vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Niet te vergeten de afdeling eten en drinken: selderij, sushi, cake, beerNgangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:35:
[...]
Over 20 jaar is het ook best goed mogelijk om aan alleen de naam al te zien van wanneer welke crypto ongeveer is. Het lijkt er op dat het begon met allerlei Bitcoin verwijzingen. RedCoin, Feathercoin, TelCoin, Siacoin, de lijst is endless.
Nu zie ik heel veel eco's met dierennamen. De hele hondendatabase is er al, maar ook bijtjes, alpaca's etc.
Benieuwd welke "originele" namen we nog meer gaan zien per cycle.
Dit is nog maar het begin. Volgende week 28centSkybullet schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:40:
Damn ik had niet verwacht dat de ath van celr eraan zou gaan. Vanochtend omgezet naar fiat omdat ik wel een crash terug verwachte.
knakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:47:
CELR trekt btc iets mee omhoog. Of werkt het zo niet

Ik keur hem goed.
Jaknakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:47:
Yep, flippening aanstaande.knakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:47:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Denk het wel, iedereen kijkt naar CELR nu. Vanavond op het achtuurjournaal.knakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:47:
Financial advice: koop een nieuw toetsenbord.-Muncky- schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:48:
CELR MOON!
ZET NU AL UW FIAT IN OP CELR MENSEN.
Daarom hangt BTC weer lekker onderin op z'n weerstand...😲
Het kan echt nog veel lager hoor...eldeegee schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:55:
[...]
hij hangt bovenin tegen weerstand of ligt onderin op support.eldeegee schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:55:
[...]
Uhh op support ja, zal me niet verbazen als hij er zo weer door kakt. Helemaal met dat China verhaal.twain4me schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:00:
[...]
hij hangt bovenin tegen weerstand of ligt onderin op support.
NOS nu ook een bericht over. Sjoerd heeft er geen vertrouwen in. Maar eigenlijk weet niemand wat de CCP van plan is. Dat geldt voor bijna al het beleid overigens.
Selderij, the most powerful force in the universe.knakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:47:
He who controls the selderij controls the universe
- Frank Herbert, Dune
[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 23-09-2021 15:07 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Niemand weet echter natuurlijk hoe ver een faillissement zal gaan reiken.. Ergens vind ik het wel een gezonde gedachte dat de overheid zich terughoudend opstelt.
[ Voor 13% gewijzigd door NeoflexNL op 23-09-2021 15:08 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
-Muncky- schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:48:
CELR MOON!
ZET NU AL UW FIAT IN OP CELR MENSEN.

https://blog.celer.networ...e-state-guardian-network/
Haakte af bij dit stuk
/f/image/XFXd52OkcN03o36zXYvI9Uxr.png?f=fotoalbum_large)
Gisteren werd er nog geroepen ; China pompt miljarden in markt om evergrande te redden. Bullish voor BTC. Vandaag wordt er geschreven ; Peking niet van plan evergrande te helpen.NeoflexNL schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:07:
Zou het dan beter nieuws zijn als Peking over de brug komt? Een indicatie dat bedrijven too big to fail zijn en de overheid toch wel bijspringt jaagt de schuldenlast en risico's toch nog verder aan?
Niemand weet echter natuurlijk hoe ver een faillissement zal gaan reiken.. Ergens vind ik het wel een gezonde gedachte dat de overheid zich terughoudend opstelt.
Oftewel, geen touw aan vast te knopen.
Voor ons kut, maar zou idd wel een goed signaal zijn. In de westerse wereld zal je dat niet zo snel zien helaas, CCP heeft wat andere normen en waarde.nNeoflexNL schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:07:
Zou het dan beter nieuws zijn als Peking over de brug komt? Een indicatie dat bedrijven too big to fail zijn en de overheid toch wel bijspringt jaagt de schuldenlast en risico's toch nog verder aan?
Op deze manier helpen ze de buitenlandse investeerders niet. ze kopen gewoon voor cheap de projecten uit het failisement. en bouwen vrolijk veder. Schaapjes weer blij want die hebben een huisje dankzij de overheid en de overheid is de held, meer willen ze niet.NeoflexNL schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:07:
Daarom.. plaatjes zeggen zoveel meer dan woorden:mannowlahn schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:10:
Ik heb eindelijk celr blog post compleet gelezen, twee keer, Snap denk ik 50% hahahaha. Ik hoop nog op een ELI5 ofzo
https://blog.celer.networ...e-state-guardian-network/
Haakte af bij dit stuk[Afbeelding]
/f/image/X3jMAHT3WO7RhtUPtu8JJ9Su.png?f=fotoalbum_large)
Duidelijk toch? Kindvriendelijker kunnen ze het niet maken, mis alleen Peppa Pig in het plaatje..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik vind het een heel krachtig signaal dat de overheid durft te zeggen: Dop je eigen boontjes maar. Ook al heeft het verstrekkende gevolgen. Het sentiment dat nu in het westen bij fin. instellingen heerst is: Laat het maar zo ver komen dat we omvallen, want de overheid wil ons toch wel redden.NeoflexNL schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:07:
Je zou verwachten dat onze 'liberale' regering ook zijn handjes af zou willen houden van een faillissement van een bank of leningverstrekker, maar juist daar grijpen ze wel in... terwijl ze o.a. de zorg lekker kapot laten gaan.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als het zo eenvoudig was lijkt het me dat marktpartijen dit ook hadden kunnen oplossen, dan zou er geen overheid aan te pas hoeven komen. Dit probleem lijkt me wat structureler.twain4me schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:16:
[...]
Op deze manier helpen ze de buitenlandse investeerders niet. ze kopen gewoon voor cheap de projecten uit het failisement. en bouwen vrolijk veder. Schaapjes weer blij want die hebben een huisje dankzij de overheid en de overheid is de held, meer willen ze niet.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
die had ik hier ook al gepost, ik zie geld en sgn, top tech!Vis schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:18:
[...]
Daarom.. plaatjes zeggen zoveel meer dan woorden:
[Afbeelding]
Duidelijk toch? Kindvriendelijker kunnen ze het niet maken, mis alleen Peppa Pig in het plaatje..
Verwijderd
uiteindelijk wel dik in de plus nu dus je hoort mij niet klagen. de markt timen klinkt soms gemakkelijker dan het allemaal is imoSt@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:07:
[...]
En ik zeg ook niet dat je niet kan instappen. Ik zeg alleen dat je niet NU moet instappen. Die correctie komt wel weer. Misschien niet naar 0.07, maar die correctie komt. En ik durf wel te zeggen dat die prijs dan zeker 20% lager ligt dan nu. Dus waarom nu meer betalen?
En als je zoveel vertrouwen had in het project, waarom ben je dan niet gisteren ingestapt? Waarom wil je NU instappen terwijl het net +40% heeft gedaan. Welke logische reden is daar nu voor.
Vorige week nog helemaal uitgekauwd.. en waarempel.. een paar dagen later staat het op bijna -50%.. maar nee, nu het magische internetmuntje weer bijna bij de ATH is moet en zal er gekocht worden.
Edit, en dat is niet perse voor jou bedoelt, jij zit er al in. Zag de potentie, hebt je huiswerk gedaan. Het gaat om de mensen in deze topic die nu willen kopen. Dat is nu gewoon geen goed idee. Ook niet voor de HODL. Da's namelijk gewoon geld weggooien. Dat het in de toekomst een euro waard wordt, het zal. Maar dat is van een heleboel factoren afhankelijk. En ik pik ook zeker wel mijn graantjes mee.
Sinds @Verwijderd is ingestapt alweer -6% ongeveer.. Dat is toch gewoon zonde?
wat bedoel je daarmee?Darrell schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:25:
Celer gaat in price discovery mode
Er is geen weerstand bekend, dus die wordt nu gezocht. En dat kan zomaar $1 zijn
Top, volgende keer weer doen. Instappen op een groene candle en hopen dat het blijft doorstijgen.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:26:
[...]
uiteindelijk wel dik in de plus nu dus je hoort mij niet klagen. de markt timen klinkt soms gemakkelijker dan het allemaal is imo
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Voorzichtig aftasten hoe hoog ie mag gaan tot ie wordt teruggefloten.
Verwijderd
in dikke tech I trustSt@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:28:
Top, volgende keer weer doen. Instappen op een groene candle en hopen dat het blijft doorstijgen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Als het om het stuk gaat dat ik postte: daar stond niet dat China Evergrande zou redden maar dat de overheid geld in het bankensysteem pompt om een liquiditeitscrisis te voorkomen mocht Evergrande z'n schulden niet kunnen betalen. Dat voorkomt niet de problemen van Evergrande maar zorgt voor minder paniek over een dominoeffect in de rest van de Chinese economie.eldeegee schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:11:
[...]
Gisteren werd er nog geroepen ; China pompt miljarden in markt om evergrande te redden. Bullish voor BTC. Vandaag wordt er geschreven ; Peking niet van plan evergrande te helpen.
Oftewel, geen touw aan vast te knopen.
Zeker niet, CELR zorgt voor een nieuwe financiële impuls in de Chinese economie.Sluw schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:29:Dat voorkomt niet de problemen van Evergrande maar zorgt voor minder paniek over een dominoeffect in de rest van de Chinese economie.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Is hier flink geshillt toen-ie nog dik onder de $0.05 stondMicroWhale schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:32:
Zo leuk hè, om die coins (zoals CELR) die totaal niet op je radar stonden te zien moonen.
Hoe kan het nou niet op je radar staan als het al een aantal weken hier keihard wordt geshilled?MicroWhale schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:32:
Zo leuk hè, om die coins (zoals CELR) die totaal niet op je radar stonden te zien moonen.
Het is niet voor niets onderdeel van de heilige drie eenheid, het wachten is op de moon van UI en groene paprika en dan kunnen we voor eeuwig gumbo eten.Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:30:
[...]
Zeker niet, CELR zorgt voor een nieuwe financiële impuls in de Chinese economie.
Ben blij dat ik er op tijd bij was:)Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:34:
[...]
Is hier flink geshillt toen-ie nog dik onder de $0.05 stond
Is niet mogelijk.Henkers schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:36:
Weet iemand als je de valuta kan veranderen in BITVAVO app? ik heb nu EUR maar ik zou graag USD hebben. CMON CELR!!
Mag niet!Henkers schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:36:
Weet iemand als je de valuta kan veranderen in BITVAVO app? ik heb nu EUR maar ik zou graag USD hebben. CMON CELR!!
NEE, dat kan NIET!. en ze hebben een chat, dus je kan het daar opperen.Henkers schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:36:
FixedVis schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:18:
[...]
Daarom.. plaatjes zeggen zoveel meer dan woorden:
[Afbeelding]
/f/image/rMwRInj7kL6B3LQcvPmvmaJL.png?f=fotoalbum_large)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Feit, ik denk zelfs dat die Celder een ingrediënt was van Sambal, hoe meer hoe beter.Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:34:
[...]
Meneer krab uit sponge bob moet er nog bij die is gek op centjes
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Top 100 soonVerwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:42:
CELR momenteel op nr.2 trending op coinmarketcap
@MicroWhale heeft wekenlang in afzondering kaartendecks zitten tekenen voor ons. Eigenlijk moeten we allemaal wat CELR depositen bij hem.Biohazzard21 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:35:
[...]
Hoe kan het nou niet op je radar staan als het al een aantal weken hier keihard wordt geshilled?
Omdat ik al een paar weken met mijn verbouwing en 100.000 andere dingen bezig ben en maar sporadisch hier kijk?Biohazzard21 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:35:
[...]
Hoe kan het nou niet op je radar staan als het al een aantal weken hier keihard wordt geshilled?
Daarnaast heb ik behalve een flufje LINK al een paar maanden niks meer geschoven in mijn PF, dus zo'n impuslieve koper ben ik niet.
Voor de volgende keerRonald.42 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:42:
[...]
Meneer krab uit sponge bob moet er nog bij die is gek op centjes
Geen idee, ik vind ook gedoe, ik zit telkens te converteren in Google, zo van: 0,11247 to dollartwain4me schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:39:
[...]
op basis dat alles een kostprijs in euro's moet hebben? Dan mag je er gewoon een andere prijs naast hebben staan.
... tsja, en ik moet binnenkort nog een 'suit' gaan maken voor CELR begrijp ikNgangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:43:
[...]
@MicroWhale heeft wekenlang in afzondering kaartendecks zitten tekenen voor ons. Eigenlijk moeten we allemaal wat CELR depositen bij hem.
Wil best zo'n deck kopen hoor. Wat kost het in CELR @MicroWhale ?Ngangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:43:
[...]
@MicroWhale heeft wekenlang in afzondering kaartendecks zitten tekenen voor ons. Eigenlijk moeten we allemaal wat CELR depositen bij hem.
Blablabla ... ADA ook. Ben ik toen ingestapt (en weer uit), heeft weinig gedaan.Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:34:
[...]
Die waarschijnlijk niet meer gaat komen...🤨
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Geen idee wat CELR kost. Check de link en dan kun je het omrekenen.Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:46:
[...]
Wil best zo'n deck kopen hoor. Wat kost het in CELR @MicroWhale ?
Jij hebt verkocht?Ronald.42 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:47:
Ik heb celr net weg gepoept, ik wacht op die rode paal van btc...
Ok, dan ga ik all-in
Goede keus denk ikNgangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:47:
[...]
Jij hebt verkocht?
Ok, dan ga ik all-in.
Mwah, als die niet door de 44.2 gaat heb je best kans van een mooie rode paal weer richting de 43.4Ronald.42 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:47:
Ik heb celr net weg gepoept, ik wacht op die rode paal van btc...
Dat is ook zo ongeveer mijn gedachte, stiekem denk ik dat hij dan best wel eens wat verder kan zakken.St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:48:
[...]
Mwah, als die niet door de 44.2 gaat heb je best kans van een mooie rode paal weer richting de 43.4
Dan pik ik celr wel weer op in de hoop dat de hype nog even doorzet.
Is nu wel een perfect muntje om wat sats mee te pakken.
Waarvoor nog hartelijk drankMooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 15:34:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ze konden 1 flufje vandaag wel betalen maar dat flufje van in de 80 miljoen was nog niet zeker.roflexx schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:04:
https://nos.nl/l/2398942
Ik dacht evergrande al een zak met geld had gekregen?
Dan hebben ze nog 30 dagen om alsnog te betalen.
Maar gezien de berichten dat het personeel niet betaald krijgt en een gedeelte zelfs geld aan evergrande geleend heeft in ruil voor het behouden van een bonus, heb ik er niet veel vertrouwen in.
Ik neig naar in fiat gaan. Maar kans op moon missen is er ookRonald.42 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:09:
[...]
Ze konden 1 flufje vandaag wel betalen maar dat flufje van in de 80 miljoen was nog niet zeker.
Dan hebben ze nog 30 dagen om alsnog te betalen.
Maar gezien de berichten dat het personeel niet betaald krijgt en een gedeelte zelfs geld aan evergrande geleend heeft in ruil voor het behouden van een bonus, heb ik er niet veel vertrouwen in.
Evergrande gaat geen geld krijgen, de Chinese overheid houdt niet van machtige rijke mensen. Misschien moeten ze verplicht takken af gaan scheiden en aan de overheid verkopen ofzo. Dat zie ik als enige "oplossing".roflexx schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:04:
https://nos.nl/l/2398942
Ik dacht evergrande al een zak met geld had gekregen?
En wat is te lang?eldeegee schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:18:
Moet niet te lang duren met die 44k anders weer afwijzing en terug 42k. Gaat de rest ook weer mee naar beneden.
Zodra je een dikke rode ziet. Vrijdagmiddag ofzo.
Verwijderd
knakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:21:
[...]
Zodra je een dikke rode ziet. Vrijdagmiddag ofzo.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7OQ4KZRRONHBWhWyQgydfK13.jpg?f=user_large)
60 seconden, volgens al die 1 minute men hier
75% van mijn CELR staan ook in 2 staking batches. De overige 25% is nu aan het traden en voelt prima zo.Vis schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:01:
Ik heb m'n Celer bag al een tijd in staking staan bij Nance en voel totaal geen stress of ik moet verkopen of niet. Ergens wel lekker, want slaapt toch wat rustiger enzo en zal vast nog gaan corrigeren komende dagen, maar heb er wel vertrouwen in dat dit een blijvertje gaat zijn komende maanden, vooral als de bullrun zich doortrekt tot medio 2022. Zie m'n sats ook flink stijgen en iets in me zegt dat je dan wel een keer moet converten naar king BTC of keizer ETH. Vooralsnog diamond hands baby.
Ja precies, voelt denk ik prima omdat deze coin door super veel mensen gestaked wordt, via SGN, Binance of CDC. En de rewards zijn best hoog.Ngangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:24:
[...]
75% van mijn CELR staan ook in 2 staking batches. De overige 25% is nu aan het traden en voelt prima zo.
Edit: Coinbase heeft ze nog niet, zal ook wel een boost krijgen als ze die gaan toevoegen.
Potentiële dollar grens die veel mensen wel willen zien/verwachten, hoelang dat gaat duren is aan BTC.
[ Voor 8% gewijzigd door Vis op 23-09-2021 16:53 ]
Ik verkoop natuurlijk wel op 0,9989Vis schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:39:
[...]
Ja precies, voelt denk ik prima omdat deze coin door super veel mensen gestaked wordt, via SGN, Binance of CDC. En de rewards zijn best hoog.
Potentiële dollar grens die veel mensen wel willen zien/verwachten, hoelang dat gaat duren is aan BTC.
[ Voor 19% gewijzigd door -Sander- op 23-09-2021 16:49 ]
Geen bron, in het filmpje is het ook maar uit de lucht gegrepen en kan nergens een vergelijkbaar bericht vinden. Als het echt zo was was er wel meer nieuws over geweest.-Sander- schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:46:
Evergrande lijkt eerst gered te zijn, er is een overeenkomst voor de te betalen rente dat vandaag moest gebeuren.
[YouTube: Einde van 2021 wordt episch voor Bitcoin | BTC koers & nieuws | #499]
[ Voor 100% gewijzigd door Prozaq op 23-09-2021 16:58 ]
Als dat zo is dan zie ik dat eerder in het nieuws ergens dan in een youtube. Ik blijf nog ff afwachten.-Sander- schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:46:
Evergrande lijkt eerst gered te zijn, er is een overeenkomst voor de te betalen rente dat vandaag moest gebeuren.
[YouTube: Einde van 2021 wordt episch voor Bitcoin | BTC koers & nieuws | #499]
Ik vind een ath van 50 cent ook al machtig mooi hoor, ben tevreden met x 10Vis schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:39:
[...]
Ja precies, voelt denk ik prima omdat deze coin door super veel mensen gestaked wordt, via SGN, Binance of CDC. En de rewards zijn best hoog.
Edit: Coinbase heeft ze nog niet, zal ook wel een boost krijgen als ze die gaan toevoegen.

Zelfde verhaal kwam net ook voorbij op RTL Z.Ngangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:59:
[...]
Als dat zo is dan zie ik dat eerder in het nieuws ergens dan in een youtube. Ik blijf nog ff afwachten.
Al blijft het maar een gevalletje uitstel, dus niks is definitief opgelost.
[ Voor 13% gewijzigd door -Sander- op 23-09-2021 17:08 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!