Laat het maar omvallen nadat btc 150k is.-Sander- schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:06:
[...]
Zelfde verhaal kwam net ook voorbij op RTL Z.
Al blijft het maar een gevalletje uitstel, dus niks is definitief opgelost.
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Laat het maar omvallen nadat btc 150k is.-Sander- schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:06:
[...]
Zelfde verhaal kwam net ook voorbij op RTL Z.
Al blijft het maar een gevalletje uitstel, dus niks is definitief opgelost.
Zero.
Dikke tech.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:14:
Kreeg een tip in de sportschool: CELR.
Kennen jullie deze coin?
Verwijderd
Hoorde het ook op de radio, knap triest zelfs.RaptorXS schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:16:
Het nieuwe woord voor 2021: Energiearmoede.
Triest voor ons welvarende land.
Maar gelukkig zit ik in crypto's dus laat de CV maar snorren.
Die heb ik al sinds 2009.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:14:
Kennen jullie deze coin?
Die ook nog eens (zwaar) gesubsidieerd zijn en waaraan dus iederaan, inclusief armen, aan meebetaalt.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:23:
[...]
En de welgestelden lachen zich de ballen uit de broek met zonnepanelen en elektrische voertuigen.
Nooit van gehoord. Wat doet die precies?Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:14:
Kennen jullie deze coin?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Kijk op het dat dak 22 panelen, check 👍Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:23:
[...]
Hoorde het ook op de radio, knap triest zelfs.
En de welgestelden lachen zich de ballen uit de broek met zonnepanelen en elektrische voertuigen. (Niet dat zij hier wat aan kunnen doen, het is het beleid. Pakken wat je pakken kunt, groot gelijk.)
Het latje komt zo wel steeds schever te liggen voor de mensen die het financieel al zwaar genoeg hebben.
Jammer.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Vertel. Vandaag nog niets over gelezen.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:14:
Kennen jullie deze coin?
Wat dacht je van de prijsinflatie in de voedselindustrie?Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:23:
[...]
Hoorde het ook op de radio, knap triest zelfs.
En de welgestelden lachen zich de ballen uit de broek met zonnepanelen en elektrische voertuigen. (Niet dat zij hier wat aan kunnen doen, het is het beleid. Pakken wat je pakken kunt, groot gelijk.)
Het latje komt zo wel steeds schever te liggen voor de mensen die het financieel al zwaar genoeg hebben.
Jammer.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Deze kende ik nog niet. Dank hiervoor!-Sander- schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:46:
Evergrande lijkt eerst gered te zijn, er is een overeenkomst voor de te betalen rente dat vandaag moest gebeuren.
[YouTube: Einde van 2021 wordt episch voor Bitcoin | BTC koers & nieuws | #499]
Die proberen ze in de sportschool al jaren te slijten. Fckng Extremistische Musculus Biceps Brachii fanatici zijn het. Kan daar nooit langskomen met mijn hond en dikke donder zonder dat ze met die groene stokjes met flauwgele blaadjes achter me aan komen rennen... Hippies.....Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:14:
Kennen jullie deze coin?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Je eet waarschijnlijk ook 40% meer?MicroWhale schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:35:
[...]
Wat dacht je van de prijsinflatie in de voedselindustrie?
Ik betaal bij de supermarkt 30-40% meer voor mijn eten dan voor corona.
Gekke is: Ik hoor er niemand over.
Ze mogen niet meer stunten met bier
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Helemaal over is het... Groentensoep, all we have left.PlanR schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:04:
Jep noteer 0.1405 maar.
Gaat de boeken in als zijn ATH.
Over en uit voor de CELR.
Toch jammer, had naar een dollar kunnen gaan.. maarja, het is wat het isPlanR schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:04:
Jep noteer 0.1405 maar.
Gaat de boeken in als zijn ATH.
Over en uit voor de CELR.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ben er ook ziek vanSt@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:05:
[...]
Toch jammer, had naar een dollar kunnen gaan.. maarja, het is wat het is
Panic celer’sroflexx schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:07:
Jup stomme panic sellers
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik ga (met het gezin) met kerst naar Disneyland, net betaald.Nopheros schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:09:
Pakt er hier ook nog iemand winst op Celr of is het allemaal lambos volgende maand?
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 23-09-2021 18:11 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Over 3 jaar iedere dag een andere lambo uitkiezen door de staking uitkering per dag.Nopheros schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:09:
Pakt er hier ook nog iemand winst op Celr of is het allemaal lambos volgende maand?
misschien wil iemand wel het grote CELR topic maken.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:14:
Kennen jullie deze coin?
We staan op de wachtlijst.Nopheros schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:09:
Toch wel die groene dan heknakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:11:
[...]
We staan op de wachtlijst.
[Afbeelding]
Je hebt geen sell orders ingesteld staan?Tomson7 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:20:
Sinds een paar weken ben ik ook ingestapt in de crypto. Beetje DCA met ETH en BTC. En na het lezen van deze chat ook nog een beetje spelen traden met een flufje CELR.
Dan heb ik meteen een vraag: waarom kan ik maar een bepaald bedrag verkopen op Bitvavo? (Jaja weak hands enzo) ik kan maar ongeveer 4% van m'n CELR verkopen?
Waar is mijn Bentleyknakworst schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:11:
[...]
We staan op de wachtlijst.
[Afbeelding]
Ik denk niet dat deze nog onder de 0,10 cent komt tenzij Bitcoin het feestje verziekt.Ronald.42 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:09:
Celr mag van mij nog wel wat verder rekt.
Dan baal ik wat minder dat ik te vroeg verkocht heb..
Kutmunten altijd te vroeg of te laat🤪
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als @Verwijderd nu niet instapt weet ik het ook niet meer.
Makkelijk praat van die van de Poppe achteraf. Ik heb hem hiervoor nooit over gehoord.
Ik heb geen idee mijn focus ligt wel rond de 10 cent maar geen buy order gezet.zwembroek schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:25:
[...]
Ik denk niet dat deze nog onder de 0,10 cent komt tenzij Bitcoin het feestje verziekt.
Onder de 0,10 cent. Jij durft.zwembroek schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:25:
[...]
Ik denk niet dat deze nog onder de 0,10 cent komt tenzij Bitcoin het feestje verziekt.
Hij heeft m wel een maand of 2 geleden geshillt meen ik me te herinneren.. dat ie een patroon zag ofzo, maar dat doet ie toch bij iedere coin. Hij verdient om al die meuk te shillenzwembroek schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:27:
[...]
Makkelijk praat van die van de Poppe achteraf. Ik heb hem hiervoor nooit over gehoord.
Komt zo een nieuwe aan.
Ah topper dat was het. Ik kon inderdaad alleen verkopen wat ik buiten m'n sell orders had staan. Mijn dank is groot!St@m schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:21:
[...]
Je hebt geen sell orders ingesteld staan?
[ Voor 5% gewijzigd door Tomson7 op 23-09-2021 18:36 ]
Zorgverzekering nog ff flink omhoog. Omdat daar het salaris omhoog moet. Als meneer Rutte niet zo vies hard had bezuinigd op de zorg, was de werkdruk ook niet zo opgelopen.MicroWhale schreef op donderdag 23 september 2021 @ 17:35:
[...]
Wat dacht je van de prijsinflatie in de voedselindustrie?
Ik betaal bij de supermarkt 30-40% meer voor mijn eten dan voor corona.
Gekke is: Ik hoor er niemand over.
Ik zit ook volledig in Fiat. Baal ook van mijn Cel orderRonald.42 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:29:
[...]
Ik heb geen idee mijn focus ligt wel rond de 10 cent maar geen buy order gezet.
Ik hou nu eerst btc in de gaten die lijkt stiekem wat naar beneden te gaan.
Ergens verwacht ik nog een higher low rond de 41k
Maar ik heb geen flauw idee wat er gaat gebeuren.
Dus nu volledig in fiat en een oogje op btc.
Wel wat pijnlijk met die selderij dinges
Verwijderd
Op $0.42069 ga ik all-fuckin'-in.Darrell schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:26:
[...]
Als @Verwijderd nu niet instapt weet ik het ook niet meer.
Er heeft net een herorganisatie plaatsgevonden bij de AH. Meer verantwoordelijkheden voor minder salaris. Het ligt niet aan het personeel.eldeegee schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:37:
[...]
Zorgverzekering nog ff flink omhoog. Omdat daar het salaris omhoog moet. Als meneer Rutte niet zo vies hard had bezuinigd op de zorg, was de werkdruk ook niet zo opgelopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 23-09-2021 18:44 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
O crap! Dat verklaart veel!
Lekker man. Muntje is erg klein en wordt veel gehyped. Doet btc zijn werk, dan gaan we nog wat mooie procentjes zienProzaq schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:49:
Op aanraden van de slow chat vanochtend een fluffje in celr geblaft, tot nu toe nog niet teleurgesteld. Dank voor het financieel advies
Hier idem afgelopen dagen een paar k op en neer zien gaan, wordt ik toch wel wat zenuwachtig van uiteindelijk.zwembroek schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:38:
[...]
Ik zit ook volledig in Fiat. Baal ook van mijn Cel orderHad maand salaris meer gekund. Maar die rommel hoeft dan ook maar een paar cent te dalen en het maandsalaris gaat de andere kant op.
Ik vertrouw Bitcoin ook niet helemaal dus wacht af. Misschien vannacht als het redelijk stabiel is een trade met ADA proberen voor het event. En dan weer snel wegwezen..
Your name will be remembered! Mijn hond heet sinds 2 weken Mooody.Mooody schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:43:
Toch mooi dat we dit 2 weken geleden zogenaamd zagen aankomen
Ik keek persoonlijk alleen naar de tech (ETH scaling is hot) en het feit dat er een flinke update aan zat te komen. TA kwam er niet aan te pas….bij niemand hier
En ook bij het verkopen is geen TA nodig. Gewoon naar Bitcoin kijken om te weten of je direct uit moet stappen of de waves moet blijven volgen
Happy ride
Er wordt geroepen dat medetweakers hem niet onder de euro weg doen.eldeegee schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:52:
Werd al langer geroepen hier, jammer dat ik de boot gemist heb. Vanmorgen ook nog meegelift. Volgende keer beter opletten.
Ik heb er vanmorgen wat muntjes van gekocht. Maar het voelt alweer als mosterd na de maaltijd.PlanR schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:57:
[...]
Er wordt geroepen dat medetweakers hem niet onder de euro weg doen.
Zit nog genoeg rek in. Wat let je?
60% op 24 uur dat is toch niet echt houdbaar zou je zeggen.PlanR schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:57:
[...]
Dollar. Praten in euro’s levert een ban op.PlanR schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:57:
[...]
Ach, het is een bescheiden bedragje dat komt uit eerdere winsten. Ik zie het wel, niks aan de hand als ik er compleet rekt op gaPlanR schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:51:
[...]
Lekker man. Muntje is erg klein en wordt veel gehyped. Doet btc zijn werk, dan gaan we nog wat mooie procentjes zien
ik zou ook moody zijn als ik met mijn bakkes tegen de muur was gelopen.Ngangatar schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:54:
[...]
Your name will be remembered! Mijn hond heet sinds 2 weken Mooody.
[Afbeelding]
Never gonna happen.. en dat gaat m'n baas ook niet leuk vinden, want die is dan de eerste die ik ga bellen.pletter schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:05:
Zou wel leuk zijn als celr naast ADA komt te staan.😁
Dikke tech jonguhRonald.42 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:59:
[...]
60% op 24 uur dat is toch niet echt houdbaar zou je zeggen.
Maar celr blijft verbazen.
Celr gaat ada flippen volgend jaarVis schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:07:
[...]
Never gonna happen.. en dat gaat m'n baas ook niet leuk vinden, want die is dan de eerste die ik ga bellen.
Hier ook CELR op iets meer dan 11 cent de deur uitgedaanzwembroek schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:38:
[...]
Ik zit ook volledig in Fiat. Baal ook van mijn Cel orderHad maand salaris meer gekund. Maar die rommel hoeft dan ook maar een paar cent te dalen en het maandsalaris gaat de andere kant op.
Ik vertrouw Bitcoin ook niet helemaal dus wacht af. Misschien vannacht als het redelijk stabiel is een trade met ADA proberen voor het event. En dan weer snel wegwezen..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 23-09-2021 19:17 ]
Zero.
Verwijderd
Dan doel je op V2 die in oktober in stapjes gereleased wordt?Jackson6 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:14:
[...]
De echte hype moet nog komen, zo niet, water en brood.
Nou, voortaan mag je mij dus negeren. Voor zo ver dat nog niet werd gedaan, dan.Ray_ schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:20:
Oei oei, passen de CELR-fans wel een beetje op? BTC duikt ongetwijfeld nog een keer naar beneden en dan gaat die hele selderijwinkel gewoon mee hoor. Groene candles najagen is doorgaans al niet zo'n goed idee, maar nu instappen is wel het laatste wat ik zou doen.
Coinbase listing, V2, dikke tech x10 biem!Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:15:
[...]
Dan doel je op V2 die in oktober in stapjes gereleased wordt?
Verwijderd
CELR pumpt geloof ik. Kan het mishebbenPelox schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:15:
Ik had een teamuitje vandaag.. nog wat gemist? Gekke dingen in cryptoland?
Geen lambo, misschien wel een aristides gitaar. Rest gooi in ik vastgoed. Mag je wel een bakkie komen doen hoor.GioStyle schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:03:
@mannowlahn
Mag ik keertje mee als je gaat rondrijden in je Lambo?
Dat zijn goede (metal) gitaren! Enjoy ouwe reus!mannowlahn schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:17:
[...]
Geen lambo, misschien wel een aristides gitaar. Rest gooi in ik vastgoed. Mag je wel een bakkie komen doen hoor.
CELR, SOL, ADA, SafeMoon, DOGE… Iedere maand heeft een nieuwe parel die een boel mensen onmetelijk rijk gaat maken.Ronald.42 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:59:
[...]
60% op 24 uur dat is toch niet echt houdbaar zou je zeggen.
Maar celr blijft verbazen.
Maktub
JUST IN — Twitter to start rolling out #Bitcoin tipping service to iOS users. pic.twitter.com/U5CpQHRoY1
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 23 september 2021
[ Voor 20% gewijzigd door Darrell op 23-09-2021 19:22 ]
Kan je Amsterdam wel in met een Lambo?Ballie2210 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:20:
Gaat hier iemand naar de Cardano summit in Amsterdam op zaterdag?
De naam zegt het al hè.. Carda(NO). #shitcoinBallie2210 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:20:
Gaat hier iemand naar de Cardano summit in Amsterdam op zaterdag?
Verwijderd
Die coinbase listing komt wss van een of ander telegram groepje? Of heb je een goeie bron?Jackson6 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:16:
[...]
Coinbase listing, V2, dikke tech x10 biem!
Ik had gewild dat ik meer had durven inzetten op CELR. Dat had het leven van mijn dochter en ik een stuk beter kunnen maken.MrMrq schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:20:
[...]
CELR, SOL, ADA, SafeMoon, DOGE… Iedere maand heeft een nieuwe parel die een boel mensen onmetelijk rijk gaat maken.
Tot de volgende maand aanbreekt, en iedereen de volgende trein moet halen, natuurlijk.
Het is schitterend en verdrietig tegelijk. Er liggen bergen geld voor het opscheppen, als je handig kan traden, maar als al dat geld naar BTC was gevloeid was zelfs dat niet nodig geweest.
Oef, laat je niet te veel opfokken door al die moonboys hier, het had het leven van je dochter ook een stuk minder kunnen maken als je de verkeerde beslissing namthierry1982 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 19:25:
[...]
Ik had gewild dat ik meer had durven inzetten op CELR. Dat had het leven van mijn dochter en ik een stuk beter kunnen maken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq