Ham hijgt al in de nek bij Max ......
F1TV ook niks bijzonders...Rivanov schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:53:
Wat is dat voor teller linksboven op Ziggo kanaal 14?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Gaat Max ‘m uitrijden op geel? Bij nog een pitstop valt ie ver terug.
De rondes?Rivanov schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:53:
Lewis loopt heel hard maar heb hem al twee foutjes / correcties zien maken. Hard aan het pushen?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ook bij F1TV. Is denk ik een secondemeter van de FOM.Rivanov schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:53:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DRS nu active, HAM er gelukkig weer buiten.
Ik gok een framecounterRivanov schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:53:
Frame counter, per ongeluk waarschijnlijk.Rivanov schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:53:
De hoeveelheid rondjes?Rivanov schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:53:
VER nu de banden eindelijk op temperatuur?
Dan moet Ham niet inhalen, dan crasht MAX toch onder de druk wel ergenssNielz123 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:52:
Dit is ook niet eerlijk. Als ham zo dicht achter Max zit kan die afkijken hoe het echt moet
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Ja dat zei Max toch, performance issues?Gemini NL schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:52:
Toch wel zorgelijk dat hij op medium banden in vrije lucht niet weg loopt van Hamilton.. die geen DRS heeft.
Over 10 ronden heeft hij gratis stop tov de rest.pietr schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:53:
Gaat Max ‘m uitrijden op geel? Bij nog een pitstop valt ie ver terug.
Paar foutloze rondjes en Hamilton is er zo voorbij. Benieuwd hoe lang dat duurt en of ze er dan beiden vanaf gaan.Dentist schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:53:
DRS nu active, HAM er gelukkig weer buiten.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Max kan dit niet volhouden denk ik.
Als dit met Wit was. Kon hij HAM net misschien buiten DRS houden tot het einde.
Maar Max moet nog een keer wisselen. Medium houdt dit toch niet vol?
Als dit met Wit was. Kon hij HAM net misschien buiten DRS houden tot het einde.
Maar Max moet nog een keer wisselen. Medium houdt dit toch niet vol?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Alsof dit topic gemakkelijker te volgen valt dan de TVStefanVerkerk schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:52:
[...]
Als je iets mist of niet goed verstaat kun je het hier teruglezen
SC.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Next..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Yellowrenegrunn schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:54:
Wat een kampioensgevecht dit zo...
Wordt gewoon op DRS erlangs op het rechte stuk, zonder issues verwacht ik.siggy schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:54:
[...]
Paar foutloze rondjes en Hamilton is er zo voorbij. Benieuwd hoe lang dat duurt en of ze er dan beiden vanaf gaan.
Zouden haarscheurtjes van de touche die voorvleugel niet kunnen laten ontploffen na een goede hit op een curb? Please?
Here we go again..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
14 december.Kenny_026 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:55:
Gents, tot hoe laat racen we?
Gaan we weer.....Gele vlag....
Goed fikkie hoor
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Met de vlam in de pijp? Ehm in de remmen bij Yuuki.
Laat Max maar snel wisselen naar harde band. Pitstop voor de helft van de normale tijd.
Laat Max maar snel wisselen naar harde band. Pitstop voor de helft van de normale tijd.
Wat een race dit.
Hoe gaat dat met die mediums van Max nu uitpakken vs de hard van Lewis….
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En nu kan je die mediums uitrekken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Arme Vettel!
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Deze VSC is wel gunstig voor Max voor de banden als ik het goed heb. Kan de stint van Max verlengen.
Vettel verwacht gewoon dat Tsunoda verdwijnt.
Hopelijk valt de schade mee en is het enkel de vleugel?
Maar goed dat jij niet bij RBR werktJoosie200 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:56:
Is hij wel z'n track position kwijt.Joosie200 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:56:
Daar zit ook mijn angstDe_Bastaard schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:56:
Wat een race dit.
SAI tegen LEC: ahw sorry man... doeiiii
Mag het al?
Well done, Jeddah
Well done, Jeddah
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nu weer virtual safetycar en weer lage snelheid, op deze manier houden de banden het misschien wel...
Formula 1 races – aside from Monaco – take place across 305km and usually last around 90 minutes, with a time limit of two hours.
Leclerc mag Sainz wel voorlaten.....
23:10.Kenny_026 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:55:
Gents, tot hoe laat racen we?
Maar serieus, een race mag toch maar 'zo lang' duren? En de auto's hebben ook maar beperkte fuel.
[ Voor 24% gewijzigd door HollowGamer op 05-12-2021 19:58 ]
Green flag we racen weerdutchgio schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:57:
Nu weer virtual safetycar en weer lage snelheid, op deze manier houden de banden het misschien wel...
*Nascar entered the chat.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Wordt die achteruit versnelling in een F1 ook eens gebruikt
Dit wordt echt een clash of the titans.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Helft van de rondes gereden, gaat nog even duren…
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Hamilton rijdt op rechte stuk zonder DRS 2a3 tienden van Verstappen af.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kan Max uitrijden op geel? Nog 25 ronden te gaan -_-
Bijna 20hHKLM_ schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:58:
Hoe zit het met de tijd?
FIA: tijd is toch maar het begrip dat wij er zelf aan gevenHKLM_ schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:58:
Hoe zit het met de tijd?
Vraag ik me ook af aangezien een race maar 2 uur mag duren toch?HKLM_ schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:58:
Hoe zit het met de tijd?
Fixed the typo.Spotmatic schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:58:
Dit wordt echt een crash of the titans.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Het is nu bijna 20:00HKLM_ schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:58:
Hoe zit het met de tijd?
Vaak bu'j te bang!
Toch bizar dat als Ham op een of andere manier uitvalt Verstappen virtual het kampioenschap binnen heeft...
2 uur rijden. 4 uur mag het totale event zijn.Kenny_026 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:59:
[...]
Vraag ik me ook af aangezien een race maar 2 uur mag duren toch?
Ik verwacht dat Red Bull ook wel weet dat ze het niet gaan houden tegen Lewis hier. Dus naar rode band vlak voor het einde en de FL pakken.RRCreations schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:58:
Kan Max uitrijden op geel? Nog 25 ronden te gaan -_-
Idd,lekker simpel tijd winnen.Quad schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:58:
Hamilton rijdt op rechte stuk zonder DRS 2a3 tienden van Verstappen af.
Spa enters the chat.Kenny_026 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:59:
[...]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Even opgezocht welke wedstrijd dit seizoen de meeste DNFs had. Dat was Wikipedia: 2021 Hungarian Grand Prix met zes retirements dus dit valt nog wel mee.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
die 2 uur is exclusief tijd van eventuele rode vlaggen zover ik weetKenny_026 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:59:
[...]
VER heeft niets te verliezen, als hij hier 2e eindigt achter HAM valt de beslissing in Abu Dhabi, dus als zn Medium banden er aan gaan, gewoon pitten en alsnog makkelijke P2 finishen
Kijk mensenrechten zijn belangrijk enzo... Maar dit is toch wel een hele leuke race!
Nou Yuki.. even ongunstig Ham ophouden graag.
ja maar met deze zeer snelle MERC maakt hij in Abu Dhabi toch geen kans ? Als het zo gaat wordt HAM daar ook gewoon 1.The_Scarabial schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:59:
VER heeft niets te verliezen, als hij hier 2e eindigt achter HAM valt de beslissing in Abu Dhabi, dus als zn Medium banden er aan gaan, gewoon pitten en alsnog makkelijke P2 finishen
Hamilton ben jij het?Gemini NL schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:00:
Kijk mensenrechten zijn belangrijk enzo... Maar dit is toch wel een hele leuke race!
Pff dat onderdeel van VET op de baan..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
That didn't age well.Justevo schreef op zondag 5 december 2021 @ 20:00:
Nou Yuki.. even ongunstig Ham ophouden graag.
En toch. Ik heb t op HAM p1 en VER p2 staan. Maar die gele band was wel slim qua start.
Tsunoday penalty vind ik weer zo makkelijk. Moet ie zichzelf dan maar in lucht oplossen....
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |