[F1 2021] Race 19 GP van Brazilië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 60 Laatste
Acties:
  • 216.489 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 06:53
Meteen rap, lijkt dat ze de boel goed voor elkaar hebben bij RBR. Komt goed uit met maar 1 FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

meenkdrie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:41:
Meteen rap, lijkt dat ze de boel goed voor elkaar hebben bij RBR. Komt goed uit met maar 1 FP.
PER zit er nog wel 1,5 sec achter net als de rest :+

edit:
Ah nu 9 tienden :P

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 12-11-2021 16:43 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
MikeyMan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:41:
[...]

Nou ja, nodig... 7 of 3 races per blok maakt nog wel verschil lijkt me. Temeer daar Mercedes er ook extra vermogen uit lijkt te trekken.

Een uitval beurt is killing.
Het is nu juist van belang dat Max gaat uitlopen. Ik weet niet hoeveel risicos er hangen aan het vervangen van de ICE, maar ik zou mij kunnen voorstellen dat als het niet hoeft RBR/Honda toch echt even wacht.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:26

Spotmatic

Ken sent me

Mensen toch, FP1 zegt niks. :p

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik weet dat FP1 niets zegt maar dit is wel gelijk een gruwelijke eerste ronde zeg…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

HAM is in zijn nopjes *O*

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:36
Normaal zegt P1 niet zoveel, maar over een paar uur is de sprint quali al.....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

MasterMaceMichu schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:46:
Normaal zegt P1 niet zoveel, maar over een paar uur is de sprint quali al.....
Qualy voor de sprint qualy ;)

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

albino71 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:47:
[...]

Qualy voor de sprint qualy ;)
Komt de pre quali weer terug? ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Dat ligt er net aan. Is Red Bull langzamer, dan zegt FP1 helemaal niks. Staat RB op 1, dan zegt dat alles. Als ze nog slecht staan in FP3 dan is het kampioenschap (voor de 37e keer) al in handen van Mercedes volgens sommige kenners hier :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Dit is in ieder geval gunstig voor de start zondag, geen clash van Max met Lewis in de eerste bochten.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:07
Stel he... Stel dat Lewis in de sprint er niet aan te pas komt en zondag in de race ook maximaal 3e kan worden is het wel maximale schade. Die ICE zullen ze echt niet aan ontkomen, anders had MERC dat never nooit gedaan hier.

De verwachting was hier al dat het schade beperken zou kunnen worden voor MERC. Dan ook nog een motor steken is bijzonder. Had die dan gedaan op een MERC circuit. Daar komen er nog een stel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Goede ronde nu van PER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

LZ86 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:50:
Stel he... Stel dat Lewis in de sprint er niet aan te pas komt en zondag in de race ook maximaal 3e kan worden is het wel maximale schade. Die ICE zullen ze echt niet aan ontkomen, anders had MERC dat never nooit gedaan hier.

De verwachting was hier al dat het schade beperken zou kunnen worden voor MERC. Dan ook nog een motor steken is bijzonder. Had die dan gedaan op een MERC circuit. Daar komen er nog een stel van.
Ze willen het niet in de laatste race doen, en ook niet op de 2 onbekende tracks waar ze nog niet weten hoe snel ze zijn.

Dan blijven er niet veel opties over naast BRA.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Wel grappig om te zien dat Max er altijd meteen staat maar dat Perez eerst zelfvertrouwen moet opbouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Je moet ook kunnen inhalen en je motor moet ook blijven leven tot een gunstig moment.
Tja ik geloof wel dat ze misschien al een waterdruk verlies hadden in Mexico tijdens de race. Want die geruchten lijken verder helemaal te kloppen dat ze vandaag kwamen met een nieuwe motor.

Komt bij dat ik zowel Qatar als Saudi-Arabië niet zo zou neerzetten als circuits waar je makkelijk kan inhalen. Hier kan het wel. Ik denk dat er gewoon geen keuze meer is.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 12:54

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jasphur schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:43:
[...]

Het is nu juist van belang dat Max gaat uitlopen. Ik weet niet hoeveel risicos er hangen aan het vervangen van de ICE, maar ik zou mij kunnen voorstellen dat als het niet hoeft RBR/Honda toch echt even wacht.
Tsjah, risico. Je kunt nu t.o.v. Hamilton 'gratis' ook een ICE vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord

Ze moeten het minst erge van 2 kwaden kiezen. Er zit een grote kans in dat Lewis niet voor Max eindigt hier; Steken ze geen nieuwe onderdelen moeten ze dat de volgende race doen, en als ze dat dan pas doen is de kans ook weer minder groot dat Lewis voor Max eindigt.

En daarnaast ook nog de kans op een plof, die elke race groter wordt.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Help ik snap iets even niet , misschien kan iemand me dit uitleggen. Waarom krijgt Hamilton maar 5 plekken gridstraf bij zijn eerste motorwissel? Vele andere correurs moesten wel achteraan starten en pas bij de 2e motorwissel ( aka Bottas ) kregen ze een 5 plekken gridstraf, wat zie of snap ik even niet? :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Nu online

Het lijkt er dus meer en meer op dat MERC de ICE niet uit luxe of probeersels (of elke andere theorie bij Bottas) wisselt, maar dat ze echt een probleem hebben en moeten wisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

G_Dragon schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:54:
Help ik snap iets even niet , misschien kan iemand me dit uitleggen. Waarom krijgt Hamilton maar 5 plekken gridstraf bij zijn eerste motorwissel? Vele andere correurs moesten wel achteraan starten en pas bij de 2e motorwissel ( aka Bottas ) kregen ze een 5 plekken gridstraf, wat zie of snap ik even niet? :X
Dit is al nr 5 of 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Het is een aantal plekken gridstraf per onderdeel, en Lewis heeft maar 1 onderdeel vernieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
Checo op .020, netjes!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 17:07
Ze wisselen enkel de ICE en niet de MGU onderdelen. waardoor het enkel 5 plekken is ipv 20 bij volledige wissel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Van Hamilton? Heeft hij al een keer achteraan moeten starten dan dit seizoen :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Nu online
Dit is ICE nr 5, zie stand voor deze race hier: basvn in "[F1 2021] Race 19 GP van Brazilië"
Bij nr 4 is het 10 plekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 14:51
Hangt er van af hoeveel delen van de motor ze vervangen. ICE is 1 deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Komt niet echt regen van betekenis, maar ja hoge luchtvochtigheid wie weet toch wat miezerregen uiteindelijk.

https://www.weerplaza.nl/...brazilie/sao-paulo/17184/

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

SimRam schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:55:
[...]

Ze wisselen enkel de ICE en niet de MGU onderdelen. waardoor het enkel 5 plekken is ipv 20 bij volledige wissel
Thanks! :) Ik denk al huh wat mis ik haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
tweakduke schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:55:
Komt niet echt regen van betekenis, maar ja hoge luchtvochtigheid wie weet toch wat miezerregen uiteindelijk.

https://www.weerplaza.nl/...brazilie/sao-paulo/17184/
Het miezert in S1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:55:
[...]

Van Hamilton? Heeft hij al een keer achteraan moeten starten dan dit seizoen :o
10 plekken in Turkije als ik het me goed herinner

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
De mcLarens vallen me de laatste races ook best tegen. Ik dacht echt dat die de weg omhoog hadden ingeslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Omdat FIA ondoorgrondelijk. :P
Zodra je over de limiet gaat, kost het blijkbaar nu 10 plaatsen per onderdeel voor de eerste keer en 5 plaatsen voor elke daarna. En als je 20 plaatsen hebt, dan sta je gewoon achteraan. Meerdere auto's met 20 of meer plaatsen en dan is het kennelijk weer de uitslag van de kwalificatie voor wie hoe achteraan staat. Volg je het nog? Nee? Goed zo, want dat was volgens mij de bedoeling. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Lewis heeft last van de voorkant. Heeft het over bouncing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v9VtKUuqU_a1_A3gJIYCl2RYEKo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0PfYSsM2fbU8F3vjWYfSHrxv.gif?f=user_large

:+

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Brandalarm wat steeds afgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Niet ongunstig, wat regen voordat Mercedes het voor elkaar heeft.

Wat een kutgeluid in die pits trouwens. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

LZ86 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:57:
De mcLarens vallen me de laatste races ook best tegen. Ik dacht echt dat die de weg omhoog hadden ingeslagen.
Ik hoor ook weinig meer van NOR. Zijn ze de mojo kwijt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 17:07
Alarm dat auto de pits in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Mercedes is nog druk de komende 30 minuten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Spotmatic schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:58:
[...]

Ik hoor ook weinig meer van NOR. Zijn ze de mojo kwijt?
Het ging misschien even 'te goed'? Denk dat een podium zonder gekke dingen, gewoon niet mogelijk is op dit moment.

Wel jammer, ik vind het een sympathiek team en NOR natuurlijk ook. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:18
HollowGamer schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:00:
[...]

Het ging misschien even 'te goed'? Denk dat een podium zonder gekke dingen, gewoon niet mogelijk is op dit moment.

Wel jammer, ik vind het een sympathiek team en NOR natuurlijk ook. :)
misschien zijn ze meer met volgend jaar bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
MikeyMan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:52:
[...]

Tsjah, risico. Je kunt nu t.o.v. Hamilton 'gratis' ook een ICE vervangen.
En dan vervolgens een DNF omdat er een olieslangetje niet goed zit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Alarm in pitstraat als er een wagen naar binnenkomt. Om te zorgen dat er niemand omver gereden wordt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jasphur schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:01:
[...]

En dan vervolgens een DNF omdat er een olieslangetje niet goed zit :P
Halen ze dat spul niet elke race sowieso uit elkaar?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Toch is FP1 wel belangrijk nu ivm de aankomende qualy, dus lekker dat RBR vooraan staat. Ook prettig dat PER erbij zit tot zover.
MikeyMan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:03:
[...]

Niet dat slangetje waar @Jasphur het over heeft :+

[ Voor 47% gewijzigd door albino71 op 12-11-2021 17:04 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 15:30
Ik heb de eerste minuten van de uitzending gemist. Zijn er track limits?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
De Bulls hebbend e afstelling aardig op orde zo lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Nu online
Bandenkeuze is sowieso vrij voor de sprint quali en race nu, toch ?
Of is Q2 snelste tijd de band waar je sprint quali mee moet beginnen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Perez absoluut lekker bezig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ham 1.6 achter.

Die hebben nog wat werk...

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:55
Dat ziet er wel heel goed uit voor RBR...dat wordt een dikke crash in de race Zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Plenkske schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:05:
Bandenkeuze is sowieso vrij voor de sprint quali en race nu, toch ?
Of is Q2 snelste tijd de band waar je sprint quali mee moet beginnen ?
Vrije keus voor de sprintrace, en volgens mij ook hoofdrace, maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 12-11-2021 17:07 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
1-2 in quali met twee ferrari’s ertussen zou lekker zijn hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
albino71 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:06:
Ham 1.6 achter.

Zand in de ogen strooien he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Nu online
Best bijzonder, 2x paars en toch langzamer dan Max in totaal.
Max is vooral in sector 2 heel sterk zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 08:59

Edd

Kenny_026 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:06:
1-2 in quali met twee ferrari’s ertussen zou lekker zijn hoor.
en daarachter de Alpines.. ;)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
BOT ook op rood naar buiten nu. Benieuwd waar ie m neerzet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

LZ86 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:08:
BOT ook op rood naar buiten nu. Benieuwd waar ie m neerzet
Op 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Edd schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:07:
[...]

en daarachter de Alpines.. ;)
Ja maar vooral als HAM op P5 traint en hij daar nog eens 5 plekken bovenop krijgt…

Ik heb het idee dat mercedes het zwaar heeft. Als ik net dat rondje met max zie ligt de red bull op rails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Never nooit niet zo te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Bijna een halve seconde erachter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Nee, dit is het nog niet inderdaad. Misschien het tweede snelle rondje dan O-)

Edit: oh kijk dan _O-

[ Voor 5% gewijzigd door Hippocampus op 12-11-2021 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000

pro_6or

amateur_60r

Spotmatic schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:51:
Wel grappig om te zien dat Max er altijd meteen staat maar dat Perez eerst zelfvertrouwen moet opbouwen.
Track evolution. Wanneer Max op dat moment op even oude banden buiten zou zijn geweest had hij snellere tijden gezet. Nu is er wat regen.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Nu online
Kenny_026 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:09:
[...]

Never nooit niet zo te zien

Wel dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Perez begint steeds meer vertrouwen in de auto te krijgen. Hoop dat die de mercs kan splitten.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Bensimpel schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:10:
Perez begint steeds meer vertrouwen in de auto te krijgen. Hoop dat die de mercs kan splitten.
Of gewoon voor allebei? Lijkt me nog prettiger

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Bensimpel schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:10:
Waarom niet gewoon 2e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000

pro_6or

amateur_60r

albino71 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:06:
Ham 1.6 achter.

Voorwiel ophanging moet anders zei Lewis. Maar Ocon er zo goed bij op wit betekend dat we er nog niks van kunnen zeggen.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

albino71 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:11:
[...]

Of gewoon voor allebei? Lijkt me nog prettiger
Het liefst natuurlijk front row lockout ;)

Redbull 1-2 op zondag? Teken ik voor!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zo, dat ging ook niet bepaald lekker met Schumacher zo over de kerbs. Vullingen zullen wel loszitten nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Bensimpel schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:12:
[...]

Het liefst natuurlijk front row lockout ;)

Redbull 1-2 op zondag? Teken ik voor!
Die HAM zet dat hok gewoon op p2 voor die sprint race hoor. Maak je daar geen zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
MikeyMan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:03:
[...]

Jazeker! Maar je zal net zien hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Typisch dat de mercedes zoveel verliest op het laatste rechte stuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Jasphur schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:15:
[...]

Jazeker! Maar je zal net zien hehe
Genoeg gejinxed nu wmb ;)

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:04

Major_ton

Shoot!

Een 1 - 2'tje voor RB zou toch echt zó gaaf zijn een keertje. Zo staan er steeds beter voor met dit chassis en de Honda motor, het is bijna jammer dat er volgend met nieuwe auto's gereden gaat worden.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Major_ton schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:16:
Een 1 - 2'tje voor RB zou toch echt zó gaaf zijn een keertje. Zo staan er steeds beter voor met dit chassis en de Honda motor, het is bijna jammer dat er volgend met nieuwe auto's gereden gaat worden.
Er is geen reet aan (behalve de titelstrijd). Laat Max die titel maar eens winnen. Daarna lekker opnieuw aan de bak, gelijke monniken, gelijke kappen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Bot snelste 1e sector

Te koop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56

Nielless

Born at a very young age.

Dat zien we inderdaad.

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:19
Net thuis en ik zap in. Ik zie Max op 1 in FP1 dus WDC confirmed :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Dat is wel een leuk feitje over HAM en zn WDC’s. Dat hij al zn WDC’s heeft gehaald met nog 6 of meer races te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
WTF, HAM snelste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ah, het is uit met de pret?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:28
Ik niet want kan nu niet mee kijken. Dus bedankt @albino71 :D

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Nee joh. Hij had een tow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:12
dcell schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:20:
Net thuis en ik zap in. Ik zie Max op 1 in FP1 dus WDC confirmed :+
En nu is alles zeker verloren :+

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Dikke tow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Nu online
Niet een indrukwekkend gat met tow erbij

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

alesandro_46 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:21:
[...]

Ik niet want kan nu niet mee kijken. Dus bedankt @albino71 :D
Voor jou dan...

edit: een betere:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12hJ9rlE9Ow5aFeRpuUqMUPxcuo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V6upLYl8YZ7GFPFjffGNxGKn.jpg?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door albino71 op 12-11-2021 17:27 ]

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Jasphur schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:20:
Dat is wel een leuk feitje over HAM en zn WDC’s. Dat hij al zn WDC’s heeft gehaald met nog 6 of meer races te gaan
Volgens mij stond dat er niet maar dat hij in al zijn kampioenschappen in deze fase nog nooit achter heeft gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nu zonder tow dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

ALO en GAS aan het racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:19
alexbl69 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:22:
[...]

En nu is alles zeker verloren :+
Sorry voor de jinx :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Geen idee, was niet in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:08
Zandzakken maar thuis gelaten deze keer Hammie :-)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

aveenhuysen schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:27:
Misschien omdat ze niet zoveel tijd hebben voor de voorkwalificatie traks. Beter meteen even kijken of je snel bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

aveenhuysen schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:27:
Max heeft nog geen snelle tijd gezet op een ingerubberde track...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ging Bottas daar nou de baan af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Spotmatic schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:25:
[...]

Volgens mij stond dat er niet maar dat hij in al zijn kampioenschappen in deze fase nog nooit achter heeft gestaan.
Ah dat zou ook kunnen inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Daar is Gasly ook eventjes snel, naar p5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

FP1 motor stand :+

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 4 ... 60 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord