- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarom niet? Norris is niet bepaald slecht in de regen.Yonix schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:43:
[...]
P2, want hoe had hij de overwinning tegenover HAM willen verdedigen die ook voor de inters ging?
Lewis ging aan de verkeerde kant van de bollard de pits in. Norris zat aan de goede kant.PjotrStroganov schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:43:
Norris zijn straf zal rechtvaardigheid zijn, net als toen Lewis hetzelfde deed in Duitsland even terug.
Kappen daarmeeDacuuu schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:43:
Heeft Ham nog steeds last van long covid, of is dat toch zomaar verdwenen?
[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 26-09-2021 15:48 ]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Misschien pakken ze wel een ploffer ergens als ze geen nieuwe PU gaan steken. Je weet het nooit.Jelmer93 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:34:
fuck you aan alle zeikerds die zeiden dat max geen kans meer maakt.. ben dat echt wel een beetje zat.
Vergeet niet dat LH 50/50 nog een motor moet gaan aanspreken.
Daarbij volgen er nog een aantal fijne RB circuits!
[ Voor 88% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-09-2021 15:45 ]
Mijn boefje is liev!
Ein-de-lijk een echte strijd tussen P1~2.

En max vet gemaximaliseerd!! YES. Kantelpunt van het kampioensschap???? mogelijk
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
[ Voor 71% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-09-2021 15:48 ]
Die regel van de doorgetrokken streep pit entry en exit is omwille van veiligheid. Wat norris nu deed is de veilige optie. Een ronde doorrijden is veel gevaarlijker voor de mensen op de baan.PjotrStroganov schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:43:
Norris zijn straf zal rechtvaardigheid zijn, net als toen Lewis hetzelfde deed in Duitsland even terug.
Ik hoop dat de fia de extreme omstandigheden meeneemt.
Lewis in Duitsland was een compleet andere situatie.
[ Voor 5% gewijzigd door Kenny_026 op 26-09-2021 15:46 ]
Je weet dat ze 48 seconden hadden perez toen ze de call maakte, HAM had daarbij al laten zien dat NOR een maatje te groot was voor hem.dglavimans schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:39:
Get in there Lewis! 100 wins mooi resultaat en voor gevochten
p2 was 99% zeker.. tuurlijk ga je dan voor Inter!
Such a great moderator!DaniëlWW2 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:44:
[modbreak] Kan het gezeur over Hamilton weer stoppen? [/]
Dit is geen kritiek, gewoon een geintje!
Je hebt geen ongelijk maar hij doet het toch. Een sportman heeft ook liever wat concurrentie en dat is wat dit seizoen een van de mooiste ooit maakt. Of HAM nu WDC pakt of VER.computerjunky schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:39:
[...]
Mwa disagree, Veel van die races heeft hij gewoon geen weerstand gehad. Die overwinningen zijn voor mij niets waard. Hier heeft hij ervoor gewerkt, niet hard maar toch.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik igg niet, ik had gedacht dat ie langer op hard zou blijven. Gezien het tempo van Perez en het aantal ronden hij zijn eerste stint reed, heb ik het gevoel dat er meer inzat (op droog). Nu is het alsnog maximaal gescoord eigenlijk.nadroJ schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:41:
Perfecte damage control voor Max. P2... wie had dacht gedacht.
oh wacht. Giedo vd Garde!
Testing, one, two ...
Het is een teamcall om hem te boxen. De strategist moest hem op basis van de verwachting zelf binnenhalen op de lap dat Ham pitte.Exocet schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:39:
Norris krijgt dit nog wel te horen van zijn team, die gooit de overwinning weg
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Winst was zo goed als onmogelijk, dus p2 is eigenlijk maximaal gescoord!
Cogitationis poenam nemo patitur
Volgend jaar nog geloof ik.cy-gor25 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:46:
ah dit is de allerlaatste in Sochi niet?
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Te laat gestopt helaas. Kwam waarschijnlijk ook omdat Max eerst kwam.Jasphur schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:46:
Perez is wel laag geeindigd uiteindelijk. Zonde
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Not a great crowdRobkazoe schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:45:
[...]
Such a great moderator!
offtopic:
Dit is geen kritiek, gewoon een geintje!
Altijd 50% kans natuurlijk...U123456 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:47:
“Lewis, you can win this one”, klopte dus!
Makkelijk lullen vanaf de bank. Wat Norris deed was jeugdige overmoed en laten we wel wezen: als Norris het kon uitrijden zou iedereen het een bazenactie vinden.SuBBaSS schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:42:
Hoezeer ik ook van NOR genoten heb (en altijd wel doe, vind het een prachtige kerel) is hij voor mij geen DoTD.
Het was toch echt zijn eigen beslissing die hem de kop kostte.
Als de situatie op de baan gelijk gebleven was, had hij wellicht kans gehad. Maar wat was daar de kans dan weer op?
Ik bedoel; het was wel duidelijk dat het alleen maar erger zou worden qua regen...
Het is call in een split second en als je zo goed je plek aan het behouden bent snap ik wel van: bek houden en laat me racen. Je zag het al bij eerdere radio calls: jadiejadieja shut up! Dus Ik kan me goed voorstellen dat Norris in een goede vibe zat. En ja dat je de situatie verkeerd kan inschatten vanuit de cockpit dat kan.
Een A for trying, en om die instelling voor mij wel dotd. Max van 20 naar 2 is gewoon strak gereden. Maar hij had mazzel dat de regen kwam en hij kon profiteren van zijn pit richting inters. Zo zag je hem ook uit de auto lopen. P2 had ie voor getekend, maximale damage control uitgevoerd. En door.
Anoniem: 499527
Dan had Max nu 2 punten voor gestaan ipv 2 punten achter. Nou bedankt Lando
Lekkere dooddoener, iedereen kan een race winnen. Als je maar geluk hebt.U123456 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:47:
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Echt knap vanaf 4 met zo’n auto. Gelukkig ging het regenen.U123456 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:47:
Mijn boefje is liev!

HISTORY!!! 💯@LewisHamilton becomes the first F1 driver ever to reach 100 wins 👏👏👏#RussianGP #F1 pic.twitter.com/AK5cCAaxpe
— Formula 1 (@F1) 26 september 2021

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarschijnlijk niet omdat je er onderuit kan komen met "opposite coureur". Verder zie ik ook niet in waarom het verboden moet worden.Jasphur schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:49:
Word Mercedes nog eens een keer op de vingers getikt met die dummy-stops. Ik snap dat als je box box box omroept en je de eerste pit garage in de rij bent je snel naar buiten rent om klaar te staan en als de rijder dan toch op ee baan blijft, je er eigenlijk niks aan kan doen. Maar toch.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Perez rondje later met de regenbandjes er onder?RRCreations schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:49:
Hoe staat Bottas nog voor Perez? Kan met mijn hoofd er niet bij!
Timing naar inters..RRCreations schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:49:
Hoe staat Bottas nog voor Perez? Kan met mijn hoofd er niet bij!
en wat dat betreft was het goed dat Max net een paar seconden achter lag en eerder kon pitten.
Ja, een vraag met een steek in... "Happy to get a clean race without incidents?" Wat een nare zure vent is dat zegautje schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:47:
Hill die toch nog even probeert te vissen n.a.v. vorige race. VER die er overheen lult en daarna meteen het interview afsluit.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee, dan was het wss HAM NOR VER gewordenAnoniem: 499527 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:47:
Dus als Lando ook naar inters was gegaan, was het nu NOR HAM VER geweest, toch?
Dan had Max nu 2 punten voor gestaan ipv 2 punten achter. Nou bedankt Lando
Norris had Hamilton echt niet achter zich kunnen houden vrees ik.
Dus eigenlijk heeft Norris er juist voor gezorgd dat de achterstand minder groot is
Hmm op mijn agenda ook Turkije, die gaat niet door?Gunner schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:51:
Wat is nu de volgende race? In [F1] Seizoen 2021 Zie ik Turkije staan als 17.a. Does not compute.
Onnodige activiteit in de pitstraat. Lijkt mij best gevaarlijk als een ander team wel echt pit. Die scheermesjes rijden toch gewoon 80 daarDaniëlWW2 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:50:
[...]
Waarschijnlijk niet omdat je er onderuit kan komen met "opposite coureur". Verder zie ik ook niet in waarom het verboden moet worden.
Toen Max stopte hadden ze Perez naar binnen moeten halen voor track position t.o.v. Hamilton.
Max had langer buiten moeten blijven.
Dan de slechte stops... Bedankt FIA en Mercedes maar ook werk aan de winkel voor RB dus.
Jammer van Lando, maar dankzij de race is het wel maar 2 punten achter op Lewis ipv. 7 (als Lewis 2e was geworden) of 14 als Lewis had gewonnen.
Dus Max ook eens een keer een gelukje wat dat betreft.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat was ie in '94 al en het is nooit veranderd.Harrie schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:51:
[...]
Ja, een vraag met een steek in... "Happy to get a clean race without incidents?" Wat een nare zure vent is dat zeg
Volgens de F1 kalender is het over 14 dagen de beurt aan Turkije...Gunner schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:51:
Wat is nu de volgende race? In [F1] Seizoen 2021 Zie ik Turkije staan als 17.a. Does not compute.
https://www.formula1.com/en/racing/2021.html
Maar dit hoort ook bij het leerproces. De volgende keer dat het team een dergelijke call maakt zullen ze hem duidelijker maken dat het niet aan hem is.
Hij was de hele race full focus en in de veronderstelling dat ie het wel wist...tot op dit moment klopte dat ook.
De volgende keer zal Norris ook op zijn team vertrouwen denk ik
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ja, ik vind dat ook wel een veiligheidsdingetje... Al die mensen in de pit lane voor niks, terwijl er toch auto's voorbij kunnen komen.Jasphur schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:49:
Word Mercedes nog eens een keer op de vingers getikt met die dummy-stops. Ik snap dat als je box box box omroept en je de eerste pit garage in de rij bent je snel naar buiten rent om klaar te staan en als de rijder dan toch op ee baan blijft, je er eigenlijk niks aan kan doen. Maar toch.
Mercedes was toch zo'n voorvechter voor veiligere pit stops?
[ Voor 5% gewijzigd door Harrie op 26-09-2021 15:53 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Daarom heb je dus een fast lane.Jasphur schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:52:
[...]
Onnodige activiteit in de pitstraat. Lijkt mij best gevaarlijk als een ander team wel echt pit. Die scheermesjes rijden toch gewoon 80 daar
Anoniem: 499527
Mwoah... Had het nog maar moeten zien hoor..Ryur schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:51:
[...]
Want dat is zo veilig inderdaad. *kijkt naar Bottas*
Dat krijg je met de voorzitter van de Hamilton fanclubHarrie schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:51:
[...]
Ja, een vraag met een steek in... "Happy to get a clean race without incidents?" Wat een nare zure vent is dat zeg
- DaniëlWW2
- Niet online
Wat is dit seizoen zeg?
Jup, het team had hem op basis van de andere auto's ook moeten overrulen (of misschien hebben ze dat wel gedaan).sanderb schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:53:
Heel erg jammer voor Norris
Maar dit hoort ook bij het leerproces. De volgende keer dat het team een dergelijke call maakt zullen ze hem duidelijker maken dat het niet aan hem is.
Hij was de hele race full focus en in de veronderstelling dat ie het wel wist...tot op dit moment klopte dat ook.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Volgens mij had hij toch echt een kapotte vleugel en reed op slicks in de regen. Of kreeg hij daar geen penalty voor?Dentist schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:44:
[...]
Lewis ging aan de verkeerde kant van de bollard de pits in. Norris zat aan de goede kant.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Engineer gaf daarna nog aan dat hij buiten moest blijven. Dus niet alleen de call van Norris.sanderb schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:53:
Heel erg jammer voor Norris
Hij nam de gok. Op een normale manier had hij hem niet kunnen winnen. Nu zat hij in de situatie dat hij ongeveer 6s/ronde mocht verliezen die laatste rondjes. Het werd er alleen net iets te nat voor en het was duidelijk dat die inters toch wel erg veel meer grip hadden.... danwel... met de normale banden was toch wel heel erg alle grip weg. Waar ligt het omslagpunt? Als je niet de snelste bent moet je iets afwijkends proberen om te winnen.SuBBaSS schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:42:
Hoezeer ik ook van NOR genoten heb (en altijd wel doe, vind het een prachtige kerel) is hij voor mij geen DoTD.
Het was toch echt zijn eigen beslissing die hem de kop kostte.
Als de situatie op de baan gelijk gebleven was, had hij wellicht kans gehad. Maar wat was daar de kans dan weer op?
Ik bedoel; het was wel duidelijk dat het alleen maar erger zou worden qua regen...
alles kan off-topic
Die gaan geen weekendje Center Parcs doen samen zo te zien. Kijken elkaar nauwelijks aan.
Een spannend seizoen voor we weer x seizoenen doodsaaie races gaan zien?DaniëlWW2 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:54:
Maar we hebben gewoon geen doodsaaie race in Sochi gehad. Ook al niet in Frankrijk.
Wat is dit seizoen zeg?
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Ze vroegen hem letterlijk wat hij wilde en stelden vervolgens inters voor.DoeEensGek schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:47:
Norris kan hier niks aan doen! Zijn team kan de regen zien, die hadden actiever moeten zijn en de box bepalen. Nu hingen ze teveel aam Norris die niet door had dat het veel erger ging regenen in de bochten achter hem. Ze keken naar Mercedes maar hadden naar de radar moeten kijken.
Waarop Lando met zijn "Nooooooooooooooooo" kwam.
En stukje eigen invulling Lando is volgens mij geen makkelijk jong in dit soort gevallen.
Noem het branie, noem het eigenwijs zijn, noem het onervarenheid; het zal van alles wat zijn.
Het lijkt mij er iig. op dat ze eieren voor hun geld kozen na Lando's verwerping van het voorstel om naar intermediates te gaan.
Of hij niet de snelste was is maar de vraag? Hij hield HAM ongeveer de halve race zonder moeite achter zich.Ankona schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:55:
[...]
Hij nam de gok. Op een normale manier had hij hem niet kunnen winnen. Nu zat hij in de situatie dat hij ongeveer 6s/ronde mocht verliezen die laatste rondjes. Het werd er alleen net iets te nat voor en het was duidelijk dat die inters toch wel erg veel meer grip hadden.... danwel... met de normale banden was toch wel heel erg alle grip weg. Waar ligt het omslagpunt? Als je niet de snelste bent moet je iets afwijkends proberen om te winnen.
En dat "net iets te nat" is wel een mooie bij die flinke regenbui. Wel een goede instelling trouwens.
Verder eens hoor; het was een gok die hem de hero of de "zero" kon maken.
Zijn team had hem daar beter bij moeten begeleiden imho.
[ Voor 35% gewijzigd door SuBBaSS op 26-09-2021 16:01 ]
Morele winnaar in kampioenschap lijkt mij Verstappen door op P2 te eindigen
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Maar helaas niet onverwacht. Vind zijn eerste 80% van de race al bovengemiddeld voor wat hij tot nu toe heeft laten zien.Jasphur schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:46:
Perez is wel laag geeindigd uiteindelijk. Zonde
Heeft iemand trouwens een replay van de eerste ronde van lec.
[ Voor 10% gewijzigd door computerjunky op 26-09-2021 15:57 ]
Hm ik wou juist zeggen dat ze heel erg vriendelijk leken tegen elkaar..readytoflow schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:55:
Blijft lachen die professionele afstandelijkheid tussen Lewis en Verstappen op het podium.
Die gaan geen weekendje Center Parcs doen samen zo te zien. Kijken elkaar nauwelijks aan.
Net hoe je het ziet denk ik dan
En waarom moeten we hier altijd roepen dat Mercedes gestraft moet worden? Ook andere teams doen zulke calls waarbij ze kiezen voor een zogenaamde "box opposite", met andere woorden: doe het omgekeerde van wat de persoon waar tegen je aan het racen bent doet. Want door gewoon de wagen voor je naar binnen te volgen win je niets, door een andere strategie te kiezen kan je net wel weer posities winnen.Jasphur schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:49:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Langzaam aan komen ze gelijk te staan in geluk.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:37
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Loodzwaar dit seizoen je moet echt blijven oplettenDaniëlWW2 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:54:
Maar we hebben gewoon geen doodsaaie race in Sochi gehad. Ook al niet in Frankrijk.
Wat is dit seizoen zeg?
2 punten verschil nu in WK stand. Het kan wel eens in de laatste race beslist worden.
Dankzij de regen kon hij er nog wat van maken maar toen Alonso hem voorbij ging was echt alle snelheid weg.
alles kan off-topic
Ondanks deBlokker_1999 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:56:
[...]
En waarom moeten we hier altijd roepen dat Mercedes gestraft moet worden? Ook andere teams doen zulke calls waarbij ze kiezen voor een zogenaamde "box opposite", met andere woorden: doe het omgekeerde van wat de persoon waar tegen je aan het racen bent doet. Want door gewoon de wagen voor je naar binnen te volgen win je niets, door een andere strategie te kiezen kan je net wel weer posities winnen.
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 26-09-2021 21:33 ]
Lukte RIC ook prima, en Norris is echt wel de betere van die 2. Dus ik denk dat het wel gelukt was, zeker ook omdat Hamilton geen risico kon nemen ivm het kampioenschap.Ryur schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:51:
[...]
Nee, dan was het wss HAM NOR VER geworden
Dus eigenlijk heeft Norris er juist voor gezorgd dat de achterstand minder groot is
Dat stukje is me ook niet helder. Waarom geen pace meer?Ankona schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:57:
Ik snap eigenlijk niet waarom Max zo vroeg naar binnen ging. Gelijk met Hamilton terwijl Max op de hardere band reed en naar medium moest.
Dankzij de regen kon hij er nog wat van maken maar toen Alonso hem voorbij ging was echt alle snelheid weg.
Mijn boefje is liev!
En hoe ga je dat doen? "Lando, als je niet binnenkomt mag je voor straf zelf je wagen demonteren"? Het team mag over de radio veel zeggen, maar uiteindelijk is er maar 1 enkele persoon die beslist van de pits in te duiken of niet.NotSoSteady schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:54:
[...]
Jup, het team had hem op basis van de andere auto's ook moeten overrulen (of misschien hebben ze dat wel gedaan).
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Zoals altijd, raken sporters in verval. Ajax is in mijn leven al drie keer dood en begrafen geworden. Bij autoracen werkt het denk ik iets anders. Je haalt de top, maar uiteindelijk is er altijd iemand die beter is. Verstappen is een soort Senna. Op nat, of op het droge, hij rijdt alles en iedereen aan gort als het moet. En dat doet ie ook.
Het was een leuke race en DotD hoort Norris te zijn. Gokken en verliezen maakt je gelukkig nog geen loser. Verstappen heeft gedaan wat hij moest doen en Hamilton ook.
Deze race (en in het verleden) viel het mij bij Mercedes erg op. Als andere teams het doen dan ook zij een straf of tik op de vingers natuurlijkBlokker_1999 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:56:
[...]
En waarom moeten we hier altijd roepen dat Mercedes gestraft moet worden? Ook andere teams doen zulke calls waarbij ze kiezen voor een zogenaamde "box opposite", met andere woorden: doe het omgekeerde van wat de persoon waar tegen je aan het racen bent doet. Want door gewoon de wagen voor je naar binnen te volgen win je niets, door een andere strategie te kiezen kan je net wel weer posities winnen.
Ik vond dat ook wat vreemd. Alonso ging hem wel erg makkelijk voorbij. Tuurlijk zijn banden waren 10 ronden jonger dan die van max maar toch.JB schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:58:
[...]
Dat stukje is me ook niet helder. Waarom geen pace meer?
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
McLaren had niet moeten vragen 'wil je wel of niet inters?' maar gewoon moeten zeggen 'je moet nu pitten want we zien op de radar dat het harder gaat regenen'.Blokker_1999 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:59:
[...]
En hoe ga je dat doen? "Lando, als je niet binnenkomt mag je voor straf zelf je wagen demonteren"? Het team mag over de radio veel zeggen, maar uiteindelijk is er maar 1 enkele persoon die beslist van de pits in te duiken of niet.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

⛔ Trackers of betalen ⛔
Jammer dat Norris P1 uit handen gaf, maar anderzijds ook mooi dat Max flink wat geluk had met de timing naar inters. Vond hem verder niet sterk rijden, zoek gereden worden door Alonso en bijna een volle minuut eindigen achter Hamilton. Leuk dat er weinig uitloop is qua punten, maar als hij zo blijft rijden gaat het hem dit seizoen niet worden.
Nou, Hamilton sloeg de eerste keer ook over, maar besloot na aandringen alsnog binnen te komen. Dat heb ik niet van McLaren gehoord.Blokker_1999 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:59:
[...]
En hoe ga je dat doen? "Lando, als je niet binnenkomt mag je voor straf zelf je wagen demonteren"? Het team mag over de radio veel zeggen, maar uiteindelijk is er maar 1 enkele persoon die beslist van de pits in te duiken of niet.
niet meer, maar minder straffen in de F1 wmb. Dit hoort bij mij gewoon bij de psychologische oorlogsvoering wat ook een onderdeel van de sport is.Jasphur schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:59:
[...]
Deze race (en in het verleden) viel het mij bij Mercedes erg op. Als andere teams het doen dan ook zij een straf of tik op de vingers natuurlijk
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Nogmaals: De engineer heeft ook aangegeven dat Norris moest blijven rijden.Fout van zowel Norris alsook de engineer.Blokker_1999 schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:59:
[...]
Lap 30 tot 47 kon je inderdaad een powernap doen.Bulder schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:00:
Tergend lang middenstuk in de race vandaag, maar de start en het slotspektakel maakten erg veel goed.
Jammer dat Norris P1 uit handen gaf, maar anderzijds ook mooi dat Max flink wat geluk had met de timing naar inters. Vond hem verder niet sterk rijden, zoek gereden worden door Alonso en bijna een volle minuut eindigen achter Hamilton. Leuk dat er weinig uitloop is qua punten, maar als hij zo blijft rijden gaat het hem dit seizoen niet worden.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Spannende race was het. Topic leuk, mods rust en ruimte. Tot over 2 weken jongens en meisjes!

- DaniëlWW2
- Niet online
Max liet Alonso voorbij. Max had de hele race gewoon last van veel meer degradatie omdat hij zo weinig vleugel reed. Verder zat hij ook nog eens constant achter andere auto's.AtlAntA schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:59:
[...]
Ik vond dat ook wat vreemd. Alonso ging hem wel erg makkelijk voorbij. Tuurlijk zijn banden waren 10 ronden jonger dan die van max maar toch.
nee, lando besloot dat die door wilde rijden.jan390 schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:00:
[...]
Nogmaals: De engineer heeft ook aangegeven dat Norris moest blijven rijden.Fout van zowel Norris alsook de engineer.
Enige wat de engineer toen heeft gezegd na een tijdje is dat die buiten moest blijven.. omdat als die dan zou pitten was het veels te laat geweest.
Dat hebben ze toch ook gedaan maar hij bleef buiten.g0tanks schreef op zondag 26 september 2021 @ 15:59:
[...]
McLaren had niet moeten vragen 'wil je wel of niet inters?' maar gewoon moeten zeggen 'je moet nu pitten want we zien op de radar dat het harder gaat regenen'.
Sorry wat? Max rijdt van P20 naar P2 met een reeks inhaalacties aan het begin en je zegt dat het zo niets gaat worden?Bulder schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:00:
Tergend lang middenstuk in de race vandaag, maar de start en het slotspektakel maakten erg veel goed.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |