[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
BTFD schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:21:
[...]

Sorry hoor, maar jij hebt je in korte tijd wel populair gemaakt hier zeg! Hopen dat alles instort, jezelf continu verdedigen dat je met een dubbeltje speelt en trots zijn dat je als mens organisch kan dumpen enz. Meerdere mensen hebben hier al wat van gezegd en je blijft er maar met je grote mond overheen schreeuwen! Get a life..

En ja, helaas krijg ik nog steeds reacties van jou mee omdat mensen jou quoten, anders bleef je gelukkig onder mijn CSS zitten...

Ot:

Goedemorgen iedereen :)
Dat denk ik nou ook van de mensen die mij persoonlijk aanvallen elke keer _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:00

St@m

@ Your Service

Maar @Pingo76 je hoopt dat de dalende trend doorgaat, welke dalende trend zie jij dan? Het is wellicht wat handiger te begrijpen waar je het over hebt als je toelichting geeft op je analyses.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pingo76
St@m schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:28:
Maar @Pingo76 je hoopt dat de dalende trend doorgaat, welke dalende trend zie jij dan? Het is wellicht wat handiger te begrijpen waar je het over hebt als je toelichting geeft op je analyses.
Mijn "analyses" zijn gebaseerd op de 1y en 1m (staat voor month bij Bitvavo mensen :') ) grafiekjes van Bitvavo (dat grafiekje is simpel en doet me niet aan kerstverlichting denken). En daar zie ik een hele duidelijke trend trapje omhoog, trapje omlaag. Ik zie daar niet een lijn die alleen maar stijgt, dus wat doe ik handel op het "trapje omhoog en trapje omlaag" principe. Ik reken met het "trapje omhoog en trapje omlaag" principe op een marge van 2000 EURO. Ik wacht dus nu geduldig op het trapje omlaag zodat mijn ordertjes gehaald worden, that's all.

Sommige mensen worden daar compleet overspannen van, terwijl ze NOOIT overspannen worden van "when moon", "Moon" post of elke keer dezelfde "babe" post :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Pingo76 schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:00:
[...]

Ik *O* goede manier om de zondag mee te beginnen. Ik hoop dat de dalende trend zich doorzet.
Sorry, maar ik begin je redelijk vervelend te vinden. Doe je aankoop of niet en hou verder erover op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:28:
Er zijn geen analyses. Ze heeft al 100x aangegeven enkel op gevoel te werken.

Lekker links laten liggen als de posts je niet aanstaan dus :) En over crypto ouwehouren.

Om daar maar even op in te haken: ik heb even een paar dagen "vrij" genomen en er is precies niks veranderd.

Dat is ook makkelijk te herkennen aan de azijn-stemming in het topic :+

Als we over een paar jaar allemaal samen miljoenair zijn lachen we er met zn allen om, deal?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2021 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:34:
[...]

Er zijn geen analyses. Ze heeft al 100x aangegeven enkel op gevoel te werken.

Lekker links laten liggen als de posts je niet aanstaan dus :) En over crypto ouwehouren.

Om daar maar even op in te haken: ik heb even een paar dagen "vrij" genomen en er is precies niks veranderd.
Dit x 1000 en tot nu werkt het op die ene slaapdronken miskleun na, prima voor mij :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die 'hoopt' dat de markt daalt, staat er iemand tegenover die 'hoopt' dat de markt stijgt.

Dit is balans, zo ies natoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Pingo76 schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:33:
[...]

Mijn "analyses" zijn gebaseerd op de 1y en 1m (staat voor month bij Bitvavo mensen :') ) grafiekjes van Bitvavo (dat grafiekje is simpel en doet me niet aan kerstverlichting denken). En daar zie ik een hele duidelijke trend trapje omhoog, trapje omlaag. Ik zie daar niet een lijn die alleen maar stijgt, dus wat doe ik handel op het "trapje omhoog en trapje omlaag" principe. Ik reken met het "trapje omhoog en trapje omlaag" principe op een marge van 2000 EURO. Ik wacht dus nu geduldig op het trapje omlaag zodat mijn ordertjes gehaald worden, that's all.

Sommige mensen worden daar compleet overspannen van, terwijl ze overspannen worden van "when moon", "Moon" post of elke keer dezelfde "babe" post :+
En ze er nu eens een lijn onder? Is de trend dan dalende of stijgend..

Edit: je zegt nu weer dat je geen analyses doet, nou als je ergens naaar kijkt maak je een analyse van de situatie. Simpel als dat. De trend is stijgend, dus of je begrijpt het verschil tussen stijgen en dalen niet ;) of je maakt de verkeerde analyses ;p

[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 19-09-2021 08:39 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
St@m schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:37:
[...]

Daar ga ik me niet me bezig houden want dat is niet intressant voor mij. Mij intresseert alleen trapje omhoog, trapje omlaag. En dat werkt tot nu toe fantastisch voor mij, mocht dat niet meer werken kijk naar iets anders....

[ Voor 13% gewijzigd door Pingo76 op 19-09-2021 08:38 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk hoop ik dat we zo guur pompen dat de ECB en FED nog sneller moeten bijprinten, omdat crypto de fiat in omloop opzuigt als een zwart gat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
[...]

Sommige mensen worden daar compleet overspannen van, terwijl ze overspannen worden van "when moon", "Moon" post of elke keer dezelfde "babe" post :+
Ik denk niet dat mensen per se overspannen raken van het feit dat iemand hoopt op een daling, het blijft toch traden en daar horen ook dalingen bij. Ik denk meer dat mensen zich storen aan hoe vaak jij hier verkondigt dat je hoopt op een daling, want dat doe je echt wel vaak :+

Mij maakt het overigens geen zak uit. Van mij mag iedereen hopen en verkondigen wat ie wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
St@m schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:37:
[...]

Edit: je zegt nu weer dat je geen analyses doet, nou als je ergens naaar kijkt maak je een analyse van de situatie. Simpel als dat. De trend is stijgend, dus of je begrijpt het verschil tussen stijgen en dalen niet ;) of je maakt de verkeerde analyses ;p
Dat kan en dat mag toch ook? Ik ga gewoon voor wat werkt voor MIJ that's all! Mensen mogen er van vinden wat ze willen, zoals je ziet laat ik me er niet door tegen houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijmege01
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:28
Nog wat gebeurt vanacht 🤡🤡

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Pingo76 schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:23:
[...]

Dat denk ik nou ook van de mensen die mij persoonlijk aanvallen elke keer _O-
Ik hoop dat je inmiddels beseft dat je berichten waarin je hoopt dat mensen waarde verliezen irritant gevonden worden. Dan is het aan jou om door te gaan met trollen of gewoon lekker mee te doen met de chat en dit soort berichten achterwege te laten. En ja ik wacht af en toe ook op een leuk instapmoment, maar je ziet mij hier geen feest vieren als de markt rekt gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Prozaq schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:44:
[...]

Ik hoop dat je inmiddels beseft dat je berichten waarin je hoopt dat mensen waarde verliezen irritant gevonden worden. Dan is het aan jou om door te gaan met trollen of gewoon lekker mee te doen met de chat en dit soort berichten achterwege te laten. En ja ik wacht af en toe ook op een leuk instapmoment, maar je ziet mij hier geen feest vieren als de markt rekt gaat.
Ik vind het wel apart dat mensen NOOIT maar dan NOOIT over de posts vallen die letterlijk alleen "WHEN MOON" bevatten of alleen "MOON". Selectieve verontwaardiging noem ik dat...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MOON soon!

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:39:
Persoonlijk hoop ik dat we zo guur pompen dat de ECB en FED nog sneller moeten bijprinten, omdat crypto de fiat in omloop opzuigt als een zwart gat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bXfGZRlVTvI58jYajTUXGncnOzg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u6LoVzi8RSkFS0CnbKeNZWJ8.jpg?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door YES op 19-09-2021 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 21:20
sh4d0wman schreef op zondag 19 september 2021 @ 07:47:
Iemand nog dipsaus klaar staan? Het ziet er niet bijzonder sterk uit deze zondagmorgen. Even wat koopjes scoren vandaag en dan morgen vlammetjes d:)b Of zal Taro toch gelijk krijgen? :'( O+
Zo ziet het iedere zondagochtend uit.
Daarnaast zei m’n oma altijd dat er op zondag geen geld wordt verdiend.

[ Voor 9% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 19-09-2021 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-10 17:25
Ik zal even wat BTC dumpen. Kan iedereen weer hopen en duimen op moon. Eendracht maakt macht :+ _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Pingo76 schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:42:
[...]

Dat kan en dat mag toch ook? Ik ga gewoon voor wat werkt voor MIJ that's all! Mensen mogen er van vinden wat ze willen, zoals je ziet laat ik me er niet door tegen houden...
Ja hoor, dat mag. Maar het komt nogal dom over als je wil dat de dalende trend zich voortzet, terwijl die op de 1y en de 1m gewoon stijgend is. Maar soit.
En weet je, als je je limit orders gewoon zet in gebieden waar het redelijk aannemelijk is dat die gehit worden, hoef je ook niet te pas en te onpas roepen dat je graag ziet dat de boel instort. Dan worden je buy orders gewoon gehit.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:30
Ik zorg altijd voordat ik instap voor een grondige analyse. Zou iedereen moeten doen......Moon soon ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l26bKMbuaUwXtxCVvEWRQFDYaR4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SYXyC95p6aJsdg6k7P7aDNwc.webp?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Urbanus
Crawl NL schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:52:
Ik zorg altijd voordat ik instap voor een grondige analyse. Zou iedereen moeten doen......Moon soon ;)

[Afbeelding]
Kijk dat is tenminste een grafiek die ik wél snap. Ik zie het! Kan niet meer stuk vandaag en morgen tot 15.00 uur 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
Pingo76 schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:46:
[...]

Ik vind het wel apart dat mensen NOOIT maar dan NOOIT over de posts vallen die letterlijk alleen "WHEN MOON" bevatten of alleen "MOON". Selectieve verontwaardiging noem ik dat...
Omdat die mensen hopen op iets positiefs, en jij hoopt op iets negatiefs. Vandaar de selectiviteit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:22
Eindelijk krijg celr klapjes oOo

En @Pingo76 ik zou gewoon even stoppen nu voordat je het hele forum over heen krijgt |:(

[ Voor 59% gewijzigd door Khaelos op 19-09-2021 08:54 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Is iemand nog een gokje aan het wagen op XRP?
https://www.fxstreet.com/...l-time-highs-202109170834

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HWBi1jSRkYijggdnqJKKTLEq9WM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cPDHUvUYkTye0EJTz7d04k8T.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:32
[...]
aan kerstverlichting denken
Echt he! _O-

En dan ook onze oppergod Taro ermee om de oren slaan! Als één iemand hier goed is met "kerstverlichting", is het deze man wel..

Beter houd jij je gewoon bezig met het trapje omhoog of omlaag, want een betere bijdrage hoeven we dus ook niet te verwachten van jou..

Enfin, denk dat ik mijzelf ook even ga afsluiten van dit topic en zelf maar een leven ga zoeken! :X

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanus
Het zal de koers kunnen opdrijven, maar op basis van dit bericht zal ik niet instappen. Na enkele dagen zonder definitieve uitspraak verlaten de meesten XRP weer en stort de koers in. Maar voor daytraders misschien wel een leuke.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:25
Khaelos schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:53:

En @Pingo76 ik zou gewoon even stoppen nu voordat je het hele forum over heen krijgt |:(
Daalt redelijk. Is ook flink gestegen. De eerder besproken 0.15 gaan we in iedergeval niet zien dit weekend 7(8)7

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hammeggs

Bitcoin consolideert rond 47/48k.

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/XP9RTNqMIG8AAAAC/raar-jiskefet.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urbanus
PlanR schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:06:
[...]

Daalt redelijk. Is ook flink gestegen. De eerder besproken 0.15 gaan we in iedergeval niet zien dit weekend 7(8)7
Zeg nooit, nooit. In ieder geval een coin waar beweging in zit.
Dus heb een flufje extra aangekocht. Ga zo toch slapen na de nachtdienst en dan eens kijken hoe prettig ik wakker word :O

[ Voor 16% gewijzigd door Urbanus op 19-09-2021 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Zit je op de 1m te kijken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Khaelos schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:53:

Klapjes? Je bedoeld 1 nacht zonder ongelofelijke stijging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Heb een stel leuke ritjes kunnen maken rondom het nieuws bij xrp het afgelopen half jaar maar het voelt een stuk beter dat de winsten daarop nu in BTC en ETH zitten en de initiële inleg in DOT en LINK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Urbanus schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:05:
[...]
Het zal de koers kunnen opdrijven, maar op basis van dit bericht zal ik niet instappen. Na enkele dagen zonder definitieve uitspraak verlaten de meesten XRP weer en stort de koers in. Maar voor daytraders misschien wel een leuke.
Nee, dat snap ik. Ik zit er ook niet in wacht nog op wat gestaket spul om los te komen. Maar als XRP de rechtzaak wint spuit de koers sowieso omhoog want we hebben nog wat in te halen. En daarna komen alle relistings.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jackson6 schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:19:
[...]

54% in de plus over de laatste 7 dagen. Shitcoin. Daar gaat niemand blij van worden natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
@Pingo76

Geen zorgen mijn nichtje van 2,5 vind jou wel leuk :(:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hxeqmcw9Mi6eGeJ6BowyYzJiOg0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hi9gRBLgrLQcyBxXF1z7Rifb.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:30

Vis

Skrunsies schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:34:
@Pingo76

Geen zorgen mijn nichtje van 2,5 vind jou wel leuk :(:)

[Afbeelding]
Ze loopt nog nét geen trapje op en af

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 23:12
Snap de aversie niet helemaal richting Pingo. Gunnen we elkaar hier zo weinig dat al die persoonlijke aanvallen nodig zijn? Vraag je eens af waarom iemand op een internetforum zo'n reactie bij jezelf oproept. Hoe komt het dat je je zo voelt?

Ik weet het trouwens van mezelf. Vroeger gepest. Ik kan het niet aanzien als anderen nu buitengesloten/aangevallen worden omdat ik weet hoe het voelde.

Ontopic: is er al meer bekend over de parachains op DOT? Heb de boot gemist met KSM en daar baal ik wel van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:22
Jackson6 schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:19:
[...]

Hah wel zuur dus als je gister avond dacht "man elke nacht 20% omhoog, ik wil ook easy gainzz"
En dan een paar duizend er in stopt en ie toch ineens dit doet ;w

(Ik niet hoor :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Khaelos op 19-09-2021 09:52 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
St@m schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:52:
[...]

Ja hoor, dat mag. Maar het komt nogal dom over als je wil dat de dalende trend zich voortzet, terwijl die op de 1y en de 1m gewoon stijgend is. Maar soit.
En weet je, als je je limit orders gewoon zet in gebieden waar het redelijk aannemelijk is dat die gehit worden, hoef je ook niet te pas en te onpas roepen dat je graag ziet dat de boel instort. Dan worden je buy orders gewoon gehit.
Dat mag je vinden maar dat gaat mijn manier van handelen niet veranderen :) Zolang het werkt, werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
MF Doom schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:47:
Snap de aversie niet helemaal richting Pingo. Gunnen we elkaar hier zo weinig dat al die persoonlijke aanvallen nodig zijn? Vraag je eens af waarom iemand op een internetforum zo'n reactie bij jezelf oproept. Hoe komt het dat je je zo voelt?
Dit X 1000, als mijn simpele mening je zo hard raakt. Dan heb je geld in crypto gestopt die je niet kunt missen, dat is namelijk wat mij verteld wordt met de persoonlijke aanvallen. Vooral omdat NIEMAND valt over de "When Moon" posts...

Acties:
  • +18 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de fok is dit allemaal.

Het Libelle topic voor vrouwen met 'gevoelens' in de overgang?

Jeez.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Khaelos schreef op zondag 19 september 2021 @ 09:51:
[...]

Hah wel zuur dus als je gister avond dacht "man elke nacht 20% omhoog, ik wil ook easy gainzz"
En dan een paar duizend er in stopt en ie toch ineens dit doet ;w

(Ik niet hoor :P )
:+ 20 cent soon ??

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Nee man 50 cent, "Get rich or die trying" 8)

[ Voor 49% gewijzigd door Pingo76 op 19-09-2021 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Pingo76 schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:02:
[...]

Nee man 50 cent, "Get rich or die trying" 8)
Zit dichter bij de 0.05 :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024

Ik weet het trouwens van mezelf. Vroeger gepest. Ik kan het niet aanzien als anderen nu buitengesloten/aangevallen worden omdat ik weet hoe het voelde.

Ontopic: is er al meer bekend over de parachains op DOT? Heb de boot gemist met KSM en daar baal ik wel van.
Nee het is niet het gunnen, het is niet dat de markt niet naar beneden mag.

het is het aantal keer dat bepaalde dingen herhaald worden

oh en dat ook goedbedoelde posts belachelijk gemaakt worden, niet geaccepteerd of dat er over TA als kerstverlichting wordt gesproken.

[ Voor 8% gewijzigd door malarkan op 19-09-2021 10:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:00:
Wat de fok is dit allemaal.

Het Libelle topic voor vrouwen met 'gevoelens' in de overgang?

Jeez.
Ik dacht het forum Fok..

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:03:
[...]

Nee het is niet het gunnen, het is niet dat de markt niet naar beneden mag.

When MOON? :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Mjah ik zou gister nog een paar dubbeltjes verdienen, maar dat was voor ik royaal hj genuttigd had.
Nu een paar honderd in de min, was een duur avondje bier drinken. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:31

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:39

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Wtf is hier nu weer voor He(ks)(X)enjacht aan de gang.
Snap de aversie helemaal niet richting Pingo.
FTFY en ik ook niet.

Leven en laten leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ronald.42 schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:06:
[...]

Mjah ik zou gister nog een paar dubbeltjes verdienen, maar dat was voor ik royaal hj genuttigd had.
Nu een paar honderd in de min, was een duur avondje bier drinken. _O-
Ja en die pallet kan je ook op je buik schrijven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Tussen de wen moon, rekt, rekteroni, justlikethatwetalkedlamboagain past prima: wen drop. Ik vind dat @Pingo76 succesvol de tegenhanger van wen moon heeft gebracht als toevoeging aan 'ken je Crypto klassiekers'

Hell als doorsnee kaaskop zou je juist blij moeten worden van drop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
** Offtopic **

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 19-09-2021 10:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KFeDW7CtzS6BoQ7nHi3vHQBEUhg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1U7kD7jOLQgcgHXD0cu3cI0W.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
malarkan schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:03:
[...]
Maar dat geldt natuurlijk ook voor de Bitcoin >47000 afbeeldingen, dat hoeft van mij ook niet, maar daar wordt zelfs om gevraagd.

De vraag is: Heeft het toegevoegde waarde voor anderen als je iets post. Niemand heeft er iets aan om de interne denkwijze van een ander tig keer te moeten lezen. En daarnaast gaat het om met respect voor elkaar omgaan en inzet/bijdrage waarderen.

Een paar dagen geleden heb ik Pingo toen ze om hulp vroeg 5x uitgelegd hoe ze Limit orders moet plaatsen, maar ze negeert de berichten compleet. Daarna noemt ze een TA, waarmee ik anderen probeer te helpen, een kerstboom. En dat is denk ik waar het hier om gaat. Een Bitcoin >47000 plaatje hoef ik geen 50e keer te zien, maar kan ik doorheen kijken. Iemand die hier voornamelijk haar eigen mening komt verkondigen, om hulp vraagt, dat daarna negeert en inzet van anderen lomp neerslaat, daarvan begrijp ik wel dat het irritatie oproept.

Het zijn geen persoonlijke aanvallen waar het hier om gaat, het gaat om respect hebben en rekening houden met anderen. Afijn, niet te lang bij stilstaan, maar wel goed om even te benoemen. En door...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:37
Celr in de lift voor de rest van de dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024

Naar mijn weten nog niks meer bekend over DOT parachains - Zouden voor Q4 ‘21 moeten zijn.

Huidige KSM auctions lopen tot 6/10 - mijn assumptie is dat ze voor die tijd nog geen DOT auctions nieuws gaan lanceren.

Daarnaast is rekening te houden met een wachtperiode van minstens 28 dagen tussen aankondiging en effectieve auction - dit komt door het governance process (was maar 7d bij Kusama)

Rekening houdende met die 28 dagen, beetje historische informatie van KSM lancering, het feit dat men het nog in 2021 wilt doen, mijn assumptie dat men niet de huidige auctions op KSM wilt beïnvloeden, … zegt mijn glazen bol dat het nieuws over de lancering komt op 19/10 ( maar ruim gezien zal het volgens mij tussen 12/10 en 5/11 gebeuren)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Taro schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:16:
[...]

Maar dat geldt natuurlijk ook voor de Bitcoin >47000 afbeeldingen, dat hoeft van mij ook niet, maar daar wordt zelfs om gevraagd.

De vraag is: Heeft het toegevoegde waarde voor anderen als je iets post. Niemand heeft er iets aan om de interne denkwijze van een ander tig keer te moeten lezen. En daarnaast gaat het om met respect voor elkaar omgaan en inzet/bijdrage waarderen.

Een paar dagen geleden heb ik Pingo toen ze om hulp vroeg 5x uitgelegd hoe ze Limit orders moet plaatsen, maar ze negeert de berichten compleet. Daarna noemt ze een TA, waarmee ik anderen probeer te helpen, een kerstboom. En dat is denk ik waar het hier om gaat. Een Bitcoin >47000 plaatje hoef ik geen 50e keer te zien, maar kan ik doorheen kijken. Iemand die hier voornamelijk haar eigen mening komt verkondigen, om hulp vraagt, dat daarna negeert en inzet van anderen lomp neerslaat, daarvan begrijp ik wel dat het irritatie oproept.

Het zijn geen persoonlijke aanvallen waar het hier om gaat, het gaat om respect hebben en rekening houden met anderen. Afijn, niet te lang bij stilstaan, maar wel goed om even te benoemen. En door...
Dit is wat ik inderdaad bedoelde, maar jij zegt het in veel betere woorden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twain4me schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:07:
Wtf is hier nu weer voor He(ks)(X)enjacht aan de gang.

[...]

FTFY en ik ook niet.

Leven en laten leven.
Geen jacht, althans, ik zie het niet.

Aan de ene kant zie ik iemand die zich opvallend vaak zit te herhalen, keertje of 20 per dag.
Aan de andere kant mensen die uitspreken dat ze zich aan bepaalde uitspraken ergeren en of het eventueel een onsje minder mag.

Als het nu 1 persoon zou zijn die zich ergert aan Pingo, dan zou ik als ik haar was wellicht daar ook niet echt op letten. Maar wanneer zo ongelooflijk veel mensen zich ergeren, check de vele duimpjes op de reacties op haar berichten, dan is het wellicht een idee om iets te matigen?

Dat hoeft uiteraard niet, niet iedereen hoeft zich te conformeren of aan te passen aan de grote menigte, maar dan is het een logisch gevolg dat mensen zich blijven uitspreken tegen het gedrag waar ze het al niet mee eens waren.

Simpele kettingreactie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vKCdfaXfC-p5lCqbKH28VCkjf4Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kqrdTfTjjQVXiTeej6MTPwhh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:39

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Joosie200 schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:10:
Tussen de wen moon, rekt, rekteroni, justlikethatwetalkedlamboagain past prima: wen drop. Ik vind dat @Pingo76 succesvol de tegenhanger van wen moon heeft gebracht als toevoeging aan 'ken je Crypto klassiekers'

Hell als doorsnee kaaskop zou je juist blij moeten worden van drop :9
Tis ook gewoon best knap dat iemand de code: buy low -> sell high heeft gekraakt ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:10
Tsja, ik heb geaccepteerd dat in dit topic 90% van de posts overbodig is. Van 10% hoop ik iets te leren en van die andere 90% moet ik bij de helft lichtjes glimlachen en de andere helft haalt mijn hersenen niet.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Je kunt in het zwarte streepje zelfs heksenketeldrop herkennen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
twain4me schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:20:
[...]

Tis ook gewoon best knap dat iemand de code: buy low -> sell high heeft gekraakt ;)
Je mag het pas knap noemen als ik mijn Bentley aan kom rijden tijdens de meet 8) Tot nu zit ik wat mijn "strategie" ( :') ) betreft in de experimentele fase :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iauIYIRp7TSOBaCHFoet-HbCR74=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gGcL26n3FTwHo64iLGDWocAD.jpg?f=fotoalbum_large

Buy the news

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bregweb schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:22:
Tsja, ik heb geaccepteerd dat in dit topic 90% van de posts overbodig is. Van 10% hoop ik iets te leren en van die andere 90% moet ik bij de helft lichtjes glimlachen en de andere helft haalt mijn hersenen niet.
Dit vooral. Een SC is 90% ouwehoeren over niks boeiends. Voor boeiend spul hebben we het andere topic. Als mensen graag groene candles hunten is het gek dat er mensen ook graag rode candles hunten? Potato potato. Lekker overheen lezen als het je tegen staat, of des Tweakers wegpoetsen in css.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Darrell schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:09:
[...]

Ja en die pallet kan je ook op je buik schrijven.
Doe me dan alleen die pallet maar, dan kan die in de houtkachel anders zitten we straks in de kou.
Compleet rekt kan ik natuurlijk het gas niet meer betalen :'(

Ondertussen moont celr even _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Ronald.42 op 19-09-2021 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 17:04
Ik ben eerder geneigd om taros redenering te volgen. Ik zie het ook terug in de iets ernstigere analyses zoals van Ben Cowen.
Heb momenteel niet teveel posities, en ga ook even afwachten om gekke dingen te doen.

Edit: Cowen doet geen voorspellingen maar bekijkt eerder mogelijkheden op basis van data. En ik vind die meestal wel aannemelijk 😉

[ Voor 24% gewijzigd door Beug op 19-09-2021 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
GioStyle schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:16:
Celr in de lift voor de rest van de dag.
Verkopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Nee man als je niet verkoopt heb je geen verlies toch???

Ik wacht nog wel even :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Poll: Hoe schrijf jij het getal 5?
Van boven naar onderen
Van onderen naar boven
Begin in het midden, C en dan boven
Wen moon wen 50k
Wen drop wen 5k
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403871&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Deze discussie voerde de boventoon terwijl Benjamin het koersverloop van de beurs vergeleek qua invloed op het verloop van bitcoin en Crypto in het algemeen: YouTube: Bitcoin and Traditional Markets

Ik gebruik graag de inefficiënte manier kennelijk B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik pas even :). Maar machtig mooi om de ontwikkeling te zien. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:35
De munt die mij financieel onafhankelijk mag maken :9

[ Voor 9% gewijzigd door elektriekert op 19-09-2021 10:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• malarkan
Joosie200 schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:35:
Van boven naar onderen
Van onderen naar boven
Wen moon wen 50k
Wen drop wen 5k
[Afbeelding]

Deze discussie voerde de boventoon terwijl Benjamin het koersverloop van de beurs vergeleek qua invloed op het verloop van bitcoin en Crypto in het algemeen: YouTube: Bitcoin and Traditional Markets

ik begin linksbovenin, dan naar beneden met de c en dan nog het dakje. dus tussen optie 2 en 3 :P

en als dat de discussie is na een vergelijking, vraag je je af wat er precies besproken is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:03
Van boven naar onderen
Van onderen naar boven
Wen moon wen 50k
Wen drop wen 5k
[Afbeelding]

Schrijven jullie nog?

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prozaq
Ik mis de optie V, ben niet zo van de nieuwerwetse fratsen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0BPZiYAkqE9FL3yAx-scvJ-t2kg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ATjwFhe4EWYkJ6UfEhCmP5Ei.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
malarkan schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:38:
[...]

ik begin linksbovenin, dan naar beneden met de c en dan nog het dakje. dus tussen optie 2 en 3 :P

en als dat de discussie is na een vergelijking, vraag je je af wat er precies besproken is :D
Same. Dus linksboven naar onder voor de |
Dan de C riedel onderaan
Dan de - van links naar rechts bovenaan

Waarom? Als ik het op Ben zijn manier doe rolt er een S uit ipv 5. De 5 moet wel zo geschreven worden, is meer edgy dan smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
Joosie200 schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:42:
[...]

Same. Dus linksboven naar onder voor de |
Dan de C riedel onderaan
Dan de - van links naar rechts bovenaan

Waarom? Als ik het op Ben zijn manier doe rolt er een S uit ipv 5. De 5 moet wel zo geschreven worden, is meer edgy dan smooth.
Ja dan wordt de mooie 90 gradenhoek een rondje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Yes sir! Al moet ik toegeven dat ik soms mijn Scheidegger Euromatic uit de kast haal wanneer ik me in een moderne bui voel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Van boven naar onderen
Van onderen naar boven
Wen moon wen 50k
Wen drop wen 5k
[Afbeelding]

_O-

Er is altijd wel iets. Zijn interieur. Zijn stoel. Zijn haarlijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ronald.42 schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:34:
[...]

Nee man als je niet verkoopt heb je geen verlies toch???

Ik wacht nog wel even :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eBktuOJ781D250d_Vw83kG-sn4o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fj2EQQD46pZdU4EhU68YbssC.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Darrell schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:45:
[...]

_O-

Er is altijd wel iets. Zijn interieur. Zijn stoel. Zijn haarlijn.
Die stoelen zijn een running gag
Zijn V shaped recovery haarlijn ook
Maar bij het tekenen van de 5 toppen in zijn vorige video viel het me ook op. Alle cijfers van boven beginnen en dan de 5 van bottom naar top. Wait whut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
Zou zo hard over de 50k dit weekend... dan moet het vandaag gebeuren. Ik heb er een hard hoofd in. Zie een daling ook wel gebeuren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rfWBqgCPIY3d4cWw-7XVjMWy5Ew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7FSyhCK7ay8Ewc9SEzpe0v4e.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

eldeegee schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:50:
Zou zo hard over de 50k dit weekend... dan moet het vandaag gebeuren. Ik heb er een hard hoofd in. Zie een daling ook wel gebeuren.
Op zondagavond is de week afsluiiting, dit kan nog wel eens vuurwerk geven. Ben benieuwd of we iets gaan zien vanavond na 0:00 en welke kant het op is.

Zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Van boven naar onderen
Van onderen naar boven
Wen moon wen 50k
Wen drop wen 5k
[Afbeelding]

Waarom is het onderen en niet bovenen.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Poll: Wat zeg jij?
Twintig over 11
10 voor half 12
Nine twenty UTC
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403872&layout=1&sort=prc

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:57:
[...]

Op zondagavond is de week afsluiiting, dit kan nog wel eens vuurwerk geven. Ben benieuwd of we iets gaan zien vanavond na 0:00 en welke kant het op is.

Zin in.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DbMJKqmEtR0HqxZyPG83axn2dCM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UmV56PjC4D0UOYfCpC9nrgFc.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Yep maar dan wel voornamelijk op de iPad inmiddels, dit zijn mijn aantekeningen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5RMeRM6t2u8ehXmTiffMuegIhng=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GZGiHO2uXwgG8gbkwOGAZp5t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
JDx schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:00:
[...]

Waarom is het onderen en niet bovenen.
Vraag het de taalunie
https://www.vlaanderen.be...nder-van-onderen-onderaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Van boven naar onderen
Van onderen naar boven
Wen moon wen 50k
Wen drop wen 5k
[Afbeelding]

Waar is de optie ik weet het oprecht niet -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Down the drain in shitcoins >:)
Pagina: 1 ... 28 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!