Vol in de Bottas corner... gaat weer een nachtje klussen worden, jammer, rood.
Mag je dit typisch Lance noemen?
Vind het heel vervelend voor hem, hopelijk is hij in orde, maar hij doet vaker vreemde en onnodige dingen.
Die man die er het eerste bij was maakte een hoofdbeweging, maar weet niet of hij nu takel wagen bedoelde of klap op het hoofd?
Vind het heel vervelend voor hem, hopelijk is hij in orde, maar hij doet vaker vreemde en onnodige dingen.
Die man die er het eerste bij was maakte een hoofdbeweging, maar weet niet of hij nu takel wagen bedoelde of klap op het hoofd?
Ligt het aan mij of lag daar olie? Gezien die donkere strook voor de witte lijn.
"When you grow up your heart dies"
omdat het een hele domme actie was?epic_gram schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:10:
Waarom vraagt hamilton of stroll ok is?
Haha, zag een "baanveger" wat oppakken van de baan, even naar kijken en in zijn zak stoppen
. Ook een manier om een souvenir mee te pakken.

Idiocracy: it is real!
Het is niet alleen competitie, maar ook een collega. Vind het zelf eerlijk gezegd niet zo heel raar, zeker niet als je enigzins hebt kunnen zien wat voor ravage het is.epic_gram schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:10:
Goodwill kweken, publicity, lesje geleerd na Silverstone dat soort dingen, en hij weet ook wel dat je er daar hard af kan gaan.epic_gram schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:10:
Doet ie altijd wanneer er iemand crashed. Geen vreemde vraag.epic_gram schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:10:
dat was zijn walkie talkieInvestig8or schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:11:
Haha, zag een "baanveger" wat oppakken van de baan, even naar kijken en in zijn zak stoppen. Ook een manier om een souvenir mee te pakken.
Deed ie toen ook bij Verstappen hoor. De man is altijd wel attent op dat vlakPalingDrone schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:12:
[...]
Goodwill kweken, publicity, lesje geleerd na Silverstone dat soort dingen, en hij weet ook wel dat je er daar hard af kan gaan.
*knip*epic_gram schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:10:
Laat dergelijke opmerkingen achterwege aub.
[ Voor 22% gewijzigd door tweakduke op 06-11-2021 21:15 ]
Wat moet die AM instabiel zijn geweest, zeg. Dat zal ook wel gevoeld zijn in z'n armen, hij liet zijn stuur niet los.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat denk je zelf?epic_gram schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:10:
Ik denk dat meerdere coureurs het wel zullen vragen, maar dat we dat niet horen.Teknix1982 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:12:
[...]
Doet ie altijd wanneer er iemand crashed. Geen vreemde vraag.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En ze zijn weer aan het sleutelen aan de achtervleugel bij Max
[ Voor 16% gewijzigd door winwiz op 06-11-2021 21:14 ]
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
de haasjes denken, mooi dat is weer een plekje winst
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Serieus gast.
[ Voor 22% gewijzigd door tweakduke op 06-11-2021 21:18 . Reden: Quote aangepast ]
Lijkt wel de strip die er bij z'n proefstart af vloog (tijdens FP3 )
RB mag AM wel dankbaar zijn voor die extra epoxy- en dremeltijd die ze nu hebben
Weet iemand hier wat er precies met de achtervleugels van Red Bull aan de hand is?
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Te weinig Red Bull denk ik.Franko P. schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:16:
Weet iemand hier wat er precies met de achtervleugels van Red Bull aan de hand is?
⏩ PVOutput☀️
Daar waren ze bij de laatste training ook al aan bezig, misschien toch te weinig grip?Franko P. schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:16:
Ted bij SkyF1: Werkzaamheden aan de vleugel van Max en Sergio zijn preventieve werkzaamheden, zijn al gestart voor de kwalificatie en is goedgekeurd door de FIA.
Volgens Sky is het uit voorzorg (waarschijnlijk steviger maken van de vleugels, zelfde euvel als in COTA? )Franko P. schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:16:
Camera is weer aan ze zijn uitgesleuteld
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
En niemand zou een goede tijd kunnen zetten, dus voor ieder probleem op de baan in de kwalificatie dat zichzelf niet in een paar seconden oplost wordt meteen de rode vlag gezwaaid.StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:10:
[...]
Een rode vlag tijdens de quali is natuurlijk een minder ernstige ingreep dan tijdens een race. Niet gek deze snelle keuze.
Haastig knip en plakwerk bij RBR. Als dat maar goed gaat.
Wd40, duct tape, komt goed dus.
Als ze in 20 minuten een complete draagarm etc. kunnen vervangen dan gaat dit ook wel goed.Hippocampus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:20:
Lange code rood voor op het oog een best onschuldige crash.
Was dat vorige race ook niet zo bij Max? Tape fladderde aan eind in het rondHippocampus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:20:
Hmm, iets met de vleugel die niet openklapt? Vreemd dat het bij beide coureurs hetzelfde lijkt te zijn.Hippocampus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:20:
Ze kunnen het voor de race wel maken de achtervleugels
Ik blijf mij altijd verbazen dat ze nog even snel extra met een poetsdoekje over een plekje op de auto poetsen.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dus ik ben laat, maar zo te zien nog helemaal niks gemist.
Toen ik het net aanzette en zag dat het stilstond, dacht ik ook wel even, niet weer. Want de laatste keer dat ik het miste was Grosjean.
Toen ik het net aanzette en zag dat het stilstond, dacht ik ook wel even, niet weer. Want de laatste keer dat ik het miste was Grosjean.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Duurt even voordat die Tecpro barrier vervangen isBart-Willem schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:22:
Lange code rood voor op het oog een best onschuldige crash.
Dus als jij er op tijd bent gaat het goedDaniëlWW2 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:22:
Dus ik ben laat, maar zo te zien nog helemaal niks gemist.
Dat ze paraplu's verbieden op sommige tribunes kan in inkomen maar je zou maar 2 van die sombrero's voor je hebben zitten :,)
Alle naden zijn afgeplakt met helicoptertape en misschien poetsen ze dat met dat doekje ook weer wat gladder.Quad schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:22:
Ik blijf mij altijd verbazen dat ze nog even snel extra met een poetsdoekje over een plekje op de auto poetsen.
Dat zijn inderdaad allemaal wondermiddelen, misschien gebruiken ze ook iets van HG?
Maar zo te horen zegt Olaf dat het met het materiaal van de vleugel te maken heeft.
Handig om je chips en bier in te zetten toch?PalingDrone schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:23:
Dat ze paraplu's verbieden op sommige tribunes kan in inkomen maar je zou maar 2 van die sombrero's voor je hebben zitten :,)
Max heeft de handschoenen uit en stapt zo te zien uit...
- DaniëlWW2
- Niet online
Blijkbaar wel ja.Heijmenberg99 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:23:
[...]
Dus als jij er op tijd bent gaat het goed
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of wanneer je iets te veel van beide op hebtHippocampus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:24:
[...]
Handig om je chips en bier in te zetten toch?
Ook handige asbak...
5 minuten signaal is toch nog niet gegeven, dus ze hebben alle tijd om dan in te stappensjaool schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:24:
Geef mij maar meer van dit soort weetjes.StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:23:
Even semi off-topic: mooi hoe dichtbij de helikopter bij het vliegveld zijn rondjes maakt.
[Afbeelding]
Valt mij altijd op dat ze nog altijd een helikopter gebruiken, kan dat niet met drones?
Nog een paar minuten denk ik?
Dat wordt zometeen echt file rijden zodat iedereen zijn rondje kan doen....
at your service
Er komt toch een 5minuten-signaal straks, als ze eindelijk die barrier een keer gefixt hebben. Dat duurt al lang en dat kan best nog even duren.sjaool schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:24:
Ik had het natuurlijk wat spannender kunnen maken door te doen alsof hij helemaal niet meer zou starten...FabianGTI schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:26:
[...]
5 minuten signaal is toch nog niet gegeven, dus ze hebben alle tijd om dan in te stappen
Maar inderdaad, tijd genoeg om even met de rest van het team te kletsen.
Huh? Die was toch al gegeven of vergist ik mij nu?DataGhost schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:26:
[...]
Er komt toch een 5minuten-signaal straks, als ze eindelijk die barrier een keer gefixt hebben. Dat duurt al lang en dat kan best nog even duren.
Edit: nee dus, pas morgen om half 3.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 06-11-2021 21:28 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Wacht, Stroll had toch een heel nieuwe PU?
Dat maakt het helemaal een zinloze en pijnlijke crash. Het was namelijk om niks.
Dat maakt het helemaal een zinloze en pijnlijke crash. Het was namelijk om niks.
Dat was de waarschuwing dat er nog een waarschuwing zou komenHollowGamer schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:27:
[...]
Huh? Die was toch al gegeven of vergist ik mij nu?
21:33 beginnen we weer.
[ Voor 14% gewijzigd door DoeEensGek op 06-11-2021 21:29 ]
yup.HollowGamer schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:27:
[...]
Huh? Die was toch al gegeven of vergist ik mij nu?
er stond dat wanneer ze klaar zijn een 5min waarschuwing gegeven wordt
bij deze nog 4min en 30sec
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Een drone is niet snel genoeg en die hebben maar een vluchtduur van rond de 20-25 minuten.HollowGamer schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:26:
[...]
Geef mij maar meer van dit soort weetjes.
Valt mij altijd op dat ze nog altijd een helikopter gebruiken, kan dat niet met drones?
De Mavic 3 kan bijna een uur vliegen maar is ook niet snel genoeg denk ik zo.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:25
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Inderdaad, extra pijnlijk dan.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:28:
https://www.fia.com/sites...8%20-%20PU%20elements.pdf
Kimi iets fout gedaan tijdens de vlag.. geen idee? Kan dat niet wat uitgebreider?
Op SkyF1 speculatie dat hij te hard zou hebben gereden tijdens de rode vlag.HollowGamer schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:31:
Kimi iets fout gedaan tijdens de vlag.. geen idee? Kan dat niet wat uitgebreider?
Kan een drone het wel de snelheden bereiken die voor de F1 nodig zijn? Met ook nog eens de vliegtijd en benodigde apparatuur voor de beelden? Denk dat drones nog net niet ver genoeg zijn om aan alle vereisten te voldoen.HollowGamer schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:26:
[...]
Geef mij maar meer van dit soort weetjes.
En dan zit je ook nog eens met de besturing, je moet een drone wel kunnen zien als je hem bestuurt, wat nog wel eens een uitdaging kan zijn.
Net op de beelden het wel/niet inrijden van de pits toen de rode vlag kwam.StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:31:
[...]
Op SkyF1 speculatie dat hij te hard zou hebben gereden tijdens de rode vlag.
Is het met Kimi niet hetzelfde als wat al vaker is gebeurd? Dacht met Lando ook tijdens een vlag.
Bensimpel
Positieve meneer
Tja, uhh wat moet ik nou van kimi vinden? Kon er niet zoveel aan doen..
😆 - Denk ook eens om ;)
Net in beeld, de pits inrijden en over de streep weer de baan op. Twijfelgeval omdat er op dat moment nog geen rood was. Beetje lastig maar zal denk ik geen consequenties hebben. Ook omdat hij erg rustig reed.StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:31:
[...]
Op SkyF1 speculatie dat hij te hard zou hebben gereden tijdens de rode vlag.
Er was maar een die crashte om ‘ wel iets’ en dat was shumiDaniëlWW2 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:28:
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Nouja, hij had gewoon nog naar q2 kunnen rijden om daar evt. zijn teamgenoot te helpen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:28:
Verder net een beetje teveel risico genomen door extra wijd te gaan daar. Had ook net goed kunnen gaan.
SAI geen power...
Carlos... Net in m'n manager gezet..
Flickr PSN ID= cheironnl
Nouja hij zag de gecrashte auto en wat vlaggen, geen vreemde reactie van Kimi iig
- DaniëlWW2
- Niet online
En Sainz lijkt stuk.
En Verstappen heeft dat gewoon door terwijl hij nog in de box zat. Hoe?
En Verstappen heeft dat gewoon door terwijl hij nog in de box zat. Hoe?
En daar gaat hij weer... Vreemd iets bij SAI zijn Ferrari...
Hahahaha wat een oplossing. Gewoon gas geven
SAI rolt wel ff makkelijk door zo zonder luchtweerstand.
Bensimpel
Positieve meneer
Picobello bv doet het weer.Heijmenberg99 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:35:
Hahahaha wat een oplossing. Gewoon gas geven![]()
😆 - Denk ook eens om ;)
VER 1:16:788
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |