Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Je plaatje lijkt wel kerstverlichting manTaro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:25:
SOL tikt nu de 1D MA7 aan, benieuwd of het lukt om er doorheen te breken of niet *.
[Afbeelding]
* Ik zeg het maar zo, want je moet niet door mijn bericht uitstappen. Maar mijn strategie is doorgaans: Instappen op de MA25, daarna uitstappen op de MA7.
Bedankt voor je bijdrage.Pingo76 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:27:
[...]
Je plaatje lijkt wel kerstverlichting man
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ja Bijzonder, zeker toen ik gister naar bed ging leek het alsof alles even verder ging corrigeren maar bij Sol is het wel erg netjes een wick door de MA25 en weer naar boven geweest.Taro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:25:
SOL tikt nu de 1D MA7 aan, benieuwd of het lukt om er doorheen te breken of niet *.
[Afbeelding]
* Ik zeg het maar zo, want je moet niet door mijn bericht uitstappen. Maar mijn strategie is doorgaans: Instappen op de MA25, daarna uitstappen op de MA7. De koers zal er wel iets boven komen, maar dat resulteert ook vaak in een wick, dus nog iets doorstijgen kan prima, zonder dat het betekent dat de koers er definitief doorheen gaat.
Toen ik naar bed ging zeker niet verwacht om met zo'n stand weer wakker te worden.
Bij btc op de 4H lijkt hij een aantal keer met de lijn ook de MA25 te testen, maar zit nu wel heel ver boven de MA7 (die 200 dollar boven de MA25 ligt. is nogal een kleine marge ook.)
De RSI is daar wel vrij hoog de laatste tijd.
Uiteraard ben ik het daar 100miljoenmiljard procent mee eens.JDx schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:22:
[...]
Als je er op vooruit wil dan moet je dat zelf doen.
Daarom Crypto.
Er wordt altijd creatief gerekend met de koopkrachtplaatjes. Jaren later hoor je dan dat het slechter uit pakte dan verwacht.elektriekert schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:14:
Goedemorgen, we gaan er in 2022 niet financieel op vooruit, maar ook niet achteruit!
https://www.nu.nl/economi...t.html#coral_talk_wrapper
Er zal wel weer mooi gerekend zijn. Niet bij alle sectoren gaat het loon met 2% omhoog.
Dan maar apy meepakken met staken hmm. Levert meer op dan die 0,01% bij de banken.
Dat is nou precies mijn idee, want de huren zullen gewoon stijgen voor de meeste in 2021, er zal minder vergoed worden vanuit de zorgverzekering. En je hoort steeds meer verhalen dat je zelfs moet betalen voor pinnenJoosie200 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:33:
[...]
Er wordt altijd creatief gerekend met de koopkrachtplaatjes. Jaren later hoor je dan dat het slechter uit pakte dan verwacht.
Dan maar apy meepakken met staken hmm. Levert meer op dan die 0,01% bij de banken.
Dat is alleen als je flinke bedragen pint, duizend euro in de maand ofzo.Pingo76 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:34:
[...]
En je hoort steeds meer verhalen dat je zelfs moet betalen voor pinnen
Dus alleen drugshandelaren worden daarmee gepakt
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Die 0,1 procent is bij een salaris van 30k maar 8 cent per dag, moet lukken.elektriekert schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:32:
[...]
Uiteraard ben ik het daar 100miljoenmiljard procent mee eens.
Daarom Crypto.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
NU ja, ik denk echt wel dat het precedent gecreëerd is om dat ook bij lagere bedragen te gaan doen in de toekomst. Was dat ook niet zo met negatieve rente over spaarbedrag? Dat was toch ook alleen bij hogere bedragen, en inmiddels is het bedrag waar negatieve rente over geldt lager geworden. (Nog steeds hoog voor een armoedzaaiertje als ikanandus schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:36:
[...]
Dat is alleen als je flinke bedragen pint, duizend euro in de maand ofzo.
Vraagje,
Bij MATIC is de MA25 hoger als de MA7 , is dat dan een goed teken of juist niet?
(nog niet veel vestand van MA)
Ik denk dat je contant opnemen bedoeld?anandus schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:36:
[...]
Verwacht niet dat betalingen met pin geld moet kosten, dat is juist wat men wil.. meer controle.
Ik heb al meer dan een jaar niet hoeven te pinnen. Wat doen jullie allemaal met dat cash geld nog? Enige cash geld dat ik in huis heb is voor fooien en zelfs die gaan tegenwoordig vaak digitaal.anandus schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:36:
[...]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Energieprijzen rijzen de pan uit. 1 euro de kuub gas is normaal tegenwoordig. Ik vond 60 cent de kuub al duur zat. Zorgpremie gaat ook duurder uitvallen, mijn werkgever gaf dit jaar nog een X % loonsverhoging maar voor volgend jaar wordt er een nullijn voorgesteld.Pingo76 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:34:
[...]
Dat is nou precies mijn idee, want de huren zullen gewoon stijgen voor de meeste in 2021, er zal minder vergoed worden vanuit de zorgverzekering. En je hoort steeds meer verhalen dat je zelfs moet betalen voor pinnenDaar gaat je koopkracht...
Dus tja: die koopkrachtplaatjes zijn fictieberekeningen die niet gestoeld zijn op de realiteit. Zolang woningprijzen niet meetellen voor inflatiecijfers heb je al een flink verschil te pakken.
Dus when moon when 100k. De waardestijging van mijn flufje bitcoin kan ik wel gebruiken ook. Eerst maar die 50k grens als solide bodem noteren.
En dit is precies de reden dat ik mijn winsten in crypto weer herinvesteer op een manier dat ik minder resources nodig hebt. En ook dit kan met kleine bedragen.Pingo76 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:34:
[...]
Dat is nou precies mijn idee, want de huren zullen gewoon stijgen voor de meeste in 2021, er zal minder vergoed worden vanuit de zorgverzekering. En je hoort steeds meer verhalen dat je zelfs moet betalen voor pinnenDaar gaat je koopkracht...
Voor €6 winst kan je een paar tochtstrips kopen bij de Action, waardoor je geld bespaart op je energierekening, wat je tijdens een bearmarkt weer in crypto kan drukken.
Oei, zo'n nullijn is pijnlijk. Ik weet gelukkig nu al dat ik volgend jaar er wederom 14-16% op vooruit ga op basis van 2 jaar geleden gemaakte afspraken. Dat lijkt wellicht veel maar je kan ook zeggen dat ik al geruime tijd onder mijn marktconforme waarde werkJoosie200 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:41:
[...]
Energieprijzen rijzen de pan uit. 1 euro de kuub gas is normaal tegenwoordig. Ik vond 60 cent de kuub al duur zat. Zorgpremie gaat ook duurder uitvallen, mijn werkgever gaf dit jaar nog een X % loonsverhoging maar voor volgend jaar wordt er een nullijn voorgesteld.
Dus tja: die koopkrachtplaatjes zijn fictieberekeningen die niet gestoeld zijn op de realiteit. Zolang woningprijzen niet meetellen voor inflatiecijfers heb je al een flink verschil te pakken.
Dus when moon when 100k. De waardestijging van mijn flufje bitcoin kan ik wel gebruiken ook. Eerst maar die 50k grens als solide bodem noteren.
Al die mooie koopkracht verhalen rondom Prinsjesdag, puur presenteren van de cijfers zoals het beste uitkomt. Mooi stukje "creatief met getallen".
:strip_exif()/f/image/45ppRQeXe3xAbvpwRojDDRUC.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus jij bent niet alleen figuurlijk een whale (plaatje) maar straks ook letterlijkNgangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:49:
[...]
Oei, zo'n nullijn is pijnlijk. Ik weet gelukkig nu al dat ik volgend jaar er wederom 14-16% op vooruit ga op basis van 2 jaar geleden gemaakte afspraken. Dat lijkt wellicht veel maar je kan ook zeggen dat ik al geruime tijd onder mijn marktconforme waarde werk.
Al die mooie koopkracht verhalen rondom Prinsjesdag, puur presenteren van de cijfers zoals het beste uitkomt. Mooi stukje "creatief met getallen".
Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:54:
Voor de medetweakers die te vaak commentaar krijgen waarom ze weer op hun telefoon zitten te kijken is dit wellicht een oplossing, je watchface op horloge aanpassen met een crypto app. Ik heb vanavond een etentje en zal niet de neiging hebben mijn telefoon te pakken.
[Afbeelding]

Nee, ik verdien nu gewoon minder dan ik waard ben.Pingo76 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:54:
[...]
Dus jij bent niet alleen figuurlijk een whale (plaatje) maar straks ook letterlijk
Dat wist ik 2 jaar geleden al toen ik van baan wisselde van een grote toko in Nederland naar een klein bedrijf. We hebben toen mooie afspraken gemaakt dat wanneer men tevreden zou zijn en ik bepaalde KPI's zou halen dat we dan in stappen zouden blijven verhogen elk jaar.
Het is een voorstel staat nog niet vast. Iets met een nieuwe cao. Niet iedere Tweaker zit in de IT waar de sky the limit is. Den Haag doet zelf aan buy the rumor, sell the news. Bij kans alles wordt vantevoren zorgvuldig 'gelekt'.Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:49:
[...]
Oei, zo'n nullijn is pijnlijk. Ik weet gelukkig nu al dat ik volgend jaar er wederom 14-16% op vooruit ga op basis van 2 jaar geleden gemaakte afspraken. Dat lijkt wellicht veel maar je kan ook zeggen dat ik al geruime tijd onder mijn marktconforme waarde werk.
Enfin bitcoin heeft nog een 2.8% stijging nodig vanaf 48.6k tot 50k. Kan prima 36u lang saai sideways gaan om tegen 23:30u op zondag een toevlucht te nemen want weekly close tegen 2/3:00u.
Ik heb sinds 24 juli geen dca moment meer gehad. Speel nu met mijn inleg van mei/juni wat leuk rendeert. Dus na 50k aantikken flashcrashen richting 40k zou voor mij pas een aanleiding zijn om vers fiat weer er tegen aan te smijten.
We hebben pas een flashcrash gehad laat maar eerst weer eens richting de 55k gaan.Joosie200 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:58:
[...]
Het is een voorstel staat nog niet vast. Iets met een nieuwe cao. Niet iedere Tweaker zit in de IT waar de sky the limit is. Den Haag doet zelf aan buy the rumor, sell the news. Bij kans alles wordt vantevoren zorgvuldig 'gelekt'.
Enfin bitcoin heeft nog een 2.8% stijging nodig vanaf 48.6k tot 50k. Kan prima 36u lang saai sideways gaan om tegen 23:30u op zondag een toevlucht te nemen want weekly close tegen 2/3:00u.
Ik heb sinds 24 juli geen dca moment meer gehad. Speel nu met mijn inleg van mei/juni wat leuk rendeert. Dus na 50k aantikken flashcrashen richting 40k zou voor mij pas een aanleiding zijn om vers fiat weer er tegen aan te smijten.
Insert whyusad.gif maar dan niet met beeldbellen maar met een smartwatch lol. Hoe fix je dat op een wear os type smartwatch?Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:54:
Voor de medetweakers die te vaak commentaar krijgen waarom ze weer op hun telefoon zitten te kijken is dit wellicht een oplossing, je watchface op horloge aanpassen met een crypto app. Ik heb vanavond een etentje en zal niet de neiging hebben mijn telefoon te pakken.
[Afbeelding]
Dat heb ik zelf meegemaakt. Was voor mij een reden om meer sats te hamsteren.roflexx schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:00:
[...]
We hebben pas een flashcrash gehad laat maar eerst weer eens richting de 55k gaan.
Verwacht je echt nog een flashcrash tot die regionen?Joosie200 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:58:
[...]
Het is een voorstel staat nog niet vast. Iets met een nieuwe cao. Niet iedere Tweaker zit in de IT waar de sky the limit is. Den Haag doet zelf aan buy the rumor, sell the news. Bij kans alles wordt vantevoren zorgvuldig 'gelekt'.
De zegen van een democratie als de onze is dat je op een andere partij kan stemmen als je ontevreden bent over de zittende of andere partijen. De vloek van een democratie als de onze (en eigenlijk elke democratie) is dat stemmen gewonnen kunnen/moeten worden en dus gedraai en gegoochel met van alles en nog wat in de hand werkt.Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:49:
[...]
En die afspraak, goed gedaan. Mijn vriendin heeft een vergelijkbare afspraak op haar werk gemaakt toen ze daar begon. Nu wordt er een jaar langer over gedaan om op het salarisniveau te komen dan afgesproken, doordat het bedrijf aardige klappen heeft gekregen door COVID19. Dat is even slikken maar het komt er wel.
Ik heb zelf ook een jaar of drie flink onder mijn waarde gewerkt om goed opgeleid te worden in een nieuw vakgebied. Na die drie jaar in één keer een enorme sprong in salaris gemaakt (+40% bruto) maar daarvoor al wel mijn huis gefinancierd op mijn oude salaris. Daardoor zitten we nu heel comfortabel wat betreft financiën.
Zo heel gek is ergens instappen onder je waarde dus helemaal niet (mits je goede afspraken maakt of de perspectieven op de arbeidsmarkt goed zijn), dikke kans dat we veel meer aan een huis uitgegeven hadden dan nodig, als we dat geld ervoor hadden gehad. Tegenwoordig ben ik me wat bewuster van de luxe van geld overhouden voor leuke dingen en zou ik niet in die val trappen, maar een jaar of vier geleden wel denk ik.
Geen idee, dit is op een apple ding en die zijn vrij makkelijk aanpasbaar merk ik. Eigenlijk nooit iets mee gedaan en vanmorgen vroeg ik me af of zoiets kon en dat was vrij simpel.Joosie200 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:00:
[...]
Insert whyusad.gif maar dan niet met beeldbellen maar met een smartwatch lol. Hoe fix je dat op een wear os type smartwatch?
Neuh. Maar let's face it die flashcrash van deze week kwam ook onverwachts. Ik hield rekening met een pullback over meerdere dagen naar een niveau van 46k. Voor nu zie ik een retest van 52/53k wel eerder komen dan 40k regionen.Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:02:
[...]
Verwacht je echt nog een flashcrash tot die regionen?
Klinkt zeer bekend wat je zegt. En ja, wanneer je een switch maakt of een ander soort overstap, dan kan je wel vasthouden aan oude eisen, maar zo werkt het helaas niet altijd. Dan is het creatief meedenken met elkaar en afspraken op papier zetten. We hebben toen heel simpel gezegd dat wanneer ik mijn waarde bewijs, dat ik dan na 3 jaar hoger zou zitten dan bij mijn vorige werkgever en daar percentages in afgesproken. Na 1 jaar het gat halveren, na 2 jaar gelijktrekken, na 3 jaar er op vooruitgaan.YES schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:04:
[...]
De zegen van een democratie als de onze is dat je op een andere partij kan stemmen als je ontevreden bent over de zittende of andere partijen. De vloek van een democratie als de onze (en eigenlijk elke democratie) is dat stemmen gewonnen kunnen/moeten worden en dus gedraai en gegoochel met van alles en nog wat in de hand werkt.
En die afspraak, goed gedaan. Mijn vriendin heeft een vergelijkbare afspraak op haar werk gemaakt toen ze daar begon. Nu wordt er een jaar langer over gedaan om op het salarisniveau te komen dan afgesproken, doordat het bedrijf aardige klappen heeft gekregen door COVID19. Dat is even slikken maar het komt er wel.
Ik heb zelf ook een jaar of drie flink onder mijn waarde gewerkt om goed opgeleid te worden in een nieuw vakgebied. Na die drie jaar in één keer een enorme sprong in salaris gemaakt (+40% bruto) maar daarvoor al wel mijn huis gefinancierd op mijn oude salaris. Daardoor zitten we nu heel comfortabel wat betreft financiën.
Zo heel gek is ergens instappen onder je waarde dus helemaal niet, dikke kans dat we veel meer aan een huis uitgegeven hadden dan nodig, als we dat geld ervoor hadden gehad. Tegenwoordig ben ik me wat bewuster van de luxe van geld overhouden voor leuke dingen en zou ik niet in die val trappen, maar een jaar of vier geleden wel denk ik.
Toen ik in 1996 uit de Horeca stapte heb ik soortgelijke afspraken gemaakt. Kwestie van vertrouwen hebben dat je het waar kan maken en de targets niet extreem onrealistisch zetten.
Eigenlijk net als in Crypto, maar daar komt greed steeds om de hoek kijken, iets waar ik normaal totaal geen last van heb.
Yes. Op 50 cent zal ik 20% verkopen om inleg er uit te halen. Dan op $1 $2 en $3 verkoop ik pas mijn stack.
Voor de polka nerds hier. Polka Dex zal straks een bridge gaan gebruiken. Van wat ik in de TG group van polka en celr zie is de kans erg aanzienlijk dat dit celer zal zijn.
Er staat wat moois te gebeuren de komende tijd.
Als de MA25 boven de MA7 ligt, dan betekent dat dat de MA25 op termijn ook zal gaan dalen en de trend neergaand is. MA7 boven de MA25 = het gaat beter dan in het verleden, MA7 onder de MA25 = het gaat slechter dan het verleden, het is immers korte (7) vs lange (25) termijn. Maar verder kan je daar niet direct een vervolg aan koppelen, want die trend kan immers per direct omslaan.info33 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:39:
@Taro
Vraagje,
Bij MATIC is de MA25 hoger als de MA7 , is dat dan een goed teken of juist niet?
(nog niet veel vestand van MA)
Ik heb even snel gekeken naar MATIC, maar hier kan ik niet zoveel mee:
1D, niet door de MA7 & MA99 gezakt, maar ziet er zwak uit en die kunnen dus getest gaan worden:
/f/image/4kIzyK7xYF6NNI2sK0GlXzVF.png?f=fotoalbum_large)
Op de 1W: Lijkt erop dat er support is gevonden, maar eindigt met een mogelijke DOJI candle. De MA7 kan als weerstand dienen en dan wordt de onderliggende MA waarschijnlijk spoedig weer getest.
/f/image/Zbi4sVXzwWiZDf10RaD0Szep.png?f=fotoalbum_large)
Kan ik op dit moment niets zinnigs over zeggen, 50/50 en ziet er niet enorm bullish uit ofzo. Ik verwacht eerder 0.8 dan 2.1.
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 18-09-2021 11:34 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
DOJI candle, daar moest ik ff op zoekenTaro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:25:
[...]
Ik heb even snel gekeken naar MATIC, maar hier kan ik niet zoveel mee:
1D, niet door de MA7 & MA99 gezakt, maar ziet er zwak uit en die kunnen dus getest gaan worden:
[Afbeelding]
Op de 1W: Lijkt erop dat er support is gevonden, maar eindigt met een mogelijke DOJI candle:
[Afbeelding]
Kan ik op dit moment niets zinnigs over zeggen, 50/50 en ziet er niet enorm bullish uit ofzo.
Bedankt voor de moeite en de heldere uitleg,
ik zal mij er verder indiepen, nou heb ik in ieder geval enig idee!
Mee eens hoor, als je weet wat je kan en er zijn mogelijkheden, dan komt dat wel goed, mits je zelf ook goed in je schoenen staat. Echter moet je ook wel het geluk hebben dat je op het juiste moment een stap wil zetten en tegen de juiste dingen aan loopt. Toen ik ooit de IT in rolde had ik het eigenlijk nooit bedacht, dat wat mijn hobby was eigenlijk ook best een slimme beroepskeuze kon zijn, want ik zag het echt als hobby en destijds had ik een hekel aan mijn werk en dacht ik dat werk en hobby nooit gecombineerd zouden kunnen worden.Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:09:
[...]
Klinkt zeer bekend wat je zegt. En ja, wanneer je een switch maakt of een ander soort overstap, dan kan je wel vasthouden aan oude eisen, maar zo werkt het helaas niet altijd. Dan is het creatief meedenken met elkaar en afspraken op papier zetten. We hebben toen heel simpel gezegd dat wanneer ik mijn waarde bewijs, dat ik dan na 3 jaar hoger zou zitten dan bij mijn vorige werkgever en daar percentages in afgesproken. Na 1 jaar het gat halveren, na 2 jaar gelijktrekken, na 3 jaar er op vooruitgaan.
Toen ik in 1996 uit de Horeca stapte heb ik soortgelijke afspraken gemaakt. Kwestie van vertrouwen hebben dat je het waar kan maken en de targets niet extreem onrealistisch zetten.
Eigenlijk net als in Crypto, maar daar komt greed steeds om de hoek kijken, iets waar ik normaal totaal geen last van heb.
Totdat stomtoevallig een collega vertrok om een IT-traineeship bij een dochteronderneming te gaan doen. Ik wist dat hij ook totaal niet in die richting gestudeerd had en wellicht nog wel minder affiniteit dan ik, maar toch werd hij daarvoor aangenomen. Dat heeft me aan het denken gezet en een half jaar later zat ik daar ook
Nadeel van dat traineeship was dat in mijn omgeving ze geen uitdagende klussen hadden om inhoudelijk goed te kunnen groeien en je daardoor in salaris niet zo lekker kon stijgen. Die frustratie heb ik na twee jaar meermaals gedeeld maar zij konden er (oprecht en terecht achteraf) niet echt iets mee. Toen ben ik zelf maar rond gaan kijken en daarmee dus een andere werkgever/functie die zowel qua inhoud/uitdaging als beloning zo'n enorme verbetering was, dat die oud-collega nu ook de vacatures bij ons in de gaten houdt om mij te volgen
Oh ja, on-topic:
Die greed die jij noemt. Ik dacht net, nee joh, heb ik niet. Tot ik me realiseerde dat ik nog altijd een x25 long heb lopen die ik vanuit pure greed absoluut niet ga sluiten
En zelf zou ik juist niet meer inleveren bij een jobhop, wat ik in het verleden wel gedaan heb. Mijn hele visie op werk is eigenlijk veranderd sinds ik actief met crypto/investeren bezig ben.
Mijn arbeidscontract is in mijn hoofd nu een asset waarvoor ik een bepaalde hoeveelheid arbeid lever. Niets meer, en niets minder.
Meebouwen, en dus een enorme tijdsinvestering, in een bedrijf heb ik in het verleden ook wel gedaan, maar levert in de praktijk een paar honderd euro extra per maand op, terwijl de directeur ‘tot maandag’ zegt terwijl hij in zijn hagelnieuwe Tesla stapt.
Dit klinkt alsof ik een ongemotiveerde zak hooi ben, maar niks is minder waar. Ik bekijk het allemaal puur zakelijk waarbij ik heel incidenteel dat stapje extra zet. Willen ze dat stapje extra permanent, dan is deze te koop, en willen ze dat niet, dan is het ook prima.
merauder schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:41:
@Ngangatar
En zelf zou ik juist niet meer inleveren bij een jobhop, wat ik in het verleden wel gedaan heb. Mijn hele visie op werk is eigenlijk veranderd sinds ik actief met crypto/investeren bezig ben.
Mijn arbeidscontract is in mijn hoofd nu een asset waarvoor ik een bepaalde hoeveelheid arbeid lever. Niets meer, en niets minder.
Gister avond terug ingestapt op de dip met al mijn ETH. Ik gokte erop dat Celr sneller zou herstellen dan ETH. Vanochtend toch positief verrast dat het zoveel zou zijn. Nu zit ik in dubio . Terug in ETH met veel meer ETH dan gisteravond of in Celr blijven. Ik heb dezelfde berichten gelezen over de brige en de tease op Twitter kwam daar gisteravond ook nog bij. Voorlopig blijf ik even zitten. Al is voorlopig voor mij relatief. 🙂 Het scheelt dat je wat dalingen kan incasseren. Ik ga Celr niet aanraden of shillen maar mijn gevoel zegt nog steeds een Matic achtige run indien het van Bitcoin mag.mannowlahn schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:23:
[...]
Yes. Op 50 cent zal ik 20% verkopen om inleg er uit te halen. Dan op $1 $2 en $3 verkoop ik pas mijn stack.
Voor de polka nerds hier. Polka Dex zal straks een bridge gaan gebruiken. Van wat ik in de TG group van polka en celr zie is de kans erg aanzienlijk dat dit celer zal zijn.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
total supply 8980098 circulating
total supply is 10000000
aantal KSM locked parachains voor 237 dagen: 1114630
aantal KSM locked parachain voor 321 dagen: 438247
aantal KSM locked maar nog niet begonnen (parachains): ~100154
totaal KSM alleen voor parachains: 1653031
toch ~18.5% KSM in gebruik voor parachains...
en dan weten we niet hoeveel er nog meer locked is bv voor 30/60 of 90 dagen bv bij Binance.
oh ja en KSM is ook nog niet op coinbase
/einde shilling bericht
nothing stops this train
Ideaal!Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:54:
[Afbeelding]
Zero.
Klinkt totaal niet als een ongemotiveerde zak hooi, ieder heeft zijn eigen redenen om bepaalde keuzes te maken. Voor mij is het geld belangrijk maar belangrijker is de waardering die er uit spreekt en het feit dat ik mijn "eigen ding" kan doen. Iets wat in een kleine toko veel beter kan dan bij een bedrijf van 10k werknemers waar alles via wekenlange of maandenlange adviesorganen dient te gaan.merauder schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:41:
@Ngangatar
Meebouwen, en dus een enorme tijdsinvestering, in een bedrijf heb ik in het verleden ook wel gedaan, maar levert in de praktijk een paar honderd euro extra per maand op, terwijl de directeur ‘tot maandag’ zegt terwijl hij in zijn hagelnieuwe Tesla stapt.
Dit klinkt alsof ik een ongemotiveerde zak hooi ben, maar niks is minder waar. Ik bekijk het allemaal puur zakelijk waarbij ik heel incidenteel dat stapje extra zet. Willen ze dat stapje extra permanent, dan is deze te koop, en willen ze dat niet, dan is het ook prima.
Mijn werk is voor het aantal jaar dat ik nog moet, belangrijk voor me en ik zie dat niet snel veranderen.
Het grappige is dat ik nu bij een toko zit met meer dan 35k medewerkers en ik tot op heden elke keer heb kunnen doen wat ik zelf aandroeg. Ik had interesse in onderwerp X, mocht ik daar zo mee aan de slag. Daarna (een jaar later) wilde ik wat anders, ook geen probleem. Het kan gewoon, mits je niet elke maand wat anders wil gaan doen en je het goed kan uitleggen. Echt ideaal en ik denk ook slim dat ze daar bij ons heel soepel in zijn, anders mis je de slag op de arbeidsmarkt gegarandeerd tegenwoordig.Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:50:
[...]
Iets wat in een kleine toko veel beter kan dan bij een bedrijf van 10k werknemers waar alles via wekenlange of maandenlange adviesorganen dient te gaan.
Die aankondigingen zorgen er ook bij mij voor dat ik nog even afwacht met moves maken, al zeggen mijn 4 hersencellen dat verkopen verstandiger is.zwembroek schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:46:
[...]
Gister avond terug ingestapt op de dip met al mijn ETH. Ik gokte erop dat Celr sneller zou herstellen dan ETH. Vanochtend toch positief verrast dat het zoveel zou zijn. Nu zit ik in dubio . Terug in ETH met veel meer ETH dan gisteravond of in Celr blijven. Ik heb dezelfde berichten gelezen over de brige en de tease op Twitter kwam daar gisteravond ook nog bij. Voorlopig blijf ik even zitten. Al is voorlopig voor mij relatief. 🙂 Het scheelt dat je wat dalingen kan incasseren. Ik ga Celr niet aanraden of shillen maar mijn gevoel zegt nog steeds een Matic achtige run indien het van Bitcoin mag.
Wat ik in zulke situaties nog wel eens doe is een in mijn ogen extreem hoge/belachelijke limit sell order instellen. Als ie dan geraakt wordt heb je stupid veel winst, als ie niet geraakt wordt houdt je het vast. Enige risico is natuurlijk wel dat er een beer om de hoek komt kijken en je ineens met een tasje blijft zitten. Of een deel van je winst verdampt door een correctie die je niet aan zag komen, kan ook nog.zwembroek schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:46:
[...]
Gister avond terug ingestapt op de dip met al mijn ETH. Ik gokte erop dat Celr sneller zou herstellen dan ETH. Vanochtend toch positief verrast dat het zoveel zou zijn. Nu zit ik in dubio . Terug in ETH met veel meer ETH dan gisteravond of in Celr blijven. Ik heb dezelfde berichten gelezen over de brige en de tease op Twitter kwam daar gisteravond ook nog bij. Voorlopig blijf ik even zitten. Al is voorlopig voor mij relatief. 🙂 Het scheelt dat je wat dalingen kan incasseren. Ik ga Celr niet aanraden of shillen maar mijn gevoel zegt nog steeds een Matic achtige run indien het van Bitcoin mag.
Maar ik vind het wel grappig om af en toe een dergelijke gok te nemen
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 18-09-2021 11:57 ]
Risico spreiding is altijd een goed idee. Maar op de korte termijn zie ik ETH niet zo snel de 4k breken. Celr heeft nu even het momentum. En daarbij vliegt het nog steeds onder de radar van de youtube shillers.Taro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:47:
@zwembroek Je kunt dat natuurlijk ook voor 50% oid doen, hoeft niet per se alles of niets. En als er een CELR/ETH trading pair is, dan maakt dat het helemaal makkelijk
Mooi he hoe overal alles anders kan zijn. Ik wil niet meer terug naar de grote toko's, ik vind het prettig om mijn collega's goed te kennen, de namen van hun partners en kinderen en de thuissituaties. Om samen met steeds dezelfde personen de schouders ergens onder te zetten, iets af te sluiten en iets "nieuws"te verbeteren of op te pakken.YES schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:53:
[...]
Het grappige is dat ik nu bij een toko zit met meer dan 35k medewerkers en ik tot op heden elke keer heb kunnen doen wat ik zelf aandroeg. Ik had interesse in onderwerp X, mocht ik daar zo mee aan de slag. Daarna (een jaar later) wilde ik wat anders, ook geen probleem. Het kan gewoon, mits je niet elke maand wat anders wil gaan doen en je het goed kan uitleggen. Echt ideaal en ik denk ook slim dat ze daar bij ons heel soepel in zijn, anders mis je de slag op de arbeidsmarkt gegarandeerd tegenwoordig.
Wellicht waren er waar ik werkte te veel reorganisaties. Zoveel zelfs dat het de company joke was dat de enige constante factor binnen het bedrijf het aantal reorganisaties waren. Wanneer je in 7 jaar er 16 meemaakt en je meer dan 40 directe collega's hebt zien verdwijnen is de fun er wel een keertje vanaf.
Ik dacht dat jij node aspiraties had?mannowlahn schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:23:
[...]
Als dat bij mij zou gebeuren zou ik inderdaad ook maken dat ik wegkwam.Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:59:
[...]
Mooi he hoe overal alles anders kan zijn. Ik wil niet meer terug naar de grote toko's, ik vind het prettig om mijn collega's goed te kennen, de namen van hun partners en kinderen en de thuissituaties. Om samen met steeds dezelfde personen de schouders ergens onder te zetten, iets af te sluiten en iets "nieuws"te verbeteren of op te pakken.
Wellicht waren er waar ik werkte te veel reorganisaties. Zoveel zelfs dat het de company joke was dat de enige constante factor binnen het bedrijf het aantal reorganisaties waren. Wanneer je in 7 jaar er 16 meemaakt en je meer dan 40 directe collega's hebt zien verdwijnen is de fun er wel een keertje vanaf.
Momenteel werk ik in een project met één collega fulltime samen en trekken we er wat andere goede collega's bij die ons gaan helpen. Over kleine clubjes gesproken
Kan ook zo weer voorbij zijn en dan is de hypetrain bij een volgend project met dikke tek aanbeland. SOL had laatst ook zo'n groeistuip die ineens voorbij waszwembroek schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:57:
[...]
Risico spreiding is altijd een goed idee. Maar op de korte termijn zie ik ETH niet zo snel de 4k breken. Celr heeft nu even het momentum. En daarbij vliegt het nog steeds onder de radar van de youtube shillers.
100 procent. Alles kan. Blijft een grote kans dat alles weer verdampt. Maar wanneer is de grote vraag altijd. Is het bij 0.20 cent of 1,89.Prozaq schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:01:
[...]
Kan ook zo weer voorbij zijn en dan is de hypetrain bij een volgend project met dikke tek aanbeland. SOL had laatst ook zo'n groeistuip die ineens voorbij was
Bedankt voor je openheid.mannowlahn schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:23:
[...]
Mwah huppelt wat met de BTC koers mee...Ballie2210 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:20:
Ik zie ook weer beweging bij Ada. Wellicht verder herstel richting Summit van volgende weekend?
Hallo zeg, hij is toch 'ondernemer', 'neemt risico' en 'zorgt voor werkgelegenheid'?merauder schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 11:41:
Daarom is hij beter dan andere mensen, mag hij zoveel mogelijk opstrijken en zo min mogelijk betalen, die Tesla bijna gratis hebben van subsidies en belastingvoordelen, asociaal rijden en moet iedereen voor hem kruipen.
Volkomen terecht
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Tranche 2 van de Smartfi Token sale is gestart, de tokens zijn nu nog goedkoop: https://smartfi.com/tokenomics
Eerste 8 miljoen tokens zijn binnen 24h de deur uit gegaan.
Tevens reeds 810K aan leningen uit staan binnen een dag.
[ Voor 27% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-09-2021 13:08 ]
Wow, wat een afgunst en frustratie...UniMatrix schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:28:
[...]
Hallo zeg, hij is toch 'ondernemer', 'neemt risico' en 'zorgt voor werkgelegenheid'?
Daarom is hij beter dan andere mensen, mag hij zoveel mogelijk opstrijken en zo min mogelijk betalen, die Tesla bijna gratis hebben van subsidies en belastingvoordelen, asociaal rijden en moet iedereen voor hem kruipen.
Volkomen terecht
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Genoeg opties lijkt mij?Jedi_Pimp schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:41:
Klopt het dat je bij Binance Futures geen position S/L kan zetten op een limit order? Ik heb al een poging gedaan op Google maar kom er niet helemaal uit. Hypothetisch voorbeeld: op 48300 instappen met een aantal contracten, TP op 49400 en S/L op 47900.
:fill(white):strip_exif()/f/image/6gX7il0YOXHnM9DHNyCLnJYs.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/6hAsUkm0GHkEV5ZmfTT1YP1V.png?f=user_large)
Zet wel even de advanced opties aan via het config slidertje rechts bovenin.
En als de positie al loopt kan je rechts op het potloodje klikken om dit voor de lopende positie in te voeren.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 18-09-2021 12:44 ]
Heb je die afspraken zwart op wit?Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:56:
[...]
Nee, ik verdien nu gewoon minder dan ik waard ben.
Dat wist ik 2 jaar geleden al toen ik van baan wisselde van een grote toko in Nederland naar een klein bedrijf. We hebben toen mooie afspraken gemaakt dat wanneer men tevreden zou zijn en ik bepaalde KPI's zou halen dat we dan in stappen zouden blijven verhogen elk jaar.
Nee hoor, ik ontleen mijn eigenwaarde niet meer aan bezit
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Klopt maar cbridge nodes hebben geen celer tokens nodig, de sgn validators weer wel.
Voor cbridge node heb je ingeveer 20k liquidity nodig, dat is niet niks. Dus die celr moet even een goede run maken, dan kan ik wat van die inleg hoeveelheid gebruiken om in een node te stoppen.
Die directeur in zijn Tesla misschien ook niet, maar dat is een aanname van jouw kant.UniMatrix schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:45:
[...]
Nee hoor, ik ontleen mijn eigenwaarde niet meer aan bezit
Uiteraard regel je dat zwart op wit. Teveel ervaring in voormalige bedrijven dat zaken niet konden gaan vanwege onvoorziene zaken zoals nu Corona of door tegenvallende bedrijfsresultaten.elektriekert schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:44:
[...]
Heb je die afspraken zwart op wit?
Ook een wijziging in management of overname zullen deze afspraken niet in gevaar brengen.
En denk om de cross en isolated optieTaro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:44:
[...]
Genoeg opties lijkt mij?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En als de positie al loopt kan je rechts op het potloodje klikken om dit voor de lopende positie in te voeren.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Volgens mij was het satire maar ik kan het mis hebben.
Thanks, alleen heb ik het idee dat met deze optie geen "Position TP/SL" wordt gezet, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ga het even uitproberen bij wijze van test en zal terugkomen met het resultaatTaro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:44:
[...]
Genoeg opties lijkt mij?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Er stond eenNgangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:48:
[...]
Volgens mij was het satire maar ik kan het mis hebben.
Toch mooi hoe dat gaat he. Eerst trade je vooral spot, dan ga je beetje met leverage spelen. x5, x10, inmiddels zijn het toch x25'sTaro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:44:
[...]
Genoeg opties lijkt mij?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Klopt, dat kan alleen via de positie zelf, maar, als je maar 1 limit order plaatst is dat vanzelf de positie. Pas bij meerdere gaat dat natuurlijk afwijken.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:49:
[...]
Thanks, alleen heb ik het idee dat met deze optie geen "Position TP/SL" wordt gezet, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ga het even uitproberen bij wijze van test en zal terugkomen met het resultaat
Aan een positie kan je wel weer toevoegen/afbouwen, maar dat kan alleen als die al open staat, en door die te bewerken. Dus inderdaad niet vooraf voor meerdere verschillende limit orders zonder dat je al een positie open hebt staan.
Elke grap bezit een kern van waarheid, dan maakt het niet uit met welk type smiley of tag je het bericht afsluit.Joosie200 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:50:
[...]
Er stond eenop het end. Das een beetje /s tag hier geloof ik toch wel.
Ik ken ook mensen die dat soort afspraken mondeling maken, dan ben ik er al vrij zeker van dat zulk soort beloftes niet nagekomen worden.Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:46:
[...]
Uiteraard regel je dat zwart op wit. Teveel ervaring in voormalige bedrijven dat zaken niet konden gaan vanwege onvoorziene zaken zoals nu Corona of door tegenvallende bedrijfsresultaten.
Ook een wijziging in management of overname zullen deze afspraken niet in gevaar brengen.

Hangt van je leidinggevende af. Maar zullen we weer ontopic gaan?elektriekert schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:58:
[...]
Ik ken ook mensen die dat soort afspraken mondeling maken, dan ben ik er al vrij zeker van dat zulk soort beloftes niet nagekomen worden.
Heb ik een jaar of 20 a 25 terug meegemaakt, 1 keer was voldoende.elektriekert schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:58:
[...]
Ik ken ook mensen die dat soort afspraken mondeling maken, dan ben ik er al vrij zeker van dat zulk soort beloftes niet nagekomen worden.
Edit, terechte remark Taro.
Wat crypto betreft had ik deze mooie nacht eerlijk gezegd niet verwacht. Wel een licht herstel dit weekend maar het ziet er nu erg hoopvol uit. Kan natuurlijk nog alle kanten op maar het gevoel is lekker.
Zometeen echt even gaan zoeken naar een dot->kraken route, dat wil ik dit weekend geregeld hebben.
[ Voor 33% gewijzigd door Ngangatar op 18-09-2021 13:04 ]
Klinkt bijna als TaroUniMatrix schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:28:
[...]
Hallo zeg, hij is toch 'ondernemer', 'neemt risico' en 'zorgt voor werkgelegenheid'?
Volkomen terecht
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik heb het geluk dat ik een paar jaar terug van werklocatie veranderen naar een kleiner team.Mijn arbeidscontract is in mijn hoofd nu een asset waarvoor ik een bepaalde hoeveelheid arbeid lever. Niets meer, en niets minder.
We hebben onderling zo geschoven met de uren in het rooster dat we in de leegloop uurtjes thuis kunnen zitten.
Effectief werk ik meer uren maar ben ik minder tijd op het werk aanwezig.
Zolang de taken maar allemaal uitgevoerd zijn, en af een toe een stapje meer doen is dan ook niet zo’n probleem.
Goed ideeTaro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:59:
[...]
Hangt van je leidinggevende af. Maar zullen we weer ontopic gaan?
Meer info: https://cointelegraph.com...e-down-40-since-last-weekSolana chart 'bull flag' eyes $250 despite SOL price down 40% since last week
Taro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:59:
[...]
Hangt van je leidinggevende af. Maar zullen we weer ontopic gaan?

Thanks, volgens mij snap ik het. Met het vooraf instellen wordt er automatisch een OCO limit order geplaatst (mits je gevuld wordt) in het boek, één TP op een hoger niveau en één SL op een lager niveau. Die komen uiteraard overeen met wat je hebt ingevuld in je initiële limit order.Taro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 12:51:
[...]
Klopt, dat kan alleen via de positie zelf, maar, als je maar 1 limit order plaatst is dat vanzelf de positie. Pas bij meerdere gaat dat natuurlijk afwijken.
Aan een positie kan je wel weer toevoegen/afbouwen, maar dat kan alleen als die al open staat, en door die te bewerken. Dus inderdaad niet vooraf voor meerdere verschillende limit orders zonder dat je al een positie open hebt staan.
Als je vervolgens bent gevuld, kan je deze twee limit orders cancellen als je eventueel je TP/SL levels wilt aanpassen on the go via "Position TP/SL"
Correct, bijna, daarom voel ik mij ook deels aangesproken
En dan staat ie op mijn bureau
:strip_exif()/f/image/dfJXFATLvGGfVYZaAVwEskQl.jpg?f=fotoalbum_large)
Eens zien of dit nog een verschil gaat maken in temps
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Question for S2F(XYZ) adepts. Transition from orange into yellow historically marked the advent of bear market, or am I missing something? https://t.co/TgHa76whWg
— Joe007 is stacking in dead silence💀 (@J0E007) 18 september 2021
🔥New ATH #bitcoin realized cap $21K,
— PlanB (@100trillionUSD) 18 september 2021
200 week moving average (200WMA) at $15.6K pic.twitter.com/9pKgo4JkJO
Ik heb JOE007 wel hoog zitten, is altijd scherp en is een whale, dus zal hier waarschijnlijk zelf ook wel naar gaan handelen.
Edit:
What a buy every time we touch the black line 😍
— DigitalassetsNL (@DigitalassetsN) 18 september 2021
Exactly. And time to be on alert every time realized cap walks to far away from 200WMA.
— PlanB (@100trillionUSD) 18 september 2021
En dat komt dan weer overeen met deze lijn
/f/image/qHYwPceoSVliCL3PcaUpC3dW.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 52% gewijzigd door Taro op 18-09-2021 13:50 ]
https://twitter.com/J0E007/status/1435908055716225026
[ Voor 100% gewijzigd door JW04 op 18-09-2021 13:46 ]
Is ie nu geel of iets minder oranjeTaro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 13:37:
[Twitter]
[Twitter]
[Afbeelding]
Ik heb JOE007 wel hoog zitten, is altijd scherp en is een whale, dus zal hier waarschijnlijk zelf ook wel naar gaan handelen.
Edit:
[Twitter]
[Twitter]
[Afbeelding]
Het is oranjegeel dus in between. Van oranje naar geel.BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 13:46:
[...]
Is ie nu geel of iets minder oranje- Joe heeft daar wel een punt
Ik zou eerlijk gezegd wel verrast zijn als de echte bear binnen enkele maanden zijn intrede zou doen. Ik was juist de afgelopen maanden erg terughoudend maar nu toch overtuigd voor een tweede run naar een nieuwe ATH. Maar juist daarom is het goed om je niet off guard te laten verassen.Taro schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 13:37:
[Twitter]
[Twitter]
[Afbeelding]
Edit:
[Twitter]
[Twitter]
[Afbeelding]
Nice!Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:54:
[Afbeelding]
Welke app is dat ?
UberLurker Departement #GG.
Crypto pro installeren op je iphone. Je hoeft geen info te geven over je crypto accounts etc. Puur ff BTC etc handmatig in favorieten toevoegen.
De stappen?
https://cryptopro.app/hel...ple-watch-app-crypto-pro/
Verwijderd
In iedereens oor gefluisterd: koop Bitcoin.
Independently financially independent.
Ik zie het helemaal voor me, @Verwijderd die in ieders rechteroor "Koop Bitcoin" fluistert terwijl zijn forum alter ego in het linker oor fluistert: "no financial advice".Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 14:46:
Stond vandaag op een werkfestival namens mijn werkgever.
Werkfestival, gratis pennen braderieVerwijderd schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 14:46:
Stond vandaag op een werkfestival namens mijn werkgever.
Thanks!Ngangatar schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 14:46:
[...]
Crypto pro installeren op je iphone. Je hoeft geen info te geven over je crypto accounts etc. Puur ff BTC etc handmatig in favorieten toevoegen.
De stappen?
https://cryptopro.app/hel...ple-watch-app-crypto-pro/
:strip_exif()/f/image/MrG2ZzlIasFAPqxOvrGSdiic.jpg?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
Cool! Combineer het nu eens met een tool als clockology? Als tweaker gaat er dan een leuke wereld voor je open.
:strip_exif()/f/image/Lx6MwRCykDsjiRwOOv8TSye5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r20j2MMDNQ12MGRPfTQZm8vy.jpg?f=fotoalbum_large)
YouTube: Bitcoin: Another Hurdle
Benjamin doet een dubious speculation over de periode maart - mei dit jaar en juli - nu. De fractal komt aardig overeen. Is dat soms het scenario waar jij rekening mee hield @Taro?
Verwijderd
Hahha echt. Sommige lui komen gewoon 100% puur en alleen voor het promotie materiaal.BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 14:54:
[...]
Werkfestival, gratis pennen braderie
Mensen zijn echt vaag soms. Heerlijk
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!