Sad but true.desalniettemin schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:03:
[...]
En hij heeft altijd mazzel en bij Mercedes gaat er bijna nooit wat stuk. En zeker aan de wagen van Hamilton niet.
Nee, want BottasLoekoe schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:03:
Geweldig!! Zure straf, maar Hamilton moest vorige week van P19 ook naar voren. Max heeft een betere auto dan alle auto's voor hem, en is een van de twee beste coureurs op de grid. In normale GPs zet hij de auto's voor hem zo ongeveer op een ronde, op Bottas na. P2 is gewoon realistisch en als Bottas de dag van zijn leven heeft P3, en dan is er de komende grand prixs nog van alles mogelijk. Net als vandaag van alles mogelijk is.
Met tegenslag omgaan is inherent onderdeel van topsport. Max kan dat als geen ander. Let's gooo!
Als hij die start herhaalt heeft hij Mazepin voor het einde van de 2e ronde al ingehaald
Nou dit mag ook niet echt een verrassing genoemd worden.
Vind het verder prima, alleen maar meer kans op inhaal-acties wb. Max.
Kijk sowieso wel uit naar de race en ga elke ronde superhard klappen voor HAM en z'n 'awareness raising helmet'
Vind het verder prima, alleen maar meer kans op inhaal-acties wb. Max.
Kijk sowieso wel uit naar de race en ga elke ronde superhard klappen voor HAM en z'n 'awareness raising helmet'
En de anderen, je kunt je banden maar 1 keer investeren. Max kan vandaag veel punten verliezen. Hij heeft niet de rocket van Hamilton.Vos schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:04:
[...]
Nee, want BottasWel vermakelijk verder ja voor de race.
een treffende spreuk
Ik kan me geen enkel argument bedenken waarom dit niet eens anders zou kunnen zijn. Dit is drogreden van het hellend vlak: er ten onrechte vanuit gaan dat resultaten uit het verleden garanties bieden voor de toekomst. Die pech van Bottas kan Hamilton zomaar overkomen, waarom niet? Net als dat het Verstappen kan overkomen, overigens. Nog 3 grand prixs te gaan, we hebben gekkere dingen meegemaakt dit seizoen.desalniettemin schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:03:
[...]
En hij heeft altijd mazzel en bij Mercedes gaat er bijna nooit wat stuk. En zeker aan de wagen van Hamilton niet.
Hamilton had lekke band en wint de race, Max lekke band, helemaal niets.Loekoe schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:05:
[...]
Ik kan me geen enkel argument bedenken waarom dit niet eens anders zou kunnen zijn. Dit is drogreden van het hellend vlak: er ten onrechte vanuit gaan dat resultaten uit het verleden garanties bieden voor de toekomst. Die pech van Bottas kan Hamilton zomaar overkomen, waarom niet? Net als dat het Verstappen kan overkomen, overigens. Nog 3 grand prixs te gaan, we hebben gekkere dingen meegemaakt dit seizoen.
Laten we gewoon van de race genieten. Het vuur is aan, de olie is erop gegoten. Nu gewoon racen
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik hoop de laatse race op een vastzittende wielmoer.desalniettemin schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:06:
[...]
Hamilton had lekke band en wint de race, Max lekke band, helemaal niets.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ja, goed: dat is het verleden. Maar dat zegt niks over soortgelijke incidenten in de toekomst, toch? Ik geloof niet zo dat dit soort dingen in de sterren staan geschreven.. Iedereen kan ongeluk meemaken, Hamilton bezit geen superpowers om dat te voorkomen. Dat het tot nu toe mee 'lijkt' te vallen met zijn pech (ik betwijfel dit overigens), zegt echt niks over deze grand prix. De gebeurtenissen gaan zich weer opnieuw ontvouwen..desalniettemin schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:06:
[...]
Hamilton had lekke band en wint de race, Max lekke band, helemaal niets.
Hamilton heeft regelmatig een minder goede start, de pitstops bij Mercedes lopen meestal iets minder vlot, er worden ook al wel eens foutjes gemaakt (did I leave the magic on?), ... Zeggen dat ie nooit eens problemen heeft of dat het altijd goed gaat is gewoon fout.desalniettemin schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:03:
[...]
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Wederom een domme actie van Max. Blijkbaar was Mexico (gele vlaggen situatie) niet genoeg om lering uit te trekken.
.
Maargoed laten we hopen op een entertaining race!
Ik verwacht helaas wel een boring race. Ik denk dat Lewis in niemandsland gaat rijden en de rest van het veld op 1 lap gaat zetten. Bottas verliest z'n 2e plek door een pitstop van 15 secChevy454 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:07:
Laten we gewoon van de race genieten. Het vuur is aan, de olie is erop gegoten. Nu gewoon racen
Ja, dat is waar. Daarom schreef ik ook P2/P3. Maar je hebt gelijk, ik was in beginsel net niet genuanceerd genoeg.Vos schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:04:
[...]
Nee, want BottasWel vermakelijk verder ja voor de race.
Het enige wat dit aan de race uitslag veranderd is dat Max ergens in ronde 3 of 4 Bottas heel makkelijk voorbij gaat om uiteindelijk tweede te worden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij ze echt niet gezien heeft. Maakt het niet minder fout, maar dat is net zo goed een optie. Ze hadden die vlaggen reflecterend moeten maken, zo in de schemer.Chefbierrr schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:09:
Wederom een domme actie van Max. Blijkbaar was Mexico (gele vlaggen situatie) niet genoeg om lering uit te trekken.
[...]
Ik verwacht helaas wel een boring race. Ik denk dat Lewis in niemandsland gaat rijden en de rest van het op 1 lap gaat zetten. Bottas verliest z'n 2e plek door een pitstop van 15 sec.
Eerlijk gezegd gaat het mij niet eens om of VER wint, het gaat mij er om dat gezien het continue gedonder met inconsistente straffen die soms pas uren of dagen na de overtreding komen en waarvan de zwaarte vaak af lijkt te hangen van de combinatie van de stewards bij een race, de slechte reglementen vol met gaten, de politieke spelletjes en persoonsverheerlijking etc. het kijken naar de F1 gewoon niet leuk meer is.D-e-n schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:56:
[...]
Ik vraag me ook af of die Zweden zich niet teveel rijk rekenen met de rechten. Als Verstappen zelfs met een seizoen als dit die titel niet wint zullen een hoop Nederlanders wellicht ook denken "laat maar, zinloos"
Andere raceseries hebben hier in veel mindere mate last van, dus het kan niet volledig aan de FIA liggen.
Maar stel nu dat. Is er in de historie ooit een Nederlander geweest die 2e werd in een kampioenschap?
Daily driver; MB R171 SLK280
Absoluut waar... Enige nuance van mijn kant ontbreekt ook welchevsticks schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:11:
[...]
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij ze echt niet gezien heeft. Maakt het niet minder fout, maar dat is net zo goed een optie. Ze hadden die vlaggen reflecterend moeten maken, zo in de schemer.
Zo werkt dat niet, dan ben je gewoon de eerste verliezer.mir4dor schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:11:
Maar stel nu dat. Is er in de historie ooit een Nederlander geweest die 2e werd in een kampioenschap?
bottas start op 5 wat ik gezien heb aan fia documentend0s schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:12:
Bottas toch op 6. Dat helpt.
Dan kan het dus ook zijn: 2. Appendix H of the Code states that flags and lights have the same meaning (and2. Appendix H of the Code states that flags and lights have the same meaning (and
hence a flag signal must be complied with).
hence a lights signal must be complied with).
/f/image/U3mY7hB5ARRXDvpUQj9DEWbz.png?f=fotoalbum_large)
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Overigens, in mijn ogen is Max ook wel koning om in de chaos terecht te komen. De kans dat die strandt in bocht 1 is denk ik groter dan dat Hamilton problemen gaat krijgen
Sainz geen penalty is echt absurd. Te bizar voor woorden. Knalt gewoon door, alleen door een foutje in de laatste bocht is het langzamer. Omfg.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Net bijgewerkt. Sainz op 5.hjvg schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:14:
[...]
bottas start op 5 wat ik gezien heb aan fia documenten
[ Voor 3% gewijzigd door d0s op 21-11-2021 14:15 ]
Final starting grid is Bottas 6hjvg schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:14:
[...]
bottas start op 5 wat ik gezien heb aan fia documenten
final and fia nou dat weten we volgende week pas
Begrijp ik maar ik dacht iets positiefs. Velen zijn erg boos hier lijkt tKenny_026 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:13:
[...]
Zo werkt dat niet, dan ben je gewoon de eerste verliezer.
Daily driver; MB R171 SLK280
Pitstops gaan wonderbaarlijk genoeg altijd fout bij Bottas.Blokker_1999 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:09:
[...]
Hamilton heeft regelmatig een minder goede start, de pitstops bij Mercedes lopen meestal iets minder vlot, er worden ook al wel eens foutjes gemaakt (did I leave the magic on?), ... Zeggen dat ie nooit eens problemen heeft of dat het altijd goed gaat is gewoon fout.
Stiekem hoop ik dat Gasley Hamilton torpedeert, ik weet dat het slecht is maar ik gun het HAM en Toto
Max pakt Bottas gewoon in de eerste bocht hoor
2e of 20e worden is net zo erg. Niets, helemaal niets heb je aan 2e worden.mir4dor schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:11:
Alonso 2de aan de start. Ik heb hoop dat hij Ham ophoudt ergens voor Max. Het mag ook erger dan dat zijn. Als Max maar wint
Of mag ik dit ook niet wensen hier.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Respectvol wensenMel33 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:17:
Alonso 2de aan de start. Ik heb hoop dat hij Ham ophoudt ergens voor Max. Het mag ook erger dan dat zijn. Als Max maar wint

Ik ga offline hier, allemaal een fijne race zo.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
HAM zijn motor zit vol oude spullen. Er zal vast wel iets gaan klappen of er geen zin meer in hebben. 
Het heeft er alle schijn van dat het tot op de laatste race aankomt. Kom maar op! Motor van Max op standje plof, het is toch de laatste race maar en P2 is een zekerheid.
Het heeft er alle schijn van dat het tot op de laatste race aankomt. Kom maar op! Motor van Max op standje plof, het is toch de laatste race maar en P2 is een zekerheid.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Alle max fans hebben gewoon een gevoel van onrechtvaardigheid. Dan heb je een Lewis wiens persoonlijkheid niet meehelpt een een Mercedes die gekke sprongen buiten de baan maakt een een zuur gevoel na de magistrale prestatie van Lewis vorige week. Daar rekende menig max fan, inclusief ikzelf, zich al rijk.mir4dor schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:16:
[...]
Begrijp ik maar ik dacht iets positiefs. Velen zijn erg boos hier lijkt t
Als Lewis kampioen wordt zit er gewoon een smet op voor iedereen die max een warm hart toedraagt.
Ben ik dan de enige die denkt: ja, Max gaat Bottas snel voorbij omdat Bottas vaak slechtere starts heeft, maar het wordt daarna weer bowlen?De_Bastaard schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:17:
Max pakt Bottas gewoon in de eerste bocht hoor

Als je (Bottas) 3 plaatsen gridstraf krijgt en op de grid wordt ingehaald door 4 mensen (Gasly, Alonso, Norris en Sainz)

erutangiS
Ik denk alleen maar
"Earn that seat Pierre!" hahahaha
Hahaha ik hoop het niet man.StefanVerkerk schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:20:
[...]
Ben ik dan de enige die denkt: ja, Max gaat Bottas snel voorbij omdat Bottas vaak slechtere starts heeft, maar het wordt daarna weer bowlen?
