"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Verwijderd
Daar was iets mee inderdaadDaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:45:
Maar ik denk wel dat RBR eens moet gaan nadenken met Perez op mediums zetten voor zijn tweede stint. Of had Perez geen twee setjes harde banden meer?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
yepDoeEensGek schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:46:
Heeft Pérez nou de hele race niet kunnen drinken?
Ik ook nietDoeEensGek schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:46:
DoubleDutch schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:45:
Denk dat Perez niet eens naar de weegschaal hoeft, die is wel wat kilo's kwijt zonder drinken. 🤡

Vaak bu'j te bang!
Hadden waarschijnlijk gedacht dat hij het Hamilton moeilijk kon gaan maken, pakte helaas vrij slecht uit.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:45:
Maar ik denk wel dat RBR eens moet gaan nadenken met Perez op mediums zetten voor zijn tweede stint. Of had Perez geen twee setjes harde banden meer?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Er was dacht ik iets met zijn drinkfles, maar wat precies weet ik niet.DoeEensGek schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:46:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Had vrijdag al een setje hard gebruiktDaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:45:
Nee Perez had uberhaupt maar 1 setje hardDaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:45:
BREAKING: Perez found too light, making the combination of car and driver lower than the minimum allowed.DoubleDutch schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:45:
Denk dat Perez niet eens naar de weegschaal hoeft, die is wel wat kilo's kwijt zonder drinken. 🤡
In a serious note: 2 uur onder max inspanning niet drinken en dan aan de champagne. Die gaat zwalkend dat podium af.
Knakje voor hamilton
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
correct. Had maar 1 setje hardDaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:45:
Ja dat gevoel heb ik ook. Dit is een historisch seizoen, en we zijn er elke week bijLuapper schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:46:
Wat. Een. Seizoen.
Hier wordt geschiedenis geschreven, en wij maken het live mee. Wat een genot.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Idiocracy: it is real!
Heeft Kimi dan tóch stiekem het drinksysteem omgewisseld met PerezDaniëlWW2 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:46:
[...]
Er was dacht ik iets met zijn drinkfles, maar wat precies weet ik niet.
Ik snapte al dat pessimisme zo vroeg in de race ook al niet helemaal.Plenkske schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:47:
Volgens sommige hier zou Max het niet halen, uiteindelijk kreeg Lewis niet eens een DRS
Man en machine dat kan je zeker zeggen.Investig8or schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:47:
Heerlijk spannende race, wat ging Hamilton idioot snel zeg! Ze steken er samen met kop en schouders boven uit, erg indrukwekkend. Op naar de volgende!
Petje af hoor
Hij heeft voor de vernadering echt gelijk ook
Hij had nog een punt kunnen afpikken van Hamilton... Of druk erop kunnen houden.SinergyX schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:45:
[...]
Die liet ze gaan, die ging gewoon rustig op de bandjes rijden, had 0,0 impact nog kunnen maken op die 2 voorin.
EEEEEEEEN CHECK!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
I served in a company of heroes.
Uitstekende afsluiter van het weekend.
Zo een drankje en dan gelijk pitten denk ik.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee dus...DoeEensGek schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:46:
Wat een gelul is het altijd met die HAM en z’n interviews…
Uiteindelijk niet: doordat Verstappen uiteindelijk DRS kreeg op het start-finishgedeelte dankzij Schumacher heeft Verstappen Hamilton uiteindelijk op het lange rechte stuk uit de DRS-zone weten te houden. Zonder Schumacher was het dus iets anders gelopen denk ik.Maurice079 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:36:
Schumacher wordt de ondergang!
Kan perfect zijn, blijft voorspelbaarApiekool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:48:
[...]
Hij heeft voor de vernadering echt gelijk ook
Tuurlijk, je moet een ander de schuld geven van je teleurstellende resultaat. HAM was goed genoeg, maar max was beter! hahaJolke schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:47:
En toch weer als eerste zeggen dat Max een top-race gereden heeft. Ik vind dat goed.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Een reden dat dit circuit gewoon tof is.
Oud, rauw, gescheurd, grijs beton/asfalt.
Yeehaw!
Spannend tot de laatste seconde.
Klasse race.
Good night folks.

Eat the bugs, live in a pod
Joh dat zit toch in een aantal users can dit topic ingebakken. Kijk er niet eens meer van opchevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:47:
[...]
Ik snapte al dat pessimisme zo vroeg in de race ook al niet helemaal.
DUGG
Tijdens de race was er ook een rationeel stemmetje in mijn achterhoofd dat zei, "als Hamilton dusdanig langzaam dichterbij komt, dan komt ie er in de vuile lucht niet voorbij". Maar de spanning had toch de overhandPlenkske schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:47:
Volgens sommige hier zou Max het niet halen, uiteindelijk kreeg Lewis niet eens een DRS

Had uiteindelijk niet gekund, de Ferrari zat er maar iets van 11s achter, dus dat zou RBR meer punten kosten.MikeyMan schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:48:
[...]
Hij had nog een punt kunnen afpikken van Hamilton... Of druk erop kunnen houden.
(water en valium om rustig te worden.)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verwijderd
Is niet zo zeer pessimisme maar angst gezien de laatste races waar Mercedes zo snel is.chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:47:
[...]
Ik snapte al dat pessimisme zo vroeg in de race ook al niet helemaal.
Ja, maar wie drinkt die bocht van een Red Bull nou.ZeRoC00L schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:48:
Miljoenen worden er in de auto gestopt, en dan werkt de drinkfles niet…..
Kimi, is that you?ZeRoC00L schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:48:
Tot de volgende
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Volgens mij was dat ook niet mogelijk. Maar als iemand me kan uitleggen waarom Max Hamilton met banden die 7 ronden ouder waren voor kon blijven, hoor ik het graag.Plenkske schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:47:
“The most ****ing simple part of the whole car and we cannot ****ing fix it.”ZeRoC00L schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:48:
Een 20% ish van de Amerikanen is Mexicaans
I have no special talent. I am only passionately curious.

PSN: xMaurice93
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Wat een bijzondere vreemde gedachten hebben sommigen.BasvanS schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:48:
[...]
Tuurlijk, je moet een ander de schuld geven van je teleurstellende resultaat. HAM was goed genoeg, maar max was beter! haha

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
DUGG
Flickr PSN ID= cheironnl
Moet wel zo groot zijn anders past hij er niet in.GAIAjohan schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:50:
Wat een afzichtelijke auto waar Shaq in zit

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
who cares, sporters hoeven geen praatwonders te zijn imho, al dat gezeik over die interviewsSmobbo schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:48:
Echt een tof seizoen!
Wat een gelul is het altijd met die HAM en z’n interviews…
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
- DaniëlWW2
- Niet online
De rechte pet vloek is gebroken.StefanVerkerk schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:51:
Had iemand het nou over platte en bolle petjes?
Petje af hoor! Wat een prestatie.
[Afbeelding]
Omdat de banden niet lineair hun pace houden. Paar rondes heel snel, en dan neemt het verschil af... Tot bijna gelijk.... Om vervolgens van een cliff te vallenjan390 schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:49:
[...]
Volgens mij was dat ook niet mogelijk. Maar als iemand me kan uitleggen waarom Max Hamilton met banden die 7 ronden ouder waren voor kon blijven, hoor ik het graag.
En onthoud: DES met 0.9 seconden is veel te ver weg. Wil je echt wel op de helft zitten voor een aanval.
Noem me maar zuur maar al die overdreven opsmuk vind ik echt helemaal niks.
edit: ik ga er even vanuit dat je die shaqmobile bedoelde.
[ Voor 13% gewijzigd door AtlAntA op 24-10-2021 22:52 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
En/of 1-miljoen IQ in de pitlane,...ZeRoC00L schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:48:
How do you save a random generator ?
Ja, omdat ie 40 seconden trager is dan z'n teammaat. Daar zit nogal wat ruimte.Transportman schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:49:
[...]
Had uiteindelijk niet gekund, de Ferrari zat er maar iets van 11s achter, dus dat zou RBR meer punten kosten.
Ik noem hem altijd Sjeik Kilowiel.caspervc schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:51:
Muah... Shaquil of hoe die dan ook heet.... :x
Ooit eens gelezen in een Sjors en Sjimmie verhaal
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Shaquille O'NealQuad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:51:
Geen flauw idee wie die beste man met de bokaal is.
Cloud ☁️
En iedereen vergeet dat Mazepin zijn beste resultaat in de F1 heeft gehaald deze race.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Eens. Maar waarom zegt hij altijd hetzelfde? Zeg gewoon wat je vindt…CynicRelief schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:51:
[...]
who cares, sporters hoeven geen praatwonders te zijn imho, al dat gezeik over die interviews
Verwijderd
Dus nu nog twee keer winnen en dan volstaat het om de rest van de races tweede te worden.StefanVerkerk schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:51:
Had iemand het nou over platte en bolle petjes?
Petje af hoor! Wat een prestatie.
[Afbeelding]
Hamilton is juist wel een praatwonder. Marketing all the way.CynicRelief schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:51:
[...]
who cares, sporters hoeven geen praatwonders te zijn imho, al dat gezeik over die interviews
En dat stuit mensen tegen de borst.
Is dat terecht? Nope.
Quad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:51:

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
aantal overwinningen dit seizoen
HAM 5 // Max 8
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Die man die in NBA Jam zit en nog een andere videogameQuad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 22:51:
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |