[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.639 views

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:01

St@m

@ Your Service

Nee.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:47

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ngangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:35:
[...]

Over 20 jaar is het ook best goed mogelijk om aan alleen de naam al te zien van wanneer welke crypto ongeveer is. Het lijkt er op dat het begon met allerlei Bitcoin verwijzingen. RedCoin, Feathercoin, TelCoin, Siacoin, de lijst is endless.

Nu zie ik heel veel eco's met dierennamen. De hele hondendatabase is er al, maar ook bijtjes, alpaca's etc.

Benieuwd welke "originele" namen we nog meer gaan zien per cycle.
Niet te vergeten de afdeling eten en drinken: selderij, sushi, cake, beer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LjrVIGXHPhdvfKW_yw_47SG8Ge8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wxALPCfQQjMpectbhabRCQxz.jpg?f=user_large

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:57
Damn ik had niet verwacht dat de ath van celr eraan zou gaan. Vanochtend omgezet naar fiat omdat ik wel een crash terug verwachte.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x21CdQMy4XerH0oGsyxoVNdyU6o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zDJlEq06IDYb8DSE3pgo5KEW.gif?f=user_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/np3mL6xOwUADsDiv7IqVT3wAJpo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y6hjqVlQceNFiyPTLhx2TeXl.jpg?f=user_large

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:56

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Nu echt CELR moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

binnenkort samen naar Vegas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Skybullet schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:40:
Damn ik had niet verwacht dat de ath van celr eraan zou gaan. Vanochtend omgezet naar fiat omdat ik wel een crash terug verwachte.
Dit is nog maar het begin. Volgende week 28cent

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:33

knakworst

Get more sats!

CELR trekt btc iets mee omhoog. Of werkt het zo niet :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:47:
_O-

Ik keur hem goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:23
CELR MOON!

O+

[ Voor 50% gewijzigd door -Muncky- op 23-09-2021 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:29

MicroWhale

The problem is choice

Yep, flippening aanstaande. :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ragger

Ragger

Denk het wel, iedereen kijkt naar CELR nu. Vanavond op het achtuurjournaal.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

-Muncky- schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:48:
CELR MOON!

ZET NU AL UW FIAT IN OP CELR MENSEN.
Financial advice: koop een nieuw toetsenbord.

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
Daarom hangt BTC weer lekker onderin op z'n weerstand...😲

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
eldeegee schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:55:
[...]

Het kan echt nog veel lager hoor...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

eldeegee schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:55:
[...]

hij hangt bovenin tegen weerstand of ligt onderin op support. :+

• eldeegee
twain4me schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:00:
[...]

hij hangt bovenin tegen weerstand of ligt onderin op support. :+
Uhh op support ja, zal me niet verbazen als hij er zo weer door kakt. Helemaal met dat China verhaal.

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 23:12
NOS nu ook een bericht over. Sjoerd heeft er geen vertrouwen in. Maar eigenlijk weet niemand wat de CCP van plan is. Dat geldt voor bijna al het beleid overigens.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Selderij, the most powerful force in the universe.

He who controls the selderij controls the universe
- Frank Herbert, Dune

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 23-09-2021 15:07 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• NeoflexNL
  • Laatst online: 15-10 17:19

NeoflexNL

Forever young

Zou het dan beter nieuws zijn als Peking over de brug komt? Een indicatie dat bedrijven too big to fail zijn en de overheid toch wel bijspringt jaagt de schuldenlast en risico's toch nog verder aan?

Niemand weet echter natuurlijk hoe ver een faillissement zal gaan reiken.. Ergens vind ik het wel een gezonde gedachte dat de overheid zich terughoudend opstelt.

[ Voor 13% gewijzigd door NeoflexNL op 23-09-2021 15:08 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

-Muncky- schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:48:
CELR MOON!

ZET NU AL UW FIAT IN OP CELR MENSEN.
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/037/973/caps-lock-priveldges1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:17
Ik heb eindelijk celr blog post compleet gelezen, twee keer, Snap denk ik 50% hahahaha. Ik hoop nog op een ELI5 ofzo

https://blog.celer.networ...e-state-guardian-network/

Haakte af bij dit stukAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V65zfa58v2caqKhRostspSahyIo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XFXd52OkcN03o36zXYvI9Uxr.png?f=fotoalbum_large

• eldeegee
NeoflexNL schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:07:
Zou het dan beter nieuws zijn als Peking over de brug komt? Een indicatie dat bedrijven too big to fail zijn en de overheid toch wel bijspringt jaagt de schuldenlast en risico's toch nog verder aan?

Niemand weet echter natuurlijk hoe ver een faillissement zal gaan reiken.. Ergens vind ik het wel een gezonde gedachte dat de overheid zich terughoudend opstelt.
Gisteren werd er nog geroepen ; China pompt miljarden in markt om evergrande te redden. Bullish voor BTC. Vandaag wordt er geschreven ; Peking niet van plan evergrande te helpen.

Oftewel, geen touw aan vast te knopen.

• mannowlahn

Voor ons kut, maar zou idd wel een goed signaal zijn. In de westerse wereld zal je dat niet zo snel zien helaas, CCP heeft wat andere normen en waarde.n

• twain4me

twain4me

Op deze manier helpen ze de buitenlandse investeerders niet. ze kopen gewoon voor cheap de projecten uit het failisement. en bouwen vrolijk veder. Schaapjes weer blij want die hebben een huisje dankzij de overheid en de overheid is de held, meer willen ze niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

mannowlahn schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:10:
Ik heb eindelijk celr blog post compleet gelezen, twee keer, Snap denk ik 50% hahahaha. Ik hoop nog op een ELI5 ofzo

https://blog.celer.networ...e-state-guardian-network/

Haakte af bij dit stuk[Afbeelding]
Daarom.. plaatjes zeggen zoveel meer dan woorden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jI1kYAdPGbZmBlc0MyGYVsBwPBM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X3jMAHT3WO7RhtUPtu8JJ9Su.png?f=fotoalbum_large

Duidelijk toch? Kindvriendelijker kunnen ze het niet maken, mis alleen Peppa Pig in het plaatje..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ik vind het een heel krachtig signaal dat de overheid durft te zeggen: Dop je eigen boontjes maar. Ook al heeft het verstrekkende gevolgen. Het sentiment dat nu in het westen bij fin. instellingen heerst is: Laat het maar zo ver komen dat we omvallen, want de overheid wil ons toch wel redden.
Je zou verwachten dat onze 'liberale' regering ook zijn handjes af zou willen houden van een faillissement van een bank of leningverstrekker, maar juist daar grijpen ze wel in... terwijl ze o.a. de zorg lekker kapot laten gaan.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• NeoflexNL
  • Laatst online: 15-10 17:19

NeoflexNL

Forever young

twain4me schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:16:
[...]

Op deze manier helpen ze de buitenlandse investeerders niet. ze kopen gewoon voor cheap de projecten uit het failisement. en bouwen vrolijk veder. Schaapjes weer blij want die hebben een huisje dankzij de overheid en de overheid is de held, meer willen ze niet.
Als het zo eenvoudig was lijkt het me dat marktpartijen dit ook hadden kunnen oplossen, dan zou er geen overheid aan te pas hoeven komen. Dit probleem lijkt me wat structureler.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Celer gaat in price discovery mode

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
Vis schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:18:
[...]

[Afbeelding]

Duidelijk toch? Kindvriendelijker kunnen ze het niet maken, mis alleen Peppa Pig in het plaatje..
die had ik hier ook al gepost, ik zie geld en sgn, top tech! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:07:
[...]

En ik zeg ook niet dat je niet kan instappen. Ik zeg alleen dat je niet NU moet instappen. Die correctie komt wel weer. Misschien niet naar 0.07, maar die correctie komt. En ik durf wel te zeggen dat die prijs dan zeker 20% lager ligt dan nu. Dus waarom nu meer betalen?
En als je zoveel vertrouwen had in het project, waarom ben je dan niet gisteren ingestapt? Waarom wil je NU instappen terwijl het net +40% heeft gedaan. Welke logische reden is daar nu voor.

Vorige week nog helemaal uitgekauwd.. en waarempel.. een paar dagen later staat het op bijna -50%.. maar nee, nu het magische internetmuntje weer bijna bij de ATH is moet en zal er gekocht worden.

Edit, en dat is niet perse voor jou bedoelt, jij zit er al in. Zag de potentie, hebt je huiswerk gedaan. Het gaat om de mensen in deze topic die nu willen kopen. Dat is nu gewoon geen goed idee. Ook niet voor de HODL. Da's namelijk gewoon geld weggooien. Dat het in de toekomst een euro waard wordt, het zal. Maar dat is van een heleboel factoren afhankelijk. En ik pik ook zeker wel mijn graantjes mee.

Sinds @Verwijderd is ingestapt alweer -6% ongeveer.. Dat is toch gewoon zonde?
uiteindelijk wel dik in de plus nu dus je hoort mij niet klagen. de markt timen klinkt soms gemakkelijker dan het allemaal is imo

• cautje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-10 13:49
Darrell schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:25:
Celer gaat in price discovery mode
wat bedoel je daarmee?

• roflexx
Celr moont zo door naar de 14cent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Er is geen weerstand bekend, dus die wordt nu gezocht. En dat kan zomaar $1 zijn ;)
Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:26:
[...]

uiteindelijk wel dik in de plus nu dus je hoort mij niet klagen. de markt timen klinkt soms gemakkelijker dan het allemaal is imo
Top, volgende keer weer doen. Instappen op een groene candle en hopen dat het blijft doorstijgen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Ragger

Ragger

Voorzichtig aftasten hoe hoog ie mag gaan tot ie wordt teruggefloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:28:
Top, volgende keer weer doen. Instappen op een groene candle en hopen dat het blijft doorstijgen.
in dikke tech I trust

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• cautje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-10 13:49
bedankt!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-10 11:23
eldeegee schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:11:
[...]

Gisteren werd er nog geroepen ; China pompt miljarden in markt om evergrande te redden. Bullish voor BTC. Vandaag wordt er geschreven ; Peking niet van plan evergrande te helpen.

Oftewel, geen touw aan vast te knopen.
Als het om het stuk gaat dat ik postte: daar stond niet dat China Evergrande zou redden maar dat de overheid geld in het bankensysteem pompt om een liquiditeitscrisis te voorkomen mocht Evergrande z'n schulden niet kunnen betalen. Dat voorkomt niet de problemen van Evergrande maar zorgt voor minder paniek over een dominoeffect in de rest van de Chinese economie.

• Vis
  • Nu online

Vis

Stiekem is Dr. Mo Dong de CEO van Evergrande..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Sluw schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:29:Dat voorkomt niet de problemen van Evergrande maar zorgt voor minder paniek over een dominoeffect in de rest van de Chinese economie.
Zeker niet, CELR zorgt voor een nieuwe financiële impuls in de Chinese economie.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Zo leuk hè, om die coins (zoals CELR) die totaal niet op je radar stonden te zien moonen. ;(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:32:
Zo leuk hè, om die coins (zoals CELR) die totaal niet op je radar stonden te zien moonen. ;(
Is hier flink geshillt toen-ie nog dik onder de $0.05 stond :P

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:41
MicroWhale schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:32:
Hoe kan het nou niet op je radar staan als het al een aantal weken hier keihard wordt geshilled?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:30:
[...]

Zeker niet, CELR zorgt voor een nieuwe financiële impuls in de Chinese economie.
Het is niet voor niets onderdeel van de heilige drie eenheid, het wachten is op de moon van UI en groene paprika en dan kunnen we voor eeuwig gumbo eten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:34:
[...]

Ben blij dat ik er op tijd bij was:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:27

Chaes

#HODL

Past wel een beetje in de trends die we hebben kunnen zien de afgelopen maanden. Grote Chinese corporates die jarenlang hun gang hebben kunnen gaan en nu worden aangepakt omdat ze een zodanige monopolypositie hebben gecreëerd dat ze veel te veel controle hebben, veel te veel klantdata verzamelen van miljoenen klanten, en omdat financiële stabiliteit in het land (en daarbuiten) ernstig verstoord kan worden zodra één van zulke partijen in liquiditeitscrisis belandt. Denk aan Alibaba en Ant Group bijvoorbeeld. Daar passen de maatregelen van de overheid om de accumulatie van schulden in de vastgoedsector aan banden te leggen wel bij. De teugels worden weer strakgetrokken door de CCP zodat Xi straks lekker voor z'n derde termijn kan gaan.

• Henkers
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-05 22:09
Weet iemand als je de valuta kan veranderen in BITVAVO app? ik heb nu EUR maar ik zou graag USD hebben. CMON CELR!! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __Deathscythe__
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 18:24
Henkers schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:36:
Weet iemand als je de valuta kan veranderen in BITVAVO app? ik heb nu EUR maar ik zou graag USD hebben. CMON CELR!! :D
Is niet mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mag niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

NEE, dat kan NIET!. en ze hebben een chat, dus je kan het daar opperen. :+

• twain4me

twain4me

op basis dat alles een kostprijs in euro's moet hebben? Dan mag je er gewoon een andere prijs naast hebben staan.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:18:
[...]

[Afbeelding]

Fixed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5t7re5yNjSZ3TsGsdWNtpkzOATg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rMwRInj7kL6B3LQcvPmvmaJL.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-10 10:58
[...]

Feit, ik denk zelfs dat die Celder een ingrediënt was van Sambal, hoe meer hoe beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Meneer krab uit sponge bob moet er nog bij die is gek op centjes

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Verwijderd

CELR momenteel op nr.2 trending op coinmarketcap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:43
De CELR trein is vertrokken…. Tjoektjoeeek! :D

• Vis
  • Nu online

Vis

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:42:
CELR momenteel op nr.2 trending op coinmarketcap
Top 100 soon

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Biohazzard21 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:35:
[...]

Hoe kan het nou niet op je radar staan als het al een aantal weken hier keihard wordt geshilled?
@MicroWhale heeft wekenlang in afzondering kaartendecks zitten tekenen voor ons. Eigenlijk moeten we allemaal wat CELR depositen bij hem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Biohazzard21 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:35:
[...]

Omdat ik al een paar weken met mijn verbouwing en 100.000 andere dingen bezig ben en maar sporadisch hier kijk? :D

Daarnaast heb ik behalve een flufje LINK al een paar maanden niks meer geschoven in mijn PF, dus zo'n impuslieve koper ben ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ronald.42 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:42:
[...]

Meneer krab uit sponge bob moet er nog bij die is gek op centjes
Voor de volgende keer :). Ik zal hem onthouden.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
twain4me schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:39:
[...]

op basis dat alles een kostprijs in euro's moet hebben? Dan mag je er gewoon een andere prijs naast hebben staan.
Geen idee, ik vind ook gedoe, ik zit telkens te converteren in Google, zo van: 0,11247 to dollar :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:43:
[...]

@MicroWhale heeft wekenlang in afzondering kaartendecks zitten tekenen voor ons. Eigenlijk moeten we allemaal wat CELR depositen bij hem.
... tsja, en ik moet binnenkort nog een 'suit' gaan maken voor CELR begrijp ik :P

• Mooody

Mooody

elmoody

Ngangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:43:
[...]

Wil best zo'n deck kopen hoor. Wat kost het in CELR @MicroWhale ?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Blablabla ... ADA ook. Ben ik toen ingestapt (en weer uit), heeft weinig gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Ik heb celr net weg gepoept, ik wacht op die rode paal van btc...
Die waarschijnlijk niet meer gaat komen...🤨

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:46:
[...]

Wil best zo'n deck kopen hoor. Wat kost het in CELR @MicroWhale ?
Geen idee wat CELR kost. Check de link en dan kun je het omrekenen. :*) 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ronald.42 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:47:
Jij hebt verkocht?

Ok, dan ga ik all-in :). :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Ngangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:47:
[...]

Jij hebt verkocht?

Ok, dan ga ik all-in :). :+
Goede keus denk ik :+

• St@m

St@m

@ Your Service

Ronald.42 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:47:
Mwah, als die niet door de 44.2 gaat heb je best kans van een mooie rode paal weer richting de 43.4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-10 10:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4jL_2Yv9LHjVOERcCTf-Sk7Ae2Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5bBN4jJC9frWUFLnVA9j19Y3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Lijkt wel reddit hier met al die moonboys.

• Skrunsies
  • Niet online
Oké laat de boormachines maar thuis als jullie van doel waren mij op te zoeken in Fryslan.

Maar Crypto.com supports the Songbird airdrop

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWihS5PCrGk-Xzqzl5irLr89HXw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HHo5fRFzfdfRrwlCiFWGxekg.png?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

• Ronald.42
  • Niet online
St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:48:
[...]

Mwah, als die niet door de 44.2 gaat heb je best kans van een mooie rode paal weer richting de 43.4
Dat is ook zo ongeveer mijn gedachte, stiekem denk ik dat hij dan best wel eens wat verder kan zakken.
Dan pik ik celr wel weer op in de hoop dat de hype nog even doorzet.
Is nu wel een perfect muntje om wat sats mee te pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:19

resusaapje

h less

[...]

Waarvoor nog hartelijk drank :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Ik heb m'n Celer bag al een tijd in staking staan bij Nance en voel totaal geen stress of ik moet verkopen of niet. Ergens wel lekker, want slaapt toch wat rustiger enzo en zal vast nog gaan corrigeren komende dagen, maar heb er wel vertrouwen in dat dit een blijvertje gaat zijn komende maanden, vooral als de bullrun zich doortrekt tot medio 2022. Zie m'n sats ook flink stijgen en iets in me zegt dat je dan wel een keer moet converten naar king BTC of keizer ETH. Vooralsnog diamond hands baby.

• roflexx
https://nos.nl/l/2398942

Ik dacht evergrande al een zak met geld had gekregen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
roflexx schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:04:

Ze konden 1 flufje vandaag wel betalen maar dat flufje van in de 80 miljoen was nog niet zeker.
Dan hebben ze nog 30 dagen om alsnog te betalen.
Maar gezien de berichten dat het personeel niet betaald krijgt en een gedeelte zelfs geld aan evergrande geleend heeft in ruil voor het behouden van een bonus, heb ik er niet veel vertrouwen in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Ronald.42 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:09:
[...]

Ze konden 1 flufje vandaag wel betalen maar dat flufje van in de 80 miljoen was nog niet zeker.
Dan hebben ze nog 30 dagen om alsnog te betalen.
Maar gezien de berichten dat het personeel niet betaald krijgt en een gedeelte zelfs geld aan evergrande geleend heeft in ruil voor het behouden van een bonus, heb ik er niet veel vertrouwen in.
Ik neig naar in fiat gaan. Maar kans op moon missen is er ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
roflexx schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:04:

Evergrande gaat geen geld krijgen, de Chinese overheid houdt niet van machtige rijke mensen. Misschien moeten ze verplicht takken af gaan scheiden en aan de overheid verkopen ofzo. Dat zie ik als enige "oplossing".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eldeegee
Moet niet te lang duren met die 44k anders weer afwijzing en terug 42k. Gaat de rest ook weer mee naar beneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
eldeegee schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:18:
Moet niet te lang duren met die 44k anders weer afwijzing en terug 42k. Gaat de rest ook weer mee naar beneden.
En wat is te lang?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zodra je een dikke rode ziet. Vrijdagmiddag ofzo.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:21:
[...]

Zodra je een dikke rode ziet. Vrijdagmiddag ofzo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0cPpbPOeAjnl6tlwwbjWP0RBYPs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7OQ4KZRRONHBWhWyQgydfK13.jpg?f=user_large

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
60 seconden, volgens al die 1 minute men hier :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:01:
Ik heb m'n Celer bag al een tijd in staking staan bij Nance en voel totaal geen stress of ik moet verkopen of niet. Ergens wel lekker, want slaapt toch wat rustiger enzo en zal vast nog gaan corrigeren komende dagen, maar heb er wel vertrouwen in dat dit een blijvertje gaat zijn komende maanden, vooral als de bullrun zich doortrekt tot medio 2022. Zie m'n sats ook flink stijgen en iets in me zegt dat je dan wel een keer moet converten naar king BTC of keizer ETH. Vooralsnog diamond hands baby.
75% van mijn CELR staan ook in 2 staking batches. De overige 25% is nu aan het traden en voelt prima zo.

• Vis
  • Nu online

Vis

Ngangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:24:
[...]

75% van mijn CELR staan ook in 2 staking batches. De overige 25% is nu aan het traden en voelt prima zo.
Ja precies, voelt denk ik prima omdat deze coin door super veel mensen gestaked wordt, via SGN, Binance of CDC. En de rewards zijn best hoog.

Edit: Coinbase heeft ze nog niet, zal ook wel een boost krijgen als ze die gaan toevoegen.

Potentiële dollar grens die veel mensen wel willen zien/verwachten, hoelang dat gaat duren is aan BTC.

[ Voor 8% gewijzigd door Vis op 23-09-2021 16:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
Vis schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:39:
[...]

Ja precies, voelt denk ik prima omdat deze coin door super veel mensen gestaked wordt, via SGN, Binance of CDC. En de rewards zijn best hoog.

Potentiële dollar grens die veel mensen wel willen zien/verwachten, hoelang dat gaat duren is aan BTC.
Ik verkoop natuurlijk wel op 0,9989

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H21rAE31l0EsNq1woIROxDdi2rk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xGnFOpRv4i0B3PQOf9nBTDC9.jpg?f=user_large

Toch niet de minste… FTT klein deel van de PF maar hodl ze rustig door.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:39

-Sander-

///M Powerrrrrr

Evergrande lijkt eerst gered te zijn, er is een overeenkomst voor de te betalen rente dat vandaag moest gebeuren.

[ Voor 19% gewijzigd door -Sander- op 23-09-2021 16:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
-Sander- schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:46:
Evergrande lijkt eerst gered te zijn, er is een overeenkomst voor de te betalen rente dat vandaag moest gebeuren.

[YouTube: Einde van 2021 wordt episch voor Bitcoin | BTC koers & nieuws | #499]
Geen bron, in het filmpje is het ook maar uit de lucht gegrepen en kan nergens een vergelijkbaar bericht vinden. Als het echt zo was was er wel meer nieuws over geweest.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
.

[ Voor 100% gewijzigd door Prozaq op 23-09-2021 16:58 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

-Sander- schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:46:

[YouTube: Einde van 2021 wordt episch voor Bitcoin | BTC koers & nieuws | #499]
Als dat zo is dan zie ik dat eerder in het nieuws ergens dan in een youtube. Ik blijf nog ff afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:39:
[...]

Edit: Coinbase heeft ze nog niet, zal ook wel een boost krijgen als ze die gaan toevoegen.

Ik vind een ath van 50 cent ook al machtig mooi hoor, ben tevreden met x 10 :). Zeker omdat er elke dag heerlijk muntjes vanuit staking binnenstromen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:39

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ngangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:59:
[...]

Als dat zo is dan zie ik dat eerder in het nieuws ergens dan in een youtube. Ik blijf nog ff afwachten.
Zelfde verhaal kwam net ook voorbij op RTL Z.
Al blijft het maar een gevalletje uitstel, dus niks is definitief opgelost.

[ Voor 13% gewijzigd door -Sander- op 23-09-2021 17:08 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!