“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gewoon je plan volgen en niet proberen te balen. Er gebeurt nu zo veel, kan me voorstellen dat je even bent uitgestapt.zwembroek schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:45:
[...]
Het voelt nu zeker goed en ik zit volledig in fiat. Het probleem was dat ik volledig in shit coins zat gister met veel te veel geld. Bitcoin maak ik mij geen zorgen om. Als ik wil kan ik ongeveer weer in instappen op dezelfde koers als vannacht. Maar ik kijk nog even de kat uit de boom.
[ Voor 65% gewijzigd door Jedi_Pimp op 30-09-2021 09:46 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ga direct naar BITCONNECT CONFERENCE WITH CARLOS MATOSWaah schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:39:
Jongens... Crypto leent zich prima voor een eigen Monopoly-versie!
https://www.bol.com/nl/nl...ordspel/9200000027680217/
Safemoon onderaan, BTC bovenaan. En alle altcoins daar tussen.
Kanskaarten is Musk, waarbij die je REKT kan laten gaan of de koers naar de MOON stuurt.
Schatkist is de staat, die OF crypto accepteert, of de koers omlaag drukt met FUD.
Ik heb nog 2 sets liggen..... maar die zijn eigenlijk voor trouwerijen bedoeld
Ga niet langs USELESS FIAT DEPOSIT
U ontvangt geen €2000
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kans: Tweet van Musk "Tesla sold all of their btc". Je bent instant rekt, begin opnieuw bij start.Richh schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:47:
[...]
Ga direct naar BITCONNECT CONFERENCE WITH CARLOS MATOS
Ga niet langs USELESS FIAT DEPOSIT
U ontvangt geen €2000
Zero.
Ja! Een beetje zoals "Cards against Humanity" maar dan met Crypto uitspraken.Ngangatar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:33:
[...]
Je wilde nog ideetjes hebben voor een extra deck. Wat om een setje met opmerkingen te maken zoals MOON & REKT?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
"Tether goes bankrupt"Pelox schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:48:
[...]
Kans: Tweet van Musk "Tesla sold all of their btc". Je bent instant rekt, begin opnieuw bij start.
"Liquidation Notice"
"PlanB starts tweeting about pandemics instead of S2FX"
Oh, en in plaats van huizen, zet je leverage (=oplopende groene candles) op je coins
Jazeker dat doe ik ook. Als de bull doorzet is 15% zo weer goedgemaakt.Jedi_Pimp schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:45:
Gewoon je plan volgen en niet proberen te balen. Er gebeurt nu zo veel, kan me voorstellen dat je even bent uitgestapt.
You forgot about 2fa, You can't go to the moon, you will not recive 2000 satsRichh schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:51:
[...]
"Tether goes bankrupt"
"Liquidation Notice"
"PlanB starts tweeting about pandemics instead of S2FX"
Oh, en in plaats van huizen, zet je leverage (=oplopende groene candles) op je coins
i'ts alts season, you get 100 sat's
the ledger database got hacked, every player gets spamm
Als je toch hodled geeft staken bij terra station niet meer returns? Ik heb zelf geen Luna hoor dus heb mij er niet in verdiept.
Ipv de belastingen, een icoontje van een boormachine?twain4me schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:00:
[...]
You forgot about 2fa, You can't go to the moon, you will not recive 2000 sats
i'ts alts season, you get 100 sat's
the ledger database got hacked, every player gets spamm
Vrij parkeren = je ontdekt dat je nog een gure altcoin ergens hebt staan die inmiddels talloze keren over de kop is gegaan
Richh schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:04:
[...]
Ipv de belastingen, een icoontje van een boormachine?
You send 0.1 ETH to someone with a twitter-acount and won't get 1 ETH back
ATA, soortgelijke shitcoin, had een pump tot net iets boven 2 dollar, en staat nu 80 cent. Ik verwacht dat die doordaalt tot 60 cent. Voor Celr verwacht ik hetzelfde, gedeeld door 10. Oftewel 6 cent.zwembroek schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:26:
De Celr kaart ziet er ook erg fucked up uit. Zou zomaar eens in de $0,08 regionen uit kunnen komen.
Verwijderd
Celr gaat idd even bergafwaartszwembroek schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:26:
De Celr kaart ziet er ook erg fucked up uit. Zou zomaar eens in de $0,08 regionen uit kunnen komen.
Als Bitcoin op vakantie gaat zijn alle alt coins pump en dump.Wowhead schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:32:
Logisch is toch een pump en dump coin lol.
Definieer ajb wat CELR is en waarom dit onder de pump en dump coins valt? Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ben erg benieuwd naar jouw inzicht in deze aangezien we beide nieuwe spelers in dit veld zijn.Wowhead schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:32:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zoom jij wel eens uit? Naar de daily bijvoorbeeld?Wowhead schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:32:
Of geef je de voorkeur aan jezelf afjuinen op rode 1h candles?
Edit: sorry zwembroek, had een reactie op wowhead moeten zijn
[ Voor 97% gewijzigd door Darrell op 30-09-2021 10:50 ]
Hij roept maar watNgangatar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:44:
[...]
Definieer ajb wat CELR is en waarom dit onder de pump en dump coins valt? Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ben erg benieuwd naar jouw inzicht in deze aangezien we beide nieuwe spelers in dit veld zijn.
Correlatie met stonks is erg hoog op het moment. Als die weer wegzakken gaat bitcoin weer dubbelrektjorwas schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:49:
Ik heb zo'n raar onderbuik gevoel dat we zo nog is de 38K gaan zien.... was wel een mooi pumpje maar lijkt niet genoeg
Wordt dat door leden hier ook gebruikt?
[ Voor 33% gewijzigd door mannetje19 op 04-10-2021 10:54 . Reden: Lijkt op een phishing site. Link verwijderd. ]

Eens kijken wat de Yanks gaan doen. Heb ook nog een toepasselijke meneer diamond hands voor $0.06 Bitcoin. Maar de meeste van ons zullen hier dan, niet meer rond, hangen...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Had hoop uit het vieze kanaaltje te ontglippen. Maar helaas.jorwas schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:49:
Ik heb zo'n raar onderbuik gevoel dat we zo nog is de 38K gaan zien.... was wel een mooi pumpje maar lijkt niet genoeg
Durf ik niet te zeggen, ik ken Terra Station maar weet niet precies welke percentages deze geeft.keepitfrosty schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:02:
[...]
Als je toch hodled geeft staken bij terra station niet meer returns? Ik heb zelf geen Luna hoor dus heb mij er niet in verdiept.
Ik stake DOT en ATOM op Kraken en durf deze samen met Luna nog wel eventueel door een Bearmarket heen te holden… liever zie ik nog een vervolg van deze Bullrun met nog mooiere winsten maar wie zal het zeggen?
Ik ben sinds een aantal maanden ook al begonnen met een bescheiden vorm van DCA; maandelijks 50 euro BTC naar de Trezor (met oog op de volgende halving) en 1 aandeel VUSA ETF (long term) nog iemand een soortgelijke strategie? Ik weet het ook bij de beurzen wordt nog een onvermijdelijke crash verwacht maar je moet ooit beginnen toch?
Verder zit ik er redelijk zorgeloos in ivm aankoop ETH in mei 2020. Hoop dit kunstje in de volgende cycle nog eens te kunnen herhalen.
[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 30-09-2021 11:14 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Net zoals bijvoorbeeld Solana. Na een enorme hype komt er sowieso een behoorlijke crash. Daarna kan het prima weer stijgen. Zelfs naar een dollar. Maar eerst de beroemde 6 cent.Ngangatar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:44:
[...]
Definieer ajb wat CELR is en waarom dit onder de pump en dump coins valt? Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ben erg benieuwd naar jouw inzicht in deze aangezien we beide nieuwe spelers in dit veld zijn.
Verwijderd
Ze hebben een nieuwe roadmap, de plannen zijn goed te zien aan de coins die ze het laatste half jaar gelist hebben.JDx schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:16:
Is Coinbase gehackt met dat rare lettertype? Of is het een soort Comic Sans dag?
Nieuwe naam wordt Comicbase.
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:24:
[...]
Ze hebben een nieuwe roadmap, de plannem zijn goed te zien aan de coins die ze het laatste half jaar gelist hebben.
Nieuwe naam wordt Comicbase.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
WTF hebben ze die 21 dagen lang gedaan dan.... Oh ja daarnaast mag ik tot 4 oktober wachten tot het geld op mijn bank rekening staat.
Oh jah en 60 euro aftikken voor fees want ja je verkoopt een item. (friends en service is leuk maar dat werkt niet met kopers die jou niet genoeg vertrouwen voor 1200 dollar)
Wat een trage tering bende is het toch allemaal, mag allemaal kapot gaan door Crypto van mij part.
/endrant.
[ Voor 16% gewijzigd door Wowhead op 30-09-2021 11:33 ]
Verwijderd
Doe het tegenovergestelde van de plebs, dikke short erop.Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:43:
Men verwacht dat we sky high gaan na de dip van afgelopen week. Ik geloof dat menige hier wel al langer in de crypto wereldje hangt dat dit nog wel even zal duren..
Dit is gewoon een linkdump, handig/beter om hier wat context te geven of een deel van de tekst te copy-pasten i.p.v. "haha" of "FUD".
Hoezo we zijn toch blij dat nu nog meer mensen zeer eenvoudig meer crypto kunnen kopen?A87 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:33:
Paypal is rotzooi
Eens, vooral omdat het Fortune artikel best doorwrocht is, daar had best een mooie samenvatting of lees-lokkertje bij gekund.Bananeman schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:50:
[...]
Dit is gewoon een linkdump, handig/beter om hier wat context te geven of een deel van de tekst te copy-pasten i.p.v. "haha" of "FUD".
Het artikel geeft wat mij betreft aan dat, net als bij het 'oude' financiële systeem, er ook in crypto uitdagingen zijn m.b.t. serieus misbruik door een klein maar bedreigend deel van de bevolking.
[ Voor 20% gewijzigd door Wiley99 op 30-09-2021 12:10 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik vind PayPal geweldig. Betaling naar bijvoorbeeld Rusland doe ik in 10 seconden en na nog eens 10 seconden staat het er. Alleen zodra je de grens van 2500 euro bereikt in totaal duurt het een dag omdat ze wat checks hebben eenmalig.Richh schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:58:
[...]
Hoezo we zijn toch blij dat nu nog meer mensen zeer eenvoudig meer crypto kunnen kopen?
Geld ontvangen gaat net zo snel.
Een tijd terug heb ik gedoe met ze gehad omdat de verificatie niet werkte en ze steeds gekkere vragen gingen stellen om de verificatie te voltooien. Kwam erop neer dat ik inmiddels misschien wel de goede gegevens/documenten meermaals had aangeleverd maar dat juist doordat het vaker en op verschillende manieren gegaan was (waar ze zelf om vroegen) er toch wat extra verificatie nodig was.Ngangatar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:33:
[...]
Ik vind PayPal geweldig. Betaling naar bijvoorbeeld Rusland doe ik in 10 seconden en na nog eens 10 seconden staat het er. Alleen zodra je de grens van 2500 euro bereikt in totaal duurt het een dag omdat ze wat checks hebben eenmalig.
Ik heb het opgegeven na meermaals een mail te hebben gestuurd met daarin uitleg dat extra verificatie niet nodig was (en ik me afvroeg of ze dat überhaupt mochten vragen) en ze de benodigde gegevens al lang hadden, waarop ik verschillende antwoorden kreeg (sorry maar we willen echt meer, sorry maar die bestanden slaan we niet op dus hebben we niet meer, sorry we hebben de bestanden nog wel maar ze zijn niet via de juiste kanalen aangeleverd en meer van dit soort onzin).
Mijn geld heb ik eraf gehaald en nu staat mijn accountje op 0 weg te rotten, wel heb ik onlangs nog een automatisch mailtje gehad dat ze meer gegevens van mij willen omdat ik anders mijn rekening niet ten volle kan benutten
Ik kreeg in ieder geval een enorm 'paarse krokodil' gevoel bij PayPal toen er wat mis ging. Overigens was de vraag om mijn identiteit te verifiëren in eerste instantie gewoon terecht hoor, dat wil ik hier niet mee zeggen.
[ Voor 8% gewijzigd door YES op 30-09-2021 12:42 ]
Betalingen naar Rusland?Ngangatar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:33:
[...]
Ik vind PayPal geweldig. Betaling naar bijvoorbeeld Rusland doe ik in 10 seconden en na nog eens 10 seconden staat het er. Alleen zodra je de grens van 2500 euro bereikt in totaal duurt het een dag omdat ze wat checks hebben eenmalig.
Www.Brides.ru?
De wens is de vader der gedachte?Darrell schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:41:
[...]
Betalingen naar Rusland?
Www.Brides.ru?
ze vallen helemaal voor crypto miljonairs. Je moet alleen niet vertellen dat het 1 mil dodge betreft.Darrell schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:41:
[...]
Betalingen naar Rusland?
Www.Brides.ru?
echt triest hoe deze wereld er bij staat ,die Bride site verifieerd het nog een keer, fokking beta;s
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 30-09-2021 13:10 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
- Zijn de HEX bezitters al straat arm of filthy rich?
- Is USD wel effectief het beste pair om BTC mee te vergelijken?
- Leeft Mo Dong nog of heeft CELR zijn piek gehad?
Het is een beetje een echo chamber, alles is al 100 keer langs gekomenforzaracing schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:42:
godverdikke het is hier kalm - waar zouden we over kunnen beginnen?
Ik zelf zie mijn PF -100 +100 euro meerdere malen over de loop van de dag fluctueren door mijn shitcoins, de rest van BTC/ETH is super saai.
[ Voor 14% gewijzigd door Wowhead op 30-09-2021 13:46 ]
heerlijk toch, rust!forzaracing schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:42:
er is ook niets nieuws te melden
vandaag niet werken +hele dag alleen thuis, te druk om hier te zijn, lekker bezig met Diablo II Ressurrected RessuREKTedforzaracing schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:42:
nothing stops this train
Heeft iemand al de kop van Mo in de ReFace app geladen om hem over z'n Ding Ding Dong te laten zingen?forzaracing schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:42:
Hoe vind je die? ik hoor mixed signals en de streams die ik heb gezien zeggen me weinig of het nou echt hetzelfde gevoel geeft als de eerste keer dat het uitkwam.Kol Nedra schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:53:
[...]
vandaag niet werken +hele dag alleen thuis, te druk om hier te zijn, lekker bezig met Diablo II Ressurrected RessuREKTed
Richh schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:54:
[...]
Heeft iemand al de kop van Mo in de ReFace app geladen om hem over z'n Ding Ding Dong te laten zingen?
Hoeveel kost je dat?Alpina schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:10:
[...]
Durf ik niet te zeggen, ik ken Terra Station maar weet niet precies welke percentages deze geeft.
Ik stake DOT en ATOM op Kraken en durf deze samen met Luna nog wel eventueel door een Bearmarket heen te holden… liever zie ik nog een vervolg van deze Bullrun met nog mooiere winsten maar wie zal het zeggen?
Ik ben sinds een aantal maanden ook al begonnen met een bescheiden vorm van DCA; maandelijks 50 euro BTC naar de Trezor (met oog op de volgende halving) en 1 aandeel VUSA ETF (long term) nog iemand een soortgelijke strategie? Ik weet het ook bij de beurzen wordt nog een onvermijdelijke crash verwacht maar je moet ooit beginnen toch?
Verder zit ik er redelijk zorgeloos in ivm aankoop ETH in mei 2020. Hoop dit kunstje in de volgende cycle nog eens te kunnen herhalen.
https://opensea.io/seaart
wel oke, visueel ziet het er goed uit maar je merkt toch klein beetje de outdated gameplay.malarkan schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:55:
[...]
Hoe vind je die? ik hoor mixed signals en de streams die ik heb gezien zeggen me weinig of het nou echt hetzelfde gevoel geeft als de eerste keer dat het uitkwam.
D3: RoS vind ik fijner spelen.
nothing stops this train
ik vond D2 altijd wel erg gaaf, maar dat had ook met die tijd te maken denk ik. tegenwoordig toch wat meer snellere games en verwachtingen..Kol Nedra schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:13:
[...]
wel oke, visueel ziet het er goed uit maar je merkt toch klein beetje de outdated gameplay.
D3: RoS vind ik fijner spelen.
het lijkt wel Crypto
Betalingen naar Rusland doe ik al jaren met Crypto juist omdat het met bijv PayPal er niet daadwerkelijk staat en je altijd afhankelijk bent van de grillen van dat bedrijf of diens lokale concullegas.Ngangatar schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:33:
[...]
[Willekeurige overheidsmodus]TWeaKLeGeND schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:22:
[...]
Betalingen naar Rusland doe ik al jaren met Crypto juist omdat het met bijv PayPal er niet daadwerkelijk staat en je altijd afhankelijk bent van de grillen van dat bedrijf of diens lokale concullegas.
Dat kunnen alleen maar criminele betalingen zijn!
[/Willekeurige overheidsmodus]
[ Voor 20% gewijzigd door jorwas op 30-09-2021 14:43 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Voor iedereen met leesbril.Ray_ schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:45:
We zijn weer boven het lijntje*
[Afbeelding]
*mijn manier van 'moon!' roepen
:fill(white):strip_exif()/f/image/i4nemGyFiFnOJ3O1XjyWl9ty.png?f=user_large)
[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 30-09-2021 14:47 ]
[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 30-09-2021 14:48 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
A87 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:49:
Markt is compleet vernaggeld door tradingbots
eerst ff een gigantische financieele crisis THE MEGA DUMP
[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 30-09-2021 14:52 ]
Dan moet je zelf wat bijkopenDarrell schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:58:
Die klootzakken blijven de koers maar drukken.
die scheit tradingbots die alles omlaag slaan na een 0.3tm 1% up. iedereen een euro per maand winst over de rug van echte tradersDarrell schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:58:
Die klootzakken blijven de koers maar drukken.
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 30-09-2021 15:01 ]
Met mijn koopkracht zal er geen pixel beweging in de koers komen.
Al gedaan. Waar dacht jij dat die Aziatische kaars vandaag vandaan kwam dan?
Zonder alle shitcoins zaten we al lang aan de $500k per Bitcoin
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Die tradingbots zijn dus klootzakken! Maar vormen ze ook een belemmering op lange termijn? Ik bedoel, er zitten mensen achter maar die beïnvloeden dus keihard de markt / onze welvaart. Daar kan niemand tegenop. Kansloze mission dus die Bitcoin op de lange termijn?A87 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:51:
Als er geen tradingbots waren zat alles op 600k per coin
Nee niet op lange termijnBaf schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:04:
[...]
Die tradingbots zijn dus klootzakken! Maar vormen ze ook een belemmering op lange termijn? Ik bedoel, er zitten mensen achter maar die beïnvloeden dus keihard de markt / onze welvaart. Daar kan niemand tegenop. Kansloze mission dus die Bitcoin op de lange termijn?
Ok man.A87 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:00:
[...]
die scheit tradingbots die alles omlaag slaan na een 0.3tm 1% up. iedereen een euro per maand winst over de rug van echte traders
Bizar hoe lang we nu al in onderstaande range aan het traden zijn en hoe vaak de een-na onderste lichtblauwe lijn is getest (al ruim een week geleden ingetekend). De gele lijnen gelden nog steeds als noodzakelijke S/R flip, alleen heb ik zojuist de roze lijn toegevoegd: 42k is een soort intra-range S/R level geworden dat interessant kan zijn voor een long scalp indien deze succesvol wordt hertest.
[ Voor 58% gewijzigd door Jedi_Pimp op 30-09-2021 15:26 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Mag minimaal €200 per maand ook?A87 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:00:
[...]
die scheit tradingbots die alles omlaag slaan na een 0.3tm 1% up. iedereen een euro per maand winst over de rug van echte traders
DCA van 50 Pleuro via Trezor lijkt me een dure methode...
nothing stops this train
Eens, was een beetje de gemakkelijkste weg:enomiss schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:38:
[...]
DCA van 50 Pleuro via Trezor lijkt me een dure methode...
Trezor website (BTCdirect) rechtstreeks naar Trezor.
Volgende keer toch eens kijken wat ik kwijt van een usdt potje op Binance > BTC kopen en naar Trezor
Volgens mij zijn via btcdirect market orders (hogere fee + meestal ongunstigere prijs) plus fee voor creditcard, tenzij Ideal. Volgens mij zijn het ook nog procentuele fees ipv vaste fees. Dus hoe hoger het bedrag, hoe meer fee.Alpina schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:44:
[...]
Eens, was een beetje de gemakkelijkste weg:
Trezor website (BTCdirect) rechtstreeks naar Trezor.
Volgende keer toch eens kijken wat ik kwijt van een usdt potje op Binance > BTC kopen en naar Trezor
Ik heb het al een tijdje niet meer gedaan, maar volgens mij loont het zich meer om een zeker bedrag op de exchange te houden en eens in de zoveel tijd een groter bedrag naar de hardware wallet te sturen. Dan kun je tenminste limit orders plaatsen, een beetje de koers checken en niet een belachelijke piek omhoog pakken, en je hebt een vaste fee voor het versturen naar de Trezor.
Vannacht om 00:00 een AMA Met Mo Dong met waarschijnlijk meer info mbt cbridge v2 en hoe celr token gestaked in SGN om de hoek komen kijkenforzaracing schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:42:
Lastig, lastig. Vind het lastig om de muntjes aan te houden in de hoop dat het meer waard gaat worden of toch cashen. Sta namelijk nog flink in de plus.mannowlahn schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:05:
[...]
Vannacht om 00:00 een AMA Met Mo Dong met waarschijnlijk meer info mbt cbridge v2 en hoe celr token gestaked in SGN om de hoek komen kijken
Moet je voor jezelf uitmaken maar er is niks mis met af en toe wat winst te nemen, en bijvoorbeeld nog een deeltje te laten staan..GioStyle schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:08:
[...]
Lastig, lastig. Vind het lastig om de muntjes aan te houden in de hoop dat het meer waard gaat worden of toch cashen. Sta namelijk nog flink in de plus.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qihJdOYkv1A82kPEFZkwPwvo.jpg?f=user_large)
/f/image/cXTFptId0SbVZrlNrjzdVYdT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6LV353CVhjgnmQCzjytsV7A6.png?f=fotoalbum_large)