[F1 2021] Race 17 GP van de Verenigde Staten Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 34 Laatste
Acties:
  • 114.816 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:30

JB

Cédric roelt!

Klinkt niet helemaal gerust? PER zag er goed uit of was de rest juist aan het sandbaggen. Ik word er onrustig van icm die 1 seconden in FP1 :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:43
JB schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 23:50:
[...]

Het was ook bij de Engelse pers.
Is dat ergens terug te zien trouwens?

Dat van net kan ik mij nog wel goed voorstellen. Toto legde uit dat het punten kost en het enige wat Jack zegt “maar hij pakt 25 punten”.
Dan snap ik wel dat je een beetje klaar bent met zo’n interview, daar hoef je verder geen complottheorie aan op te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
JB schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 23:53:
Klinkt niet helemaal gerust? PER zag er goed uit of was de rest juist aan het sandbaggen. Ik word er onrustig van icm die 1 seconden in FP1 :(

[Embed]
Het verschil is er, ze zoeken nog in de afstelling en Max had nog geen goede ronde. Kortom morgen weten we meer, maar ik ga er zelf vanuit dat Mercedes vooraan mag beginnen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
tweakduke schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:13:
[...]

Het verschil is er, ze zoeken nog in de afstelling en Max had nog geen goede ronde. Kortom morgen weten we meer, maar ik ga er zelf vanuit dat Mercedes vooraan mag beginnen.
Hoe gaat Bottas dat precies bereiken dan? Het is hooguit een Mercedes op de eerste rij. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:45

pro_6or

amateur_60r

P.K. schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 23:56:
[...]

Is dat ergens terug te zien trouwens?

Dat van net kan ik mij nog wel goed voorstellen. Toto legde uit dat het punten kost en het enige wat Jack zegt “maar hij pakt 25 punten”.
Dan snap ik wel dat je een beetje klaar bent met zo’n interview, daar hoef je verder geen complottheorie aan op te hangen.
Omdat dat raak was. Bottas heeft toch vorige race 7 punten weggehouden van Max. En die unit hebben ze blijkbaar zo dicht tegen 100% gedraaid dat ze nu alweer een nieuwe nodig hebben.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

tweakduke schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:13:
[...]

Op bottas na, scheelt 1 inhaalactie voor max. Lewis kan ook een slechte start hebben, ligt er net aan hoe die in zijn vel zit.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +67 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-07 16:05
Hallo

I've been working hard on myself lately. Riding my bike a lot, getting in better shape. Because of this, I haven't really been working much on the F1bythenumbers project. Having said that, I'm still doing the FP2 charts so here you go!

Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/storage/2021/10/gp17_fp2_top_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/storage/2021/10/gp17_fp2_bottom_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1bythenumbers.com/storage/2021/10/gp17_fp2_all.svg

I hope all of you are doing well. Thank you for your continuous support.

Source: me! (f1bythenumbers)

F1pace

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 17:14
f1bythenumbers schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 07:30:
Hallo

I've been working hard on myself lately. Riding my bike a lot, getting in better shape. Because of this, I haven't really been working much on the F1bythenumbers project. Having said that, I'm still doing the FP2 charts so here you go!

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Naast de mooie grafieken, die we allemaal waarderen, hoop ik dat het met jou ook snel weer goed gaat. Fijn om te horen dat je gezondheid de goede kant op gaat. d:)b

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mercedes dus duidelijk sneller in racepace?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:31

codex

Geen OpenAI agent :)

Exocet schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 08:14:
Mercedes dus duidelijk sneller in racepace?
Beetje vertekend, Hamilton heeft niet echt een race simulatie gereden als ik dit zo zie. Perez en Verstappen in elk geval sneller dan Bottas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 00:28:
[...]

Hoe gaat Bottas dat precies bereiken dan? Het is hooguit een Mercedes op de eerste rij. ;)
Ja dat schoot mij nog te binnen, maar lag al in bed :+

Dan zou maar zo kunnen als ik de glazen bol aanzet, dat Bottas op p1 kwalificeert, HAM start dan op p1 en Max op p2 en Bottas zit dan niet ver weg op p5.

Hopen dat Perez gewoon p3 pakt.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
tweakduke schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 08:21:
[...]

Ja dat schoot mij nog te binnen, maar lag al in bed :+

Dan zou maar zo kunnen als ik de glazen bol aanzet, dat Bottas op p1 kwalificeert, HAM start dan op p1 en Max op p2 en Bottas zit dan niet ver weg op p5.

Hopen dat Perez gewoon p3 pakt.
Hoe komt Bottas aan P5 dan? Die heeft toch sowieso 5 plekken gridstraf dus maximale is P6 bij een 'pole'.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCVhPaUXMAMK6wi?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCVxBQSXMAIVglv?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCV3xWfXIAQNPMw?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCV30vrXsAAZ41O?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCVxBQRXoAAcU5B?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCV6yvrXEAIhFM3?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCVfahWXIAcbo0p?format=jpg&name=4096x4096
”And then I was like … Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCVs6T7XEAcPJpx?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FCVtQeoX0AEM9N1?format=jpg&name=4096x4096

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• P.K.
pro_6or schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 01:00:
[...]

Omdat dat raak was. Bottas heeft toch vorige race 7 punten weggehouden van Max. En die unit hebben ze blijkbaar zo dicht tegen 100% gedraaid dat ze nu alweer een nieuwe nodig hebben.
Het was helemaal niet raak, het was gewoon een domme opmerking.

Per saldo heeft Toto gelijk, al deze motorwissels kosten punten.
In Monza had Bottas waarschijnlijk gewonnen zonder motorwissel.
In Sochi had Bottas zonder motorwissel zeer waarschijnlijk op het podium gestaan.
En nu is het ook maar weer afwachten hoe makkelijk hij zondag naar voren kan rijden. Bovendien: dikke kans dat hij door een vroeg opgelopen achterstand geen rol kan spelen in het strategische spel tussen Lewis en Max.

Leuk dat je tussendoor een race wint in een regenachtig Turkije, maar waarschijnlijk had Bottas daar met een oude motor ook wel gewonnen. Red Bull was namelijk nergens in Turkije, die sloegen totaal de plank mis.

Die hogere topsnelheid verklaar je ook niet zomaar door meer vermogen, het is er een onderdeel van, maar vermindering van luchtweerstand heeft veel meer effect. Dat valt prima te rijmen met de analyse van Di Resta gisteren op Sky. (de achterwielophanging die helemaal inzakt boven een bepaalde snelheid)

Het zou zomaar kunnen zijn dat die gekke Toto gewoon de waarheid spreekt, met het vinden van de aerodynamische balans en betrouwbaarheidsproblemen bij de ICE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 13:20
Op Ziggo zag je beelden dat ze die achterophanging al in Berlijn Bahrein hebben

[ Voor 9% gewijzigd door screamhouse op 23-10-2021 09:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
screamhouse schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:33:
Op Ziggo zag je beelden dat ze die achterophanging al in Berlijn hebben
In 1926 al. :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• screamhouse
Bahrein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Op Ziggo zag je beelden dat ze die achterophanging al in Berlijn Bahrein hebben
Dat is al vanaf Bahrein. Volgens Doornbos niks aan het handje… gewoon legitiem.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• P.K.
Op Ziggo zag je beelden dat ze die achterophanging al in Berlijn hebben
Ja het zit er het hele jaar al op, maar dat wil niet zeggen dat ze het hele jaar dat systeem perfect onder controle hadden. Begin dit jaar had Mercedes namelijk best wat problemen met de achterkant in hoge snelheidsbochten.

Het zou best kunnen dat het aerodynamische pakket van Silverstone alle puzzelstukjes in elkaar heeft laten vallen. Dat sindsdien de diffuser wel volledig stallt als de ophanging inzakt, of dat sindsdien de downforce direct terug is als het gas wordt losgelaten. Of dat ze gewoon een betere afstelling van dat systeem zelf hebben gevonden.

Allemaal verklaringen die technisch een stuk logischer en waarschijnlijker zijn dan de insinuaties van team Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

@P.K. klinkt plausibel. Wel benieuwd wat er dan zogenaamd met de ICE zou moeten zijn dat alleen Bottas wederom een swap pakt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
f1bythenumbers schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 07:30:
Hallo

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Zie ik daar al goede voortekenen? >:)
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/YqJrFnmv/afbeelding.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
P.K. schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:43:
[...]

Ja het zit er het hele jaar al op, maar dat wil niet zeggen dat ze het hele jaar dat systeem perfect onder controle hadden. Begin dit jaar had Mercedes namelijk best wat problemen met de achterkant in hoge snelheidsbochten.

Het zou best kunnen dat het aerodynamische pakket van Silverstone alle puzzelstukjes in elkaar heeft laten vallen. Dat sindsdien de diffuser wel volledig stallt als de ophanging inzakt, of dat sindsdien de downforce direct terug is als het gas wordt losgelaten. Of dat ze gewoon een betere afstelling van dat systeem zelf hebben gevonden.

Allemaal verklaringen die technisch een stuk logischer en waarschijnlijker zijn dan de insinuaties van team Ziggo.
Bijgevoegd een goede uitleg van Gary Anderson. Ik ben er bang voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik Vettel op de witte band ook erg hard vind gaan.

Had hij niet een nieuwe motor gestoken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

jan390 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:59:
[...]

