Ik hou het niet meer hoor
Goeie deal voor RBR.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat een gek is Max ook weer zeg.. Holy !
Skysports nu wel lyrisch over de VER actie, toch minder gekleurd dan gedacht
Goed verdedigd van ocon
DUGG
Goede racedirector he, die Masi
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Tuurlijk, die auto is eenmaal langzamer en Mercedes.dutchgio schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:46:
Ocon laat het wel makkelijk gaan
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ah tuurlijk! Bij RBR gaan ze uit van nog een SC vandaar geel wrs?
Tsja Mercedes juinior. Gaat zowat van het gas af lijkt het.dutchgio schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:46:
Ocon laat het wel makkelijk gaan
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Zou HAM nog damage hebben? Kwamen wel aardig wat vonken vanaf.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Tell Ocon to defend like a li...
Nevermind
Nevermind
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
OCO en HAM touche
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat vraag ik me ook afJackson6 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:47:
Maar gaat mag het redden op die gele band
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Dit verschil was wel heel groot, die liet de deur gewoon open staanQuad schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:47:
[...]
Tuurlijk, die auto is eenmaal langzamer en Mercedes.
Oersterke vleugel wel van Hamilton
Lijkt me een straf dan toch?Rivanov schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:47:
OCO en HAM touche
Komt nog wel een SC.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nu gewoon 30 ronden SC.Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:48:
Nu geen rode vlag meer en laat de gele bandjes het uithouden!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In een vat met Red Bull gevallentuinïnen schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:48:
DUGG
Zijn daar beelden van?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Wat een idioot geluk. Geen lekke band voor Ocon, geen enkele schade aan de vleugel.tuinïnen schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:48:
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Lewis heeft de pace in elk geval. Die gaat het zodadelijk wel weer proberen
PSN: xMaurice93
In de 1e bocht na een herstart? Nee.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Max weer super veel risico en Lewis laat ‘m leven door conservatief te zijn.
Wordt 't nog volledige race?
Of tijdslimiet. Hoe zit dat met code rood.
Of tijdslimiet. Hoe zit dat met code rood.
Haters everywhere but I don’t really care
Das de flex.tuinïnen schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:48:
Moeten we een crowdfunding starten voor iedereen in dit topic zodat iedereen aan de valium kan?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Erm zie herstart nummer 2?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Max is wel geweldige coureur hoor! Ik ben alleen benieuwd of Max het redt op de gele band tegen wit van Hamilton…
Jawel. 2 uur maxautje schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:49:
Race tijd telt niet door onder code rood, toch?
Volg je bankbiljetten
Klopt. De race heeft een maximale tijdsduur die hij mag hebben maar dat wordt makkelijk gered...autje schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:49:
Race tijd telt niet door onder code rood, toch?
"When you grow up your heart dies"
Ik gok degene van Silverstone zonder verwijderde posts.Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:49:
Wat is het record van het aantal pagina’s in een F1 thread?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh dat gaan we hier bij lange na niet halen.Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:49:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nog geen nieuws over Bottas en Hamilton hun gedrag tijdens de safety car?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die van Brazilië 2021 gok ik zo.Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:49:
Max mist vermogen…
Hangt af van het aantal Posts per pagina…Verwijderd schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:49:
Volg je bankbiljetten
Noted.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:50:
[...]
Oh dat gaan we hier bij lange na niet halen.
www.google.nl
Max klaagt over lack of power..
Ik gok Oostenrijk met dat akkefietje met LeclercDaniëlWW2 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:50:
[...]
Oh dat gaan we hier bij lange na niet halen.
Sowieso schrijf je zo!
Dat zijn codesViperTim schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:50:
Lack of power
What will be the quickest route to the #SaudiArabiaGP finish line? 🏁 🔮 #F1 #Fit4F1 #Formula1 #Pirelli pic.twitter.com/GkaZMD0nsK
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) 5 december 2021
Pirelli gaat er vanuit dat 25 ronden toch wel het meest optimale is voor geel. Als er nog ergens een ronde of 5 SC komt + wat extra tyre management, moet het denk ik wel lukken. Maar tis wel een gok.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het was de batterij.
GP - that's just topping up. Nothing to worry about.
Yes.wokkelz schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:50:
Gaat ham dit uitrijden op een witte band?
HAM niet in DRS bij VER, terwijl VER klaagt over gebrek aan power. Is dat codetaal voor iets?
Ik denl dat Hamilton zijn hards er doorheen gaat jagen door druk.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Maargoed, nu beide Hazen eruit zijn geen rode vlaggen meer svp?
Komt door de batterij die bijna vol is soort bugMektheb schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:50:
Lack of power?
Cloud ☁️
Hamilton lijkt bloedsnel. Gaat niet lang duren dit
Is dat een Hamilton “lack of power” en rij 5x fastest lap achter elkaar?
Super start van HAM maar wat een kut verdededing van HAM. Domste wat je kan doen je volledig voor je achterligger smijten, leg je gans de baan open en maak je plaats.
Deed BoTtas beter bij eerste start.
Deed BoTtas beter bij eerste start.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
En ook geen blauwe vlaggen meer.iThinkSo schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:51:
Maargoed, nu beide Hazen eruit zijn geen rode vlaggen meer svp?
Ja op wit dat geeft zorgen.....Maurice079 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:51:
Lack of power en toch doorstampen. Max doet een Lewis on board over hoe slecht zijn banden zijn terwijl ie FL doet?
Eindelijk… dit willen we zien… Max en Lewis in een 1 op 1 gevecht …
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hamilton kan Max constant onder druk houden. En dan op compound harder, wordt lastig denk ik voor Max.
HAM lijkt me veel sneller. Ik gok dat hij er nog wel voorbij gaat.Slavy schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:51:
Ik denl dat Hamilton zijn hards er doorheen gaat jagen door druk.
Raketmotor is aangezet gok ik.Maurice079 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:51:
Verwijderd
Pff ik wil de TV uitzetten en straks een een berichtje krijgen dat Max heeft gewonnen
Te spannend!
Toch wel zorgelijk dat hij op medium banden in vrije lucht niet weg loopt van Hamilton.. die geen DRS heeft.
Wat is die Giovinazzi situatie trouwens
7e? Wtf
Vaak bu'j te bang!
Max z’n vermogen weer terug zo te zien.
Die raket van Hamilton gaat zo gewoon op standje 11 hoor, met DRS is hij er binnen een rondje of 5 voorbij.
Wat? VER rijdt nog wat sneller dusMaurice079 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:51:
Ja. "Ik zet ff de snelste raceronde neer."U123456 schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:51:
HAM niet in DRS bij VER, terwijl VER klaagt over gebrek aan power. Is dat codetaal voor iets?
Je zou haast denken dat hij hem bewust even maakt.Montaner schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:51:
Is dat een Hamilton “lack of power” en rij 5x fastest lap achter elkaar?
Als je iets mist of niet goed verstaat kun je het hier teruglezenTwixie schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:51:
Waarom zit iedereen hier eigenlijk te herhalen wat we met zijn allen ook wel horen op TV ?
Iedereen is aan het solliciteren om bij NENT te werken volgend jaar.Twixie schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:51:
Waarom zit iedereen hier eigenlijk te herhalen wat we met zijn allen ook wel horen op TV ?
Dit is ook niet eerlijk. Als ham zo dicht achter Max zit kan die afkijken hoe het echt moet
Wat is dat voor teller linksboven op Ziggo kanaal 14?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |