Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Met twee maten meten valt denk ik wel mee, het valt mij tenminste bij maar één user zo enorm op dat er vrijwel alleen hetzelfde uit komt. Anderen zou ik er, als ik me eraan erger, ook wel wat van zeggen. Dat constante moon en rekt roepen is hier ook een nationale sport inderdaad, maar het is, voor zover het mij opvalt niet altijd één iemand die dat alleen maar post. Net als de memes.jvel92 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:03:
[...]
De strekking van dat verhaal is wel terecht. Maar d'r op deze manier wel gemeten met twee maten. Laat haar lekker zonder onderbouwing roepen dat de koers omlaag moet, dan kan de rest "moon" en "rekt" blijven roepen.
Users wegfilteren dmv CSS wil ik door de unieke mix van memes, trollen en soms ook serieuze posts niet aan beginnen. Ik denk dat iedereen hier iets nuttigs kan melden, zo moeilijk is dat hier niet eens. Als voorbeeld: ik weet niet veel van TA en toch poep ik er een post uit die ergens over gaat. Daarom ook dat ik iets zeg als iemand, bijvoorbeeld, ontzettend in herhaling valt.
Dan kan ik het inderdaad laten gaan en er niets van zeggen, dat kan ook maar om bovenstaande uitleg wil ik dat ook niet altijd doen eigenlijk.
Maar goed. Als dit soort dingen wrevel opwekt dan is het wellicht beter om het aan de mods over te laten en dus de rapporteer knop te gebruiken.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
38k bounce naar de 46kJDx schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:18:
Bwoah, nu al bijna zo diep als vannacht, gaan we voor de 40,5k of 39,5k?
39,5. Dan worden mijn ordertjes tenminste geraakt.JDx schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:18:
Oeh, dat ligt gevoelig.
Ik heb trouwens geen ordertjes. Alleen maar magische internetmunten die met de minuut minder waard worden.
40,6k hebben we nu al wat 3x gezien?JDx schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:18:
Zou me niet verbazen dat ie daar op probeert te bouncen: driemaal geen scheepsrecht? Maar 39,5k lijkt me dan tekort erop. Verwacht wel lager dan dat.
Maar het zal wel het tegenovergestelde zijn van wat ik verwacht. Dus 44k soon.
Uit Artis is een beer ontsnapt. Een beer ontsnapt? Ja, een beer ontsnapt. Hij heeft mijn PF gegapt. Tjonge wat een boef!
Ik heb al 4 maanden een weddenschap met een collega staan. Hij zei dat BTC uiterlijk 30 september op 100K zou staan.
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat ik die weddenschap ga winnen en een heel mooie fles port ga krijgen, maar dat ik er niet blij mee ga zijn omdat ik liever verloren had
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
uhm ja als dat gebeurt dan verwacht ik ook dat ik wat staatsloten moet gaan kopenNgangatar schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:22:
[...]
Ik heb al 4 maanden een weddenschap met een collega staan. Hij zei dat BTC uiterlijk 30 september op 100K zou staan.
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat ik die weddenschap ga winnen en een heel mooie fles port ga krijgen, maar dat ik er niet blij mee ga zijn omdat ik liever verloren had
Hier hetzelfde, en hoewel ik weiger om met verlies te verkopen is het misschien verstandig om iets aan damage control te doen. Ik ben eerlijk gezegd aardig bearish aan het worden. Ik ben bang dat Q4 het kwartaal van de bagholders wordt. Gaan we wel door met een serieuze tweede helft van de bull dan valt je huidige verlies makkelijk goed te maken.Ronald.42 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:04:
[...]
Ik zit er ook nog leuk in.... ik voel met je mee.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als we in Q4 nog omhoog zullen gaan dan heb ik het gevoel goed weggekomen te zijnzwembroek schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:25:
[...]
Hier hetzelfde, en hoewel ik weiger om met verlies te verkopen is het misschien verstandig om iets aan damage control te doen. Ik ben eerlijk gezegd aardig bearish aan het worden. Ik ben bang dat Q4 het kwartaal van de bagholders wordt. Gaan we wel door met een serieuze tweede helft van de bull dan valt je huidige verlies makkelijk goed te maken.
Altijd naar de lange termijn kijken jaroflexx schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:27:
Bull of bear maakt me eigenlijk niet uit. Uiteindelijk wordt ik er toch wel beter op.
Ik begrijp ook niet helemaal het narratief waarom sommigen denken dat september slecht word (tot nu toe wel) maar dat vanaf oktober alles weer flink omhoog gaat.zwembroek schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:25:
[...]
Hier hetzelfde, en hoewel ik weiger om met verlies te verkopen is het misschien verstandig om iets aan damage control te doen. Ik ben eerlijk gezegd aardig bearish aan het worden. Ik ben bang dat Q4 het kwartaal van de bagholders wordt. Gaan we wel door met een serieuze tweede helft van de bull dan valt je huidige verlies makkelijk goed te maken.
De wereldeconomie ziet er momenteel veel minder gunstig uit dan een maand geleden door de flinke inflatie (enorme stijging energie en transport prijzen) en het Evergrande verhaal. Beide zaken kunnen gewoon een enorme financiële crisis veroorzaken. In Engeland vallen de energieleveranciers al bij bosjes om, dat zijn echt geen prettige vooruitzichten.
Komt gewoon door dat geklier van Taro met zijn hamertje grafiekjes.zwembroek schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:25:
[...]
Als iedereen daar in gelooft wordt het een self fulfilling prophecy.
Laat hem eens wat hopium grafiekjes posten
Nu nog verkopen.. damage control... paper hands panic sell....
Ja wat is wijsheid
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Puur door het zoeken van houvast, en wanneer je gericht genoeg zoekt zijn er altijd wel statistieken die een wens kunnen onderbouwen. Gaat het daardoor waar worden? Naahhh...PWSteal schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:29:
[...]
Ik begrijp ook niet helemaal het narratief waarom sommigen denken dat september slecht word (tot nu toe wel) maar dat vanaf oktober alles weer flink omhoog gaat.
De wereldeconomie ziet er momenteel veel minder gunstig uit dan een maand geleden door de flinke inflatie (enorme stijging energie en transport prijzen) en het Evergrande verhaal. Beide zaken kunnen gewoon een enorme financiële crisis veroorzaken. In Engeland vallen de energieleveranciers al bij bosjes, dat zijn echt geen prettige vooruitzichten.
Zoals een wijs man ooit zei: Crypto is Hopium voor het volk.
Als de economie echt een klapje krijgt, moeten we onszelf allemaal op redelijk korte termijn uit crypto trekken.Ngangatar schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:31:
[...]
Puur door het zoeken van houvast, en wanneer je gericht genoeg zoekt zijn er altijd wel statistieken die een wens kunnen onderbouwen. Gaat het daardoor waar worden? Naahhh...
Zoals een wijs man ooit zei: Crypto is Hopium voor het volk.
Als AAPL en AMZN klapjes krijgen, krijgen BTC en ETH flinke tikken.
Ik houd de vinger wel aan de pols, maar zal nooit alles verkopen. Denk 50% max en de rest lekker laten doorsukkelen. Wil in 2025 wel kunnen zeggen dat ik de bear heb verslagen uiteraard
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 29-09-2021 22:41 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Nee, had 'm op 0.195 kunnen verkopen, maar (achteraf!) die kans gemist. ik doe niet aan panic selling, dus ik laat 'm nog ff sukkelen en wacht rustig op wat Bitcoin besluit. Staat nog steeds flink in winst, dus geen stress aan de knikker.Taro schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:38:
@Mooody Ik heb niet alle 1337 berichten van de afgelopen 2 dagen gelezen, maar had je CELR al verkocht?
Thanks voor je bezorgdheid
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 29-09-2021 22:41 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik ben gisteren uit BTC gegaan, geen groot aandeel maar vond het te “wapperig”. Sta nog steeds achter de keuze en heb met mezelf de afspraak gemaakt op een onder en bovengrens weer in te stappen. Slim? Misschien niet, voelt voor mij qua damagecontrol goed.zwembroek schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:25:
[...]
Vervolgens vandaag wel op 0.154 op CELR ingegaan. Hartstikke ambivalent als je bovenstaande leest natuurlijk
Meer vertrouwen in een altcoin hebben die waarschijnlijk maar 1 keer zal pieken en daarna nooit meer dan in BTC. Vind ik oprecht knapGerjanT schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:40:
[...]
Ik ben gisteren uit BTC gegaan, geen groot aandeel maar vond het te “wapperig”. Sta nog steeds achter de keuze en heb met mezelf de afspraak gemaakt op een onder en bovengrens weer in te stappen. Slim? Misschien niet, voelt voor mij qua damagecontrol goed.
Vervolgens vandaag wel op 0.154 op CELR ingegaan. Hartstikke ambivalent als je bovenstaande leest natuurlijk
I see what you did there...Taro schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:38:
@Mooody Ik heb niet alle 1337 berichten van de afgelopen 2 dagen gelezen, maar had je CELR al verkocht?
Uit BTC, maar wel in een kleine alt stappen die net 300% is gestegen terwijl BTC waarschijnlijk een leveltje lager gaat testen? Good luckGerjanT schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:40:
[...]
Ik ben gisteren uit BTC gegaan, geen groot aandeel maar vond het te “wapperig”. Sta nog steeds achter de keuze en heb met mezelf de afspraak gemaakt op een onder en bovengrens weer in te stappen. Slim? Misschien niet, voelt voor mij qua damagecontrol goed.
Voor de duidelijkheid is dat qua omvang in bedrag niet gelijk aan elkaar. Ik heb een “klein” bedragje in CELR zitten. Niet in verhouding met wat ik nu in fiat heb wat BTC wasMooody schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:44:
[...]
Uit BTC, maar wel in een kleine alt stappen die net 300% is gestegen terwijl BTC waarschijnlijk een leveltje lager gaat testen? Good luck
Zero.
Verwijderd
Nee.Pelox schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:46:
Barca rekt, crypto rekt. Komt wel weer goed. Toch?
Haha, geintje.
Maar nee.
In de jaren '60 kocht je een 3-bedroom apartment in Manhattan voor ~$30k....en dat was destijds een rib uit het lijf van veel 2-verdieners. Die dingen zijn nu tussen de 5 en 10 miljoen waard. Kijkende naar die serie zit dat steeds in mijn achterhoofd en zie ik de letters HODL voorbij schuiven in beeld.
Prachtig hoe duidelijk inflatie en financieel wanbeleid zich openbaart wanneer je iets uitzoomt. Ik ben overtuigd dat we dit nu ook meemaken en ben oprecht benieuwd hoe we deze periode gaan beschouwen over pakweg 30 jaar. Maakt Bitcoin een deel uit van die terugblik, dat is de grote (investerings) vraag.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 29-09-2021 22:57 ]
Fiat en goud komt ook niet goed.Pelox schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:46:
Barca rekt, crypto rekt. Komt wel weer goed. Toch?
Donald Ducks moet je kopen als hedge, ik zie geen andere uitweg.
Fijn en mooi om te zien dat je er zelf zo rustig onder blijft met zulke aantallen. Ik sta daar zelf toch behoorlijk anders in, ik ben er gelukkig op tijd uitgestapt (ben overigens al wel weer deels ingestapt), maar ik kan heel slecht tegen fiat waarde zien verdampen icm de kans dat de prijs ook de komende tijd mogelijk niet meer stijgt naar de ATH.Mooody schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:39:
[...]
Nee, had 'm op 0.195 kunnen verkopen, maar (achteraf!) die kans gemist. ik doe niet aan panic selling, dus ik laat 'm nog ff sukkelen en wacht rustig op wat Bitcoin besluit. Staat nog steeds flink in winst, dus geen stress aan de knikker.
Thanks voor je bezorgdheid
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ik heb een groot deel van een comic verzameling maar ook g1 transformers, GI Joe, en treinbanen verkocht voor eth de afgelopen jaren. Is goed gegaan, misschien nu weer terugkopen?Mooody schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:55:
[...]
Fiat en goud komt ook niet goed.
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 29-09-2021 23:00 ]
Zero.
Ik zie het nog steeds als een hoop lucht dankzij ome Charles.
Darrell schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:04:
Jullie een idee waarom Benjamin Cardano zo blijft shillen? Is (wordt) het nu echt zo een goed produkt?
Zero.
Ik heb die dingen vroeger gespaard door rommelmarkten af te struinen. Het staat al jaren in dozen op zolder. Nu zit ik met een hoop Nederlandse Donald Ducks uit de jaren 50 tot en met 80 waarvan de puzzels allemaal zijn ingevuld en een hoop pagina's zijn gevouwen en volgens mij is het allemaal nog steeds geen reet waardMooody schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:55:
[...]
Fiat en goud komt ook niet goed.
De enige nette exemplaren met complete jaargangen zijn van eind jaren 80 en 90 toen ik zelf een abonnement had.
Dus. Kopen?
Dat laatste acht ik zeer waarschijnlijk en als ik wellicht meer focus zou hebben, had ik de zak al moeten verkopen op 0.195. Ben (zoals je weet) geen trader, meer een "cycle hopper". De tijd en noodzaak ontbreek om meer aan TA-trading te doen. De CELR-trade is voor mij ook enigszins ongemakkelijk, zeker omdat ik 'm hier heb gepost. (geen spijt van, maar jezelf pseudo-kwetsbaar opstellen met een Elmo-avatar is lachwekkend)Taro schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:57:
[...]
Fijn en mooi om te zien dat je er zelf zo rustig onder blijft met zulke aantallen. Ik sta daar zelf toch behoorlijk anders in, ik ben er gelukkig op tijd uitgestapt (ben overigens al wel weer deels ingestapt), maar ik kan heel slecht tegen fiat waarde zien verdampen icm de kans dat de prijs ook de komende tijd mogelijk niet meer stijgt naar de ATH.
In detail: Ik wacht nog op een kleine bounce vanaf de 40k en gooi de CELR-zak dan in de verkoop. Let's see
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 29-09-2021 23:15 ]
Nederlandse comics zijn niet veel waard nee. Dan moet je toch echt leuke DC series hebben. Daar kan je wel een aantal eth voor kopen in de bear.Ray_ schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:09:
[...]
Ik heb die dingen vroeger gespaard door rommelmarkten af te struinen. Het staat al jaren in dozen op zolder. Nu zit ik met een hoop Nederlandse Donald Ducks uit de jaren 50 tot en met 80 waarvan de puzzels allemaal zijn ingevuld en een hoop pagina's zijn gevouwen en volgens mij is het allemaal nog steeds geen reet waard![]()
De enige nette exemplaren met complete jaargangen zijn van eind jaren 80 en 90 toen ik zelf een abonnement had.
Dus. Kopen?
Zero.
Benjamin was altijd al een ADA-shiller.Darrell schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:04:
Jullie een idee waarom Benjamin Cardano zo blijft shillen? Is (wordt) het nu echt zo een goed produkt?
Vrijwel geen enkele Youtuber is unbiased, gewoon kijken voor de fun. Als je conclusies wilt trekken, moet je verder graven en de data erbij pakken. Kost tijd.
[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 29-09-2021 23:17 ]
Hij heeft zelf een ADA stakepool, dus heeft er zelf belang bij.Darrell schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:04:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
en dat is zeer binnenkort
pack your bags of word een ATH inkoop sletje
hopeloos achter die groene kaars aanrennen tot 1 miljoen
maar echt waar, alle verkopers zijn fake, wie verkoopt er nou Bitcoin?
zijn gewoon dikke whales die het tussen wallets heen en weer sturen en wachten tot jij eruit bent
[ Voor 28% gewijzigd door enomiss op 29-09-2021 23:19 ]
https://opensea.io/seaart
Herkenbaar, daar gaat het ook om. Doen wat goed voelt.zwembroek schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:15:
Ik ben voorlopig uitgestapt, verlies genomen...gek genoeg voelt het goed. Uiteindelijk gaat het maar van de winst af van eerder dit jaar. We zullen zien wat oktober brengt."Insert quote Cryptosletje" Misschien dat ik nog een bounce probeer mee te pakken.
Jij bent dus bullishenomiss schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:16:
who cares bearish of bullish, ergens is er een moment dat bitcoin alles helemaal de pan uit moont
en dat is zeer binnenkort![]()
maar echt waar, alle verkopers zijn fake, wie verkoopt er nou Bitcoin?![]()
zijn gewoon dikke whales die het tussen wallets heen en weer sturen en wachten tot jij eruit bent![]()
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het zou zulke personen wel sieren als ze niet praten over, in dit geval, ADA als hij/zij een stakepool heeft. Het maakt je bewust of onbewust minder objectief. Maar goed, dat is wishfull thinking wat betreft de mensen die (ook) geld verdienen met hun video's over crypto.Taro schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:14:
[...]
Hij heeft zelf een ADA stakepool, dus heeft er zelf belang bij.
Is er wel eens uitgezocht wie van die crypto-influencers eigenlijk niet in een bepaald project/munt zit? Er zijn niet heel veel echt objectieve tussen denk ik eigenlijk?
Jij hebt 'm niet op een rijtjeenomiss schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:16:
who cares bearish of bullish, ergens is er een moment dat bitcoin alles helemaal de pan uit moont
BTC "stabiel" boven $100k is nog een lange weg (2022/2023/2024?). Naar $1m gaan wij voor 2035 (wilde gok) niet eens meemaken denk ik, mits BTC het zo lang vol kan houden. Hoe groter BTC wordt, hoe groter de regulatie zal worden. Geld zal in de (crypto)laag eronder moeten vloeien, totdat die weer regulatiestress krijgt etc.
Met een $1m Bitcoin op korte termijn, zullen er honderdduizenden nieuwe multimiljonairs ontstaan, dat kunnen de Lambo-dealers niet aan. Alleen al om die reden zullen zij (het Lambo-dealer-genoodschap) dit niet laten gebeuren.
Je kan wellicht meer geld verdienen met een tech stock als AAPL, dan met BTC de komende jaren. (serieus)
Overheden willen dat gaat gebeuren (groei gereguleerde markt, tegenwerking Bitcoin), dus zal het waarschijnlijk gebeuren.
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 29-09-2021 23:34 ]
Guy is nice, maar uiteraard inmiddels ook fully loaded. Hij brengt goede inhoudelijke content voor zijn Youtube-geld, dat is handig. Maar even kijken hoe zijn kanaal zich ontwikkelt. Zodra hij ook met allerlei sponsors in zee gaat, gaat hij van de lijst af. Dan zoek ik het liever zelf uit.YES schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:21:
[...]
Het zou zulke personen wel sieren als ze niet praten over, in dit geval, ADA als hij/zij een stakepool heeft. Het maakt je bewust of onbewust minder objectief. Maar goed, dat is wishfull thinking wat betreft de mensen die (ook) geld verdienen met hun video's over crypto.
Is er wel eens uitgezocht wie van die crypto-influencers eigenlijk niet in een bepaald project/munt zit? Er zijn niet heel veel echt objectieve tussen denk ik eigenlijk?
Ja ik had hem ook iets hoger zitten dan dat. Hij verdient zat met zn premium subscribers en goede kijk op de macro trend.YES schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:21:
[...]
Het zou zulke personen wel sieren als ze niet praten over, in dit geval, ADA als hij/zij een stakepool heeft. Het maakt je bewust of onbewust minder objectief. Maar goed, dat is wishfull thinking wat betreft de mensen die (ook) geld verdienen met hun video's over crypto.
Dus eerst nog een onsje omlaag en daarna moon naar 1 milenomiss schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:16:
maar echt waar, alle verkopers zijn fake, wie verkoopt er nou Bitcoin?![]()
zijn gewoon dikke whales die het tussen wallets heen en weer sturen en wachten tot jij eruit bent![]()
Iedereen die CELR heeft gekocht, heeft zelf onderzoek gedaan neem ik aan. Uiteraard is die aanname volslagen belachelijk, maar dat is zelf geen onderzoek doen ook.Mooody schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:09:
[...]
De CELR-trade is voor mij ook enigszins ongemakkelijk, zeker omdat ik 'm hier heb gepost. (geen spijt van, maar jezelf pseudo-kwetsbaar opstellen met een Elmo-avatar is lachwekkend)
Zo heb ik zelf onderzocht of je het wel goed had geschreven, of het logo groen was, de founder vegan en hoe lang de muntjes houdbaar zijn tov de genoemde groente. Over Dyor gesproken!
Ik ben nog steeds blij met mijn zak CELR, ja het is gezakt, en ja als BTC lief doet, gaat CELR ook wel weer omhoog. Zo niet, dan mag het nog zeker 11 cent zakken en dan speel ik nog steeds gelijk. Dusseh dikke duim omhoog voor jou en zeker geen middelvinger.
[ Voor 30% gewijzigd door Ngangatar op 29-09-2021 23:38 ]
Als het einde bullmarkt is gaat alles rekt. Inclusief fiat.
Ligt denk ik vooral aan de interval. Als je vaak een flufje koopt, daalt de fee op je exchange. En als je een lightning channel kan openen zijn transactiekosten nihil.baba420 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:47:
Een vraag aan de echte HODL'ers. Wat is uiteindelijk goedkoper: op een exchange BTC inslaan en naar cold storage sturen of meteen via een broker zoals Bitonic kopen en direct op cold storage laten zetten door hen?
Ik ben zelf Bitonic fan (ja, ze zijn duurder, maar ze doen ook ontzettend veel voor de wetgeving hier in Nederland, dat moeten we supporten!) en sóms is het zo dat hun koersen aantrekkelijker zijn, omdat zij veel minder handelsvolume hebben. Je kan zo gebruik maken van hun iets tragere koersreacties.
Tegelijkertijd kan dus ook exact het tegenovergestelde spelen.
Als je eenmalig iets koopt zou ik persoonlijk sowieso wel neigen naar Bitonic. Lekker makkelijk, en als je transactiekosten meerekent zijn ze imho echt niet duur.
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 29-09-2021 23:54 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zou persoonlijk nooit aan brokers beginnen, dat is zo basic investeren dat het je direct een crypto-n00b-schaap maakt voor mijn gevoel. Veel hogere fees neem ik aan, maar dat moet je uitzoeken. Gewoon overslaan dat stapje voor je eigen gemak. Een account openen op een exchange (NL of liever niet) en uitzoeken wat het beste werkt voor jou.baba420 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:47:
Een vraag aan de echte HODL'ers. Wat is uiteindelijk goedkoper: op een exchange BTC inslaan en naar cold storage sturen of meteen via een broker zoals Bitonic kopen en direct op cold storage laten zetten door hen?
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 29-09-2021 23:55 ]
Is dat ook niet een beetje de charme van het hele verhaal?Mooody schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:53:
[...]
Ik zou persoonlijk nooit aan brokers beginnen, dat is zo basic investeren
Juist die brokers zetten zich er op in om bereikbaar te zijn voor iedereen. Mogen we best een beetje supporten.
Ja en nee.Richh schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:55:
[...]
Is dat ook niet een beetje de charme van het hele verhaal?
Juist die brokers zetten zich er op in om bereikbaar te zijn voor iedereen. Mogen we best een beetje supporten.
Je haalt er Sjonnies en Anita's mee binnen, maar die mensen heb je ook direct tegen je (wij als profiteurs van nieuwe instappers) als ze verlies maken.
Iedereen die een smartfone kan bedienen, kan zich toch een weg door een simpele exchange banen? Dan begin je meteen goed met de blik vooruit.
Klopt, ik ben mega bullish, maar niet gebonden aan een datum. Ik denk dus lange termijn. Bitcoin is 1 grote vette bullrun, zoom toch eens uit allemaal mensen...Mooody schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:23:
[...]
Jij hebt 'm niet op een rijtje
BTC "stabiel" boven $100k is nog een lange weg (2022/2023/2024?). Naar $1m gaan wij voor 2035 (wilde gok) niet eens meemaken denk ik, mits BTC het zo lang vol kan houden. Hoe groter BTC wordt, hoe groter de regulatie zal worden. Geld zal in de (crypto)laag eronder moeten vloeien, totdat die weer regulatiestress krijgt etc.
Tegelijkertijd zie ik de ontwikkelingen in de wereld gitszwart en kan ik een apocalyptisch scenario niet uitsluiten... Een nieuw Bretton Woods moment gaan we sowieso meemaken binnen nu en een paar jaar met CBDC's. Hoe dat eruit gaat zien is allesbepalend... Dat Elon Musk zoiets uitspreekt wat ik eerder gelinkt heb geeft me toch vertrouwen en doet me afvragen of hij al meer weet... wie weet wordt het dan wel een hele lange adem...
Ik had laatst contact met een meid en haar oom werkte bij de ECB. Zij zei dat Bitcoin geen goede investering was, ze kocht zelf alleen maar goud. Het zou namelijk nogal rekt gaan. Ik zei toen, loop naar de maan. Toen was het vriendelijke contact voorbij. Ik denk dat ze onvoldoende in cryptocyberspace zat om te begrijpen dat ik het goed met haar voor had. Volgens mij was haar hele FUD trouwens fake, want die fake oom heb ik nooit gezien. Boehoe.
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 30-09-2021 00:08 ]
https://opensea.io/seaart
Nu Binance niet lekker werkt in Nederland qua funds erop krijgen en Bitvavo telkens een screenshot wil van mijn wallet adres, vind ik Bitonic wel lekker werken. Daar hoef ik niet telkens een wallet screenshot sturen.Mooody schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:53:
[...]
Ik zou persoonlijk nooit aan brokers beginnen, dat is zo basic investeren dat het je direct een crypto-n00b-schaap maakt voor mijn gevoel. Veel hogere fees neem ik aan, maar dat moet je uitzoeken. Gewoon overslaan dat stapje voor je eigen gemak. Een account openen op een exchange (NL of liever niet) en uitzoeken wat het beste werkt voor jou.
En de route XLM kopen bij Bitvavo en dat sturen naar Binance kost mij teveel moeite. Ik ga voor de volgende dca rondje Bl3p proberen, goede verhalen over gehoord.
Is een fatsoenlijke DEX dan niet ideaal voor je? Je hebt tegenwoordig geen brokers nodig imo.baba420 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 00:00:
[...]
Nu Binance niet lekker werkt in Nederland qua funds erop krijgen en Bitvavo telkens een screenshot wil van mijn wallet adres, vind ik Bitonic wel lekker werken. Daar hoef ik niet telkens een wallet screenshot sturen.
En de route XLM kopen bij Bitvavo en dat sturen naar Binance kost mij teveel moeite. Ik ga voor de volgende dca rondje Bl3p proberen, goede verhalen over gehoord.
Of lekker Coinbase gebruiken, hoe simpel kan het zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 30-09-2021 00:05 ]
Mwah, ik betwijfel of ze het zo zien, en uiteindelijk hoeft dat ook niet zo te zijn.Mooody schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:58:
[...]
Ja en nee.
Je haalt er Sjonnies en Anita's mee binnen, maar die mensen heb je ook direct tegen je (wij als profiteurs van nieuwe instappers) als ze verlies maken.
Ik denk dat je dat enorm overschat. Sommige mensen zijn echt enorm bang als het om knopjes klikken gaat waar écht geld mee gemoeid gaat. Hell, sommige mensen durven sowieso nergens op te klikken wat ze niet kennen.Iedereen die een smartfone kan bedienen, kan zich toch een weg door een simpele exchange banen? Dan begin je meteen goed met de blik vooruit.
Als dan bepaalde cijfers niet duidelijk zijn ('volume') of wat limit / market überhaupt betekent, dan werp je een enorme blokkade op - nog náást dat crypto in algemene zin al best ingewikkeld is voor Jan met de Pet die nog altijd met cash betaalt ipv een pinpas
Dat men door covid opeens in aanraking komt met bijv QR codes, is voor een bepaalde generatie een enorme stap
Nououou, mij willen ze bijvoorbeeld al niet hebben...Mooody schreef op donderdag 30 september 2021 @ 00:02:
[...]
Of lekker Coinbase gebruiken, hoe simpel kan het zijn.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Misschien wel eerder of later. Wat maakt het uit? Als diegene zich er goed bij voelen, beter van slapen, en toch nog winst pakken, is het leven ok.roflexx schreef op donderdag 30 september 2021 @ 00:19:
Diegene die nu uitstappen, stappen bij 50k weer in?
Als iedereen Hodl, zijn we straks allemaal miljonair en dus allemaal even rijk, of arm
En, als je liever ziet dat iedereen Hodl, dan kan je misschien een wet door de 2e kamer krijgen die dat afdwingt. En dan, als goed politicus, blijven beweren dat het écht geen regulering is
[ Voor 20% gewijzigd door Urbanus op 30-09-2021 00:55 . Reden: schoonheid van taal ? ]
niks aan het handje, voor nu nog niks bijgekocht.
HODL en we gaan weer tot de orde van de dag 👍
en voor de shitcoins, lekker daggie weer
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nqaiYRQ9jlDh7fdF9Idrvicl.jpg?f=user_large)
vandaag optijd naar bed, tot morgen 🙃
[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 30-09-2021 01:06 ]
nothing stops this train
Ik moest direct denken aan :Kol Nedra schreef op donderdag 30 september 2021 @ 01:01:
zo thuis van werk en lees de chat..... dus ik heel bang btc chart laden en....... phew niks aan het handje, leek net door de chat of we Rekt waren en onder de 37k terecht waren beland.....
niks aan het handje, voor nu nog niks bijgekocht.
HODL en we gaan weer tot de orde van de dag 👍
en voor de shitcoins, lekker daggie weer
[Afbeelding]
vandaag optijd naar bed, tot morgen 🙃
Misschien wordt het morgen beter
Maar het wordt toch nooit goed
Maar het wordt toch nooit goed
YouTube: Cornelis Vreeswijk - Misschien Wordt Het Morgen Beter
Voor een glimlach
En nu........ 01.15 uur, bijna alles in het groen. Zie je wel. Morgen is alles beter.
[ Voor 4% gewijzigd door Urbanus op 30-09-2021 01:16 ]
Niks nieuws onder de zon.
[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 30-09-2021 01:43 ]
Als we toch weer aan het joe toeben gaan, eentje uit de tijd dat de lucht nog schoon was en sex nog vies.Urbanus schreef op donderdag 30 september 2021 @ 01:08:
[...]
Ik moest direct denken aan :
YouTube: Cornelis Vreeswijk - Misschien Wordt Het Morgen Beter
Voor een glimlach
En de tekst is nog steeds accuraat.
YouTube: Zoek jezelf
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Wordt nog weinig celr gekochtRaptorXS schreef op donderdag 30 september 2021 @ 01:41:
De kleintjes verkopen BTC en andere crypto's, de grote jongens kopen het lachend op.
Niks nieuws onder de zon.

Eens kijken of we zo de 43k vast kunnen houden. Bijna weer tijd opnieuw wat te kopen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
hoe voelt het nu? sorry kon het niet laten.zwembroek schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:15:
Ik ben voorlopig uitgestapt, verlies genomen...gek genoeg voelt het goed. Uiteindelijk gaat het maar van de winst af van eerder dit jaar. We zullen zien wat oktober brengt."Insert quote Cryptosletje" Misschien dat ik nog een bounce probeer mee te pakken.
sowieso altijd goed om wat eruit te halen als het teveel stress gaat geven. of ben je all out nu?
When? Vandaag?enomiss schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:58:
[...]Het zou namelijk nogal rekt gaan. Ik zei toen, loop naar de maan.
Screenshotbaba420 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 00:00:
[...]
Nu Binance niet lekker werkt in Nederland qua funds erop krijgen en Bitvavo telkens een screenshot wil van mijn wallet adres, vind ik Bitonic wel lekker werken. Daar hoef ik niet telkens een wallet screenshot sturen.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Da's het gedoe bij Bitvavo. Zodra je funds naar een ander wallet adres wilt sturen, moet je bewijzen dat die wallet van jou is. Via hun site een schermopname maken en dan tijdens die opname je wallet adres laten zien. Het is deels beveiliging denk ik, maar heel vervelend. Het duurt namelijk even voordat iemand bij Bitvavo je adres heeft geverifieerd dus je moet daarop wachten en dat is ruk. Met BTC verandert je publieke walletadres elke keer dus je moet telkens opnieuw dit doen, ook al gaat het naar dezelfde ledger bijvoorbeeld.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zelfde adres blijft geldig, nieuw adres gebruiken is een keuzetroje schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:02:
[...]
Da's het gedoe bij Bitvavo. Zodra je funds naar een ander wallet adres wilt sturen, moet je bewijzen dat die wallet van jou is. Via hun site een schermopname maken en dan tijdens die opname je wallet adres laten zien. Het is deels beveiliging denk ik, maar heel vervelend. Het duurt namelijk even voordat iemand bij Bitvavo je adres heeft geverifieerd dus je moet daarop wachten en dat is ruk. Met BTC verandert je publieke walletadres elke keer dus je moet telkens opnieuw dit doen, ook al gaat het naar dezelfde ledger bijvoorbeeld.
we zijn iig al door 1 dalende trendlijn geknalt vannacht. Dat was stap 1. Nu de volgende die vanaf 53k komt. Die zit net onder de 45k. Zou te doen moeten zijn.St@m schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:05:
Laat m nou eerst maar eens fatsoenlijk door die 45k gaan. Voor je het weet zit je anders weer op 40.
Daarna is er nog 1 (niet te zien in het plaatje) die vanaf de ATH komt. Die zit nu op 51k. Daarna is het vol gas
Klopt helemaal, maar hetzelfde adres gebruiken gaat in tegen zo ongeveer alles wat ik fundamenteel vind aan Bitcoin.TWeaKLeGeND schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:10:
[...]
Zelfde adres blijft geldig, nieuw adres gebruiken is een keuze
Celr gaat nog wel volgen, verwacht ik. De afgelopen dagen steeds een piek in morgen, zou mooi zijn als dat weer het geval is!
Een keer of 4 a 5 ofzo.. dus dit moet nu toch wel de bodem zijn, en nu door naar die 69k!Deman23 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:13:
Hoeveelste keer is het nou dat de 40k het gehouden heeft trouwens ? Dat is opzich best positief.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Helaas een sprintje omhoog jawian schreef op donderdag 30 september 2021 @ 06:31:
Aardig BTC sprintje vannacht!
Verwijderd
Dat BTC nog boven de 40k staat met al het negatieve nieuws omtrent de economie en investeringen van de laatste tijd is wat mij betreft wel bullish.
Maar voor de zekerheid vandaag toch maar een pot ruwe hopium stoken.
Ik heb gehoord dat een pot ruwe hopium tegenwoordig meer doet dan een bag btc.. ik weet niet wat ik daarvan moet geloven.Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:33:
Bodem, geen bodem... Feitelijk kan het alle kanten op.
Dat BTC nog boven de 40k staat met al het negatieve nieuws omtrent de economie en investeringen van de laatste tijd is wat mij betreft wel bullish.
Maar voor de zekerheid vandaag toch maar een pot ruwe hopium stoken.
Zero.
Verwijderd
Zo gaat dat nu eenmaal. Als je graag wilt kopen gaat het omhoog, als je wilt verkopen crasht de boel.
Zo werken de koersen. Allemaal spychisch.
Kijk deze boi flexen, boormachine anyonePeterre schreef op donderdag 30 september 2021 @ 00:16:
Zo , net thuis uit de avonddienst, hier ff gelezen, div andere nieuwsspots, Ik dacht/denk er het mijne van. Ben mijn vertrouwen even kwijt, ik heb zojuist 3 Eth gecashed rest kleine fluffies in diverse leten staan . . Waarom...het merendeel nieuws vind ik negatief, markten, vervoer, bootvracht, chip leveranties , pittige crypto dalingen over de hele linie , de Eth's waren al winst, \ik vind het wel ff best, hoop op een super oktober voor jullie allen
Verwijderd
Ruwe hopium is inderdaad een stuk schaarser geworden na de drop vanaf 64k.Pelox schreef op donderdag 30 september 2021 @ 07:36:
[...]
Ik heb gehoord dat een pot ruwe hopium tegenwoordig meer doet dan een bag btc.. ik weet niet wat ik daarvan moet geloven.
Alleen maar goed. Toen Bitcoin begon te rennen vanaf de 10k kon ik dat spul aan de straatstenen niet kwijt.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/YAELQsWwwesfVDg4YGcw50wb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/odSidJv7ihJrqMNOwIRIKibe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6XvKRfXcotXwf0A03mHglDG0.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fyo106nVD2KD4EtKC9drT2hi.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/XfNk2TMrEM7Mpyf4fkdShD68.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/64amqecWigy4wE2TQEFBjYrY.jpg?f=fotoalbum_large)