snelste ronde VER
niet vergeten, op de laatste ronden gaat max heel erg veel goed maken omdat Lewis zijn banden de drop off raken en die van max nog volledig racewaardig. Toch nog een beetje spanning terug
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Nu gat dichtrijden en in T6/7 op volle snelheid de chicane afsnijden en er voorbij.
En Hamilton weer zeuren tegen z’n team.. dat ze m zelf niet uitkotsen..
16sec, HAM geeft team de schuld?
www.google.nl
precies 0.8? Dus dit gaat echt naar de laatste ronde?
Ja maar HAM heeft een space shuttle motor, dus dat compenseert dan weer.
Ik denk niet HAM gaat stoppen, daar is hij nu te zenuwachtig voor...
Mercedes vroeg daar min of meer om en daarna vraagt Toto of ze alsjeblieft geen SC willen doen... Match fixing?
Ik heb echt medelijden met Michael Masi als buffer tussen de teams en de stewards....
"When you grow up your heart dies"
Dat kan bijna niet meer...OcGuru schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:01:
Ham gaar toch ook nog pitten neem ik aan?
Hamilton gaat het niet redden met een 1 stopper. Als er geen rode of gele vlag komt pakt max hem.
Zero.
Lewis zal zo wel pitten en dan komen ze elkaar ergens in de laatste vijf ronden tegen met alle gevolgen van dien
NeeOcGuru schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:01:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
0,6s+ laatste ronde.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nu gaat blijken ben je kampioen of niet.
Max doe, het
Max doe, het
Mja op het einde zou Verstappen in de voordeel moeten zijn zou je denken, maar afwachtenOcGuru schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:01:
Te weinigDaniëlWW2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:02:
0,6s+ laatste ronde.
Moet echt al drie kwartier pissen,maar durf niet te gaan
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Hamilton: "we win and lose as a team"
Attack in de laatste ronde en wat er dan gebeurt? Ik heb geen idee...
Kanonne wat spannend. Supergaaf
Dit geeft wel een leuke wending aan de race, maar goed als het gat wordt dichtgereden dan moet Max nog wel langs Hamilton 
Hamilton is er niet helemaal blij mee zo te horen.
Als hij de kans heeft is het nu.... spannendJoehoe900 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:03:
Nu gaat blijken ben je kampioen of niet.
Max doe, het
Ham gaat banden sparen nu..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dit is het juiste momentmiicker schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:03:
Cloud ☁️
Max komt nu wel echt snel dichterbij.
Hoe vaak is Max vlak voor de finish in gehaald door Lewis met nog een rondje te gaan.
Gaat Max dan nu Lewis inhalen met nog een rondje te gaan? Zou de mooiste payback zijn.
Gaat Max dan nu Lewis inhalen met nog een rondje te gaan? Zou de mooiste payback zijn.
Bottas this is Toto, park it in the wall. 🤡
Ga dan, dan valt HAM uit.miicker schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:03:
Dit wordt een do or die in ronde 58.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Pak een emmer of een lege fles..miicker schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:03:
Nog 17 rondjes, dat moet max toch kunnen winnen op deze banden en lewis die nog - keer moet pitten?
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
HAM raakt nerveus nu, kan best zijn dat ie onder druk foutjes gaat maken
- DaniëlWW2
- Niet online
0,9s
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
jazeker. ik schat zo'n 20%, echter hamilton wordt nu zenuwachtig, en dat schept WEL mogelijkhedenPLAE schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:02:
Nu heeft Verstappen weer kans…toch
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Yuki, gasly, Perez, gooi hem er maar in 
Gasly mooie wraak actie
Gasly mooie wraak actie
Als dit de winnende call is geweest van Red Bull dan is diegene die die genomen heeft de held van de dag...tweakduke schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:03:
Dit geeft wel een leuke wending aan de race, maar goed als het gat wordt dichtgereden dan moet Max nog wel langs Hamilton
Ik hou hoop...
De precedenten van de stewards verandert sneller dan de bandjes op een f1 auto tijdens een pitstop.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwacht in principe nog steeds dat het niet voldoende zal zijn. Hamilton kan ook altijd wel goed naar de banden fluisteren.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zegt ie over een tijdje ook tegen Mevr. PiquetAMARONE|IA schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:03:
Persen max, persen.
Ik welsjaool schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:03:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Tijd voor Plan B door PER. Crashen en dan SC.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Oh jongens, stel je voor, wát een concentratie moet er nu bij VER zijn zeg. Man man.
www.google.nl
Ze tetsen eraf! Max wintsjaool schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:03:
Ja, dit geeft nu hoop maar straks zitten we weer als een nachtkaars.Hupske schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:04:
Verwacht in principe nog steeds dat het niet voldoende zal zijn. Hamilton kan ook altijd wel goed naar de banden fluisteren.
Full attack mode, zoals wij Max kennen en waarderen...MisteRMeesteR schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:04:
Oh jongens, stel je voor, wát een concentratie moet er nu bij VER zijn zeg. Man man.
Niet meer dan iedere andere race, me dunkt?MisteRMeesteR schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:04:
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Hamilton zelfs een betere S2 deze ronde. Die haalt echt alles uit z'n bandjes wat erin zit momenteel.
PSN: xMaurice93
PER nog een keer laten pitten en HAM opvangen, let maar op.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Dan laat Max hem staan, dood of de gladiolenRivanov schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:04:
Dit wordt een do or die in ronde 58.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ham managed z'n bandjes, Ver rijd z'n banden aan gort, die gaat het niet halen met nog 5 sec achterstand.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Niet online
0,4s
Max moet nu elke lap 1s inhalen... dan haalt hij het nog
Kijken hoe clean Ham gaat rijden als Max er aan komt
Ik ga ff een tire-degradation dansje doen
Dat mag dus niet, want dan negeer je blauwe vlaggen.Zewatanejo schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:05:
PER nog een keer laten pitten en HAM opvangen, let maar op.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Geen (V)SC meer en dan hopen dat die harde band van HAM het begeeft, net als bij VER in Bakoe.
Goh, ze zijn verwonderd dat de 2e sector snel is voor Hamilton. Ja, alleen een recht stuk. Hoe zou dat komen. Zucht^2
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Nee.Jolke schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:06:
Moet HAM eigenlijk nog maar binnen?
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Mooi hoe Alonso toch weer de incompetentie van de Fia blootlegt. Heeft ie al vaker gedaan.
Ik zeg: Alonso baar RBR.
Ik zeg: Alonso baar RBR.
Hoeft niet als hij z'n banden heel houdt.Jolke schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:06:
7 tot 8 tiende sneller moet Max zijn per ronde.
Helaas.
Toch was het een mooi kampioenschap.
Helaas.
Denk dat er net 2 rondjes te kort gaan zijn.
NeeJolke schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:06:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Alles gedaan deze race, maar tegen die merc is gewoon niet op te boksen. Hopelijk volgend jaar dichter bij elkaar.
We moeten hopen dat die banden van HAM straka flink stuk gaan, zijn 22 ronden ouder
Hogere bandendruk in die Pirelli's, een lekke band zou zomaar kunnen...danslo schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:06:
Degredation moet wel echt flink zijn bij de laatste paar rondjes van HAM toch?
A man can hope
Hamilton rijdt echt een enorm goede pace nu zeg. Heel erg knap

PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
0,3s
Die banden van HAM komen misschien nog aan hun einde en dan gaat het hard.MaXeRs schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:06:
7 tot 8 tiende sneller moet Max zijn per ronde.
Helaas.
Tot de bandjes nee zeggen.Maurice079 schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:07:
Hamilton rijdt echt een enorm goede pace nu zeg. Heel erg knap
Zero.
Een onpartijdige wedstrijdleider had gezegd: Toto, mond dicht, ik beslis wanneer er een SC kom.sjaool schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:02:
[...]
Mercedes vroeg daar min of meer om en daarna vraagt Toto of ze alsjeblieft geen SC willen doen... Match fixing?
Ik heb echt medelijden met Michael Masi als buffer tussen de teams en de stewards....
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Over paar rondes rijdt Hamilton weer weg...
Echt hopen dat die banden gaan klappen bij Ham.
Ik snap de witte band niet zo goed. 16 rondjes pushen op geel kon toch ook?
Flickr PSN ID= cheironnl
Hamilton blijft maar gaan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik kap ermee, ik ga lekker aan mn eigen honda sleutelen.
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |