Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Los van dat dat de juiste gang van zaken zou moeten zijn, kennen we dit wereldje toch ook als 'the show must go on'? Al dan niet in aangepaste vorm. Als voorbeeld durf ik het gehele vorige seizoen wel aan te kaarten: zonder beschikbare vaccinaties nog steeds 17 races over de wereld organiseren...basvn schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:33:
[...]
Lijkt me niet eerlijk om te gaan racen, als er door de FOM een logistiek probleem is.
het is buiten de EU, dus de zorg van F1 zelf, voor het transport
Het enige wat ik met mijn bericht wilde benoemen, is dat (ervanuitgaande dat alle materieel de avond voor FP1 binnen is) de monteurs van de door mij genoemde renstallen even vermoeid zullen zijn van het nachtje wel/niet hoeven doorhalen
Zou binnen korte termijn aanwezig zijn op de baan (gelukkig)YoupS schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:55:
[...]
Los van dat dat de juiste gang van zaken zou moeten zijn, kennen we dit wereldje toch ook als 'the show must go on'? Al dan niet in aangepaste vorm. Als voorbeeld durf ik het gehele vorige seizoen wel aan te kaarten: zonder beschikbare vaccinaties nog steeds 17 races over de wereld organiseren...
Het enige wat ik met mijn bericht wilde benoemen, is dat (ervanuitgaande dat alle materieel de avond voor FP1 binnen is) de monteurs van de door mij genoemde renstallen even vermoeid zullen zijn van het nachtje wel/niet hoeven doorhalen
El material que faltaba por llegar ya está en el circuito. Se está descargado y se entragará ya a equipos. No habrá problemas para mañana
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 11 november 2021
The freight that was delayed has already at Interlagos. It will be downloaded and delivered to teams soon. No problems to start tomorrow.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het blijven geruchten, maar hoe harder Merc riep dat het wel goed kwam, hoe harder de tegengeluiden werden dat er echt nog wel wat aan zat te komen.
Ben benieuwd of ze BOT dan ook een gridstraf geven, zodat HAM 1 minder hoeft in te halen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
BOT kan altijd vooraan de boel ophouden en als HAM dan in de buurt komt plots een bocht te ruim nemen, of vergeten door te schakellen naar de 7e versnelling op een recht stuk,..YakuzA schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:59:
[...]
Ben benieuwd of ze BOT dan ook een gridstraf geven, zodat HAM 1 minder hoeft in te halen
Waar kan ik zo'n F1 auto downloaden??basvn schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:57:
[...]
Zou binnen korte termijn aanwezig zijn op de baan (gelukkig)
[Twitter]
-
hier "Build the Scuderia AlphaTauri AT02 At Home - Papercrafts Are Back!" !
/f/image/9JxYl7puEC6ED8dXRi4Oxg30.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door nachtnet op 11-11-2021 16:12 ]
Sprookjes!nachtnet schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:10:
[...]
BOT kan altijd vooraan de boel ophouden
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hier staan er nog veel meer: https://www.honda.co.jp/motorsports/virtualmsland/fan/
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Lang leven Brazilië... Douane zeker?
Mijn boefje is liev!
Je wil ook geen ander team promoten natuurlijk.nachtnet schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:29:
De poster van AT:
[Afbeelding]
ik snap alleen niet waarom Pierre en Yuki met elkaar aan het vechten zijn, lijkt mij dat je als team tegen bv Alpine wil strijden.. ?
Slecht weer op het vliegveld in Amerika, waardoor ze niet konden opstijgen.JB schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:52:
[...]
Lang leven Brazilië... Douane zeker?Zakelijk ook wel vaker eea die kant op moeten sturen, draaaaaaama. Kunt het beter lokaal kopen, maar verwacht dat er geen F1 showroom staat aldaar
Het verbaast me een beetje. Ik had namelijk bedacht dat Mexico de laatste gelegenheid voor Mercedes was om goed weg te komen met een nieuwe motor. Achteraf denk ik daar misschien anders over, gezien dat Hamilton 2e is en Bottas niet door het veld kwam, maar hoe langer ze wachten met wisselen hoe minder ze er aan hebben. Je wil ook niet wachten met zo'n extra motor pakken tot het moment dat je het kampioenschap toch niet meer kan winnen.
Dat probleem met de waterdruk was blijkbaar niet groot genoeg om er veel last van te hebben gezien de pace van Hamilton. Op grond van de resultaten zou je denken dat het Bottas is die een lek had. Maar als dat zo is dan lijkt het ook weinig zin te hebben om Hamilton een nieuwe motor te geven.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Als je langer wacht met wisselen kan je er ook meer aan hebben. Dan kan je de laatste paar races (wat toch al power tracks zijn) je motor net wat harder pushen.CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:05:
[...]
Het verbaast me een beetje. Ik had namelijk bedacht dat Mexico de laatste gelegenheid voor Mercedes was om goed weg te komen met een nieuwe motor. Achteraf denk ik daar misschien anders over, gezien dat Hamilton 2e is en Bottas niet door het veld kwam, maar hoe langer ze wachten met wisselen hoe minder ze er aan hebben. Je wil ook niet wachten met zo'n extra motor pakken tot het moment dat je het kampioenschap toch niet meer kan winnen.
Dat probleem met de waterdruk was blijkbaar niet groot genoeg om er veel last van te hebben gezien de pace van Hamilton. Op grond van de resultaten zou je denken dat het Bottas is die een lek had. Maar als dat zo is dan lijkt het ook weinig zin te hebben om Hamilton een nieuwe motor te geven.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
VET stond 4e…durian schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:35:
met nog vier races te gaan stond Webber voor
Dat heeft Bottas niet gehaald. Hij zat naast mij in het vliegtuig met aardige vertraging vanuit Mexicohansvk schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:36:
Perscoferenties vandaag en morgen. Gaan ze VER en HAM bij de laatste race pas een keer naast elkaar zetten?
THURSDAY, 11 NOVEMBER, 1230 HOURS LOCAL TIME
Fernando Alonso (Alpine)
Valtteri Bottas (Mercedes)
Nikita Mazepin (Haas)
Daniel Ricciardo (McLaren)
Pierre Gasly (AlphaTauri)
Sebastian Vettel (Aston Martin)
Antonio Giovinazzi (Alfa Romeo)
George Russell (Williams)
Kimi Räikkönen (Alfa Romeo)
Mick Schumacher (Haas)
Yuki Tsunoda (AlphaTauri)
Esteban Ocon (Alpine)
Max Verstappen (Red Bull)
Nicholas Latifi (Williams)
Charles Leclerc (Ferrari)
Sergio Pérez (Red Bull)
Carlos Sainz (Ferrari)
Lando Norris (McLaren)
Lance Stroll (Aston Martin)
Lewis Hamilton (Mercedes)
FRIDAY, 12 NOVEMBER, 1400 HOURS LOCAL TIME
Otmar Szafnauer (Aston Martin)
Andreas Seidl (McLaren)
Toyoharu Tanabe (Honda)
Mario Isola (Pirelli)
Naast jou in het vliegtuig? Reis jij het F1 circus achterna of puur toeval? En vliegt Bottas gewoon commercieel? Wel business class neem ik aan?frankb15 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:46:
[...]
Dat heeft Bottas niet gehaald. Hij zat naast mij in het vliegtuig met aardige vertraging vanuit Mexico11:00 geland vandaag.
I served in a company of heroes.
(dat zou dan wel goed nieuws zijn, ik vind dat maar een prut concept)
alles kan off-topic
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Love that from Verstappen, who says he'd definitely take the number 1 if he won the title, because you never know how many chances you'll get to run it.
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 11 november 2021
"It's also very good for merchandise!"#F1 #BrazilGP
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
alles kan off-topic
Zou mij verbazen. Mijn indruk van Max is dat hij niks geeft om dat soort 'randzaken'. Dacht dat hij wel lekker bij nr. 33 zou blijven. Maar goed laat hem het eerst maar eens winnen voor we hier verder over speculeren 😆
Hij heeft al jaren laten weten dat hij niet snap dat ham niet met #1 rijd.CousinBoneless schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:31:
[...]
Zou mij verbazen. Mijn indruk van Max is dat hij niks geeft om dat soort 'randzaken'. Dacht dat hij wel lekker bij nr. 33 zou blijven. Maar goed laat hem het eerst maar eens winnen voor we hier verder over speculeren 😆
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
een treffende spreuk
Iedereen met een 33 shirt wil dan een max 1 shirt.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
De regenboogtrui in het wielrennen is zo'n mooi voorbeeld hiervan.
In de F1 is het niet veel maar het nr 1 is in ieder geval nog iets.
Toevallig reis is ik het circus achterna 😁 nu. Ja hij was paar dagen bij Four Seasons Resort Punta Mita en vloog nu met overstap in Mexico-stad door naar São Paulo samen met zijn vriendin Tiffany Cromwell. Ja het was business classCousinBoneless schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:12:
[...]
Naast jou in het vliegtuig? Reis jij het F1 circus achterna of puur toeval? En vliegt Bottas gewoon commercieel? Wel business class neem ik aan?
Halen ze de motoren uit de auto's en zetten ze ze er nu weer in?jan390 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:15:
Goed nieuws: De Honda motoren zijn aangekomen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
En het gross van diegene die nu zijn merch koopt, koopt straks massaal alles met #1 erop. En zodra hij geen kampioen meer is en er weer nieuwe merch met #33 uit komt, kopen ze dat weer massaal.Ankona schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:26:
Tja, hij heeft wel alles opgebouwd rond het merk "33"
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ze halen na iedere race de auto's compleet uit elkaar om ze daarna weer compleet op te bouwen. Soms worden de auto's zelfs tijdens het weekend (bijna) compleet uit elkaar gehaald, bijvoorbeeld voor een chassis wissel.asing schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:45:
[...]
Halen ze de motoren uit de auto's en zetten ze ze er nu weer in?
Cool!👍frankb15 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:48:
[...]
Toevallig reis is ik het circus achterna 😁 nu. Ja hij was paar dagen bij Four Seasons Resort Punta Mita en vloog nu met overstap in Mexico-stad door naar São Paulo samen met zijn vriendin Tiffany Cromwell. Ja het was business class
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Hij reed altijd met 3, maar die was bezet dus nam maar 33. Dus de 33 heeft dan ook weer niet zoveel waarde, lekker 1 pakkenCousinBoneless schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:31:
[...]
Ik denk dat HAM dat niet doet uit bescheidenheid ofzo...YakuzA schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:33:
[...]
Hij heeft al jaren laten weten dat hij niet snap dat ham niet met #1 rijd.
[ Voor 100% gewijzigd door PalingDrone op 11-11-2021 23:10 ]
De teleurstelling klonk een beetje bij Hamilton en het is dat ze mondkapjes op hadden en dat het beeld bij de video even haperde maar ik heb het gevoel dat Alonso daar met een cheeky grijns zatHow many of your old cars do you have in your museum?
Alonso: all. All of them, so, 18.
Hamilton: you've got a McLaren?
Alonso: yes.
Hamilton: oh.
Toen Hamilton dezelfde vraag kreeg was het antwoord trouwens "uhhhh... I've got some of my championship winning cars from Mercedes, yes"
[ Voor 3% gewijzigd door DataGhost op 11-11-2021 23:12 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Wat is het toch ook een doortrapte coureur die Alonso. Altijd weet die wel iets te vinden.DataGhost schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:10:
Wel mooi bij de driver interviews, Bottas is inderdaad vertraagd dus ze hebben Hamilton in plaats daarvan naast Alonso gezet. Een van de vragen aan Alonso:
[...]
De teleurstelling klonk een beetje bij Hamilton en het is dat ze mondkapjes op hadden en dat het beeld bij de video even haperde maar ik heb het gevoel dat Alonso daar met een cheeky grijns zat
Toen Hamilton dezelfde vraag kreeg was het antwoord trouwens "uhhhh... I've got some of my champion-ship winning cars from Mercedes, yes"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Was het niet zo dat Alonso in het contract liet vastleggen dat hij de auto van dat jaar mee kreeg?DaniëlWW2 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:13:
[...]
Wat is het toch ook een doortrapte coureur die Alonso. Altijd weet die wel iets te vinden.
https://www.reddit.com/r/..._to_keep_all_the_cars_he/
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, maar hoe hij het brengt is zo typisch Alonso. De man weet altijd wel een manier te vinden om dit soort speldenprikjes uit te delen.asing schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:18:
[...]
Was het niet zo dat Alonso in het contract liet vastleggen dat hij de auto van dat jaar mee kreeg?
https://www.reddit.com/r/..._to_keep_all_the_cars_he/
Lijkt mij niet dat het veel uitmaakt hoe hij er persoonlijk over denkt. Er zit een enorm merchandising bedrijf om hem heen die bepaalt hoe "hij denkt en doet." En ook de marketing afdeling van RedBull zal er nog wel wat over te zeggen hebben.meenkdrie schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:54:
[...]
Hij reed altijd met 3, maar die was bezet dus nam maar 33. Dus de 33 heeft dan ook weer niet zoveel waarde, lekker 1 pakken
alles kan off-topic
https://www.auto-motor-un...-hamilton-fuenften-motor/
...
Und trotzdem machte im Vorfeld des GP Brasilien das Gerücht die Runde, Mercedes werde am Rennwochenende einen neuen Motor im Auto mit der Startnummer 44 einbauen. Brasilianische Medien sprachen von Problemen in Mexiko und einem Wasserleck. Mercedes widerspricht. Es habe weder Schwierigkeiten noch ein Druckabfall gegeben. Über die Motorenpläne für das anstehende Rennwochenende gibt das Weltmeister-Team keine Auskunft. Wie üblich. So handhaben es auch die anderen Teams.
[Google]And yet, in the run-up to the GP Brazil, the rumor made the round, Mercedes will install on the race weekend a new engine in the car with the start number 44. Brazilian media spoke of problems in Mexico and a water leak. Mercedes contradicts. There have been neither difficulties nor a pressure drop. The World Champion team does not provide information about the engine plans for the upcoming race weekend. As usual. It also handles the other teams.
...
Testing, one, two ...
Natuurlijk willen ze dat niet zeggen. Ten eerste is het Mercedes, en dat moet perfectie zijn. Ten tweede gaan ze eerst nog tests uitvoeren en kijken of ze het kunnen repareren. Echter, met de vertraging van de vliegtuigen zal het denk ik neerkomen op een wissel. Ik neem aan dat die er komt, als de media zo specifiek een probleem kunnen aangeven.hardware-lover schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:27:
[...]
https://www.auto-motor-un...-hamilton-fuenften-motor/
...
Und trotzdem machte im Vorfeld des GP Brasilien das Gerücht die Runde, Mercedes werde am Rennwochenende einen neuen Motor im Auto mit der Startnummer 44 einbauen. Brasilianische Medien sprachen von Problemen in Mexiko und einem Wasserleck. Mercedes widerspricht. Es habe weder Schwierigkeiten noch ein Druckabfall gegeben. Über die Motorenpläne für das anstehende Rennwochenende gibt das Weltmeister-Team keine Auskunft. Wie üblich. So handhaben es auch die anderen Teams.
[Google]And yet, in the run-up to the GP Brazil, the rumor made the round, Mercedes will install on the race weekend a new engine in the car with the start number 44. Brazilian media spoke of problems in Mexico and a water leak. Mercedes contradicts. There have been neither difficulties nor a pressure drop. The World Champion team does not provide information about the engine plans for the upcoming race weekend. As usual. It also handles the other teams.
...
Dan nog even een wallpaper voor de liefhebbers :
:strip_exif()/f/image/IM9bpD0E693wBbzSYDclPvJK.jpg?f=fotoalbum_large)
Link bron : https://twitter.com/F1Kra...58857874113847298/photo/1
Als het zo is dat ze moeten wisselen, dan komt het nu we er een sprintrace bij hebben op een wel heel vervelend moment voor Mercedes.DataGhost schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:57:
Ze zullen het ook wel zo lang mogelijk uitstellen zodat er minder makkelijk op geanticipeerd kan worden door andere teams. Zolang er een identieke spec motor in komt mogen ze dat volgens mij op zondagochtend zelfs nog wisselen zonder uit de pitlane te hoeven starten.
Een penalty van 5 plaatsen betekent dat hij de sprintrace op z'n best op P6 kan starten. De wagens waar hij dan tussen staat zijn dusdanig rap dat de kans niet ondenkbeeldig is dat het hem niet eens lukt om op P3 te finishen. Er zijn immers geen pitstops waarmee ze Hamilton uit het verkeer kunnen halen.
De kans dat Verstappen punten haalt met de sprintrace is bijzonder groot, dus het gat wordt dan al groter.
Op zondag staat Hamilton dan ook niet op de eerste startrij (wellicht niet eens op de 2e), terwijl hij - mocht Verstappen winnen - minimaal 2e moet worden om aan te blijven haken. Met een Perez in bloedvorm wordt dat een bijna onmogelijke opgave.
Mocht Verstappen er in slagen om in Brazilië z'n voorsprong te vergroten naar minimaal 30 punten dan kan Mercedes vanaf dat moment het WDC niet meer op eigen kracht halen.
Er staat flink wat druk op dit weekend
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Je gaat een beetje de mist inalexbl69 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:12:
[...]
Als het zo is dat ze moeten wisselen, dan komt het nu we er een sprintrace bij hebben op een wel heel vervelend moment voor Mercedes.
Een penalty van 5 plaatsen betekent dat hij de sprintrace op z'n best op P6 kan starten. De wagens waar hij dan tussen staat zijn dusdanig rap dat de kans niet ondenkbeeldig is dat het hem niet eens lukt om op P3 te finishen. Er zijn immers geen pitstops waarmee ze Hamilton uit het verkeer kunnen halen.
De kans dat Verstappen punten haalt met de sprintrace is bijzonder groot, dus het gat wordt dan al groter.
Op zondag staat Hamilton dan ook niet op de eerste startrij (wellicht niet eens op de 2e), terwijl hij - mocht Verstappen winnen - minimaal 2e moet worden om aan te blijven haken. Met een Perez in bloedvorm wordt dat een bijna onmogelijke opgave.
Mocht Verstappen er in slagen om in Brazilië z'n voorsprong te vergroten naar minimaal 30 punten dan kan Mercedes vanaf dat moment het WDC niet meer op eigen kracht halen.
Er staat flink wat druk op dit weekend.
[ Voor 15% gewijzigd door pjlgt op 12-11-2021 08:28 ]
Zoals hierboven al gezegd.alexbl69 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:12:
[...]
Als het zo is dat ze moeten wisselen, dan komt het nu we er een sprintrace bij hebben op een wel heel vervelend moment voor Mercedes.
Er staat flink wat druk op dit weekend.
Je kan het zelfs positief voor Mercedes zien, als ze hem moeten pakken kunnen ze het beter hier doen.
Dan hebben ze een verse motor voor de kwalificatie en sprintkwalificatie waardoor HAM wellicht P1 in de kwalificaties kan pakken en daarmee een extra punt ten opzichte van VER.
In de race hoop ik dan wel dat PER er voor kan blijven, dat scheelt weer 3 punten.
Edit: Laat maarmeenkdrie schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:54:
[...]
Hij reed altijd met 3, maar die was bezet dus nam maar 33. Dus de 33 heeft dan ook weer niet zoveel waarde, lekker 1 pakken
[ Voor 18% gewijzigd door CousinBoneless op 12-11-2021 08:51 ]
Weer wat geleerd. Thanksasing schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:23:
[...]
Je gaat een beetje de mist in. Mocht Lewis een nieuwe motor steken en 5 plaatsen gridstraf incasseren, dan geldt de gridstraf alleen voor zondag. Dus de 5 plaatsen worden opgeteld bij de uitslag van de sprintrace.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Jammer. Ik zat net in Google Photos te kijken en ik kom allerlei nummers op zijn karts tegen, maar voornamelijk 1 (!!!) en 3. Dus hij heeft daar zeker een bijzondere band mee.
Weekend warmup, klikken want FOM.
En ze hebben meteen een verse motor voor de 'Mercedesbanen' die nog komen. Als ze het pas daar doen hebben ze niks aan dat voordeel van de baankarakteristiek.DarkFire1985 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:33:
[...]
Zoals hierboven al gezegd.
Je kan het zelfs positief voor Mercedes zien, als ze hem moeten pakken kunnen ze het beter hier doen.
Dan hebben ze een verse motor voor de kwalificatie en sprintkwalificatie waardoor HAM wellicht P1 in de kwalificaties kan pakken en daarmee een extra punt ten opzichte van VER.
In de race hoop ik dan wel dat PER er voor kan blijven, dat scheelt weer 3 punten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Welke mercedes banen, Brazilië is volgens mij redelijk neutraal/ licht RBR flavoured. Daarna krijgen we 2 nieuwe GP's waar niemand weet wie in het voordeel is en daarna krijgen we abu dhabi en volgens mij is dat ook redelijk neutraal terrein.Chiron schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:05:
[...]
En ze hebben meteen een verse motor voor de 'Mercedesbanen' die nog komen. Als ze het pas daar doen hebben ze niks aan dat voordeel van de baankarakteristiek.
In ieder geval de banen op zeeniveau met de langere rechte stukken, waardoor Mercedes meer heeft aan hun plenum koeling en de diffuser stall. Dat laatste trucje werkt echt alleen op lange straights.Martin0 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:08:
[...]
Welke mercedes banen, Brazilië is volgens mij redelijk neutraal/ licht RBR flavoured. Daarna krijgen we 2 nieuwe GP's waar niemand weet wie in het voordeel is en daarna krijgen we abu dhabi en volgens mij is dat ook redelijk neutraal terrein.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Abu Dhabi was prooi voor Max vorig jaar. Hij won met 16 seconde voorsprong op Valtteri en 18 op Lewis.Martin0 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:08:
[...]
Welke mercedes banen, Brazilië is volgens mij redelijk neutraal/ licht RBR flavoured. Daarna krijgen we 2 nieuwe GP's waar niemand weet wie in het voordeel is en daarna krijgen we abu dhabi en volgens mij is dat ook redelijk neutraal terrein.
Mercedes deed een beetje aan downplayen maar ik denk dat ze ook die graag hadden gewonnen.
Ik herinner me van Brazilië nog de dragrace P2 van Gasly waarbij hij in zijn Toro Rosso de Mercedes van Hamilton er vlak voor de finishlijn uit trokMartin0 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:08:
[...]
Abu Dhabi is flink gecastreerd, de langzame bochten voor de rechte stukken zijn vervangen door snellere bochten. Dit zou in het voordeel kunnen zijn van Mercedes.asing schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:12:
[...]
Abu Dhabi was prooi voor Max vorig jaar. Hij won met 16 seconde voorsprong op Valtteri en 18 op Lewis.
Mercedes deed een beetje aan downplayen maar ik denk dat ze ook die graag hadden gewonnen.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
- eerst zien dan geloven...
"They will be stronger whole weekend..."

Mijn boefje is liev!
Ja Merc doet alleen maar aan mentale sandbagging. Ik vraag me af of ze hun eigen leugens nog geloven of dat ze nu zoveel double speak doen dat ze het zelf niet meer weten. Wellicht dat ze daarom verslagen worden. 'Lewis, dat was een grapje van die banden he? Of zijn ze wél op?'JB schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:17:
Zoals altijd met Mercedes/HAM;
- eerst zien dan geloven...
"They will be stronger whole weekend..."

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aFWP3wE0lTulYuPGnHrc8sgw.jpg?f=user_large)
Ayrton en Hamilton die samen naar hun auto's lopen. Mooi gelukt plaatje hoor moet ik zeggen.
(https://twitter.com/MercedesAMGF1)
Dat vind ik iets teveel eer voor Lewis...Bloodclot schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:28:
[Afbeelding]
Ayrton en Hamilton die samen naar hun auto's lopen. Mooi gelukt plaatje hoor moet ik zeggen.
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
Je moet wat met al dat "boe" geroep...fredhuizinga schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:34:
[...]
Dat vind ik iets teveel eer voor Lewis...
Mijn boefje is liev!
Bloodclot schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:28:
[Afbeelding]

[ Voor 18% gewijzigd door Spotmatic op 12-11-2021 09:41 ]
Vaak bu'j te bang!
En het is gewoon een mooie plaat.
Een soort gelijk plaatje met Max en Jos idd zou ook heel mooi zijn.
"Rustig maar Lewis, 7 WDCs is ook al mooi"Bloodclot schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:28:
[Afbeelding]
Ik vermoed dat Senna zijn beeldmerk gewoon gebruikt mag worden door F1 (en de teams), net als voor alle andere coureurs geldt.Spotmatic schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:37:
Zeker een mooi plaatje, maar cringey omdat Ayrton hier niks over te zeggen heeft (of zelfs maar had kunnen hebben). Ze hebben elkaar ook nooit ontmoet. Hij trekt hier onterecht de nalatenschap van Senna naar zich toe.
Als anderen jou vergelijken met iemand is prima. Maar dat je zelf of je eigen team dat doet, dát is cringe. Schouderklopje voor jezelf, dat niveau.XyperActive schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:43:
Ik zie niet helemaal in waarom dit cringe of wat dan ook is. Ik ben zelf ook niet zo fan van Hamilton, maar je moet toch erkennen dat hij één van de grootheden is in de historie van de Formule1.
Eens, zou dit alleen doen als het een goede bekende was.Spotmatic schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:37:
Zeker een mooi plaatje, maar cringey omdat Ayrton hier niks over te zeggen heeft (of zelfs maar had kunnen hebben). Ze hebben elkaar ook nooit ontmoet. Hij trekt hier onterecht de nalatenschap van Senna naar zich toe.
Ik erken zeker dat beiden grootheden zijn. Maar dit plaatje heeft in mijn ogen ook iets ongemakkelijks. Het suggereert support van Senna aan Hamilton. En daar is natuurlijk geen sprake van. Zouden ze er samen op een andere manier op staan, bijv een situatie waaruit de bewondering van Hamilton voor Senna spreekt, zou ik het meer kunnen waarderen.XyperActive schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:43:
Ik zie niet helemaal in waarom dit cringe of wat dan ook is. Ik ben zelf ook niet zo fan van Hamilton, maar je moet toch erkennen dat hij één van de grootheden is in de historie van de Formule1.
Ik vind het smakeloos. De beste man is verongelukt, maar rijst virtueel op uit het graf om Hamilton een zetje in de rug te geven. Ik vind het echt ranzig smerig.XyperActive schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:43:
Good taste is for people who can’t afford sapphires

Überhaupt om auto's die rondjes rijden.
Groots door technische dominantie. Voor echte grootsheid had hij ook van Rosberg moeten winnen.XyperActive schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:43:

Die ken ik niet, ook ranzig. Groot verschil is natuurlijk wel dat deze niet uit de Insta/Twitterkoker van de coureur zelf komt
🇧🇷#VB77 #Brazil #Coffee pic.twitter.com/O9YNs9N1iO
— Valtteri Bottas (@ValtteriBottas) 12 november 2021
Words to live byChiron schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:57:
Helm van BOT, letterlijk erg smaakvol en persoonlijk een stuk stijlvoller dan dat gedweep met Senna:
[Twitter]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Oei jakkie hier word ik wat ongemakkelijk van. Niet eens vanwege de beide personen maar vanwege de volledige mismatch. Beetje creepy. Niet doen aub
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Wat is die fan? Om de helm te drogen?Chiron schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:57:
Helm van BOT, letterlijk erg smaakvol en persoonlijk een stuk stijlvoller dan dat gedweep met Senna:
[Twitter]
Ik gok dat de 'tafel' waar de helm op ligt, letterlijk de flightcase is waar ze de helmen op neerzetten tussen de sessies in. En dan is zo'n fannetje inderdaad een slimme oplossing om de boel te drogen
Blijft wel bijzonder dat veel coureurs Senna claimen als help/idool. Je hoort ze nooit over Schumacher, Prost Fangio,etc.
Hij heeft vaker van Rosberg gewonnen dan Rosberg van hem, hè.Racing-Paradise schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:55:
[...]
Groots door technische dominantie. Voor echte grootsheid had hij ook van Rosberg moeten winnen.
Hij was ook in 2016 kampioen geworden.....DeKaerften schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:15:
[...]
Hij heeft vaker van Rosberg gewonnen dan Rosberg van hem, hè.

als zijn Mercedes niet in rook was opgegaan.
Komt door zijn rijstijl, die belast de motor veel meer dan hoe Ricciardo Rosberg rijdt.asing schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:18:
[...]
Hij was ook in 2016 kampioen geworden.....
[Afbeelding]
Dat blok was nieuw, alleen nog maar gebruikt in die race. Dus het was niet zijn rijstijl maar een productie of montage foutje.FirePuma142 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:20:
[...]
Komt door zijn rijstijl, die belast de motor veel meer dan hoe Ricciardo Rosberg rijdt.
Als Verstappen meer punten had gehaald als Rosberg was hij kampioen geworden in 2016asing schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:18:
[...]
Hij was ook in 2016 kampioen geworden.....
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |