[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 56 Laatste
Acties:
  • 455.265 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Extigo schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:30:
[...]

Ik denk dat je naar een oude pagina zit te kijken. Wat is je bron?

Als je namelijk kijkt op https://support.f1.tv/s/a...o-are-the-F1-commentators zie je dat Dutch/Nederlands helemaal niet genoemd wordt.
Is inderdaad oude informatie die daar al stond vóór de aankondiging dat er komend seizoen juist geen Nederlands commentaar zal zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-06 07:03
RobertMe schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:18:
[...]

Want je hebt liever een tandarts die de coureurs interviewt dan iemand met daadwerkelijke race ervaring (en IIRC uit race familie komt)? En Amber Brantsen is presentatrice, die hoeft er überhaupt geen verstand van te hebben zolang ze het gesprek maar in goede banen doet leiden en de juiste vragen stelt. Amber Brantsen krijgt bij ViaPlay de functie die Rob Kamphuis had, en ook die had 0,0 kennis van de sport en was daarnaast een haantje. En dat haantjesgedrag kan ik mij bij Amber Brantsen niet zo snel voorstellen eerlijk gezegd.

En v.w.b. Olav Mol. Tsja, het was stem van de F1. Wat die twee nieuwelingen daar gaan doen is natuurlijk even afwachten. Maar tegelijkertijd was Olav ook wel al even over zijn hoogtepunt heen.
Kamphues 0,0 verstand van de sport? Hij heeft een race licentie en een aantal jaren ervaring als coureur. En verder boeit het me niet wat de achtergrond van iemand is die vragen stelt, alsof dat er toe doet. Hans Kraay Jr. weleens een interview zien doen? Die begint over echtgenotes van trainers tijdens een persconferentie.

Ik kan in de app nog steeds geen Nederlands selecteren, maar wellicht wordt dat nog aangepast. Hopelijk komt Olav terug want ik vind het wel fijn om hem te horen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-06 11:22

sjaool

Every life should have 9 cats

RobertMe schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:18:
[...]

Want je hebt liever een tandarts die de coureurs interviewt dan iemand met daadwerkelijke race ervaring (en IIRC uit race familie komt)? En Amber Brantsen is presentatrice, die hoeft er überhaupt geen verstand van te hebben zolang ze het gesprek maar in goede banen doet leiden en de juiste vragen stelt. Amber Brantsen krijgt bij ViaPlay de functie die Rob Kamphuis had, en ook die had 0,0 kennis van de sport en was daarnaast een haantje. En dat haantjesgedrag kan ik mij bij Amber Brantsen niet zo snel voorstellen eerlijk gezegd.

En v.w.b. Olav Mol. Tsja, het was stem van de F1. Wat die twee nieuwelingen daar gaan doen is natuurlijk even afwachten. Maar tegelijkertijd was Olav ook wel al even over zijn hoogtepunt heen.
Ik heb een paar afleveringen gezien met Amber Brantsen op Viaplay en nee, het is niet mijn ding. Het programma zat ook nog eens traag en saai in elkaar met een veel te donkere setting. Het leek wel een begrafenis. Plus vaak dezelfde vragen en hetzelfde verhaal dat ik al tien keer voorbij heb horen komen. Het is mij een abonnement in ieder geval niet waard.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-06 11:59
Lekker Ventje schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:01:
[...]

Kamphues 0,0 verstand van de sport? Hij heeft een race licentie en een aantal jaren ervaring als coureur. En verder boeit het me niet wat de achtergrond van iemand is die vragen stelt, alsof dat er toe doet. Hans Kraay Jr. weleens een interview zien doen? Die begint over echtgenotes van trainers tijdens een persconferentie.

Ik kan in de app nog steeds geen Nederlands selecteren, maar wellicht wordt dat nog aangepast. Hopelijk komt Olav terug want ik vind het wel fijn om hem te horen.
Ja, Kamphues werd als F1-presentator wel echt ongelofelijk beperkt door zijn rol. Die moest F1 ook aan Miep uit Meppel verkopen en daardoor hing hij de domme uit. Hij is inderdaad een groot racefan. Heeft ook niet voor niets thuis een enorme afbeelding van Jim Clark en Graham Hill hangen. Kamphues had ook een hele mooie mini-docu over Senna gemaakt een paar jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 18:09
upzidedown schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:13:
F1 TV krijgt NL commentaar, Olav tijdens de trainingen

[Afbeelding]
Dat hoop ik toch niet, destijds is hij bij Sport 1 is die ook een tijdje commentator geweest. Fans waren zo ontevreden dat Sport 1 toen iets dieper in de buidel heeft getast om toch weer Olav te betalen.

https://www.gptoday.net/n...e-neus-van-ronald-van-dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Senaxx schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:14:
[...]

Dat hoop ik toch niet. Destijds bij Sport 1 is die ook een tijdje commentator geweest. Fans waren zo ontevreden dat Sport 1 toen iets dieper in de buidel getast hebben om toch weer Olav te betalen.

https://www.gptoday.net/n...e-neus-van-ronald-van-dam
Ik denk dat Viaplay zich na de eerste races ook nog wel even achter de oren zal krabben want wat ik tot nu toe gehoord heb van de nieuwe commentatoren en presentatoren is ook zo saai, vlak en zakelijk. Elke emotie ontbreekt en laat sport nu net emotie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:44
upzidedown schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:13:
F1 TV krijgt NL commentaar, Olav tijdens de trainingen

[Afbeelding]
Voortaan even bronvermelding erbij vermelden, gaat dus om een oude pagina welke niet relevant meer is.

Acties:
  • +31 Henk 'm!

• metieske
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-06 09:37
F1TV Pro nu tijdelijk standaard met 20% korting (€52 per jaar) en dus geen gerommel meer via de klantenservice: https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
dutchgio schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:32:
[...]

Voortaan even bronvermelding erbij vermelden, gaat dus om een oude pagina welke niet relevant meer is.
Is er ooit commentaar geweest van Ronald dan? Dacht gewoon Mol?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-06 21:18
metieske schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:36:
F1TV Pro nu tijdelijk standaard met 20% korting (€52 per jaar) en dus geen gerommel meer via de klantenservice: https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL
Actie is geldig t/m 13 maart 2022! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 21:58
Als je de Viaplay app opstart, dan is het beeld al meteen slecht. Ben blij dat ik voor F1TV ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-06 12:05
Opvallend, een paar uur geleden was deze aanbieding er nog niet. In ieder geval bedankt voor het delen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:03
Maar alleen korting voor 'nieuwe' abonnementen, dus je moet een ander email adres gebruiken als je al eerder een abonnement had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-06 22:22
En de langverwachte korting is er!

Niets voor te doen, gelijk al 20% korting en 51,99 voor een jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
Inspired schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:47:
[...]

In 2013 voor ongeveer 3 races. Toen heeft Sport 1 Ronald weer vervangen voor Olav Mol. Was niet om aan te horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
[...]

De namen stonden bij F1TV altijd verkeerd om. Ronald van Dam heeft nog enige tijd de vrije trainingen gedaan; Olav Mol deed de kwalificatie en de race.

Van Dam heeft bij Sport1 ooit wel het volledige commentaar gedaan, maar dat was ver vóór het F1TV-tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-06 22:22
markvl schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:57:
[...]

Maar alleen korting voor 'nieuwe' abonnementen, dus je moet een ander email adres gebruiken als je al eerder een abonnement had.
Klopt. Ik heb m'n bestaande abo verlenging geannuleerd (werd morgen verlengt), dus probeer morgen even een nieuwe met korting, anders een ander email adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499527

Muchos gracias _/-\o_

Ik heb meteen abonnementje afgesloten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Leuk, door het gratis ontvangen van F1TV Pro via Ziggo/Vodafone kom je dus niet meer in aanmerking voor deze korting. :|

En om nu weer te gaan rommelen met wéér een nieuw account aanmaken heb ik ook geen zin in. Dan maar de volle mep betalen.

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 07-03-2022 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:06:
[...]

Leuk, door het gratis ontvangen van F1TV Pro via Ziggo/Vodafone kom je dus niet meer in aanmerking voor deze korting. :|
Ander e-mailadres gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-06 14:16
[...]

Ja, de F2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

TexMex schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:07:
[...]

Ander e-mailadres gebruiken.
Geen zin in, zoals ik al in mijn eerdere ninja-comment heb gezet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sjaool schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:06:

En om nu weer te gaan rommelen met wéér een nieuw account aanmaken heb ik ook geen zin in. Dan maar de volle mep betalen.
Al geprobeerd om de support te contacten? Die hebben niet heel lang geleden gechecked of iemand 'eligible' was op korting en kreeg uiteindelijk 20% korting. Zie eerdere berichten in dit topic.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:41
Als je een gmail of outlook emailadres gebruikt;

Gewoon mailadres+f1tv@outlook.com of mailadres+f1tv@gmail.com gebruiken.

Heb overigens geprobeerd met mijn huidige mailadres en het adres wat ik vorig jaar gebruikte, beide kreeg ik de melding dat 20% korting niet mogelijk was omdat ik eerder een abonnement gehad heb.

mijn mailadres met +f1tv erbij geeft wel korting, en de mail komt gewoon binnen op de normale box.

[ Voor 54% gewijzigd door Devian op 07-03-2022 11:14 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Ronald van Dam heeft bij de OS ook het ijshockey commentaar gedaan (samen met een oud speler naast hem) dat was prima hoor.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
@sjaool die korting van eind vorig jaar was ook alleen voor nieuwe abonnees, maar toch lukte het mij om de korting te gebruiken met hetzelfde e-mailadres terwijl ik nog F1TV via Ziggo gebruikte. Ik zou het gewoon proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Devian schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:12:

Inderdaad. Of een punt (.) ergens in je Gmail-adres is ook al voldoende. Komt allemaal gewoon op je normale e-mailadres binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:24
En de korting werkt ook gewoon als je via de Play Store betaald, dus je hebt niet per se een credit card nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:56

-tom-562

Oliesjeik

markvl schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:57:
[...]

Gmail adres is zo aangemaakt :P

Nou, top dat deze aanbieding er is. Ik heb er meteen gebruik van gemaakt. Die ene methode via een VPN was mij te omslachtig

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• misteriks
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:02

Heb overigens geprobeerd met mijn huidige mailadres en het adres wat ik vorig jaar gebruikte, beide kreeg ik de melding dat 20% korting niet mogelijk was omdat ik eerder een abonnement gehad heb.

mijn mailadres met +f1tv erbij geeft wel korting, en de mail komt gewoon binnen op de normale box.
Met een + adres had ik vorig jaar issues in de app op mijn Nvida shield.
In een gmail address kan je op elke plek een punt zetten. Dat wordt ook gezien als ander adres.

Dus VoornaamAchternaam@Gmail.com = Voornaam.Achternaam@Gmail.com = Voor.naamAchternaam@Gmail.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rembock schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:12:
@sjaool die korting van eind vorig jaar was ook alleen voor nieuwe abonnees, maar toch lukte het mij om de korting te gebruiken met hetzelfde e-mailadres terwijl ik nog F1TV via Ziggo gebruikte. Ik zou het gewoon proberen :)
Ik heb net ook geprobeerd, kreeg melding dat ik de korting niet kan krijgen. Heb ook een bericht naar hun support gestuurd. Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:25
kwaazaar schreef op maandag 7 maart 2022 @ 10:51:
Als je de Viaplay app opstart, dan is het beeld al meteen slecht. Ben blij dat ik voor F1TV ben gegaan.
Hier niet, Viaplay via Apple TV haarscherp beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:56
Sjongejonge, net 2 dagen geleden een F1TV Pro abonnement afgesloten :p Achja.. die 12 euro korting, dat overleven we nog wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NeuroticaPills schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:29:
Sjongejonge, net 2 dagen geleden een F1TV Pro abonnement afgesloten :p Achja.. die 12 euro korting, dat overleven we nog wel.
Je kan support contacten, misschien dat ze coulant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
Iemand die weet of het liniaire Viaplay kanaal bij KPN (#225) ook via de KPN iTV app (android) te zien is of is dat enkel beschikbaar via de KPN TV ontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
misteriks schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:45:
Iemand die weet of het liniaire Viaplay kanaal bij KPN (#225) ook via de KPN iTV app (android) te zien is of is dat enkel beschikbaar via de KPN TV ontvanger?
Op dit moment is die niet in de kpn itv app te bekijken.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:09
CH4OS schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:33:
[...]
Je kan support contacten, misschien dat ze coulant zijn.
Niet echt, je moet echt een nieuw account aanmaken.
Ik heb een bestaand account en helemaal in het begin eens eventjes F1 TV geprobeerd (niet mee doorgegaan omdat ze geen Chromecast ondersteuning hadden) . Alleen ik heb geen abonnement. En daar wringt de schoen schijnbaar.

Ik zit nu in de chat met een medewerker en die zit dit ook allemaal en adviseert om dan maar een nieuw mailadres te gebruiken voor een nieuw account.

Dus... heb je al een account en ooit eens een abonnement genomen daar dan komt je niet in aanmerking of je moet de juiste medewerker treffen die iets verder wil meedenken.

Een ander mailadres is het mij niet waard voor die paar euro.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZouteReus
  • Laatst online: 19-06 15:02
Ehm.... kan iemand vertellen of ik naar de opticien moet? B)

Situatie: TV/internet Abonnement bij Ziggo en 2 jaar geleden het gratis F1 TV Pro geactiveerd.

Wilde net kijken of de 20% korting van F1 TV Pro via de iOS app wordt toegekend aan bestaande abonnees.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/86EEzmB8P8HFcFkd80XmWnCWuhE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4YGPRkjzdFM74LeM53u5iAR3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 20:47
CH4OS schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:27:
[...]
Ik heb net ook geprobeerd, kreeg melding dat ik de korting niet kan krijgen. Heb ook een bericht naar hun support gestuurd. Ik hou jullie op de hoogte.
Ik heb ook contact gehad met support (had hiervoor een abo met de Ziggo combinatie), maar ze geven bij mij aan dat de korting niet voor NL geldt?

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misteriks
ZouteReus schreef op maandag 7 maart 2022 @ 13:45:
Ehm.... kan iemand vertellen of ik naar de opticien moet? B)

Situatie: TV/internet Abonnement bij Ziggo en 2 jaar geleden het gratis F1 TV Pro geactiveerd.

Wilde net kijken of de 20% korting van F1 TV Pro via de iOS app wordt toegekend aan bestaande abonnees.

[Afbeelding]
Als je in de iOS app aanschaft loopt de betaling via apple. Je kan beter op de website het abbo afsluiten ipv via de appstore

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ik ben ook niet veel verder gekomen dan beter met een nieuw/ander mailadres aanvragen.
Het is mij die paar Euro niet waard om er meer tijd in te steken of om alles weer om te gaan zetten naar een ander mailadres.

De eerste persoon waarmee je in de chat zit kan niet veel meer dan het standaard lijstje afwerken lijkt wel.
Voor de rest weten ze niets en kunnen ze niets dan alleen je vraag doorzetten in de hoop dat ze iets via de mail laten horen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:18
Ik dacht ik kijk ook even of er in de android app $0 staat.
Zie ik opeens dit staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ybt9Du6omboc3zfj8-oqkldYPlc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mo65axlOkhgzvGOHs40tnIhg.jpg?f=fotoalbum_large
Geen kortingscode meer nodig :P

[ Voor 18% gewijzigd door Lieuwe15 op 07-03-2022 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
Lieuwe15 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:10:
Ik dacht ik kijk ook even of er in de android app $0 staat.
Zie ik opeens dit staan:
[Afbeelding]
Geen kortingscode meer nodig :P
Tot je er achter komt als je al ooit wat afgesloten hebt daar (wel opgezegd) die korting niet van toepassing is. :P

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Laatst online: 12:18
Ik heb nog niet eerder een f1tv abo gehad. Keek altijd via ziggo go op iemand anders z'n account. Volgend jaar maar een kortingscode pakken als ze er weer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 24-06 21:35
Ad de Jong schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:15:
[...]

Tot je er achter komt als je al ooit wat afgesloten hebt daar (wel opgezegd) die korting niet van toepassing is. :P
Kwestie van een nieuw mail adres maken en gaan met die banaan :D

Als je gmail gebruikt, een willekeurige punt toevoegen in je mail adres is al genoeg. Zou gewoon weer bij je eigen adres uit moeten komen.

[ Voor 18% gewijzigd door chevsticks op 07-03-2022 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
chevsticks schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:19:
[...]

Kwestie van een nieuw mail adres maken en gaan met die banaan :D
Het is mij de moeite niet meer waard.
Ben er al te lang mee bezig.

Via de app afgesloten, jammer genoeg niet genoeg gespaard via "Google Rewards" anders had ik op die manier kunnen betalen dan was het gratis geweest :+
Toch eens meer gaan sparen daar.
Zo heb ik een aantal jaren terug regelmatig live timing "gratis" gehad.
Even vergeten dat dit ook mogelijk was.

Het zou mooi zijn als je daarmee zou kunnen betalen en bij een te laag saldo kan bijbetalen.
Nu mobiel met PayPal.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Laatst online: 10:55
Ik heb zojuist F1 TV Pro afgesloten voor 52 euro voor een heel jaar.

Ik was sowieso al niet van plan om Viaplay te nemen, en zat te wachten tot F1 TV met een actie zou komen. En die kwam dus. Nu maar eens even kijken of RaceControl er ook is voor Mac of iets soortgelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-06 23:21
CrazyFool schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:46:
Nu maar eens even kijken of RaceControl er ook is voor Mac of iets soortgelijks.
Nope

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rembock
Geen RaceControl inderdaad, maar wel iets soortgelijks. @CrazyFool check de TS van dit topic, daar staan diverse alternatieve apps voor F1TVpro waaronder 1 voor je Mac en 1 voor Apple TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
Rembock schreef op maandag 7 maart 2022 @ 15:55:
[...]

Geen RaceControl inderdaad, maar wel iets soortgelijks. @CrazyFool check de TS van dit topic, daar staan diverse alternatieve apps voor F1TVpro waaronder 1 voor je Mac en 1 voor Apple TV :)
Zo zie je maar weer dat soms de openingspost meer informatie bevat dan ik in 1e instantie doorhad _/-\o_

Thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:46

Apoca

Array Technology Industry

Weet iemand of je ook een bestaand abo wat nog 3 maanden loopt hiermee kunt upgraden?

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik zag hem via Pepper. Bron was hier. Ook even afgesloten voor mn pa! Top.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Apoca schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:00:
[...]

Weet iemand of je ook een bestaand abo wat nog 3 maanden loopt hiermee kunt upgraden?
Lijkt erop van niet:
^Offer valid until 13 March 2022. Available on web and apps only for F1 TV Pro annual in selected territories. Promotion is available to new subscriptions only and discounted subscriptions will auto-renew to full price unless cancelled prior to the date of renewal. Full T&C available here.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Kecin schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:00:
[...]

Lijkt erop van niet:
^Offer valid until 13 March 2022. Available on web and apps only for F1 TV Pro annual in selected territories. Promotion is available to new subscriptions only and discounted subscriptions will auto-renew to full price unless cancelled prior to the date of renewal. Full T&C available here.
Ah kleine letters, ik was al aan het zoeken thx :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:26

Sf1nX

Tuinder

Apoca schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:00:
[...]

Ik ben net aan het chatten geweest met de Helpdesk.
Die gaven aan dat ik van de aanbieding gebruik kon maken na mijn huidige abo, die loopt af op 12-3 dus op 13-3 kon ik verlengen met de 20% korting.

Edit: Zoals hierboven geschreven, Until 13-3, red ik dat net of net niet?

[ Voor 8% gewijzigd door Sf1nX op 07-03-2022 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Never mind, ik wacht wel tot mijn abo is afgelopen en kijk dan wel ff wat handigste is.
Thx iedereen voor de feedback :)

[ Voor 82% gewijzigd door Apoca op 07-03-2022 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
Sf1nX schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:03:
[...]

Ik ben net aan het chatten geweest met de Helpdesk.
Die gaven aan dat ik van de aanbieding gebruik kon maken na mijn huidige abo, die loopt af op 12-3 dus op 13-3 kon ik verlengen met de 20% korting.

Edit: Zoals hierboven geschreven, Until 13-3, red ik dat net of net niet?
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL
Aanbieding geldig t/m 13 maart 2022. Alleen beschikbaar op het web en via apps voor F1 TV Pro-jaarabonnementen in bepaalde gebieden. Actie is alleen beschikbaar voor nieuwe abonnementen. Afgeprijsde abonnementen worden automatisch verlengd tegen de volledige prijs, tenzij ze vóór de datum van verlenging worden opgezegd. De volledige algemene voorwaarden zijn hier beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:15
Wat een gepruts. In Firefox (Android) kom ik tot de betaalpagina maar als ik dan Bestellen klik gebeurt er helemaal niks. Even in Chrome (Android) geprobeerd, en dan kom ik niet eens tot de bestelpagina en krijg ik op de "keuze" pagina al een popup met dat ik geen gebruik kan maken van deze aanbieding. Dat ze de actie niet toestaan voor oud abonnees is natuurlijk hun goed recht. Maar dat ik in Firefox leuk kan doorklikken en er uiteindelijk niks gebeurd is niet echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
meer gepruts.

F1TV heeft een beetje moeite met mijn debit creditcards blijkt.
nouja, nog een week om een workaround daarop te vinden.

Maar ik snap de logica er niet achter...

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roviaro
  • Laatst online: 13:37
Krijg de betaling ook niet rond op mijn curve card. Iets met billing address maar wat is niet duidelijk. Iemand al eens betaald met curve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
roviaro schreef op maandag 7 maart 2022 @ 18:15:
Krijg de betaling ook niet rond op mijn curve card. Iets met billing address maar wat is niet duidelijk. Iemand al eens betaald met curve?
Is het een debit card. Dan heeft f1tv er moeite mee.
Je krijg ze zelfde error die ik ook had op mijn kaarten

Binance en Revolut in mijn geval.

[ Voor 5% gewijzigd door jack zomer op 07-03-2022 18:28 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 11:11
jack zomer schreef op maandag 7 maart 2022 @ 18:02:
meer gepruts.

Bij apple weet ik het niet, maar je kan f1tv ook in app op Android afsluiten, en dan via Google betalen. Dan werkt het wel met Visa/mastercard debit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roviaro
  • Laatst online: 13:37
Inderdaad, via de support chat krijg ik te horen dat het met debit cards niet werkt. Via Apple kan wel maar daar zie ik de kortingsactie niet.

Edit: correctie, na herstarten van de app (na registratie als nieuwe gebruiker) krijg ik toch de korting via Apple en wil mijn Curve card wel.

[ Voor 33% gewijzigd door roviaro op 07-03-2022 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:12

AndereKoekoek

Ping! Pong?

*snip*

Methode beetje op het grijze gebied *;

[ Voor 85% gewijzigd door AndereKoekoek op 07-03-2022 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 15:08
Dacuuu schreef op maandag 7 maart 2022 @ 18:33:
[...]

Bij apple weet ik het niet, maar je kan f1tv ook in app op Android afsluiten, en dan via Google betalen. Dan werkt het wel met Visa/mastercard debit.
En voor wie geen creditcard heeft kunt je via deze route ook betalen met Google Play tegoed wat te koop is met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Jorick schreef op maandag 7 maart 2022 @ 18:44:
[...]

En voor wie geen creditcard heeft kunt je via deze route ook betalen met Google Play tegoed wat te koop is met iDeal.
Via PayPal in de Google Play-store lukt het ook.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Wel een gezeik dat afsluiten. Hier ook een account dat ik ooit in combinatie met Ziggo heb gebruikt. De eerste poging ging mis, na de betaalpagina een generieke foutmelding (en een 0 cent afschrijving van de cc ter verificatie). Nogmaals proberen ging niet, dan kreeg ik de melding dat die aanbieding niet geldig was voor mij. De helpdesk kon niet helpen maar had een melding aangemaakt en zou erop terug komen. Net nogmaals geprobeerd, deze keer via de mobiele app (stond er nu wel met korting in, vanochtend nog niet). Toen kon ik de bestelling wel afronden. Bedrag is nu volledig afgeschreven via Apple Pay maar het abonnement is niet geactiveerd. 'Restore purchase' werkt niet. En in dat portaal zijn geen transacties te zien. Morgen maar weer eens contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
jack zomer schreef op maandag 7 maart 2022 @ 18:02:
meer gepruts.

[...]
Het lukte mij ook niet via het web formulier icm Revolut. Heb vervolgens de app gedownload op mijn iPhone. En via daar betaald, mijn iTunes is gekoppeld aan mijn Revolut kaart en toen lukte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meloenen
  • Laatst online: 27-06 16:13
Ik had zitten twijfelen om een F1 Pro abo te nemen, maar ik volgens mij is de app niet beschikbaar op mijn 2020 Sony android TV. Is er een reden waarom die app niet beschikbaar is op mijn tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Meloenen schreef op maandag 7 maart 2022 @ 22:01:
Ik had zitten twijfelen om een F1 Pro abo te nemen, maar ik volgens mij is de app niet beschikbaar op mijn 2020 Sony android TV. Is er een reden waarom die app niet beschikbaar is op mijn tv?
Geen idee, mijn Sony uit 2015 met Android 8 wil er ook niet aan. Casten naar de ingebouwde chromecast werkt echter prima voor zover ik kan zien.

Ik vraag me af of sideloaden een optie is...

[ Voor 5% gewijzigd door Bundin op 07-03-2022 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
@Meloenen @Bundin: volgens mij gaat sideloaden van de officiele app gewoon goed op Sony TVs. Ik meen dat @G_Dragon een Sony TV heeft met de app gesideload. Daarnaast is er ook nog de 3th party F1Viewer app, die werkt volgens mij ook en is gewoon uit de store te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
RobertMe schreef op maandag 7 maart 2022 @ 22:24:
@Meloenen @Bundin: volgens mij gaat sideloaden van de officiele app gewoon goed op Sony TVs. Ik meen dat @G_Dragon een Sony TV heeft met de app gesideload. Daarnaast is er ook nog de 3th party F1Viewer app, die werkt volgens mij ook en is gewoon uit de store te installeren.
F1Viewer werkt inderdaad ook prima. Hoe dan ook tevreden met F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:45
Tom schreef op maandag 7 maart 2022 @ 19:00:
Wel een gezeik dat afsluiten. Hier ook een account dat ik ooit in combinatie met Ziggo heb gebruikt. De eerste poging ging mis, na de betaalpagina een generieke foutmelding (en een 0 cent afschrijving van de cc ter verificatie). Nogmaals proberen ging niet, dan kreeg ik de melding dat die aanbieding niet geldig was voor mij. De helpdesk kon niet helpen maar had een melding aangemaakt en zou erop terug komen. Net nogmaals geprobeerd, deze keer via de mobiele app (stond er nu wel met korting in, vanochtend nog niet). Toen kon ik de bestelling wel afronden. Bedrag is nu volledig afgeschreven via Apple Pay maar het abonnement is niet geactiveerd. 'Restore purchase' werkt niet. En in dat portaal zijn geen transacties te zien. Morgen maar weer eens contact opnemen.
Hier exact hetzelfde. Eerder verwachtte ik dat het later op de avond wel zou werken, maar ik zie helemaal geen aankopen in de app. Wel een bevestiging van de aankoop van het abonnement in de App Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:58

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
RobertMe schreef op maandag 7 maart 2022 @ 22:24:
Nee ik werk niet met sideloaden, ik had de officiele F1TV app via een losse APK geinstalleerd omdat deze nergens te vinden was in de Playstore na release en heb daarnaast altijd F1TV Viewer gebruikt :)

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 07-03-2022 22:48 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 21:16
Heb ook de knop doorgehakt. F1TV gaat het worden. Keek bij Ziggo nauwelijks naar het voorprogramma, enkel naar de trainingen, kwali en race. Denk dat ik me wel red met het Engelse commentaar. Hoe zeer ik Olav waardeer als F1 kenner, zijn commentaar liet echt wel te wensen over. Al heb ik vroeger echt wel genoten toen het via een telefoonverbinding ging. Kijk vanaf +/-1993.

Vind het zelf jammer dat Olav nooit - op een uitzondering na - een duo commentator heeft geduld. Dat had m.i. echt van meerwaarde geweest. Die Jack Plooij kan me echt gestolen worden. Wat een clown is dat en vond het echt niets toevoegen aan de F1 verslaglegging.

Kortom, voor die aanbieding van die 5 tientjes ga ik niet moeilijk doen. Zeker niet omdat die F1 timing app ook echt wat toevoegt voor mij.

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 09:36
Vraagje over het F1TV pro abonnement. Ik wil dat graag gaan afsluiten, maar kan nergens vinden of je het ook op meerdere apparaten tegelijk kan streamen, specifiek één in Nederland (thuis: vrouw, kinderen en soms ikzelf) en één in Noorwegen (woon ik zelf tijdelijk, tot de zomer), eventueel via NordVPN toch 'in Nederland'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-06 22:53
Jorizzz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:10:
Vraagje over het F1TV pro abonnement. Ik wil dat graag gaan afsluiten, maar kan nergens vinden of je het ook op meerdere apparaten tegelijk kan streamen, specifiek één in Nederland (thuis: vrouw, kinderen en soms ikzelf) en één in Noorwegen (woon ik zelf tijdelijk, tot de zomer), eventueel via NordVPN toch 'in Nederland'.
Ik heb dit vorig seizoen 1x gebruikt, ik in Nederland en mijn vriendin in Noorwegen, en dat werkte (zonder VPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
buzzbuzz68 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:15:
[...]

Ik heb dit vorig seizoen 1x gebruikt, ik in Nederland en mijn vriendin in Noorwegen, en dat werkte (zonder VPN).
Dat is een wel heel passend antwoord :D
Thanks, ik ga ervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-06 22:53
Jorizzz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:18:
[...]

Dat is een wel heel passend antwoord :D
Thanks, ik ga ervoor!
Zij zat wel in Nyksund, en de internetverbinding bleek toen niet goed genoeg :+ , maar ze kon wel gewoon verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
buzzbuzz68 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:20:
[...]

Zij zat wel in Nyksund, en de internetverbinding bleek toen niet goed genoeg :+ , maar ze kon wel gewoon verbinden.
Ik zit in Oslo, dat moet wel goedkomen. Het streamen van andere zaken gaat ook prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FF1987
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Jorizzz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:10:
Gisteren ook F1 TV afgenomen. In de orderbevestingsmail staat het volgende:

Tijdens raceweekenden kun je met je F1 TV Pro-abonnement op maximaal drie apparaten tegelijkertijd kijken en op een daarvan livestreamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
FF1987 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:36:
[...]

Gisteren ook F1 TV afgenomen. In de orderbevestingsmail staat het volgende:

Tijdens raceweekenden kun je met je F1 TV Pro-abonnement op maximaal drie apparaten tegelijkertijd kijken en op een daarvan livestreamen.
Hmm, dat zou dan weer betekenen dat het maar op één apparaat kan. En dan de andere voor de live timing streams enzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-06 09:58
Jorizzz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:49:
[...]

Hmm, dat zou dan weer betekenen dat het maar op één apparaat kan. En dan de andere voor de live timing streams enzo?
Ja, dat is het idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• njitter
  • Niet online
Zo stond dat altijd al op de site. Maar in de praktijk bleek de livestream wel op meerdere devices te werken. Maar of dat dit jaar nog steeds zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-06 15:44

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb de Viaplay wel kunnen downloaden en gebruiken op mijn LG G1 tv maar mijn ouders vinden hem nog niet in de Ziggo Next box in de app store. Kanaal 200 doet het wel en via de website kunnen ze inloggen en de content zien. Weet iemand wanneer de app in de Ziggo Next box beschikbaar komt? Ik las iets van 1 maart maar dat is dus niet gehaald.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Techno Overlord schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:27:
Ik heb de Viaplay wel kunnen downloaden en gebruiken op mijn LG G1 tv maar mijn ouders vinden hem nog niet in de Ziggo Next box in de app store. Kanaal 200 doet het wel en via de website kunnen ze inloggen en de content zien. Weet iemand wanneer de app in de Ziggo Next box beschikbaar komt? Ik las iets van 1 maart maar dat is dus niet gehaald.
De app voor de Next is nog niet af, daarom dat er nu ook tijdelijk kanaal 200 is met in ieder geval de F1.

Verklaring zal er ook wel zijn. ViaPlay is al in meerdere landen beschikbaar en heeft dus al Smart TV apps. De Next is een apparaat (gemaakt in opdracht) van Liberty Global (is eigenaar van Ziggo) en dus veel zeldzamer / bestaat alleen in die landen waar Liberty Global actief is. En waarschijnlijk is ViaPlay nog niet actief geweest in landen waar Liberty Global actief is of in ieder geval dat er dan nog niet eerder zo'n samenwerking zal zijn geweest. IIRC gaat ViaPlay later ook in Polen opereren, en ik meen ook wel eens wat gelezen te hebben dat een zusteronderneming van Ziggo weer in Polen actief is met een settopbox identiek aan de Next. Dus waarschijnlijk hebben ze daar dan weer geluk en is ViaPlay meteen beschikbaar op hun settopbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
Jorizzz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:49:
[...]

Bij een vriend van mij viel vorig jaar zijn tv verbinding er uit tijdens de race. Toen heb ik mijn F1TV Pro met gedeeld en konden we beide gewoon live de race kijken. We keken allebei via de F1 TV Viewer app op AndroidTV

Nog een sidenode voor F1TV Viewer. F1 heeft gevraagd om die app van de Playstore te halen. Je zal dus geen updates meer krijgen voor die versie. Je kan de laatste versie van github halen en sideloaden.

Er is nog wel een beta versie online op de playstore die geupdated word. (waarom dat wel toegestaan is weet ik niet)

[ Voor 33% gewijzigd door Senaxx op 08-03-2022 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• njitter
  • Niet online
Weet iemand wanneer de app in de Ziggo Next box beschikbaar komt? Ik las iets van 1 maart maar dat is dus niet gehaald.
De Ziggo Next App kan nog wel tot augustus duren. Zo lang is kanaal 200 ook beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:39

Ok de korting krijg je,alleen verloopt mijn abbo pas op 2-06 de korting wordt dan te niet gedaan.
:| Helaas pienutbutter
Het zou leuk zijn als het nieuwe abbo dan zou aansluiten op het huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
njitter schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:39:
[...]

De Ziggo Next App kan nog wel tot augustus duren. Zo lang is kanaal 200 ook beschikbaar.
Deze twee zaken hebben volgens mij niks met elkaar te maken. Ik kan me niet voorstellen dat het nog maanden gaat duren.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
Weet iemand of bij F1TV het mogelijk is uitgesteld te kijken, als bijvoorbeeld de race om 07:00 uur begint om deze dan later in te starten? Of moet je dan wachten totdat de race is afgelopen om hem dan terug te kijken en is dat dan meteen mogelijk of is die uitzending dan pas veel later terug te kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EagleTitan
  • Niet online
dwdd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:26:
Weet iemand of bij F1TV het mogelijk is uitgesteld te kijken, als bijvoorbeeld de race om 07:00 uur begint om deze dan later in te starten? Of moet je dan wachten totdat de race is afgelopen om hem dan terug te kijken en is dat dan meteen mogelijk of is die uitzending dan pas veel later terug te kijken?
Je kunt op ieder moment starten met kijken, maar altijd live, je moet dan handmatig terugspoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

njitter schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:52:
Zo stond dat altijd al op de site. Maar in de praktijk bleek de livestream wel op meerdere devices te werken. Maar of dat dit jaar nog steeds zo is?
Ik vind het maar verwarrend zo, niet zozeer voor mijzelf aangezien ik eigenlijk de enige ben die het abonnement gebruikt, maar bij de app in de Google Play Store staat toch echt;

Livestream met F1 TV Pro:
• Stream alle Formula 1®-sessies van het GP-weekend live en on-demand
• Uitgezonden in 5 talen
• Kijk en luister mee met je favoriete coureur en teams, met exclusieve boordcamera’s en teamradio’s
• Kijk volledige races en hoogtepunten opnieuw on-demand
• Exclusieve programma’s met deskundig commentaar en analyses
• Stream de F2-, F3-, Porsche Supercup- en W-series
• Kijk op zes apparaten tegelijkertijd – zonder extra kosten. << hoe moet je dit begrijpen?
• Topkwaliteit, zonder reclame

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:48
hardware-lover schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:55:
[...]

Ik vind het maar verwarrend zo, niet zozeer voor mijzelf aangezien ik eigenlijk de enige ben die het abonnement gebruikt, maar bij de app in de Google Play Store staat toch echt;

Livestream met F1 TV Pro:
• Stream alle Formula 1®-sessies van het GP-weekend live en on-demand
• Uitgezonden in 5 talen
• Kijk en luister mee met je favoriete coureur en teams, met exclusieve boordcamera’s en teamradio’s
• Stream de F2-, F3-, Porsche Supercup- en W-series
• Kijk op zes apparaten tegelijkertijd – zonder extra kosten. << hoe moet je dit begrijpen?
• Topkwaliteit, zonder reclame
Je kan op 6 apparaten tegelijk ingelogd zijn. Als je via de browser inlogd bij F1TV zie je ergens bij je account "devices". Als er daar 6 staan kan er geen nieuwe meer bij.

Verder wordt er ergens vermeld dat je maar een X aantal live streams aan mag hebben, maar in de praktijk is tot nu toe gebleken dat het niet gecontroleerd wordt. Dat kan utieraard elk moment veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Plenkske schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:02:
[...]
Je kan op 6 apparaten tegelijk ingelogd zijn. Als je via de browser inlogd bij F1TV zie je ergens bij je account "devices". Als er daar 6 staan kan er geen nieuwe meer bij.

Verder wordt er ergens vermeld dat je maar een X aantal live streams aan mag hebben, maar in de praktijk is tot nu toe gebleken dat het niet gecontroleerd wordt. Dat kan utieraard elk moment veranderen...
Prima, maar hoe vertaal jij dan; Kijk op zes apparaten tegelijkertijd?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Ik las net op Twitter dat de app voor de Mediabox Next nog vóór de eerste GP beschikbaar zou moeten zijn: https://twitter.com/ZiggoWebcare/status/1500832059719360512.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
hardware-lover schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:03:
[...]

Prima, maar hoe vertaal jij dan; Kijk op zes apparaten tegelijkertijd?
Je kan op zes apparaten tegelijk ingelogd zijn en iets (on demand) kijken.
De race mag je live officieel maar op 1 apparaat bekijken, zoals ik het hier zie:
https://support.f1.tv/s/a...t-any-time?language=en_US
De live timing zien ze dus niet als live stream.

Maar zoals gezegt, in de praktijk wordt er nog niks geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-06 08:52

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Plenkske schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:10:
[...]

De race mag je live officieel maar op 1 apparaat bekijken, zoals ik het hier zie:

Tijdens de finale race vorig jaar op 3 schermen 2 onboards aan het uitzenden geweest (dat is dus 6) en een scherm met tijden, dan nog apart de uitzending.

En dan ook nog mijn vriendin die zelf bij haar thuis ook nog de uitzending zat te kijken op dus een ander device.

Ben al een paar jaar lid. Nog nooit tegen beperkingen aangelopen.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Plenkske schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:10:
[...]

Wij verschillen duidelijk van hoe we blijkbaar iets lezen.

Ik zie een kop met als tekst: >> Live streamen << en dan volgt er een opsomming van wat daaronder valt aan mogelijkheden en daarbinnen staat toch echt te lezen >> kijken op 6 apparaten tegelijk <<

Als ze het ergens anders dan weer tegenstrijdig vermelden, dat laat ik buiten beschouwing. Zo kan er bij iedere app in de Store wel van alles worden beweerd wat in werkelijkheid niet het geval blijkt te zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
hardware-lover schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:16:
[...]

Wij verschillen duidelijk van hoe we blijkbaar iets lezen.

Ik zie een kop met als tekst: >> Live streamen << en dan volgt er een opsomming van wat daaronder valt aan mogelijkheden en daarbinnen staat toch echt te lezen >> kijken op 6 apparaten tegelijk <<

Als ze het ergens anders dan weer tegenstrijdig vermelden, dat laat ik buiten beschouwing. Zo kan er bij iedere app in de Store wel van alles worden beweerd wat in werkelijkheid niet het geval blijkt te zijn.
Ja die kop is onduidelijk, daar ben ik het mee eens.
Want onder de kop staan ook deze twee punten:

Eerste is sowieso niet live, en tweede is voor het grootste deel ook niet live.

Dat laatste geloof ik overigens direct. In de store staan meestal marketing praatjes ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Plenkske op 08-03-2022 13:23 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2