Kruitdamp schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:48:
[...]
Vreemd heb hier vanuit mijn Google TV geen probleem met streamen. Dat was vorig seizoen overigens wel een issue, een aantal keer opnieuw moeten starten voordat het vlekkenloos werkte.
Maar dit is niet het "help Equator zijn F1 TV via CC werkend te krijgen topic" dus, komt goed.
[ Voor 9% gewijzigd door Equator op 10-03-2022 15:52 ]
Ze zenden alleen de zaterdag en zondag uit op dit kanaal. Dus training en de testen worden daar momenteel niet op uitgezonden.SmiGueL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:26:
Is er iemand die inmiddels wel kan zien of de kwaliteit op Ziggo kanaal 200 een beetje goed is?
Daarnaast heb ik ook even in edge getest. Hier ook maximaal 720p50
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <AdaptationSet id="2" group="2" contentType="video" par="16:9" minBandwidth="600000" maxBandwidth="5000000" maxWidth="1280" maxHeight="720" minFrameRate="25" maxFrameRate="50" segmentAlignment="true" sar="1:1" mimeType="video/mp4" startWithSAP="1"> |
Ter vergelijking de stream informatie van F1 TV Pro. 1080P50 bij 6Mbit max in de browser.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <Representation id="6" width="1920" height="1080" frameRate="50/1" bandwidth="6000000" codecs="avc1.4D402A"> <ContentProtection schemeIdUri="urn:mpeg:dash:mp4protection:2011" value="cenc" cenc:default_KID="4C982F6F-AC4A-464D-936C-E1F271D7D747" xmlns:cenc="urn:mpeg:cenc:2013"/> <ContentProtection schemeIdUri="urn:uuid:edef8ba9-79d6-4ace-a3c8-27dcd51d21ed"> <cenc:pssh xmlns:cenc="urn:mpeg:cenc:2013">AAAAV3Bzc2gAAAAA7e+LqXnWSs6jyCfc1R0h7QAAADcIARIQTJgvb6xKRk2TbOHycdfXRxoLYnV5ZHJta2V5b3MiEEyYL2+sSkZNk2zh8nHX10cqAkhE</cenc:pssh> </ContentProtection> <SegmentTemplate timescale="50000" media="index_video_6_0_$Number$.mp4?m=1645202315" initialization="index_video_6_0_init.mp4?m=1645202315" startNumber="135936" presentationTimeOffset="12910277666"> <SegmentTimeline> <S t="13044732666" d="96000" r="5732"/> </SegmentTimeline> </SegmentTemplate> </Representation> |
[ Voor 77% gewijzigd door Senaxx op 10-03-2022 16:01 ]
Werken andere apps wel?Equator schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:52:
[...]
Ik heb zowel mijn Philips Smart TV (met ingebouwde CC) en een andere TV met een losse CC geprobeerd. Geen van 2en werkten. Niet vanuit de iPhone of de laptop/Chrome Browser.
Maar dit is niet het "help Equator zijn F1 TV via CC werkend te krijgen topic" dus, komt goed.
Heb je dit geprobeerd op je iPhone? TexMex in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3"Equator schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:52:
[...]
Ik heb zowel mijn Philips Smart TV (met ingebouwde CC) en een andere TV met een losse CC geprobeerd. Geen van 2en werkten. Niet vanuit de iPhone of de laptop/Chrome Browser.
Heb nu even iets meer als een uurtje zitten kijken op de pc in firefox en elke 15 tot 20min klapt de stream eruit en wordt gewoon zwart. Interface is weg en stream doet niks meer. Moet echt een F5 doen om weer iets te zien. Meer mensen hier die dit hebben? Browser issue misschien? Heb stream maar even op de iPad aangezet kijken hoe het daar gaat.
Doet me er wel aandenken dat ik vorig seizoen de taal niet kon wisselen op de iPad. Hopelijk kan dat dit keer wel. Kon het toen alleen door de taal van de iPad zelf aan te passen. Wat gewoon k*t is want ik wil em niet in het nederlands hebben.
Doet me er wel aandenken dat ik vorig seizoen de taal niet kon wisselen op de iPad. Hopelijk kan dat dit keer wel. Kon het toen alleen door de taal van de iPad zelf aan te passen. Wat gewoon k*t is want ik wil em niet in het nederlands hebben.
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Dat staat aan jaTexMex schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:51:
[...]
Heb je in de iOS-instellingen onder 'Privacy' en 'Lokaal netwerk' de F1TV-app 'Lokale netwerktoegang' gegeven? Anders is streamen naar Chromecast onmogelijk.
Vorig jaar in maart heb ik kennis gemaakt met het UHD4k van Ziggo met betrekking tot F1. Ik wist dat het wel behoorlijke compressie had. Nu kijkend naar F1TV op 1920 met 6000kb/s moet ik eerlijk zeggen dat het niet perse tegenvalt tot opzichte van het UHD4k van Ziggo vorig jaar. Ik heb vorig seizoen wel veel races naast elkaar gehad toen bekend was geworden van Nent de rechten gekocht had, toen zag grote verschillen, waar ik nu denk: deze kwaliteit is ook zeker acceptabel.
Wel heb ik de hoop dat F1TV dit seizoen of volgend seizoen overgaat tot UHD4k streaming, dat heeft behoorlijk wat poten in de aarde, maar ook zeker zijn kansen! Zeker omdat F1TV concurrerend is in diverse landen met de rechtenhouder van het land.
Wel heb ik de hoop dat F1TV dit seizoen of volgend seizoen overgaat tot UHD4k streaming, dat heeft behoorlijk wat poten in de aarde, maar ook zeker zijn kansen! Zeker omdat F1TV concurrerend is in diverse landen met de rechtenhouder van het land.
Met IPTV naar verschillende streams naar de1e test dag Bahrain gekeken.
Tot de conclusie gekomen:
Sky Sport F1 (h264 1920x1080) veel te donker beeld met veel te veel commentaar
DAZN F1 (hevc 3840x2160) perfect beeld dan maar tijdens de race Olaf op de achtergrond
Tot de conclusie gekomen:
Sky Sport F1 (h264 1920x1080) veel te donker beeld met veel te veel commentaar
DAZN F1 (hevc 3840x2160) perfect beeld dan maar tijdens de race Olaf op de achtergrond
Hier ook de hele dag een beetje switchen tussen Viaplay en F1tv.
Op mijn kleinere oude 40inch tv op de slaapkamer is 't verschil niet goed te zien. Viaplay had wel vaak last van framedrops en switchte vaak terug naar een nog lagere resolutie. Met f1tv geen last van.
Kijk ik in deze woonkamer op de 55 inch oled dan is viaplay simpelweg slecht. Welkom in 2002 zeg maar.
Ik hoop dat ze volgend weekend met de race wel naar 1080p overschakelen maar veel vertrouwen heb ik nog niet.
Het NL commentaar vind ik wel prima van Viaplay. Ben benieuwd welk NL commentaar straks bij F1tv beschikbaar komt..
Voor €20 4 maanden viaplay prima te doen maar als 't zo blijft als nu wordt het daarna meteen stopgezet.
Komende van Ziggo met 4K uitzending is 't beide wel een achteruitgang. Hopelijk komen ze inderdaad snel met 4k bij f1tv pro of HDR.
Op mijn kleinere oude 40inch tv op de slaapkamer is 't verschil niet goed te zien. Viaplay had wel vaak last van framedrops en switchte vaak terug naar een nog lagere resolutie. Met f1tv geen last van.
Kijk ik in deze woonkamer op de 55 inch oled dan is viaplay simpelweg slecht. Welkom in 2002 zeg maar.
Ik hoop dat ze volgend weekend met de race wel naar 1080p overschakelen maar veel vertrouwen heb ik nog niet.
Het NL commentaar vind ik wel prima van Viaplay. Ben benieuwd welk NL commentaar straks bij F1tv beschikbaar komt..
Voor €20 4 maanden viaplay prima te doen maar als 't zo blijft als nu wordt het daarna meteen stopgezet.
Komende van Ziggo met 4K uitzending is 't beide wel een achteruitgang. Hopelijk komen ze inderdaad snel met 4k bij f1tv pro of HDR.
[ Voor 8% gewijzigd door Fuske op 10-03-2022 16:42 ]
Ik kijk nu via F1pro met een apple tv 4k, voor mij de eerste keer, maar ik ben daadwerkelijk positief verrast van het beeldkwaliteit.. Via play niet geprobeerd. Speciaal een Apple TV aangeschaft hiervoor.
Ik probeer F1TV af te sluiten en te betalen via PayPal in de Android app, maar om een of andere reden kom ik na de bevestigings SMS van PayPal weer terug op de inlogpagina en zo zit ik in een infinite inlog loop. Hoe hebben jullie via PayPal afgesloten? Voorheen kon dat ook via de website, maar die optie is nu helaas verdwenen.
Had toch wel verwacht dat dit anno 2022 wel beter zou werken dan dit zeg.
Ook maar is F1 TV Pro afgesloten ipv Viaplay, stream was goed vandaag. Heb daarnaast nog iptv dus komt helemaal goed totsat Viaplay ooit in 4K gaat uitzenden.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik keek altijd via de Canal digital app, maar dit kan dus niet meer. Dus nu toch maar F1tv afgesloten. De kwaliteit is echt veel beter. Ik zie alleen de app niet op mijn Sony android TV.
@CH4OS misschien werkt een 'paysafe card'?
Leuk! Zat er ook aan te denken om er een te halen.Frank1973 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:13:
Ik kijk nu via F1pro met een apple tv 4k, voor mij de eerste keer, maar ik ben daadwerkelijk positief verrast van het beeldkwaliteit.. Via play niet geprobeerd. Speciaal een Apple TV aangeschaft hiervoor.
Heeft er iemand toevallig een kwaliteitstest gedaan tussen een Chromecast en Apple TV setup?
Hier ook F1TV pro afgesloten. Via de chat gevraagd of ik ook 20% korting kon krijgen omdat de introductie aanbieding niet geldig was omdat ik eerder F1TV had via Ziggo. Dat ging gelukkig dus voor een mooie prijs een jaar kijken met F1TV.
Waar vui zit, zit geen glans!
zie deze post:t mac schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:15:
Ik keek altijd via de Canal digital app, maar dit kan dus niet meer. Dus nu toch maar F1tv afgesloten. De kwaliteit is echt veel beter. Ik zie alleen de app niet op mijn Sony android TV.
ZuinigeRijder in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3"
Ik ga niet voor enkel F1TV een account aanmaken voor een dienst dat bij het aanmaken van een account al gare wachtwoorden vereist:
Kies een wachtwoord dat alleen Latijnse hoofdletters of kleine letters en cijfers of speciale tekens bevat.
Ook ga ik niet iedereen mijn ID gegevens zomaar overhandigen, dus PaySafeCard kan de boom in. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon PayPal support op de website te hebben. Nu moet ik weer een GDPR request doen naar een of andere gaar werkende UK bank.
Schijnbaar is Sky niet de standaard feed straks. De pitlane channel zeg maar wordt de standaard feed en Sky wordt dan de "international" feed.
De pre- en postrace shows zijn dan onderdeel van de racestream ook, in plaats van aparte streams.
https://i.imgur.com/A92msiX.jpg
De pre- en postrace shows zijn dan onderdeel van de racestream ook, in plaats van aparte streams.
De Pitlane channel is van hunzelf en werd te weinig gebruikt.DaitoX schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:49:
Schijnbaar is Sky niet de standaard feed straks. De pitlane channel zeg maar wordt de standaard feed en Sky wordt dan de "international" feed.
Dat, en ik denk dat ze ondertussen ook wel door hebben dat ROW (rest of world) niet staat te springen om een UK commentaar.CH4OS schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:50:
[...]
De Pitlane channel is van hunzelf en werd te weinig gebruikt.
Dus ik zie nog wel eens een US of ander neutraler audio kanaal verschijnen. Dan is en namelijk geen enkele reden meer om niet direct bij F1TV af te nemen. VIAplay heeft dit denk ik toch wel onderschat.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat is toch alleen maar gunstig voor Viaplay? Of bedoel je dat met neutraal Engels commentaar er meer Nederlanders naar F1TV getrokken worden?franssie schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:02:
[...]
Dan is en namelijk geen enkele reden meer om niet direct bij F1TV af te nemen. VIAplay heeft dit denk ik toch wel onderschat.
Ah de dubbele ontkenning in een zin, ik probeer deze te vermijden maar was er weer in getrapt, excuus.dnmw2705 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:05:
[...]
Dat is toch alleen maar gunstig voor Viaplay? Of bedoel je dat met neutraal Engels commentaar er meer Nederlanders naar F1TV getrokken worden?
Ik bedoelde :"dan is het voor consumenten duidelijk > F1TV heeft beter beeld, neutraal commentaar (engelstalig maar wel ROW ipv UK) en is veel goedkoper. "
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik snap hem. Zolang F1TV alleen geen Ideal of Paypal als betaalmogelijkheid biedt, zal het in Nederland toch wel lastig worden omdat er veel minder CC-houders zijn dan Ideal gebruikers.
Als je de aankoop doet in de Android app, kun je via met PayPal betalen als je die hebt gekoppeld aan je Google account.dnmw2705 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:14:
Ik snap hem. Zolang F1TV alleen geen Ideal of Paypal als betaalmogelijkheid biedt, zal het in Nederland toch wel lastig worden omdat er veel minder CC-houders zijn dan Ideal gebruikers.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Of je moet dus de CC aan PayPal koppelen. Dan kan je met PayPal via Google Pay betalen in de apps van F1TV.dnmw2705 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:14:
Met de nuance erbij dat PayPal dus een credit card gekoppeld wilt hebben, die niet iedereen heeft.thof schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:25:
Als je de aankoop doet in de Android app, kun je via met PayPal betalen als je die hebt gekoppeld aan je Google account.
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 10-03-2022 19:34 ]
Ik heb geen CC, maar een gewone betaalrekening gekoppeld aan PayPal. Werkte hier prima!CH4OS schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:33:
[...]
Met de nuance erbij dat PayPal dus een credit card gekoppeld wilt hebben, die niet iedereen heeft.In dat geval (en je dus toch een credit card hebt) kun je net zo goed via de website zelf, op de credit card de bestelling doen.
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Enige minpunt aan het Engelse commentaar is dat een commentator zo onwijs druk is, als ze die nou zouden vervangen dan is het nog te kijken zonder dat je opgejaagd word.franssie schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:11:
[...]
Ah de dubbele ontkenning in een zin, ik probeer deze te vermijden maar was er weer in getrapt, excuus.
Ik bedoelde :"dan is het voor consumenten duidelijk > F1TV heeft beter beeld, neutraal commentaar (engelstalig maar wel ROW ipv UK) en is veel goedkoper. "
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb deze week wel een viaplay abbo afgesloten. ondanks alle negatieve reacties overal, was ik wel tevreden.
Vandaag de training bekeken via meerdere ingangen.
- standaard laptop met edge
- via de laptop streamen naar tv
- via de laptop streamen naar nvidia shield
- app op nvidia shield
ik ben niet in het bezit van een 4k tv en de tv is een 40 inch samsung van 2011.
het beeld was goed te noemen vond ik. wel af en toe dat de stream een beetje haperde, maar het was dan ook dag 1 dat viaplay live was in NL.
vond het commentaar en de uitzending er omheen wel ok opgezet.
kan uiteraard nog niet zeggen of ik Olaf mis, want die deed normaal ook niet de vrije trainingen.
ik ben mij er van bewust dat veel mensen klagen over dat viaplay nu op 720p uitzendt. en dat is natuurlijk voor 2022 echt niet acceptabel. Laten we hopen dat viaplay vandaag deze keuze heeft gemaakt om de stream voor iedereen beschikbaar te maken. (wellicht bang voor uitval) en dat ze vanaf morgen gewoon vol fullhd gaan uitzenden.
wellicht is het een idee voor Viaplay om even contact op te nemen met Netflix, want die kunnen toch prima 4k aanbieden.
- app op nvidia shield
ik ben niet in het bezit van een 4k tv en de tv is een 40 inch samsung van 2011.
het beeld was goed te noemen vond ik. wel af en toe dat de stream een beetje haperde, maar het was dan ook dag 1 dat viaplay live was in NL.
kan uiteraard nog niet zeggen of ik Olaf mis, want die deed normaal ook niet de vrije trainingen.
ik ben mij er van bewust dat veel mensen klagen over dat viaplay nu op 720p uitzendt. en dat is natuurlijk voor 2022 echt niet acceptabel. Laten we hopen dat viaplay vandaag deze keuze heeft gemaakt om de stream voor iedereen beschikbaar te maken. (wellicht bang voor uitval) en dat ze vanaf morgen gewoon vol fullhd gaan uitzenden.
wellicht is het een idee voor Viaplay om even contact op te nemen met Netflix, want die kunnen toch prima 4k aanbieden.
Gelukkig heeft Viaplay laten weten dat er wel 1080p aankomt. Ben heel benieuwd hoe die ervaring gaat zijn. Vooralsnog zijn ze te laat, ik heb net F1TVpro afgesloten.Jlie schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:06:
Ik heb deze week wel een viaplay abbo afgesloten. ondanks alle negatieve reacties overal, was ik wel tevreden.
- app op nvidia shield
De testdagen van formule 1 werden vandaag gestreamd met een lagere resolutie, wat morgen ook het geval zal zijn.
Maar tijdens het komende weekend en in de toekomst zullen wij het F1-seizoen van dit jaar in een hogere resolutie gaan uitzenden. - Jeroen
Ik weet dat dat kan, echter gaat bij mij eea niet helemaal lekker, blijkt. Daar heb ik binnenkort hopelijk contact over met PayPal.thof schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:54:
Ik heb geen CC, maar een gewone betaalrekening gekoppeld aan PayPal. Werkte hier prima!
Geen idee of een debit account gekoppeld voldoende is, maar vaak zie ik meldingen of vensters, waarin ik alleen een Credit Card kan koppelen.
In 2020 en 2021 was er vanuit Ziggo wel commentaar tijdens de trainingen. Niet door Mol, maar wel door Plooij en/of Winkelman.Jlie schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:06:
Pitlane channel was dan ook een andere feed. Ikzelf kijk liever gewoon de "fullscreen" internationale feed dan pitlane channel met de internationale feed net wat kleiner en 2 schermpjes erbij. Die extra schermpjes zet ik dan wel op een ander beeldscherm. En het commentaar van pitlane channel kon je ook niet onder de main/world feed luisteren.CH4OS schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:50:
[...]
De Pitlane channel is van hunzelf en werd te weinig gebruikt.
Volgens mij zijn er ook maar weinig mensen die het Pitlane channel echt interessant vonden. Er werd best veel reclame voor gemaakt om het eens te bekijken...RobertMe schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:31:
[...]
Pitlane channel was dan ook een andere feed. Ikzelf kijk liever gewoon de "fullscreen" internationale feed dan pitlane channel met de internationale feed net wat kleiner en 2 schermpjes erbij. Die extra schermpjes zet ik dan wel op een ander beeldscherm. En het commentaar van pitlane channel kon je ook niet onder de main/world feed luisteren.
`CH4OS schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:42:
[...]
Volgens mij zijn er ook maar weinig mensen die het Pitlane channel echt interessant vonden. Er werd best veel reclame voor gemaakt om het eens te bekijken...
Ik keek er niet naar omdat ik daar geen NL commentaar kon krijgen. Nu ik bij F1tv (tot Juni) helemaal geen NL commentaar kan krijgen zou ik het liefste dat commentaar hebben want dan hoef ik niet naar die schreeuwerds te luisteren.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Maar als je geen betaalrekening hebt gekoppeld (en geen cc), dan werkt het dus niet.thof schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:54:
[...]
Ik heb geen CC, maar een gewone betaalrekening gekoppeld aan PayPal. Werkte hier prima!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Helaas niet voor iedereen 🙁Amaze86 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 05:41:
Viaplay bij KPN 9 maanden gratis
https://nl.pepper.com/aan...den-gratis-bij-kpn-231163
Ik wil een abonnement afsluiten via de play store van Google.
Ik moet dan de app F1 TV installeren toch?
Sorry voor de stomme vraag, maar ik heb dit nog niet eerder gebruikt.
En vervolgens kan ik via de Apple TV ook inloggen neem ik aan.
Edit: Ik heb het inmiddels gevonden.
Ik moet dan de app F1 TV installeren toch?
Sorry voor de stomme vraag, maar ik heb dit nog niet eerder gebruikt.
En vervolgens kan ik via de Apple TV ook inloggen neem ik aan.
Edit: Ik heb het inmiddels gevonden.
[ Voor 23% gewijzigd door Teletekst op 11-03-2022 08:17 . Reden: opgelost ]
Helaas alleen voor nieuwe klanten, bestaande klanten lopen bij KPN heel vaak de kortingen mis.Amaze86 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 05:41:
Viaplay bij KPN 9 maanden gratis
https://nl.pepper.com/aan...den-gratis-bij-kpn-231163
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
G_Dragon schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:13:
[...]
Helaas alleen voor nieuwe klanten, bestaande klanten lopen bij KPN heel vaak de kortingen mis.
offtopic:
Dat is altijd en overal. Zie ook Ziggo nu met hun "Ziggo Sprinters", 50% korting 12 maanden lang. Als bestaande klant moet je smeken voor 6 maanden €20 korting. Maar ook bv bij abonnement voor de krant, bestaande klant moet je vragen voor korting en krijg je een beetje, nieuwe klant krijg je meteen een tijd lang een hogere korting. Energieleveranciers geven (gaven?) meestal ook een korting aan nieuwe klanten, etc etc. Allemaal lokkertjes in de hoop klanten binnen te halen die vervolgens "te veel" blijven betalen. Maar veel die op die acties reageren zullen mogelijk gewoon elk jaar switchen en steeds opnieuw korting pakken.
Dat is altijd en overal. Zie ook Ziggo nu met hun "Ziggo Sprinters", 50% korting 12 maanden lang. Als bestaande klant moet je smeken voor 6 maanden €20 korting. Maar ook bv bij abonnement voor de krant, bestaande klant moet je vragen voor korting en krijg je een beetje, nieuwe klant krijg je meteen een tijd lang een hogere korting. Energieleveranciers geven (gaven?) meestal ook een korting aan nieuwe klanten, etc etc. Allemaal lokkertjes in de hoop klanten binnen te halen die vervolgens "te veel" blijven betalen. Maar veel die op die acties reageren zullen mogelijk gewoon elk jaar switchen en steeds opnieuw korting pakken.
RobertMe schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:34:
[...]
offtopic:
offtopic:
Ja klopt, ik gebruik altijd het excuses dat ik anders ga overstappen en heb op die manier soms korting gekregen
Ja klopt, ik gebruik altijd het excuses dat ik anders ga overstappen en heb op die manier soms korting gekregen
G_Dragon schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:35:
[...]
offtopic:
offtopic:
Dus moet je actief vragen voor korting, en vervolgens is de korting nog steeds lager dan nieuwe klanten krijgen. Oftewel: bestaande klant wordt nog steeds genaaid.
Dus moet je actief vragen voor korting, en vervolgens is de korting nog steeds lager dan nieuwe klanten krijgen. Oftewel: bestaande klant wordt nog steeds genaaid.
Back on topic: F1TV is natuurlijk niet veel anders. 20% korting alleen voor nieuwe klanten, dus iedereen maakt een nieuw account aan. En die wat vragen voor korting op bestaande account krijgen vaker "nee" dan "ja".
Ik bel eens in de zoveel tijd altijd zelf naar Ziggo en krijg keer op keer weer een bepaalde actie / korting.G_Dragon schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:13:
[...]
Helaas alleen voor nieuwe klanten, bestaande klanten lopen bij KPN heel vaak de kortingen mis.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die toko's hebben allemaal KPIs met betrekking tot retentie van klanten. Beetje korting geven aan een 'zeurende / vragende' klant is vaak niet zo'n punt. Krijgen ze weer een schouderkloptje dat ze een klant aan boord hebben weten te houden.
Hmmz.. volgens mij heeft F1 TV de lens kap er nog op 
:strip_exif()/f/image/Gu8l5ss1zb0zTQrqAXChLruY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/deWOMJtYCxZtvayMffdw3oHC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D0f4VEZispYu45B1ueHtedx4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bNZG7vUMANEE1YOen5NNWEo1.jpg?f=fotoalbum_large)
Het geluid speelt wel maar geen beeld. Andere filmpjes tot op heden geen probleem.
*Android 8 tablet.

:strip_exif()/f/image/Gu8l5ss1zb0zTQrqAXChLruY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/deWOMJtYCxZtvayMffdw3oHC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D0f4VEZispYu45B1ueHtedx4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bNZG7vUMANEE1YOen5NNWEo1.jpg?f=fotoalbum_large)
Het geluid speelt wel maar geen beeld. Andere filmpjes tot op heden geen probleem.
*Android 8 tablet.
:strip_exif()/f/image/QM4T4tqOsNlAeO4X2TssecGc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-03-2022 09:33 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Nou, hier dus geen geluk met dezelfde vraag. Je komt niet in aanmerking dus geen korting sorry. En dat terwijl ik via dezelfde constructie keek.Dibbuz schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:24:
Hier ook F1TV pro afgesloten. Via de chat gevraagd of ik ook 20% korting kon krijgen omdat de introductie aanbieding niet geldig was omdat ik eerder F1TV had via Ziggo. Dat ging gelukkig dus voor een mooie prijs een jaar kijken met F1TV.
"When you grow up your heart dies"
De lenskap is er echt wel af. Prima beeld hier op de Apple TV en in de browser.Alfa Novanta schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:12:
Hmmz.. volgens mij heeft F1 TV de lens kap er nog op
[Afbeelding]
[Afbeelding]
*Android tablet.
Nieuw account aanmaken met een ander email adres. 0 moeite en je krijgt die korting.sjaool schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:16:
[...]
Nou, hier dus geen geluk met dezelfde vraag. Je komt niet in aanmerking dus geen korting sorry. En dat terwijl ik via dezelfde constructie keek.
Veel moeite en niet wenselijk in mijn geval.Holk schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:17:
[...]
Nieuw account aanmaken met een ander email adres. 0 moeite en je krijgt die korting.
Heeft iemand hier misschien met google play tegoed betaald?
Ik heb net mijn tegoed opgewaardeerd en dit is ook te zien in de Google Play store.
Alleen in de F1 app staat nog het oude tegoed, wat dus te weinig is voor het afsluiten van een abonnement.
Heeft iemand tips om dit te verhelpen?
Inmiddels opgelost: Ik heb via de app 5 euro toegevoegd en toen was het hele saldo bijgewerkt.
Ik laat het hier staan voor anderen die hier misschien tegenaan lopen.
Ik heb net mijn tegoed opgewaardeerd en dit is ook te zien in de Google Play store.
Alleen in de F1 app staat nog het oude tegoed, wat dus te weinig is voor het afsluiten van een abonnement.
Heeft iemand tips om dit te verhelpen?
Inmiddels opgelost: Ik heb via de app 5 euro toegevoegd en toen was het hele saldo bijgewerkt.
Ik laat het hier staan voor anderen die hier misschien tegenaan lopen.
[ Voor 22% gewijzigd door Teletekst op 11-03-2022 09:28 . Reden: opgelost ]
ja ik was ook sarcastischnoo schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:17:
De lenskap is er echt wel af. Prima beeld hier op de Apple TV en in de browser.
op mijn Android 10 telefoon draait ie wel goed, idem in Firefox op mijn laptop.
[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-03-2022 09:34 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
En het wordt nog leuker, betalen via PayPal werkt niet via de Google Playstore (foutmelding) en iDeal is niet mogelijk. Het lijkt wel alsof ze mij niet als abonnee willen hebben.
Mijn (third party) player geeft zelfs:Senaxx schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 15:53:
Ter vergelijking de stream informatie van F1 TV Pro. 1080P50 bij 6Mbit max in de browser.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Video --vid=1 (h264 480x270 50.000fps) (629 kbps) Video --vid=2 (h264 512x288 50.000fps) (1089 kbps) Video --vid=3 (h264 640x360 50.000fps) (2009 kbps) Video --vid=4 (h264 960x540 50.000fps) (3403 kbps) Video --vid=5 (h264 1280x720 50.000fps) (6458 kbps) (+) Video --vid=6 (h264 1920x1080 50.000fps) (10949 kbps) (+) Audio --aid=1 --alang=eng (*) (aac 2ch 48000Hz) |
Ik was dit aan het zoeken in Chrome, maar kon het nergens vinden. Ik vond de 6mb/s veelste laag voor de kwaliteit die is zag...Thralas schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:45:
[...]
Mijn (third party) player geeft zelfs:
code:
1 2 3 4 5 6 7 Video --vid=1 (h264 480x270 50.000fps) (629 kbps) Video --vid=2 (h264 512x288 50.000fps) (1089 kbps) Video --vid=3 (h264 640x360 50.000fps) (2009 kbps) Video --vid=4 (h264 960x540 50.000fps) (3403 kbps) Video --vid=5 (h264 1280x720 50.000fps) (6458 kbps) (+) Video --vid=6 (h264 1920x1080 50.000fps) (10949 kbps) (+) Audio --aid=1 --alang=eng (*) (aac 2ch 48000Hz)
Ik kijk vandaag voor het eerst ViaPlay op mijn 70" LCD, maar die kwaliteit kan echt niet!
Tekst is gewoon slecht leesbaar enz, onvoorstelbaar dat ze dit durven aan te bieden.
Tekst is gewoon slecht leesbaar enz, onvoorstelbaar dat ze dit durven aan te bieden.
Ik probeerde zojuist F1 tv pro te casten via mijn mobiel naar mijn LG OLED55E9 helaas geen beeld tijdens de uitzending wel het begin scherm kunnen zien maar zodra de uitzending begint gaat die op zwart.
Is dit wat nieuws om ons gebruikers te laten dwingen tot geen keuze?
[ Voor 4% gewijzigd door MaXeRs op 11-03-2022 10:38 ]
Zou morgen 1080p moeten zijn volgens Viaplay.Danielson schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:54:
Ik kijk vandaag voor het eerst ViaPlay op mijn 70" LCD, maar die kwaliteit kan echt niet!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Bron?Lekker Ventje schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:08:
[...]
Zou morgen 1080p moeten zijn volgens Viaplay.
https://twitter.com/viapl...tatus/1502027024206073857Hey, De testdagen van formule 1 werden vandaag gestreamd met een lagere resolutie, wat morgen ook het geval zal zijn.
Maar tijdens het komende weekend en in de toekomst zullen wij het F1-seizoen van dit jaar in een hogere resolutie gaan uitzenden. - Jeroen
probeer MFA even uit te schakelen.. !sjaool schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:43:
[...]
En het wordt nog leuker, betalen via PayPal werkt niet via de Google Playstore (foutmelding) en iDeal is niet mogelijk. Het lijkt wel alsof ze mij niet als abonnee willen hebben.
Alfa Novanta schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:33:
Nou, ik ben gezwicht voor een F1 Pro abo, €64,99 met 20% korting (als ze dat nog activeren tenminste)
Wat een drama .. ik kreeg Paypal niet aan de praat binnen Android en via de website bestaat Paypal überhaupt niet, heb je alleen de credit card optie. Uiteindelijk bij Paypal mijn MFA uitgeschakeld en na wat aandringen eindelijk toe kunnen voegen als betaalmiddel. Daarna abo afgesloten en MFA weer ingeschakeld.
maar ik dacht even LIVE de 1ste testdag te volgen .. maar ik kan het niet vinden, anders dan een blog en wat korte filmpjes. Weet iemand of dit gewoon uitgezonden wordt? of is dit het?
Ik zie helemaal geen cast knop in mijn Android F1 TV app ... klopt dat?MaXeRs schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:00:
Ik probeerde zojuist F1 tv pro te casten na mijn LG OLED55E9 helaas geen beeld tijdens de uitzending wel het begin scherm kunnen zien maar zodra de uitzending begint gaat die op zwart.

pics!?!Danielson schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:54:
Je kan op Viaplay Xtra (Ziggo kanaal 200) ook kijken naar de F1-testdag vandaag. https://www.digitalbitrat...48&live=202&sec=0&lang=en
:strip_exif()/f/image/Qpq03ZFpVsidqJzMZGLYa0Dd.jpg?f=fotoalbum_large)
dnmw2705 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:41:
Je kan op Viaplay Xtra (Ziggo kanaal 200) ook kijken naar de F1-testdag vandaag. https://www.digitalbitrat...48&live=202&sec=0&lang=en
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/yMIMcQ26ZRR6kKjdDWLnEwBs.jpg?f=fotoalbum_large)
Met een voorwaarde.
Klopt, maar dit was algemeen bekend dat als je via ISP zou afnemen, dat het tijdelijke kanaal erbij kwam. Tussen Viaplay.nl en Viaplay extra zit een delay van bijna 50 seconden bij Xtra..
De stream van Viaplay loopt bijna 50 seconden voor ten opzichte van het tv kanaal.
[ Voor 7% gewijzigd door dnmw2705 op 11-03-2022 10:53 ]
Hebben meerder mensen hier last van?
Dit gebeurd bij mij (ook vorig jaar) regelmatig. Vooral als ik langdurig de stream op heb staan (denk langer of tegen de 2u aan)
Vorig jaar had ik hier ook last van en zelfs andere browser (gebruik nu Chrome) geprobeerd maar blijft gewoon voorkomen.

FYI: out of memory geloof ik niks van. Ik heb 32gb en ook een andere PC (nuc met minde geheugen heb ik daar ook last van)
Dit gebeurd bij mij (ook vorig jaar) regelmatig. Vooral als ik langdurig de stream op heb staan (denk langer of tegen de 2u aan)
Vorig jaar had ik hier ook last van en zelfs andere browser (gebruik nu Chrome) geprobeerd maar blijft gewoon voorkomen.

FYI: out of memory geloof ik niks van. Ik heb 32gb en ook een andere PC (nuc met minde geheugen heb ik daar ook last van)
[ Voor 14% gewijzigd door Raven__NL op 11-03-2022 10:50 ]
Dus als ik het goed begrijp loopt het tv kanaal 50 seconden achter op de stream? Dat zou echt belachelijk zijn.dnmw2705 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:49:
[...]
Klopt, maar dit was algemeen bekend dat als je via ISP zou afnemen, dat het tijdelijke kanaal erbij kwam. Tussen Viaplay.nl en Viaplay extra zit een delay van bijna 50 seconden bij Xtra..
Andersom. Kanaal loopt achter op stream.Nattekat schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:50:
[...]
Dus als ik het goed begrijp loopt het tv kanaal 50 seconden achter op de stream? Dat zou echt belachelijk zijn.
Ah, dat is al meteen een stuk logischer
Ik heb de stream en kanaal even naast elkaar gelegd. Opeens was het verschil nog maar 20 seconden in plaats van 50.
De stream en het kanaal zijn gelijk aan elkaar en op het kanaal wordt de stream gewoon uitgezonden. Op precies hetzelfde moment op stream en tv kanaal van Viaplay liep ie vast. Daarnaast stond F1TV aan en die hiep niet vast.
De stream en het kanaal zijn gelijk aan elkaar en op het kanaal wordt de stream gewoon uitgezonden. Op precies hetzelfde moment op stream en tv kanaal van Viaplay liep ie vast. Daarnaast stond F1TV aan en die hiep niet vast.
/f/image/Oo4kyms3uiqQW9yWyA8Z5uKi.png?f=fotoalbum_large)
Mooi dat ze gister de heledag volprobeerden te houden dat het aan iedereen hun apparatuur lag.
En dan nu in eens ownee we beginnne daar pas de laatste dag mee
Ja, op mijn chromebook dit vandaag 1 keer gehad en gisteren denk over de gehele dag 5 keer.Raven__NL schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:50:
[Afbeelding]
Ik heb nu de viaplay app maar geinstalleerd en het daarin nog niet gehad.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Laat die nou net niet aan staan op het moment van proberen te betalen.Alfa Novanta schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:35:
[...]
probeer MFA even uit te schakelen.. !
[...]
Ik heb het opgelost door Play Store tegoed te kopen bij Primera. Daar kun je een eigen bedrag invullen en daarmee betalen. Dat werkte. Dus inmiddels heb ik weer F1TV Pro.
Goeie tip ook! Misschien kan die in de start post ofzosjaool schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:20:
Laat die nou net niet aan staan op het moment van proberen te betalen.
Ik heb het opgelost door Play Store tegoed te kopen bij Primera. Daar kun je een eigen bedrag invullen en daarmee betalen. Dat werkte. Dus inmiddels heb ik weer F1TV Pro.
F1TV gebruiker hier. Meest waardevol vind ik de onboards zodat je de communicatie meekrijgt. Bestaat die mogelijkheid ook bij Viaplay?
Als KPN gebruiker kan ik een entertainment korting van 5 euro p/m krijgen. Dan zou het nog een redelijk alternatief kunnen zijn, mits met onboards. F1TV én Viaplay wordt te gek.
Als KPN gebruiker kan ik een entertainment korting van 5 euro p/m krijgen. Dan zou het nog een redelijk alternatief kunnen zijn, mits met onboards. F1TV én Viaplay wordt te gek.
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk met Viaplay, maar dat kan natuurlijk in de toekomst veranderen. Echter denk ik, dat Viaplay niet bepaald zit te wachten op meer in moeten kopen van data, waardoor ze het niet zullen doen.Tommy The Cat schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:56:
F1TV gebruiker hier. Meest waardevol vind ik de onboards zodat je de communicatie meekrijgt. Bestaat die mogelijkheid ook bij Viaplay?
Het lijkt mij dat Viaplay, net als Ziggo, er meer is voor de huis-, tuin- en keukenkijker dan voor de echte fanatieke volgers. Kan me niet voorstellen dat ze daar alles uit de kast trekken om die relatief kleine groep optimaal te bedienen.
Ik heb een F1 TV Pro abo afgesloten en dan op een Raspberry Pi 2 een nightly LibreELEC gezet met deze add-on: https://github.com/dut-iptv/dut-iptv.github.io
Dit lijkt goed te werken, alleen weet ik niet waar ik de audio track kan instellen, zodat ik bv. Duits commentaar krijg i.p.v. Engels. Weet iemand hoe dit werkt?
Dit lijkt goed te werken, alleen weet ik niet waar ik de audio track kan instellen, zodat ik bv. Duits commentaar krijg i.p.v. Engels. Weet iemand hoe dit werkt?
Als je de grote groep niet als volwaardig wil en kan zien dan vraag ik mij wat je dan in vredesnaam met die F1 uitzendrechten wilt bereiken. Mensen die beginnen met kijken worden ooit ook ervaren kijkers lijkt mij.Oilslick schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:13:
Het lijkt mij dat Viaplay, net als Ziggo, er meer is voor de huis-, tuin- en keukenkijker dan voor de echte fanatieke volgers. Kan me niet voorstellen dat ze daar alles uit de kast trekken om die relatief kleine groep optimaal te bedienen.
Als “fanatiek” kijker is het juist frustrerend als je ook alle online kanalen volgt je vaak eerder een twitterbericht op je telefoon binnen krijgt dat dat de onboards laten zien wat er gebeurt. Dan heb ik het nog niet over de whatsapp berichten die je van vrienden krijgt.Oilslick schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:13:
Als je je kunt afzonderen van de rest en achter de tv zit met een ipad ernaast met onboard heb je er ook weinig aan ivm synchronisatie. De mogelijkheden zijn veel uitgebreider maar voor mij werkte het niet.
@Kenny_026 @sjaool Ja ik snap jullie helemaal hoor! Alleen vanuit marketing oogpunt wordt daar op de burelen van Viaplay vermoedelijk toch anders naar gekeken. Zij willen gewoon de grootst mogelijke groep abonnees tegen de laagste kosten. En die grootste groep bestaat momenteel uit Max fans die genoeg hebben aan een matig tot redelijk begrip van F1 en alles wat erbij hoort. Die zitten niet op Tweakers en hebben genoeg aan een samenvatting in lekentaal als het gaat om de techniek. En natuurlijk kan (een deel van) die groep ook 'doorgroeien' naar in onze ogen volwaardige F1-kijkers, maar de vraag is hoeveel dat er zullen zijn.
En omdat er voor die groep bovendien al F1TV is, kan ik me voorstellen dat Viaplay er bewust voor kiest om daar niet verder in te investeren.
En omdat er voor die groep bovendien al F1TV is, kan ik me voorstellen dat Viaplay er bewust voor kiest om daar niet verder in te investeren.
Ik weet niet hoe het werkt in die addon, maar heb je gekeken bij bv. een race van vorig seizoen ? Want de huidige testdagen hebben alleen Engels commentaar bij F1 TV Pro.Cooler_King schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:30:
Ik heb een F1 TV Pro abo afgesloten en dan op een Raspberry Pi 2 een nightly LibreELEC gezet met deze add-on: https://github.com/dut-iptv/dut-iptv.github.io
Moet wel een issue zijn F1tv.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:19:
[...]
Ja, op mijn chromebook dit vandaag 1 keer gehad en gisteren denk over de gehele dag 5 keer.
Ik heb nu de viaplay app maar geinstalleerd en het daarin nog niet gehad.
Als ik de hele dag YouTube of Twitch op heb staan heb ik ook geen problemen
Hier geen last in Microsoft Edge op het werk, heb de stream sinds vanmorgen 08:00 al aanstaan en loopt nog steeds.Raven__NL schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:50:
[Afbeelding]
Klopt het dat de live timing van F1 in de app uitgebreider is dan op de site?
In mijn iOS app zie ik bijvoorbeeld ook segmenten. Die kan ik op de site niet vinden.
In mijn iOS app zie ik bijvoorbeeld ook segmenten. Die kan ik op de site niet vinden.
Klopt. Geen idee waarom ze die data niet op de website laten zien.NRG-81 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:05:
Klopt het dat de live timing van F1 in de app uitgebreider is dan op de site?
Thanks. Hoop dat ze dat snel aanpassen dan. Of was dit vorig jaar ook al zo?Extigo schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:05:
[...]
Klopt. Geen idee waarom ze die data niet op de website laten zien.
Ja, dit is al zo sinds de introductie van de app. De site heeft nooit deze data getoond.NRG-81 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:06:
[...]
Thanks. Hoop dat ze dat snel aanpassen dan. Of was dit vorig jaar ook al zo?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2