Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als commentator moet je ook weten dat je gewoon ook eens 5 minuten je mond moet houden. De meeste beseffen dat nietpaul99 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:30:
[...]
Exact, die twee zitten veel te veel te ouwehoeren en praten alsof ze een klas kinderen les aan het geven zijn. Tevens heeft Allard het meer over zichzelf dan over F1.
[ Voor 98% gewijzigd door Dean Martin op 10-03-2022 10:48 ]
The best is yet to come
Het is ook wat @paul99 zegt, het is alsof ze tegen kinderen aan het praten zijn. Wellicht is dat dat een strategie oid is omdat ze veel nieuwe kijkers verwachten maar ik vind het tot nu toe helemaal niets.MeNTaL_TO schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:41:
[...]
Je weet dat Allard vroeger de pitreporter was van Olav? Dus nieuw wil ik niet zeggen.
En ik ken Allard heel goed want toen keek ik ook al F1 maar het valt me gewoon tegen. Net begon ie over “als ik nou ga filosoferen over wat gewicht met een auto kan doen”… Dat weet hij toch wel? Hij weet toch dat gewicht ballast heeft, zorgt voor meer degradatie op de banden, lastiger insturen etc? Dat is toch een gegeven waar hij niet over hoeft de filosoferen?
Het voelt voor nu gewoon als een opeenstapeling van open deuren intrappen. Ik hoop dat het wat stroef loopt omdat het allemaal nieuw is.
[ Voor 99% gewijzigd door Kenny_026 op 10-03-2022 10:53 ]
Met F1TV krijg ik een zwart schem bij een printscreen of het knipprogramma
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dus ik heb een abonnement genomen op Viaplay (99 euro per jaar) en F1TVPro (52 euro per jaar). De eerste vooral handig voor voorprogramma en napraat, de tweede om de race live te zien (met Engels commentaar) of terug te kijken en de extra programma's bekijken. En Ziggo heeft ook nog samenvattingen. Dus genoeg Formule 1/2/3 te zien
Ik hoop dat de Viaplay klanten de F1 live wedstrijd uitzendingen in betere kwaliteit voorgeschoteld krijgen.
Voor diegene die op een Android TV F1 TV apps willen bekijken, bij mij stond F1 TV Pro en FT TV Viewer niet in de Google Play Store voor mijn Sony Android TV versie 9. Deze heb ik op een USB stick gezet en geïnstalleerd.
Beide hieronder werken op mijn Android TV:
F1 TV Pro voor Android TV 3.0.0.7-SP51.7.1-release
F1 TV Viewer v2.6.0
ik meende dat viaplay toch juist de diepte in wou gaan en niet op de vlakteKenny_026 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:50:
[...]
Het is ook wat @paul99 zegt, het is alsof ze tegen kinderen aan het praten zijn. Wellicht is dat dat een strategie oid is omdat ze veel nieuwe kijkers verwachten maar ik vind het tot nu toe helemaal niets.
En ik ken Allard heel goed want toen keek ik ook al F1 maar het valt me gewoon tegen. Net begon ie over “als ik nou ga filosoferen over wat gewicht met een auto kan doen”… Dat weet hij toch wel? Hij weet toch dat gewicht ballast heeft, zorgt voor meer degradatie op de banden, lastiger insturen etc? Dat is toch een gegeven waar hij niet over hoeft de filosoferen?
Het voelt voor nu gewoon als een opeenstapeling van open deuren intrappen. Ik hoop dat het wat stroef loopt omdat het allemaal nieuw is.
Beeldkwaliteit gaat natuurlijk verschillen of je op je Chromebook kijkt of een 65 inch televisie.
Het commentaar van Christijan Albers kan me niet zoveel interesseren op viaplay. Prijs technisch is het best goed te doen voor ~50euro voor een jaar...
Ik vind de interactie tussen Amber en Guido in dat opzicht wel heel leuk. Hij praat technisch en zij stelt dan de vragen die de kijkers thuis ook zouden kunnen hebben.hjvg schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:57:
[...]
ik meende dat viaplay toch juist de diepte in wou gaan en niet op de vlakte
google op korting code's en het kan voor 48De_Bastaard schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:03:
Hmm, blijkbaar is F1TV dus de betere keus?
Het commentaar van Christijan Albers kan me niet zoveel interesseren op viaplay. Prijs technisch is het best goed te doen voor ~50euro voor een jaar...
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
/f/image/fd16VYXMSvWwk1C19Yf7EgdK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6P7Pr8nf3RqVZHXdaaQWcq8X.png?f=fotoalbum_large)
Viaplay VS F1TV Pro.
F1TV pro is stuk helderder. Bitrate lijkt hoger. Screenshots gemaakt op Desktop. Framerate lijkt verder hetzelfde.
[ Voor 4% gewijzigd door Senaxx op 10-03-2022 11:07 ]
Of deel hem gewoon even in dit topic?Hubert schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:04:
[...]
google op korting code's en het kan voor 42

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Oeh nice :-)Hubert schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:04:
[...]
Edit: vind hem niet? alleen maar oude verlopen codes ..
[ Voor 13% gewijzigd door De_Bastaard op 10-03-2022 11:08 ]
Deel hem hier even idd!Hubert schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:04:
[...]
Tot nu toe ging dat via Ziggo super easy.. Maar nu..
Als ik kijk bij F1 TV dan staat er F1 REPLAYS na 2 dagen beschikbaar zijn.? Dus als de race 's middags van 15.00-17.00 is kan ik deze niet 's avonds bekijken maar pas dinsdag..??
Want als dat zo is tja, dan heb ik geen keus anders dan het veel duurdere viaplay
Volgens mij waren de replays met F1 TV Pro vrijwel direct na iedere sessie beschikbaar.ProudElm schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:07:
Vraagje, ik kreeg het niet zo snel gevonden en wil voor ik F1TVPro bestel het toch wel zeker weten. Ik kijk zelden de races live. Te druk overdag en 's avonds kan ik in alle rust lekker kijken.
Tot nu toe ging dat via Ziggo super easy.. Maar nu..
Als ik kijk bij F1 TV dan staat er F1 REPLAYS na 2 dagen beschikbaar zijn.? Dus als de race 's middags van 15.00-17.00 is kan ik deze niet 's avonds bekijken maar pas dinsdag..??
Want als dat zo is tja, dan heb ik geen keus anders dan het veel duurdere viaplay(Gaat mij puur en alleen om F1)
Wat jij nu ziet van na 2 dagen beschikbaar hoort bij F1 TV Access. https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html
Bedankt!gerbenp schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:11:
[...]
Volgens mij waren de replays met F1 TV Pro vrijwel direct na iedere sessie beschikbaar.
Wat jij nu ziet van na 2 dagen beschikbaar hoort bij F1 TV Access. https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html

Valt inderdaad wat tegen. Je kan het vooral zien aan de tekst aan de linkerkant.Senaxx schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:04:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Viaplay VS F1TV Pro.
F1TV pro is stuk helderder. Bitrate lijkt hoger. Screenshots gemaakt op Desktop. Framerate lijkt verder hetzelfde.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik heb einde vorig jaar bv abbo afgesloten voor 48. maar ook via google gezocht naar werkende code's...
dus probeer het op eigen risico
bv: https://www.spydeals.nl/formula1
/f/image/LZhkzAZqHDMnGH8l85h1A3JH.png?f=fotoalbum_large)
echter kan je nu direct aanmelden met korting voor 51 zie ik. dus dat is al netjes
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL
[ Voor 43% gewijzigd door Hubert op 10-03-2022 11:22 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Helaas is de app niet beschikbaar voor mijn android tv (ja een tv van 2019...De_Bastaard schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:26:
Werkt die app trouwens 'n beetje op android tv nu?

Dat valt onder het omzeilen van geografische restricties en dat mag niet.
[ Voor 95% gewijzigd door tweakduke op 10-03-2022 11:40 ]
Het is wel jammer dat alles in HOOFDLETTERS IS MAAR DAT KOMT WAARSCHIJNLIJK OMDAT INTERPUNCTIE ONTBREEKT EN JE DUS OOK GEEN IDEE HEBT WAAR EEN ZIN BEGINT EN EINDIGT.
[ Voor 18% gewijzigd door Spotmatic op 10-03-2022 11:42 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Je kunt eventueel de losse apk installeren. Zie hier of hier.jcbvm schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:28:
[...]
Helaas is de app niet beschikbaar voor mijn android tv (ja een tv van 2019...). Maar van wat ik heb gelezen werkt de app prima.
Misschien werkt dit voor je:jcbvm schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:28:
[...]
Helaas is de app niet beschikbaar voor mijn android tv (ja een tv van 2019...). Maar van wat ik heb gelezen werkt de app prima.
Download de apk met je telefoon hier: https://www.apkmirror.com...limited/f1-tv-android-tv/
Installeer de app "Send files to TV" op je tv en telefoon. Verstuur daarmee de apk naar je tv.
Daarna kan je de apk op je tv starten en wordt de app geinstalleerd.
Mogelijk moet je ergens in je tv menu het installeren van onbekende bronnen toelaten.
Dit werkt prima op mijn Sony Bravia.
Alles kan stuk.
Wat een verschil in kwaliteit, waarbij F1TV duidelijk scherper is.
'Send files to TV' is inderdaad een prima optie. Maar het kan bijvoorbeeld ook met de Downloader-app. Zie verdere uitleg hier. Alleen even de URL uit dat voorbeeld vervangen door een van de opties die hierboven worden gegeven.remco_k schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:45:
[...]
Misschien werkt dit voor je:
Download de apk met je telefoon hier: https://www.apkmirror.com...limited/f1-tv-android-tv/
Installeer de app "Send files to TV" op je tv en telefoon. Verstuur daarmee de apk naar je tv.
Daarna kan je de apk op je tv starten en wordt de app geinstalleerd.
Mogelijk moet je ergens in je tv menu het installeren van onbekende bronnen toelaten.
Dit werkt prima op mijn Sony Bravia.
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Heb je al eerder een F1TV abo gehad, al dan niet via Ziggo combi deal? Want de actie geldt alleen voor nieuwe klanten en dus niet voor verlenging.Diamond4ever schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:51:
Probeer net een abbo via f1tv af te sluiten met die korting, knop reageerde niet en heb de pagina gesloten. Nu heb ik geen abbo en krijg de melding dat het vanwege vorige aankopen niet beschikbaar is voor mij. Ook lekker, iemand anders zoiets gehad?
ik heb eerder een F1TV abbo gehad, maar die heb ik in januari geannuleerd. Wil hem nu weer starten, ik kon de eerste keer wel gewoon de pagina openen om te betalen maar de betalen knop reageerde dus nietRobertMe schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:54:
[...]
Heb je al eerder een F1TV abo gehad, al dan niet via Ziggo combi deal? Want de actie geldt alleen voor nieuwe klanten en dus niet voor verlenging.
Nu idd het moment om de 2 even is goed te vergelijken naast elkaar , maar nu is het verschil nog overduidelijker aanwezig !Plenkske schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:46:
Zojuist had ik even F1TV op het ene scherm en Viaplay op het andere, beide schermen 24 inch full hd.
Wat een verschil in kwaliteit, waarbij F1TV duidelijk scherper is.

Dit is geen kwaliteit wat men kan aanbieden anno 2022. Ze vergeten denk hoe goed de infrastructuur is in Nederland betreft internet verbindingen
Weet wel als niet veranderd , dat ik de na de trail periode , viaplay snel laat varen en alleen F1tv aanhoud..

[ Voor 3% gewijzigd door Roberto538 op 10-03-2022 11:58 ]
Probeer het met een nieuw mailadres of een mail alias, dan werkt het waarschijnlijk wel.Diamond4ever schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:56:
[...]
ik heb eerder een F1TV abbo gehad, maar die heb ik in januari geannuleerd. Wil hem nu weer starten, ik kon de eerste keer wel gewoon de pagina openen om te betalen maar de betalen knop reageerde dus niet
Ja wil ik nu proberen maar dan heb ik weer iets hoor. Moet geboorte datum opgeven. Veld geeft aan DD/MM/YYYY maar krijg na subscribe te zien dat ik MM/DD/YYYY in moet vullen. Wat niet mag want het veld accepteerd alleen DD/MM.... Dus subscribe werkt ook al niet voor mij.dutchgio schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:00:
[...]
Probeer het met een nieuw mailadres of een mail alias, dan werkt het waarschijnlijk wel.
Ze maken het mij wel weer lekker makkelijk zo haha
Haha, je moet er wat voor over hebben anno 2022 om op een normale manier F1 te kunnen kijkenDiamond4ever schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:06:
[...]
Ja wil ik nu proberen maar dan heb ik weer iets hoor. Moet geboorte datum opgeven. Veld geeft aan MM/DD/YYYY maar krijg na subscribe te zien dat ik DD/MM/YYYY in moet vullen. Wat niet mag want het veld accepteerd alleen MM/DD.... Dus subscribe werkt ook al niet voor mij.
Weet je zeker dat je 1080p (hoogste kwaliteit) hebt geselecteerd bij deze stream?metieske schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:56:
Hier ook zichtbaar kwaliteitsverschil
VIaplay
[Afbeelding]
Want dit ziet er niet bepaald FHD uit..

Misschien dat replays maximaal in 720p terug te kijken zijn oid, maar zelfs met hele slechte bitrate/compressie zou dat menu links in 1080p nooit zo onscherp mogen zijn..
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Ik heb net contact gehad met VP, ze bevestigen dat het alleen 720P is...SmiGueL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:17:
[...]
Weet je zeker dat je 1080p (hoogste kwaliteit) hebt geselecteerd bij deze stream?
Want dit ziet er niet bepaald FHD uit..
Misschien dat replays maximaal in 720p terug te kijken zijn oid, maar zelfs met hele slechte bitrate/compressie zou dat menu links in 1080p nooit zo onscherp mogen zijn..
De replays dan, neem ik aan.Danielson schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:20:
Ik heb net contact gehad met VP, ze bevestigen dat het alleen 720P is...
Dan wordt het nog een weekje wachten voordat we de livestreams kunnen vergelijken.
Jammer omdat de F1Pro aanbieding nog maar een paar dagen loopt.

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Op een Mac kan je nog steeds screenshots maken van de stream op de F1TV website.Richh schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:56:
Groot voordeel aan Viaplay lijkt in ieder geval te zijn dat je screenshots kan maken.
Met F1TV krijg ik een zwart schem bij een printscreen of het knipprogramma
Gewoon op 1/1/1970 opgeven als geboortedatum.Diamond4ever schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:06:
[...]
Ja wil ik nu proberen maar dan heb ik weer iets hoor. Moet geboorte datum opgeven. Veld geeft aan DD/MM/YYYY maar krijg na subscribe te zien dat ik MM/DD/YYYY in moet vullen. Wat niet mag want het veld accepteerd alleen DD/MM.... Dus subscribe werkt ook al niet voor mij.
[ Voor 41% gewijzigd door noo op 10-03-2022 12:28 ]
Je kan vanaf vandaag vergelijken door de testdagen in Bahrein.SmiGueL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:24:
[...]
De replays dan, neem ik aan.
Dan wordt het nog een weekje wachten voordat we de livestreams kunnen vergelijken.
Ik had ook één tv waar de app niet via de PlayStore beschikbaar was. De app sideloaden werkt inderdaad prima.jcbvm schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:28:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoe heb je dit precies gedaan? Ik krijg het met mijn iPhone en zelfde tv met geen mogelijkheid voor elkaarmjeetje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:32:
Net f1tvpro aangekocht met de korting gelijk getest met streamen naar mijn tv (LGOLED55CX) prachtig. Mis zelf het Nederlands commentaar niet echt. Weet er iemand of je op verschillende plaatsen tegelijk kan kijken ook?
[Afbeelding]

Ik stream het eigenlijk naar mijn Apple tv4K. Met de LG AirPlay functie heb ik het eigenlijk niet getest.🙈CrazyFool schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:36:
[...]
Hoe heb je dit precies gedaan? Ik krijg het met mijn iPhone en zelfde tv met geen mogelijkheid voor elkaar
maja we hebben weer een abbo en kunnen weer kijken, daar gaat het om. Waarschijnlijk ga ik het begin van de races kijken zonder commentaar, het engelse hysterische geschreeuw aan het begin heb ik een grote schruft hekel aan
Er is een officiele F1TV app voor de Apple TV. Geen airplay nodigmjeetje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:39:
[...]
Ik stream het eigenlijk naar mijn Apple tv4K. Met de LG AirPlay functie heb ik het eigenlijk niet getest.🙈
Ben er al achter…. AirPlay stond uit op mijn tvmjeetje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:39:
[...]
Ik stream het eigenlijk naar mijn Apple tv4K. Met de LG AirPlay functie heb ik het eigenlijk niet getest.🙈

"Kijk Live" en "Kijk vanaf de start".
Dat is een fijne verbetering in functionaliteit! (voorheen ging je direct naar de live stream en moest je met je ogen dicht en zonder geluid terugspoelen naar de start als je te laat was gaan kijken en de race was nog bezig). [F1TV]
Edit: En nog een nieuwtje (ik had hem in ieder geval nog niet gezien hier)
nieuws: F1 TV Pro krijgt vanaf juni Nederlands commentaar
[ Voor 25% gewijzigd door gysman11 op 10-03-2022 13:06 ]
En zover ik weet moet ik ook ''met de coureurs mee kunnen rijden'' dmv de cockpit camera.
Ik Kan dit helemaal nergens vinden in de app.
Zoek ik nu echt gewoon slecht of is dit alleen met de races beschikbaar?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is enkel in het reguliere seizoen aanwezig.RvD86 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:00:
Stomme vraag misschien maar waar kan ik in de app (F1TV Pro) de livetiming zien?
En zover ik weet moet ik ook ''met de coureurs mee kunnen rijden'' dmv de cockpit camera.
Het komt beschikbaar vanaf het eerste raceweekend.RvD86 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:00:
Stomme vraag misschien maar waar kan ik in de app (F1TV Pro) de livetiming zien?
Testing, one, two ...
Rivanov schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:04:
[...]
Dat is enkel in het reguliere seizoen aanwezig.
Ahh vandaar dat ik het niet kon vinden.hardware-lover schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:04:
[...]
Het komt beschikbaar vanaf het eerste raceweekend.
Bedankt voor de info!
[ Voor 28% gewijzigd door RvD86 op 10-03-2022 13:05 ]
Misschien dat ze eerst willen weten of ze het met 720p wel trekken qua bandbreedte en gaan ze 1080p later inzetten.ZuinigeRijder schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:57:
Kwaliteit verschil in beeld tussen Viaplay en F1TVPro is heel goed te zien, zowel op 4K Android TV als PC. Dit komt dus blijkbaar door 720p versus 1080p en de bitrate. Dat kan ik niet zien op mijn Android TV.
Dus ik heb een abonnement genomen op Viaplay (99 euro per jaar) en F1TVPro (52 euro per jaar). De eerste vooral handig voor voorprogramma en napraat, de tweede om de race live te zien (met Engels commentaar) of terug te kijken en de extra programma's bekijken. En Ziggo heeft ook nog samenvattingen. Dus genoeg Formule 1/2/3 te zien![]()
Ik hoop dat de Viaplay klanten de F1 live wedstrijd uitzendingen in betere kwaliteit voorgeschoteld krijgen.
Voor diegene die op een Android TV F1 TV apps willen bekijken, bij mij stond F1 TV Pro en FT TV Viewer niet in de Google Play Store voor mijn Sony Android TV versie 9. Deze heb ik op een USB stick gezet en geïnstalleerd.
Beide hieronder werken op mijn Android TV:
F1 TV Pro voor Android TV 3.0.0.7-SP51.7.1-release
F1 TV Viewer v2.6.0
Ik heb liever een 720p stream dan geen of een wegvallende stream.
Ik heb echter wel een twee keer een crashende chrome sessie gehad tijdens de eerste sessie, geen idee wat er fout gaat, maar hoop niet dat dit ook tijdens de race gaat gebeuren.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Je kan vandaag wel live timing via de F1 app zien door in te loggen met je F1TV account. (ja, lekker verwarrend).RvD86 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:04:
[...]
[...]
Ahh vandaar dat ik het niet kon vinden.
Bedankt voor de info!
https://www.formula1.com/...the-official-F1--app.html
[ Voor 10% gewijzigd door noo op 10-03-2022 13:09 ]
Zit er veel verschil in snelheid? Als in, welke stream is 'sneller'?Rivanov schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:10:
Heb nu ViaPlay en F1TV synchroon lopen. Dus commentaar van Nelson en Melroy i.c.m. scherpe beeld van F1TV Pro.
ViaPlay loopt voor op F1TV Pro. Dus die heb ik +/- 15s moeten pauzeren.-Bas schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:12:
[...]
Zit er veel verschil in snelheid? Als in, welke stream is 'sneller'?
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:13:
F1TV werkt nu prima, commentaar is echt walgelijk, dat overdreven Britse geneuzel mbt Britse teams of rijders is echt zum kotsen.. Liever dan nog een Olav Moll met zijn slappe gelul.

Is dat niet een issue in ieder land, zet eens een Duitse of Franse commentator op, zal je hetzelfde zien.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:13:
F1TV werkt nu prima, commentaar is echt walgelijk, dat overdreven Britse geneuzel mbt Britse teams of rijders is echt zum kotsen.. Liever dan nog een Olav Moll met zijn slappe gelul.
Bij Ziggo waren ze ook niet overduidelijk pro Max
Ik heb net de livestream gekeken. En de screenshots van mijn posts zijn ook van de livestream. Ik kan het helaas niet controleren, maar bitrate is zeker lager. En het lijkt wel degelijk dat in ieder geval op desktop de resolutie in 720p is.SmiGueL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:24:
[...]
De replays dan, neem ik aan.
[ Voor 14% gewijzigd door Senaxx op 10-03-2022 13:20 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk wel, ik hoef geen pro Max of pro wie dan ook, gewoon neutral fijn commentaar.. Maar goed geluid uit doet ook wonderenMeNTaL_TO schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:17:
[...]
Is dat niet een issue in ieder land, zet eens een Duitse of Franse commentator op, zal je hetzelfde zien.
Bij Ziggo waren ze ook niet overduidelijk pro Max
Hahaha, ben dus niet de enige die dat deedgysman11 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:49:
voorheen ging je direct naar de live stream en moest je met je ogen dicht en zonder geluid terugspoelen naar de start als je te laat was gaan kijken en de race was nog bezig). [F1TV]
Het is een account bij F1, en afhankelijk van het abonnement dat je hebt heb je alleen de livetiming, ook de replay / archief van F1TV, of ook de live sessies. Het enige "onlogische" is dat het in twee losse apps zit, maar eigenlijk vind ik dat ook weer niet heel onlogisch aangezien de ene app puur hun TV / streaming dienst omvat en de andere app de informatievoorziening.noo schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:07:
[...]
Je kan vandaag wel live timing via de F1 app zien door in te loggen met je F1TV account. (ja, lekker verwarrend).
https://www.formula1.com/...the-official-F1--app.html
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
in Nederland zullen de live sportstreams van Viaplay beschikbaar zijn in resoluties tot Full HD (1080p) en afgespeeld worden met 50 frames per seconde (fps). Houd er rekening mee dat de ondersteuning voor 50 fps apparaat specifiek is.
— Viaplay Sport Nederland (@viaplaysportnl) 10 maart 2022
/Dominique
Hier zegt viaplay dus gewoon heel duidelijk er zijn wel sport streams in 1080p maar er zijn er ook die minder zijn.
toch wel vervelend voor de mensen die all een abbo hebben afgesloten dat ze er nu pas achter komen dat f1 dus ook gewoon lager dan 1080p word uitgezonden
Nu David en Crofty het over hebben genomen wel ja. Vanmorgen eerder vond ik het nog wel neutraal en technisch. Nu is het allemaal slap gelul en veel gezwam over 'plucky brits'.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:13:
Ze zeggen tot 1080p. Misschien zit daar het verneukeratieve.hjvg schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:33:
[Twitter]
Hier zegt viaplay dus gewoon heel duidelijk er zijn wel sport streams in 1080p maar er zijn er ook die minder zijn.
toch wel vervelend voor de mensen die all een abbo hebben afgesloten dat ze er nu pas achter komen dat f1 dus ook gewoon lager dan 1080p word uitgezonden
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Yup.Lekker Ventje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:42:
[...]
Ze zeggen tot 1080p. Misschien zit daar het verneukeratieve.
Dat was deze tweep ook al opgevallen:
Ja, ‘tot’ 1080p. Het is wel ongelooflijk dat jullie anno 2022 met 720p durven aan te komen. Zeker omdat veel kijkers al een tijdje 4K gewend waren. Als de kwaliteit zo blijft, dan verliezen jullie mij als klant @viaplaysportnl
— Dakota_ (@int_personae) 10 maart 2022
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Gelukkig heb ik F1 TV als backup.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja want ze blijven er maar omheen lullen. Ze durven nergens te zeggen: "Wij zenden de Formula 1 uit in 1080p@50fps" (en hopelijk nog een bitrate)hjvg schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:33:
[Twitter]
Ze blijven er maar een beetje omheen praten met twijfel taal.
Klopt, en ik denk ook dat ze wel 1080p gaan proberen voor de races waar het grote publiek naar kijkt, de rest zal wel in 720p blijven.Senaxx schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:47:
[...]
Ja want ze blijven er maar omheen lullen. Ze durven nergens te zeggen: "Wij zenden de Formula 1 uit in 1080p@50fps" (en hopelijk nog een bitrate)
Ze blijven er maar een beetje omheen praten met twijfel taal.
Hey Bjorn! Wij zenden uit in 1080p met 50 fps. Mocht jouw apparaat dat niet kunnen uitzenden, dan zie je het in een lagere resolutie. Het is dus apparaat specifiek. Mocht jij dus een apparaat hebben dat 1080p kan uitzenden, dan zie jij het dus in 1080P! /Marrit
— Viaplay Sport Nederland (@viaplaysportnl) 10 maart 2022
[ Voor 15% gewijzigd door daroy op 10-03-2022 13:54 . Reden: Embedden ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Wat een onzin tweet is dat, het heeft met je internet verbinding te maken niet met je device... Hier in nederland zijn er denk ik niet veel plekken waar je geen 1080p beeld aan zou kunnen.daroy schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:49:
In andere tweets zeggen ze dat F1 wel 1080p zou moeten zijn:
[Twitter]
Klinkt gewoon allemaal als smoesjes om zich in te dekken. Ik las op andere plekken dat het voor viaplay heel normaal is alles op 720p te doen.
maar als ik meerdere tweakers hoor zeggen is 720 met lage bitrate dan geloof ik dat liever dan de tweets van viaplay op moment.
ik ben in iedergeval tot nu toe nog blij dat ik voor f1tv ben gegaan
Oh ja absoluut. Maar ze melden dus wel dat het in HD zou moeten zijn via hun officiële Twitter. Wellicht dat het nog komt?hjvg schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:54:
maar als ik meerdere tweakers hoor zeggen is 720 met lage bitrate dan geloof ik dat liever dan de tweets van viaplay op moment.
:strip_exif()/f/image/rMOrjjPb20WrKSZlB3KT0OLy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZmktxcZdmwcVerOqlLEsp1Tu.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is overduidelijk dat F1TV de betere beeldkwaliteit heeft. Verder lijkt het ook zo te zijn dat F1TV minder vertraging bij mij heeft dan Viaplay.
Het maakt het er niet makkelijker op omdat ik Sky commentaar gewoon niet meer kan uitstaan na afgelopen seizoen en deze hele winter. Want op elk ander vlak is F1TV vooralsnog gewoon beter.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Geluid uit zetten en GrandPrix radio met Olav Mol synchroon laten lopen?DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:57:
Ik blijk vandaag mijn laatste dag F1TV te hebben gehad, dus ik kon ook vergelijken. Nou...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het is overduidelijk dat F1TV de betere beeldkwaliteit heeft. Verder lijkt het ook zo te zijn dat F1TV minder vertraging bij mij heeft dan Viaplay.
Het maakt het er niet makkelijker op omdat ik Sky commentaar gewoon niet meer kan uitstaan na afgelopen seizoen en deze hele winter. Want op elk ander vlak is F1TV vooralsnog gewoon beter.
Ik heb net even gekeken op PC wat voor streams er aangeboden worden en het is wel duidelijk dat het inderdaad maximaal 720p bij 5Mbit is.DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:57:
Ik blijk vandaag mijn laatste dag F1TV te hebben gehad, dus ik kon ook vergelijken. Nou...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
| <Representation id="video=149952" bandwidth="149952" width="320" height="180" frameRate="25" codecs="avc1.4D400C" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video=600000" bandwidth="600000" width="640" height="360" frameRate="25" codecs="avc1.4D401E" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video=1200000" bandwidth="1200000" width="960" height="540" frameRate="25" codecs="avc1.4D401F" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video=2499968" bandwidth="2499968" width="1280" height="720" frameRate="25" codecs="avc1.64001F" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video=5000000" bandwidth="5000000" width="1280" height="720" frameRate="50" codecs="avc1.640020" scanType="progressive"> </Representation> |
Dat ga ik zeker overwegen. Ik heb ook maar een maand viaplay en als je niet eens je belofte van 1080p kan volmaken voor deze prijs, dan is het ook snel klaar voor mij. Desnoods zet ik alleen de onboard op F1TV aan.ZuinigeRijder schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:02:
[...]
Geluid uit zetten en GrandPrix radio met Olav Mol synchroon laten lopen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
FX is ook een audio optie als het goed is, dan heb je geen commentaar, kun je GP radio aan zetten.DaniëlWW2 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:16:
[...]
Dat ga ik zeker overwegen. Ik heb ook maar een maand viaplay en als je niet eens je belofte van 1080p kan volmaken voor deze prijs, dan is het ook snel klaar voor mij. Desnoods zet ik alleen de onboard op F1TV aan.
nvm ik ben blindSenaxx schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:13:
[...]
Ik heb net even gekeken op PC wat voor streams er aangeboden worden en het is wel duidelijk dat het inderdaad maximaal 720p bij 5Mbit is.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 <Representation id="video=149952" bandwidth="149952" width="320" height="180" frameRate="25" codecs="avc1.4D400C" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video=600000" bandwidth="600000" width="640" height="360" frameRate="25" codecs="avc1.4D401E" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video=1200000" bandwidth="1200000" width="960" height="540" frameRate="25" codecs="avc1.4D401F" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video=2499968" bandwidth="2499968" width="1280" height="720" frameRate="25" codecs="avc1.64001F" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video=5000000" bandwidth="5000000" width="1280" height="720" frameRate="50" codecs="avc1.640020" scanType="progressive"> </Representation>

[ Voor 3% gewijzigd door AtlAntA op 10-03-2022 14:21 ]
Nja, ik verleng wel bij F1TV. Goedkoper en beter beeld geeft mij wel doorslag. Een half jaartje met Sky commentaar moet te doen zijn, en anders met Olaf op de radio.
Framerate is 50 toch? Wat is daar mis mee?AtlAntA schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:19:
[...]
De framerate is misschien nog wel erger. Dat het zo laag is zou ik nu niet meer kunnen accepteren.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Ik deed dit via de Google TV app. Was ff zoeken wat mijn pin van mijn Google account ook alweer was, maar toen ik klaar was, gaf hij aan dat de betaling is gelukt, maar de aankoop niet en dat ik "herstel aankoop" in het menu moest gebruiken.
Dat geprobeerd, maar dat werkt dus niet.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Je hebt gelijk, ik heb niet goed gelezen. Heb mijn post aangepast.Inspired schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:20:
[...]
Framerate is 50 toch? Wat is daar mis mee?

Iemand toevallig gechecked wat Viaplay op AppleTV of Chromecast er van maakt ?Senaxx schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:13:
[...]
Ik heb net even gekeken op PC wat voor streams er aangeboden worden en het is wel duidelijk dat het inderdaad maximaal 720p bij 5Mbit is.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 <Representation id="video=149952" bandwidth="149952" width="320" height="180" frameRate="25" codecs="avc1.4D400C" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video=600000" bandwidth="600000" width="640" height="360" frameRate="25" codecs="avc1.4D401E" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video=1200000" bandwidth="1200000" width="960" height="540" frameRate="25" codecs="avc1.4D401F" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video=2499968" bandwidth="2499968" width="1280" height="720" frameRate="25" codecs="avc1.64001F" scanType="progressive"> </Representation> <Representation id="video=5000000" bandwidth="5000000" width="1280" height="720" frameRate="50" codecs="avc1.640020" scanType="progressive"> </Representation>
720p25 / 5 Mbps is eigenlijk schandalig voor een "premium" streaming service in 2022. Sport is het belangrijkste wat ze hebben. Voor films en series kun je beter naar anderen gaan.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Je heeft aan 720p25 / 5Mbps. Maar het is wel in 50fps.loekf2 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:25:
[...]
Iemand toevallig gechecked wat Viaplay op AppleTV of Chromecast er van maakt ?
720p25 / 5 Mbps is eigenlijk schandalig voor een "premium" streaming service in 2022. Sport is het belangrijkste wat ze hebben. Voor films en series kun je beter naar anderen gaan.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <Representation id="video=5000000" bandwidth="5000000" width="1280" height="720" frameRate="50" codecs="avc1.640020" scanType="progressive"> </Representation> |
Dit is de meest optimale resolutie die ze momenteel aanbieden.
Ik kan nog eens kijken of ik het op een Nvidia Shield TV kan testen. Misschien word daar via de app nog een betere stream aangeboden.
[ Voor 4% gewijzigd door Senaxx op 10-03-2022 14:56 ]
Dit topic is gesloten.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2