[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 56 Laatste
Acties:
  • 456.026 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
NRG-81 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 19:29:
[...]

De app sideloaden werkt bij mij maar deels. Ik krijg de app wel aan de praat op mijn Sony XF90, maar kan niet inloggen. Ik kan geen velden selecteren en dus de knop Aanmelden niet selecteren. Lijkt alsof ik een touchscreen nodig zou hebben. Iemand tips?
Ik heb de Sony App "Video & TV SideView" op de telefoon, die kun je als afstandsbediening gebruiken, maar ook een cursor mogelijkheid. Daarmee heb ik op de knop aanmelden gedrukt voor inloggen van de F1 TV Viewer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:11
ZuinigeRijder schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 21:38:
[...]

Ik heb de Sony App "Video & TV SideView" op de telefoon, die kun je als afstandsbediening gebruiken, maar ook een cursor mogelijkheid. Daarmee heb ik op de knop aanmelden gedrukt voor inloggen van de F1 TV Viewer.
Dat was idd ook nog een optie geweest. Maar zoals hier al werd gezegd: ik had de verkeerde versie gedownload. Nu wel de goede versie en die werkt wel helemaal zoals verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 16:40
Bvanham schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 18:58:
vandaag heb ik wel drie keer een memory leak error gehad met de Viaplay stream vanuit Edge op Windows10. Gisteren niet, dus als er iets veranderd is was dit voor mij geen verbetering.

Maar het ging acceptabel verder. F1TV kan meer maar dit zou voldoen voor mij als kijker.
Maar als f1tv meer kan en flink goedkoper is waarom zou je dan 'genoegen' nemen met viaplay?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 13:35
Ik heb een Philips 55OLED936 TV uit 2021 met Android TV versie 10 en ik krijg (ook) de melding:

F1 TV van Formula One Digital Media Limited is niet beschikbaar op Google Play op dit apparaat.

Waarom zou dit op zo'n nieuwe TV niet beschikbaar zijn en is sideloaden dan een optie? Of doe ik iets verkeerd?

Hoe kan ik controleren of deze oplossing goed werkt zonder eerst een abonnement af te sluiten?

Edit:
Sideloaden dus...
https://www.reddit.com/r/...le_on_philips_android_tv/

[ Voor 16% gewijzigd door technorabilia op 13-03-2022 09:32 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-10 17:11
NRG-81 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 23:50:
[...]

Dat was idd ook nog een optie geweest. Maar zoals hier al werd gezegd: ik had de verkeerde versie gedownload. Nu wel de goede versie en die werkt wel helemaal zoals verwacht.
Top! Wilde net even gaan kijken. Was er niet eerder aan toe gekomen, maar is dus niet meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Iemand toevallig nu ook problemen met betalen van F1 TV Pro via creditcard?

Nu al geprobeerd op verschillende computers maar ik kom er niet door.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Welke creditcard? AmEx wordt niet geaccepteerd, maar daar kreeg ik geen melding van. Visa en Mastercard zou wel moeten werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:26
AtlAntA schreef op zondag 13 maart 2022 @ 08:39:
[...]

Maar als f1tv meer kan en flink goedkoper is waarom zou je dan 'genoegen' nemen met viaplay?
Omdat het gemakkelijk op de tv te krijgen en uit te leggen is naar ouderen bv. Zie mezelf al uitleggen dat ze even de app moeten opstarten en dan casten of de Laptop naast de Tv en HDMI erin etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bvanham schreef op zondag 13 maart 2022 @ 13:28:
[...]
Omdat het gemakkelijk op de tv te krijgen en uit te leggen is naar ouderen bv. Zie mezelf al uitleggen dat ze even de app moeten opstarten en dan casten of de Laptop naast de Tv en HDMI erin etc.
Deze mag misschien nog even wat extra worden toegelicht?

Indien de providers hetgeen nakomen wat nu is meegedeeld, dan is er na een bepaalde datum toch alleen maar F1 in Nederland te bekijken via app toegang? In welk opzicht is het gemakkelijk op TV te krijgen, via een app op de TV zelf of via een app op een decoder, is dat wat je bedoeld?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tobys
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-03 10:31
technorabilia schreef op zondag 13 maart 2022 @ 11:50:
Iemand toevallig nu ook problemen met betalen van F1 TV Pro via creditcard?

Nu al geprobeerd op verschillende computers maar ik kom er niet door.
Heb zelf via Google Playstore eerst IDeal toegevoegd als betaalmethode. Daarna via iDeal saldo verhoogd, waarna ik met voldoende saldo via Playstore via app F1tv jaarabonnement voor €51,99 heb afgesloten. Werkt uitstekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Bvanham schreef op zondag 13 maart 2022 @ 13:28:
[...]

Zo'n nieuwe chromecast, die met de afstand bediening snapt iedereen hoor.
Kun je zelfs je tv-abo stop zetten en via nl-ziet gaan kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Joni schreef op zondag 13 maart 2022 @ 12:04:
Welke creditcard? AmEx wordt niet geaccepteerd, maar daar kreeg ik geen melding van. Visa en Mastercard zou wel moeten werken.
Visa.
tobys schreef op zondag 13 maart 2022 @ 13:46:
[...]

Heb zelf via Google Playstore eerst IDeal toegevoegd als betaalmethode. Daarna via iDeal saldo verhoogd, waarna ik met voldoende saldo via Playstore via app F1tv jaarabonnement voor €51,99 heb afgesloten. Werkt uitstekend.
Goed idee, maar op m'n credit card overzicht staat www.f1.com nu als een gereserveerde transactie a nul euro dus blijkaar is er al iets verwerkt? :/

Ik heb een berichtje verstuurd naar support...

Edit:
Net nog eens geprobeerd en nu lukt het wel. Paniek om niks. Excuses...

[ Voor 5% gewijzigd door technorabilia op 13-03-2022 14:07 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Joni schreef op zondag 13 maart 2022 @ 12:04:
Echt he, wat een eikels. Ik heb tijdens de 25% korting wel 10x geprobeerd aan te melden, zonder succes. Niks deed het.

Nu wilde ik weer afsluiten, met 15% korting, zelfde probleem. Dat ze geen AMEX zouden accepteren had ik gewoon nooit gedacht van zo'n internationale site.

Toen ik niet oplette per ongeluk mijn Mastercard gebruikt (Chrome vulde die in) en hij deed het.

Niks geen foutmelding op AMEX....

Maar goed, nu een abo op F1TvPro. Zie geen reden om Viaplay te nemen, kijk verder niks van wat ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 16:40
hardware-lover schreef op zondag 13 maart 2022 @ 13:40:
[...]

Deze mag misschien nog even wat extra worden toegelicht?

Indien de providers hetgeen nakomen wat nu is meegedeeld, dan is er na een bepaalde datum toch alleen maar F1 in Nederland te bekijken via app toegang? In welk opzicht is het gemakkelijk op TV te krijgen, via een app op de TV zelf of via een app op een decoder, is dat wat je bedoeld?
Ja, is het niet dat je straks sowieso via een app moet kijken? Zij het op je tv box van ziggo of welk ander apparaat dan ook?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abe26
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-07-2023
AtlAntA schreef op zondag 13 maart 2022 @ 16:38:
[...]

Ja, is het niet dat je straks sowieso via een app moet kijken? Zij het op je tv box van ziggo of welk ander apparaat dan ook?
Ja maar kijken via de Viaplay app die je gewoon op je tv hebt, of F1Tvpr casten of je latop aan de tv hangen is wel een verschil. daar gaat de meesten denk ik om (mij wel) Nu kan ik gewoon naar kanaal 200 en later naarde Viaplay app op de tv als ik wat wil zien. Ik kijk bv een training nooit helemaal, maar zou dan wel al die tijd mijn laptop aan de tv gekoppeld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

abe26 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 16:42:
[...]

Ja maar kijken via de Viaplay app die je gewoon op je tv hebt, of F1Tvpr casten of je latop aan de tv hangen is wel een verschil. daar gaat de meesten denk ik om (mij wel) Nu kan ik gewoon naar kanaal 200 en later naarde Viaplay app op de tv als ik wat wil zien. Ik kijk bv een training nooit helemaal, maar zou dan wel al die tijd mijn laptop aan de tv gekoppeld moeten hebben.
Je hebt toch geen laptop nodig als je kan casten vanaf je mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abe26
PWM schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:00:
[...]

Je hebt toch geen laptop nodig als je kan casten vanaf je mobiel?
Hoe werkt dat? In de app van F1tvpro kan je aangeven dat je wil casten naar je tv? In dat geval word het voor mij wel iets makkelijker. Maar werkt dat ook vlekkeloos, geen problemen enz

[ Voor 7% gewijzigd door abe26 op 13-03-2022 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

abe26 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:02:
[...]

Hoe werkt dat? In de app van F1tvpro kan je aangeven dat je wil casten naar je tv? In dat geval word het voor mij wel iets makkelijker.
In ieder geval naar Chromecast en AirPlay apparaten. Heb heb zelf gewoon op mijn TV geinstalleerd:

nieuws: F1 TV-app komt uit voor Android TV, Google TV, Amazon Fire TV en Appl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abe26
Ik heb niets van dat soort apparaten. Ik heb uiteraard een mobiel, maar het is me nu niet duidelijk genoeg of ik met mijn mobiel kan casten naar de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-09 15:01
abe26 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:10:
Ik heb niets van dat soort apparaten. Ik heb uiteraard een mobiel, maar het is me nu niet duidelijk genoeg of ik met mijn mobiel kan casten naar de tv.
Werkt vanuit de Android F1TV app zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abe26
Dus de F1tvapp downloaden en van daaruit kan ik casten naar de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmr1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:58
abe26 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:22:
Dus de F1tvapp downloaden en van daaruit kan ik casten naar de tv?
Wat voor tv heb je?

Ik heb een LG en kon de testdagen gemakkelijk bekijken op de tv.
Met de F1 app op mijn mobiel kon ik met airplay doorsturen naar de tv.

ik had geen last van haperingen of vertragingen oid.

I’m not superstitious, but I am a little stitious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Nu online
Zie dat de F1tv actie inmiddels voorbij is :O

[ Voor 4% gewijzigd door sjufke op 13-03-2022 17:43 ]

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abe26
rmr1 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:31:
[...]

Wat voor tv heb je?

Ik heb een LG en kon de testdagen gemakkelijk bekijken op de tv.
Met de F1 app op mijn mobiel kon ik met airplay doorsturen naar de tv.

ik had geen last van haperingen of vertragingen oid.
Ik heb ook Lg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:55
@abe26 het lijkt me de moeite waard om even te zoeken of er een F1TV app voor je type tv beschikbaar is en of de viaplay app beschikbaar is.

Als je alleen de viaplay app kan downloaden dan is de keuze snel gemaakt, maar volgens mij kan op vrijwel elke moderne tv wel de F1TV app gedownload worden. Dat is dan de goedkopere optie.

Hier overigens ook vandaag het jaar abo voor F1TV afgesloten. We kijken sowieso alleen via Chromecast met Google TV (dus met afstandsbediening) naar de TV (NLZiet en wat streamingdiensten). Nu gewoon een extra tegeltje op het begin scherm erbij ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
sjufke schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:43:
Hier niet hoor. Actie loopt t/m vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opblaaskrokodil
  • Registratie: September 2016
  • Niet online
sjufke schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:43:
Volgens de site loopt 'ie nog hoor!
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#nl-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abe26
Nou ik heb het genomen en heb de app maar krijg geen optie bij het beeld om te casten. Als ik het goed heb dan is de F1TVpro app er niet voor elke tv. Alleen android tv enz, dus het merendeel niet.
Krijg geen casting icoontje in het beeld

[ Voor 9% gewijzigd door abe26 op 13-03-2022 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:55
abe26 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:57:
Nou ik heb het genomen en heb de app maar krijg geen optie bij het beeld om te casten. Als ik het goed heb dan is de F1TVpro app er niet voor elke tv. Alleen android tv enz, dus het merendeel niet.
Ik sta ook op het punt een f1pro abbo af te sluiten.
Heb een lg cx, daar is de f1tv pro app niet voor beschikbaar.
Heb geen chromecast.
Is er dan toch een optie om via de App naar de tv door te sturen?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Nu online
Thanks! Voor het weekend was dit in de app ook zo, maar nu niet meer.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:55
abe26 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:57:
Ah, ik verwacht dat er op termijn wel een WebOS versie zal komen toch. LG is een grote speler in de tv markt.

Tot die tijd kan je een losse chromecast kopen en gebruiken om te casten naar je tv. Wel weer extra kosten…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:32
Smobbo schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:50:
maar volgens mij kan op vrijwel elke moderne tv wel de F1TV app gedownload worden.
Er is juist geen enkele TV waarop je de F1TV app kunt installeren, officieel. De app is dan wel uitgebracht voor Android TV (en Apple TV, als enige twee opties), maar deze is in de Play Store alleen vrijgegeven voor mediaspelers zoals de Chromecast with Google TV, Nvidia SHIELD en anderen (en daarnaast beschikbaar voor de FireTV, maar AFAIK heeft Amazon daarvoor hun eigen store). Je kunt de app wel installeren op bv een Sony of Philips (/TP Vision) TV met Android TV, maar dan moet je deze sideloaden. En voor andere TV platformen (LGs WebOS, Samsungs Tizen, etc) is er dus überhaupt geen app van F1TV beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb zelf deze: pricewatch: Google Chromecast met Google TV Wit 8GB

Razendsnel, altijd binnen een seconde de hoogste bitrate en een mooi overzichtelijk menu. Alle apps die je wil zitten er op.

als je die nu bestelt + F1TVpro neemt, ben je alsnog minder kwijt dan Viaplay een jaar. Dan heb je dus als bonus een top mediaspeler erbij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-10 16:42
Wat raden jullie aan dan? Viaplay dan toch, of een andere dienst? Ik heb zelf geen tv abbonement dus kijk via mijn ipad of pc en cast dit naar de tv (of niet.)
Ik neig zelf naar de goedkoopste optie, maar twijfel toch er toch nog over. Benieuwd wat jullie meningen en keuzes zijn :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:25

IkWilbert

Het is mij!

Korkss schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:50:
Wat raden jullie aan dan? Viaplay dan toch, of een andere dienst? Ik heb zelf geen tv abbonement dus kijk via mijn ipad of pc en cast dit naar de tv (of niet.)
Ik neig zelf naar de goedkoopste optie, maar twijfel toch er toch nog over. Benieuwd wat jullie meningen en keuzes zijn :-D
Ik wacht eerst maar eens even twee races af. Dan kun je pas goed zien wat viaplay te bieden heeft. Nu nog te vroeg om te zeggen...

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NileZ_
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10 21:34
Even een vraag voor de kenners, heb terug gezocht en vind een beetje tegenstrijdige berichten..
F1tvpro, kan je die in de praktijk delen met iemand? Oftewel de race kijken op 2 apparaten tegelijk, niet binnen hetzelfde netwerk.. 😇.

Ik heb een Sony HD tv uit 2011, kan er geen apps op installeren. Althans kan wel maar maar zeer beperkt, dit houdt dan in, app op laptop of iPad en dan casten via de chromecast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 03:06

Toff

FP ProMod
@NileZ_ Heb zelf deze week de Chromecast met Google TV (die met AB) gekocht en die werkt echt grandioos, als je niet bang bent om je ziel gegevens te verkopen delen aan/met Google. })
Je kán ernaar casten, maar het hoeft vaak niet, omdat je er apps op kan installeren (itt de versie zonder AB).
Je moet wel heel erg a-technisch zijn, wil je dit ding niet binnen een half uurtje aan de praat hebben, inclusief een paar apps, zoals (in mijn geval) die van Viaplay. Het gebruik is zo simpel dat eventuele huisgenoten er in geen tijd mee overweg zullen kunnen, als ze een normale TV kunnen bedienen. Gewoon doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NileZ_
Ik heb een chromecast (zonder AB) dus daar ben ik ik niet zo bang voor haha. Echter installeer je daarop geen apps, maar cast je er naar toe.
Neem aan dat het zowel via Windows/IOS/Android prima te casten valt.

Maar is het mogelijk om de race vanaf 2 plekken te kijken? Stel ik ben op zakenreis, kan er dan thuis ook gekeken worden? Of de andere vorm hiervan, kan het account gedeeld worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 03:06

Toff

FP ProMod
@NileZ_ Met Viaplay kan je 2 streams tegelijk kijken (eventueel met verschillende IP-adressen). Bij F1TV kan dat niet, heb ik begrepen, maar pin me daar niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NileZ_
@Toff thanks! Het ging me inderdaad om F1tvpro. Die heeft bij mij de voorkeur op dit moment. Maar viaplay heb ik nog niet afgeschoten.

Is er iemand anders die hier het antwoord op heeft? Toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 16:03
Korkss schreef op zondag 13 maart 2022 @ 20:50:
Lees de post boven die van jou eens. Is echt de beste optie. Beste kwaliteit en naar mijn mening ook het beste gebruiksgemak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:36
NileZ_ schreef op zondag 13 maart 2022 @ 21:26:
Maar is het mogelijk om de race vanaf 2 plekken te kijken? Stel ik ben op zakenreis, kan er dan thuis ook gekeken worden? Of de andere vorm hiervan, kan het account gedeeld worden?
https://support.f1.tv/s/a...t-any-time?language=nl_NL
F1 TV werkt het beste bij weergave op meerdere apparaten. Zo kun je Live Timing en de livestream naast elkaar bekijken. Daarom kan je op elk moment maximaal 6 apparaten hebben geregistreerd.

Je kunt de hoofdrace maar op één apparaat live streamen. Meerdere streams van de race zijn momenteel beperkt.

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NileZ_
@Valentino-46 dankje. Die FAQ opende dus niet bij mij. Ik had wel gevonden dat het officieel niet kon maar in de praktijk wel..

Dat is dan jammer dan valt F1Tvpro voor mij af. Het komt te vaak voor dat ik op racedag niet thuis ben, en als ik er er voor betaald heb dan wil ik wel dat zowel ik als mijn gezin de race kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb een F1 TV Pro abonnement en heb de F1 TV Pro Android TV Apk gesideload op mijn Android TV omdat deze niet beschikbaar is in de Google Play store voor mijn model.
Tijdens het afspelen van een video staan rechts onder 2 icoontjes. Hoe kan ik deze icoontjes bedienen?
Afbeeldingslocatie: https://xbackbone.freek.info/selA6/yoxILeCO78.png/raw
Als ik er met mijn afstandsbediening naar toe probeer te navigeren spoelt de video alleen maar vooruit of achteruit...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Freekers schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:01:
Ik heb een F1 TV Pro abonnement en heb de F1 TV Pro Android TV Apk gesideload op mijn Android TV omdat deze niet beschikbaar is in de Google Play store voor mijn model.
Tijdens het afspelen van een video staan rechts onder 2 icoontjes. Hoe kan ik deze icoontjes bedienen?
[Afbeelding]
Als ik er met mijn afstandsbediening naar toe probeer te navigeren spoelt de video alleen maar vooruit of achteruit...
[omhoog][omhoog] dan ben ik bij het eerste icoontje [shield TV]
edit:[omlaag][omhoog] doet het ook

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 13-03-2022 22:17 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10 14:48
[Afbeelding]
Meestal omlaag/omhoog juist. Je navigeert dan van de play knop in het midden naar de icoontjes beneden/boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:32
[Afbeelding]
Uit mijn hoofd: eerst naar boven. Naar links & rechts doet seeken in de progress bar, als je naar boven drukt op het moment dat je deze overlay wordt uit mijn hoofd een van beide knoppen actief en kun je dus met links / rechts wisselen tussen de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

hardware-lover schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:16:
[...]

[omhoog][omhoog] dan ben ik bij het eerste icoontje [shield TV]
edit:[omlaag][omhoog] doet het ook
Munki schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:16:
[...]

Meestal omlaag/omhoog juist. Je navigeert dan van de play knop in het midden naar de icoontjes beneden/boven.
RobertMe schreef op zondag 13 maart 2022 @ 22:16:
[...]

Uit mijn hoofd: eerst naar boven. Naar links & rechts doet seeken in de progress bar, als je naar boven drukt op het moment dat je deze overlay wordt uit mijn hoofd een van beide knoppen actief en kun je dus met links / rechts wisselen tussen de knoppen.
Ik had echt alles geprobeerd behalve dit :+ Dank, werkt!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:02

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Hier ook de F1TV Pro genomen omdat ik hier berichten voorbij zag komen dat je vanuit de app via AirPlay naar een LG kan casten.

Op zowel m’n iPhone als iPad krijg ik echter code BM2101 als ik dit probeer naar de LG 55C8. Vanuit de Ziggo Go app werkt AirPlay wel gewoon. Iemand enig idee wat hier mis kan gaan, want op deze manier wordt het niks en kan ik beter dit abonnement cancelen en toch maar voor ViaPlay gaan :/

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ook maar ff F1 TV pro genomen op het laatste moment.
Nu nog ff testen of ik via de browser ga kijken op mn Windows HTPC of via de Chromecast Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Bierkameel schreef op zondag 13 maart 2022 @ 23:21:
Ook maar ff F1 TV pro genomen op het laatste moment.
Nu nog ff testen of ik via de browser ga kijken op mn Windows HTPC of via de Chromecast Ultra.
Race Control kan niet op de htpc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 00:08

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ruud2001 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 23:01:
Hier ook de F1TV Pro genomen omdat ik hier berichten voorbij zag komen dat je vanuit de app via AirPlay naar een LG kan casten.

Op zowel m’n iPhone als iPad krijg ik echter code BM2101 als ik dit probeer naar de LG 55C8. Vanuit de Ziggo Go app werkt AirPlay wel gewoon. Iemand enig idee wat hier mis kan gaan, want op deze manier wordt het niks en kan ik beter dit abonnement cancelen en toch maar voor ViaPlay gaan :/
Voor het prijsverschil kun je ook een Chromecast kopen. Of als je in Turkse lira betaald dan kun je makkelijk een Nvidia shield tv kopen van het prijsverschil d:)b

P.s. geen ervaring met Apple/airplay apparatuur

[ Voor 3% gewijzigd door AndereKoekoek op 14-03-2022 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:59

Airplay werkt al tijden niet via F1TV Pro naar een niet Apple TV device.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

Heb je toevallig een andere DNS server ingesteld (zoals 1.1.1.1)? Lees elders dat dit wel eens problemen kan opleveren.
Inspired schreef op maandag 14 maart 2022 @ 07:40:
[...]

Ik kan hier iig zonder problemen naar een LG 55G1 AirPlayen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Fuwor schreef op maandag 14 maart 2022 @ 07:45:
[...]

Heb je toevallig een andere DNS server ingesteld (zoals 1.1.1.1)? Lees elders dat dit wel eens problemen kan opleveren.

[...]

Wellicht alleen nieuwere modellen dan? Bij mijn 65C8 werkt het niet. En reddit staat ook vol met mensen waar het niet werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
Inspired schreef op maandag 14 maart 2022 @ 07:40:
[...]

Ik kan vanaf mijn iPhone 12 gewoon F1TV via Airplay op mijn LG C1 afspelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:40

OMD

Hier ook naar een 65GX. Wellicht alleen de toestellen ouder dan de CX/GX lijn?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
OMD schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:10:
Hier ook naar een 65GX. Wellicht alleen de toestellen ouder dan de CX/GX lijn?
Zou kunnen. Had je GX het meteen al? Of ook later via update Airplay gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:40

OMD

Inspired schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:12:
[...]

Zou kunnen. Had je GX het meteen al? Of ook later via update Airplay gekregen?
Durf ik niet te zeggen. Ik heb de GX gekocht een jaar na introductie vanwege een goede deal. Hij was dus al een tijd op de markt. Toen deed hij het gewoon.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

hjs schreef op maandag 14 maart 2022 @ 06:42:
[...]

Race Control kan niet op de htpc?
Over Race Control gesproken. Die vind mijn Chromecast helaas niet meer dus casten kan ik wel vergeten op dit moment. :|

Ik gebruik nu de F1TV Pro app op mijn Beelink GT King Pro Android box en dat werkt prima.

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 14-03-2022 08:39 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:02

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Fuwor schreef op maandag 14 maart 2022 @ 07:45:
[...]

[...]

Heb geen ander DNS ingesteld. Had in eerste instantie geen wifi ingesteld, omdat m'n C8 op bedraad internet is aangesloten, maar nu zitten iPhone en iPad op hetzelfde wifi netwerk als de C8.

Zodra ik de AirPlay start vanuit de app, zie je heel kort op de TV de titel "bv Day 3 Highlights" en direct daarna komt de BM2101 foutmelding.

Heb het tot nu geprobeerd met een iPhone 8 en iPad (volgens mij een Air 2 uit 2015), maar zal straks een kijken of de iPhone 11 van het werk het beter doet.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
@Inspired @Ruud2001 naast mijn G1 even getest op een C8 op hetzelfde netwerk. Daar inderdaad de foutmelding. Denk inderdaad dat het een bug is specifiek voor de oudere toestellen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joyous-P
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06-10 12:20
Geen 20% korting meer voor F1 TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsport40
  • Laatst online: 06-10 16:59
Fuwor schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:59:
@Inspired @Ruud2001 naast mijn G1 even getest op een C8 op hetzelfde netwerk. Daar inderdaad de foutmelding. Denk inderdaad dat het een bug is specifiek voor de oudere toestellen. :(
It’s not a bug, it’s a feature!
(Zojuist getest op mijn LGA1 en LGGX, en beide werkt de Airplay)

[ Voor 10% gewijzigd door Rsport40 op 14-03-2022 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Joyous-P schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:28:
Nee, het is 14 maart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rsport40
Nee, die actie was t/m de 13e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joyous-P
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06-10 12:20
Rsport40 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:29:
[...]

Nee, die actie was t/m de 13e.
Ah oke, thanks :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Niet voor niks is er een topic start hè. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 10:00

Gisteren F1 TV Pro meegepikt met 20% discount en heb idd hetzelfde issue op mijn LG C9 65" en krijg het niet gefixed. Ik had nog een oude chromecast liggen. Dit werkt prima.

Ik vraag me af of je de F1 app op 1 of andere manier op de LG kan krijgen zodat je via de app op de tv kan kijken?

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 11:49

bord4kop

maximaal 100KB!

Ik heb gisteren geprobeerd af te sluiten, maar toen was het ook al €64,99

Vandaag maar eens contact opnemen met support!
(Nog : 1:39 minuten voor ze online zijn :z )

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 07:55

-tom-562

Oliesjeik

Ronster schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:27:
[...]

Gisteren F1 TV Pro meegepikt met 20% discount en heb idd hetzelfde issue op mijn LG C9 65" en krijg het niet gefixed. Ik had nog een oude chromecast liggen. Dit werkt prima.

Ik vraag me af of je de F1 app op 1 of andere manier op de LG kan krijgen zodat je via de app op de tv kan kijken?
Volgens mij blijft voorlopig de enige manier kijken via een Chromecast. Zo keek ik het afgelopen seizoen ook op mijn CX. Ik baal er wel van, want dat is de enige reden waarom er nog een Chromecast aan mijn TV hangt. Het liefst heb ik gewoon dat ze een WebOS maken, volgens mij is de markt er groot genoeg voor.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-10 16:42
cordonbleu schreef op zondag 13 maart 2022 @ 21:34:
[...]

Lees de post boven die van jou eens. Is echt de beste optie. Beste kwaliteit en naar mijn mening ook het beste gebruiksgemak.
Ja zo’n chromecast ding hoef ik dus niet, heb al zo’n ding in mijn tv zonder AB. Dus dan zou het alleen F1tvpro afsluiten zijn? Korting net gemist zie ik helaas.
Lees dus wel dat je dan de race maar op 1 apparaat tegelijk kan streamen, dat vind ik wel een ding. Ben vaak op zondag werken en kijk dan via mn tablet op werk. Mijn vriendin kijkt thuis ook graag naar Verstappen. Mocht dit dus niet kunnen is dat eigenlijk voor mij geen optie. Of ik moet hier 2 accounts maken/afnemen. Wat het weer “duur” maakt in mijn ogen…

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

-tom-562 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:37:
[...]

Volgens mij blijft voorlopig de enige manier kijken via een Chromecast. Zo keek ik het afgelopen seizoen ook op mijn CX. Ik baal er wel van, want dat is de enige reden waarom er nog een Chromecast aan mijn TV hangt. Het liefst heb ik gewoon dat ze een WebOS maken, volgens mij is de markt er groot genoeg voor.
Volgens mij is LG meer team Viaplay,.
Ik heb een LG Oled uit 2018 die al lang uit support is maar ik kreeg wel die Viaplay app gepushed met een popup in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
-tom-562 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:37:
[...]

En op een laptop via HDMI naar de tv?
Lijkt me dat dat ook wel moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ronster schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:47:
[...]

En op een laptop via HDMI naar de tv?
Lijkt me dat dat ook wel moet werken.
Dan kan ik net zo goed m'n Chromecast gebruiken, hoef ik niet van m'n luie reet af :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
-tom-562 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:48:
[...]

Dan kan ik net zo goed m'n Chromecast gebruiken, hoef ik niet van m'n luie reet af :P
Precies :D
Weet alleen niet of je via HDMI misschien beter kwaliteit krijgt. Via Chromecast was het niet super, al was het wel acceptabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ronster schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:50:
[...]

Precies :D
Weet alleen niet of je via HDMI misschien beter kwaliteit krijgt. Via Chromecast was het niet super, al was het wel acceptabel.
Ik keek via F1TV Viewer, dat was 1080P @ 50hz, prima beeld. Ik had wel het idee dat het geluid wat minder was

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rsport40
bord4kop schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:30:
[...]

Ik heb gisteren geprobeerd af te sluiten, maar toen was het ook al €64,99

Vandaag maar eens contact opnemen met support!
(Nog : 1:39 minuten voor ze online zijn :z )
Ik heb gisteravond om 20:05 nog met 20% korting afgesloten via de website. Volgens mij was de aanbieding via de App gisteren wel eerder weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
-tom-562 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:54:
[...]

Ik keek via F1TV Viewer, dat was 1080P @ 50hz, prima beeld. Ik had wel het idee dat het geluid wat minder was
Klopt idd, het geluid vond ik echt minder.
Toch maar eens HDMI proberen 🙂
Rsport40 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:01:
[...]

Ik heb gisteravond om 20:05 nog met 20% korting afgesloten via de website. Volgens mij was de aanbieding via de App gisteren wel eerder weg.
Ik om 19:46. Toen was de aanbieding ook al weg in de app 😁 Dus het gedoe met de credit card moeten doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:38:
[...]
Over Race Control gesproken. Die vind mijn Chromecast helaas niet meer dus casten kan ik wel vergeten op dit moment. :|

Ik gebruik nu de F1TV Pro app op mijn Beelink GT King Pro Android box en dat werkt prima.
Race Control is voor Windows bedoeld, F1 TV Viewer voor Android TV. Die laatste app is niet meer beschikbaar om vanuit de Play Store te installeren op dit moment.

F1TV Viewer for Android TV: Deze app is niet beschikbaar voor je apparaten << dat waren ze voorheen allemaal wel die ik heb geregistreerd.

Edit: indien werkelijk Race Control bedoeld, en dat lijkt het geval te zijn (niet goed gelezen), die vind mijn Chromecast apparaten allemaal (indien ze staan aangesloten)

[ Voor 12% gewijzigd door hardware-lover op 14-03-2022 11:19 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 21:41

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik gebruik F1 viewer van SoMuchForSubtlety dat draait op mijn Linux HTPC.
https://github.com/SoMuchForSubtlety/F1viewer

1920x1080@50hz met (gevoelsmatige) een voldoende hoge bitrate om er iets aan te hebben.
Ik heb het meeste de Bahrein testdag 1 & 3 gezien en niks verkeerds aan het geluid gehoord.

Het echte werk wordt overigens door MPV gedaan wat f1viewer is niet meer dan een front-endje.

De interface is volledig in tekstmode zodat je het overal werkt en er geen resources aan verloren gaan. Het ziet er wat minder sexy uit dan sommige andere oplossingen maar ik zou niet anders willen.

Erg handig zijn 'custom commands' waarmee je, bijvoorbeeld, meerdere streams tegelijk kan starten. Zo start ik naast de main feed ook alvast de cockpit camera van Verstappen, Alonso en het Pitlane kanaal. Omdat de computer al die streams tegelijk start lopen ze in praktijk min of meer synchroon, ook al is er geen echte synchronisatie tussen de streams mogelijk.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Laatst online: 20-09 10:25
Zit er in theorie kwaliteitsverschil tussen streamen via Chromecast, streamen via een Apple device of laptop met HDMI?

Heb een LG Oled TV en kan dus die F1TV app niet op m'n TV krijgen. Heb geen AppleTV, zie net dat er een actie was voor 3mnd gratis, maar die liep tot gisteren......

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Balboa schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:34:
Zit er in theorie kwaliteitsverschil tussen streamen via Chromecast, streamen via een Apple device of laptop met HDMI?

Heb een LG Oled TV en kan dus die F1TV app niet op m'n TV krijgen. Heb geen AppleTV, zie net dat er een actie was voor 3mnd gratis, maar die liep tot gisteren......
Aan die actie had je voor F1 ook niets gehad, aangezien dat drie maanden gratis de streamingdienst Apple TV+ betrof en dus niets met het kastje te maken heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 21:32
Na de reacties over Viaplay gelezen te hebben, heb ik het F1 TV Pro abonnement genomen.
Even gekeken hoe de kwaliteit is, de "Dag 3 Hoogtepunten" naar de tv (4K) gecast: het ziet er prima uit!

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:57
Waarom zijn er zoveel mensen gegaan voor F1 tv pro de laatste tijd?

Misschien heb ik wat over het hoofd gezien, maar aangezien je Viaplay maandelijks op kunt zeggen, ben je nagenoeg net zoveel kwijt, maar het grote voordeel is dat je Viaplay met 2 streams tegelijk kunt kijken.

Wij zijn dus voor Viaplay gegaan uiteindelijk, en moet zeggen dat de app erg fijn werkt en dat streams goed en stabiel casten naar apparaten.

Ik ben erg benieuwd naar de reacties, want begrijp de keuze (nog) niet zo goed om voor F1 tv pro te gaan

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Wachten... schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:38:

Misschien heb ik wat over het hoofd gezien, maar aangezien je Viaplay maandelijks op kunt zeggen, ben je nagenoeg net zoveel kwijt, maar het grote voordeel is dat je Viaplay met 2 streams tegelijk kunt kijken.

Wij zijn dus voor Viaplay gegaan uiteindelijk, en moet zeggen dat de app erg fijn werkt en dat streams goed en stabiel casten naar apparaten.

Ik ben erg benieuwd naar de reacties, want begrijp de keuze (nog) niet zo goed om voor F1 tv pro te gaan
Je kan bij F1 TV ook gewoon twee livestreams tegelijkertijd kijken. Verder is het simpelweg goedkoper dan Viaplay. Ook gaan er berichten over dat de uitzendkwaliteit van de live events hoger is op F1 TV dan bij Viaplay, al kan ik dat laatste niet bevestigen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 21:41
Je bent bij Viaplay €90 kwijt (9 maanden, eerste GP is 20 maart, laatste GP is 20 november). F1TV was €52 voor een heel jaar met de aanbieding. Dus daar zit naar mijn mening een substantieel verschil tussen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:42
Seroczynski schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:40:
[...]

Je kan bij F1 TV ook gewoon twee livestreams tegelijkertijd kijken. Verder is het simpelweg goedkoper dan Viaplay. Ook gaan er berichten over dat de uitzendkwaliteit van de live events hoger is op F1 TV dan bij Viaplay, al kan ik dat laatste niet bevestigen.
Twee? :P je hebt meer schermen nodig. Je kan veel meer streams aan zetten met F1TV als je wilt. En vergeet ook de live timing in de F1 app zeg niet. Die is ook behoorlijk uitgebreid als je daar inlogt met je F1TV gegevens.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 11:49

bord4kop

maximaal 100KB!

net ook F1 pro afgesloten

Actie op dit moment is 7 dage free (extra gratizzz)

Maar als je de reguliere abbo kiest. En in de chat aangeeft dat je gister hebt geprobeerd (tbv 20% discount) krijg je een refund

EDIT
Vooral voor F1 gekozen vanwege de extra 's; onboard, pitlane en banden / live timing data _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door bord4kop op 14-03-2022 15:55 ]

| Security Management |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wachten...
@Seroczynski@LongBowNL
Het staat alleen niet zo op hun website. Dus het is dan maar hopen dat het zo blijft en dat je streams kan blijven delen. Dat risico wilde wij niet lopen. Maar het zou mooi zijn als ze het zo houden.
Ik kijk overigens op een 4k TV LG led, en ben zelf echt wel een zeikerd wat betreft kwalitiet. Het is dan wel geen 4k, maar het ziet er echt prima uit via de Viaplay app op de Nvidia Shield.
Je bent bij Viaplay €90 kwijt (9 maanden, eerste GP is 20 maart, laatste GP is 20 november). F1TV was €52 voor een heel jaar met de aanbieding. Dus daar zit naar mijn mening een substantieel verschil tussen.
Dat scheelt zeker wel wat inderdaad. Het is alleen voor mij zelf wel appels met peren vergelijken. Doe je het enkel en alleen voor de F1, dan is F1 tv pro wel goedkoper. Echter is het nog steeds onzeker of en hoe het commentaar straks gaat verlopen, en of je dus nog steeds 2 streams tegelijk kan blijven bekijken.

Ik dacht dus even dat ik iets over het hoofd had gezien, maar dit zijn de bekende verhalen.
Beide zullen wel goed zijn, maar het is dus zoals gezegd wel appels met peren vergelijken, en nog steeds wat onzekerheden bij de F1 tv pro kant hoe alles gaat verlopen.

Ik snap overigens heel goed dat mensen voor F1 TV pro gaan omdat ze zo goedkoop mogelijk uit willen zijn. Ik kan alleen uit eigen ervaring nu zeggen dat Viaplay heel erg fijn werkt en zelfs nu al best wat leuke content erop heeft staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wachten...
Jasphur schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:52:
[...]

Twee? :P je hebt meer schermen nodig. Je kan veel meer streams aan zetten met F1TV als je wilt. En vergeet ook de live timing in de F1 app zeg niet. Die is ook behoorlijk uitgebreid als je daar inlogt met je F1TV gegevens.
Nee het gaat hier om de live stream zelf.
Het staat op de F1 TV website zelf dat je maar 1 'race stream' tegelijk kan kijken.

Misschien dat het voor nu nog werkt en dat je de kosten en streams kunt delen met vrienden, maar die onzekerheid houd ik zelf helemaal niet van :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:42
Wachten... schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:58:
[...]

Nee het gaat hier om de live stream zelf.
Het staat op de F1 TV website zelf dat je maar 1 "live" stream tegelijk kan kijken.

Misschien dat het voor nu nog werkt en dat je de kosten en streams kunt delen met vrienden, maar die onzekerheid houd ik zelf helemaal niet van :D
Alles is de live stream of bedoel je de main world feed? Ook die kan op meerdere schermen, officieel niet maar het kan nog hehe :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wachten...
Jasphur schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:59:
[...]

Alles is de live stream of bedoel je de main world feed? Ook die kan op meerdere schermen, officieel niet maar het kan nog hehe :D
Ja je hebt gelijk. Ik heb het hier over de race zelf. Deze wordt 'officieel' maar op 1 apparaat (of ip adres) toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:49
Zojuist de update voor F1 TV binnengehaald. Major update met nieuwe features geven ze aan.

Iemand een idee wat er nieuw is?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pjFUerrkTFgcHNsKWXaxOuCVBlY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YvZsw4sYmb6LUkZdludKiBXq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:55
Iemand een idee of je vanuit de f1tv app naar een LG Cx kan streamen zonder chromecast?
Dus met de ingebouwde functionaliteit van de tv?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10:50
Qosmic schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:40:
Iemand een idee of je vanuit de f1tv app naar een LG Cx kan streamen zonder chromecast?
Dus met de ingebouwde functionaliteit van de tv?
Ik heb dit tijdens de testdagen geprobeerd met de SmartView functionaliteit van de Samsung S21 naar een LG CX. Het werkte wel maar ik vond het niet vloeiend lopen. Via een laptop met HDMI liep veel soepeler bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:17
Wachten... schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:38:

Omdat ik alleen F1 wil en de rest die je er bij Viaplay bij krijgt doet mij niets.
Geen idee of Viaplay ook live timing heeft.
Het enige voordeel wat Viaplay bied is het Nederlandse commentaar maar in juni krijgen we dat bij F1 TV ook.
Hopelijk is dat niet met Jack Plooij maar het is gelukkig altijd mogelijk om voor Engels te kiezen.

Geen idee met Viaplay maar de F1TV app werkt gewoon met een goede beeldkwaliteit (hier tenminste wel).

Edit:
Jasphur schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:52:
[...]

En vergeet ook de live timing in de F1 app zeg niet. Die is ook behoorlijk uitgebreid als je daar inlogt met je F1TV gegevens.
Waar kan ik die ergens vinden in de F1 TV app?

[ Voor 12% gewijzigd door Ad de Jong op 14-03-2022 17:40 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:56
Ad de Jong schreef op maandag 14 maart 2022 @ 17:38:
[...]

Geen idee of Viaplay ook live timing heeft.
Livetiming kun je sowieso "gratis" kijken via Formula1.com (account aanmaken). Nadeel is wel dat de Viaplay en F1TV streams ongeveer 20 seconden achterlopen. Vandaar dat ik alles via F1TV (wedstrijd, boardcam & livetiming) kijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ad de Jong schreef op maandag 14 maart 2022 @ 17:38:
[...]
<>
Waar kan ik die ergens vinden in de F1 TV app?
Volgens mij in de F1 app - dus de andere app, maar wel hetzelfde account.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:17
jan390 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 17:45:
[...]

Livetiming kun je sowieso "gratis" kijken via Formula1.com (account aanmaken). Nadeel is wel dat de Viaplay en F1TV streams ongeveer 20 seconden achterlopen. Vandaar dat ik alles via F1TV (wedstrijd, boardcam & livetiming) kijk.
Je kan via de browser inderdaad de Live timing zien maar geen tussentijden etc.

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1 ... 14 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2