Mooi dat zo'n bandenstrategie met 4 stops toch goed werkt om een persoonlijke record te halen.Slavy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:52:
[...]
En iedereen vergeet dat Mazepin zijn beste resultaat in de F1 heeft gehaald deze race.
Ik kijk denk ik al te lang naar Amerikaanse sporten, ben inmiddels niet anders meer gewend. Vind het ook wel wat hebben al die extra sfeer erbij.AtlAntA schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:52:
[...]
Noem me maar zuur maar al die overdreven opsmuk vind ik echt helemaal niks.
Je moet de Indy 500 eens meemaken, dan weet je echt niet meer wat je ziet
Het 1 sluit het ander niet uit heh. Wie zegt dat hij dat niet vindt als die het altijd zegtSmobbo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:52:
[...]
Eens. Maar waarom zegt hij altijd hetzelfde? Zeg gewoon wat je vindt…
Vind RIC een beetje overdreven de clown uithangen. Misschien moet hij zich weer op het racen focussen.Vos schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:51:
Geen Ricciardo achter het stuur!? Jammer!
Hij heeft in ieder geval een gekke autoQuad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:51:
Geen flauw idee wie die beste man met de bokaal is.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Geen wereldkampioen breien dus.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
RB team heeft de auto overgenomen 😂
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
omdat zn job erop zit en een beetje moe is, dat interview is een moetje, en dat neem ik hem, of sporters iha, niet kwalijkSmobbo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:52:
[...]
Eens. Maar waarom zegt hij altijd hetzelfde? Zeg gewoon wat je vindt…
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Max heb ik wel eens horen zeggen dat ze niet snel genoeg waren. Dat heb ik HAM nog nooit horen zeggenjan390 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:51:
[...]
Wat een bijzondere vreemde gedachten hebben sommigen.
ScherpYonix schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:51:
Draagt Shaq nu de beker voor P3?
Hoe vet is het om weer in lange tijd mensen naar het podium te zien rennen om zich te verzamelen voor het podium. ❤️
Verwijderd
Haha wij Nederlanders vinden iets te veel van anderen, laat ze lekker.tuinïnen schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:53:
[...]
Vind RIC een beetje overdreven de clown uithangen. Misschien moet hij zich weer op het racen focussen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hopen dat het doorzet met Perez want dan krijgen we in Mexico echt de grote RBR show.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Horner, newey, en de vrouw van Christian Horner".
Echt alleen in de F1
Echt alleen in de F1
De race mind heeft ric bij Red Bull achter gelaten toen hij vertrok.tuinïnen schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:53:
[...]
Vind RIC een beetje overdreven de clown uithangen. Misschien moet hij zich weer op het racen focussen.
DUGG
Ricciardo is Ricciardo. Waarom moet die zich anders voordoen dan hoe die is?tuinïnen schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:53:
[...]

Die shaq is even lang als Lewis plus het podium bwhahaha
Waarom staat Lewis daar ineens met een mondkapje?
Vaak bu'j te bang!
He, het Nederlandse volkslied in Amerika, volgens mij is dat in het verre verleden ook al eens gebeurd.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dat is een preview van de RB17 😊DutchCrownNL schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:54:
RB team heeft de auto overgenomen 😂
Wat een prachtig volkslied hebben we toch ook
13:37
Shaq is groter dan Ham op een podium
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Goed weekend voor Perez. Sterk in de vrije trainingen. Kwalificeren voor Bottas, bijna voor Hamilton. Rugdekking voor Max bij de start en van strategisch belang voor de overwinning. Podium.
Dat haalt ook wat druk van zijn schouders voor de thuisrace, want die ging meestal niet zo lekker.
Dat haalt ook wat druk van zijn schouders voor de thuisrace, want die ging meestal niet zo lekker.
Op zo'n moment is het volkslied toch prachtig!
Dat deden ze bij Sky dan beter, werd ze gewoon Geri Horner genoemd.RocketKoen schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:54:
Echt alleen in de F1
Miss Horney?RocketKoen schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:54:
Echt alleen in de F1
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Letterlijk de enige persoon in het hele F1 circus die mijn vrouw herkentRocketKoen schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:54:
Echt alleen in de F1
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verwijderd
Hij zat toch weer voor Norris, dus?Mach schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:54:
[...]
De race mind heeft ric bij Red Bull achter gelaten toen hij vertrok.
Heerlijk juist. Maar ben ook Amerika fanaat.AtlAntA schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:52:
[...]
Noem me maar zuur maar al die overdreven opsmuk vind ik echt helemaal niks.
edit: ik ga er even vanuit dat je die shaqmobile bedoelde.
Paar jaar geleden bij NFL wedstrijd geweest van Tampa Bay Buccaneers. Geweldig gewoon die sfeer. Zelfs m’n partner die niks om sport geeft, had een geweldige middag en avond.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Sodeknetter, dit brengt O'Neill in een ander perspectief. Damn wat is die vent groot
Dan kun je niet zien dat hij verdrietig is-tom-562 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:54:
Die vent is gigantisch groot.. haha dubbelwoordwaarde in amerika. Beetje extra show met gast erbij.Pyr0_ schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:55:
Waarom staat die vent daar???
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2021 22:56 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niemand durft hem er weg te halenPyr0_ schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:55:
wat was ook die quote van Lubach, Americe first, maar nu ff niet, fcuk yeah
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Shaq doet wat Shaq wil, en ga jij hem maar eens daar weg halenPyr0_ schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:55:
2.16m trouwens.
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
En toch spelen ze het volkslied verkeerd.
Het was oorspronkelijk een strijdlied uit de tachtigjarige oorlog dat snel gezongen moet worden. Dat trage komt van de 19de eeuw.
Het was oorspronkelijk een strijdlied uit de tachtigjarige oorlog dat snel gezongen moet worden. Dat trage komt van de 19de eeuw.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat was mijn gedachte ookGAIAjohan schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:55:
[...]
Dan kun je niet zien dat hij verdrietig is
Vaak bu'j te bang!
Wie is die dame naast de vader van perez?
Maar mag ik effe het voortouw nemen dat Checo opgestaan lijkt te zijn? Na al die negatieve kritiek ben ik heel erg blij met wat ik de laatste twee races gezien heb. Geeft vertrouwen voor de rest van het seizoen en volgend jaar 💪🏼
Duh..
Horner+Newey=Horney
Bouncer...
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Die monteurs gaan een douche krijgen.....
Of f1 drivers zijn heel klein.Humma Kavula schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:55:
Sodeknetter, dit brengt O'Neill in een ander perspectief. Damn wat is die vent groot
Maar nee hij is huge.
Maar heb het idee dat hij daar staat als bodyguard 😂
Shaq steekt nog ruim boven HAM uit en die laatste staat op een plateau.
Max z’n nieuwe bodyguard voor al die fans natuurlijk!Pyr0_ schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:55:
Om Max en Lewis uit elkaar te houden zometeen bij de champagne...Pyr0_ schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:55:
Shaq is 2.16 lang
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Nu wil ik het Wilhelmus op de melodie van het Italiaanse volkslied horen.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:56:
En toch spelen ze het volkslied verkeerd.![]()
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Terwijl hij zo lang helemaal niet is
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yaW8DmxpfoN6G8R86Uf2H8ET.jpg?f=user_large)
Ah, vandaar dat ze meteen doorgaan met de RB18. De RB17 is afgekeurd...
"When you grow up your heart dies"
This is terrifyingzerocool82 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:57:
[...]
Terwijl hij zo lang helemaal niet is![]()
[Afbeelding]
DUGG
Zo, eindelijk even tijd om te bekomen. Dit was niet goed voor mijn reeds verhoogde bloeddruk. Maar een spannend einde!
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
zerocool82 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:57:
[...]
[Afbeelding]
Arnold face
Dat is hij ook naast Shaquille...Exocet schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:57:
Max lijkt een kind naast shaquille
Maar er zijn maar weinig die niet zo lijken naast Shaq
Ik hoop zo dat die beste man van Honda nauw betrokken blijft de komende jaren (ben z'n naam even kwijt)
Dat valt dan wel mee, stijgt 19cm boven mij uit dan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Old guy showin' off.

Eat the bugs, live in a pod
Ik zie het gezicht van Arnold Schwarzeneggerzerocool82 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:57:
[...]
[Afbeelding]
13:37
Schoenmaat 53Quad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:57:
[...]
Die lange lijkt op een kopie van Schwarzenegger 😁zerocool82 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:57:
[...]
[Afbeelding]
Seb heeft straks wat op te ruimen op de tribunes
Wil je niet nog een uurtje naar de zever van Tom Coronel en Rob Kamphues luisteren dan?
Nou al slapen?
Pas 4 uur 's ochtends man.
Moskee begint net.
Eat the bugs, live in a pod
Ik vind hem ook veel relaxter overkomen!Kenny_026 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:56:
Maar mag ik effe het voortouw nemen dat Checo opgestaan lijkt te zijn? Na al die negatieve kritiek ben ik heel erg blij met wat ik de laatste twee races gezien heb. Geeft vertrouwen voor de rest van het seizoen en volgend jaar 💪🏼
per aspera ad astra
De vraag zal vast eerder gesteld zijn, maar ik kon het niet vinden. Bij het voetbal wordt er commentaar geleverd als de spelers van het Nederlandse elftal niet meezingen met het volkslied. Max zingt ook nooit mee. Waarom niet?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
JackBol schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:58:
[...]
Wil je niet nog een uurtje naar de zever van Tom Coronel en Rob Kamphues luisteren dan?

Hell no!
Kijk die vader van Perez trots zijn, mooi in beeld gebracht
Hoe Langchevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:57:
Ik hoop zo dat die beste man van Honda nauw betrokken blijft de komende jaren (ben z'n naam even kwijt)
I know.... Ander land....
Ik krijg een beetje het gevoel dat Shaquille O'Neal er vooral stond omdat ze er vanuit gingen dat Hamilton hem ging winnen, net als toen ze in Monaco Serana Williams het afvlaggen en interviews lieten doen.
Is een faceswap en niet de originele fotoSYQ schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:58:
[...]
Die lange lijkt op een kopie van Schwarzenegger 😁
I served in a company of heroes.
Forced perspective. Stond 12 m achter de coureurs.Waah schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:56:
[...]
Of f1 drivers zijn heel klein.
Maar nee hij is huge.
Maar heb het idee dat hij daar staat als bodyguard 😂
Blijft Amerika, hè.
Dacht even dat die man links ook een lange had...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De meeste vinden 19 cm heel watQuad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:57:
[...]
Zit jij hier nu te pochen met je lengte?Quad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:57:
[...]
Officieel hoor je ook niet mee te zingen toch?ST10©DE schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:59:
De vraag zal vast eerder gesteld zijn, maar ik kon het niet vinden. Bij het voetbal wordt er commentaar geleverd als de spelers van het Nederlandse elftal niet meezingen met het volkslied. Max zingt ook nooit mee. Waarom niet?
Bensimpel
Positieve meneer
Max, Checo en Shaq gaan vliegen straks nog naar las Vegas om eens goed feest te vieren waarschijnlijk
😆 - Denk ook eens om ;)
Omdat max praktisch een Belg is, die in Monaco woont, en we blij mogen zijn dat die met een NL vlag rijdST10©DE schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:59:
Is een goede reminder om naar bed te gaan.JackBol schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:58:
[...]
Dat doet hij altijd.-tom-562 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:54:
Hangt van de huidskleur af

- DaniëlWW2
- Niet online
In Monaco was dat gewoon behoorlijk misgetimed. Het is met gemak Hamilton zijn slechte circuit. Het was me ook echt een "belevenis" met hoe Verstappen keek. En hier komt Verstappen de show weer verpesten ja.Transportman schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:59:
Ik krijg een beetje het gevoel dat Shaquille O'Neal er vooral stond omdat ze er vanuit gingen dat Hamilton hem ging winnen, net als toen ze in Monaco Serana Williams het afvlaggen en interviews lieten doen.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-10-2021 23:02 ]
Het zou mij niks verbazen. Er blijven veel mensen van Honda in Engeland voor Red Bull Powertrains werken.chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:57:
"When you grow up your heart dies"
Geen idee waarom niet, maar in de Formule 1 lijken de volksliederen er wat dat betreft een stuk minder toe te doen. Team Red Bull was net ook druk bezig met groepsfoto's maken in die enorme auto van O'Neill terwijl een volkslied speelde.ST10©DE schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:59:
That wat she said
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |