Maar dat geldt natuurlijk ook voor de Bitcoin >47000 afbeeldingen, dat hoeft van mij ook niet, maar daar wordt zelfs om gevraagd.
De vraag is: Heeft het toegevoegde waarde voor anderen als je iets post. Niemand heeft er iets aan om de interne denkwijze van een ander tig keer te moeten lezen. En daarnaast gaat het om met respect voor elkaar omgaan en inzet/bijdrage waarderen.
Een paar dagen geleden heb ik Pingo toen ze om hulp vroeg 5x uitgelegd hoe ze Limit orders moet plaatsen, maar ze negeert de berichten compleet. Daarna noemt ze een TA, waarmee ik anderen probeer te helpen, een kerstboom. En dat is denk ik waar het hier om gaat. Een Bitcoin >47000 plaatje hoef ik geen 50e keer te zien, maar kan ik doorheen kijken. Iemand die hier voornamelijk haar eigen mening komt verkondigen, om hulp vraagt, dat daarna negeert en inzet van anderen lomp neerslaat, daarvan begrijp ik wel dat het irritatie oproept.
Het zijn geen persoonlijke aanvallen waar het hier om gaat, het gaat om respect hebben en rekening houden met anderen. Afijn, niet te lang bij stilstaan, maar wel goed om even te benoemen. En door...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV