Lijkt me de enige eerlijke oplossing ten aanzien van het kampioenschap denk ik dan... Dikke mea culpa van de FIA en ervoor kiezen om het niet het WK te laten beïnvloeden.randomice schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:43:
Als dit dus een race control error is en geen een van een rijder hoe los je dat dan op... Race nietig verklaren en Max nog steeds WDC?
Je mag gerust de template kopiëren. Wil je wel de .txt bestanden leveren..LAD93 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:23:
Is er iemand die net zulke startposts kan maken als @nachtnet maar dan voor MotoGP? Kan ik lekker bij Ziggo blijven en me niet zo schandelijk irriteren aan beslissingen.
Wat ik niet snap is waarom Red Bull/Max Verstappen wordt opgeroepen met betrekking tot het protest van artikel 48.12. Dat is toch Mercedes tegen de FIA? Want moet Red Bull pleiten?
Vind je? Als Hamilton had gewonnen wel ja. Max heeft hem gewoon 100% verdient. Niks geen asterisk erachter, gewoon zijn eerste wereldtitel.Cubic X schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:43:
Wat de uitslag ook gaat worden, dit zal nu altijd een kampioen zijn met een asterisk(*) achter zijn titel en dat is jammer.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Mwa, als de uitslag zo blijft wat mij betreft niet. Max had een gelukje, dat hoort nou eenmaal bij de sport en is iets wat bijna elke race ofwel links ofwel rechts op valt. Redbull heeft dat gelukje wel optimaal benut door tactisch beter te zijn. Wat ook bij de team sport hoort. Daarna heeft Max Hamilton fair verslagen.Cubic X schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:43:
Wat de uitslag ook gaat worden, dit zal nu altijd een kampioen zijn met een asterisk(*) achter zijn titel en dat is jammer.
Maar uiteindelijk op de lijstjes telt het wel, zo is bijv. Óscar Pereiro iets van 1,5 jaar later tour winnaar geworden voor de tour van 2006 omdat Landis geschrapt werd. En zo zijn er inderdaad nog wel wat voorbeelden.!mark schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:42:
[...]
Precies, voor praktisch iedereen is Verstappen dan gewoon kampioen geworden.
Als het dan over 6 maanden alsnog teruggedraaid wordt zal dat voor de meeste mensen toch voor de statistieken zijn.
Vergelijkbaar met hoe sommige renners ineens jaren naar dato uitgeroepen zijn tot Tourwinnaar na het verwijderen van Lance Armstrong uit de uitslag. Denk dat ook maar niemand van die 'winnaars' het gevoel heeft de tour te hebben gewonnen.
Verwijderd
Mercedes heeft Red Bull en Max ook al gefeliciteerd, het zegt allemaal nog niets.PeacekeeperNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:45:
[...]
Heb nog niks hier terug gelezen, las wel iets van een protest of 2, waarvan 1 afgewezen. Maar ook net op het officiële F1 Twitter kanaal felicitaties aan Max. Lijkt me niet dat ze dat doen als er een kans is dat dat niet doorgaat
Nou daar gaan ze dan de echte sprint:
Both teams going back into the stewards and will be told the result together #F1.
— Jennie Gow (@JennieGow) 12 december 2021
Schiet tussen de palen en je scoort!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik geloof wel dat sinds het verlies van Niki ook de spirit uit Merc is verdwenen.
Zoals Toto liep te huilen: "Micky Nooo, Micky noooo, that was the wrong decision!" en Merc gelijk met een een advocaat naar de FIA stapt...
Nog niet eerder gezien in mijn F1 kijkhistorie van ongeveer 30 jaar, wat een farce wordt de F1 zo.
Ik zag dat ik een paar honderd berichten gemist had in 30 min. Ging er dus vanuit dat er een uitslag was

Zero.
Vanuit Toto. Ik schat Hamilton in dat hij zo niet wil winnen.Cheezborger schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:44:
Ik vraag me nu overigens af van wie dat protest nu echt vandaan komt. Vanuit Toto Wolff of Hamilton, of in samenspraak?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Er zitten nog meer kenners in dit topicRobertMe schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:11:
[...]
Geen idee of iemand hier al op gereageerd heeft. Maar zeg nooit nooit, want dit was niet het kortst op de finish. In 2008 finishte Massa als wereldkampioen, totdat in de laatste bocht Hamilton nog even Timo Glock inhaalde en daarmee met ik meen een P6 finish alsnog wereldkampioen was.
[F1 2021] Race 22 GP van Abu-Dhabi
Op het moment dat je de Motorsports Director niet meer correct bij zijn voornaam gaat noemen maar het gaat afkorten alsof het je buurtjongen is, neem ik je niet meer serieus. En daarmee bedoel ik dus Toto.Humma Kavula schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:46:
[...]
Ik geloof wel dat sinds het verlies van Niki ook de spirit uit Merc is verdwenen.
Zoals Toto liep te huilen: "Micky Nooo, Micky noooo, that was the wrong decision!" en Merc gelijk met een een advocaat naar de FIA stapt...
Nog niet eerder gezien in mijn F1 kijkhistorie van ongeveer 30 jaar, wat een farce wordt de F1 zo.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Wel een officieuzePelox schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:46:
Ik zag dat ik een paar honderd berichten gemist had in 30 min. Ging er dus vanuit dat er een uitslag was
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik ben echt helemaal perplex als het nu terug gefloten gaat worden.
Dat zou echt ernstig zijn
Ik vraag me dus oprecht af of RBR hetzelfde had gedaan. RBR had namelijk ook al vaker protest kunnen maken voor bepaalde zaken. Denk aan het ophouden van Mazepin door Hamlton, als hij daar schuldig aan was bevonden had hij een 10 plekken grid penalty gekregen dit weekend. Daar had RBR ook wat kunnen doen, ik heb het idee dat zij gewoon eerlijk willen winnen en zo min mogelijk van dat soort fratsen uit willen halen.m0ridin schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:45:
Haha, wat een onzin dat gezeur op Mercedes/Wolff... Tuurlijk gaan ze in protest, omgekeerd had RB precies hetzelfde gedaan en was de wereld hier te klein geweest. Het is gewoon weer een bizar slot met bizarre beslissingen op bizarre momenten.
Heel erg balen dat dit alles zo overschaduwd tmaar ook weer typisch voor het seizoen. Inconsistente en vreemde beslissingen van de raceleiding die veel te veel invloed hebben.
Over het seizoen is Max wat mij betreft de verdiende winnaar, deze race was HAM/MER veel sterker (en sowieso de afgelopen races erg dominant).
Had gehoopt dat alles clean en zonder controverse zou zijn (en een overwinning voor Max natuurlijk) maar dat is onmogelijk dit seizoen. Neemt hier helaas toch wel wat van de euforie weg.
Is er ergens live beeld te volgen van de FIA ingang?
:)
Ok denk dat Niki Toto een flinke ouderwetse lel om z'n oren had gegeven alleen al als hij het idee opperde om te protesteren...Humma Kavula schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:46:
[...]
Vaak bu'j te bang!
Dir bedoel ik nou, ik lees hier al in meerdere posts sneller wat er daar gebeurd dan op ad.nl , racingnews of waar dan ook dus laat het topic alsjeblieft open
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mercedes zonder Niki is net zoiets als Apple zonder Steve... Bij beiden draait het nu alleen nog maar om geld.Humma Kavula schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:46:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Die kaart wordt elke keer gespeeld maar volgens mij vallen de protesten vanuit Red Bull erg mee.m0ridin schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:45:
Haha, wat een onzin dat gezeur op Mercedes/Wolff... Tuurlijk gaan ze in protest, omgekeerd had RB precies hetzelfde gedaan en was de wereld hier te klein geweest. Het is gewoon weer een bizar slot met bizarre beslissingen op bizarre momenten.
Heel erg balen dat dit alles zo overschaduwd tmaar ook weer typisch voor het seizoen. Inconsistente en vreemde beslissingen van de raceleiding die veel te veel invloed hebben.
Over het seizoen is Max wat mij betreft de verdiende winnaar, deze race was HAM/MER veel sterker (en sowieso de afgelopen races erg dominant).
Had gehoopt dat alles clean en zonder controverse zou zijn (en een overwinning voor Max natuurlijk) maar dat is onmogelijk dit seizoen. Neemt hier helaas toch wel wat van de euforie weg.
Vorige week niet en ook vandaag niet.
Dan hadden ze dat bocht 5 incident van vanmiddag ook uit kunnen gaan melken als tegenactie.
Mercedes is veel meer politiek, onsympathiek en onsportief.
Ik denk dat Bose langs moet komen om de voorraad bij te vullen.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ik geloof dat RBR “gewoon” de winst krijgt!
Let maar op….!
Let maar op….!
Ik denk dat ze serieus (te) close zijn inderdaad, als je die nickname zo hoort.Slavy schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:47:
[...]
Op het moment dat je de Motorsports Director niet meer correct bij zijn voornaam gaat noemen maar het gaat afkorten alsof het je buurtjongen is, neem ik je niet meer serieus. En daarmee bedoel ik dus Toto.
Gewoon dit volgen: https://www.fia.com/docum...one-world-championship-14Tony schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:48:
Is er ergens live beeld te volgen van de FIA ingang?
daar komen uitspraken te staan..
[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 12-12-2021 19:48 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hoe dan?Mektheb schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:47:
Ik ben echt helemaal perplex als het nu terug gefloten gaat worden.
Laatste paar rondes schrappen?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zulke MotoGP topics zouden geniaal zijn! Daar kijk ik erg naar uit.LAD93 schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:23:
Is er iemand die net zulke startposts kan maken als @nachtnet maar dan voor MotoGP? Kan ik lekker bij Ziggo blijven en me niet zo schandelijk irriteren aan beslissingen.
"Merc's representatives are also heading there too."
Cloud ☁️
Wat de uitslag ook gaan zijn, hopelijk is de FIA verstandig genoeg hier lering uit te trekken en het volgend seizoen toch echt anders aan te pakken.
Lijkt mij ook, ik weiger deze keer te geloven dat er een andere uitkomst mogelijk is.Sleehond schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:48:
Ik geloof dat RBR “gewoon” de winst krijgt!
Let maar op….!
Ben geen F1 fan, de laatste vijf minuten van vandaag is alles wat ik live heb meegekregen en dat was als ik het een beetje samenvat het hele seizoen in een notedop geloof ik. Petje af voor Verstappen en Hamilton en felicitaties aan alle mensen die het wel met zwetende handjes gevolgd hebben een seizoen lang. Ik ben meer van het voetbal maar kan me voorstellen dat die inhaalactie van Verstappen in de laatste ronde de gouden keerzijde is van Robben's bal op de teen van Casillas.
Anyway - hoe sneu moet je zijn als je Mercedes bent en dit feestje wil verstoren met dit geneuzel? Een seizoen lang gestreden, op waarde geklopt, eindelijk weer eens strijd in een sport die al jaren doodsaai is (zegt een buitenstaander die wat deze sport betreft alleen aan scorebordjournalistiek doet), en dan ga je dit dagen, mogelijk weken rekken? Zeer, zeer sneu.
Als je respect hebt voor je eigen sport dan feliciteer je de winnaar en ben je blij dat je weer eens een uitdaging hebt voor volgend seizoen.
Anyway - hoe sneu moet je zijn als je Mercedes bent en dit feestje wil verstoren met dit geneuzel? Een seizoen lang gestreden, op waarde geklopt, eindelijk weer eens strijd in een sport die al jaren doodsaai is (zegt een buitenstaander die wat deze sport betreft alleen aan scorebordjournalistiek doet), en dan ga je dit dagen, mogelijk weken rekken? Zeer, zeer sneu.
Als je respect hebt voor je eigen sport dan feliciteer je de winnaar en ben je blij dat je weer eens een uitdaging hebt voor volgend seizoen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die had ik al open idd. Maar lijkt mij leuk.om de gezichten te zien straks als ze eruit lopen.spartacusNLD schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:48:
[...]
Gewoon dit volgen: https://www.fia.com/docum...one-world-championship-14
:)
Zonder Toto las ik net.HKLM_ schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:49:
"Merc's representatives are also heading there too."
Interestingly Toto Wolff didn't appear to be with the Mercedes representatives to head to the stewards. Christian Horner did go in for Red Bull.
[ Voor 29% gewijzigd door BigEagle op 12-12-2021 19:50 ]
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het is een inconsequent zooitje nu inderdaadDennism schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:49:
Wat de uitslag ook gaan zijn, hopelijk is de FIA verstandig genoeg hier lering uit te trekken en het volgend seizoen toch echt anders aan te pakken.
Welke naam?S0epkip schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:48:
[...]
Ik denk dat ze serieus (te) close zijn inderdaad, als je die nickname zo hoort.
"Wat heb je gedaan vanavond Jeroen? Alleen maar GoT refreshen."
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Als ik Christian Horner was en krijg te horen dat het alsnog in het voordeel van RB is, zou ik zo een #1 Champion sweater over Toto zijn hoofd trekken en het bijbehorende petje op zijn hoofd zetten.
Ik volg de posts in dit topic wel. Zoveel posts per minuut komen hier voorbij... ik voel bijna dezelfde spanning als tijdens de racespartacusNLD schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:48:
[...]
Niet mee eens. Kijk maar naar hoe lang Marko en Horner nog gezeurd hebben over Silverstone met o.a. een advocaat inhuren en het incident laten naspelen door Albon.miicker schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:48:
[...]
Ik vraag me dus oprecht af of RBR hetzelfde had gedaan. RBR had namelijk ook al vaker protest kunnen maken voor bepaalde zaken. Denk aan het ophouden van Mazepin door Hamlton, als hij daar schuldig aan was bevonden had hij een 10 plekken grid penalty gekregen dit weekend. Daar had RBR ook wat kunnen doen, ik heb het idee dat zij gewoon eerlijk willen winnen en zo min mogelijk van dat soort fratsen uit willen halen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Doe dan dezespartacusNLD schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:48:
[...]
https://www.fia.com/sites...rotest%20Art.%2048.12.pdf
Vooral het gezicht van Toto en HamiltonTony schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:49:
[...]
Die had ik al open idd. Maar lijkt mij leuk.om de gezichten te zien straks als ze eruit lopen.

Als resultaten behaald in het verleden wel iets zeggen over de toekomst is Max wdc af.
don'texplainthejoke: Ik bedoelde, allebei WDC?
/don'texplainthejoke
Waarschijnlijk omdat als RBR anders wel weer protest aan gaat tekenen en het nog langer gaat duren (als de uitkomst negatief voor RBR zou zijn).RRCreations schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:46:
Wat ik niet snap is waarom Red Bull/Max Verstappen wordt opgeroepen met betrekking tot het protest van artikel 48.12. Dat is toch Mercedes tegen de FIA? Want moet Red Bull pleiten?
Ik geloof niet dat ze binnen zo snel, iets met zoveel impact kunnen veranderen (schrappen laatste ronde oid.). We hebben langer gewacht op kleinere dingen.
I served in a company of heroes.
Die is wel feest aan het vieren? Wat een kutzooi dit. Ik vraag me oprecht af of RBR zo’n feest ging verpesten.
Mijn boefje is liev!
Maar hebben ze dat uiteindelijk ook gedaan dan?g0tanks schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:50:
[...]
Niet mee eens. Kijk maar naar hoe lang Marko en Horner nog gezeurd hebben over Silverstone met o.a. een advocaat inhuren en het incident laten naspelen door Albon.
Met het verschil dat Lauda voor zo ongeveer het halve F1 veld gewerkt heeft (na zijn active carrière)sjaool schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:48:
[...]
Mercedes zonder Niki is net zoiets als Apple zonder Steve... Bij beiden draait het nu alleen nog maar om geld.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Maar bijv wel terug naar de stand van de een na laatste ronde voordat de (mogelijke) fout door Masi werd gemaakt. Alles is mogelijkVuvuzela schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:50:
Ik geloof niet dat ze binnen zo snel iets met zoveel impact kunnen veranderen (schrappen laatste ronde oid.). We hebben langer gewacht op kleinere dingen.
Of hij is PNG verklaard bij de wedstrijdleiding...JB schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:50:
[...]
Die is wel feest aan het vieren? Wat een kutzooi dit. Ik vraag me oprecht af of RBR zo’n feest ging verpesten.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Haha serieus? Ze hebben het dit seizoen al meerdere malen voor pappie Lewis gedaan en nu de rollen omgedraait zijn gaat die huilen? Sorry maar vind dit zoo slecht..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zijn er andere posities ‘gewisseld’ in de laatste ronde? Die hebben dan ook iets om voor te vechten.
Silverstone was dan ook een hele andere mate van verwijtbaarheid...g0tanks schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:50:
[...]
Niet mee eens. Kijk maar naar hoe lang Marko en Horner nog gezeurd hebben over Silverstone met o.a. een advocaat inhuren en het incident laten naspelen door Albon.
Ik denk zeker van wel.... Helemaal voor zoiets belangrijks en als je echt het gevoel hebt dat je onrecht is aangedaan EN je in je recht staat. RB is ook een keiharde zakelijke onderneming natuurlijk en hebben met Marko en Horner keiharde haaien in het team.miicker schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:48:
[...]
Ik vraag me dus oprecht af of RBR hetzelfde had gedaan. RBR had namelijk ook al vaker protest kunnen maken voor bepaalde zaken. Denk aan het ophouden van Mazepin door Hamlton, als hij daar schuldig aan was bevonden had hij een 10 plekken grid penalty gekregen dit weekend. Daar had RBR ook wat kunnen doen, ik heb het idee dat zij gewoon eerlijk willen winnen en zo min mogelijk van dat soort fratsen uit willen halen.
RB is altijd al van lekker steken, headlines creeren en alles geweest. Hoort ook bij hun en vind ik, samen met het speelse image, altijd ook weer leuk. Zorgt ook weer voor strijd buiten de baan (alleen maar Mercedessen zou ook saai zijn).
Maar stel je voor zeg, je ligt ver voor... safety car, eerst wordt gezegd geen unlappen van autos... Dan mogen precies DIE autos die tussen jou en je aartsvijand in liggen wel unlappen en starten ze zo gauw dat gebeurd is. Ik zou ook laaiend zijn.
Lecrerc toch?RRCreations schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:51:
Zijn er andere posities ‘gewisseld’ in de laatste ronde? Die hebben dan ook iets om voor te vechten.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dat Mercedes ook wel gaan doen nu, die zijn op ramkoers. Maar dan is er in ieder geval een uitspraakTransportman schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:50:
[...]
Waarschijnlijk omdat als RBR anders wel weer protest aan gaat tekenen en het nog langer gaat duren (als de uitkomst negatief voor RBR zou zijn).
Toto is zijn voorraad tafels gaan controleren?BigEagle schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:49:
[...]
Zonder Toto las ik net.
Interestingly Toto Wolff didn't appear to be with the Mercedes representatives to head to the stewards. Christian Horner did go in for Red Bull.
familie van hamilton:
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/30DKMIIK6e2otH4FUjl9Bk1G.webp?f=user_large)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Tsunoda zou wel aardig pissig zijn lijkt mij.RRCreations schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:51:
Dat kan alleen bij een rode vlag dus dit is geen mogelijke uitkomst.Keida schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:51:
[...]
Maar bijv wel terug naar de stand van de een na laatste ronde voordat de (mogelijke) fout door Masi werd gemaakt. Alles is mogelijk
Was BOT niet ingehaald door twee ATs?RRCreations schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:51:
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Ja de Alpha tauri's hebben Bottas gepakt volgens mijRRCreations schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:51:
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Niets met invloed op de WDC of WCC stand volgens mij.RRCreations schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:51:
Bakje kots zeg. Slachtofferrol as usual.....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Schat eerder dat het zelfbescherming is.JB schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:50:
[...]
Dat is het eerste protest (inhalen achter SC; protest afgewezen). De tweede (situatie met inhalen lapped + binnenhalen SC) staat er nog niet op.
Dat was al 45 minuten geledenSpeedmaster schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
https://www.fia.com/sites...Protest%20Art.%2048.8.pdf
1 van 2 afgewezen, nog 1 te gaan
GoedemorgenSpeedmaster schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Niet zo`n Speedmaster vandaagSpeedmaster schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Bedankt voor deze informatie.Speedmaster schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
Welkom bij 30min geledenSpeedmaster schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Dit gaat nog vaak gepost wordenSpeedmaster schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
JahaaaaaaaaSpeedmaster schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
Of als de finishvlag een ronde te vroeg wordt gezwaaid toch?AMARONE|IA schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
[...]
Dat kan alleen bij een rode vlag dus dit is geen mogelijke uitkomst.
Echt al een half uur geleden gepost man….Speedmaster schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
Komop zeg…
dan lees jij wat anders dan iksiggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
[...]
Bakje kots zeg. Slachtofferrol as usual.....
Spuit 11Speedmaster schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
Bottas is door 2 AT's ingehaald :-)RRCreations schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:51:
Alweershoombak schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
15 - 20 min wachten nog

Lijkt me heerlijk als dit nu eens goed opblaast in z’n gezicht. Tijd dat ie uit paddock verbannen wordtijdod schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:51:
[...]
Of hij is PNG verklaard bij de wedstrijdleiding...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Stop eens met F5-en op FIA.com. Ik kom er bijna niet meer doorheen
Je doet je naam niet echt eer aan.Speedmaster schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
Ik vind dat de afkorting "*knip*" toch wel tot zijn recht komt vandaag.
Laat verbasteringen aub.
Laat verbasteringen aub.
[ Voor 51% gewijzigd door tweakduke op 12-12-2021 20:05 ]
Hmm zou kunnen. Dacht echter ook bij >70% race en onder SCAMARONE|IA schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:52:
[...]
Dat kan alleen bij een rode vlag dus dit is geen mogelijke uitkomst.
mijn oplossing.
FIA mea culpa. idd dat hadden wij fout.
mec: en nu.
Fia: we schappen deze race uit de boeken. stand na de vorige race is bepalend... doei...
FIA mea culpa. idd dat hadden wij fout.
mec: en nu.
Fia: we schappen deze race uit de boeken. stand na de vorige race is bepalend... doei...
The problem with communication is the illusion it has taken place.
'mistreated'. Als die hele zin er niet bij had gestaan, dan wel. Maar het is de usual manier van communiceren. 'We zijn eigenlijk het slachtoffer, maar zie ons volwassen doen'. Nee dank je zeg.Wognummer schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:53:
[...]
dan lees jij wat anders dan ikik vind het een keurige tweet nl
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
christian horner heeft net koffie
[ Voor 5% gewijzigd door HKLM_ op 12-12-2021 19:55 ]
Cloud ☁️
PSN: Finally_Chris
Ha! Ik ben bij met lezen!
Oh,wacht..
Oh,wacht..
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |