@SebastiaanPs en @Dsbwouter SWW-runs gaan ook al een tijdje niet geweldig. Die heb ik normaal gesproken op 48 graden staan (wel met drop van maximaal 10 graden, dus soms wel groot verschil), maar zelfs dat haalt die niet altijd binnen 2 uur. Of hij schakelt het warmte-element er bij aan, dan lukt het vaak wel.
Hier is de Legionella-run van gistermiddag. Voor legionella-runs zet ik de setpoint op 54 graden, maar dat had die niet gehaald gisteren. Rond de 47 graden besloot de WP dat het tijd was voor het warmte-element, en daarmee heeft die het water uiteindelijk naar 61 graden gekregen. Het gekst vind ik ook de frequentiewisselingen tussen 34 en 76 Hz.
Hier is de Legionella-run van gistermiddag. Voor legionella-runs zet ik de setpoint op 54 graden, maar dat had die niet gehaald gisteren. Rond de 47 graden besloot de WP dat het tijd was voor het warmte-element, en daarmee heeft die het water uiteindelijk naar 61 graden gekregen. Het gekst vind ik ook de frequentiewisselingen tussen 34 en 76 Hz.
/f/image/K37edIuGFVvRFiiQ4G7s6hZG.png?f=fotoalbum_large)