[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 56 Laatste
Acties:
  • 455.236 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-06 16:38
Hier ook weer een jaartje F1TV.
Ik wisselde afgelopen jaar al tussen engels commentaar en Olav.
In de race altijd Olav. Sport is voor mij emotie als het live is. Achteraf kijk ik wel naar de juiste analyses.
Beetje zoals ik vroegah graag Jack van Gelder luisterde tijdens een voetbalwedstrijd.
Smaken verschillen (gelukkig) en kan me ondanks dat ik er zelf geen moeite mee heb wel vinden in kritiek op Olav. Ik ga hem stiekem toch missen.
F1TV wordt tweede jaar voor mij. Vorig jaar was enige minpuntje dat de stream (soms) nogal achterlag.
Nooit leuk om al commotie uit de buurt te horen als je zelf het beeld nog moet gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindab0ter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-06 20:45
Ik wil graag met mijn vader een abonnement delen om F1 te volgen. Klopt het dat als je Viaplay wilt, het weinig uitmaakt of je dat nu via Ziggo/KPN doet of via Viaplay zelf? En kan iemand bevestigen dat je met twee mensen tegelijkertijd zonder problemen F1 kan kijken?

Op de website van KPN staat namelijk "Je kunt zender 225 niet opnemen, later terugkijken of buitenshuis kijken."

Is dat een limitatie van die zender, van koper of van het zenderpakket dat ze aanbieden? En is die limitatie ook van kracht voor Viaplay via de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindab0ter
  • Laatst online: 20-06 20:45
Barturion schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:31:
Nooit leuk om al commotie uit de buurt te horen als je zelf het beeld nog moet gaan zien.
Ik wist dat dat met voetbal een ding is, maar met F1 ook? Dan woon je in een leukere buurt dan ik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:09
pindab0ter schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:33:
[...]

Ik wist dat dat met voetbal een ding is, maar met F1 ook? Dan woon je in een leukere buurt dan ik!
M'n ouders wonen in een mooie buurt met huizen aan het water en vooral op mooie dagen (deuren open) is dit met F1 echt een ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Iemand trouwens ervaring met F1TV in het buitenland?
Ik leef 50/50 in Nederland en Portugal. In beide landen bieden ze F1TV aan. Maar kan ik mijn Portugese account in NL gebruiken of andersom.

Als voorbeeld, bij Netflix loop ik na een aantal maanden er tegen aan dat ik alleen het Portugese aanbod nog kan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:47

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

mathy_ schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:50:
Iemand trouwens ervaring met F1PRO in het buitenland?
Ik leef 50/50 in Nederland en Portugal. In beide landen bieden ze F1PRO aan. Maar kan ik mijn Portugese account in NL gebruiken of andersom.

Als voorbeeld, bij Netflix loop ik na een aantal maanden er tegen aan dat ik alleen het Portugese aanbod nog kan zien.
Nederlander in Belgie. In beide landen geen probleem.

Kan me niet voorstellen dat het in jouw geval wel een issue is.

EDIT: Vorig jaar trouwens op vakantie in spanje ook via de wifi van het hotel gekeken.

[ Voor 7% gewijzigd door PaRaDoX4 op 08-03-2022 14:00 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik leef 50/50 in Nederland en Portugal. In beide landen bieden ze F1TV aan. Maar kan ik mijn Portugese account in NL gebruiken of andersom.

Hier vind je de precieze mogelijkheden voor wanneer je in het buitenland bent: https://support.f1.tv/s/a...travelling?language=en_US.

@jeanj Wellicht ook wel een aardige toevoeging voor de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:45

Is regelgeving over binnen de EU. Ze moeten verplicht de boel laten werken in het buitenland, maar ze mogen wel het lokale aanbod gebruiken. Dus bv dat je in NL wel Nederlands commentaar hebt en in Portugal niet. En in Portugal wel het Portugees commentaar maar weer niet in NL. Bij F1TV zal het dan alleen om de audiotracks gaan. Bij diensten als Netflix krijg jedit natuurlijk met complete films en series waarbij een licentie wel voor land A is en niet B en dus als je op vakantie gaat naar land B je het niet kunt kijken. Of dat de Nederlandstalige ondertiteling ontbreekt als je op vakantie bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
TexMex schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:07:
[...]

Hier vind je de precieze mogelijkheden voor wanneer je in het buitenland bent: https://support.f1.tv/s/a...travelling?language=en_US.

Top bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
pindab0ter schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:32:
Ik wil graag met mijn vader een abonnement delen om F1 te volgen. Klopt het dat als je Viaplay wilt, het weinig uitmaakt of je dat nu via Ziggo/KPN doet of via Viaplay zelf? En kan iemand bevestigen dat je met twee mensen tegelijkertijd zonder problemen F1 kan kijken?

Op de website van KPN staat namelijk "Je kunt zender 225 niet opnemen, later terugkijken of buitenshuis kijken."

