When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Ik ben altijd vroeg wakker, tenzij ik uitslaap.Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:45:
Wat zijn we vroeg wakker vandaag!
Ja zometeen op vakantieVerwijderd schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:45:
Wat zijn we vroeg wakker vandaag!
Die satjes uitgeven nu kennelijk mensen uitstappen jaVerwijderd schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:56:
[...]
Waar gaat de reis naartoe? El-Salvador?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Je kunt beter meer inkopen ipv verkopen als mensen uitstappen.Pingo76 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:59:
[...]
Die satjes uitgeven nu kennelijk mensen uitstappen ja
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zo goed als 43,5k zit in de buurt.Joosie200 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:22:
[...]
Maar het zal wel het tegenovergestelde zijn van wat ik verwacht. Dus 44k soon.
Je wil minder vrouwen zien? Heel subtiel.MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:00:
Die plaatjes per 1k$ zijn ook wat achterhaald hè.... dat was leuk toen hij nog op 10-20k stond. misschien moeten we het per 10k gaan doen... of per 5k als tussenstap. Dit lijkt zo net op een flipperkast.
Laat ik bij 44k nou net een goed alternatief achter de hand hebben
Momenteel ben ik vooral benieuwd of we niet weer heel lafjes terugduiken onder die trendlijn. Hij is wel goed doorbroken dit keer, nu vasthouden.anti elppa schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:16:
[...]
we zijn iig al door 1 dalende trendlijn geknalt vannacht. Dat was stap 1. Nu de volgende die vanaf 53k komt. Die zit net onder de 45k. Zou te doen moeten zijn.
Daarna is er nog 1 (niet te zien in het plaatje) die vanaf de ATH komt. Die zit nu op 51k. Daarna is het vol gas
[Afbeelding]
Als je het maar laat....knakworst schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:05:
[...]
Je wil minder vrouwen zien? Heel subtiel.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zoals we telkens lafjes bouncen op 40,8k zonder veel volume. Plan B gaat zo wel gelijk krijgen met nog 1 dag sideways voor de boeg?YES schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:08:
[...]
Momenteel ben ik vooral benieuwd of we niet weer heel lafjes terugduiken onder die trendlijn. Hij is wel goed doorbroken dit keer, nu vasthouden.
Wat gaat er na die ene dag gebeuren?Joosie200 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:11:
[...]
Zoals we telkens lafjes bouncen op 40,8k zonder veel volume. Plan B gaat zo wel gelijk krijgen met nog 1 dag sideways voor de boeg?
Ik wil de hopium niet verstoren, maar het is maar net welk lijntje je trekt natuurlijk. Ik had er gisteravond nog een gemaakt op de toppen van 24 en 27 september waar we nog maar met de hakken over de sloot staan.anti elppa schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:16:
[...]
we zijn iig al door 1 dalende trendlijn geknalt vannacht. Dat was stap 1. Nu de volgende die vanaf 53k komt. Die zit net onder de 45k. Zou te doen moeten zijn.
Daarna is er nog 1 (niet te zien in het plaatje) die vanaf de ATH komt. Die zit nu op 51k. Daarna is het vol gas
[Afbeelding]
Ik zie nog steeds een descending wedge waar deze pump 'gewoon' binnen blijft vooralsnog. De bodem rond de 40.8k wist goed gehouden maar kan volgens mij prima nog een keer bereikt worden als de daily Jeu boven de 44k sluit.
Ik zou nu dus juist niet inkopen want kan ook prima zijn dat je in de top van deze descending wedge in koopt. Maar goed, dat zijn slechts my two cents
Niet zo ingewikkeld doen. Lijntjes zijn er ook doorgebroken te worden.Ray_ schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:14:
[...]
Ik wil de hopium niet verstoren, maar het is maar net welk lijntje je trekt natuurlijk. Ik had er gisteravond nog een gemaakt op de toppen van 24 en 27 september waar we nog maar met de hakken over de sloot staan.
[Afbeelding]
Oh. Wacht. Ha! Die pijl had ik helemaal over het hoofd gezien. Op naar de maan dan maar!knakworst schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:25:
[...]
Niet zo ingewikkeld doen. Lijntjes zijn er ook doorgebroken te worden.
[Afbeelding]
Maar hij is toch juist op beiden er boven, zowel die van 24 als 27? en dat was toch exact ook wat Anti Elppa zei?knakworst schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:25:
[...]
[Afbeelding]
Dus dit is alleen maar bevestiging
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Merkwaardige conclusie dit, maar vooruit. Interpreteer het zoals je wilt.knakworst schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:05:
[...]
Het ging mij om de absurditeit dat er constant plaatjes voorbij komen van 38-47. Totaal geen meerwaarde. *edit* Bij 10k was het nog 10% van de waarde. Nu is het 0.20%-0.25% van de waarde... Zegt niks meer.
En als het dan een plaatje is, gebruik dan deze (ongeacht de waarde van welke munt dan ook):
[ Voor 6% gewijzigd door MicroWhale op 30-09-2021 08:35 ]
In het kader van de veelzijdigheid/variatie vind ik dat alleen redheads ook niet nodig is. Hoe sexy ook. Het constante recyclen van babes is misschien wel wat overbodig. Er moeten toch zat andere babes te vinden zijn die ook een keer ingezet kunnen worden in de 38-47 range?MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:33:
[...]
Merkwaardige conclusie dit, maar vooruit. Interpreteer het zoals je wilt.
Het ging mij om de absurditeit dat er constant plaatjes voorbij komen van 38-47. Totaal geen meerwaarde. *edit* Bij 10k was het nog 10% van de waarde. Nu is het 0.20%-0.25% van de waarde... Zegt niks meer.
En als het dan een plaatje is, gebruik dan deze (ongeacht de waarde van welke munt dan ook):
[Afbeelding]
Ik zie het al: een harmonica W van Wen Moon. Duidelijke TA, niks tussen te krijgen.knakworst schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:25:
[...]
[Afbeelding]
Het begint mij nu echt te vervelen met die domme opmerkingen, sta zelf ook volledig aan de zijlijn te wachten, maar om dan met dom commentaar te komen waar je alleen maar reacties mee wil uitlokken, get a life!
Toch raar dat 1 persoon je zo kan irriteren dat je het topic liever vermijd..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Niet alleen is het vervelend, het is haaks op waar crypto voor staat. Wat heb je aan munten als je ze niet naar andere accounts kan sturen. Het is alsof je op je Rabobank alleen tussen je eigen rekeningen geld mag overmaken.troje schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:02:
[...]
Da's het gedoe bij Bitvavo. Zodra je funds naar een ander wallet adres wilt sturen, moet je bewijzen dat die wallet van jou is. Via hun site een schermopname maken en dan tijdens die opname je wallet adres laten zien. Het is deels beveiliging denk ik, maar heel vervelend. Het duurt namelijk even voordat iemand bij Bitvavo je adres heeft geverifieerd dus je moet daarop wachten en dat is ruk. Met BTC verandert je publieke walletadres elke keer dus je moet telkens opnieuw dit doen, ook al gaat het naar dezelfde ledger bijvoorbeeld.
https://opensea.io/seaart
Dat hangt van deze bullrun af, toch?fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:39:
Zijn jullie allemaal met pensioen ofzo? Het is gewoon een werkdag hoor!
Thanks goos voor een portie verse arbeidsvitaminen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik stel voor dat we gewoon naar de 69k gaan, dan hoeven we niet meer over recycling te discussiërenYES schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:37:
[...]
In het kader van de veelzijdigheid/variatie vind ik dat alleen redheads ook niet nodig is. Hoe sexy ook. Het constante recyclen van babes is misschien wel wat overbodig. Er moeten toch zat andere babes te vinden zijn die ook een keer ingezet kunnen worden in de 38-47 range?
Joh, doe niet zo hysterisch. Misschien moet je het gewoon niet lezen als je er zoveel hinder van ondervindt.BTFD schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:40:
[...]
Het begint mij nu echt te vervelen met die domme opmerkingen, sta zelf ook volledig aan de zijlijn te wachten, maar om dan met dom commentaar te komen waar je alleen maar reacties mee wil uitlokken, get a life!
Tja, als Bitcoin nou een keer zou meewerken..knakworst schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:42:
[...]
Ik stel voor dat we gewoon naar de 69k gaan, dan hoeven we niet meer over recycling te discussiëren
Alleen bij het gebruiken van een nieuw adres een stukje screen recording. Lastig ja, maar thats all.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Don't you dare to bring on Mr twitterhond.knakworst schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:05:
[...]
Dit doet Bitvavo dan ook niet vrijwillig, het is puur uit oogpunt om wwft compliance te zijn, hoewel ik verwacht had dat nadat DNB op de vingers was getikt dat dat niet meer nodig zou zijn, het is toch ook schijnveiligheid omdat je het gelijk weer verder door kan sturen. Ik heb er zelf niet heel veel moeite mee alleen kun je geloof ik opnames maken in een browser. De ledger is niet in een browser dus ik moet bitvavo, binance, en dan ledger gebruiken, puur en alleen voor die stomme opname.enomiss schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:41:
[...]
Niet alleen is het vervelend, het is haaks op waar crypto voor staat. Wat heb je aan munten als je ze niet naar andere accounts kan sturen. Het is alsof je op je Rabobank alleen tussen je eigen rekeningen geld mag overmaken.
Als ik nu de enige was die zich eraan zou storen, zou ik je gelijk geven. Maar aangezien dit niet het geval is, zal het ook wel ergens aan de persoon liggen die (alleen maar) met zo'n opmerkingen komt..StevenzeN schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:43:
[...]
Joh, doe niet zo hysterisch. Misschien moet je het gewoon niet lezen als je er zoveel hinder van ondervindt.
OT:
Nog steeds geen HH op de 4H, dus blijf nog even in FIAT zitten!
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:39:
Zijn jullie allemaal met pensioen ofzo?
Zero.
Reken maar op een duimpje.BTFD schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:40:
[...]
Dat werkt 2 kanten op he.StevenzeN schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:43:
[...]
Joh, doe niet zo hysterisch. Misschien moet je het gewoon niet lezen als je er zoveel hinder van ondervindt.
Met een heel klein beetje mazzel verlies ik alsnog die weddenschap en krijg ik geen fles port maar mag ik een fles Moet & Chandon imperial weggeven. Hup BTC 100K.
Dat ook. En ik ben blij dat je door de toevoeging van het plaatje de opzettelijk verkeerde plaatsing van mijn . in de % (m.a.w. expres overdrijven om een punt te maken) over het hoofd hebt gezien.YES schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:37:
[...]
In het kader van de veelzijdigheid/variatie vind ik dat alleen redheads ook niet nodig is. Hoe sexy ook. Het constante recyclen van babes is misschien wel wat overbodig. Er moeten toch zat andere babes te vinden zijn die ook een keer ingezet kunnen worden in de 38-47 range?
Ik vind dat we pas weer een plaatje mogen posten als we 10% boven de ATH zitten. Dus ergens bij 72k of zo. Misschien doen we dan wat beter ons best om daar te komen. Nu worden we overladen, verwend, met plaatjes en hebben we geen enkele incentive om te investeren.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| contract Doge {
function catchphrase() public returns (string memory) {
return "So Wow CryptoDoge";
}
}
contract BabyDoge is Doge {
function anotherCatchphrase() public returns (string memory) {
return "Such Moon BabyDoge";
}
} |
Stuur me even een berichtje als de winnaar bekend is en waar ik kan komen helpen opdrinkenNgangatar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:59:
Heerlijk groene candles een keertje voor de verandering, doorzetten nu.
Met een heel klein beetje mazzel verlies ik alsnog die weddenschap en krijg ik geen fles port maar mag ik een fles Moet & Chandon imperial weggeven. Hup BTC 100K.
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/B0C73o8Bf7xSVinz5TmUiwMF.jpg?f=user_large)
Hier laat ik het even bij. Ik heb weekend, dus lekker vrij, vandaag wordt een mooie dag maar niet per definitie qua koersen.
Al wordt het onderhand tijd om de lambo's te wassen onder het felle maanlicht.
Hopium doet leven.
En in de tussentijd gewoon een beetje lief doen voor elkaar toch? Er is altijd wel iemand met een andere mening of wensen. Aan het eind van de dag zijn we allemaal crytpo warriors, of we nu handl'en of hodl'en.
Het kortzichtige veld waarop wij allen leven bestaat nu eenmaal uit beren, stieren, lambo's, maan en rekteroni onder de brug.
Het zijn allemaal bijzaken die je niet te persoonlijk moet proberen te maken, ook al is dat soms lastig. Het is uiteindelijk maar geld, of in ieder geval: sound fucking money.
Lekker belangrijk.
Gast, waarom leest een deel van jouw posts als proza. Zo mooi. Ik haat proza dus ik vind het volledig kut. Maar echt mooi. Wat kut. Mooi spul.Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:01:
Om de vreugde nog wat verder aan te wakkeren hier een verkapt stuk bullish artwork met een verwarde ondertoon:
[Afbeelding]
Hier laat ik het even bij. Ik heb weekend, dus lekker vrij, vandaag wordt een mooie dag maar niet per definitie qua koersen.
Al wordt het onderhand tijd om de lambo's te wassen onder het felle maanlicht.
Hopium doet leven.
En in de tussentijd gewoon een beetje lief doen voor elkaar toch? Er is altijd wel iemand met een andere mening of wensen. Aan het eind van de dag zijn we allemaal crytpo warriors, of we nu handl'en of hodl'en.
Het kortzichtige veld waarop wij allen leven bestaat nu eenmaal uit beren, stieren, lambo's, maan en rekteroni onder de brug.
Het zijn allemaal bijzaken die je niet te persoonlijk moet proberen te maken, ook al is dat soms lastig. Het is uiteindelijk maar geld, of in ieder geval: sound fucking money.
Lekker belangrijk.
Fijn weekend!
Nope. De dagstart begint pas laatfRiEtJeSaTe schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:39:
Zijn jullie allemaal met pensioen ofzo? Het is gewoon een werkdag hoor!
Ik had ook gewoon mijn koffie nog niet op, kan ook een reden zijn hè..MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:00:
[...]
Dat ook. En ik ben blij dat je door de toevoeging van het plaatje de opzettelijk verkeerde plaatsing van mijn . in de % (m.a.w. expres overdrijven om een punt te maken) over het hoofd hebt gezien.
Niet mee eens. Een babe meer of minder bepaald niet of ik investeer of niet. Ik vind wel dat er wat meer uniek materiaal voorbij mag komen.Ik vind dat we pas weer een plaatje mogen posten als we 10% boven de ATH zitten. Dus ergens bij 72k of zo. Misschien doen we dan wat beter ons best om daar te komen. Nu worden we overladen, verwend, met plaatjes en hebben we geen enkele incentive om te investeren.
Trouwens:
Wen card game?
Zelden ben ik het zo oneens geweest met iemand waar ik het anders altijd eens mee benMicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:00:
[...]
Dat ook. En ik ben blij dat je door de toevoeging van het plaatje de opzettelijk verkeerde plaatsing van mijn . in de % (m.a.w. expres overdrijven om een punt te maken) over het hoofd hebt gezien.![]()
Ik vind dat we pas weer een plaatje mogen posten als we 10% boven de ATH zitten. Dus ergens bij 72k of zo. Misschien doen we dan wat beter ons best om daar te komen. Nu worden we overladen, verwend, met plaatjes en hebben we geen enkele incentive om te investeren.
Micro, ga jij eens ff lekker terug je dolfinarium in en kom er over een uurtje nog eens uit met je juiste vin eerst
Ehm je bedoelt het alternatief op de cardgame waarvan velen hier riepen dat ze het wilden hebben en niemand het nog gekocht heeft?YES schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:05:
[...]
Ik had ook gewoon mijn koffie nog niet op, kan ook een reden zijn hè..
[...]
Niet mee eens. Een babe meer of minder bepaald niet of ik investeer of niet. Ik vind wel dat er wat meer uniek materiaal voorbij mag komen.
Trouwens:
Wen card game?
Probleem opgelost. Zeker als je je irriteert aan mensen die toch niets nuttigs toevoegen.
Ik kijk enkel naar de plaatjes. Die proza kan me wat.YES schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:03:
[...]
Gast, waarom leest een deel van jouw posts als proza. Zo mooi. Ik haat proza dus ik vind het volledig kut. Maar echt mooi. Wat kut. Mooi spul.
Fijn weekend!
MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:08:
[...]
Ehm je bedoelt het alternatief op de cardgame waarvan velen hier riepen dat ze het wilden hebben en niemand het nog gekocht heeft?
@Verwijderd preekt voor de juiste parochie, ons dus.YES schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:03:
[...]
Gast, waarom leest een deel van jouw posts als proza. Zo mooi. Ik haat proza dus ik vind het volledig kut. Maar echt mooi. Wat kut. Mooi spul.
Fijn weekend!
Stel je voor dat hij zijn standaard lappen tekst op zondagochtend in een willekeurig gebouw in Nederland vanachter een tafeltje over de rijen luisterende medelanders heen blaft. Best kans dat men dan iets minder gecharmeerd zal zijn. Wellicht... Misschien.... Of niet....
Ik ben nog aan het nadenken of ik zaterdag 3 of 4 sets ga bestellen. Veel zal afhangen van een meeting op het werk morgen.MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:08:
[...]
Ehm je bedoelt het alternatief op de cardgame waarvan velen hier riepen dat ze het wilden hebben en niemand het nog gekocht heeft?
Daar die groene knop. Ik heb geen fiat meer op Nance.YES schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:43:
[...]
Tja, als Bitcoin nou een keer zou meewerken..
Headline: Pastoor Jaapio predikt Bitcoin, Vaticaan converteert volledige kas naar BitcoinNgangatar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:11:
[...]
@Verwijderd preekt voor de juiste parochie, ons dus.
Stel je voor dat hij zijn standaard lappen tekst op zondagochtend in een willekeurig gebouw in Nederland vanachter een tafeltje over de rijen luisterende medelanders heen blaft. Best kans dat men dan iets minder gecharmeerd zal zijn. Wellicht... Misschien.... Of niet....
Ik zou graag in Doge betalen. Zo ben ik eindelijk eens van die bag af.MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:08:
[...]
Dat bedoelde ik niet, maar het klinkt als een goed idee.MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:08:
[...]
Het is soms juist 'fundamenteler' om het zelfde adres te gebruiken. Dat is niet zo zwart-wit als je nu stelt.troje schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:20:
[...]
Klopt helemaal, maar hetzelfde adres gebruiken gaat in tegen zo ongeveer alles wat ik fundamenteel vind aan Bitcoin.
Ik liep te ouwehoeren maar wil bij deze toch even verduidelijken dat ik @Verwijderd zijn teksten altijd met veel plezier lees.Ngangatar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:11:
[...]
@Verwijderd preekt voor de juiste parochie, ons dus.
Hahaha, sorry voor het aanstootgevende voorstel.Ngangatar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:07:
[...]
Zelden ben ik het zo oneens geweest met iemand waar ik het anders altijd eens mee ben.
Micro, ga jij eens ff lekker terug je dolfinarium in en kom er over een uurtje nog eens uit met je juiste vin eerst.
* MicroWhale springt terug in zijn bassin.
"Dan moet hij eerst iets lager staan zodat mijn buy-order geraakt wordt"knakworst schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:12:
[...]
Daar die groene knop. Ik heb geen fiat meer op Nance.
[Afbeelding]
Hebben jullie ingekocht?
- Of ga je de boot missen?
- De weg naar financiële vrijheid?
- Waar de "FiRe CommUnITy" jaren op een houtje bijt leven wij onze normale leven maar omdat we
investeren in Bitcoin en niet in "VanGuARd" kunnen wij gewoon normaal leven en zijn we nog eerder klaar
met werken
ARE YOU GUYS READY? Invest right now or cry in the future!
ARE YOU GUYS READY!!!????
Maar ik ben het wel eens met meer variatie, 100%.MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:14:
[...]
Hahaha, sorry voor het aanstootgevende voorstel.
* MicroWhale springt terug in zijn bassin.
[Afbeelding]
Dat klopt ook min of meer. Ik zit bij de Rabobank en heb gisteren een Bunq account geopend. Eerste transfer van Rabo naar Bunq werd gelijk gecancelled en mij bestedingsruimte stond direct op -€395.000,00enomiss schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:41:
[...]Het is alsof je op je Rabobank alleen tussen je eigen rekeningen geld mag overmaken.
Ik moest toch even 45 minuten in de wacht bij de Rabo om dat ongemak te verhelpen. Was een gevalletje van opmerkelijke transacties. Toekomstige stortingen van Rabo naar Bunq zouden het zelfde ongemak kunnen opleveren volgens de 'vriendelijke' helpdeskmedewerker. In wat ruimer bemeten bewoordingen vertelde deze helpdeskmedewerker dat Bunq niet te vertrouwen is.
Wie zijn schuld is dit
Heerlijk he, voor mij een reden om ook wanneer het zuurbekgehalte zeer hoog is, toch steeds weer terug te komen.YES schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:14:
[...]
Ik liep te ouwehoeren maar wil bij deze toch even verduidelijken dat ik @Verwijderd zijn teksten altijd met veel plezier lees.
P.S. ook mijn waffel is soms te zuur en daar werk ik hard aan met mijn forum shrink
[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 30-09-2021 09:17 ]
Overigens excuus voor calling you outMicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:08:
[...]
Ik heb het spel nog niet gekocht omdat ik hoopte op een in NL geproduceerd setje. Maar dat weet je inmiddels wel
Groepsknuffel doen?Ngangatar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:16:
[...]
Heerlijk he, voor mij een reden om ook wanneer het zuurbekgehalte zeer hoog is, toch steeds weer terug te komen.
P.S. ook mijn waffel is soms te zuur en daar werk ik hard aan met mijn forum shrink
Oké ik ga weer aan het werk, anders worden mijn baas en @fRiEtJeSaTe achterdochtig
*BTC gaat naar 60k*YES schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:17:
[...]
Overigens excuus voor calling you out
Ik heb het spel nog niet gekocht omdat ik hoopte op een in NL geproduceerd setje. Maar dat weet je inmiddels welMocht dat er niet van komen dan zal ik alsnog voor de variant gaan die je hier al eens gepost hebt, al is het wel zonde hoeveel geld er bij de douane et cetera blijft hangen in dat geval
*Iedereen bestelt een setje bij Microwhale*
Als je roodharigen wilt hebben, moet je even @Vrijdag taggen. Die is mooi actief in het motorforum.YES schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:37:
[...]
Liever poëzie?YES schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:03:
[...]
Fijn weekend!
If you don't beat coin
If you don't bet dollar
If you don't win yahoo
If you don't play smart
You are just unwise
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Die memo heb ik even gemist, waar is het te koop dan?MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:08:
[...]
De tijd leert of het tij keert
Aangepast, ik heb steeds redenen om het te vergeten en of ik voor nog meer collega's moet bestellen maar ik ga terug naar het originele idee.MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:08:
[...]
1 set voor mezelf en 2 setjes voor de jongens die mij in april in Crypto hebben gegooid. Zonder hun zou ik nu nooit op zo'n beetje 300% resultaat staan en ben ik nu van wat waardeloze FIAT af. Bestelling is de deur uit, ongeveer 15 oktober zal men het gaan verzenden, prima Sinterklaas cadeau geintjes voor het werk.
Nogmaals bedankt @MicroWhale
MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:08:
[...]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Redheads? Waar?BvZwolle schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:21:
[...]
Als je roodharigen wilt hebben, moet je even @Vrijdag taggen. Die is mooi actief in het motorforum.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Rot toch een eind op man.YES schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:18:
[...]
Groepsknuffel doen?
Oké ik ga weer aan het werk, anders worden mijn baas en @fRiEtJeSaTe achterdochtig
Nou, vooruit dan
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 30-09-2021 09:28 ]
Iedereen was druk met rekt gaan. ALS de bull voortgezet wordt denk ik dat er wat liquide middelen vrijkomen.MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:08:
[...]
Dat houdt in dat de prijs de setjes omlaag gaat naar (per set):
1-10,5 euro
2-8,5 euro
3 of meer -7,5 euro
Dat is inclusief verzendkosten.
MAAR!
- Ik wil hier geen webshop voor openen (die zou ik dan toch beheren, dus ik krijg dan toch de afleveradressen. Dat is onvermijdelijk.)
- Ik MOET voor deze prijzen wel eerst 50 sets laten maken.
- Er zit nog steeds geen winst voor mij op de verkochte setjes.
Poll: Is dat wat?
• Ja, dan koop ik er zeker 1-4
• Ja, dan koop ik er zeker 5-10
• Ja, dan koop ik ze allemaal!!!
• Nope, want kijken, kijken, niet kopen!
Ook een poll maken? Klik hier
Je wilde nog ideetjes hebben voor een extra deck. Wat om een setje met opmerkingen te maken zoals MOON & REKT?MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:30:
@Visca en anderen: Ik heb hier inderdaad wat tijd in gestoken en kán inderdaad een in NL geproduceerd setje maken.
1-10,5 euro
2-8,5 euro
3 of meer -7,5 euro
MAAR!
- Ik wil hier geen webshop voor openen (die zou ik dan toch beheren, dus ik krijg dan toch de afleveradressen. Dat is onvermijdelijk.)
[Afbeelding]
Dat is ook mijn reden voor terughoudendheid..YES schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:17:
[...]
Overigens excuus voor calling you out
Ik heb het spel nog niet gekocht omdat ik hoopte op een in NL geproduceerd setje. Maar dat weet je inmiddels welMocht dat er niet van komen dan zal ik alsnog voor de variant gaan die je hier al eens gepost hebt, al is het wel zonde hoeveel geld er bij de douane et cetera blijft hangen in dat geval
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/68830118TWeaKLeGeND schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:34:
Het gaat gewoon om een set speelkaarten in Crypto thema?
Volgens mij is het ook niet meer nodig. Tenminste dat is mijn herinnering van de uitspraak van de rechter.knakworst schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:48:
[...]
Dit doet Bitvavo dan ook niet vrijwillig, het is puur uit oogpunt om wwft compliance te zijn, hoewel ik verwacht had dat nadat DNB op de vingers was getikt dat dat niet meer nodig zou zijn, het is toch ook schijnveiligheid omdat je het gelijk weer verder door kan sturen. Ik heb er zelf niet heel veel moeite mee alleen kun je geloof ik opnames maken in een browser. De ledger is niet in een browser dus ik moet bitvavo, binance, en dan ledger gebruiken, puur en alleen voor die stomme opname.
https://opensea.io/seaart
Ik wil er sowieso wel 1MicroWhale schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:30:
@Visca en anderen: Ik heb hier inderdaad wat tijd in gestoken en kán inderdaad een in NL geproduceerd setje maken.
1-10,5 euro
2-8,5 euro
3 of meer -7,5 euro
MAAR!
[Afbeelding]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
https://www.bol.com/nl/nl...ordspel/9200000027680217/
Safemoon onderaan, BTC bovenaan. En alle altcoins daar tussen.
Kanskaarten is Musk, waarbij die je REKT kan laten gaan of de koers naar de MOON stuurt.
Schatkist is de staat, die OF crypto accepteert, of de koers omlaag drukt met FUD.
Ik heb nog 2 sets liggen..... maar die zijn eigenlijk voor trouwerijen bedoeld
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/hsMv0EggeUIkhahITsVROgT4.jpg?f=fotoalbum_large)