[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 252 Laatste
Acties:
  • 815.582 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 13:57:
[...]

Ik zou eerlijk gezegd wel verrast zijn als de echte bear binnen enkele maanden zijn intrede zou doen. Ik was juist de afgelopen maanden erg terughoudend maar nu toch overtuigd voor een tweede run naar een nieuwe ATH. Maar juist daarom is het goed om je niet off guard te laten verassen.
Als dit allemaal zo uitpakt, dan zitten we al ruim 5 maanden in de Bitcoin bearmarket.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Het zal allemaal wel. Gister was alles nog bull. En vandaag is alles weer einde van de wereld en bear.

We gaan in ieder geval naar rechts.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:47

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik kom even waarschuwen

Mijn zus begon gisteren over crypto kopen (en ze wist niet dat ik het al een tijdje heb)

#eindebullmarketconfirmed

[ Voor 5% gewijzigd door twain4me op 18-09-2021 15:19 ]

• nijmege01
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:28
Ik zeg Moon 🚀🚀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Taro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:12:
[...]

Als dit allemaal zo uitpakt, dan zitten we al ruim 5 maanden in de Bitcoin bearmarket.
Dat is wel wat sommige TA figuren zeggen. Dat nu de Elliot wave klaar is en daarna een ABC volgt. Volgende week wordt een boeiende week 😃.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 14:58:
[...]

Cool! Combineer het nu eens met een tool als clockology? Als tweaker gaat er dan een leuke wereld voor je open.
Top!

Zag alleen dat hij ververst om de 15min? Anders moet je er een abonnement voor betalen. Zal van het weekend eens beter kijken.

Want ja. Om het kwartier kijken is een eeuwigheid in crypto land 👻

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje crypto moe geworden na een drukke week. Soms heb ik dat ineens.

Totaal geen trades meer, koersen boeien me niets en gewoon ff uitzieken van die poepmunten in BUSD en BTC.

Ze kruipen soms tussen mijn oren ofzo, die vage magische internet munten.

Heb nu vrij tot donderdag, helemaal niets formeels meer op de planning en ga eens lekker lowlifen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:33:
[...]

Top!

Zag alleen dat hij ververst om de 15min? Anders moet je er een abonnement voor betalen. Zal van het weekend eens beter kijken.

Want ja. Om het kwartier kijken is een eeuwigheid in crypto land 👻
Ik meen zelfs 30 minuten :). Nog niet naar de abo vormen gekeken, 15 of 30 moet genoeg zijn tijdens een avondje uit:). :P

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Ik ga nog steeds voor REKT *O*

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Jij moet niet zo dom lullen telkens.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ok, zojuist de TRX route gebruikt om crypto van de ene exchange naar de andere te krijgen.

Ik ben altijd weer een beetje huiverig met de te kiezen tokens, withdrawal en deposit schermen en of het dan ook echt aankomt. Aangezien het de eerste keer was dat ik een TRX deposit adres opgaf moest ik met screen recording aan de gang in opdracht van Bitvavo, maar uiteindelijk is het gelukt.

De fee was 0 TRX, zeer fijn en de snelheid was ruim onder de minuut. d:)b

Nu even wachten tot de sell limit geraakt wordt zodat ik geen verlies ga lijden op de omzetting van DOT naar EURO naar TRX op Bitvavo. Blijf wel een Nederlander he en ik ga geen crypto kwijtraken aan transacties.

Dat ik vanavond en morgen waarschijnlijk aan de grootst mogelijke onzin mijn geld uit zal geven is een compleet ander verhaal. :Y _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

StevenzeN schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:49:
[...]

*O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:21
StevenzeN schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:49:
[...]

Dit soort dingen is wel een enorme bearindicator.

@Taro heeft mij wel aan het denken gezet met die post over het S2F-model. Velen (ik ook tot op zekere hoogte) hebben in het verleden waarde gehecht aan dit model, nu deze een bearish signaal afgeeft zou je naïef zijn om dit te negeren (in ieder geval je posities heroverwegen).

Ook al hecht je zelf geen waarde aan het model, een significant deel van de markt doet dit naar mijn idee wel (wellicht door deze stip nog niet, maar een volgende stip in dezelfde richting dan kan het wel eens rood worden op de beurzen)

[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-09-2021 16:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:44:
Ik ben een beetje crypto moe geworden na een drukke week. Soms heb ik dat ineens.

Totaal geen trades meer, koersen boeien me niets en gewoon ff uitzieken van die poepmunten in BUSD en BTC.

Ze kruipen soms tussen mijn oren ofzo, die vage magische internet munten.

Heb nu vrij tot donderdag, helemaal niets formeels meer op de planning en ga eens lekker lowlifen.
Ik werk nog tot donderdag, en dan ga ik ook eens 10 dagen lowlifen.
Oh maar wacht, dat doe ik al mn hele leven }:O

Ik ben ook ff klaar met die crypto, het stijgt voor geen meter. Een lul die niet meer omhoog gaat heb je immers ook niks aan.

Ali Baba gaat toch nog maar eens een shitmuntje uitzoeken. Heb besloten dat ik wel 40 verschillende muntjes mag hebben en daar zit ik nog niet op

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:58:
[...]

Dit soort dingen is wel een enorme bearindicator.
Eens, ik krijg hiervan ook regelmatig het gevoel van selectieve verontwaardiging. Zovelen kramen hier de grootste onzin of persoonlijke wensen voor de markt uit maar sommige Tweakers mogen daar kennelijk niet aan meedoen.
Lees er gewoon overheen in plaats van op de persoon te reageren; ik filter ook alleen de berichten die ik interessant vind en ga niet op de rest reageren, zo lang het on topic is.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Wiley99 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 16:02:
[...]

Eens, ik krijg hiervan ook regelmatig het gevoel van selectieve verontwaardiging. Zovelen kramen hier de grootste onzin of persoonlijke wensen voor de markt uit maar sommige Tweakers mogen daar kennelijk niet aan meedoen.
Lees er gewoon overheen in plaats van op de persoon te reageren; ik filter ook alleen de berichten die ik interessant vind en ga niet op de rest reageren, zo lang het on topic is.
Dit x 1000 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K1BgLr1Al0LN1PJSjEjQtnKTdbs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4r7oIHCakmL9OGJKhDZVmHu3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Taro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 13:37:
[Twitter]
[Twitter]
[Afbeelding]

Ik heb JOE007 wel hoog zitten, is altijd scherp en is een whale, dus zal hier waarschijnlijk zelf ook wel naar gaan handelen.

Edit:
[Twitter]
[Twitter]

En dat komt dan weer overeen met deze lijn :)
[Afbeelding]
Alleen is men er steeds meer van overtuigd dat er sprake is van 1) diminishing returns en 2) lengthening cycles of een combinatie hiervan. Dit betekent op zijn beurt dat de kleurtransitie minder snel zal gaan en dat het 'inzetten van de bear' dus ook niet met een soortgelijk tempo zal gebeuren als in 2014 en 2018. Vandaar dat ik persoonlijk jouw beruchte blauwe lijn niet als heel waarschijnlijk acht - al is het dubieus speculeren over wat de koers gaat doen per maand (laat staan per week) natuurlijk eerder een leuke, abstracte meningswisseling dan daadwerkelijk veelzeggend :)

Bovendien is S2F een zeer beperkt model - het spreekt over de gemiddelde prijs en wordt onhoudbaarder c.q. minder bruikbaar naarmate je verder in de tijd gaat gezien de exponentiële aard van de market cap.

Wat ik zelf mis bij zo'n beetje alle analisten is voorzichtigheid inbouwen voor een eventuele beurscrash. Iedereen en z'n schoonmoeder waarschuwt voor te hoge beursindices en asset prijzen in het algemeen. Stel dat we over een maand of twee een week van -20% krijgen, blijft er dan iets van Bitcoin over? Van altcoins? Ik hoop het wel maar weet het niet zeker ;)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Pingo76
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 16:16:
[...]

Wat ik zelf mis bij zo'n beetje alle analisten is voorzichtigheid inbouwen voor een eventuele beurscrash. Iedereen en z'n schoonmoeder waarschuwt voor te hoge beursindices en asset prijzen in het algemeen. Stel dat we over een maand of twee een week van -20% krijgen, blijft er dan iets van Bitcoin over? Van altcoins? Ik hoop het wel maar weet het niet zeker ;)
Andere altcoins dat durf ik niet te zeggen, maar BTC blijft bestaan zal misschien tijdelijk flink in waarde dalen zoals dat eerder is gebeurd. BTC heeft namelijk in mijn optiek namelijk hetgeen wat vroeger schelpen, kraaltjes en nu USD en EUR heeft en dat is dat het "zeldzaam" (bij gebrek aan beter woord mbo nivo 2 hier) is. En mensen zijn allang en breed erop gesprongen op het te verzamelen, BTC heeft toch maximaal 21 miljoen munten. Enige manier waarop ik BTC zijn waarde zie verliezen is, als het niet meer zeldzaam is dus als er meer gemaakt kan worden....

En wat betreft de Beurs, die heeft toch vanaf begin af aan een stijgende lijn vertoont, onddanks alle crashes. Ik denk dan ook dat de Beurs zal blijven stijgen, ook al komt er een crash aan, die crash zal een tijdelijke correctie zijn meer niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 16:16:
[...]

Ik kijk met argusogen met je mee, de aandelenmarkt vind ik ook een serieus risico in de huidige economische context. Ik ben voor 80% een hodler, ook in aandelen, maar ik zit toch op het vinkentouw om het risico te verlagen of de winst te nemen en er weer opnieuw mee te DCA-en.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pingo76 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 16:22:
[...]

Andere altcoins dat durf ik niet te zeggen, maar BTC blijft bestaan zal misschien tijdelijk flink in waarde dalen zoals dat eerder is gebeurd. BTC heeft namelijk in mijn optiek namelijk hetgeen wat vroeger schelpen, kraaltjes en nu USD en EUR heeft en dat is dat het "zeldzaam" (bij gebrek aan beter woord mbo nivo 2 hier) is. En mensen zijn allang en breed erop gesprongen op het te verzamelen, BTC heeft toch maximaal 21 miljoen munten. Enige manier waarop ik BTC zijn waarde zie verliezen is, als het niet meer zeldzaam is dus als er meer gemaakt kan worden....
Nouja, of als het mensen gewoon niet meer boeit ;)

BTC moeten het hebben van de hype en gewilligheid van anderen om het ook te willen kopen. Als dat wegvalt dan houd je weinig over.
Als niemand je schelpje meer interessant vindt heb je er niets aan.

Net als voetbalplaatjes van de AH. Die kunnen heel populair zijn en marktplaats kan er vol van staan, maar je hebt ook kans dat je een jaar later opeens met een doos voetbalplaatjes zit die je bij de weggeefwinkel nog niet kwijt kan :P

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 18-09-2021 16:27 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Pingo76
anandus schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 16:25:
[...]
Nouja, of als het mensen gewoon niet meer boeit ;)

BTC moeten het hebben van de hype en gewilligheid van anderen om het ook te willen kopen. Als dat wegvalt dan houd je weinig over.
Als niemand je schelpje meer interessant vindt heb je er niets aan.

Net als voetbalplaatjes van de AH. Die kunnen heel populair zijn en marktplaats kan er vol van staan, maar je hebt ook kans dat je een jaar later opeens met een doos voetbalplaatjes zit die je bij de weggeefwinkel nog niet kwijt kan :P
Ik denk echt dat BTC zijn verzamelwaarde zal behouden in gedachten vergelijk BTC ook nooit met geld, maar als verzamel object. Bijv. zoals oude onbeschadigde LP's en cassettebandjes (met muziek van artieste erop) opeens veel geld waard zijn. En de verzamelwaarde zit hem niet alleen in die 21 miljoen, maar ook de gehypte maker en dat het de eerste was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Pingo76 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 16:22:
[...]

En wat betreft de Beurs, die heeft toch vanaf begin af aan een stijgende lijn vertoont, onddanks alle crashes. Ik denk dan ook dat de Beurs zal blijven stijgen, ook al komt er een crash aan, die crash zal een tijdelijke correctie zijn meer niet.
Zo bedoel ik het niet. Ik weet ook wel dat er sprake zou zijn van een tijdelijke dip, maar tot op heden is helaas gebleken dat als de S&P of de Nasdaq een knauw krijgt, Bitcoin op een hardere schop na kan rekenen.

Ik deel Taro zijn houding als het niet zijn van een perpetual holder, omdat ik niet tegen 20, laat staan een 50 daling van mijn nominale assetwaarde kan. Ik ben dus op zoek naar een risicogewogen aanpak, waarbij ik niet geloof in een bear market op korte termijn door een 'fundamentale' of 4-year cycle reden, maar eventueel wel door exogene schokken als een beurscrash.

Aan de andere kant, DeFi is geboren tijdens een bear market dus waar hebben we het over ;)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Is het een hele vreemde gedachte dat een groot deel van de meest gestegen munten in de Bear ook de grootste klap zullen gaan krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:52:
Ok, zojuist de TRX route gebruikt om crypto van de ene exchange naar de andere te krijgen.

Ik ben altijd weer een beetje huiverig met de te kiezen tokens, withdrawal en deposit schermen en of het dan ook echt aankomt. Aangezien het de eerste keer was dat ik een TRX deposit adres opgaf moest ik met screen recording aan de gang in opdracht van Bitvavo, maar uiteindelijk is het gelukt.

Nu even wachten tot de sell limit geraakt wordt zodat ik geen verlies ga lijden op de omzetting van DOT naar EURO naar TRX op Bitvavo. Blijf wel een Nederlander he en ik ga geen crypto kwijtraken aan transacties.

Dat ik vanavond en morgen waarschijnlijk aan de grootst mogelijke onzin mijn geld uit zal geven is een compleet ander verhaal. :Y _O-
Deze zot quote zichzelf even.

Sell order op TRX geraakt en nu DOT teruggekocht. Ik heb nu meer DOT terug kunnen kopen dan ik op Bitvavo verkocht, puur door geduld te hebben. Dit voelt echt heel erg lekker. Transfereren en er niet op toeleggen, zelfs DOT extra. Het leerproces is traag en lang maar ooit gaan we er iets van begrijpen.

Hoppa, in staking die handel, een maandje durven we wel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:29
oh jeej baudet begint over bitcoin, moeten we ons zorgen maken ?

• Pingo76
Palindrome schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:00:
oh jeej baudet begint over bitcoin, moeten we ons zorgen maken ?
Baudet :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:16

MicroWhale

The problem is choice

Pingo76 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 08:13:
[...]

Daarom die drama discussie eerder deze week over hoe een "limit order" te plaatsen :') Dus dan boeit het niet of ik wel of niet bij mijn crypto kan, order wordt toch geplaatsd.
Haha, ja, dat klopt, maar in dat geval gaat ie nog eens 20% onder je limit buy. :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:51
Gefeliciteerd!

Zero.

• Pingo76
MicroWhale schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:15:
[...]

Haha, ja, dat klopt, maar in dat geval gaat ie nog eens 20% onder je limit buy. :+
Daar ga ik niet wakker van liggen, ten eerste speel ik met geld dat voor jou niet eens wisselgeld is. Ten tweede zolang het MIJN keuzes zijn, zijn het ook MIJN consequenties en dan klaag ik niet. Ik geloof wat dat betreft heel erg in 2 dingen "eigen verantwoordelijkheid" en "leven en laten leven".

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pingo76 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:25:
[...]

Daar ga ik niet wakker van liggen, ten eerste speel ik met geld dat voor jou niet eens wisselgeld is. Ten tweede zolang het MIJN keuzes zijn, zijn het ook MIJN consequenties en dan klaag ik niet. Ik geloof wat dat betreft heel erg in 2 dingen "eigen verantwoordelijkheid" en "leven en laten leven".
Dat is inderdaad inmiddels wel bekend.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• nijmege01
Thx, toevallig ben ik vandaag ook jarig. Alweer 46 jaartjes jong. Hoop op moon zodat ik op 50 kan stoppen met werken 😎😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
nijmege01 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:50:
[...]

Thx, toevallig ben ik vandaag ook jarig. Alweer 46 jaartjes jong. Hoop op moon zodat ik op 50 kan stoppen met werken 😎😎
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
gefeliciteerd man met je 46 levensjaar mogen er nog velen volgen.🍺

Verwijderd

Vandaag begonnen om wat passive income te genereren met KRW op KingDefi.io Een redelijk nieuw project met veel (crosschain) potentie. Een goede roadmap. Lage Mcap en goede developers.
Vandaag is er een autocompounding pool uitgerold van 3,746.44% APY

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Belangrijke toevoeging op die laatste tweet van plan b:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Haha ik dacht eerst Pelox zit weer zuur te doen. Maar nu denk ik die heeft in @nijmege01 zijn profiel zitten spieken.

Gefeliciteerd! *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:44:
Ja? Je gaat even verder op je @Uncle_Charles account?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:36:
[...]

Dat is inderdaad inmiddels wel bekend.
Nice usericon (y)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hV0WlFlxPnM16XhzYrx9-j4_90=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fh2HLekyTqsFeZudv1N5IvSq.jpg?f=user_large

Iemand met een korte samenvatting?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wel een rode voor de bearmarket he, die groene was voor de bullrun :D

Maar een rode beer zie ik dan weer niet zitten...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hodl!

• Qunix

• Qunix
Een groene beer heeft ook wel iets speciaals :P

• Joosie200
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 18:38:
[...]

Normaal check ik iemands ui nauwelijks. Rood valt beter op natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:51
Darrell schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 18:24:
[...]

Haha ik dacht eerst Pelox zit weer zuur te doen. Maar nu denk ik die heeft in @nijmege01 zijn profiel zitten spieken.

Gefeliciteerd! *O*
[...]

Het was enkel een reactie op zijn verjaardag :D

Niks zuurs aan :)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Op mobiele apparaten zie een taartje bij verjaardagen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCMWq44481J692ajMFbH_3bN0l4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fM7yjw86XvOORVihsXljvznS.jpg?f=user_large

Van harte gefeliciteerd *O*

Als cadeautje, puur en alleen voor jou, hoop ik ook op die moon ;)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• nijmege01
Dank je wel allemaal, stukje taart voor jullie 🎂🍰🍰

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:23

resusaapje

h less

Ik heb net hetzelfde gedaan, maar dan met NEO. Ik had alleen te laat door dat NEO lid is van de natuurlijke getallen, dus nu zit ik vast met een flufje van die zooi voor een volgende transactie.

Welke onzin ga jij je geld aan uitgeven? Mie aan CELR staking. 100% gedurende 10 dagen! :9

Edit: oh DOT, ook leuk 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Koers gaat sideways.

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 18:52:
[...]

[...]

Het was enkel een reactie op zijn verjaardag :D

Niks zuurs aan :)
Yup yup! Dat realiseerde ik me ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tabacca
  • Laatst online: 07:20
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 18:01:
Vandaag begonnen om wat passive income te genereren met KRW op KingDefi.io Een redelijk nieuw project met veel (crosschain) potentie. Een goede roadmap. Lage Mcap en goede developers.
Heb er zelf ook een tijd ingezeten en kijk ermee uit. Het LIJKT passief inkomen enkel moet je je goed bedenken dat die hoge APY pure inflatie is. Komt ook nog eens bij dat er niks gedaan word aan marketing en er dus weinig buying pressure is maar wel veel selling pressure.
Verder is het idd een project met veel potentie maar als bitcoin er geen zin meer in heeft blijft er niks van de prijs over.

Scheißemünze

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

nijmege01 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 19:00:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8R7Hc4xeDUR-nBvwBUtq-1HlXW0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DmEyIoNKJGPKx3ElNgX1nkJb.jpg?f=user_large

• Qunix
Nu ik weer actief hier ben zal hij wel wat anders gaan doen. Nu weet ik niet of mijn aanwezigheid hier positief (bullish) of negatief (bearish) zal zijn ;)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:42
nijmege01 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 19:00:
Gefeliciteerd alweer 46 jaar. Maar eh laat die taart maar doe mij maar een Hertog Jan.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nijmege01
zwembroek schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:08:
[...]

Gefeliciteerd alweer 46 jaar. Maar eh laat die taart maar doe mij maar een Hertog Jan.
Sorry alleen Heineken in huis 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
nijmege01 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:09:
[...]

_O- Ooh maar nu komt de hele SC spontaan bij je op bezoek!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

nijmege01 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:09:
[...]

Ja, dan is een sorry wel op zijn plaats.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Mooody schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:13:
[...]

Ja, dan is een sorry wel op zijn plaats.
Hahaha laat dan maar ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 18:01:
Klinkt waterdicht, kan niet mis gaan d:)b

Leuk en aardig dit soort projecten, maar juist omdat je er maar een flufje in durf te gooien (terecht!), gaat het je totaal niet verder helpen.

Lekker focussen op de duidelijke keuzes zou mijn advies zijn.......en advies krijg je hier....gevraagd of ongevraagd :+

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 18-09-2021 20:18 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• zwembroek
resusaapje schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 19:00:
[...]

Welke onzin ga jij je geld aan uitgeven? Mie aan CELR staking. 100% gedurende 10 dagen! :9
100% wat? Staking opbrengst niet zeker?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IEdv4juVTDREvyh90VLLOVvg8JE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fXLg6QmdBdL5onPWK3crBhMW.jpg?f=fotoalbum_large
d:)b

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 15:58:
[...]
@Taro heeft mij wel aan het denken gezet met die post over het S2F-model. Velen (ik ook tot op zekere hoogte) hebben in het verleden waarde gehecht aan dit model, nu deze een bearish signaal afgeeft zou je naïef zijn om dit te negeren (in ieder geval je posities heroverwegen).
Er is geen bearish signaal. Enkel een bearish interpretatie. De kleurtjes zeggen niet of het gaat stijgen of dalen. :X

Ik ben nog steeds bullish AF.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix

_O_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Zo tuintje aan de kant alle opgevreten buxus haagjes naar het stort.
De sierbalken voor het authentieke balkenplafond hangen erin.
Twee eiken eethoektafels gehaald voor 25 euro's het stuk, ga ik het blad van gebruiken voor mooie dikke eiken planken in de kasten onder de vensterbanken. ( eiken is anders vrij prijzig en die tafels wil geen sterveling meer hebben)
Tot zover het dagboek.

Nu even kijken of ik vandaag toch nog een paar dubbeltjes kan verdienen met een trade vanaf nu tot de daily close.

@nijmege01 van harte met je bijna abraham ik pak zelf wel even een hj uit de koelkast hier 👍

[ Voor 9% gewijzigd door Ronald.42 op 18-09-2021 20:40 ]

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 10:27
Taro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 18:38:
[...]

U riep?

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Ronald.42 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:38:
Zo tuintje aan de kant alle opgevreten buxus haagjes naar het stort.
De sierbalken voor het authentieke balkenplafond hangen erin.
Twee eiken eethoektafels gehaald voor 25 euro's het stuk, ga ik het blad van gebruiken voor mooie dikke eiken planken in de kasten onder de vensterbanken. ( eiken is anders vrij prijzig en die tafels wil geen sterveling meer hebben)
Tot zover het dagboek.

Nu even kijken of ik vandaag toch nog een paar dubbeltjes kan verdienen met een trade vanaf nu tot de daily close.

@nijmege01 van harte met je bijna abraham ik pak zelf wel even een hj uit de koelkast hier 👍
8)7

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Die is niet echt rood, eerder bruin? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:02
[...]

Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:18:
[...]

100% wat? Staking opbrengst niet zeker?
Jazeker :*)

Gedurende tien dagen, dus effectief 2,7%

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Verwijderd

Mooody schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:16:
[...]

Klinkt waterdicht, kan niet mis gaan d:)b

Leuk en aardig dit soort projecten, maar juist omdat je er maar een flufje in durf te gooien (terecht!), gaat het je totaal niet verder helpen.

Lekker focussen op de duidelijke keuzes zou mijn advies zijn.......en advies krijg je hier....gevraagd of ongevraagd :+
Ach zo werden de eerste mensen die ooit Bitcoin kochten ook voor gek uitgemaakt.
;)
Een gokje met wat geld dat ik kan missen kan geen kwaad. Het grootste gedeelte van mijn portfolio zit in de top 10.
Elke investering in low cap en crypto in zijn algemeenheid is een risico.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• enomiss
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7O9HFjVkKHJesQEP0yjmqBiD40A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Id9GBGLrPyR8VZ4zthupOQsW.png?f=fotoalbum_large

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 20:32
Zojuist wat Algo gekocht, ziet er technisch wel goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:07
Zo ik heb weer wat euro verkocht voor bitcoin, voelt niet lekker. Die shitcoin drukken ze veel bij en is inflationary.
DYOR

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQ-BhJ0IZ-a52CRZ12ZyXowPjKM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BA969HLzMBqxirlHPGkh6Kio.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ATOM beweegt mooi tegen BTC en consorten in...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Ronald.42 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 20:38:
hey, niet aan de grote klok hangen pannekoek, straks zijn al die goedkope tafels ook ineens niet meer te krijgen.. :( dat is al eerder gebeurd met hardhouten vloeren.. tig vierkantemeters gratis of bijna gratis afgehaald :+ nu betaal je er de hoofdprijs voor. }:|

[ Voor 23% gewijzigd door twain4me op 18-09-2021 22:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Taro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 22:08:
in other news..

@Taro heeft een andere avatar :o

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 21:01:
Een gokje met wat geld dat ik kan missen kan geen kwaad.
Flufje hier, flufje daar in de meeste obscure projecten.
Dat is nou precies wat elke nieuwkomer doet en jij dus als "insider" niet moet doen.

Lekker voor die inleg gaan pokeren in het casino, heb je een leuke avond d:)b

Of gewoon je flufje zinvol "sparen" en dat volgende flufje ook. Gaat niet snel, maar je flufjes gaat op den duur meer waard worden.
Ja die is flink geshillt door Guy gisteren.

[ Voor 47% gewijzigd door Mooody op 18-09-2021 22:37 ]

• Kol Nedra
twain4me schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 22:25:
[...]

in other news..

@Taro heeft een andere avatar :o
bullish!!
Ik dacht er zelf ook aan om een nieuwe avatar te doen, maar ben er nog niet uit wat precies :P

nothing stops this train

• enomiss
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 22:33:
[...]

bullish!!
Ik dacht er zelf ook aan om een nieuwe avatar te doen, maar ben er nog niet uit wat precies :P
kies maar https://www.google.com/se...A&biw=2560&bih=1329&dpr=1

• Jeaust
  • Laatst online: 10-10 17:12
Ben je sentiment-fluid geworden met je nieuwe rode bull avatar? >:)

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Atom to the moooon

• Kol Nedra
atlijd leuk nieuwe ATH's zoeken naar het nieuwe plafond d:)b
dit keer 0% verkocht nog, wat ik bij Solana al bij $100 verkocht had :'( (50% verkocht, andere 50% HODL)

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 18-09-2021 22:53 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Zelfs Lark shillt DOT: YouTube: This Crypto Is A Mega MONEY Maker! [Polka Dot Kusama]

En hij is meestal laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Zoals verwacht, net als CELR vorige week.

Wel ATOM staken tegen 7-10% om de inflatie (tokenomics) te verslaan. En lekker vasthouden die ATOM, want over 2 jaar zal het nog bestaan. Een van weinige de layer-0 projecten d:)b

[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 18-09-2021 23:09 ]

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Mooody schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 23:07:
[...]

Zoals verwacht, net als CELR vorige week.

Wel ATOM staken tegen 7-10% om de inflatie (tokenomics) te verslaan. En lekker vasthouden die ATOM, want over 2 jaar zal het nog bestaan. Een van weinige de layer-0 projecten d:)b
Atom top 8 coin ?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

XVG gaat parabolisch atm

Edit: Just a pump & dump move

[ Voor 40% gewijzigd door Vis op 18-09-2021 23:53 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
dankzei jou en @StevenzeN ben ik ook helemaal into DOT (en KSM)
thanks voor mij wakker maken d:)b
deze video uiteraard al gezien :P
het is minder erg REKT tegaan als er meerdere zijn om je heen :+

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 18-09-2021 23:42 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
De splitsing/het duo Kusama-Polkadot is geniaal. Hier hebben we het nooit over maar het is een van de hoofd redenen waarom ik meteen verkocht was. De concurrenten dragen 1 naam. Vanuit dev oogpunt en zeker ook vanuit marketing oogpunt is het een zeer wenselijke constructie. Innovatie is hoger op een netwerk als Kusama, het versterkt het volwassen systeem Polkadot. Andersom ook.

Lark volg ik op Twitter. Best goede draadjes soms.

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 18-09-2021 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

..want ja, stel dat ze dat niet weten, dan kan je zomaar je eigen geld uitgeven aan wat je maar wil! |:(

Ik heb nu ook zo'n filmpje moeten maken voor NEO naar Binance. Dus voorlopig is het voor mij altijd NEO naar Binance... en vanaf daar naar welke exchange, wallet, wat dan ook.

Is er al een andere, gra-ties weg voor onze fiat gevonden? Eentje met minder bemoeizucht. SEPA is ook prima...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PFbnq-lFB9UWNftkuS9GSHk8p-Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kqrdTfTjjQVXiTeej6MTPwhh.jpg?f=user_large

And on that bombshell: good night! :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:42

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Iemand nog dipsaus klaar staan? Het ziet er niet bijzonder sterk uit deze zondagmorgen. Even wat koopjes scoren vandaag en dan morgen vlammetjes d:)b Of zal Taro toch gelijk krijgen? :'( O+

[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 19-09-2021 07:48 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
sh4d0wman schreef op zondag 19 september 2021 @ 07:47:
Iemand nog dipsaus klaar staan? Het ziet er niet bijzonder sterk uit deze zondagmorgen. Even wat koopjes scoren vandaag en dan morgen vlammetjes d:)b Of zal Taro toch gelijk krijgen? :'( O+
Ik *O* goede manier om de zondag mee te beginnen. Ik hoop dat de dalende trend zich doorzet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:33

St@m

@ Your Service

Dalende trend?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-10 17:25
Ik bespeur ook geen daling bij KSM, ALGO en SOL. Integendeel :9

En BTC zwabbert heerlijk naar rechts.
Dus ben benieuwd naar PF van Pingo76 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Urbanus schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:17:
Ik bespeur ook geen daling bij KSM, ALGO en SOL. Integendeel :9

En BTC zwabbert heerlijk naar rechts.
Dus ben benieuwd naar PF van Pingo76 :+
Ik hou je op de hoogte, maar je maar daar geen zorgen over _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-10 17:25
Pingo76 schreef op zondag 19 september 2021 @ 08:18:
[...]

Ik hou je op de hoogte, maar je maar daar geen zorgen over _O-
Shit, daar was ik al bang voor 8)7 8)7

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:14
Pingo76 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 17:25:
[...]

Sorry hoor, maar jij hebt je in korte tijd wel populair gemaakt hier zeg! Hopen dat alles instort, jezelf continu verdedigen dat je met een dubbeltje speelt en trots zijn dat je als mens organisch kan dumpen enz. Meerdere mensen hebben hier al wat van gezegd en je blijft er maar met je grote mond overheen schreeuwen! Get a life..

En ja, helaas krijg ik nog steeds reacties van jou mee omdat mensen jou quoten, anders bleef je gelukkig onder mijn CSS zitten...

Ot:

Goedemorgen iedereen :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Pagina: 1 ... 27 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!