Is dat een limitatie van die zender, van koper of van het zenderpakket dat ze aanbieden? En is die limitatie ook van kracht voor Viaplay via de app?
Niemand kan nog bevestigen dat we zonder problemen F1 kunnen kijken via Viaplay. Vele mensen hopen er wel op, waaronder Viaplay zelf. Maar dat kunnen we pas tijdens de testdagen testen. Viaplay staat toe dat twee apparaten tegelijk F1 kijken. (lees ook het topic eens door, dit is al langs gekomen).

Als je viaplay via Ziggo afneemt krijg je tot 1-8-2022 het kanaal 200. Als je al TV afneemt heb je Standaard TV of hoger nodig. Heb je geen TV dan moet je een decoder daarvoor huren, zie topic.
Natuurlijk kan je ook als je viaplay via Ziggo de Viaplay app gebruiken, op diverse apparatuur. Ziggo Go werkt niet.

Ik heb geen KPN, maar ik vermoed dat de KPN decoder zelf niet toe staat het kanaal op te nemen. In theorie kan er misschien een VCR of dergelijke aan hangen, maar als het uitgangs signaal beschermd is kan het zijn dat dat niet kan.

Voor Ziggo geldt mogelijk hetzelfde ook voor de Next decoder. Maar je kan ook met andere decoders met disk of CI module met een tv met opname mogelijkheid kijken, waarbij het niet mogen opnemen mogelijk/hopelijk niet wordt afgedwongen. (voor zover ik weet maakt ziggo geen gebruik van de mogelijkheid van CI+ om opnames te beperken). Ook is opnemen deels abonnementen gerelateerd, TV start staat geen opnemen (meer) toe op dit moment, maar hoe men dit afdwingt weet ik niet.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, ik moet kanaal 200 nog toevoegen....(en een abonnement afsluiten :) )

Via de Viaplay app zelf kan je tijdens de race er invallen en waarschijnlijk terug spoelen. Terug kijken kan twee dagen. Dat laatste is de reden dat het kanaal tijdelijk is en dat men niet wil dat je het opneemt vermoed ik. Wil je onbeperkt terug kijken dan moet je denken aan F1TV pro. Formeel is de live race voor 1 device, maar vorig jaar kon men met meer devices tegelijk kijken (geen garantie voor 2022)

[ Voor 7% gewijzigd door jeanj op 08-03-2022 14:24 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 15:25

Ik heb hier geen last van gehad toen ik op vakantie in Curacao een race startte. Dus lijkt me dat dit geen probleem is.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
TexMex schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:07:
[...]

Dank, ik heb e.a. aan de TS toegevoegd (als link) maar echt duidelijk is het mij niet.

Je moet zelf uitzoeken wat een Pro country is. Dus het lijkt dat een NL/EU Pro abonnement in de gehele EU werkt, maar niet in UK of India. Zwitserland durf ik niet te zeggen. Verder is het niet duidelijk wat er met optie B wordt bedoeld "content that is available in the country you are visiting.", want dat moet je dan ook weer uitzoeken.... lekker duidelijk van F1 TV Pro..

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-06 23:40
Is het mogelijk om F1 tv te streamen vanaf je telefoon/tab naar de Next box van Ziggo?

Bij Youtube bijvoorbeeld kun je van je telefoon direct streamen naar de next box, maar dat komt wellicht omdat de next box ook daadwerkelijk een Youtube app/kanaal heeft.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
jeanj schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:04:
[...]

Dank, ik heb e.a. aan de TS toegevoegd (als link) maar echt duidelijk is het mij niet.

Je moet zelf uitzoeken wat een Pro country is. Dus het lijkt dat een NL/EU Pro abonnement in de gehele EU werkt, maar niet in UK of India. Zwitserland durf ik niet te zeggen. Verder is het niet duidelijk wat er met optie B wordt bedoeld "content that is available in the country you are visiting.", want dat moet je dan ook weer uitzoeken.... lekker duidelijk van F1 TV Pro..
Binnen de gehele EU (plus Noorwegen, IJsland, Liechtenstein) heb je sowieso recht op dezelfde content als in je thuisland. Dat is wettelijk zo geregeld. Nederland is een land met F1TV Pro, dus je kunt daar in de gehele EU gebruik van maken. En je Nederlandse Pro-abonnement kun je ook volledig gebruiken in alle landen buiten de EU waar F1TV Pro beschikbaar is.

Verder was het inderdaad wel handig geweest als je onder die tabel elk land had kunnen selecteren met de beschikbare content. Maar F1TV is met informatie helaas altijd vrij chaotisch.

Edit:
@jeanj Hier vind je wat er per land precies beschikbaar is: https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html. Daarmee is het verhaal redelijk compleet. In Zwitserland dus ook F1TV Pro.

[ Voor 13% gewijzigd door TexMex op 08-03-2022 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinusz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:10:
Is het mogelijk om F1 tv te streamen vanaf je telefoon/tab naar de Next box van Ziggo?

Bij Youtube bijvoorbeeld kun je van je telefoon direct streamen naar de next box, maar dat komt wellicht omdat de next box ook daadwerkelijk een Youtube app/kanaal heeft.
Nee, is niet mogelijk met F1TV via de Next box.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-06 22:12
jeanj schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:04:
[...]

Je kunt per land op https://support.f1.tv/s/a...my-country?language=nl_NL kijken of het een F1TVpro land is :)

Edit: Content schedule die @TexMex gedeeld heeft is overzichtelijker

[ Voor 5% gewijzigd door Rembock op 08-03-2022 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-06 23:40
hardware-lover schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:36:
[...]

Nee, is niet mogelijk met F1TV via de Next box.
Oke jammer, maar alternatief beschikbaar dus geen ramp :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
TexMex schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:16:
[...]

Binnen de gehele EU (plus Noorwegen, IJsland, Liechtenstein) heb je sowieso recht op dezelfde content als in je thuisland. Dat is wettelijk zo geregeld. Nederland is een land met F1TV Pro, dus je kunt daar in de gehele EU gebruik van maken. En je Nederlandse Pro-abonnement kun je ook volledig gebruiken in alle landen buiten de EU waar F1TV Pro beschikbaar is.

...

Edit:
@jeanj Hier vind je wat er per land precies beschikbaar is: https://www.formula1.com/en/toolbar/content_schedule.html. Daarmee is het verhaal redelijk compleet. In Zwitserland dus ook F1TV Pro.
Ik snap het nog niet helemaal. In die content schedule staat Spanje niet als F1 Pro land. Maar omdat Spanje binnen EU valt kan ik het dus wel Pro bekijken met mijn NL abo? Alleen als het buiten de EU is moet het een Pro land zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
RonG schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:45:
[...]

Ik snap het nog niet helemaal. In die content schedule staat Spanje niet als F1 Pro land. Maar omdat Spanje binnen EU valt kan ik het dus wel Pro bekijken met mijn NL abo? Alleen als het buiten de EU is moet het een Pro land zijn?
Wat je zegt klopt helemaal! De EU biedt hier een voordeel door het 'recht op dataportabiliteit' vanuit de AVG. De mogelijkheden die een online-dienst in je thuisland biedt, moeten ook voor jou beschikbaar zijn als je je in andere landen van de Europese Economische Ruimte bevindt. (Er zijn wel wat uitzonderingen voor wat betreft gratis diensten en niet-mobiele diensten en ook kan de duur van gebruik in het buitenland beperkt worden. Bij F1TV zijn er in de praktijk echter geen beperkingen.)

Zou je je Pro-abo aanschaffen in een land búiten de EU/EER, dan krijg je in Spanje géén Pro-content te zien maar louter Access-content. In Nederland zou je dan weer wel toegang tot Pro-content krijgen.

En schaf je in Spanje het beperkte F1TV Access aan, dan krijg je daarmee in de gehele EU/EER alleen toegang tot Access-content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:16
Ad de Jong schreef op maandag 7 maart 2022 @ 18:48:
[...]

Via PayPal in de Google Play-store lukt het ook.
Net geprobeerd maar werkt niet.
Ik moet een creditcard of bankpas koppelen met PayPal.

Daarna geprobeerd met het koppelen met een debetcard (N26) aan google pay en dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:12

DDX

Maf krijg net van f1tv net opeens mailtje ;
Hi Stephan,

We are sorry to see that you've decided not to renew your F1 TV subscription. We hope to see you again soon.

If you do change your mind, you can resubscribe anytime here.
Naja prima dan meld ik mij wel opnieuw aan met ander mailadres en maak ik gebruik van de korting.
Vorig jaar wel op 8-3 jaarabonnement afgesloten zie ik, maar nam aan dat die automatisch verlengd zou worden.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:01

aap

Ik kreeg net een mail van F1TV over 20% korting, maar als ik naar de website ga om te abonneren, krijg ik een pop-up met "Helaas kom je niet in aanmerking voor dit abonnement. Mogelijk heb je recentelijk een ander abonnement gekocht of jouw regio wordt niet ondersteund voor het geselecteerde abonnement. Selecteer een ander abonnement."

Lukt het iemand wel om te abonneren met 20% korting?

edit:

Ik zie in de voorwaarden staan dat de aanbieding alleen voor nieuwe abonnees is. Ik heb vorig jaar via Ziggo een gratis account gehad, dus misschien dat ik daarom niet als nieuwe abonnee gezien word. Eens proberen met een ander e-mailadres.

--> Ja, gelukt door een nieuwe account te maken op een ander e-mailadres. Voor €51,99.

[ Voor 30% gewijzigd door aap op 08-03-2022 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ik heb weer F1TV genomen einde vorige week, was aan het twijfelen (na het in mijn ogen treurige jurysport seizoen 2021) door te gaan met het kijken naar deze sport.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen en nu ik het niet meer kan zien op Ziggo besloten voor die EUR 64 het een kans te geven, zie EUR 13 korting zal me roesten, dat geld ben ik al kwijt aan hapjes en drankjes als ik een race met vrienden kijk en hun dat serveer.
We blijven wat dat betreft wel Hollanders, dat het meer en meer over de prijs gaat en niet de kwaliteit van de uitzending of waar te kijken (los van de goedkoopste).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Ik zou graag gewoon een abonnemnent afsluiten om f1 gewoon legaal via sky f1 te kunnen kijken (schotel staat hier), maar helaas kan dat niet dus dan maar f1tv en dan regelmatig klagen omdat casten weer eens niet werkt etc.

[ Voor 4% gewijzigd door DDX op 08-03-2022 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niki_lauda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-06 22:48

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

DDX schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:04:
Ik zou graag gewoon een abonnemnent afsluiten om f1 gewoon legaal via sky f1 te kunnen kijken (schotel staat hier), maar helaas kan dat niet dus dan maar f1tv en dan regelmatig klagen omdat casten weer eens niet werkt etc.
Ik cast al een jaar zonder problemen. PC ->RaceControl->chromecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:08

AndereKoekoek

Ping! Pong?

DDX schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:04:
Als je een een smart tv hebt dan kun je voor sommige os een app installeren.

Afgelopen jaar via mijn vader zijn Ziggo een gratis f1tv account aangemaakt. Casten ging vlekkeloos

In tegenstelling tot casten vanuit de Ziggo app. Dat was echt altijd DRAMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

niki_lauda schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:14:
[...]

Ik cast al een jaar zonder problemen. PC ->RaceControl->chromecast
Ging bij mij afgelopen jaar aantal keer mis (en toen ik dat hier poste waren er nog wat mensen die zelfde probleem haden), uiteindelijk hdmi kabel in laptop moeten steken.
Best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:14
Hier vandaag ook het abbo van f1pro tv aangeschaft ben benieuwd of de telefoon app bij gewerkt wordt.

Krijg telkens de melding de app is verouderd update hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiegje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02:39
Is er ook bekend wat de kwaliteit is van de verschillende aanbieders op gebied van het geluid?
Dus word surround sound ook ondersteund en dan in 5.1 of ook 7.1? Dolby, DTS?

Ik kon dit niet terug vinden op de websites van F1TV of viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmenno
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-06 12:00
Piet400 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:49:
Ik heb sinds kort een LG tv (OLED55C1) en ga een abonnement afsluiten voor F1 TV PRO. nu zit ik in de app store te kijken op de tv en zie dat deze app daar niet in staat. Weet iemand of er zicht is op de f1 tv pro app voor deze tv of dat je hem handmatig kan installeren ?
ik ben me ook aan het verdiepen, F1 TV heeft nu 20% korting voor een jaar... prima deal.

echter op LG tv geen F1TV app... je zult moeten casten, of laptop aan hdmi etc.

niet ideaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Weet iemand waarom er geen F1TV app op LG is :? Ligt dat aan LG of de appmaker ?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:59
Help!!!! schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:46:
Weet iemand waarom er geen F1TV app op LG is :? Ligt dat aan LG of de appmaker ?
De maker. Daar heeft LG geen invloed op.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 16:45
Help!!!! schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:46:
Geldt niet alleen voor LG maar voor alle TVs. Ze hebben alleen een Android TV & Apple TV app. Dus als je toevallig een Sony of Philips TV hebt met Android TV dan kun je de app rechtstreeks op de TV installeren. Maar de andere bekende TV merken hebben hun eigen / een ander OS dus daarvoor is er (nog) geen app. Sidenote: volgens mij hebben ze de Android TV voor TVs nog steeds niet vrijgegeven. Dus effectief kun je de Android TV app alleen op de Fire TV / Chromecast with Google TV / Nvidia SHIELD / soortgelijke Android boxen installeren via de Play Store. Sideloaden schijnt wel te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
F1TV lijkt inderdaad niet aan losse TV apps te doen, enkel Apple TV en Android TV:
https://support.f1.tv/s/a...ch-F1TV-on?language=nl_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:57
Ik heb zojuist een "nieuw" F1TV Pro Intro abonnement afgesloten, waarbij ik dacht dat ik 20% discount zou krijgen, maar het lijkt erop dat ik de volle mep heb betaald?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dbUuzZqUN3EJCay1571FsPy-Q-c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vUlfE48t9TwCt008YJfAEsnz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6C0ikF5RV4xuIs1XJjGN8ATKS10=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nZqor9Ea1T6au6LrjhshcJYa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmenkveld
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:38
Ik heb net ook een aankoop gedaan vanuit de app. Als je kijkt naar de bevestiging zal je zien dat voor het eerste jaar een korting is gegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGQAmgVQpGXA2_fMH1ltl-3S9H0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xJ7REpnM9XVmkgdka3k9K72x.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
rmenkveld schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:28:
Ik heb net ook een aankoop gedaan vanuit de app. Als je kijkt naar de bevestiging zal je zien dat voor het eerste jaar een korting is gegeven.

[Afbeelding]
Waar zie jij dat dan? Bij mij loopt het via de Apple Subscriptions en daar zie ik 64,99. Dat bedrag is ook op mijn CC gereserveerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19-06 12:30
MailMan schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:37:
[...]

Waar zie jij dat dan? Bij mij loopt het via de Apple Subscriptions en daar zie ik 64,99. Dat bedrag is ook op mijn CC gereserveerd.
Dan zou ik het annuleren en daarna opnieuw aanvragen. Ik had vorig jaar F1TV op mijn eigen emailadres en daar krijg ik dit jaar geen korting. Dus nu via het emailadres van mijn vriendin geregistreerd en er is 51.99 van mijn CC afgeschreven. (zojuist gecheckt omdat ik het even zeker wilde weten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Kruitdamp schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:42:
[...]

Dan zou ik het annuleren en daarna opnieuw aanvragen. Ik had vorig jaar F1TV op mijn eigen emailadres en daar krijg ik dit jaar geen korting. Dus nu via het emailadres van mijn vriendin geregistreerd en er is 51.99 van mijn CC afgeschreven. (zojuist gecheckt omdat ik het even zeker wilde weten :P )
Ik had bewust een ander e-mailadres gekozen dan de vorige keer, maar toch lijkt er iets niet goed te zijn gegaan.

Vind het met name gek omdat bij de aankoop gewoon het Intro abo staat.

Zal er vanmiddag wel even achteraan gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H2iwRWU6NwNi-eyHn527p5fq5_8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KOD9e7U2BDIlpLocVJDfBWqM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:01

aap

MailMan schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:37:
[...]

Ik heb geregistreerd op de computer (moest een nieuwe account maken om de aanbieding te kunnen gebruiken) en betaalde €51,99. Dat bedrag is ook gereserveerd op mijn CC.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zbMsdEtzb0iRIeI42UKYJXd5Dtg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h1i67dMnqVtidcAm1AGORFhy.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door aap op 09-03-2022 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:33

Spotmatic

Ken sent me

Helaas, dacht ik afgelopen donderdag even F1TV pro aan te schaffen voor € 64,99 terwijl ik voor mijn doen al lang op nieuwe aanbiedingen had gewacht, komen ze binnen 5 dagen natuurlijk met een aanbieding.

Ik zal het er maar bij laten want ik heb geen zin in extra hassles voor die 15 euro. Ook al is dat weer een paar liter extra diesel voor mijn auto. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15:27
Kan me herinneren dat ik hier een tijd geleden ook mee bezig ben geweest.
En vogens mij wordt de korting niet berekend als je het aanschaft via Google play store of via de Apple appstore.
Dan moet je het rechstreeks via F1 bestellen.

Maar dit weet ik niet zeker....

Blijkt dus niet zo te zijn

[ Voor 6% gewijzigd door RvD86 op 09-03-2022 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:27

sjaool

Every life should have 9 cats

Spotmatic schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:35:
Ik zal het er maar bij laten want ik heb geen zin in extra hassles voor die 15 euro. Ook al is dat weer een paar liter extra diesel voor mijn auto. ;)
Ach, nog even en je hebt er maar 1 liter Diesel voor. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

RvD86 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:47:
Kan me herinneren dat ik hier een tijd geleden ook mee bezig ben geweest.
En vogens mij wordt de korting niet berekend als je het aanschaft via Google play store of via de Apple appstore.
Dan moet je het rechstreeks via F1 bestellen.

Maar dit weet ik niet zeker....
Heb net via de Appstore gekocht (via de F1tv PRO app). Met korting kunnen bestellen voor 51,99 (eerst opgeladen met 60 euro via iDeal)

[ Voor 5% gewijzigd door souljah1h op 09-03-2022 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLice88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:38
Heb net ook F1TV Pro afgesloten met korting. Vorig seizoen gratis via Ziggo en het lukte mij nu wel gewoon om op het zelfde account de korting te krijgen (via creditcard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15:27
souljah1h schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:34:
[...]

Heb net via de Appstore gekocht (via de F1tv PRO app), met korting kunnen bestellen voor 51,99 (eerst opgeladen met 60 euro via iDeal)
Ahh dan klopt het dus niet wat ik zei.
Heb mn post aangepast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:50
We hopen dat je uitkijkt naar het nieuwe F1-seizoen 2022.

Helaas moeten we je laten weten dat commentaar in het Nederlands pas beschikbaar is vanaf juni 2022. Je kunt nog steeds naar het commentaar in de verschillende andere talen luisteren. Zodra commentaar in het Nederlands beschikbaar is, laten we het je weten.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:35
Zojuist deze mail gehad vanaf juni 2022 ook Nederlands commentaar in F1TV Pro :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wJEC0pR7ztPtm0DWRpvx7yt1fHA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8iPdRO6tANPX8iEK2qK2zx1N.png?f=user_large

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19-06 12:30
HKLM_ schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:07:
Zojuist deze mail gehad vanaf juni 2022 ook Nederlands commentaar in F1TV Pro :)

[Afbeelding]
Ik heb de mail ook zojuist ontvangen. Maar prima als er Nederlands commentaar is, ben dan alleen benieuwd wie dat gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-06 11:48

[Afbeelding]
juni wel weer maar dan zijn we al wel wat races veder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Kruitdamp schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:09:
[...]

Ik heb de mail ook zojuist ontvangen. Maar prima als er Nederlands commentaar is, ben dan alleen benieuwd wie dat gaat doen.
Dat is mij ook nog niet helemaal helder en online zie ik het ook nog niet terug.

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online

[Afbeelding]
Voor Ziggo-klanten dus prima te combineren dus met de actie van vier maanden Viaplay voor € 20,00 (die in de praktijk zelfs lijkt neer te komen op twee maanden gratis en daarna twee maanden € 9,99).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
TexMex schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:41:
[...]

Voor Ziggo-klanten dus prima te combineren dus met de actie van vier maanden Viaplay voor € 20,00 (die in de praktijk zelfs lijkt neer te komen op twee maanden gratis en daarna twee maanden € 9,99).
Ik zie de link met ziggo en viaplay niet in deze mail?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
MailMan schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:24:
Ik heb zojuist een "nieuw" F1TV Pro Intro abonnement afgesloten, waarbij ik dacht dat ik 20% discount zou krijgen, maar het lijkt erop dat ik de volle mep heb betaald?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit blijkt dus een issue te zijn als je het via Apple koopt ipv direct via F1TV (aldus F1TV support).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
HKLM_ schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:43:
[...]

Ik zie de link met ziggo en viaplay niet in deze mail?
Moet er een link zijn dan?

Ik constateer alleen dat het moment waarop er Nederlands commentaar komt bij F1TV, redelijk goed aansluit op de introductie-actie van Viaplay bij Ziggo. Dus ik pak eerst een paar maanden voordelig Viaplay mee bij Ziggo. En zodra het Nederlandse commentaar bij F1TV beschikbaar is (wat dus al vrij snel gebeurt), zeg ik Viaplay bij Ziggo op. Puur een hersenspinsel van mijn kant, that's all. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:07

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:48
MailMan schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:24:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
MailMan schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 21:55:
[...]

Dit blijkt dus een issue te zijn als je het via Apple koopt ipv direct via F1TV (aldus F1TV support).
Is dat niet gewoon die commissie die Apple rekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capirex65
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-06 12:47
Ik heb F1TV moeten installeren via een apk op mijn Sony tv, maar de huidige versie word niet meer ondersteund, weet iemand waar ik de meest recente apk kan downloaden?

Of gewoon googlen en de eerste de beste recente versie nemen?

[ Voor 25% gewijzigd door Capirex65 op 10-03-2022 08:02 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 20:52
Zo te zien hebben ze de app aangepast, klikte net de live button aan en toen kreeg ik de optie watch live of watch from start. Dit is toch wel fijn wanneer je de start een keer gemist hebt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-06 12:03
Nu half uurtje vrije training aan het kijken via Viaplay. Wat een drama, hoe kan je anno 2022 nog in 720p streams aanbieden. Is gewoon niet naar te kijken.

Hoop toch echt dat dit op korte termijn verbeterd wordt. Misschien voor de 1e race toch maar F1 TV checken.

Offtopic, en dan moeten we ook nog de hele dag naar Allard Kalff luisteren :/

[ Voor 13% gewijzigd door paul99 op 10-03-2022 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
DraZ666 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:09:
Zo te zien hebben ze de app aangepast, klikte net de live button aan en toen kreeg ik de optie watch live of watch from start. Dit is toch wel fijn wanneer je de start een keer gemist hebt.
Dat is inderdaad een mooie toevoeging!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-06 13:08
F1TV loopt 30sec achter op Viaplay voor de mensen die dat willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Apart, de F1TV stream wil niet laden in Chrome, wel in de Android App. :?

[ Voor 7% gewijzigd door Spotmatic op 10-03-2022 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
paul99 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:15:
Nu half uurtje vrije training aan het kijken via Viaplay. Wat een drama, hoe kan je anno 2022 nog in 720p streams aanbieden. Is gewoon niet naar te kijken.

Hoop toch echt dat dit op korte termijn verbeterd wordt. Misschien voor de 1e race toch maar F1 TV checken.

Dat is inderdaad wel echt slecht die 720P, ik kijk nu via F1TV omdat ik op het werk ben.
Maar hoe is het beeld zelf kwa schokken?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het lijkt niet meer mogelijk om een screenshot te maken in de Android-app van F1TV, het beeld wordt zwart. ;(

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:50
F1TV is weer heerlijk strak qua beeld, hebben ze na veel opstart probleem 2 jaar geleden goed voor elkaar nu.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Capirex65 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 07:58:
Ik heb F1TV moeten installeren via een apk op mijn Sony tv, maar de huidige versie word niet meer ondersteund, weet iemand waar ik de meest recente apk kan downloaden?

Of gewoon googlen en de eerste de beste recente versie nemen?
Doet deze het wel? Dit is de meest recente versie, zojuist geëxtract van mijn Chromecast met Google TV: https://mega.nz/file/xAgH...v0kxHr0viSq5Qd_LWeUJlOGLk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Spotmatic schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:19:
Apart, de F1TV stream wil niet laden in Chrome, wel in de Android App. :?
F1TV op Edge werkt wel. Vreemde is dat F1TV in Edge 30 seconden voorloopt op de F1TV app op Android... Ook na opnieuw starten van beide streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:09

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik zit even mee te kijken, maar wat is dat beeld wazig.
Klopt het dat de resolutie slechts 1280x720 met 25fps is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jcbvm
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 21:25
Ik zie de bui al hangen, dat wordt waarschijnlijk alleen 1080p tijdens de kwali en races. De rest in 720p… als dit zo blijft ben ik weg bij viaplay. Ze hadden nu al moeite met de stream, ik houd mijn hart vast voor de races

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GOskMet
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-06 15:33
Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:37:
Welk platform, ik zit op de F1TV App netjes op 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:32
Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:37:
Viaplay? Ik kijk ook voor het eerst via Viaplay, maar de beeldkwaliteit is echt matig! :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul99
G_Dragon schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:20:
[...]

Dat is inderdaad wel echt slecht die 720P, ik kijk nu via F1TV omdat ik op het werk ben.
Maar hoe is het beeld zelf kwa schokken?
Schokkerig valt mee maar vloeiend is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
paul99 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:42:
[...]

Schokkerig valt mee maar vloeiend is het zeker niet.
Dan hoop ik dat ze met een grote update komen voor het raceweekend begint!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

NVM, verkeerde topic. 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door Spotmatic op 10-03-2022 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
paul99 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:15:

Alleen vanochtend, het andere commentatorduo doet de middagsessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Spotmatic schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:45:
[...]

Dit was hun grote update toch al?
Huh is er een update geweest van de app? Want had vanmorgen op mijn Sony Bravia nog geen nieuwe update voor de app :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:58
Volgens mij zag ik net iets nieuws in de F1TV Pro app (android, met laatste update).
Als je de live sessie start vraagt hij nu om live te kijken of te starten vanaf begin. Mooie toevoeging !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

NVM, ik zat in het verkeerde topic :o 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

G_Dragon schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:46:
[...]

Huh is er een update geweest van de app? Want had vanmorgen op mijn Sony Bravia nog geen nieuwe update voor de app :)
De "telefoon app" heeft in ieder geval een update gehad. Of die voor de tv ook geüpdatet is geen id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappert
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:24
Spotmatic schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:27:
[...]

F1TV op Edge werkt wel. Vreemde is dat F1TV in Edge 30 seconden voorloopt op de F1TV app op Android... Ook na opnieuw starten van beide streams.
Firefox loopt bij mij een kleine 9 sec voor op het beeld van RaceControl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capirex65
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-06 12:47
TexMex schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:25:
[...]

Doet deze het wel? Dit is de meest recente versie, zojuist geëxtract van mijn Chromecast met Google TV: https://mega.nz/file/xAgH...v0kxHr0viSq5Qd_LWeUJlOGLk.
Ga ik vanavond proberen, thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dementii
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:43
Het kan zijn dat ik het gemist heb, maar is F1TV te kijken op een LG tv? Ik begrijp dat er geen app voor is, maar bv wel via 'internet' op die tv?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReyNL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-06 00:45
Is de pre-season testing die nu live is in 720p of 1080p?
Dit is wel een stuk minder scherp hoor op een 65inch tv in vergelijking met Ziggo vorig jaar.

Edit: Viaplay op een LG 65inch OLED tv.

[ Voor 12% gewijzigd door ReyNL op 10-03-2022 09:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KHdV
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 15:41
Ik kijk nu via Viaplay en het beeld is erg slecht idd en heel erg schokkerig. Op F1TV geen problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 12:29
Dementii schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:17:
Het kan zijn dat ik het gemist heb, maar is F1TV te kijken op een LG tv? Ik begrijp dat er geen app voor is, maar bv wel via 'internet' op die tv?
Nee, de browser van LG ondersteunt het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jcbvm
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 21:25
ReyNL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:18:
Is de pre-season testing die nu live is in 720p of 1080p?
Dit is wel een stuk minder scherp hoor op een 65inch tv in vergelijking met Ziggo vorig jaar.

Edit: Viaplay op een LG 65inch OLED tv.
In 720p dus… onacceptabel wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

jcbvm schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:33:
[...]

In 720p dus… onacceptabel wat mij betreft.
Resolutie vind ik 1 ding maar ik kijk nu op mijn iphone en het is niet om aan te gluren qua framerate. Het stottert, schokt en lijkt wel 25fps? Ga vandaag ook F1TV afsluiten. 14 euro per maand moet je hiervoor betalen, ze zijn niet wijs daar.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
OMD schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:38:
[...]

Resolutie vind ik 1 ding maar ik kijk nu op mijn iphone en het is niet om aan te gluren qua framerate. Het stottert, schokt en lijkt wel 25fps? Ga vandaag ook F1TV afsluiten. 14 euro per maand moet je hiervoor betalen, ze zijn niet wijs daar.
Ze mogen hard aan de slag daar bij Viaplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Net abonnement afgesloten bij F1 tv, chromecast 2 uit de kast gehaald en vers geïnstalleerd maar ik krijg in de F1 app alleen mijn Airplay speakers te zien.
Zie ik iets over het hoofd?
Ik gebruik een Iphone 12 Pro.

Youtube kan ik wel streamen naar de chromecast dus hij werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 15:05
OMD schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:38:
[...]

Ik heb eigenlijk geen issues op mijn 13 op 5G. Weet niet of het 1080@50 is maar ik zie weinig verschil met F1TV Pro op de iPhone op dit moment.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:40

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

f1 tv pro app op me oled806 werkt prima :) ben alleen wel benieuwd wanneer philips een keer die app gaat toestaan.. want tot nu toe is hij nog niet officieel te installeren... maar goed apk mirror ftw :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Crxtreem schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:47:
Net abonnement afgesloten bij F1 tv, chromecast 2 uit de kast gehaald en vers geïnstalleerd maar ik krijg in de F1 app alleen mijn Airplay speakers te zien.
Zie ik iets over het hoofd?
Ik gebruik een Iphone 12 Pro.

Youtube kan ik wel streamen naar de chromecast dus hij werkt wel.
Heb je in de iOS-instellingen onder 'Privacy' en 'Lokaal netwerk' de F1TV-app 'Lokale netwerktoegang' gegeven? Anders is streamen naar Chromecast onmogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
TexMex schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:51:
[...]

Heb je in de iOS-instellingen onder 'Privacy' en 'Lokaal netwerk' de F1TV-app 'Lokale netwerktoegang' gegeven? Anders is streamen naar Chromecast onmogelijk.
Ja dat was het.
Super bedankt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik mis Olav….

Als ik naar de twee nieuwe commentatoren luister dan valt gewoon op dat ze geen ervaring hebben en veel minder kennis. Dan schakelen ze naar de studio en dan hoor je direct het niveau verschil met een guido. Die kunnen ze beter het commentaar geven.

Ik snap best dat ze erin moeten komen. Vrienden van mij storen zich aan de stroom van “en euh dat euh” en dat heb ik persoonlijk minder want dat kun je er door ervaring snel uitkrijgen. Maar het gebrek aan ervaring en algehele kennis tov Olav is niet iets wat ze zomaar goed maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kenny_026 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:06:
Ik mis Olav….

Als ik naar de twee nieuwe commentatoren luister dan valt gewoon op dat ze geen ervaring hebben en veel minder kennis. Dan schakelen ze naar de studio en dan hoor je direct het niveau verschil met een guido. Die kunnen ze beter het commentaar geven.

Ik snap best dat ze erin moeten komen. Vrienden van mij storen zich aan de stroom van “en euh dat euh” en dat heb ik persoonlijk minder want dat kun je er door ervaring snel uitkrijgen. Maar het gebrek aan ervaring en algehele kennis tov Olav is niet iets wat ze zomaar goed maken.
Olav zegt ook best vaak 'euh', als je er goed op let hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
Ik mis Olav….

Exact, die twee zitten veel te veel te ouwehoeren en praten alsof ze een klas kinderen les aan het geven zijn. Tevens heeft Allard het meer over zichzelf dan over F1.
Stephane Kox moet er ook nog een beetje inkomen zeg maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 12:29
Ik mis Olav….

Sorry, ik vind dit echt geen eerlijke vergelijking. Ik zie een Olav Moll de trainingen of testen ook niet verslaan en dat heeft zeker een reden. Het tempo is totaal anders, waardoor je de leegte maar vol moet zien te praten.
Ik zie het meer als een podcast met F1-beelden op de achtergrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReyNL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-06 00:45
Ik moet zeggen dat ik zelf geen last heb van haperingen op de LG Oled tv via de Viaplay app maar de beeldkwaliteit is wel om te huilen. Zeker de onboard camera beelden is gewoon terug naar VHS kwaliteit bijna.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Ik vind het zeker niet tegenvallen tijdens de test vandaag. Luistert lekker weg, kwaliteit is prima.

The best is yet to come

Pagina: 1 ... 10 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2