Heren . Storing mitsubishi 75 vaa .
Het display van de binnen unit loopt op tot 32% en bijft dan staan. ( geen foutmelding !!)
op hetcontrole bord van de binnen unit led 1 en led 2 branden ,led3 knippert.( slow)
Sd card staat data op ,helaas geeft de alkima tool een fout melding ( welke datum / Jaar ik ook kies)
"index buiten bereik deze mag niet negatief zijn... parameter naam : index".
Met of zonder SD card het zelfde.
Geen proton of wifi aan gesloten.
Volgens mijn geheugen heb ik dit al eerdermee gemaakt en dacht dat het het kabeltje was naar de display unit.
De actie ( oorzaak was tegen de binnen unit aan lopen.
ik ga zo de buiten unit bekijken..maar tips alvast welkom
UPDATE :Alklima storing dienst gebeld.
Nog nooit gehoord van deze storing enkele punten na gelopen met de storings dienst.
Binnen unit in nood functie gezet op element. ( sw4-4 en sw4-5 op on)
Helaas na powerup display nog steeds tot 32% lopen en dan blijven stil staan.
Wat ik nu weet. buiten unit continu groen is communicatie met binnen unit( naar grote printpaat ftc5 ).
Buiten unit groen knipperen ,dan is geen communicatie.
Op binnen unit knippert led 3 dan er is blijkbaar communicatie met de buiten unit.
In mijn eigen logging zag ik dat hij gisteren cv aan had moeten zetten ..maar Wp heeft niets gedaan.....uren later functioneerde hij gewoon..tot 28 uur later.
Dus ik vermoet toch de display unit defect.
Morgen weer bellen..na 22:00 werkt storing dienst niet meer blijkbaar.
UPDATE 2 : binnen unit op nood functie gezet ( op verwarmings element)maar niets functioneert zolang het display niet in normale toestand staat.
Straks circulatie pomp en verwarmings element direct op 230v zetten ,dit zou wel moeten werken. Helaas handmatig maar beter iets dan niets.
Het display van de binnen unit loopt op tot 32% en bijft dan staan. ( geen foutmelding !!)
op hetcontrole bord van de binnen unit led 1 en led 2 branden ,led3 knippert.( slow)
Sd card staat data op ,helaas geeft de alkima tool een fout melding ( welke datum / Jaar ik ook kies)
"index buiten bereik deze mag niet negatief zijn... parameter naam : index".
Met of zonder SD card het zelfde.
Geen proton of wifi aan gesloten.
Volgens mijn geheugen heb ik dit al eerdermee gemaakt en dacht dat het het kabeltje was naar de display unit.
De actie ( oorzaak was tegen de binnen unit aan lopen.
ik ga zo de buiten unit bekijken..maar tips alvast welkom
UPDATE :Alklima storing dienst gebeld.
Nog nooit gehoord van deze storing enkele punten na gelopen met de storings dienst.
Binnen unit in nood functie gezet op element. ( sw4-4 en sw4-5 op on)
Helaas na powerup display nog steeds tot 32% lopen en dan blijven stil staan.
Wat ik nu weet. buiten unit continu groen is communicatie met binnen unit( naar grote printpaat ftc5 ).
Buiten unit groen knipperen ,dan is geen communicatie.
Op binnen unit knippert led 3 dan er is blijkbaar communicatie met de buiten unit.
In mijn eigen logging zag ik dat hij gisteren cv aan had moeten zetten ..maar Wp heeft niets gedaan.....uren later functioneerde hij gewoon..tot 28 uur later.
Dus ik vermoet toch de display unit defect.
Morgen weer bellen..na 22:00 werkt storing dienst niet meer blijkbaar.
UPDATE 2 : binnen unit op nood functie gezet ( op verwarmings element)maar niets functioneert zolang het display niet in normale toestand staat.
Straks circulatie pomp en verwarmings element direct op 230v zetten ,dit zou wel moeten werken. Helaas handmatig maar beter iets dan niets.
[ Voor 48% gewijzigd door X21r op 26-03-2022 07:44 . Reden: Update 1 en 2 ]