Als je dat zo leest wel ja… :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:36

Blokker_1999

Full steam ahead

JB schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:48:
@P.K. klinkt plausibel. Wel benieuwd wat er dan zogenaamd met de ICE zou moeten zijn dat alleen Bottas wederom een swap pakt.
Echte aanpassingen aan de motor zijn niet meer mogelijk, maar vraag me toch af of ze niet dingen aan het testen zijn voor volgend jaar door productieprocessen aan te passen om de betrouwbaarheid omhoog te krijgen. Hoewel ze ook daar weer niet te veel risico kunnen nemen daar de voorsprong in het WCC niet groot is en Bottas in het WDC ook nog een belangrijke rol kan spelen door Hamilton te ondersteunen.
jan390 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:59:
[...]

Zeg wat je wil, maar Mercedes blijft wel lekker innoveren op mechanisch vlak. Eerst DAS en nu dit weer. Je moet het maar doen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02-07 19:22
Maar, het is toch de regel dat de motor setting voor de kwali gekozen moet worden en gelijk moet zijn voor alle teams die die motor gebruiken?
Dus Mercedes, Williams, McLaren enz gebruiken dan allen dezelfde settings?

Lijkt me niet mogelijk dat Bottas zijn motor verder open staat. Of ze moeten deze tijdens de trainingen al verder open schroeven om de slijtage te bekijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 04:40
Alouwerse schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:24:
Maar, het is toch de regel dat de motor setting voor de kwali gekozen moet worden en gelijk moet zijn voor alle teams die die motor gebruiken?
Dus Mercedes, Williams, McLaren enz gebruiken dan allen dezelfde settings?

Lijkt me niet mogelijk dat Bottas zijn motor verder open staat. Of ze moeten deze tijdens de trainingen al verder open schroeven om de slijtage te bekijken.
Volgens mij, maar pin me er niet op vast, stellen de regels alleen dat dezelfde spec motoren met een gelijke slijtage dezelfde motorstand moeten hebben. Terwijl Bottas zijn motor dus uit de pas loopt met de overige Mercedes motoren. (Ok, nu weer niet nu Vettel en Russel ook wisselen, en misschien moet je die van Hamilton met één race extra ook onder soortgelijke slijtage stellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 05-09 13:48
Je zag ook dat hij in fp2 een snelle ronde inging, maar een binnenwiel blokkeerde waardoor zijn al rommelige ronde er helemaal aanging, toen ging hij uit frustratie een burnout maken van secondes in de revlimiter.. echt geen goed nieuws als het je zo hoog zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:42
Sniffels schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:40:
Je zag ook dat hij in fp2 een snelle ronde inging, maar een binnenwiel blokkeerde waardoor zijn al rommelige ronde er helemaal aanging, toen ging hij uit frustratie een burnout maken van secondes in de revlimiter.. echt geen goed nieuws als het je zo hoog zit.
Wie bedoel je?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Sniffels schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:40:
Wie is ‘hij’?
Alle posts hierboven gaan over Bottas?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Max (sorry staat er inderdaad niet bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
YakuzA schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:52:
[...]

Wie is ‘hij’?
Alle posts hierboven gaan over Bottas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:41

DataGhost

iPL dev

Sniffels schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 10:53:
[...]

Heb je daar ook beeld van, of een timestamp ofzo? Ik heb dat nog niet gezien. Als het uit frustratie en onnodig was kan ik me niet voorstellen dat het niet allang is langsgekomen op reddit enzo. Dus ik vermoed dat je het verkeerd hebt geïnterpreteerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:19
De ophanging waar het nu om te doen is gebruikt Mercedes al sinds het 2020 seizoen. Red Bull blijft inderdaad met een vraagteken zitten waar de extra snelheidswinst vandaan komt. Marko had aangegeven dat Red Bull momenteel veel moeite heeft de wagen goed af te stellen. Bij de eerste vrije training was er geen grip in de langzame bochten. Daarop is besloten de setup voor de 2e vrije training volledig om te bouwen en die werkte wel. Red Bull reed overigens in de eerste vrije training ook met een minder agressieve motorstand waardoor het tijdsverschil zo groot was.

Mercedes had ook aanpassingen gedaan in de 2e vrije training maar die werkten niet zo goed en men had opeens minder grip. Shovlin verdenkt dat hun afstelling last had van de warmere omstandigheden in de middag. Mercedes durft momenteel slechts 3-4 races aan met hun motoren. Een motorwissel kan het beste in de VS of Brazilië ook vanwege het kunnen inhalen. De nieuwe motor van Bottas kan hem tot 2 tienden extra geven.

Zowel over een ronde als in de longruns is het een nek aan nek race tussen Mercedes en Redf Bull. Volgens Marko slijten de soft en medium banden erg snel waardoor het ernaar uitziet dat het een 2 stop race zal worden en de winnaar wie er zondag het beste met zijn banden omgaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 23-10-2021 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

De nieuwe motoren van Bottas roepen ook bij mij vragen op. Het eerste dat bij me opkomt is hoe Torro Rosso een seizoen lang zo'n beetje iedere race een nieuwe Honda motor nam om die zo snel mogelijk te ontwikkelen. Maar ja, ze mogen eigenlijk geen ontwikkeling doen. Of heeft Mercedes nog een manier gevonden om toch nog een upgrade door te voeren?

De veel duisterdere verklaring is dat Mercedes op de een of andere manier Hamilton probeert te beschermen tegen Bottas of dat ze Bottas geen goede resulaten meer gunnen. Maar daarmee gooien ze wel punten weg en hoewel Mercedes aan kop staat is de voorsprong op RB niet geweldig groot en kan in een enkele race verloren worden.
De iets minder duistere variant is dat Bottas vanaf nu de opdracht heeft om iedere race z'n motor helemaal op te rijden zodat het team kan leren hoe ver ze met de motoren van Hamilton kunnen gaan. Maar ik zou denken dat ze dat wel in de testbank hebben gedaan.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

JB schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 09:43:
[...]
Dat is al vanaf Bahrein. Volgens Doornbos niks aan het handje… gewoon legitiem.
Dat zegt niet al teveel, die doorbuigende Red Bull achtervleugel zat er vorig jaar ook al op en we weten allemaal hoe dat is gegaan.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:22
CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:10:
De nieuwe motoren van Bottas roepen ook bij mij vragen op. Het eerste dat bij me opkomt is hoe Torro Rosso een seizoen lang zo'n beetje iedere race een nieuwe Honda motor nam om die zo snel mogelijk te ontwikkelen. Maar ja, ze mogen eigenlijk geen ontwikkeling doen. Of heeft Mercedes nog een manier gevonden om toch nog een upgrade door te voeren?

De veel duisterdere verklaring is dat Mercedes op de een of andere manier Hamilton probeert te beschermen tegen Bottas of dat ze Bottas geen goede resulaten meer gunnen. Maar daarmee gooien ze wel punten weg en hoewel Mercedes aan kop staat is de voorsprong op RB niet geweldig groot en kan in een enkele race verloren worden.
De iets minder duistere variant is dat Bottas vanaf nu de opdracht heeft om iedere race z'n motor helemaal op te rijden zodat het team kan leren hoe ver ze met de motoren van Hamilton kunnen gaan. Maar ik zou denken dat ze dat wel in de testbank hebben gedaan.
De theorie dat ze kijken bij Bottas hoe zijn motoren het houden bij meer belasting klinkt plausibel.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Stomme Amerika racetijden }:|

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 09:03
om de void even te vullen terweil we allemaal wachten tot FP3 en de Quali - en we alleen druk zoeken zijn naar de verklaringen rondom de motor wissels van Bottas en de doordrukkende achterkant van de Merc die wel mag, maar een doorbuigend vleugeltje van RB mocht niet....

Hier wat inzendingen van eventuele radio boodschappen tussen Leclerc en zijn race engineer die we mischien deze race kunnen horen, dit naar aanleiding van de geweldig informatieve boodschap die we vorige week hoorde. Voor het beste effect moet je de accenten en achtergrond geluiden er bijbedenken

Leclerc:"If we stay at this pace, what are we looking for in terms of position?"
Engineer:"If we can keep Bottas behind, P1"

--------------------------------

Leclerc: "What is the pace?"
Engineer: "The pace is how much fast you go."

Leclerc: What can we expect if it rains?
Engineer: Water will fall from above.

Leclerc: "How are my tyres?"
Engineer: "They are round and black"

Leclerc: "The rain is increasing, do I Box?!?"
Engineer: "Copy"

Leclerc: "How many laps to go?"
Engineer: "One at a time..."

Leclerc: "What is the gap?"
Engineer: "The space between you and the other car"

Leclerc: "I have zero grip on the front left, what do we do?"
Engineer: "Copy" <followed by 5 laps of silence>

Leclerc: "What are the chances of rain in the next lap?"
Engineer: "50 percent: either it rains or it does not."

Charles: What's the rain doing?
Engineer: It's falling from the sky

at your service

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:10:
Er mogen geen upgrades worden toegepast die meer vermogen opbrengen. Alleen aanpassingen voor betrouwbaarheid en ik ga er van uit dat de FIA meteen kan zien of deze worden misbruikt voor meer vermogen. Immers kunnen ze dat meten.
Het probleem hiermee is dat je Verstappen zo vrijwel gegarandeerd een P2 geeft en je geen strategische opties meer hebt.
Dat kan dus niet omdat de mappings identiek moeten zijn tussen alle auto's die met een bepaalde PU rijden. Dus in dit geval ook McLaren, Williams en Aston Martin. Het enige dat zou kunnen zijn bepaalde instellingen als het om brandstofmengsel gaat. Maar op die manier zou Bottas ook moeten starten met veel meer brandstof en dat kost je weer die tijdwinst die je haalt uit minder brandstof gebruiken.

Onder de streep denk ik dat Mercedes gewoon een probleem heeft in het motorblok. En misschien hebben ze hun motoren te veel richting vermogen afgesteld na de zomerstop omdat ze het anders echt niet gingen redden. Het zou verklaren waarom bijvoorbeeld Williams ook opeens wat beter is geworden. En dat gaat dan ten koste van betrouwbaarheid want steeds meer Mercedes PU's worden vervangen de laatste weken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:54
Race tijd is nog best prima, kwalificatietijd is wel echt net wat te laat..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 09:03
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:53:
[...]

Onder de streep denk ik dat Mercedes gewoon een probleem heeft in het motorblok. En misschien hebben ze hun motoren te veel richting vermogen afgesteld na de zomerstop omdat ze het anders echt niet gingen redden. Het zou verklaren waarom bijvoorbeeld Williams ook opeens wat beter is geworden. En dat gaat dan ten koste van betrouwbaarheid want steeds meer Mercedes PU's worden vervangen de laatste weken.
Goede observatie over Williams - Ik had die connectie tussen agresievere settings van alle Merc blokken en de resulaten van Williams niet met elkaar verbonden. Hoewel ik toch een paar vragen heb over hoe dat dan zou werken. Als team heb je een Merc motor erin hangen; je bent van plan als Willams het hele seizoen met je 3 motoren te doen en dan komt de fabrikant die het lastiger krijgt in het kampioenschap met de melding dat de settings gaan veranderen en dat motor nr 4 er toch echt aan komt...

at your service

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20

Dat kan dus niet omdat de mappings identiek moeten zijn tussen alle auto's die met een bepaalde PU rijden. Dus in dit geval ook McLaren, Williams en Aston Martin. Het enige dat zou kunnen zijn bepaalde instellingen als het om brandstofmengsel gaat. Maar op die manier zou Bottas ook moeten starten met veel meer brandstof en dat kost je weer die tijdwinst die je haalt uit minder brandstof gebruiken.
Niet correct. :)

De mappings die het fabrieksteam heeft dienen ook op de klantenmotor te zitten. Er mag geen verschil meer zitten in motoren en computers.

Er dient een motorstand gekozen te worden en daar moet de coureur het de rest van het weekend mee doen.

Dat betekent niet dat alle Mercedes motoren op dezelfde stand moeten draaien. Iedere coureur mag zijn eigen stand bepalen. Dat houdt in dat Bottas op een andere stand kan rijden dan dat Hamilton dat doet.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Half jaar geleden hadden we het er alleen maar over dat de Mercedes niet onder warme omstandigheden goed kon presteren, nu hoor ik daar niks meer over? Aangezien het toch aardig warm is in Texas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
The_Butler schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:48:
om de void even te vullen terweil we allemaal wachten tot FP3 en de Quali - en we alleen druk zoeken zijn naar de verklaringen rondom de motor wissels van Bottas en de doordrukkende achterkant van de Merc die wel mag, maar een doorbuigend vleugeltje van RB mocht niet....

Hier wat inzendingen van eventuele radio boodschappen tussen Leclerc en zijn race engineer die we mischien deze race kunnen horen, dit naar aanleiding van de geweldig informatieve boodschap die we vorige week hoorde. Voor het beste effect moet je de accenten en achtergrond geluiden er bijbedenken

Leclerc:"If we stay at this pace, what are we looking for in terms of position?"
Engineer:"If we can keep Bottas behind, P1"

--------------------------------

Leclerc: "What is the pace?"
Engineer: "The pace is how much fast you go."

Leclerc: What can we expect if it rains?
Engineer: Water will fall from above.

Leclerc: "How are my tyres?"
Engineer: "They are round and black"

Leclerc: "The rain is increasing, do I Box?!?"
Engineer: "Copy"

Leclerc: "How many laps to go?"
Engineer: "One at a time..."

Leclerc: "What is the gap?"
Engineer: "The space between you and the other car"

Leclerc: "I have zero grip on the front left, what do we do?"
Engineer: "Copy" <followed by 5 laps of silence>

Leclerc: "What are the chances of rain in the next lap?"
Engineer: "50 percent: either it rains or it does not."

Charles: What's the rain doing?
Engineer: It's falling from the sky
Hebben ze Leslie Nielsen als engineer :) ?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:02

Dazzler2120

FP ProMod
Bartske schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:15:
Half jaar geleden hadden we het er alleen maar over dat de Mercedes niet onder warme omstandigheden goed kon presteren, nu hoor ik daar niks meer over? Aangezien het toch aardig warm is in Texas.
Het is tot nu toe gebleken dat het dit jaar meevalt, hoe de mercedes presteert in warme temperaturen.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
The_Butler schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:03:
[...]

Goede observatie over Williams - Ik had die connectie tussen agresievere settings van alle Merc blokken en de resulaten van Williams niet met elkaar verbonden. Hoewel ik toch een paar vragen heb over hoe dat dan zou werken. Als team heb je een Merc motor erin hangen; je bent van plan als Willams het hele seizoen met je 3 motoren te doen en dan komt de fabrikant die het lastiger krijgt in het kampioenschap met de melding dat de settings gaan veranderen en dat motor nr 4 er toch echt aan komt...
Ik wel. Mclaren is ook wel heel erg snel geworden op de rechte stukken en Ricciardo doet nu ook iets beter mee. Dat is denk ik ook niet omdat de auto nu zoveel anders is. Nee, gewoon meer vermogen. ;)
En Aston Martin? Tja die begrijpen hun zeer zeker niet gekopieerde auto gewoon echt voor geen ene meter.

En ja, ik denk dat die andere teams verteld word dat ze grifstraffen mogen incasseren. De kosten liggen bij Mercedes omdat die PU's blijkbaar geleased worden voor een vast jaarlijks bedrag.
asing schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:11:
[...]

Niet correct. :)

De mappings die het fabrieksteam heeft dienen ook op de klantenmotor te zitten. Er mag geen verschil meer zitten in motoren en computers.

Er dient een motorstand gekozen te worden en daar moet de coureur het de rest van het weekend mee doen.

Dat betekent niet dat alle Mercedes motoren op dezelfde stand moeten draaien. Iedere coureur mag zijn eigen stand bepalen. Dat houdt in dat Bottas op een andere stand kan rijden dan dat Hamilton dat doet.
Dit weet ik, maar waar moet het verschil dan vandaan komen? Want je kan zaken zoals ignition timing niet meer als variabele per auto afstellen. Dat is de hele essentie van het verbod. Je kan gewoon veel minder en dat zagen we meteen vorig jaar na de introductie. En het is ook niet alleen bij Mercedes. Wat Verstappen in Oostenrijk in 2019 deed, kan ook niet meer. Dat was ook enorme stukken van de race in zeer hoge motorstanden rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 21:55

Spotmatic

Ken sent me

Dazzler2120 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:20:
[...]

Het is tot nu toe gebleken dat het dit jaar meevalt, hoe de mercedes presteert in warme temperaturen.
Ze hebben het koelsysteem wel degelijk aangepakt.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 20:36

Blokker_1999

Full steam ahead

Mercedes heeft het ene token dat ze konden gebruiken natuurlijk ergens aan gebruikt, en ja, het kan zijn dat er ergens iets nieuw is geintroduceerd dat wat meer vermogen bovenaan geeft zodat ze op een rechte sneller zijn. Maar dat blijft speculatie. McLaren is al heel het seizoen mee aan het doen voor een derde plaats in het WCC en daar is het net Ferrari dat is komen opzetten in de hoop die plaats te kunnen afnemen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:02

Dazzler2120

FP ProMod
Spotmatic schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:21:
[...]

Ze hebben het koelsysteem wel degelijk aangepakt.
Klopt, ik ben benieuwd hoe het nu in de 'high altitude' races gaat, mexico & brazilie dadelijk
Ook daar had Mercedes veel problemen door koeling, zal dat nog steeds het geval zijn?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:19
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:20:

Dit weet ik, maar waar moet het verschil dan vandaan komen?
Als ik het goed heb moeten PU leveranciers aan alle klanten dezelfde 100% stand geven als ze zelf gebruiken. Dat betekend echter niet dat je die ook tijdens alle races gebruikt. Afhankelijk van de slijtage stel je hem terug voor een specifieke PU. Hoeveel mag een team zelf bepalen per weekend. Daardoor krijg je nog de onderlinge verschillen. Let op dat dit ook 2 regelwijzingen gecombineerd is.

Persoonlijk vermoed ik ook nog wel eens dat Mercedes zoveel verse motoren heeft gegeven, zodat Bottas zoveel mogelijk Red Bull kan dwars zitten. Als je Max op P2 kan laten finishen, doordat Bottas door de PU gewoon sneller is, verliest Ham op een P3 een pak minder punten dan als ze 1 en 2 zouden finishen. Dit natuurlijk voor banen die in het voordeel van Red Bull lijken te zijn, maar laten we er daar nou net een paar van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Zat daar geen loophole in dat alleen motoren van ongeveer vergelijkbare mileage met dezelfde mapping moesten?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

BlackMonkey schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:39:
[...]

Persoonlijk vermoed ik ook nog wel eens dat Mercedes zoveel verse motoren heeft gegeven, zodat Bottas zoveel mogelijk Red Bull kan dwars zitten. Als je Max op P2 kan laten finishen, doordat Bottas door de PU gewoon sneller is, verliest Ham op een P3 een pak minder punten dan als ze 1 en 2 zouden finishen. Dit natuurlijk voor banen die in het voordeel van Red Bull lijken te zijn, maar laten we er daar nou net een paar van krijgen.
Op het moment dat dit de tactiek is die erop leunt dat Bottas dus voor Hamilton en Verstappen finisht ondanks zijn gridstraffen, lijkt het me de hoogste tijd om Hamilton gewoon een nieuwe motor te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:19
DataGhost schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:45:
[...]

Op het moment dat dit de tactiek is die erop leunt dat Bottas dus voor Hamilton en Verstappen finisht ondanks zijn gridstraffen, lijkt het me de hoogste tijd om Hamilton gewoon een nieuwe motor te geven.
Ik doel op de verse motoren die ze nu de pool van Bottas in hebben geholpen. Daar hoeft hij de komende races niet nog gridstraffen voor te incasseren. Bij Ham kunnen ze dat niet doen omdat die het met 1 PU voor de laatste races moet volhouden, gezien hij bij een gridstraf meer zou verliezen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Mooie Verenigde Staten racetijden <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 14:20:

Dit weet ik, maar waar moet het verschil dan vandaan komen? Want je kan zaken zoals ignition timing niet meer als variabele per auto afstellen. Dat is de hele essentie van het verbod.
Je mag er een hoop mappings in zetten. Maakt niet uit. De ene agressiever dan de andere. Alleen moeten de klantenteams dezelfde mappings hebben.

Wat ze dan zouden kunnen doen is Lewis in een veilige mapping laten rijden en Valtteri in een hele agressieve. Daarna volgt een analyse of de motor het vol kan houden met die hele agressieve setting en als dat werkt dan kan Lewis ook een met een vergelijkbare stand gaan rijden.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
asing schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:15:
[...]

Je mag er een hoop mappings in zetten. Maakt niet uit. De ene agressiever dan de andere. Alleen moeten de klantenteams dezelfde mappings hebben.

Wat ze dan zouden kunnen doen is Lewis in een veilige mapping laten rijden en Valtteri in een hele agressieve. Daarna volgt een analyse of de motor het vol kan houden met die hele agressieve setting en als dat werkt dan kan Lewis ook een met een vergelijkbare stand gaan rijden.
Volgens mij klopt dit niet. Iemand een linkje waar het precies en goed is uitgelegd?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
hansvk schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 15:19:
[...]

Volgens mij klopt dit niet. Iemand een linkje waar het precies en goed is uitgelegd?
Wat zou er volgens jou niet kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
DataGhost schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:35:
[...]

Heb je daar ook beeld van, of een timestamp ofzo? Ik heb dat nog niet gezien. Als het uit frustratie en onnodig was kan ik me niet voorstellen dat het niet allang is langsgekomen op reddit enzo. Dus ik vermoed dat je het verkeerd hebt geïnterpreteerd.
Fp2 Maxcam vanaf 38.08.. bij terugkijken is het een seconde, maar proef alsnog de frustratie en onnodig rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Sniffels schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:02:
[...]

Fp2 Maxcam vanaf 38.08.. bij terugkijken is het een seconde, maar proef alsnog de frustratie en onnodig rammen.
Hm, dat kan ik niet zien want ik heb geen F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DataGhost schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 16:04:
Hm, dat kan ik niet zien want ik heb geen F1TV.
Ik wel, maar zo heel dramatisch vind ik het niet. Maxje was gewoon wat zuur (dat was eerder al duidelijk), en na het wat verremmen (bocht 12), had ie er de buik helemaal vol van. Zijn korte "burnout" kwam overeen met het opwarmen van zijn achterbanden als ie naar zijn startplek rijdt, niets speciaals dus. Hij had genoeg van zijn "show run" zoals ie deze omschreef ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

We zijn allemaal wel eens chagrijnig. Gelukkig, het is geen robot mensen! ;)

Te koop....

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook nog eens niks te doen gehad, dus dit is wel een goede weergave van mijn dag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HlhxwPSCGI8Z2POxae3LcfKduSc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Vb7vhrXz9whZJkszPbgabWIF.png?f=user_large

Man! Wat duurt het lang voordat de kwalificatie begint..
O nee wacht. Eerst nog FP3 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Koop een racefiets. Kun je racen. En fietsen tegelijk.

En je krijgt een hoop “free practice” (alhoewel).

[ Voor 34% gewijzigd door pro_6or op 23-10-2021 18:30 ]

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

Amphiebietje

In de blubber

pro_6or schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:26:
Koop een racefiets. Kun je racen. En fietsen tegelijk.

En je krijgt een hoop “free practice” (alhoewel).
Om 23.00 uur (de tijd van de Q in NL) te gaan racen met een racefiets in het donker lijkt mij wat geriskeerd... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 10-09 11:54
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 18:24:
[...]

Vandaag ook nog eens niks te doen gehad, dus dit is wel een goede weergave van mijn dag:

[Afbeelding]

Man! Wat duurt het lang voordat de kwalificatie begint..
O nee wacht. Eerst nog FP3 :/
Bij een “normaal” geplande race trek ik altijd mn eerste speciaalbier open… als ik daar morgen op moet wachten :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ricciardo is in ieder geval blij. Heeft in Nr 3. Dale Earnhardt Sr’s 1984 Wrangler Chevrolet mogen rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:42
Haha je kan aan het gebit alleen al zien wie er in zit.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Daar gaan we, FP3!

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Vettel heeft een nieuwe versnellingsbak gekregen.
https://www.fia.com/sites...%20for%20this%20Event.pdf

Nou eens kijken hoe de tijden zijn met de wedstrijdsetup. Traditiegetrouw gaan ze niet meteen rijden in FP3 :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Neeeeeeoooow!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Laatst online: 10-09 19:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e5iAC84KQHPmOHvwm-_AFbtaspE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XW0uhZX0hsf20dJYo2KBCQOz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Sainz heeft er zin in!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k3Ebbjd4YBICEWP3qAscg2bO20U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EBWWwtyfiZdk2r3UJ5b5768F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Net als Leclerc is eindelijk tot hem doorgedrongen waar hij voor getekend heeft :+
Afbeeldingslocatie: https://prod.chaseyoursport.com/blogImage/0.7774896813403402.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Ik vind 't rete spannend, maar hoe langer je wacht hoe lekkerder het wordt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

PalingDrone schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:11:
Ik vind 't rete spannend, maar hoe langer je wacht hoe lekkerder het wordt :)
Niet te hard aan trekken…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Ben ik de enige die meteen hieraan moest denken?

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/Y9q4Y2oMO3sAAAAC/drugs-weekend-mood.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendaco
  • Laatst online: 10-09 11:15

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

The Big Ol' Austin Quiz With Max Verstappen, Sergio Perez and Alex Albon

Blijft toch een grappig menneke die Albon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
😴😴😴😴😴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Zal mij benieuwen of dat VS televisiepubliek met een korte aandachtsspanne een half uurtje naar een lege baan kijken ook leuk blijft vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 07:36

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
PalingDrone schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:19:
Zal mij benieuwen of dat VS televisiepubliek met een korte aandachtsspanne een half uurtje naar een lege baan kijken ook leuk blijft vinden.
Ach, daar gooien ze gewoon elke 3 minuten een reclameblok van 5 minuten er tussendoor. Prima vermaak toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
En Max gaat naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
PalingDrone schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:19:
Ik weet niet of je zo nu en dan ook naar American Football of Baseball kijkt, maar het is niet alsof er daar 100% actie op het veld is gedurende de hele wedstrijd :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
chevsticks schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:21:
[...]

Ik weet niet of je zo nu en dan ook naar American Football of Baseball kijkt, maar het is niet alsof er daar 100% actie op het veld is gedurende de hele wedstrijd :D
Nope, maar zenden ze daar ook het oefenen en de hele training uit in de aanloop naar de wedstrijd?
Anyway we hebben hier flinke wind, gehobbel en hele snelle bochten dus verwacht niet dat het allemaal erg saai gaat worden dit weekend.

[ Voor 14% gewijzigd door PalingDrone op 23-10-2021 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Pfff nu weer 3 tienden. Gek van :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
PalingDrone schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 20:24:
[...]

Nope, maar zenden ze daar ook het oefenen en de hele training uit in de aanloop naar de wedstrijd?
Nee, maar daar duurt een wedstrijd soms 4 uur (uitzendtijd, 5 uur als je ook het uurtje voorbereiding dat ze uitzenden bij de wedstrijd), terwijl er maar 60 minuten zuivere speeltijd is. Dus de gemiddelde Amerikaan is het wel gewend om een beetje te wachten op wat actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Perez gaat lekker hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

PER heeft het ook op de heupen dit weekend of is de “rest” aan het sandbaggen? :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
Haha strakke tijd Per

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
Het lek is boven, zelfs Perez is nu snel. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Perez 0,001s langzamer dan Verstappen. Zo hoort het, perfect. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:56

Edd

Wordt niks met RBR vandaag.. :+

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Bij Sky zijn ze onder de indruk van de Red Bulls. Alsof ze de auto flink verbeterd hebben 'overnight'.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

MER is het kwijt!!!1111one

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Bottas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mTYpskCX1F6o1xD1hdfuGYgbrg0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AcXdbLlczFEvR2TFbWpZBBxE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4J7eLwFqKr8YL1fgvxGt2k9PKpE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/apTZsKQGm82OhZokLdNwCzl2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door StefanVerkerk op 23-10-2021 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Ssssssstttttttttttt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Denk zelf 0.00065 verschil haha.

😆 - Denk ook eens om ;)

Pagina: 1 ... 5 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord