[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.636 views

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:31:
fuck it, CELR alsnog gekocht. fomo is a bitch
:D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:11

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pd8OxKZK1UXICYVFO5UmZyh2MZc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z1NqOvb5jXQbaEWxRDP33klx.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8HvFyHHc9--c-eHy_gL8jNBSv8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QaF45vX6Wd7rrM0CVPGBtI4L.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:35
Jij durft....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jZk3MFomFQnIvo4Th3Ni7zyMIuE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jIEDmifcy6EsdNXaVVeAtjoU.jpg?f=user_large

[ Voor 37% gewijzigd door zwembroek op 23-09-2021 11:33 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• St@m

St@m

@ Your Service

Daar gaat ie al.. :D :D

Ok, dat komt niet aardig over. Maar goed. Ik hoop voor je dat ie doorstijgt.

[ Voor 63% gewijzigd door St@m op 23-09-2021 11:36 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:17
moet door de 0,1275 heen voor ATH , voorlopig aardig wall t/m 15 cent

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

mannowlahn schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:37:
[...]

Ja, dus je weet dat die rode candle gaat komen. Dan stap je dus niet in. Dat heb ik vorige week nog geprobeerd duidelijk te maken (aan dezelfde user). Maar goed..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ikKnqV-_msR-gNUWuhJwfdjD1xI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/U1XHwj4tlNFCPTz87awgj5CS.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
mannowlahn schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:37:
[...]

Ik zie hem eerder weer terugzakken richting de 10. Pik hem daar wel weer op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:38:
[...]

Ja, dus je weet dat die rode candle gaat komen. Dan stap je dus niet in. Dat heb ik vorige week nog geprobeerd duidelijk te maken (aan dezelfde user). Maar goed..
Hahah, ik zit er al heel lang in, het boeit mij echt weinig of er een rode candle komt. Mijn sell doel isnog lang niet bereikt en tot die tijd leun ik heerlijk achter over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Cryostorm schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:40:
[...]

Ik zie hem eerder weer terugzakken richting de 10. Pik hem daar wel weer op.
Same here...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02 07:33
Heb jij gezegd dat ik een lul was?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

mannowlahn schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:40:
[...]

Hahah, ik zit er al heel lang in, het boeit mij echt weinig of er een rode candle komt. Mijn sell doel isnog lang niet bereikt en tot die tijd leun ik heerlijk achter over.
Dat weet ik. Jij zit er in sinds mei, hebt dikke gainZz. Helemaal prima en good for you.

Maar ik weet niet hoe vaak het hier gezegd moet worden, door mij of door anderen.. Je stapt NIET in op een dikke groene paal..
Maar goed, de winst moet ergens vandaan komen. Dus laat ik het maar niet meer zeggen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

ik zou echt niet weten wat Celer gaat doen op dit moment. Als ik het wel had geweten had ik hier nu niet rond hoeven hangen.

Voor de lange termijn heb ik er wel vertrouwen in. (Bullish AF)

[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 23-09-2021 11:43 ]

• Cryostorm
St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:42:
[...]

Dat weet ik. Jij zit er in sinds mei, hebt dikke gainZz. Helemaal prima en good for you.

Maar ik weet niet hoe vaak het hier gezegd moet worden, door mij of door anderen.. Je stapt NIET in op een dikke groene paal..
Maar goed, de winst moet ergens vandaan komen. Dus laat ik het maar niet meer zeggen :P
Men leert hopelijk van vallen en opstaan. Ik moet zeggen dat het voor mij ook moeilijk was net om niet op buy te drukken. Fomo is a bitch.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ojI0tgTUllfL0XyyYz0OPKDb-co=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AQtKMXcsp0Diw4wB9ipuQdUx.jpg?f=user_large

• zwembroek
Als Bitcoin een beetje heel blijft tot middernacht misschien maar even een gokje voor een kort ritje op ADA. Die gaat voor het event vast nog in beweging komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
Hier ook, even kijken wat het doet. De groene dildo blijft aantrekkelijk. Wat ik vanmorgen al zei, schijnbaar ben ik nog niet genoeg op m'n bek gegaan. Je weet dat het dom is, toch trekt het. Hoort erbij.
Is normaal ook niet mijn strategie. Ik heb muntjes gekocht op een bepaald moment, dan zeg ik, hartstikke leuk en we kijken met kerst nog een keer. Of het dan 25 keer daalt interesseert mij niks. Waarom ; het is nog geen kerst🤐.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Stel, je loopt door de MediaMarkt en ziet daar een dikke LG OLED. Ding kost 1000 euro. Je koopt hem niet.
Een dag later loop je weer door de MediaMarkt, exact dezelfde dikke LG OLED kost nu 1400 euro. Dan koop je hem toch nog steeds niet? Dan denk je, da's gek. Gisteren was die 40% goedkoper, dan wacht ik wel even..

Maar nee, met crypto is het exact andersom.

Edit: Ja, maar... misschien kost die OLED volgend jaar wel 10000 euro..
Ja.. dat weet je niet zeker.

Maar goed. Lekker groene palen chasen. Kan niet fout gaan. Succes!

[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 23-09-2021 11:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:47

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
eldeegee schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:45:
[...]

De groene dildo blijft aantrekkelijk.
Misschien is een darkroom dan iets voor je :+

• eldeegee
twain4me schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:48:
[...]

Misschien is een darkroom dan iets voor je :+
😁 Dan heb je er nog iets aan, wil je zeggen..🙋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
eldeegee schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:45:
[...]

Hier ook, even kijken wat het doet. De groene dildo blijft aantrekkelijk. Wat ik vanmorgen al zei, schijnbaar ben ik nog niet genoeg op m'n bek gegaan. Je weet dat het dom is, toch trekt het. Hoort erbij.
Is normaal ook niet mijn strategie. Ik heb muntjes gekocht op een bepaald moment, dan zeg ik, hartstikke leuk en we kijken met kerst nog een keer. Of het dan 25 keer daalt interesseert mij niks. Waarom ; het is nog geen kerst🤐.
Ik had al Celr en heb in de dip 3 x bijkocht met mijn verstand op 0. Maar als je dan 40% cadeau krijgt moet je wegwezen. Wat ik dan niet snap is als je in de dip niet bijkoopt want je hebt er blijkbaar vertrouwen in, maar wel instapt bij +40%?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:47:
Stel, je loopt door de MediaMarkt en ziet daar een dikke LG OLED. Ding kost 1000 euro. Je koopt hem niet.
Een dag later loop je weer door de MediaMarkt, exact dezelfde dikke LG OLED kost nu 1400 euro. Dan koop je hem toch nog steeds niet? Dan denk je, da's gek. Gisteren was die 40% goedkoper, dan wacht ik wel even..

Ben toch niet gek ? :X

UberLurker Departement #GG.

• eldeegee
zwembroek schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:49:
[...]

Ik had al Celr en heb in de dip 3 x bijkocht met mijn verstand op 0. Maar als je dan 40% cadeau krijgt moet je wegwezen. Wat ik dan niet snap is als je in de dip niet bijkoopt want je hebt er blijkbaar vertrouwen in, maar wel instapt bij +40%?
Iets met de boot gemist

• Cryostorm

Het verschil is dat je dan denkt he wacht eens even zo een dikke gain in zo een korte tijd. Lets ride baby.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Cryostorm schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:49:
[...]

Het verschil is dat je dan denkt he wacht eens even zo een dikke gain in zo een korte tijd. Lets ride baby.
Ik laat het losss... Hier is geen eer te behalen :D

• Cryostorm
St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:50:
[...]

Ik laat het losss... Hier is geen eer te behalen :D
Hahah laten we even duidelijk zijn dat ik het eens ben met de standpunt he. Ik beredeneer het even van de andere kant. :)

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wat bij Celer ook nog wel een factor is om rekening mee te houden dat het op een aantal grote exchanges nog niet eens gelist is (coinbase, binance US, bijv.)

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
ahahaha sorry

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:45

troje

was here!

Wie is er Shiba aan het kopen?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Darrell schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:53:
Wat bij Celer ook nog wel een factor is om rekening mee te houden dat het op een aantal grote exchanges nog niet eens gelist is (coinbase, binance US, bijv.)
De belangrijkste factor om rekening mee te houden is de bullmarket. Dat geld op dit moment voor alle munten. Als we door mogen met de run is Celr zeker een munt die hoger gaat eindigen dan waarop het nu staat. Alleen ben ik persoonlijk niet overtuigd dat de bull door gaat. Iedereen verwacht maar dat we na september nog even gaan knallen. Als je bent in gestapt op 0,02 cent dan is hodlen een stuk makkelijker dan op 0,08 cent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Ik niet, Celer gaat wel lekker.
Prachtweek! 1x 30% en nu een 35% te pakken.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:29

MicroWhale

The problem is choice

Pfff nu dat cryptokaartspel klaar is ben ik ze op OpenSea aan het zetten. Dacht dat dat wel leuk was. Het erop zetten is allemaal gratis, maar als ik ze dan te koop wil zetten betaal ik een eth.fee per keer. Kosten nu: 70-90$. Ik wil ze 6 sets verkopen, dus ben ik 420-560$ kwijt alleen voor het te koop zetten...

Ja daag! :( ;w

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Mijn kat.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:00:
[...]

De belangrijkste factor om rekening mee te houden is de bullmarket. Dat geld op dit moment voor alle munten. Als we door mogen met de run is Celr zeker een munt die hoger gaat eindigen dan waarop het nu staat. Alleen ben ik persoonlijk niet overtuigd dat de bull door gaat. Iedereen verwacht maar dat we na september nog even gaan knallen. Als je bent in gestapt op 0,02 cent dan is hodlen een stuk makkelijker dan op 0,08 cent.
Eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:42:
[...]

Mijn punt is meer dat het mij erg tijdrovend lijkt om continue naar de dips etc te luren. Geen idee of dat voor degene die hier zeggen “ik wacht wel op de dip” wel continue dikke winsten geeft, maar niet instappen op een dikke groene paal impliceert dus ook allemaal korte termijn trades. Als je lange termijn doet boeit die rode paal tussendoor niet en dat bedoelde ik met achter over leunen, met mijn dikke gainzzz :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

De mensen die Celr te duur vinden?

• mannowlahn

Haha ja want je loopt die oled met oog op hogere tweede hands prijzen? :+

• twain4me

twain4me

heeft die ook een binance kaart dan?

• eldeegee
Buttcoin gaat vandaag die 46K nog wel testen als ik het zo zie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

mannowlahn schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:01:
[...]

Mijn punt is meer dat het mij erg tijdrovend lijkt om continue naar de dips etc te luren. Geen idee of dat voor degene die hier zeggen “ik wacht wel op de dip” wel continue dikke winsten geeft, maar niet instappen op een dikke groene paal impliceert dus ook allemaal korte termijn trades. Als je lange termijn doet boeit die rode paal tussendoor niet en dat bedoelde ik met achter over leunen, met mijn dikke gainzzz :')
En ik zeg ook niet dat je niet kan instappen. Ik zeg alleen dat je niet NU moet instappen. Die correctie komt wel weer. Misschien niet naar 0.07, maar die correctie komt. En ik durf wel te zeggen dat die prijs dan zeker 20% lager ligt dan nu. Dus waarom nu meer betalen?
En als je zoveel vertrouwen had in het project, waarom ben je dan niet gisteren ingestapt? Waarom wil je NU instappen terwijl het net +40% heeft gedaan. Welke logische reden is daar nu voor.

Vorige week nog helemaal uitgekauwd.. en waarempel.. een paar dagen later staat het op bijna -50%.. maar nee, nu het magische internetmuntje weer bijna bij de ATH is moet en zal er gekocht worden.

Edit, en dat is niet perse voor jou bedoelt, jij zit er al in. Zag de potentie, hebt je huiswerk gedaan. Het gaat om de mensen in deze topic die nu willen kopen. Dat is nu gewoon geen goed idee. Ook niet voor de HODL. Da's namelijk gewoon geld weggooien. Dat het in de toekomst een euro waard wordt, het zal. Maar dat is van een heleboel factoren afhankelijk. En ik pik ook zeker wel mijn graantjes mee.

Sinds @Verwijderd is ingestapt alweer -6% ongeveer.. Dat is toch gewoon zonde?

[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 23-09-2021 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Exactly!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:38:
[...]

@Pingo76 is de Bitvavo expert. Zij kan je goed helpen met limit buy en sell orders.
_O-

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:34
MicroWhale schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:01:
Pfff nu dat cryptokaartspel klaar is ben ik ze op OpenSea aan het zetten. Dacht dat dat wel leuk was. Het erop zetten is allemaal gratis, maar als ik ze dan te koop wil zetten betaal ik een eth.fee per keer. Kosten nu: 70-90$. Ik wil ze 6 sets verkopen, dus ben ik 420-560$ kwijt alleen voor het te koop zetten...

Ja daag! :( ;w
https://etherscan.io/gastracker in de gaten houden. Of gewoon niks meer op dat klotenetwerk doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

[...]

Mijn punt is meer dat het mij erg tijdrovend lijkt om continue naar de dips etc te luren.
Zoek een leuke exchange uit met lange wicks, buyboxen defineren, laddertjes maken en slechts met een schuin oog in de gaten houden.. heel soms vergeet ik ze, en dan wordt je ineens wakker met een vracht dot :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:34
[...]

Je kunt af en toe eens een blik werpen op de RSI. Als die boven de 70 zit duidt dat meestal op een aankomende reversal, oftewel een dip(je). Onder de 30 is dan, mits de andere factoren ook kloppen, een mooi koopmoment.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Hey te gek! Nu weet ik zeker dat het altseizoen is. Dit zijn uitspraken die in 2017 regelmatig voorbij kwamen voor coins die nu in de vergetelheid zijn geraakt. Top! d:)b

disclaimer: Nu bodoel ik helemaal niet te zeggen dat dat met celr ook gaat gebeuren, maar dit soort uitspraken typeert wel de FOMO rondom populaire coins in het bullseizoen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Die hele altcoin gekte waar mensen op korte termijn zo blij van worden kan op middellange termijn wel eens behoorlijk schadelijk zijn.

In mijn optiek is crypto voor een goede voortzetting van de bull run baat bij een sterke bitcoin en niet massa hysterie rondom knolselderij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:07:
[...]

En ik zeg ook niet dat je niet kan instappen. Ik zeg alleen dat je niet NU moet instappen. Die correctie komt wel weer. Misschien niet naar 0.07, maar die correctie komt. En ik durf wel te zeggen dat die prijs dan zeker 20% lager ligt dan nu. Dus waarom nu meer betalen?
En als je zoveel vertrouwen had in het project, waarom ben je dan niet gisteren ingestapt? Waarom wil je NU instappen terwijl het net +40% heeft gedaan. Welke logische reden is daar nu voor.

Vorige week nog helemaal uitgekauwd.. en waarempel.. een paar dagen later staat het op bijna -50%.. maar nee, nu het magische internetmuntje weer bijna bij de ATH is moet en zal er gekocht worden.

Edit, en dat is niet perse voor jou bedoelt, jij zit er al in. Zag de potentie, hebt je huiswerk gedaan. Het gaat om de mensen in deze topic die nu willen kopen. Dat is nu gewoon geen goed idee. Ook niet voor de HODL. Da's namelijk gewoon geld weggooien. Dat het in de toekomst een euro waard wordt, het zal. Maar dat is van een heleboel factoren afhankelijk. En ik pik ook zeker wel mijn graantjes mee.

Sinds @Verwijderd is ingestapt alweer -6% ongeveer.. Dat is toch gewoon zonde?
Ik ben met je eens, ga geen groene kaarsen najagen als je korte termijn trades doet, voor lange termijn is het imho anders.

• St@m

St@m

@ Your Service

mannowlahn schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:29:
[...]

Ik ben met je eens, ga geen groene kaarsen najagen als je korte termijn trades doet, voor lange termijn is het imho anders.
Agree to disagree dan maar :P

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Uitverkoop weer bezig? Onder de 1D EMA20 😕.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

MicroWhale schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:22:
[...]

Hey te gek! Nu weet ik zeker dat het altseizoen is. Dit zijn uitspraken die in 2017 regelmatig voorbij kwamen voor coins die nu in de vergetelheid zijn geraakt. Top! d:)b

disclaimer: Nu bodoel ik helemaal niet te zeggen dat dat met celr ook gaat gebeuren, maar dit soort uitspraken typeert wel de FOMO rondom populaire coins in het bullseizoen.
Ik leer hier iedere dag bij, haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10 21:51
En nu daar gaan we weer.. gaan we die 69k ooit nog zien.. |:(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
Goedemiddag crypto vrienden.
Ik had al zo'n gevoel dat het hier over CELR zou gaan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:22:
[...]

The world needs shitcoins like Casper, Mina, Solana, KSM, Celer network, XRP, ADA, hex. NLG, HTMLcoin, peercoin, feathercoin, Civic. Toch?

• twain4me

twain4me

knakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:45:
[...]

The world needs shitcoins like Casper, Mina, Solana, KSM, Celer network, XRP, ADA, ***. NLG, HTMLcoin, peercoin, feathercoin, Civic. Toch?
FTFY

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

The world needs shitcoins like Casper, Mina, Solana, KSM, Celer network, XRP, ADA, hex. NLG, HTMLcoin, peercoin, feathercoin, Civic. Toch?
en cummies dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Zeker!

HTMLCoin heb ik ook nog ergens geloof ik. :D

• Pingo76
Khaelos schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:33:
En nu daar gaan we weer.. gaan we die 69k ooit nog zien.. |:(
Voorlopig niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Briljant! _/-\o_

* MicroWhale kijkt naar datum :/

Nieuws uit 2018 *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MicroWhale schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:47:
[...]

Zeker!

HTMLCoin heb ik ook nog ergens geloof ik. :D
Daar heb ik ook nog een bag van! Die zijn de bits die ze innemen op mijn harddisk niet waard :'(

Staan geparkeerd in een donker hoekje, samen met PACcoin, hoewel dat tegenwoordig PAC Global heet, geloof ik.

Andere naam, zelfde dood :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2021 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:52:
[...]

Briljant! _/-\o_

* MicroWhale kijkt naar datum :/

Nieuws uit 2018 *O*
Ze zijn nog zeer actief op Twitter. Binnenkort 1 htmlcoin = 1 CELR.

Verwijderd

Niemand meer PiCoin?! Crypto die ook nog de wetenschap helpt, wat kun je je nog meer wensen. Wie heeft er smartcontracts nodig als je decimalen van pi kan bepalen.

Uit de tijd dat ik 3 Litecoin per 8 uur op mijn studentenkamer met stroom inbegrepen minede. Maar dan 's avonds toch wou gamen en 's-nachts de boel uitzetten omdat het te veel lawaai maakten. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HTMLcoin? Daar heb ik ook nog een bag van.

Maar laat het mooi staan, ze kleuren zo mooi met mijn Reddcoins.

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:52:
[...]

Daar heb ik ook nog een bag van! Die zijn de bits die ze innemen op mijn harddisk niet waard :'(

Staan geparkeerd in een donker hoekje, samen met PACcoin, hoewel dat tegenwoordig PAC Global heet, geloof ik.

Andere naam, zelfde dood :+
Maar de blockchain is toch zodat je niets op je hd hoeft te hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:54:
[...]

CMC over HTMLcoin: Volume 24h: $8176

_/-\o_

Verwijderd

twain4me schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:57:
[...]

Maar de blockchain is toch zodat je niets op je hd hoeft te hebben?
Je private keys. Ik ga die halve eurocent aan HTML goodness toch zeker niet op papier opslaan.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
[...]

Roadmap is sinds 2020-q3 niet meer bijgewerkt

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Hoe zit dat met die FLR/XRP drop eigenlijk? Ik heb die nog niet ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Vergeet €, vergeet $.... we gaan vanaf vandaag alles in CELR rekenen!

Als dat zo is, dan eet ik mijn schoen op.... o nee, wacht... dat neem ik terug. *kijkt naar prijs en rekent dat het een 1000x zou moeten doen* Dan eet ik toch wel (een heel klein stukje van) m'n schoen op en zet ik ze om en koop er een nieuwe tweedehands auto van.... als er exchanges zijn die die dingen nog willen hebben. 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Wiley99 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:58:
[...]

Waarom updaten als het al perfect is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:56:
HTMLcoin? Daar heb ik ook nog een bag van.

Maar laat het mooi staan, ze kleuren zo mooi met mijn Reddcoins.
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/87/877fe4efef107265a320525758f2aec5dd6ed5b1464f22c6b79aea63eac803c8.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wiley99 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 12:58:
[...]

Heb je voor mij de laatste roadmap van bitcoin?

Edit: ondertussen gaat de lunchdip gestaag door. Amerikanen vroeg wakker vandaag?

Geklaag heeft geholpen...

[ Voor 21% gewijzigd door knakworst op 23-09-2021 13:27 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
knakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:11:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E_7E8mPVIAIugIX?format=png&name=medium

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Om 2uur weer pump toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
[...]

Peercoin en Feathercoin, dat is lang geleden dat ik die voorbij heb zien komen. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cryostorm
Kzie HTMLcoin nieuws en mijn hartje klopt vol verwachting. Ga je kijken is het je ex uit het verleden :(. Heb nog een half miljoen van die dingen......... Someday..... Someday...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:10
Cryostorm schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:30:
Kzie HTMLcoin nieuws en mijn hartje klopt vol verwachting. Ga je kijken is het je ex uit het verleden :(. Heb nog een half miljoen van die dingen......... Someday..... Someday...
Verkopen die zooi en die USD 50,- lekker in iets anders gooien. :'(

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik ben weer even vol in de fiat. Geen goede berichten uit China in het afgelopen uur dus zal wel weer een rocky night worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryostorm
-Muncky- schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:42:
[...]

Verkopen die zooi en die USD 50,- lekker in iets anders gooien. :'(
Mwah soms op een blauwe maandag gaat hij weer hard uit het niets. Doe hem dan wel weg. The Hopium is real :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
knakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:11:
[...]

Ik keek op hun site. Zag er uit alsof er nog een hoop ging komen. Weinig hoopvol als chef marketing niet meer alle kanalen bijhoudt

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Cryostorm schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:30:
Kzie HTMLcoin nieuws en mijn hartje klopt vol verwachting. Ga je kijken is het je hex uit het verleden :(. Heb nog een half miljoen van die dingen......... Someday..... Someday...
FTFY 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
MrKennedy1985 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:42:
Ik ben weer even vol in de fiat. Geen goede berichten uit China in het afgelopen uur dus zal wel weer een rocky night worden.
Linkje?

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
https://www.nu.nl/economi...-te-hulp-te-schieten.html

Peking lijkt niet van plan om vastgoedreus Evergrande te hulp te schieten

[ Voor 13% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 23-09-2021 14:09 ]

God morks in wysterious ways.

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Kan je die even copy pasten of staat er hetzelfde in als op nu.nl?

God morks in wysterious ways.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

ArtPhil-Flower schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:08:
[...]

https://www.nu.nl/economi...-te-hulp-te-schieten.html

Peking lijkt niet van plan om vastgoedreus Evergrande te hulp te schieten
Vaak is dit een schaakspel wat nog een tijd kan duren met veel blufpoker van de verschillende spelers. De koers zal hier nog vele keren door geraakt worden. De vraag is, in hoeverre.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:25
ArtPhil-Flower schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:10:
[...]

Kan je die even copy pasten of staat er hetzelfde in als op nu.nl?
Geen idee, heb het stuk op NU niet gelezen. Is het toegestaan om de tekst te delen hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Het stuk van nu.nl gebruikt WSJ als bron, de strekking zal vast hetzelfde zijn.

Ondertussen CELR weer in de opwaartse trend, weer ingekocht. Even kijken of de ATH verbroken kan worden (SL uiteraard in de plus)
Verder test BTC nu al 3x op rij op de 1h de 43.4, lijkt te houden, dus dat is ook mooi.

[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 23-09-2021 14:24 ]

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Geen goede berichten idd. Ga deels uitstappen naar fiat denk ik.

Motor-forum.nl

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Amd RuLuzzz schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:29:
[...]

Peercoin en Feathercoin, dat is lang geleden dat ik die voorbij heb zien komen. :X
Feathercoin dikke tech hoor.

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/53317665
Zijn er hier ook nog leden met Feathercoin? Ik hoor daar weinig, over maar gedraagt zich veelbelovend (zoals zoveel andere coins de laatst week eigenlijk). Iets minder dan een maand geleden werd hier gesproken van 0,117 EUR p/s. Nu zit dat (moment van schrijven natuurlijk) alweer op €0,263.

• Cryostorm
Lekker ATH is eraan voor CELR.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nieuwe ATH CELR

• roflexx
Celr moooon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wnX0vbC4G0hGRcZnmANyA3hrRD8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/w01obdT2mqPf6Bxmy11qNb9v.jpg?f=user_large

• roflexx
13cent incoming

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 14:18:
Het stuk van nu.nl gebruikt WSJ als bron, de strekking zal vast hetzelfde zijn.

Ondertussen CELR weer in de opwaartse trend, weer ingekocht. Even kijken of de ATH verbroken kan worden (SL uiteraard in de plus)
Verder test BTC nu al 3x op rij op de 1h de 43.4, lijkt te houden, dus dat is ook mooi.
ouwe groene kaarse jager :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Over 20 jaar is het ook best goed mogelijk om aan alleen de naam al te zien van wanneer welke crypto ongeveer is. Het lijkt er op dat het begon met allerlei Bitcoin verwijzingen. RedCoin, Feathercoin, TelCoin, Siacoin, de lijst is endless.

Nu zie ik heel veel eco's met dierennamen. De hele hondendatabase is er al, maar ook bijtjes, alpaca's etc.

Benieuwd welke "originele" namen we nog meer gaan zien per cycle.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Pagina: 1 ... 51 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!