Dat Gasly hem er anders maar gewoon vol voorgooit ofzo. Hoeven niet eens te crashen maar een spin zou al lollig zijn. #yolo
[ Voor 17% gewijzigd door De_Bastaard op 21-11-2021 14:22 ]
Ik snap dat niet echt, Max (al vind ik eigenlijk het een grote blunder van het team, die hadden gewoon moeten roepen dat hij moest liften) maakt een fout en dus moet Lewis maar van de baan gereden worden 'het mag ook erger zijn dan dat', ben je nu een fan van de sport of niet? We hebben een fantastisch seizoen, waarin dat soort acties echt niet nodig zijn.Mel33 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:17:
Ik vind het allemaal wel vermakelijk, Dit seizoen was toch al spannend. kan een beetje extra spice van de startopstelling er ook nog wel bij.
tuurlijk niet gunstig voor max, maar volgende keer beter.
ora et labora
Ik denk dat je zn post een beetje verkeerd leestDennism schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:21:
[...]
Ik snap dat niet echt, Max (al vind ik eigenlijk het een grote blunder van het team, die hadden gewoon moeten roepen dat hij moest liften) maakt een fout en dus moet Lewis maar van de baan gereden worden 'het mag ook erger zijn dan dat', ben je nu een fan van de sport of niet? We hebben een fantastisch seizoen, waarin dat soort acties echt niet nodig zijn.
Je weet dat dit feitelijk gewoon onjuist is?MazeWing schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:17:
[...]
2e of 20e worden is net zo erg. Niets, helemaal niets heb je aan 2e worden.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Even een zijstapje. Welke brilliante geest heeft deze tribune verzonnen (Naast de hoofdtribune, maar naar achter geplaatst, zodat je niets ziet aankomen)?
Alsof Hamilton door de lui achter hem ingehaald gaat worden. Die rijdt zo gewoon een eenzame race aan kop hoor
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Het gaat erom dat je het veel eerlijker moet houden als steward zijnde, pak dan iedereen zijn tijd af ofzo. Maar niet met een halfbakken gelevlag situatie die discutabel isDennism schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:21:
[...]
Ik snap dat niet echt, Max (al vind ik eigenlijk het een grote blunder van het team, die hadden gewoon moeten roepen dat hij moest liften) maakt een fout en dus moet Lewis maar van de baan gereden worden 'het mag ook erger zijn dan dat', ben je nu een fan van de sport of niet? We hebben een fantastisch seizoen, waarin dat soort acties echt niet nodig zijn.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Moet je eens tegen een coureur zeggen 😊AtlAntA schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:23:
[...]
Je weet dat dit feitelijk gewoon onjuist is?
Er zijn dit seizoen niet veel "volgende keren" meer.mrc4nl schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:22:
Tuurlijk niet gunstig voor max, maar volgende keer beter.
Ja schandalige interpretatie, ik snap daar ook helemaal niks van, die zat gewoon full throttle...siggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:15:
Sainz geen penalty is echt absurd. Te bizar voor woorden. Knalt gewoon door, alleen door een foutje in de laatste bocht is het langzamer. Omfg.
Volgens mij zit Max ook aan de goede kant qua grip.StefanVerkerk schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:20:
[...]
Ben ik dan de enige die denkt: ja, Max gaat Bottas snel voorbij omdat Bottas vaak slechtere starts heeft, maar het wordt daarna weer bowlen?
Zoveelste dwaling van de stewards. Alsof ze het ervoor doen. Dus als RB een ander supersnelle sector voor Max had gegeven en gezegd 'kijk hij was langzamer', dan hadden ze dat moeten accepteren? Damn, absurder dan dit kan gewoon niet.Chefbierrr schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:26:
[...]
Ja schandalige interpretatie, ik snap daar ook helemaal niks van, die zat gewoon full throttle...
Bij Sky wordt aangegeven dat Bottas toch op 6 start en Sainz op 5... Schijnbaar een foutje in de provisional grid
Telemetrie, Sainz lift paar honderd meter na het incident.

https://twitter.com/AndyK...62117288157536257/photo/1

erutangiS
De oneven nummers zitten aan de goede kant, de even nummers aan de vuile kant. Gasly en Alonso op softs wordt interessant. Hamilton zal P1 willen verdedigen gok ik, maar zal ook weer geen onnodige risico's gaan nemen denk ik. Het zou dus niet gek zijn als Gasly of Alonso na de eerste paar bochten op P1 komt te staan, daarna gaat Hamilton er toch wel weer aan voorbij.Sinned123 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:26:
[...]
Volgens mij zit Max ook aan de goede kant qua grip.
Wat betreft Bottas, die staat dus aan de vuile zijde. Als die voorbij gegaan wordt door Max en Bottas 'verremt' zich per ongeluk weer, ja dan weten we het wel.

Ind Bottas moet ruilen met Sainz, wat een prutsers, het bewijst maar weer dat ze aan het prutsen zijn. 🤐Sinny schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:28:
Bij Sky wordt aangegeven dat Bottas toch op 6 start en Sainz op 5... Schijnbaar een foutje in de provisional grid
Nou ja, dit was allemaal te verwachten. Het voordeel is dat de teleurstelling eigenlijk al lang weg is en dat ik zin heb in deze volgens mij knotsgekke race start. Het kan alle kanten op gaan, zelfs voor HAM die niet perse aan het langste eind trekt van deze situatie. Tussen "geel-starters" en zijn teammaat was het veel veiliger geweest. Nu kan hij snel in de shit terechtkomen.
En nu is er geen protest meer mogelijk zeker omdat het te kort voor de start is.MrOleo schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:29:
Telemetrie, Sainz lift paar honderd meter na het incident.![]()
[Afbeelding]
Ik durf niks te voorspellen en als ik toch iets zou moeten bedenken zou het ham bot ver zijn. Inhalen is denk ik heel lastig. Ver zou bot in kunnen halen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Tja, ergens wist ik wel dat dit zou gebeuren. De manier waarop is weer eens alles behalve fraai en dat onderkennen de stewards eigenlijk ook wel, maar het is gebeurd.
Maar ik zie het niet zo slecht in. Het is verre van ideaal, maar al die auto's voor Verstappen maken geen schijn van kans in race pace. Bottas start nu ook aan de vuile kant en dan kan na bocht 1 wel eens voorbij zijn voor zijn "bedreiging". Niet alsof Bottas, Verstappen daadwerkelijk kan afhouden.
Komt bij dat juist de op soft startende Alonso en Gasly, nu net achter Hamilton staan. En juist hier zouden die zachte banden wel eens heel goed kunnen zijn voor die eerste ronde. Daarna gaat dat voordeel wegvallen en kan je beter die mediums hebben. Dat is de periode dat Verstappen een aantal inhaalacties zal moeten maken.
Voor Verstappen gaat die grotere achtervleugel ook helpen met bandenslijtage, snelheid door de bochten en een iets groter DRS effect zodra die open gaat. Laatste is misschien wel dat al die coureurs zich zullen beseffen dat ze Verstappen nooit lang tegen kunnen houden en het hun race alleen maar beïnvloed op deze baan met haar hoge slijtage. Ik zie een aantal gewoon half aan de kant gaan zoals vaker gebeurd.
Maar ik zie het niet zo slecht in. Het is verre van ideaal, maar al die auto's voor Verstappen maken geen schijn van kans in race pace. Bottas start nu ook aan de vuile kant en dan kan na bocht 1 wel eens voorbij zijn voor zijn "bedreiging". Niet alsof Bottas, Verstappen daadwerkelijk kan afhouden.
Komt bij dat juist de op soft startende Alonso en Gasly, nu net achter Hamilton staan. En juist hier zouden die zachte banden wel eens heel goed kunnen zijn voor die eerste ronde. Daarna gaat dat voordeel wegvallen en kan je beter die mediums hebben. Dat is de periode dat Verstappen een aantal inhaalacties zal moeten maken.
Voor Verstappen gaat die grotere achtervleugel ook helpen met bandenslijtage, snelheid door de bochten en een iets groter DRS effect zodra die open gaat. Laatste is misschien wel dat al die coureurs zich zullen beseffen dat ze Verstappen nooit lang tegen kunnen houden en het hun race alleen maar beïnvloed op deze baan met haar hoge slijtage. Ik zie een aantal gewoon half aan de kant gaan zoals vaker gebeurd.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik voorspel dat er iemand in de pit entry de muur raakt en de hele wedstrijd op z'n kop zet met een podium die niemand had verwacht. 😁
Je vergeet dat Max niet de overspeed op top speed heeft tov de merc. Hij zal het flink lastiger hebben om ervoorbij te komen.DaniëlWW2 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:33:
Tja, ergens wist ik wel dat dit zou gebeuren. De manier waarop is weer eens alles behalve fraai en dat onderkennen de stewards eigenlijk ook wel, maar het is gebeurd.
Verwijderd
Denk vooral "maar volgende keer beter" kijkend naar de laatste 7 jaar niet gaat gebeuren. Mercedes is gewoon oppermachtig, politiek sterk, sterke motor, chassis, coureurs en als het nodig is dan vinden ze extra snelheid zelfs wanneer je niet mag ontwikkelen. Bijna onmogelijk om van zo'n combinatie ooit te winnen.mrc4nl schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:22:
Ik vind het allemaal wel vermakelijk, Dit seizoen was toch al spannend. kan een beetje extra spice van de startopstelling er ook nog wel bij.
Het zou gewoon goed voor de sport zijn als iemand anders een keer WK pakt. Het is echt te hopen dat Ferrari volgend jaar wat gaat vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2021 14:37 ]
Mooi hoe Jos altijd in de "wij" en "we" vorm praat.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zag in de pre-race show Max en Fernando samen toch even een onderonsje hebben terwijl ze samen naar de vrachtwagen liepen voor het publieksrondje... Hopelijk kan Alonso nog wat betekenen voor Max..!
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Je vergeet dat er meer op een circuit is dan een recht stuk en een DRS klep.siggy schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:34:
[...]
Je vergeet dat Max niet de overspeed op top speed heeft tov de merc. Hij zal het flink lastiger hebben om ervoorbij te komen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zeker met deze pitstraat waar ze pas na een heel eind en een bocht van hun gas af hoeven...DoubleDutch schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:34:
Ik voorspel dat er iemand in de pits de muur raakt en de hele wedstrijd op z'n kop zet met een podium die niemand had verwacht. 😁
Hamilton heeft al redelijke ervaring met dat soort ongelukken, geloof ik.
Alonso gaat kijken of hij Hamilton kan aanvallen.
"Lewis is on the yellow, and pierre on the dirty side"
Misschien wordt dit wel vuurwerk
Geen idee, kijk geen Ziggo (off-topic)Kenny_026 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:26:
Van Gameren kan beter nadenken dan de FIA lijkt het….
Ik voorspel een strike van AlonsoSinny schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:38:
Maar wat verwacht je dan precies? Alonso heeft voor de stand in WCC maar 1 belang: zoveel mogelijk punten pakken. Daar kan zelfs zijn, ondertussen kinderachtige, haat tegen Hamilton niets aan veranderen.Animal_X schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:36:
Ik zag in de pre-race show Max en Fernando samen toch even een onderonsje hebben terwijl ze samen naar die vrachtwagen liepen voor het publieksrondje... Hopelijk kan Alonso nog wat betekenen voor Max..!
Niet op dit circuit. Allemaal snelle bochten die achter elkaar komen. Wordt echt alleen inhalen op drs, heel misschien nog in de laatste bocht, maar that's it vrees ik.DaniëlWW2 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:37:
[...]
Je vergeet dat er meer op een circuit is dan een recht stuk en een DRS klep.
Voor de Ziggo kijkers, krijgt Jack Alonso ook nog te spreken? Of was het enkel Martin Brundle die even geluk had?
Ik denk dat jij hier de spijker op z’n kop slaat waarom er elke keer zoveel frustratie is.DaniëlWW2 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:33:
manier waarop is weer eens alles behalve fraai en dat onderkennen de stewards eigenlijk ook wel, maar het is gebeurd.
Iedereen die er neutraal naar kijkt, kan niet anders zeggen dat het terecht is.
(Alleen van Sainz snap ik het niet )
As we speak.StefanVerkerk schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:39:
Voor de Ziggo kijkers, krijgt Jack Alonso ook nog te spreken? Of was het enkel Martin Brundle die even geluk had?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alonso gaat zeker voor de wintfgk1 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:38:
[...]
Maar wat verwacht je dan precies? Alonso heeft voor de stand in WCC maar 1 belang: zoveel mogelijk punten pakken. Daar kan zelfs zijn, ondertussen kinderachtige, haat tegen Hamilton niets aan veranderen.
Dus je loopt daar als celebrity te patsen op de grid maar je kunt nog wel de eis stellen dat er geen vragen gesteld mogen worden... Wegwezen zou ik dan zeggen... Het voegt sowieso niks toe...
"When you grow up your heart dies"
Fantastisch dat Alonso gewoon altijd het gevecht aangaat als het om een positie gaat. In plaats van dat gezwam over "he is not our fight' oid.Sinny schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:38:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Net gesprokenStefanVerkerk schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:39:
Cloud ☁️
Alonso kan starten als geen ander, die kan Lewis vast wel even ophouden.tfgk1 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:38:
[...]
Maar wat verwacht je dan precies? Alonso heeft voor de stand in WCC maar 1 belang: zoveel mogelijk punten pakken. Daar kan zelfs zijn, ondertussen kinderachtige, haat tegen Hamilton niets aan veranderen.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Lees nu pas over de grid straf van Max... Op zo'n moment in de titelstrijd. Super balen voor hem. Weet ook niet of hij vandaag nog tweede kan worden.
Enige wat ik kan zeggen: stom niet nodig eigen schuld dikke bult
Heb je eigenlijk vrije bandenkeuze wanneer je door penalities op p11 komt?
En verlies je vrije bandenkeuze als je van 11 de top 10 in gaat?
En verlies je vrije bandenkeuze als je van 11 de top 10 in gaat?
[ Voor 32% gewijzigd door Martinusz op 21-11-2021 14:45 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Haha, Ricciardo die bijna mee staat te dansen bij het volkslied 'Wasserman'
Sinds wanneer is men gestopt met knielen?
2e zou knap zijn denk ik, en voelen als een overwinning gezien de mogelijkheden.BramViking schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:44:
Lees nu pas over de grid straf van Max... Op zo'n moment in de titelstrijd. Super balen voor hem. Weet ook niet of hij vandaag nog tweede kan worden.
Vermoeiend om naar een lichtelijk schreeuwende ieder keer bijna buiten adem geraakte dame achter een mondkapje te moeten luisteren in de pre-race show
Om Ziggo ff voor te zijn: uitslag van de race?
Mijn glazen bol(uiterst onbetrouwbaar overigens, maar so be it) :
Ham
Ver
Nor
Ham
Ver
Nor
Lol, ze hebben er geen vertrouwen in dat doornbos een rondje kan maken in de simulator, dus doen ze het met eerder opgenomen beelden
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Het lijkt er steeds meer op dat Hamilton de titel opnieuw over de streep gaat trekken.Chefbierrr schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:45:
[...]
2e zou knap zijn denk ik, en voelen als een overwinning gezien de mogelijkheden.
Het is ook niet snel goed hier hè... of het is Will hyperactief Buxton volgens sommigen, of die buitenadem zijnde dame.smurf_nl schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:45:
Vermoeiend om naar een lichtelijk schreeuwende ieder keer bijna buiten adem geraakte dame achter een mondkapje te moeten luisteren in de pre-race show

Ah ik schakel in bij Ziggo en gelukkig is de volgende BN’er ook alweer uit het niets fan van Formule 1! Guus ‘le coureur” Meeuwis die mag schnabbelen
Eens, haha!DutchOwnage schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:45:
Om Ziggo ff voor te zijn: uitslag van de race?
Ham
Ver
Nor
Die beelden zijn toch nooit live?miicker schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:45:
Lol, ze hebben er geen vertrouwen in dat doornbos een rondje kan maken in de simulator, dus doen ze het met eerder opgenomen beelden
Cloud ☁️
De track is digitaal zo mogelijk nog sfeerlozer dan in het echt 🙈miicker schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:45:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |