Is nu instappen in Celr niet een schoolvoorbeeld van groene dildo's jagen? Of zijn we echt overtuigd van de 0,5 tot 1 dollar range voor deze selderij?
Nee maar wel studieschuld afbetalen en een hele dikke auto kopen.roflexx schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:43:
Gaat er iemand miljonair worden hier als Celr die 1dollar haalt?
Dit kan nog wel een erg interessant worden en brengt directe waarde naar de celer token. Ik moet de blog nog eens even goed gaan doorlezen om te zien hoe dit straks allemaal in elkaar steekt. Maar je celer tokens gaan staken in SGn ipv binance wordt dus erg aantrekkelijk. Nadeel op dit moment is de 8 dagen lockup als je weer je celer tokens uit SGN haalt en de fees die het kost om staking rewards op te nemen. Ik ga er wel vanuit dat dit laatste gedeelte straks via de bridge zelf opgelost wordt en dat er een compounding toegevoegd wordt.forzaracing schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:01:
[...]
Even een rechtzetting, het is nog niet gelanceerd, men heeft gewoon meer details mee gegeven over wat 2.0 versie gaat inhouden met hieronder de voorziene timing:
cBridge 2.0 will be launching in phases. In Oct 2021, we plan to launch the “SGN as a Shared Liquidity Pool Manager” mode as the Phase One testnet with at least two security audits on the system and smart contract.
After the testnet and audits, we will launch a $1M bug bounty program along with a gradual rollout mainnet
JaMr.P!nk schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:45:
Is nu instappen in Celr niet een schoolvoorbeeld van groene dildo's jagen? Of zijn we echt overtuigd van de 0,5 tot 1 dollar range voor deze selderij?
Ik wel ja, maar je zou een punt hebben als celr weinig gedaan had en in een keer omhoog schoot. Het broeit al weken voor celer om uit de trend te schieten. Ik heb persoonlijk wel de verwachting dat de prijs straks een x10 gaat doen en misschien wel hoger. SGN verhaal moet dat mogelijk maken. Check volume van cbridge op dit moment, als je daar als SGN staker in meedeelt dan kan dat aardig oplopen.Mr.P!nk schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:45:
[ Voor 22% gewijzigd door mannowlahn op 23-09-2021 08:48 ]
Absoluut,.maar schijnbaar ben ik nog niet genoeg op mijn bek gegaan....Mr.P!nk schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:45:
Toch weer getwijfeld om CELR te kopen en weer niet gedaan..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Inmiddels 36% meer, namelijk gra-ties $4,65Chaes schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:22:
[...]
Oftewel je krijgt in 10 dagen ~39.7 CELR à $3.40 tegen huidige prijzen?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
1k CELR gekocht voor de fun.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
wat boormachines ingeslagen?roflexx schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:43:
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:34:
[...]
Het voelt alsof ik Discovery Channel opzoek voor een educatieve documentaire maar een fictionele serie vol acteurs te zien krijg die verlaten garageboxen opkopen.

CELR is de nieuwe HEX...
nee hoor, ik heb de boot gewoon gemist bij CELR
[ Voor 56% gewijzigd door Kol Nedra op 23-09-2021 08:54 ]
nothing stops this train
Echte traders hier lees ik. De meest groene candles najagen. Begint hier steeds meer op al die FB groepen te lijken.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik had nog niet ingezien dat het zóveel potentie had. Wat een topmunt. Zojuist mijn hart verhuurd aan een Kantonese zakenman die de hartslagen goed kon gebruiken en mij een enorm bedrag over gaat maken per slag. Ik ga dat allemaal in CELR stoppen. Of nee wacht, 75% in CELR en 25% in HEX The Coin That Shall Not Be NamedKol Nedra schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:54:
CELR is de nieuwe HEX.
Dan kan jij hier je ei dus ook mooi kwijtGelukszoekr schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:56:
Echte traders hier lees ik. De meest groene candles najagen. Begint hier steeds meer op al die FB groepen te lijken.
½ miljonair, mag dat ook?roflexx schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:43:
Celr op 50% van de market cap van Matic (redelijk realistisch) is een CELR van $0.80
Dat ga ik niet halen, op +/- $0.20 gaat 50% eruit en op $0.25 de rest

Check die groene dildo
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 23-09-2021 09:05 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik ben daar al lang de "zure-boomer" geloof ik. Ik zal me hier proberen in te houden.
Hier zitten m'n echte crypto matties
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit was met InCore Bank, de recommended optie.enomiss schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:07:
[...]
Via welke bank keuze op kraken? Mijn ervaring met Bank Frick was binnen een paar uur, en via InCore Bank (aanbevolen) iets langer of de volgende dag pas. Ben er nog niet achter welke over het algemeen sneller is. Mijn gevoel zegt Frick.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Al het geouwehoer daargelaten even een iets serieuzere post:
Ik heb zelf geen CELR meer, verkocht nadat ik 100% winst had gemaakt. Ik zit erover te denken om wat in te slaan als ik morgen wat fiat bijstort op mijn DCA-moment maar dat weet ik nog niet. Als de bullrun echt klaar is zal alles door het putje gaan en ik ben nog niet overtuigt van het herstel van BTC, dus nu veel nieuwe fiat in alts stoppen vind ik nog wat risicovol.
Mij valt ook op dat het in mijn ogen matige herstel van BTC gepaard gaat met opnieuw een daling in de BTC dominantie. Dat staat me niet echt aan, ik zou liever zien dat alts leeggezogen worden door BTC ten behoeve van de bullrun.
Ik heb zelf geen CELR meer, verkocht nadat ik 100% winst had gemaakt. Ik zit erover te denken om wat in te slaan als ik morgen wat fiat bijstort op mijn DCA-moment maar dat weet ik nog niet. Als de bullrun echt klaar is zal alles door het putje gaan en ik ben nog niet overtuigt van het herstel van BTC, dus nu veel nieuwe fiat in alts stoppen vind ik nog wat risicovol.
Mij valt ook op dat het in mijn ogen matige herstel van BTC gepaard gaat met opnieuw een daling in de BTC dominantie. Dat staat me niet echt aan, ik zou liever zien dat alts leeggezogen worden door BTC ten behoeve van de bullrun.
Dat niet, maar wel budget om een aantal energiebesparende maatregelen aan mijn huis te doen zodat ik meer geld overhoud om te investeren.roflexx schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:43:
Oké misschien ben ik de enige Celr houder die nu verkocht heeft. Kan bijna niet anders dan dat er eerst weer een correctie komt nu. En anders pech. Kan in deze fase van de markt geen risico's nemen na een gigantische stijging.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zit al in een boot. De grootste van allemaal de bitcoin cruise. Geen zin om overboord te jumpen naar een selderij sloepje.Kol Nedra schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:54:
CELR is de nieuwe HEX...
Oei oei, passen de CELR-fans wel een beetje op? BTC duikt ongetwijfeld nog een keer naar beneden en dan gaat die hele selderijwinkel gewoon mee hoor. Groene candles najagen is doorgaans al niet zo'n goed idee, maar nu instappen is wel het laatste wat ik zou doen.
FUD!Ray_ schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:20:
Oei oei, passen de CELR-fans wel een beetje op? BTC duikt ongetwijfeld nog een keer naar beneden en dan gaat die hele selderijwinkel gewoon mee hoor. Groene candles najagen is doorgaans al niet zo'n goed idee, maar nu instappen is wel het laatste wat ik zou doen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit denk ik dus ook. Wellicht als BTC nog een keer duikt (niet te diep) en CELR ook rekt gaat dat ik er wat fiat in gooi maar ik ga nu geen groene kaarsen najagen. Helemaal als de bullrun kapotdood gaat dan blijkt nu in CELR instappen waarschijnlijk een flinke dure keuze.Ray_ schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:20:
Hier in de afgelopen 2 weken mooie ritten mee gemaakt met CELR, met dank dus aan dit topic. Normaal gesproken ben ik erg slecht in 'swingtraden' maar de bounce die CELR elke keer liet zien was zo sterk dat het niet heel lastig is geweest om zo rond de 0.8 cent in te kopen en te verkopen op 0.12 cent.
Wat ik daarmee verdiend heb gaat weer terug in BTC, ETH en DOT. Veel saaier maar dat is echt mijn HODL potje voor later!
Wat ik daarmee verdiend heb gaat weer terug in BTC, ETH en DOT. Veel saaier maar dat is echt mijn HODL potje voor later!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
@Verwijderd waar is de 44k babe?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zo, meer dan 300 berichten bijgelezen na een avond vroeg de mand te hebben opgezocht...
En heerlijk wakker geworden, CELR 41% tov gisterenochtend en 220% tov mijn aanschaf.
Heb 25% van mijn fluf, de overige 75% staat in staking, verkocht op 0,12. Heerlijke 120% winst in de pocket.
Vandaag eens kijken wat de koersen doen en wat ik met dit geld ga doen. 3 opties:
En heerlijk wakker geworden, CELR 41% tov gisterenochtend en 220% tov mijn aanschaf.
Heb 25% van mijn fluf, de overige 75% staat in staking, verkocht op 0,12. Heerlijke 120% winst in de pocket.
Vandaag eens kijken wat de koersen doen en wat ik met dit geld ga doen. 3 opties:
- Winst in ETH & BTC, de rest terug in CELR op lagere instap.
- Winst in ETH & BTC, de rest in Crowdloans
- Alles in Crowdloans
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het werkt. Je moet dan wel niet voor uiterste winst gaan, want daar gaat de tijd, stress en het risico in zitten. Maximaal focussen op minimale tijdsbesteding, minimaal risico en tevreden zijn met weinig winst is de sleutel.YES schreef op donderdag 23 september 2021 @ 06:32:
[...]
Ik werk 28 uur per week, voorheen nog 'gewoon' 40 maar dit bevalt uitstekend. Ik houd er echter geen extra tijd voor traden voor over, ik vind teveel andere dingen te interessant. Dus de illusie dat ik ooit een hele dag per week in traden kan duiken heb ik niet, daar is mijn spanningsboog en interesse niet groot genoeg voor
En juist daardoor zou jouw methode (focus op 1x per dag een trade doen) misschien wel wat voor mij zijn. Al moet ik dat nog gaan ontdekken, we gaan het zien
Op dagen dat je geen zin of tijd hebt om te traden, toch streven om elke dag 1 a 3% te pakken met een eenvoudige trade. Als je actief aan het traden bent ben je hier niet snel tevreden mee, de extra energie die je stopt in meer percentuele winst is vaak minder rendabel of zelfs risicovol. Als je elke dag 2 procent weet te pakken met een maximale tijdsbesteding van 5 minuten dan heb je binnen 36 dagen al je inleg verdubbeld. Met 1% per dag binnen 71 dagen.
Dit betekent dus, zie je binnen 5 minuten geen makkelijke trade, gewoon niets doen die dag. Houd je aan je max tijdsbesteding en sluit de trade wanneer je doel van 1% a 2% bereikt is.
[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 23-09-2021 09:45 ]
https://opensea.io/seaart
Ray_ schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:20:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/U4wLeuhvYAu5E8yUPBsF2Ng6.gif?f=user_large)
Serieuze reactie: je hebt helemaal gelijk. Voorzichtigheid boven alles.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 23-09-2021 09:40 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
BTC gooit straks vast weer roet in het eten. Wie immer...Jackson6 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:42:
Hopelijk tikken we vandaag een dikke nieuwe CELR ATH aan

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ALS is inderdaad het keyword.enomiss schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:32:
[...]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het werkt. Je moet dan wel niet voor uiterste winst gaan, want daar gaat de tijd, stress en het risico in zitten. Maximaal focussen op minimale tijdsbesteding en tevreden zijn met weinig winst is de sleutel.
Op dagen dat je geen zin of tijd hebt om te traden, toch streven om elke dag 1 a 3% te pakken met een eenvoudige trade. Als je actief aan het traden bent ben je hier niet snel tevreden mee, de extra energie die je stopt in meer percentuele winst is vaak minder rendabel of zelfs risicovol. Als je elke dag 2 procent weet te pakken met een maximale tijdsbesteding van 5 minuten dan heb je binnen 36 dagen al je inleg verdubbeld. Met 1% per dag binnen 71 dagen.
Slechts klein % van de daytraders is op lange termijn succesvol (forbes - VP trading - TradeThatSwing)
Of jij al dan niet succesvol bent weet ik niet en boeit me eigenlijk ook niet. Ik zou het persoonlijk gewoon niemand aanraden.
Aanvullend: Je berekening klopt slechts gedeeltelijk. Je vergeet je tradingkosten.
irony > *
samezwembroek schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:19:
Oké misschien ben ik de enige Celr houder die nu verkocht heeft. Kan bijna niet anders dan dat er eerst weer een correctie komt nu. En anders pech. Kan in deze fase van de markt geen risico's nemen na een gigantische stijging.
Zo'n nieuwe oled is helemaal geen pretje.. ding weegt een partijtje zwaar, schiet half in mijn rug. Maar goed, hij staat. Nu stap 2, de "oude" naar de slaapkamer. Ben al 1.5 uur bezig met dat ding proberen op te hangen.. man man man dikke ellende... was ik maar nooit aan de crypto's begonnen.
Zero.
Ik denk niet dat je mijn post begrepen hebt, dus ik heb er nog wat bijgeschreven. 1% pakken is echt niet zo moeilijk in crypto.Uncle_Charles schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:44:
[...]
ALS is inderdaad het keyword.
Slechts klein % van de daytraders is op lange termijn succesvol (forbes - VP trading - TradeThatSwing)
Of jij al dan niet succesvol bent weet ik niet en boeit me eigenlijk ook niet. Ik zou het persoonlijk gewoon niemand aanraden.
https://opensea.io/seaart
Het is wel een goed shitcoin dagje. Wanneer gaat die workflow van @Verwijderd weer op.
:fill(white):strip_exif()/f/image/atDAV0BGVst2BXMGOKsJFqEu.png?f=user_large)
Ik heb je post perfect begrepen. Als jij erin slaagt dagelijks, zonder uitzondering (dus ook in bear market), 1 / 2 of 3% te pakken is dit goed voor jou.enomiss schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:47:
[...]
Ik denk niet dat je mijn post begrepen hebt, dus ik heb er nog wat bijgeschreven. 1% pakken is echt niet zo moeilijk in crypto.
Zoals reeds gezegd, dit is slechts voor een minderheid weggelegd.
irony > *
Verwijderd
St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:43:
[...]
BTC gooit straks vast weer roet in het eten. Wie immer...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/n9YileVISHLlH6rWy7vhBX7y.jpg?f=user_large)
Weet je zeker dat dat niet zo moeilijk is? Dan ben je vast al miljonair of pas net begonnen. Als je dagelijks 1% pakt ben je met een inleg van 1000 euro al binnen 2 jaar miljonair. Sterker nog, binnen 2 jaar zit je al bijna op anderhalf miljoen.enomiss schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:47:
[...]
Ik denk niet dat je mijn post begrepen hebt, dus ik heb er nog wat bijgeschreven. 1% pakken is echt niet zo moeilijk in crypto.
Ik zal wel dom zijn maar wat nou als je dit koopt? Mag dan niemand meer zonder jou toestemming deze afbeelding gebruiken ofzo?
Dat vraag ik me ook af. Verkoopt die moeder hiermee de volledige portretrechten van deze specifieke foto aan de koper?Jackson6 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:57:
[...]
Ik zal wel dom zijn maar wat nou als je dit koopt? Mag dan niemand meer zonder jou toestemming deze afbeelding gebruiken ofzo?
Zo ja, dan kan de koper een claim leggen op het gebruik van deze foto op social media.
Zo nee, dan heb je met deze "NFT" dus eigenlijk niets gekocht

Nee, je koopt puur die afbeelding maar niet de exclusieve rechten van de afbeelding. Hier meer op TechCrunch.Jackson6 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:57:
[...]
Noem mij een l*l maar ik hoop dat het boeltje weer helemaal inelkaar zakt op maandag, want dan heb ik weer een zakje FIAT te besteden lol.
Ik mis elke keer de goeie dip momenten, ik koop leuk op dipjes maar die zijn dan meh.
En om een berg FIAT te parkeren op een bank waar geen voordeel uit komt (Shitcoin staking)
vind ik het bijzonder lastig om genoeg echte centen apart te zetten voor mogelijk dipjes, want het kan immers ook omhoog schieten en dan kan ik nog minder crypto voor mijn geld krijgen...
Haha FOMO FOMO FOMO (kan iemand een leuke memme maken van de baron van bassie en adrian die dit zegt in plaats van drommels)
Ik mis elke keer de goeie dip momenten, ik koop leuk op dipjes maar die zijn dan meh.
En om een berg FIAT te parkeren op een bank waar geen voordeel uit komt (Shitcoin staking)
vind ik het bijzonder lastig om genoeg echte centen apart te zetten voor mogelijk dipjes, want het kan immers ook omhoog schieten en dan kan ik nog minder crypto voor mijn geld krijgen...
Haha FOMO FOMO FOMO (kan iemand een leuke memme maken van de baron van bassie en adrian die dit zegt in plaats van drommels)
L*lWowhead schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:04:
Noem mij een l*l maar ik hoop dat het boeltje weer helemaal inelkaar zakt op maandag, want dan heb ik weer een zakje FIAT te besteden lol.
Je hebt de dips van deze week allemaal gemist? Dat is wel knapWowhead schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:04:
@enomiss bedankt voor je uitleg
Ik ga geen percentages nastreven, maar gewoon wat speelgeld gebruiken om te zien of het me lukt een beetje goede trades te maken en sats te verzamelen.
Overigens begrijp ik de drang van sommigen om te zeggen dat het eigenlijk nauwelijks kan en je dus of net begonnen of al heel rijk moet zijn niet zo. Je geeft een uitleg over jouw aanpak zonder direct op te roepen tot traden met grote bedragen en zegt dat het jou best goed af gaat. Prima zo. Nogmaals dank voor je uitleg!
Overigens begrijp ik de drang van sommigen om te zeggen dat het eigenlijk nauwelijks kan en je dus of net begonnen of al heel rijk moet zijn niet zo. Je geeft een uitleg over jouw aanpak zonder direct op te roepen tot traden met grote bedragen en zegt dat het jou best goed af gaat. Prima zo. Nogmaals dank voor je uitleg!
Wowhead schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:04:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/iYHOYwMpDVTamVpB3YRJVOyO.gif?f=user_large)
Precies. Lang leve limit orders.St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:05:
[...]
Je hebt de dips van deze week allemaal gemist? Dat is wel knapMaar het zal een dezer uren vast wel weer in elkaar zakken. Dus advies: Zet vast kooporders. Dan kun je de dip ook niet missen.
Blijft de vraag worden ze gehit of bounct de boel op 100 dollar van je eigen ingestelde order.
En daarom ladder je dus. Het kan dan nog steeds zo zijn dat je orders niet gehit worden, maar er komt altijd wel weer een nieuw moment.Joosie200 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:07:
[...]
Precies. Lang leve limit orders.
Blijft de vraag worden ze gehit of bounct de boel op 100 dollar van je eigen ingestelde order.
Op die manier kan je blijven hopen op crashes want je bent nooit in staat om precies op de bodem te kopen. Dat is al moeilijk genoeg als je het geld er wel alvast hebt staan in een behoorlijke bulk, maar onmogelijk wanneer je op dat moment nog moet reageren/overmaken.Wowhead schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:04:
Tevens is het laagste moment altijd een zeer kort moment, vaak maar enkele seconden in de vorm van een wick. Oftewel je moet een limit buy order zetten want handmatig ben je niet snel genoeg.
Maar dan moet je dus veel meer verstand van de materie hebben om een dip aan te zien komen en ook nog eens de bodem op voorhand in te kunnen schatten. Geloof mij, er is niemand die dat keer op keer succesvol kan.
Wowhead be like:Wowhead schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:04:
Ik mis elke keer de goeie dip momenten
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FBPX4gFV4lpELZzeb15FchLF.gif?f=user_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Joosie200 op 23-09-2021 10:13 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZD4vCsAUafNYStAI9yoTJWL3.jpg?f=user_large)
Verwijderd
Noem mij een l*l maar ik hoop dat het boeltje weer helemaal inelkaar zakt op maandag
:strip_exif()/f/image/4NfKMdN1KJOdyKS3DwxlHdYV.jpg?f=fotoalbum_large)
Cool welk type heb je gekocht? Overheen gelezen denk ikPelox schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:19:
Nieuwe aankoop staat en is al geconfisqueerd door de kinderen.
[Afbeelding]
Dus papa mag naar boven met zijn ouwe zooi.. Hij hangt.. maar wat een triest gezicht op deze manier.. kan ik weer shitcoins verkopen voor een nieuwe ophangbeugel.
[Afbeelding]

[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 23-09-2021 10:28 ]
Goed bezig, mooi spul kopen van je winst!Pelox schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:19:
Dus papa mag naar boven met zijn ouwe zooi.. Hij hangt.. maar wat een triest gezicht op deze manier.. kan ik weer shitcoins verkopen voor een nieuwe ophangbeugel.
[Afbeelding]
En een mooi ultiem welvaarts/luxeprobleem met die beugel zo
Gaaf man, hier ook de LG G1 sinds paar weken, wat een machtige bakken zijn dat.Pelox schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:19:
Nieuwe aankoop (LG C1 55") staat en is al geconfisqueerd door de kinderen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
@Pelox Koop er zo'n ophang soundbar bij van LG die onder dat scherm horen, ben je de stopcontacten ook kwijt.
[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 23-09-2021 10:24 ]
YES schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:23:
[...]
Goed bezig, mooi spul kopen van je winst!
En een mooi ultiem welvaarts/luxeprobleem met die beugel zo
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4hMyDyQBH3SHljxCwEXeJkjP.jpg?f=user_large)
Zero.
Ja man, sinds ik de 55G kocht in 2015 wil ik niks anders meer, nu een 4k lg en wat een pracht TV, geluid is wel behoorlijk minder vind ik. Daarom een goede soundbar er onder geplaatst van mijn crypto winsten in maart, B&O BeoSound StageNgangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:23:
[...]
Gaaf man, hier ook de LG G1 sinds paar weken, wat een machtige bakken zijn dat.
De LG staat beneden op de voet, dit is een Sony bravia 49" ik weet niet of daar ook soundbars voor zijn.. maar een beugeltje is wel een stukkie goedkoper.Ngangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:23:
[...]
Gaaf man, hier ook de LG G1 sinds paar weken, wat een machtige bakken zijn dat.
@Pelox Koop er zo'n ophang soundbar bij van LG die onder dat scherm horen, ben je de stopcontacten ook kwijt.
Zero.
Verwijderd
Soundbar = BluetoothPelox schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:26:
[...]
De LG staat beneden op de voet, dit is een Sony bravia 49" ik weet niet of daar ook soundbars voor zijn.. maar een beugeltje is wel een stukkie goedkoper.
Bluetooth = universeel
Dikke tech.
Ik heb hier een NAD 3020 met 2 Dali Opticon 5 staan voor het geluid maar ik wil van die grote bakken af. In eerste instantie moet die NAD 3020 de deur uit want ik krijg de LG smart remote niet werkend met dat ding en wil een kleine versterker met streaming mogelijkheden waar ik later ook wat draadloze speakers op kan gooien in andere kamers.mannowlahn schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:25:
[...]
Ja man, sinds ik de 55G kocht in 2015 wil ik niks anders meer, nu een 4k lg en wat een pracht TV, geluid is wel behoorlijk minder vind ik. Daarom een goede soundbar er onder geplaatst van mijn crypto winsten in maart, B&O BeoSound Stage
Ik ga eens kijken naar die van jou.
Ja, via SGNGioStyle schreef op donderdag 23 september 2021 @ 04:02:
Dus als ik het goed begrijp kan ik binnenkort CELR tokens staken in hun netwerk?
So in cBridge 2.0, we are introducing an entirely new model of operation where the SGN manages shared liquidity pool contracts on multiple chains. This effectively treats the SGN and its managed liquidity pool as a single “node” along with all the other non-custodial LP-managed nodes and gives an option to the LPs to delegate liquidity easily without the hassle of running a node.
/f/image/d1wXjDYOsMnorSpnV6PwRhD6.png?f=fotoalbum_large)
Maar kan je hem vastklikken/schroeven aan de onderkant. Dat is hem eigenlijk.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:27:
[...]
Soundbar = Bluetooth
Bluetooth = universeel
Dikke tech.
Zero.
Ding is helaas wel een van de duurste in zijn range, maar echt, wat een geluid komt hier uit. Ik ben ook steeds meer op de tour om grote speakers etc weg te doen.Ngangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:28:
[...]
Ik heb hier een NAD 3020 met 2 Dali Opticon 5 staan voor het geluid maar ik wil van die grote bakken af. In eerste instantie moet die NAD 3020 de deur uit want ik krijg de LG smart remote niet werkend met dat ding en wil een kleine versterker met streaming mogelijkheden waar ik later ook wat draadloze speakers op kan gooien in andere kamers.
Ik ga eens kijken naar die van jou.
Wat ik graag nog zou willen hebben zijn deze dingen (moet celr ff moon):
B&O Soundshape modules
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cXyoS9kmil8pWTyV0yU4fMT1.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/91OIQtmcsbHSuLbIC8RMCawH.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/wldWzYLc1QBDGhfWjk315hhO.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door mannowlahn op 23-09-2021 10:34 ]
Verwijderd
1 woord: ducttape.Pelox schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:30:
[...]
Maar kan je hem vastklikken/schroeven aan de onderkant. Dat is hem eigenlijk.
Je kunt er ook een kast onder zetten waar de soundbar op kan staan, vlak onder het stopcontact zodat je deze nog steeds ziet.
Dan moet je een kast en soundbar regelen en hebt je alsnog geen oplossing.
Geen dank, zo ben ik gewoon.
Domme vraag kan dat via Bitvavo? want dat ga ik dan zeker doen in dat gevalSt@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:05:
[...]
Je hebt de dips van deze week allemaal gemist? Dat is wel knapMaar het zal een dezer uren vast wel weer in elkaar zakken. Dus advies: Zet vast kooporders. Dan kun je de dip ook niet missen.
ik zou gewoon een hele felle led lamp in dat stopcontact doen waardoor je door het felle licht het stopcontact niet meer kan zienVerwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:33:
[...]
1 woord: ducttape.
Je kunt er ook een kast onder zetten waar de soundbar op kan staan, vlak onder het stopcontact zodat je deze nog steeds ziet.
Dan moet je een kast en soundbar regelen en hebt je alsnog geen oplossing.
Geen dank, zo ben ik gewoon.
Verwijderd
Via de app: neen.Wowhead schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:34:
[...]
Domme vraag kan dat via Bitvavo? want dat ga ik dan zeker doen in dat geval
Via de site in 'exchange' omgeving: ja.
Plus het scheelt je transactiekosten. Als je via de app doet betaal je 0,25% bij in- en verkoop. Doe je het zelf, betaal je maar 0,15%.Wowhead schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:34:
[...]
@Pingo76 is de Bitvavo expert. Zij kan je goed helpen met limit buy en sell orders.Wowhead schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:34:
[...]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ok super ga ik dat in orde maken, dat lost gelijk het hele euvel voor mij op. Ik zet gelijk een order vast op Bitcoin @ 25k euroVerwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:36:
[...]
Via de app: neen.
Via de site in 'exchange' omgeving: ja.
Er worden sneller nieuwe cryptomuntsoorten bijgedrukt dan fiat
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Oh wow! wist ik niet! dat scheeld best veell.GioStyle schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:38:
[...]
Plus het scheelt je transactiekosten. Als je via de app doet betaal je 0,25% bij in- en verkoop. Doe je het zelf, betaal je maar 0,15%.
Verwijderd
Maar Bitcoins vervuilende netwerk dat op steenkool energie loopt is het probleem.anandus schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:40:
[...]
Er worden sneller nieuwe cryptomuntsoorten bijgedrukt dan fiat
Hahaha.
Knakenmuntjes galore.
Nee, was er eentje voor de kenners
https://jiskefet.nl/watch/200
[ Voor 7% gewijzigd door Wiley99 op 23-09-2021 10:43 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Bedankt voor de tip.MicroWhale schreef op donderdag 23 september 2021 @ 07:33:
[...]
Tip voor als je contract in de pocket is: zoek samenwerking met een bestaand pokerplatform. Die hebben vast nog wel een spel liggen waarmee ze dat contract willen gebruiken.
Ik verbaas me wel hoe weinig er hier over Solidity terug te vinden is niettegenstaande dit een IT geek forum is.
:strip_exif()/f/image/pppskcPHW6wZQBN2i65f2mB9.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaar ook het verschil in annual revenue. Hangt vooral af van de validator en je kan wel op basis van reputatie een validator kiezen. Slashing is een risico maar wat is de kans? Ook hebben ze 4 levels van slashing punishments gaande van 0.1% tot 100%. En die laatste is dan wanneer er echt serieuze security risks aan zouden verbonden zijn. Dus dan moet je al een sketchy validator gekozen hebben.enomiss schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:12:
[...]
Op Kraken voorzie ik wel minder kans op slashing. En het altijd direct kunnen traden tussen het staken door vind ik onbetaalbaar. Ga maar eens heen en weer sturen de hele tijd. Kost nog fees ook. Crowdloan via Polkawallet is echt een no-brainer.
Nu ja, zoals alles in crypto, more risk, more reward. Ik gaf enkel even de mogelijkheden aan.
De polkadot wiki staat boordevol interessante info voor degene die hiermee aan de slag wil in ieder geval. Ik had wel graag eens een grafiekje/cijfers gezien van het aantal slashings maar dit lijkt niet makkelijk te vinden.
Alles wat ik weet, heb ik van hun wiki. Ik heb momenteel geen DOT in de portefeuille wegens te duur en geen tijd. Daarmee loop ik dus hoogst waarschijnlijk de parachains mis maar ik pik ze toch liever op in de bear. Misschien dat ik het met een klein bedragje doe gewoon voor de ervaring. Ik vind DOT toch wel 1 van de interessantere projecten en pik ik zeker en vast op in de komende bear.Skrunsies schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:58:
[...]
Thanks! En unstaken, kan dat direct of moet je dan een 30-tal dagen wachten ( sorry voor de vragen, maar 8 % laten liggen is toch ook wel dingetje.. )
edit: Laat maar lees net dat dat dan 28 dagen duurt.
Toch maar uit CELR gestapt voor nu. Zal wel een dikke correctie aankomen (hoop het niet voor jullie offcourse.) Ga maar even achterover zitten vandaag. Ff kijken wat de markt doet.
wilde gisteren CELR kopen bij bitvavo,
maar kwam niet door de banrek vertificatie,
blijkbaar word een EN EN rekening niet geaccepteerd, ook mijn bankpas geuploaded , was ook niet genoeg
Bedankt bitvavo, loop nu lekker 40% mis
maar kwam niet door de banrek vertificatie,
blijkbaar word een EN EN rekening niet geaccepteerd, ook mijn bankpas geuploaded , was ook niet genoeg
Bedankt bitvavo, loop nu lekker 40% mis

Nog een leuke op Reddit over iemand bij de Rabobank.
https://www.reddit.com/r/.../today_my_bank_called_me/
Heb ik al gepost, l*l.Wowhead schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:28:
Nog een leuke op Reddit over iemand bij de Rabobank.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!