Is hij er klaar mee?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tja, het is niet dat hij kan kiezen wie achter hem naar buiten komt he...
Dan maar wachten tot de Mercedessen naar buiten zijn?
[ Voor 10% gewijzigd door Harrie op 12-11-2021 20:54 ]
Nee, maar hij kan wel vol op de rem gaan staan om ze er voorbij te latenHarrie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:53:
[...]
Tja, het is niet dat hij kan kiezen wie achter hem naar buiten komt he...
Dan maar wachten tot de Mercedessen naar buiten zijn?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Valt wel mee toch, kleiner dan Verstappen - Perez.Saffie_time schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:54:
Verschil Bottas Lewis is ook wel serieus zeg
⏩ PVOutput☀️
"When you grow up your heart dies"
Prachtige detailsDentist schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:55:
Max: front tires overheating in turn 8
Max kreeg een tow van Bottas. Bottas zat achter Hamilton en Hamilton reed net te ver van Perez om een tow te krijgen. Denk dat Hamilton dus puur op een snellere motor rijdt en dat Bottas ondanks de tow niet sneller kon, Max wel.Saffie_time schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:54:
Verschil Bottas Lewis is ook wel serieus zeg
zou mooi zijn als PER hem voor BOT krijgt.. Max in de Merc-sandwich tijdens de sprintrace is me veel te spanend.sjaool schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:55:
Als Max P2 pakt en HAM P1 in de sprintrace is dat natuurlijk ook voldoende voor de race. Dat kost Max dan maar 1 punt.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Apart op zo'n kort rondje wel.Dentist schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:55:
Max: front tires overheating in turn 8
Jep en als Bottas of liever gezegd Perez achter Max eindigt dan gaat Lewis het nog moeilijk krijgen om op P3 te eindigen in de racesjaool schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:55:
Als Max P2 pakt en HAM P1 in de sprintrace is dat natuurlijk ook voldoende voor de race. Dat kost Max dan maar 1 punt.
Bottas is wel zo verstandig dat hij zich niet met die twee gaat bemoeien. En bovendien Bottas is een goede kwalificatie rijder maar in de race is hij vaak nergens.Dentist schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:56:
[...]
zou mooi zijn als PER hem voor BOT krijgt.. Max in de Merc-sandwich tijdens de sprintrace is me veel te spanend.
Een van de weinige bochten rechtsaf.
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
⏩ PVOutput☀️
Dat gaat wel lukkenDentist schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:00:
Slordig rondje.. Hopen dat ie P2 houdt..
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
⏩ PVOutput☀️
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hamilton dik verdiende "pole" , wat een overmacht zeg.
iets met een nieuwe motor..Exocet schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:01:
Kansloos voor p1 en dat op een baan die voor Red Bull gunstig moet zijn
Dit kan wel eens de ommekeer zijnMikeyMan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:01:
Ai wat een gat zeg. Die motorwissel gaat zo het WK nog beslissen. Verwacht van de volgende circuits minder dan van Brazilië op voorhand.
Verder is het duidelijk dat Hamilton door die nieuwe motor weer behoorlijk snel is, maar dat geeft tevens het grote verval van het ICE blok aan. Bottas zou anders ook toch wel voor Verstappen komen en komt er nu niet aan, dat vind ik raar.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nope, als iets het kampioenschap gaat beslissen was dat de klapband in Baku en het akkefietje in Silverstone, niet een kwalificatie in Brazilië.MikeyMan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:01:
Ai wat een gat zeg. Die motorwissel gaat zo het WK nog beslissen. Verwacht van de volgende circuits minder dan van Brazilië op voorhand.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 12-11-2021 21:03 ]
Afstelling verbeteren mag niet meer toch? Parc Ferme?tweakduke schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:02:
Gelukkig nog wel voor Bottas en er valt zo te zien nog wat te verbeteren aan de afstelling bij Verstappen, maar of dat voor de racepace nodig is dat weten we eigenlijk nog niet.
Verder is het duidelijk dat Hamilton door die nieuwe motor weer behoorlijk snel is, maar dat geeft tevens het grote verval van het ICE blok aan. Bottas zou anders ook toch wel voor Verstappen komen en komt er nu niet aan, dat vind ik raar.
Dat laten we dus achterwege zie TW.
[ Voor 78% gewijzigd door tweakduke op 12-11-2021 21:09 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Yup, tenzij er flink op Bottas is ingepraat......renegrunn schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:02:
Morgen puntje inleveren, zondag weer uitlopen is het idee
Anyway, Max moet nu ook geen gekke dingen inhalen en die sprint race lekker voor Lewis laten.
[ Voor 79% gewijzigd door tweakduke op 12-11-2021 21:09 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
[ Voor 96% gewijzigd door tweakduke op 12-11-2021 21:08 ]
Na de sprintrace is de Parc Ferme er weer af. Al vraag mij niet wat er exact mag worden afgesteld.LZ86 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:03:
[...]
Afstelling verbeteren mag niet meer toch? Parc Ferme?
*knip*
Gezeur over Hamilton laten we dus achterwege.
[ Voor 47% gewijzigd door tweakduke op 12-11-2021 21:10 ]
Zou leuk zijn als PER nog een plekje hoger kan komen..zerocool82 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:04:
Morgen gewoon Hamilton volgen en zondag op P1 starten, ik maak mij geen zorgen.
[ Voor 86% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-11-2021 21:08 ]
Die van HAM idd.
[ Voor 11% gewijzigd door d0s op 12-11-2021 21:06 ]
Maar ja, ga je dat risico nemen in de sprintrace?Dentist schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:05:
[...]
Zou leuk zijn als PER nog een plekje hoger kan komen..
Met de penalty voor HAM moet dat lukken, toch?zerocool82 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:06:
[...]
Maar ja, ga je dat risico nemen in de sprintrace?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Is geen excuus als Max het ook zegtvhal schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:06:
[...]
Dat bedoel ik ja, er is altijd wel weer een excuus te vinden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zou het wel doen als RBR. Voor BOT komen betekent natuurlijk wel een dik voordeel qua strategie. Van BOT zal je weinig te duchten hebben als ie eenmaal achter je rijdt (op gepaste afstand, we zijn Hongarije niet vergeten). Zodra HAM bij m aanbelandt zal ie m toch voorbij moeten laten.zerocool82 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:06:
[...]
Maar ja, ga je dat risico nemen in de sprintrace?
I served in a company of heroes.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Lijkt erop dat Hamilton denkt dat de gridstraf van hem morgen al in zal gaan. Iemand bij Mercedes moet hem misschien nog even influisteren dat dit niet zo is. #F1
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 12 november 2021
Ik dacht ook al: huh?!
Penalty is pas voor de race op zondag, niet voor de sprintrace. Of bedoel je iets anders?alesandro_46 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:07:
[...]
Met de penalty voor HAM moet dat lukken, toch?
Geen fan van BOT? Aan je avatar te zien had ik een vermoeden van wel?LZ86 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:08:
[...]
Ik zou het wel doen als RBR. Voor BOT komen betekent natuurlijk wel een dik voordeel qua strategie. Van BOT zal je weinig te duchten hebben als ie eenmaal achter je rijdt (op gepaste afstand, we zijn Hongarije niet vergeten). Zodra HAM bij m aanbelandt zal ie m toch voorbij moeten laten.
- DaniëlWW2
- Niet online
Als de coureurs het al niet meer begrijpen, dan is het echt tijd om de regels eens wat te gaan versimpelen.
Dat doen ze anders ook nooit, waarom nu ineens wel? 🤡pietr schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:10:
Ik zie Mercedes nog wel een teamorder geven aan Bottas om in te houden tot Lewis hem voorbij is, ook al ligt hij twee, drie plaatsen voor.
Testing, one, two ...
Beide zijn waar.siggy schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:09:
Wacht, dit is toch niet voor de pole position? Doet de F1 het nu zelf wederom fout of is dat aangepast? Winnar sprint race krijgt toch de pole position toegekend?
De winnaar van de kwalificatie telt voor pole position kwalificatielijst en de sprintrace bepaald de start van de grid voor de race.
Afweging: kampioen met het team vs Lewis kampioen.hardware-lover schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:11:
[...]
Dat doen ze anders ook nooit, waarom nu ineens wel? 🤡
Volgens mij is de echte pole position, en die pirelli award, toch echt voor de winnaar van de sprint race. Volgend jaar wordt dat weer teruggedraaid. Maar vreemd dat Lewis een foto nam met de Pirelli award.D-dark schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:12:
[...]
Beide zijn waar.
De winnaar van de kwalificatie telt voor pole position kwalificatielijst en de sprintrace bepaald de start van de grid voor de race.
Dan 24 punten verschil, kwestie van perez 3x opofferen voor snelste ronde komende 3 races en ver 3x 2e worden, kat in t bakkie?
Niks aan het handje.
Morgen gewoon achter Hamilton trailen. Dat puntje verlies nemen. En dan zondag vanaf P1 los rijden. Als Gasly en Perez Hamilton in totaal 20 ronden achter zich houden komt het goed.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ja ik zag hem ook wapperen inderdaad. Hij ging wel gewoon dicht dus heel misschien is hy by design maar denk eerder dat er een 'stop blokje' oid afgebroken is.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/sP4Hn73O6pMbPxND2dEues2O.jpg?f=fotoalbum_large)