In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja, psies.AtlAntA schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:40:
[...]
Het niet trots zijn op Nederland hoort een beetje bij het Nederlander zijn.

Maar zo geldt dus voor amerikanen dat ze wel trots zijn op hun land.
Niets mis mee, lijkt mij.
Eat the bugs, live in a pod

Haters everywhere but I don’t really care
Aardige gozer? Hij komt wel zo over.
Hebben wij geen spijt dat we zo weinig wereldsterren hadden op grid in Zandvoort? Verstappen natuurlijk, maar erg internationaal zullen er niet veel bekenden zijn.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Horner is ook maar iets van 1.60m ofzo dus dan is het verschil ook wel erg groot.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Waarmee?azerty schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:43:
GAS lijkt problemen te hebben (F1TV)?
Hoeveel echt grote wereldsterren hebben we in Nederland? Rutger Hauer, Carice van Houten?HollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:42:
[...]
Hebben wij geen spijt dat we zo weinig wereldsterren hadden op grid in Zandvoort? Verstappen natuurlijk, maar erg internationaal zullen er niet veel bekenden zijn.
Grootste (gepensioneerde) grappenmaker in de NBA zo'n beetje.HollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:42:
[...]
En het gemiddelde mannelijk specimen 1m71, dus ja dan is hij best groot
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
PU, de overkapping is eraf.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Met GAS...
Of mag dat soort flauwe humor hier niet?
Ja, kwam vorige week al voorbij, pre recordedSlavy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:43:
Is dat rondje van Rob sinda dit jaar pre recorded? Voorheen hoorde je altijd interactie met Rob, Tom en publiek, dut jaar niet meer. Heb het idee dat hij "nep" uit beeld loopt.
Zou goed kunnen, dat gevoel heb ik ook bij het F1 Cafe zoals met de Masked Simmer. Dus kan goed zijn dat Robert gewoon even buiten beeld loopt.Slavy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:43:
Is dat rondje van Rob sinda dit jaar pre recorded? Voorheen hoorde je altijd interactie met Rob, Tom en publiek, dut jaar niet meer. Heb het idee dat hij "nep" uit beeld loopt.
Arie Luyendyk!chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Hoeveel echt grote wereldsterren hebben we in Nederland? Rutger Hauer, Carice van Houten?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Die zijn niet zo groot hoor. Denk Rutger 1m85 en Carice misschien 1m77chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Hoeveel echt grote wereldsterren hebben we in Nederland? Rutger Hauer, Carice van Houten?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Sterren of niet de FIA was best tevreden denk ik:HollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:42:
[...]
F1 vraagt organisatie Dutch GP om input over invulling andere races
https://nl.motorsport.com...ing-andere-races/6689486/
Cloud ☁️
Max Verstappen?chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Lil Kleine, Famke Louise? Of zijn dat geen wereldsterren?chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Hij zou best een goed duo vormen met Tom Coronel...The_Scarabial schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:45:
kolere wat was die buxton druk aant doen zojuist
Buxton is wel vaker heel hyperactief...
"When you grow up your heart dies"
Hij is altijd zeer actief. Dat vind ik zelf persoonlijk geweldig aan hem. Maar hij moest het lijstje natuurlijk afmaken voordat het volkslied begonThe_Scarabial schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:45:
Paul de Leeuw of (kw)Albert Verlinde, lekker gezelligchevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dat zijn niet eens sterren in NLHollowGamer schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:46:
[...]
Lil Kleine, Famke Louise? Of zijn dat geen wereldsterren?
DJ's?chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Nou eh, die dus...matthijst schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:46:
Wie gaat 't volkslied zingen?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Rutger Hauer is in 2019 gestorven dus die zullen we sowieso niet op de grid gaan tegenkomen helaas.chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Wel groot, geen bekende volgens mij.matthijst schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:46:
Wie gaat 't volkslied zingen?
Das dik voor mekaar!
Mijn boefje is liev!
#woke approved

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat is hij altijd in de voorbereidingThe_Scarabial schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:45:
Die is zeker in Amerika heel groot ja
Kan mij nog herinneren dat de mensen waren het zeuren over de (top) uitvoering van ons volkslied, waren ze hiermee wel tevreden geweest?
Woon zelf al 20 jaar buiten Nederland, maar beetje Nederlands praten gaat me gewoon nog normaal af.
Op z'n Haags dus.
Niets met rare Rrr'en en zo.
Allemaal een act om interessant te klinken.

Heeeeeeerlijke tijd dit. Hoef ik me niet te haasten. Wel vermoeiend aan dit circuit vind ik die nationalistische VS-propaganda. Maar goed, gegeven de starttijd neem ik dat maar voor lief.
Happy racing iedereen alvast!

Rutger Hauer is twee jaar geleden overleden.chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Shaq, de enige echte.rimave schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:47:
Wie was die donkere 12 meter man die met Christian Horner op de foto ging net op Ziggo?
Ah, thx.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Dat was hem schijnbaar.
Dikke lul 3 bier jaDoeEensGek schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:49:
Dus Max en Hamilton in bocht 1 eraf en Pérez wint hem. Iemand nog bier?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Heerlijk F1 op dit tijdstip op zondagavond terwijl het buiten donker en koud is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vind dat juist wel weer mooi, het hele spektakel wat ze er van gemaakt hebben. En niets mis met een beetje patriottisch gedrag, wat is er mis met trots op je land zijn?dawg schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:49:
Heeeeeeerlijke tijd dit. Hoef ik me niet te haasten. Wel vermoeiend aan dit circuit vind ik die nationalistische VS-propaganda. Maar goed, gegeven de starttijd neem ik dat maar voor lief.
Happy racing iedereen alvast!
Iets typisch Nederlands om dat niet te zijn.
Spanning begint langzaam op te lopen voor de start. Fijne race allemaal
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Wat dacht je, ik @DoeEensGek?DoeEensGek schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:49:
Dus Max en Hamilton in bocht 1 eraf en Pérez wint hem. Iemand nog bier?
⏩ PVOutput☀️
Oh, dat was een vrij luguber gebeuren geworden ja

Prima tijd idd!Quad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:50:
Kaarsjes aan? Check. Kleedje? Check. Biertje? Check. Versnaperingen? Check.
Heerlijk F1 op dit tijdstip op zondagavond terwijl het buiten donker en koud is.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Beter dan dat sneue Wilhelmus van Nassaue....
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk, heb ook kennissen die Texas, Hollywood en Las Vegas fantastisch vinden, maar persoonlijk vind ik het allemaal erg aangekleed en nep.chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:50:
[...]
Vind dat juist wel weer mooi, het hele spektakel wat ze er van gemaakt hebben. En niets mis met een beetje patriottisch gedrag, wat is er mis met trots op je land zijn?
Als het bij een beetje bleef had ik je gelijk gegeven. Het is teveel en te overdreven. Maar ja, Amerikanen heh.chevsticks schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:50:
[...]
Vind dat juist wel weer mooi, het hele spektakel wat ze er van gemaakt hebben. En niets mis met een beetje patriottisch gedrag, wat is er mis met trots op je land zijn?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Mijn voorspelling: Perez, Sainz, Norris. Ik zie Ham en Ver elkaar van de baan rammen
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
KloptYonix schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:53:
"The American Formula 1 Grand Prix at COTA in Austin, TX is the BEST Formula 1 Grand Prix of the US. Period.'
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Deze Limbo approves.hoevenpe schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:52:
DNF voor Hamilton, 26 punten mee naar Limburg. Deal?
Onpopulaire mening: Die mij maar Indianapolis, lekker vol over die banking ook blazen, dus zonder cutout aan het einde.Yonix schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:53:
"The American Formula 1 Grand Prix at COTA in Austin, TX is the BEST Formula 1 Grand Prix of the US. Period.'
⏩ PVOutput☀️
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Fixed ithoevenpe schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:52:
DNF voor Hamilton, 26 punten mee naar Limburg Monaco. Deal?
Bensimpel
Positieve meneer
1. Bottas 2. Verstappen 3. NorrisQuad schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:55:
1. Verstappen, 2. Perez en Hamilton een DNF.
😆 - Denk ook eens om ;)
Vind dat ook een gave baan, zou ze het liefste beide op de kalender zien eerlijk gezegd.Slavy schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:54:
[...]
Onpopulaire mening: Die mij maar Indianapolis, lekker vol over die banking ook blazen, dus zonder cutout aan het einde.
Voor jou ook. En jij ooksjaool schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 20:55:
Ieder alvast een mooie gewenst en hou het gezellig!
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Fijne race allemaal! Hopen dat onze hartslag vrij snel weer binnen de normale grenzen gaat vallen

Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |