DOTD moet de race finishen.
504 Gateway Time-out. Servers staan zwaar te roken.U123456 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:13:
[...]
Even de link: https://www.formula1.com/en/vote.html
Boeien, laat ze dat daar maar uitzoeken.
"When you grow up your heart dies"
Backmarkers. Dat gaan we dadelijk in de rondetijd bij Verstappen ook wel terugzien
PSN: xMaurice93
Verwijderd
Is het niet een idee om Perez nog een keer naar binnen te halen zodat die Ham kan ophouden?
(Ja, ik weet dat die blauwe vlaggen krijgt... maar who cares?)
Gaat iets niet goed want ik kan opnieuw stemmen met zelfde ip adresStefanVerkerk schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:15:
[...]
504 Gateway Time-out. Servers staan zwaar te roken.
Cloud ☁️
Kan er een vrouw afvlaggen?sambalbaj schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:15:
Kan HAm nog een Hilbert van de Duim doen
* Vos rent
Ik vertrouw die pirellis niet hoor
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Heug je je Baku dit jaar nog? Precies. Ook 0,05% is nog steeds een kans.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Horner klinkt ook al verslagen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dan moet Olav wel niet gaan schreeuwen… “Lewis jongen, je moet nog een rondje!”sambalbaj schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:15:
Kan HAm nog een Hilbert van de Duim doen
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Weer 1s.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voor het WK toen Rosberg won met motor die ermee ophield.
Bottas volgend jaar in een Williams terwijl hij in een Mercedes al niemand in kan halen. Dat wordt geen genot.
Flickr PSN ID= cheironnl
Puncture, helaas Norris
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Elke sporter/toeschouwer die iemand liever ziet winnen middels racen ipv het niet volgen van de regels.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:15:
Kijk daar gaan we bij NOR al... band lijkt het te begeven
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
8x1 is nog steeds niet genoeg
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Puncture Norris, het Pirelli festijn is begonnen!
Helaas, dit gaat hem niet meer worden
Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
Max zal daar niet meer voor kunnen komen.
Alphacheiron schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:16:
Bottas volgend jaar in een Williams terwijl hij in een Mercedes al niemand in kan halen. Dat wordt geen genot.
Ik vrees dat we ons petje af, en een diepe buiging voor Hamilton mogen maken.
Hoe zuur ham heeft ook echt wel briljante race gereden.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Open deur, maar die banden van Lewis zijn ingewijd met heilig water, die gaan echt niet kapot
per aspera ad astra
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Minder oud dan die van Hamilton.albino71 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:16:
Hoe oud waren die van Norris?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hopen dat die banden van Lewis Hamilton het gaan begeven
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hamilton zijn auto is gewoon sneller.
Met dezelfde motor. 🤐soulcrusher schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:14:
[...]
Nieuw regelement, compleet nieuwe auto. Alles ligt dus open
Verwijderd
Dan weet ik niet welk F1 Seizoen jij heb gekeken?Napo schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:16:
[...]
Elke sporter/toeschouwer die iemand liever ziet winnen middels racen ipv het niet volgen van de regels.
Volgens mij is het niet volgen van de regels, meer de regel op dit moment.
In baku ooksambalbaj schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:17:
Bandjes zien er nog prima uit bij HAM
Die hebben een mazzelcoating.LAD93 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:17:
Open deur, maar die banden van Lewis zijn ingewijd met heilig water, die gaan echt niet kapot
Nou, als het dan toch op de banden aan moet komen, kerbs, de je werk maar.
live timing op ipad en 3e scherm zijn ermee gestopt.
Als verstappen 2e gaat worden dan is dat nog steeds een top prestatie. Alleen jammer dat de beste coureur niet wint dan, maar dat is het nou eenmaal autosport. De beste coureur wint niet altijd, de beste auto vaak wel.
Maar ik hoop dat karma nog iets laat zien.

Zero.
Die motor heeft Williams ook ...
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Lewis gefeliciteerd, Max jou tijd komt nog
Bla Bla Bla
Maar niet de getunede motor waar Lewis nu mee rijdt.
Hoeveel ronden nog?
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Same herenachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:18:

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Goeie kans dat dit een afscheidskadootje van RAI was aan NOR. Stukje carbon of zo.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Yeps , ik denk dat ook met een goede start het niets had uitgemaaktBramViking schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:17:
Hamilton zijn auto is gewoon sneller.
Op ham z’n stuur klopt het ook niet.nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:18:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Samenachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:18:
Ja erg irritant.nachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:18:
Uiteindelijk is de auto van Hamilton gewoon sneller , en alle controverse ten spijt, Hamilton ook gewoon een hele goede coureur.
Een mindere rijder had het tegen Verstappen niet gered ondanks alle discutabele beslissingen die al dan niet zijn kant op vielen. En dan voelt of is het wellicht gestolen is Silverstone, je moet er toch maar staan op de momenten dat het moet.
En dat doet Hamilton.
Een mindere rijder had het tegen Verstappen niet gered ondanks alle discutabele beslissingen die al dan niet zijn kant op vielen. En dan voelt of is het wellicht gestolen is Silverstone, je moet er toch maar staan op de momenten dat het moet.
En dat doet Hamilton.
in de browser ooknachtnet schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:18:

Wordt hem niet meer jammer genoeg..
Omdat dat niets met de realiteit te maken had.jopie schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:18:
Waarom zien we geen banden percentages meer?
Bakoe kostte hem het wk kampieonschap, want een zeker 25 punten het putje in.Pelox schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:18:
Als verstappen 2e gaat worden dan is dat nog steeds een top prestatie. Alleen jammer dat de beste coureur niet wint dan, maar dat is het nou eenmaal autosport. De beste coureur wint niet altijd, de beste auto vaak wel.
Ligt er nu een ninja ster te wachten op HAM in bocht 15 en 16?
Dat systeem werkte voor geen meter. Blij dat het weg is.jopie schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:18:
It ain't over till it's over...
Hij heeft gewoon de betere auto. Wat hulp van de jury doet de rest.Bastie-88 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:17:
Ik vrees dat we ons petje af, en een diepe buiging voor Hamilton mogen maken.
Mwah, als Hamilton achter Verstappen rijdt dan was het spannend geweest. Dan rijdt Hamilton in vuile lucht. Denk dat ie dan niet makkelijk of juist helemaal niet op P1 zou komen.randomice schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:18:
[...]
Yeps , ik denk dat ook met een goede start het niets had uitgemaakt
Hoe kun je deze pace aanhouden met zulke afgetrapte banden. 😳
Hamilton had daar ook zomaar 2e kunnen worden, Bakoe was echt niet het grootste probleem, dat was Silverstone.desalniettemin schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:19:
[...]
Bakoe kostte hem het wk kampieonschap, want een zeker 25 punten het putje in.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
To finish first you first have to finish.
- Olav Mol
- Olav Mol
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Well done Baku. /s
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vooral enorm veel sneller op het rechte stuk. Alles wat hij verliest in de bochten kan zijn getalenteerde rechtervoet weer goed maken op het rechte stuk.D-e-n schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:20:
[...]
Hij heeft gewoon de betere auto. Wat hulp van de jury doet de rest.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Die bestaan niet en hebben we nooit gezien. Er zijn wel eens verzonnen dingen op beeld geweest maar dat was dus onzin.jopie schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:18:
I served in a company of heroes.
Het is gewoon balen dat 2 beslissende races buiten Max zijn schuld om verloren zijn gegaan. Silverstone en Baku.

HAM's banden ploffen niet. Never nooit.DoubleDutch schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:20:
Hoe kun je deze pace aanhouden met zulke afgetrapte banden. 😳
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wie heeft FL?
Omdat ham hem niet heeft wordt ie niet weergegeven?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
En nu wordt het een controversiële clash gevolgd door een saaie optocht waarbij 1 van de 2 aan de horizon is verdwenen.KlaasjeNL schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:43:
Kijkend naar dit seizoen en eigenlijk elk voorgaand seizoen waarin VER en HAM elkaar op de baan tegenkwamen, ben ik bang dat gewoon een spannende race er niet in gaat zitten. Althans, die kans acht ik nogal klein. De kans is veel groter dat we een saaie optocht krijgen, dat 1 van de 2 aan de horizon verdwijnt of dat we een controversiële clash gaan krijgen.
Merc.Harry Nak schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:21:
Wie wint het WCC nu?
*kuch* Hongarije *kuch*dawg schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:20:
Het is gewoon balen dat 2 beslissende races buiten Max zijn schuld om verloren zijn gegaan. Silverstone en Baku.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Wat maakt het uit.Harry Nak schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:21:
Wie wint het WCC nu?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Mercedes. Als Mercedes 17 punten of meer haalt zijn ze WCC.Harry Nak schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:21:
Wie wint het WCC nu?
Hamilton gewoon.ZeRoC00L schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:21:
Wie heeft FL?
Olav vindt de 8e WK titel van Lewis een prestatie van jewelste…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bakoe was zekerheid, Silverstone nietmiicker schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:20:
[...]
Hamilton had daar ook zomaar 2e kunnen worden, Bakoe was echt niet het grootste probleem, dat was Silverstone.
Lieve Mercedes motor, herhaal naar mij: "Ik doe nu boem en wil blauwe rook eruit gooien"
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
OMG die wordt achter de SC uitgereden
[ Voor 86% gewijzigd door Xfade op 12-12-2021 15:22 ]
Dit wordt een SC
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Safety car!
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |