Aww Kimi
mag z'n laatste race niet uitrijden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kimi.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is in ieder geval boeiend met veelbesproken momenten. Silverstone dus toch beslissend geweest. Maar de Merc is vandaag wel heel veel sneller.
Hoe dan ook, ik denk dat onze Scandinavische niet zo heel veel Nederlandse subscribers hebben volgend jaar.
Hoe dan ook, ik denk dat onze Scandinavische niet zo heel veel Nederlandse subscribers hebben volgend jaar.
Deze race wordt alsmaar erger… Kimi… HELD,
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bedankt Kimi voor al je droge humor. Kimi je hebt Pele gemist, waar was je. Kimi: Ik was aan het schijten
Het is natuurlijk een optelsom. Het is het hele seizoen al dat Hamilton bij twijfel iedere keer maar weer het voordeel krijgt. Zonder pech en tegenwerking had Verstappen zodanig veel punten gehad dat hij nu al kampioen was geweestpjlgt schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:41:
Als je dit op snelheid gewoon binnen haalt ben je toch gewoon terecht de kampioen? Hoe zuur heel NL dit ook vind. Dan moet Max maar harder trappen, zo simpel is het.
Max gaat zo pitten, denk voor medium, met 3 clicks minder frontwing.
Wat dacht je van Bakudr.lowtune schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:44:
Het is in ieder geval boeiend met veelbesproken momenten. Silverstone dus toch beslissend geweest. Maar de Merc is vandaag wel heel veel sneller.
- DaniëlWW2
- Niet online
Radio: Ze vroegen verstappen net om zijn vleugelpositie voor de volgende stint. Die gaat twee stoppen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verstappen nog 1x pitten en hopen dat hamilton of zijn banden sloopt of ook nog een keer gaat pitten.
Zero.
Russell gearbox problemen? Verkeerde Mercedes motor...

Vraag tussendoor: gaat hij geheel stoppen met racen? Of toch weer weer ergens anders aan de slag?
Maar inderdaad erg jammer voor Kimi en RUS is de tweede.
Vandaar het woordje "proberen"sjaool schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:40:
[...]
Bottas en verdedigen? Heb je de afgelopen jaren gekeken. Bottas is zo'n gentleman, die zet praktisch altijd de deur open...
Da is echt zonde... zo eindigen...

Er komt nog een stop aan bij Red Bull denk ik. Max vraagt om 2 clicks extra...
"When you grow up your heart dies"
Het is niet enkel silverstone, Het is ook Imola en hogarije.dr.lowtune schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:44:
Zonder Bakoe was Max al kampioen geweest.
Kimi 
Russel
maar volgend jaar in een echte auto.

Russel

Eigenlijk wel het einde wat past bij het laatste deel van de carrière van RAI; kleurloos.
Niemand had het gek gevonden als hij al 5 jaar geleden gestopt was.
Niemand had het gek gevonden als hij al 5 jaar geleden gestopt was.
Hoho, Hamilton is daar voor gestraft he. Kreeg een dikke 10 seconden, wat volledig in verhouding stond tot 51G.MaStar schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:45:
Max is bestolen op Silverstone. Helaas..
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Het geeft de FIA wel weer een punt om te zeggen: 'maar ja, onder Perez grepen we niet in'.MaStar schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:45:
Max is bestolen op Silverstone. Helaas..
Beetje zoals het scheidsrechters het vaak bij het voetbal ook doen: compenseren.
Ze moeten iets, want dom achter HAM aan rijden levert geen winst opsjaool schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:45:
Er komt nog een stop aan bij Red Bull denk ik. Max vraagt om 2 clicks extra...
Ja, maar denk dat Hamilton er achteraan duikt. Hij is een halve tot een seconde sneller per ronde dat had ik niet verwacht na al die trainingen op race pace dit weekend.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:45:
Radio: Ze vroegen verstappen net om zijn vleugelpositie voor de volgende stint. Die gaat twee stoppen.
Hopen op een wonder..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit steekt echt enorm omdat Max dit jaar duidelijk de beste rijder is. Ik kan er niet zo goed over uit eigenlijk, ik kan namelijk heel slecht tegen onrechtvaardigheid.

- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton heeft geen nieuwe harde of medium banden. Verstappen een setje harde banden.tweakduke schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:46:
[...]
Ja, maar denk dat Hamilton er achteraan duikt. Hij is een halve tot een seconde sneller per ronde dat had ik niet verwacht na al die trainingen op race pace dit weekend.
Max moet blijven rijden zodat PER weer binnen 23 sec van HAM komt en dan naar rood
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Die hoeft inderdaad alleen maar te volgentweakduke schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:46:
[...]
Ja, maar denk dat Hamilton er achteraan duikt. Hij is een halve tot een seconde sneller per ronde dat had ik niet verwacht na al die trainingen op race pace dit weekend.
Verstappen kan niet nu al gaan pitten vanwege Bottas.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Classic. These tyres aren't gonna last long. Rijdt snelste ronde.
Hoop is uitgestelde teleurstellingG_Dragon schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:46:
Hopen op een wonder..
Dat wonder komt er niet door al die mazzel die Hamilton steeds heeft.G_Dragon schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:46:
Hopen op een wonder..
Wel de betere rijder, maar niet het beste materiaal.dawg schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:46:
Dit steekt echt enorm omdat Max dit jaar duidelijk de beste rijder is. Ik kan er niet zo goed over uit eigenlijk, ik kan namelijk heel slecht tegen onrechtvaardigheid.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Precies, die doen 1:1 wat de RBL doet - of nu goed of fout is, positie veranderd weinig.tweakduke schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:46:
[...]
Verwijderd
Deze sport is een combinatie van coureur en auto.
Hoewel ik denk dat Max de beste coureur op het circuit is, is het verschil tussen de auto's groter. En als je dan ook nog pech hebt dan wordt je dus geen kampioen.
Hoewel ik denk dat Max de beste coureur op het circuit is, is het verschil tussen de auto's groter. En als je dan ook nog pech hebt dan wordt je dus geen kampioen.
Lewis stopt voor rood, Max gaat z'n best doen om 'm uit te rijden op wit.
jammer dat Perez te ver zit om dat geintje met Ham nog eens te doen.
jammer dat Perez te ver zit om dat geintje met Ham nog eens te doen.
Haters everywhere but I don’t really care
Denk ook dat Verstappen een undercut probeert, maar Hamilton zal dan gewoon volgen en ervoor blijven helaas.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Bottas moet nog pittenQuad schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:47:
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Kan RBR geen appeal doen voor een 5 sec straf richting Lewis? Dan is het na vorige week en deze week gelijke monnikken, gelijke kappen. Gaining an advantage zonder dat ie deze terug heeft gegeven. Want zijn racepace is alleen maar omhoog gegaan.
Nee dat klopt dat zou een zet kunnen zijn. Heb even geen idee hoe oud die gebruikte sets hard en mediums zijn van Hamilton.DaniëlWW2 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:46:
[...]
Hamilton heeft geen nieuwe harde of medium banden. Verstappen een setje harde banden.
net voorbij de helft, nog ~140KM & 28 rondes te gaan.
Klopt. Maar dat was niet de ‘schuld’ van Mercedes.desalniettemin schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:45:
[...]
Zonder Bakoe was Max al kampioen geweest.
Ja daar is het wachten op, anders doen ze hetzelfde als Perez deed
Dan moet je geen F1 kijken waar elk team met een andere auto rijdt. Mercedes is duidelijk nog de betere qua auto.dawg schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:46:
Yup de perzische goden zijn bezig iets voor te bereiden as we speak..Scuderia110 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:47:
Racegoden moeten hun werk gaan doen
Zal de FIA wel toekennen na de race, alleen als ham minimaal 5 sec voor ligt.Joosie200 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:48:
Kan RBR geen appeal doen voor een 5 sec straf richting Lewis? Dan is het na vorige week en deze week gelijke monnikken, gelijke kappen. Gaining an advantage zonder dat ie deze terug heeft gegeven. Want zijn racepace is alleen maar omhoog gegaan.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Die pit zelf.Quad schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:47:
Dat weet ik.
Maar als Max weer gaat pitten voor Bottas z'n stop, komt hij er miss achter, en dan krijg je een Perez scenario.
Maar as we speak, Bottas pit.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ham is zo snel daar kan je gewoon niet van winnen. Helaas het is wat het is. Misschien volgend jaar meer geluk.
Deed die camera voor spin tijdens Bot zijn stop

Waar sloeg dat rondje van de cameraman op?
Laat alsjeblieft z'n motor ploffen oid.
:)
Ik zeg niet dat je het moet laten hoor.streamnl schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:41:
[...]
Dat is wél mijn reden. Is het een goede reden? Nee.
Heeft hij er iets aan?
Nee.
Toch ga ik het doen. Laatste keer dat dit kan
Hij is wellicht meer een icoon dan ik mij realiseer?
... Vanuit de andere kant van de Straat van Hormuz?Silent Thunder schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:48:
Yup de perzische goden zijn bezig iets voor te bereiden as we speak..
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Mooie spin van de cameraman tijdens de pitstop van BOT.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Dat pleit de FIA niet vrij in mijn ogen.CyBeRSPiN schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:48:
[...]
Dan moet je geen F1 kijken waar elk team met een andere auto rijdt. Mercedes is duidelijk nog de betere qua auto.
Wauw die cameraman had z'n moment of fame
Vaak bu'j te bang!
Het riekt er voor mij al lange tijd naar dat deze Engelse sport niet langer een Duitser als recordhouder wil hebben.
Mee eens, maar Lewis had dit vandaag sowieso gewonnen.
Ligt het aan mij of wordt het gat tussen Hamilton en Verstappen minder snel groter als in het begin?
Deze uit 2015 is ook erg cool:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Welkom bij ‘The Greatest (shit)Show on Earth!’dglavimans schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:49:
Deed die camera voor spin tijdens Bot zijn stop
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Of zoals Alonso het noemt, British privilege...albino71 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:49:
Het riekt er voor mij al lange tijd naar dat deze Engelse sport niet langer een Duitser als recordhouder wil hebben.
"When you grow up your heart dies"
Lewis managed het gat op dit moment, beetje banden sparen enzo.Joseph schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:50:
Ligt het aan mij of wordt het gat tussen Hamilton en Verstappen minder snel groter als in het begin?
Ham banden sparenJoseph schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:50:
albino71 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:49:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Nu wél dezelfde banden hèJoseph schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:50:
Als ze het circuit op maat hebben gemaakt voor de Mercs is dat niet verwonderlijk. Op het orginele circuit had Max gewonnen.chevsticks schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:50:
[...]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Daar had ik vrede mee gehad als ….chevsticks schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:50:
[...]
Nou ja het is wel duidelijk toch?
Zelfde cameraman denk ikg0tanks schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:50:
[...]
Deze uit 2015 is ook erg cool:
[Streamable]
Vaak bu'j te bang!
Laatste keer dit jaar dat het kan hé.djmelvee schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:47:
Classic. These tyres aren't gonna last long. Rijdt snelste ronde.
Hamilton is gewoon te snel in deze...
Welk land komt Mercedes vandaan dan?albino71 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:49:
Ook op Red Bull banen was Mercedes in de 2e helft van het seizoen sneller, dus ik vraag het me af.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:50:
[...]
Als ze het circuit op maat hebben gemaakt voor de Mercs is dat niet verwonderlijk. Op het orginele circuit had Max gewonnen.
albino71 schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:49:
:strip_exif()/f/image/N3YXB3IJKl1Gkqj6oSzITfFe.jpg?f=fotoalbum_large)
Niet met zo'n poepstartsiggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:50:
[...]
Als ze het circuit op maat hebben gemaakt voor de Mercs is dat niet verwonderlijk. Op het orginele circuit had Max gewonnen.
Nee, het gat wordt minder snel groter dan in het begin.Joseph schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:50:
Ik snap wat je zegt, maar de enige die voordeel had aan deze aanpassingen is Mercedes.chevsticks schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:51:
[...]
Ook op Red Bull banen was Mercedes in de 2e helft van het seizoen sneller, dus ik vraag het me af.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Waar komt het verschil in pace nu toch vandaan op dezelfde band?
F1 is geen serieuze sport meer. Met al die missers van de steward is het afgegleden naar een jurysport. Treurig maar waar.
PSN: Finally_Chris
Hmmm.siggy schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:50:
Op het oude circuit had VER met de andere vleugel gereden. En dan was het snelheidsverschil in DRS 1 nog groter geweest.
Maar ja, was wel een spannender race geworden....
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
“Both tires sound good”
Rage incoming als de verkeerde band eronder komt.
Rage incoming als de verkeerde band eronder komt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Safety car besteld door MERC
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |