Rond de 7,5Zewatanejo schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:42:
Hoeveel is VER na HAM over de streep gekomen? Bij <5 kan hij nog winn. Ik verwacht een 10 sec penalty voor HAM
Knip je nu jezelf?Gonadan schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:42:
[mbr]*knip*[/]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ze gaan 5 geven, ik zet er 1 btc op in haha.Zewatanejo schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:42:
Hoeveel is VER na HAM over de streep gekomen? Bij <5 kan hij nog winn. Ik verwacht een 10 sec penalty voor HAM
Klote voor Ocon. Helaas geen idee hoe hij gevochten heeft voor die P3/4. Het was volgens de regie belangrijker om Max en Lewis uit te zien rollen.
Exact wat ik dacht.Joosie200 schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:42:
Let's keep on pushing into Max Zeker?
I am the great Cornholio!
Is niet genoeg, Max heeft ook nog 5 staan.DoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:42:
En nu 10 sec penalty voor Ham. 🖕
Da's dan in de grindbak ofzo?groggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:41:
Wie vangt Max op na de race anders wordt het weer oud Hollands verstappen vechten
Wel opvallend rustig Max,
[ Voor 6% gewijzigd door SadisticPanda op 05-12-2021 20:43 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Schiet je niks mee op, want Max heeft er 5DoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:42:
Okay. Dat was de praktijk. Nu de politiek
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als Netflix nou deze race zonder aanpassingen erin zet kan het zo mee
Met de 5s van Max maakt dat niets uit.DoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:42:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Volgende week dan maar een torpedo voor 5 seconden?
Als je er beide afknalt is de titel ook binnen.
Als je er beide afknalt is de titel ook binnen.
Op een enkele 'OK' na helemaal niks op de radio door Max richting GP.
That's the spirit!The_Scarabial schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:42:
VER goede race van P3 naar P2, is +1!
Bij 10 sec penalty loopt Max toch maar 5 in (zelf ook +5) heb je dus niets aan. Beter 5 plaatsen volgende week.
Benieuwd hoe gezellig het wordt op het podium.
WTF Heb ik de afgelopen 2 uur gekeken

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
na 8 keer het maximale te hebben gehaald moet het toch ook wel vervelen.Joris748 schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:42:
En het erge is dat we de komende 40 jaar niet van Toto af zijn. Die gaat net zo lang door als Bernie.
'At least the fans have a clear mind about racing'
aldus Max tegenover F1TV over DOTD
aldus Max tegenover F1TV over DOTD
Als de FIA volgend jaar niet op de schop gaat weet ik niet of ik hier nog voor wil betalen, hoop echt dat dit een onderzoek krijgt. Want wat hier allemaal gebeurde is ongelovelijk..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
10s straf doet hier niks omdat Max er ook nog een van 5s heeft.
Drive through kan omgezet worden in 20s.
Drive through kan omgezet worden in 20s.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-12-2021 20:44 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er kan nu wel podiumceremonie zijn maar de uitslag is toch pas definitief nadat de investigation is afgerond
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Vond die beuk erger dan Vettel in Baku op Hamilton.. dat was DT+10s
Kortsluiting hoor.. braketest
Kortsluiting hoor.. braketest
Tsja, Hamilton mag dus Max van de baan drukken, botsen in Max zonder enige penalty. Dit verzin je toch niet. Hamilton krijgt een waarschuwing, Max de straffen. Ook de fladderende onderdelen op zijn Mercedes was geen probleem. Blijft een lachertje, dit is geen oranje bril meer. Zijn grotere straffen gegeven om tegen iemand in te rijden.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
Honda aan zet, raketmotor voor 1 GP anders is het gelopen of moet je hopen op uitval van Hamilton wat niet gaat gebeuren.
En dan zijn er mensen die oprecht sympathie voor mensen als Hamilton en Wolff hebben. Je kan het je haast niet voorstellen.
Pff spannende race! Jammer dat Max niet de snelste ronde kon pakken! De 2e plaats is op zich nog niet per se vreemd...
Dat betekent dat Verstappen en Hamilton volgende week in Abu Dhabi in punten gelijk staan.
Oef!
Dat betekent dat Verstappen en Hamilton volgende week in Abu Dhabi in punten gelijk staan.
Oef!
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh wacht maar even totdat jullie Max zijn DoTD radio horen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat Max de volledige schuld van die aanrijding krijgt en een 5 posities gridstraf volgend weekend. Lewis lijkt met alles weg te komen...
Wat missen we Charlie Whiting in een race als deze…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alsof HAM überhaupt nog een straf gaat krijgen joh. Wat een puinzooi is dit zeg.
per aspera ad astra
Het is duidelijk, niemand mag Ham/Merc z'n kampioenschap afnemen, en als dat het geval is, dan ben je meteen exit F1 (hallo Rosberg).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als de FIA consequent was geweest was het nu niet zo spannend meer geweestLZ86 schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:43:
Beslist de FIA nu het WDC?
Wtf heb ik naar zitten kijken.
[removed]
Wat betekent dat hij niet gestraft zal worden.Rivanov schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:32:
Haha WTF? FIA vind nu borderline fout wat HAM deed?
How do you save a random generator ?
Waarom doet Red Bull hier niks aan, dit is toch totaal niet meer te verklaren?siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:44:
Tsja, Hamilton mag dus Max van de baan drukken, botsen in Max zonder enige penalty. Dit verzin je toch niet. Hamilton krijgt een waarschuwing, Max de straffen. Ook de fladderende onderdelen op zijn Mercedes was geen probleem. Blijft een lachertje, dit is geen oranje bril meer. Zijn grotere straffen gegeven om tegen iemand in te rijden.
Ik ben echt ziedend
Je kunt er zelf voor zorgen, dan win je op basis van meer race winsVerwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:44:
Honda aan zet, raketmotor voor 1 GP anders is het gelopen of moet je hopen op uitval van Hamilton wat niet gaat gebeuren.
Er is geen investigation meer gaande toch?Help!!!! schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:43:
Er kan nu wel podiumceremonie zijn maar de uitslag is toch pas definitief nadat de investigation is afgerond
Als ik een gokje mag doen, dan verandert er niets en blijft het zo...ook geen straf voor HAM ofzo.
Maar Hamilton beschadigt Verstappens auto toch? 5 of 10 seconden penalty is echt te weinig.
Verstappen had liever de harde band moeten plaatsen in de laatste stint.
Als ze dat zo aankondigen, dan ga ik snel popcorn regelen.KlaasjeNL schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:44:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat Max de volledige schuld van die aanrijding krijgt en een 5 posities gridstraf volgend weekend. Lewis lijkt met alles weg te komen...
Ik hoop dat Max volgende week Senna nadoet op Suzuka.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Jawel, na de race stond ergens in beeld dacht ikOaquasis schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:45:
[...]
Er is geen investigation meer gaande hoor...
Als ik een gokje mag doen, dan verandert er niets en blijft het zo...ook geen straf voor HAM ofzo.
Yup, maar had max gewonnen, ook imho.
Heel rare race
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Heb je Silverstone overgeslagen?RRCreations schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:45:
Maar Hamilton beschadigt Verstappens auto toch? 5 of 10 seconden penalty is echt te weinig.
Staat dat niet gewoon in het contract? Het zijn naar mijn weten ook (verkapte) sponsor verplichtingen, je kunt daar bijvoorbeeld niet weg blijven of de bokaal laten liggen.chevsticks schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:43:
Benieuwd hoe gezellig het wordt op het podium.
Verwijderd
Dan had hij die start niet gehad, is een gok geweest.RRCreations schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:45:
Maar die wingplate (of hoe t ook heet) kan dus ook wel weg. Hij ging alleen maar sneller zonder dat ding leek wel 😅
Die is er wel, tijdens de race stond er 'incident will be investigated after the race'.Oaquasis schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:45:
[...]
Er is geen investigation meer gaande hoor...
Was op Silverstone ook bijna niks waard, dus verwacht nu ook niet veel van de FIARRCreations schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:45:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tja, de gele banden hadden het niet gehouden.
Dus ondanks alles, zonder die gekkigheid, had Ham gewonnen.
Dus ondanks alles, zonder die gekkigheid, had Ham gewonnen.
Na de torpedo in Silverstone, nu weer dit.
Dit zaakje stinkt hard. En de FIA laat het allemaal gebeuren. Bah!
Volgende week HAM wdc op die merc baan. Totaal onverdiend.
Dit zaakje stinkt hard. En de FIA laat het allemaal gebeuren. Bah!
Volgende week HAM wdc op die merc baan. Totaal onverdiend.
Krijgt ie 5 seconden voor. Dat is precies de reden waarom ze nu niks doen. Wachten op de uitslag en zo voor je eigen fout als FIA niet door het stof te hoeven gaan.RRCreations schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:45:
Ik zou als Max doen volgende week wat Lewis nu deed. En dan on board: what's that guy doing, it's a brake test! En dan beide eraf kegelen, double KO en Max wint het kampioenschap.
It is what it is mate..Exocet schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:45:
[...]
Waarom doet Red Bull hier niks aan, dit is toch totaal niet meer te verklaren?
Ik ben echt ziedend
Kut helemaal de 5+ van verstappen vergeten. 😬
Kijk Hamilton het eens zwaar hebben.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Inderdaad, van beide heren rare dingen gezien hier. Ocon had hem wel mogen winnenSadisticPanda schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:45:
[...]
Yup, maar had max gewonnen, ook imho.
Heel rare race
Geen Naamverbastering aub
[ Voor 84% gewijzigd door Outerspace op 05-12-2021 20:57 ]
En aangezien Max een fantoom 5 seconde straf heeft kunnen ze Hamilton zonder prblemen 10 sec geven en dan wint ie nog. Op zijn minst reprimande en dan 10 plaatsen penalty voor de volgende race.Krukar schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:45:
[...]
Die is er wel, tijdens de race stond er 'incident will be investigated after the race'.
Laten we reëel zijn, Lewis was op het einde veel sneller. Meer zat er gewoon niet in.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Iedereen is gesloopt, mooi maar ook verontrustend om te zien.
Eigenlijk...zou ik best graag zien dat Red Bull zich terugtrekt uit het kampioenschap, met argumentatie. Gewoon vier lege boxen bij de volgende race.
Dan staat de FIA in hun ondergoed en is de GOAT zijn 8ste voor eeuwig besmeurd.
Ging die nu een 'zie mij eens zwaar hebben, ik moet bijna huilen' momentje doen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
RB doet er alles aan wat ze kunnen, dat je niet alles ziet.. sja.Exocet schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:45:
[...]
Waarom doet Red Bull hier niks aan, dit is toch totaal niet meer te verklaren?
Ik ben echt ziedend
Nou de Merc boys hebben gevochten als leeuwen, helemaal uitgeput
Ja eens hoor, ik gaf alleen aan dat dat onderzoek er wel issiggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:46:
[...]
En aangezien Max een fantoom 5 seconde straf heeft kunnen ze Hamilton zonder prblemen 10 sec geven en dan wint ie nog. Op zijn minst reprimande en dan 10 plaatsen penalty voor de volgende race.
Denk dat de diffuser van Max wel een optater heeft gehad. Ja ook de bandjes waren op. Geel was een gok.hoevenpe schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:46:
[...]
Laten we reëel zijn, Lewis was op het einde veel sneller. Meer zat er gewoon niet in.
Zonder het vuile spel hadden ze ook wel gewonnen. Dus heel apart dat ze het zo spelen. Heel apart dit allemaal.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit bewijst maar weer eens hoe hard hij voor deze titel gevochten heeftdutchgio schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:46:
Mr. Long Covid heeft het er maar moeilijk mee.

P2 was zonder de onzin al het maximale.hoevenpe schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:46:
[...]
I have no special talent. I am only passionately curious.
En dat met een compleet kapotte voorvleugel. 🤔hoevenpe schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:46:
[...]
Maar wat een sterk spul voorop bij HAM. Twee hele serieuze klappen erop en de schade is beperkt.readytoflow schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:45:
Maar die wingplate (of hoe t ook heet) kan dus ook wel weg. Hij ging alleen maar sneller zonder dat ding leek wel 😅
Boo’s voor Max
Achteraf was de gele band niet goed, omdat je constant onder druk stond. Maarja achteraf is makkelijkhoevenpe schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:46:
[...]
Ze hoopten denk ik op SC ofzo.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 05-12-2021 20:48 ]
Juist, Max had enkel gewonnen als 'ie alle geluk van de wereld had gehad. Dat ie P2 eindigt is al mazzel op zich, had heel anders kunnen aflopen..hoevenpe schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:46:
[...]
Haha die kop van Bottas.
“Really?”
“Really?”
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat was racen op het randje, dit is gewoon oerdom van HAM.
Precies. Tijd voor een koekje van eigen deeg in de laatste race. Lewis komt overal mee weg.Slavy schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:45:
Ik hoop dat Max volgende week Senna nadoet op Suzuka.
Bellen met de FIA is heel vermoeiend jaHumma Kavula schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:47:
Nou de Merc boys hebben gevochten als leeuwen, helemaal uitgeput
Sorry maar lijkt steeds meer op een groot toneelstuk van hem ..Spotmatic schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:46:
Kijk Hamilton het eens zwaar hebben.
Boegeroep bij Max?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Gaat de sport niet veranderen.Amphiebietje schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:47:
Eigenlijk...zou ik best graag zien dat Red Bull zich terugtrekt uit het kampioenschap, met argumentatie. Gewoon vier lege boxen bij de volgende race.
Volgens mij heeft Max geen fans in Saudi, maar gelukkig gaan we daar niet zo snel op vakantie.
Sky Sports natuurlijk helemaal lyrisch.
Mooiste race ooit! Hard racen van beiden! Drama zoals het hoort!
Scores gelijk...hoe mooi wil je het hebben!?!
Ik vind er niets aan. Wat een farce, dit circuit.
En ze mogen ook nog wel eens wat onderzoek doen naar hoe de voorvleugels het beste werken, want met schade eraan rijdt HAM de beste rondes. Net zoals hij altijd doet met z'n "muh dead tyres, man."
Mooiste race ooit! Hard racen van beiden! Drama zoals het hoort!
Scores gelijk...hoe mooi wil je het hebben!?!
Ik vind er niets aan. Wat een farce, dit circuit.
En ze mogen ook nog wel eens wat onderzoek doen naar hoe de voorvleugels het beste werken, want met schade eraan rijdt HAM de beste rondes. Net zoals hij altijd doet met z'n "muh dead tyres, man."
Eat the bugs, live in a pod
Dat waren nog wel de meest normale zaken tijdens de raceplizz schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:46:
[...]
Dat vraag ik mij ook af. Het was virtual safety car , rode vlag, crash, rode vlag en crash.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Boeit hem niks.ZeRoC00L schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:48:
Boegeroep bij Max?
Dus, positie teruggegeven door Max vanwege gaining an advantage in bocht 1, Ham wil em niet en rijdt achterop. Max vervolgens 5 sec penalty.
#hoedan
#hoedan
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |