Maar koopt Mercedes de FIA om dan?
Of zijn die gewoon sneue reacties?
Ik vraag dit voor een vriend.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
PSN: xMaurice93
10 welDoubleDutch schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:36:
5sec penalty heeft bij Ham toch geen zin meer, een lekke band zou mooi zijn.
En wie zijn fout is het dan?ricardo246 schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:36:
[...]
Ik gok dat HAM niet wist dat VER hem voorbij wilde laten, dus die was in shock toen die in het midden vd baan in de ankers ging.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Dus Ham dadelijk 10 sec penalty en dan is alles opgelost. FIA is dan het mannetje en Max het haasje.FunkyTrip schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:35:
Bij iemand achterop knallen zal wel 10s zijn minstens. Jammer dat Max niet binnen 5s kan blijven met door zijn banden
Daar kan Perez niet veel aan doen hè..zerocool82 schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:37:
En weer een GP waar je weer helemaal niets hebt aan PER...
Flickr PSN ID= cheironnl
#blessed - die 8x moet er hoe dan ook komen, en of je nou je tegenstander van de baan rijdt (weer) dat maakt niet uit.Amphiebietje schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:31:
Hoppa, TV uit. Ik hoef deze vuilnis niet te zien. Laatste race ga ik ook niet kijken.
![]()
![]()
![]()
ping 127.212.23.124
Verstappen week niet uit?chevsticks schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:37:
[...]
Ik verwacht dan ook helemaal niks van die actie. Verstappen deed het ook raar qua hoe hij uitweek.
Dat denk ik helaas ook, gele band was wel een gok.TommyGun schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:37:
Had Max toch niet gehouden met die banden en zonder SC denk ik
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
In de e-mails van TotoFreakNL schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:37:
Cloud ☁️
Dat zijn behoorlijke ankers hoor
I have no special talent. I am only passionately curious.
Sorry hoor, maar met het reactievermogen van een F1 coureur had hij alle ruimte om uit te wijken.ricardo246 schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:36:
[...]
Ik gok dat HAM niet wist dat VER hem voorbij wilde laten, dus die was in shock toen die in het midden vd baan in de ankers ging.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Bewust keihard inhouden is vuil rijden van VER ( had die even op rem geduwt, dan zag HAM dat die vertraagde), nu smijt hij 5 versnellingen terug, das gewoon de handrem erop) met iemand zo kort op jeMaurice079 schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:35:
Het is wel echt extreem discutabel dat ze het geval van Hamilton achterop Max na de race beoordelen. Dat lijkt een gevalletje doofpot.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
10 ook niet, VER heeft ook 5 seconde penalty.
De lokale oliejseik heeft op Mercedes ingezet en betaald nu zijn gelijk.FreakNL schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:37:
Ik snap dat je een hekel aan verstappen hebt, dat is nu wel duidelijk. Maar Lewis raced op precies dezelfde manier, dat heb je toch hopelijk ook wel door?PjotrStroganov schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:37:
[...]
Verstappen laat em in meerdere races opzettelijk wijd lopen om een positie te behouden.
Hamilton kon er links en rechts langs. Hij doet dat niet en dan gaat max naar links om hem er voorbij te laten. Hamilton moet gewoon een dikke straf krijgen hier voor het bewust proberen Max een lekke band te geven.chevsticks schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:37:
[...]
Ik verwacht dan ook helemaal niks van die actie. Verstappen deed het ook raar qua hoe hij uitweek.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 4% gewijzigd door soundtrack op 05-12-2021 20:38 ]
Dat doet zowel Verstappen als Hamilton, blijkbaar acceptabelPjotrStroganov schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:37:
[...]
Verstappen laat em in meerdere races opzettelijk wijd lopen om een positie te behouden.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Kan daar niet eens een onderzoeksjournalist induiken dan?Amphiebietje schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:37:
[...]
Omkoping. Geldelijk dan wel anders. Corrupte puinzooi daarzo.
Door het hele gedoe tussen RB/Mercedes, ben ik OCO helemaal vergeten.tuinïnen schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:38:
Ocon wel top hoor
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
"When you grow up your heart dies"
Flickr PSN ID= cheironnl
F1TV geeft ook de mogelijkheid om zonder commentaar te kijken. Tip van flip.soulcrusher schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:39:
F1TV is ook niet uit te staan vandaag zeg. Ziggo is té pro Max maar F1TV is echt té pro Hamilton terwijl zij wereldwijde broadcasters zijn. Hamilton doet alles prima en Max doet alles fout.
Het is en blijft Sky commentaar.soulcrusher schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:39:
F1TV is ook niet uit te staan vandaag zeg. Ziggo is té pro Max maar F1TV is echt té pro Hamilton terwijl zij wereldwijde broadcasters zijn. Hamilton doet alles prima en Max doet alles fout.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 27% gewijzigd door SadisticPanda op 05-12-2021 20:41 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ze snapten helemaal niets van Hamilton dat hij niet inhaalde.soulcrusher schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:39:
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Lijkt de FIA wel dan.soulcrusher schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:39:
Verwijderd
Yeah en ook wel te begrijpen dat Rosberg gestopt is na zijn WK titel.vhal schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:39:
Na zulke races mis je wel de restingroom na afloop. Ik ben bang dat er dan geen petjes gegooid gaan worden
In de laatste ronde bestaat enkel de raceleidercheiron schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:39:
He regie, er is een gevecht voor P3...
Dit.Zewatanejo schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:39:
HAM wilde VER gewoon niet voorbij omdat VER dan in de drs zou komen....
F1TV is gewoon skysport. Tuurlijk zijn die op handen van Lewis.soulcrusher schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:39:
Max heeft die race vorig jaar gewonnen dus er kan van alles gebeuren... Zo gek als vandaag zal het niet worden denk ik.desalniettemin schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:39:
Gelijke stand. Komt echt op volgende week aan.
"When you grow up your heart dies"
In de beelden van bovenaf zag je heel goed dat ook HAM al volop aan het inhouden was. Hij is er op gereden op het moment dat hij links wou inhalen, alsof hij te snel op het gas ging. In die herhaling was dit toch overduidelijk 100% HAM die in de fout ging.SadisticPanda schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:38:
[...]
Bewust keihard inhouden is vuil rijden van VER ( had die even op rem geduwt, dan zag HAM dat die vertraagde), nu smijt hij 5 versnellingen terug, das gewoon de handrem erop) met iemand zo kort op je
Nope, Max is ‘like clockwork’ zo doorzichtig in dit soort dingen. Sinds zijn TR tijd.chevsticks schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:38:
[...]
Ik snap dat je een hekel aan verstappen hebt, dat is nu wel duidelijk. Maar Lewis raced op precies dezelfde manier, dat heb je toch hopelijk ook wel door?
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Is niet genoeg, Max heeft ook nog +5 secdutchgio schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:40:
10+ seconden zou wel terecht zijn, zo verdien je het niet om te winnen
Heb je met je ogen dicht gekeken?SadisticPanda schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:38:
[...]
Bewust keihard inhouden is vuil rijden van VER ( had die even op rem geduwt, dan zag HAM dat die vertraagde), nu smijt hij 5 versnellingen terug, das gewoon de handrem erop) met iemand zo kort op je
Atlas#22744
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Je bedoelt die move waar HAM bekend om is en altijd doet.PjotrStroganov schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:37:
[...]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Max had deze race volgens mij meer mazzel. 2 plekken cadeau na een rode vlag.desalniettemin schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:37:
Hamilton heeft altijd mazzel. Ik had het er nog over vrijdag met een collega dat er wat zou gebeuren waardoor Hamilton deze zou winnen. Hellas het is niet anders.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jouw opmerkingen ookPjotrStroganov schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:40:
[...]
Nope, Max is ‘like clockwork’ zo doorzichtig in dit soort dingen. Sinds zijn TR tijd.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Oude tijden...hoevenpe schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:41:
HAM-VER-BOT
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Nou,ZeRoC00L schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:37:
Al dat gezeur over safety car, rode vlaggen en vsc, dit wordt gewoon een saaie optocht….
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Het regelementenboekje kan de prullenbak in. Dat is vandaag toch wel bewezen.readytoflow schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:34:
Gelopen. Uitrijden. Regelementenboekje weer goed bestuderen voor de volgende race. Is belangrijker dan de auto’s
Momenteel.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq