AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik zeg meestal tegen de kids. Tis 11 uur geweestJDx schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:02:
Poll: Wat zeg jij?
• Twintig over 11
• 10 voor half 12
• Nine twenty UTC
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
UberLurker Departement #GG.
Ballon wordt opgeblazen, maar niet goed dichtgeknoopt (en loopt langzaam)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dan doe jij zeker aan DCA, komt niet zo preciesSkrunsies schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:05:
[...]
Ik zeg meestal tegen de kids. Tis 11 uur geweest
Vroeg me namelijk af of dit iets zegt over je positiviteit, of je voorzichtig trade of HOLD, vooruit kijken.
edit: whehe hold was een typo van hodl
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 19-09-2021 11:10 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Alleen maar mooiD_Jeff schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:08:
Weekendsamenvatting van de koers:

ja week: bijna 5% plus.D_Jeff schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:08:
Weekendsamenvatting van de koers:
Topweek, als dit elke week gebeurt!
Ik ga ook maar eens met die CSS code spelen.jvel92 schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:14:
[...]
Lol ga je nu serieus weer opnieuw beginnen
ja inderdaad, aim higher, kwam gister een artikel tegen over een eiland in de malediven, compleet resort incl vliegveld,disbehave schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:15:
https://fhm.nl/bitcoin-knaap-koopt-villa-van-70-miljoen/
Ok jongens, wie van jullie is dit?
slechts 560 miljoen
@Slux Natuurlijkdisbehave schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:15:
Als je "onder de brug" weg kan, snap ik heel goed dat je zoiets doet.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ja dat dus. Timen is niet mijn ding. Dus idd DCA en HODL voor mijJDx schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:09:
[...]
Dan doe jij zeker aan DCA, komt niet zo precies
Vroeg me namelijk af of dit iets zegt over je positiviteit, of je voorzichtig trade of HOLD, vooruit kijken.
edit: whehe hold was een typo van hodl
On topic:
Ik heb een speciale dochter van 17 die geen tijds besef heeft. Maar wel weet wanneer het etenstijd is.
Dus normaal geef ik bij 11:20 als antwoord “ schat, tis bijna etenstijd….” Wat ik vervolgens ook om 11:30 tot aan 12hr zeg

UberLurker Departement #GG.
Zo maar weer even een aflevering van Million Dollar Listing L.A. kijken voor de inspiratiedisbehave schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:15:
Als die villa aan de A87 ligt....zou het zomaar een andere user kunnen zijnD_Jeff schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:17:
[...]
@Slux Natuurlijk
Als je "onder de brug" weg kan, snap ik heel goed dat je zoiets doet.
You got me....gister nog bijgekocht in de dip. Nu even het topic aan het doornemen en bij het lezen van je bericht dacht ik aii too greedy. Open PF is Celr gestegen....klap voor de kont zeker..🙂
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Kijk dat is nou een flufje.disbehave schreef op zondag 19 september 2021 @ 11:15:
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Met dames zoals pingo76 begin ik mijn vriendin steeds meer te waarderen.
1 SHIB is 1 SHIB, vooralsnog ben ik nog multimiljonair!BTC100K2021 schreef op zondag 19 september 2021 @ 12:39:
Shiba stelt mij hevig teleur, die exchange listing pumps zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
Koop morgen wel.. 👍
Ik hoop met je meementalozzie schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:26:
Morgen is mijn dca momentje van de maand weer. Dus hoop dat bitcoin nog wat verder zakt. Of zakt die niet meer en moet ik nu kopen? Maar dan is het geen dca meer… keuzes keuzes… wat een stress 🤡
Koop morgen wel.. 👍

Lastig, zeker met de weekly close in de buurt. Ben benieuwd.mentalozzie schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:26:
Morgen is mijn dca momentje van de maand weer. Dus hoop dat bitcoin nog wat verder zakt. Of zakt die niet meer en moet ik nu kopen? Maar dan is het geen dca meer… keuzes keuzes… wat een stress 🤡
Koop morgen wel.. 👍
ik ga er vanuit dat het in elk geval nog steeds hoger is dan vorige week.
Kijk zelf even in de grafieken_AN schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:46:
Ik zie nu al een aantal keer de weekly close voorbij komen. Heeft dat nou echt zoveel impact? Gaan mensen dan ineens verkopen of kopen?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Matic heeft er bijna 4 maanden naar toe gewerkt. Je bent kortzichtig.PlanR schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:49:
Tot zover de CELR. Geen matic taferelen
Volgt gewoon precies BTC nu, niks aan de hand.PlanR schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:49:
Je moet blij zijn dan het geen pump en dump is. Gewoon ATH behalen, dan iets zakken en consolideren voordat je weer op zoek kan naar een nieuwe ATH. En Matic heeft er ook geen week over gedaan.PlanR schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:49:
Hier juist een mooie >2% liftoff in BTC waarde van de pf door volledig in fiat te zittenPlanR schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:58:
Houston we have a problem
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zolang het niet meer dan 5% wordt dan zitten we nog goed hoop ik.Taro schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:00:
[...]
Hier juist een mooie >2% liftoff in BTC waarde van de pf door volledig in fiat te zitten
Hier een mooie <10% op de CELR 😆Taro schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:00:
[...]
Hier juist een mooie >2% liftoff in BTC waarde van de pf door volledig in fiat te zitten
Zit er vanaf 0.08 dollar in. Prima.
Wordt ik nerveus, verkoop ik 75% met wat winst. De rest jolo.
Weekend! Pilsjestijd
totaal niet boeiend deze mini schommelingen tussen 47 en 49. En al gaan we nog een keer naar 42.....ook boeiend, niets aan de hand. We hebben gewoon een aantal weken nodig om te consolideren na die flash crash van 1,5 week terugzwembroek schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:03:
[...]
Zolang het niet meer dan 5% wordt dan zitten we nog goed hoop ik.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat weten we inmiddels ook wel.Taro schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:00:
[...]
Positief daar hou ik van!anti elppa schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:09:
[...]
totaal niet boeiend deze mini schommelingen tussen 47 en 49. En al gaan we nog een keer naar 42.....ook boeiend, niets aan de hand. We hebben gewoon een aantal weken nodig om te consolideren na die flash crash van 1,5 week terug
Elke grap bezit een kern van waarheid, dan maakt het niet uit met welk type smiley of tag je het bericht afsluit.
Taro - 2021
Ik kan niet tegen deze smileyYES schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:15:
[...]
Elke grap bezit een kern van waarheid, dan maakt het niet uit met welk type smiley of tag je het bericht afsluit.
Taro - 2021
Alles naar de tering (bedoel niet per se crypto), willekeurig iemand: ik zit hier prima
[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 19-09-2021 14:17 ]
Dan snap ik je post niet, Taro heeft welgeteld 1x gemeld dat hij nu in fiat zit en daarbij een TA laten zien waarop dit gebaseerd is.
als dit serieus bedoelt is om een beetje terug te duwen tov vanochtend vind ik dit een extreem slechte poging en nogal vreemd omdat als er iemand bereid is om altijd te helpen en zijn eigen analyses laat zien is het Taro wel
x 1000malarkan schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:16:
[...]
Dan snap ik je post niet, Taro heeft welgeteld 1x gemeld dat hij nu in fiat zit en daarbij een TA laten zien waarop dit gebaseerd is.
als dit serieus bedoelt is om een beetje terug te duwen tov vanochtend vind ik dit een extreem slechte poging en nogal vreemd omdat als er iemand bereid is om altijd te helpen en zijn eigen analyses laat zien is het Taro wel
Niet alleen extreem slecht maar ook extreem onnodig, zeker omdat Taro al eerder gestopt is met dingen posten omdat iemand anders Taro verantwoordelijk heeft gehouden voor de beslissingen die hij ZELF heeft gemaakt. Alsof Taro een pistool tegen zijn hoofd heeft gehouden, kom op zeg
Laat mensen gewoon ontopic hun ding posten hoor

Scheißemünze
Wat mij opvalt is dat als de markt wat dalend is of er een crash was zoals in mei/juni de sfeer zoveel beter is hier.
Laat mensen toch is lekker in hun waarde joh.
Doe je dat met verse fiat, of iets dat je nog aan de zijlijn had staan?zwembroek schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:21:
Nog maar weer bijgekocht...Nu even de rem erop. Of misschien na de weekly close als we verder dalen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
bijkopen klinkt als met net vers geprinte fiat.Taro schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:30:
[...]
Doe je dat met verse fiat, of iets dat je nog aan de zijlijn had staan?
traden met btc pair of een stablecoin is imo niet bijkopen maar traden
nothing stops this train
Verwijderd
Die strategie heb ik ongeveer ook.Taro schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:00:
[...]
Zo'n >2% fiatwaarde verloren door in Bitcoin te zitten
Verse fiat...Heb niks meer aan de zijlijn.Taro schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:30:
[...]
Doe je dat met verse fiat, of iets dat je nog aan de zijlijn had staan?
Ik heb hem al een aantal maal zien posten dat hij nu in fiat zit. Dat hij altijd wil helpen en zijn analyses deelt is prachtig maar niet relevant wat mij betreft. Hij ergerde zich klaarblijkelijk een Pingo, ik ook. Ik erger me wel vaker aan posts, niet perse aan een persoon. Punt is dat iedereen zich ergens aan ergert en iedereen evenveel recht heeft dit te plaatsen. Dus ook als iemand voornamelijk dingen plaatst met inhoud geniet die gene geen immuniteit.malarkan schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:16:
[...]

edit:
Eventueel valt er wel een golden shower te regelen voor wat Bitcoin pecunia. Heb je daar wat aan?Verwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:49:
Heeft iemand nog een golden cross?
[ Voor 33% gewijzigd door sh4d0wman op 19-09-2021 14:53 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jij hebt er één om je nek hangen toch?Verwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:49:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iqu5pDMry5ljtndFqf8fO54G.jpg?f=user_large)
Ik laat hem niet zien hoorVerwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:49:
Als hij dat al doet, heeft hij het hier niet laten merken...Dus met dat stukje ben ik het niet eens. Sterker nog Taro heeft vanochtend terecht laten weten dat mijn "REKTJW04 schreef op zondag 19 september 2021 @ 14:47:
[...]
Ik heb hem al een aantal maal zien posten dat hij nu in fiat zit. Dat hij altijd wil helpen en zijn analyses deelt is prachtig maar niet relevant wat mij betreft. Hij ergerde zich klaarblijkelijk een Pingo, ik ook. Ik erger me wel vaker aan posts, niet perse aan een persoon. Punt is dat iedereen zich ergens aan ergert en iedereen evenveel recht heeft dit te plaatsen. Dus ook als iemand voornamelijk dingen plaatst met inhoud geniet die gene geen immuniteit.

Met de tweede stukje bold ben ik ook niet eens, ik merk dat wat Taro post dat mensen er echt wel wat aan hebben. (Behalve ik, want ik snap er zoals gewoonlijk geen drol van. Want ik zie alleen maar kerstverlichting
@Wiley99 heeft het eerder mooi gezegd "Moeten we nu allemaal regels gaan plaatsen om rekening te gaan houden met iedereen zijn lange tenen?" Want daar gaan we wel naar toe met de discussie van vanochtend en nu...Zolang het ontopic is moet het wat mij betreft gepost kunnen worden of het nou "When M00N" is of mijn "When Rekt

Volgens mij is dit het enige topicreeks op tweaker waar we ook offline off-topic kunnen buurten , zonder dat de Mods telkens moeten ingrijpen.
Waardeer dit.
Edit: god damn autocorrect
[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 19-09-2021 15:13 ]
hoe doe jij dat offlinestreamnl schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:06:
Godsamme, hebben we het nog steeds over de inhoud van sommige berichten??
Volgens mij is dit het enige topicreeks op tweaker waar we ook offline kunnen buurten , zonder dat de Mods telkens moeten ingrijpen.
Waardeer dit.
(ik snap dat je offtopic bedoelt
Met twee blikjes en een touwtje ertussenmalarkan schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:08:
[...]
hoe doe jij dat offline![]()
(ik snap dat je offtopic bedoelt)
Het is wel erg stil bij de Saylors, Musks en anderen, dit is wel een terechte vraag voor deze fase van de run. Er vloeit teveel geld naar de alts en dips opkopen zorgt voor een stabielere prijs, maar niet per se een veel hogere prijs.
Ik heb niet berekend hoeveel er in BTC moet vloeien om de 100k aan te tikken, dat geld staat ruimschoots aan de zijlijn in fiat of zit in alts, maar daar heeft de Bitcoin koers niet zoveel aan. Waarschijnlijk lukt dit pas tijdens de volgende run, als BTC weer de focus krijgt, voordat de alts het stokje later weer overnemen.
Goede vraag en voor mijn gevoel gaat dit ook niet (meer) gehaald worden dit jaar. De paar klappen die BTC heeft gehad (en de resr natuurlijk ook), lijkt blijvende schade te hebben.Taro schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:11:
[Twitter]
Het is wel erg stil bij de Saylors, Musks en anderen, dit is wel een terechte vraag voor deze fase van de run. Er vloeit teveel geld naar de alts en dips opkopen zorgt voor een stabielere prijs, maar niet per se een veel hogere prijs.
Ik heb niet berekend hoeveel er in BTC moet vloeien om de 100k aan te tikken, dat geld staat ruimschoots aan de zijlijn in fiat of zit in alts, maar daar heeft de Bitcoin koers niet zoveel aan. Waarschijnlijk lukt dit pas tijdens de volgende run, als BTC weer de focus krijgt, voordat de alts het stokje later weer overnemen.
Doordat alts opeens in de picture komen die wel groen zijn, maar fomo’en Henk en Ingrid daar lekker heen.
[ Voor 5% gewijzigd door -Sander- op 19-09-2021 15:15 ]
Was er laatst niet ergens een grafiek gepost (kan hem zo snel niet terugvinden) waarin werd getoond dat de aantallen in cold-storage aardig hoog was?Taro schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:11:
[Twitter]
Hoe meer in cold-storage zou toch ook betekenen dat er steeds minder nodig is om de prijs nu omhoog te drijven doordat er minder liquide is?
Dat btc staat waar ie nu staat na die klappen is zeer bullish-Sander- schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:14:
[...]
Goede vraag en voor mijn gevoel gaat dit ook niet (meer) gehaald worden dit jaar. De paar klappen die BTC heeft gehad (en de resr natuurlijk ook), lijkt blijvende schade te hebben.
Doordat alts opeens in de picture komen die wel groen zijn, maar fomo’en Henk en Ingrid daar lekker heen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wel een long maar die heeft nog zoveel marge naar beneden dat we dan waarschijnlijk ook meteen definitief de bear market in getrapt zijnMozes123 schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:15:
Heeft er nog iemand een short lopen?
Heb jij die serieus nog steeds lopen?YES schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:21:
[...]
Wel een long maar die heeft nog zoveel marge naar beneden dat we dan waarschijnlijk ook meteen definitief de bear market in getrapt zijn
Netjes! En dan raap je alles op voor woeker prijzenYES schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:21:
[...]
Wel een long maar die heeft nog zoveel marge naar beneden dat we dan waarschijnlijk ook meteen definitief de bear market in getrapt zijn
Vuurwerk de verkeerde kant op 😁Ngangatar schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:57:
[...]
Op zondagavond is de week afsluiiting, dit kan nog wel eens vuurwerk geven. Ben benieuwd of we iets gaan zien vanavond na 0:00 en welke kant het op is.
Zin in.
Close is 2.00 uur onze tijd, niet middernachtNgangatar schreef op zondag 19 september 2021 @ 10:57:
[...]
Op zondagavond is de week afsluiiting, dit kan nog wel eens vuurwerk geven. Ben benieuwd of we iets gaan zien vanavond na 0:00 en welke kant het op is.
Zin in.
Ik vind dit wel een interessante uitspraak.Taro schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:11:
Er vloeit teveel geld naar de alts [...]
Wanneer is het teveel? En waarom zou het slecht (of goed) zijn?
BTC heeft een market dominance van 40% ofzo? Waarom maakt het uit en welk percentage acht je wel goed? Is er een bepaalde threshold die een bepaald effect sorteert?
Liever alleen serieuze antwoorden en niet 'alle altcoins zijn shitcoins'-replies, jongens
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Alle altcoins zijn shitcoins...anandus schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:34:
[...]
Ik vind dit wel een interessante uitspraak.
BTC heeft een market dominance van 40% ofzo? Waarom maakt het uit en welk percentage acht je wel goed? Is er een bepaalde threshold die een bepaald effect sorteert?
Liever alleen serieuze antwoorden en niet 'alle altcoins zijn shitcoins'-replies, jongens
Hoe meer dominance bitcoin heeft hoe groter het fomo kicks in effect. Anders gezegd hoe eerder bitcoin weer leidend is, hoe sneller Henk en Ingrid weer instappen op de fomo trein. En dat is wat je nodig hebt om echt parabolisch te gaan. Het fomo effect. Bij een sideways traject van bitcoin en een dalende dominance want alts gaan harder krijg je geen hogere prijs in bitcoin zoals we nu zien.anandus schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:34:
[...]
Welke percentages thresholds zijn geen idee. Het zijn wel communicerende vaten bitcoin vs altcoin. De balans slaat uit naar alts voor nu. Maar zodra bitcoin werkelijk een spurt neemt naar 64k en beyond zul je een kentering zien.
Ik sluit hem niet voor 69K
Je gaat er hier wel vanuit dat de Henk en Ingrids in BTC stappen en dat lijkt mij dus juist niet het geval. Een duurdere BTC zorgt dat men minder sats voor zijn euro's krijgt en dan wordt BTC als te duur ervaren. Deze groep mensen stappen dan liever in op de goedkoopste coin die ze eenvoudig kunnen krijgen in apps die toegankelijk voor deze mensen is; robinhood, coinbase, btivavo etc.Joosie200 schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:38:
[...]
Hoe meer dominance bitcoin heeft hoe groter het fomo kicks in effect. Anders gezegd hoe eerder bitcoin weer leidend is, hoe sneller Henk en Ingrid weer instappen op de fomo trein. En dat is wat je nodig hebt om echt parabolisch te gaan. Het fomo effect. Bij een sideways traject van bitcoin en een dalende dominance want alts gaan harder krijg je geen hogere prijs in bitcoin zoals we nu zien.
Welke percentages thresholds zijn geen idee. Het zijn wel communicerende vaten bitcoin vs altcoin. De balans slaat uit naar alts voor nu. Maar zodra bitcoin werkelijk een spurt neemt naar 64k en beyond zul je een kentering zien.
Als ik rondkijk in mijn omgeving, zit er vrijwel niemand in BTC, want niet interessant of betere kans op hogere ROI met alts.
Ik begrijp wat je zegt, maar zo bedoel ik het niet. Ik vind niet dat het teveel of te weinig is in verhouding tot bijv, alts, maar het is in ieder geval te weinig om Bitcoin te laten stijgen. Het maakt mij persoonlijk niet uit of Bitcoin 80% of 25% dominance heeft, of alts wel of niet stijgen (want ik vind beide prima), het is echter een feit dat er op dit moment maar weinig nieuw geld richting Bitcoin vloeit om snel nieuwe ATH's neer te kunnen gaan zetten.anandus schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:34:
[...]
Dat is wel de algehele perceptie ja. Maar dan vindt men bitcoin nu ook al te duur. Omdat men denkt meteen een hele bitcoin te moeten kopen wat voor weinig mensen is weggelegd. En ja de ROI bij alts is hoger dan bij bitcoin. Maar het is geen vanzelfsprekendheid dat elke altcoin even x50 gaat. Kun je wel tien euro erin stoppen en hopen de 'nieuwe' bitcoin gevonden te hebben. Maar de kans is groter op een negatieve ROI dan positieve. Waarom anders kennen we de term bagholders.jvel92 schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:45:
[...]
Je gaat er hier wel vanuit dat de Henk en Ingrids in BTC stappen en dat lijkt mij dus juist niet het geval. Een duurdere BTC zorgt dat men minder sats voor zijn euro's krijgt en dan wordt BTC als te duur ervaren. Deze groep mensen stappen dan liever in op de goedkoopste coin die ze eenvoudig kunnen krijgen in apps die toegankelijk voor deze mensen is; robinhood, coinbase, btivavo etc.
Als ik rondkijk in mijn omgeving, zit er vrijwel niemand in BTC, want niet interessant of betere kans op hogere ROI met alts.
Ook ik heb mensen in mijn vriendenkring zitten die 100% in alts zitten en dan juist doge want /yolo en goedkoop. Dan kan ik ze nog duizend keer uitleggen waarom goedkoop duurkoop is maar daar ben ik al snel klaar mee. Een beetje hetzelfde met vrienden/familie die van jou als Tweaker een volledige IT service verwachten voor nop die webshops je pas bieden tegen betaling.
Laat ze maar erachter komen dat gouden bergen beloven 1 ding is in crypto, maar die ook halen heel wat anders is.
Ah, zo, dan las ik het inderdaad verkeerdTaro schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:47:
[...]
Ik begrijp wat je zegt, maar zo bedoel ik het niet. Ik vind niet dat het teveel of te weinig is in verhouding tot bijv, alts, maar het is in ieder geval te weinig om Bitcoin te laten stijgen. Het maakt mij persoonlijk niet uit of Bitcoin 80% of 25% dominance heeft, of alts wel of niet stijgen (want ik vind beide prima), het is echter een feit dat er op dit moment maar weinig nieuw geld richting Bitcoin vloeit om snel nieuwe ATH's neer te kunnen gaan zetten.
Ik dacht dat er misschien bepaalde thresholds waren die een bepaald effect zouden hebben of iets.
Een soort TA op het dominance cijfer zeg maar
Overigens verbaasde het me wel toen ik dat opzocht, had niet gedacht dat het 'maar' 40% was. Nog steeds een hoop, maar blijkbaar zitten ook veel retail traders in altcoins(?).
ETH met bijna de helft van de bitcoin dominance (iets onder 20%) vind ik ook best indrukwekkend.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Daarom is dit waarschijnlijk ook de beste niet-HODL strategie:
- Tijdens de bearmarket Bitcoin dca'en terwijl de meeste alts compleet rekt gaan
- Tijdens de bullrun Bitcoin holden
- Op tijd overstappen van Bitcoin naar ETH
- Op tijd overstappen van ETH naar alts
- Aan het eind van de bullmarket uitstappen naar fiat
- Repeat
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 19-09-2021 16:06 ]
Daarom zeg ik ook na 0:00. Dat zijn wekelijks 2 leuke uurtjes.Martine schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:32:
[...]
Close is 2.00 uur onze tijd, niet middernacht
Dat vind men inmiddels ook al te duur ja. Er zijn overigens ook genoeg BTC fans, die op het huidige niveau, ook niet meer zouden bijkopen want ze wachten op een bear market. Het is moeilijk mensen te overtuigen om BTC te kopen, als je dat zelf ook niet zou doen op dit niveau.Joosie200 schreef op zondag 19 september 2021 @ 15:59:
[...]
Dat is wel de algehele perceptie ja. Maar dan vindt men bitcoin nu ook al te duur. Omdat men denkt meteen een hele bitcoin te moeten kopen wat voor weinig mensen is weggelegd. En ja de ROI bij alts is hoger dan bij bitcoin. Maar het is geen vanzelfsprekendheid dat elke altcoin even x50 gaat. Kun je wel tien euro erin stoppen en hopen de 'nieuwe' bitcoin gevonden te hebben. Maar de kans is groter op een negatieve ROI dan positieve. Waarom anders kennen we de term bagholders.
Ook ik heb mensen in mijn vriendenkring zitten die 100% in alts zitten en dan juist doge want /yolo en goedkoop. Dan kan ik ze nog duizend keer uitleggen waarom goedkoop duurkoop is maar daar ben ik al snel klaar mee. Een beetje hetzelfde met vrienden/familie die van jou als Tweaker een volledige IT service verwachten voor nop die webshops je pas bieden tegen betaling.
Laat ze maar erachter komen dat gouden bergen beloven 1 ding is in crypto, maar die ook halen heel wat anders is.
Nee, heeft vrijwel geen impact._AN schreef op zondag 19 september 2021 @ 13:46:
Ik zie nu al een aantal keer de weekly close voorbij komen. Heeft dat nou echt zoveel impact? Gaan mensen dan ineens verkopen of kopen?
Zou op dat moment mijn ordertjes gehaald wordenNgangatar schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:09:
[...]
Daarom zeg ik ook na 0:00. Dat zijn wekelijks 2 leuke uurtjes.
Jawel iemand eerder had het erover, zijn neef was bankier of zoiets. En hij had last van FOMO dus die heeft toen ingekocht op quant, weet alleen niet meer wie dat wasMAkS1 schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:16:
Toch bijzonder dat bijna niemand hier het over QNT heeft. Ziet niemand de kansen die ik zie?
Verwijderd
https://www.world-nuclear...ns-for-nuclear-powered-bi
Talen Energy Corporation has announced a joint venture with US-based bitcoin mining company TeraWulf to develop up to 300 MW of zero-carbon bitcoin mining capacity. The Nautilus Cryptomine will be powered by Talen's Susquehanna nuclear power plant.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2hxJJXfLEsCVjDbRgvMINPsV.jpg?f=user_large)
Ik zat er vorig jaar rond deze tijd zo in. Bitcoin bleef maar gaan en gaan. Duurde tot mei dit jaar voor de koers een snoekduik nam. Heb ik dan de trein gemist van 20k naar 64k? Ja, maar ik heb ook niet buy high (64k) sell low (28k) gedaan. Dus tja: na de crash in mei wel ingestapt en ik heb in vier maanden tijd een prima ROI van 180% te pakken.jvel92 schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:11:
[...]
Dat vind men inmiddels ook al te duur ja. Er zijn overigens ook genoeg BTC fans, die op het huidige niveau, ook niet meer zouden bijkopen want ze wachten op een bear market. Het is moeilijk mensen te overtuigen om BTC te kopen, als je dat zelf ook niet zou doen op dit niveau.
Dus bij een crash naar 36k regio nu gaat mijn ROI naar beneden. Tegelijkertijd gooi ik er dan verse fiat tegen aan. Had je ingekocht in april op 60k en check je de prijs nu ja dan sta je er wel anders in.
Dat heeft ie dan goed gedaan!Pingo76 schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:17:
[...]
Jawel iemand eerder had het erover, zijn neef was bankier of zoiets. En hij had last van FOMO dus die heeft toen ingekocht op quant, weet alleen niet meer wie dat was

Tuurlijk, daar heb je gelijk in. Als je een lange tijdshorizon hebt en niet je complete spaargeld erin hebt gepompt, maakt een tegenvaller minder uit. Maar om weer richting ATH te gaan heb je toch weer nieuwe kopers nodig.Joosie200 schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:18:
[...]
Ik zat er vorig jaar rond deze tijd zo in. Bitcoin bleef maar gaan en gaan. Duurde tot mei dit jaar voor de koers een snoekduik nam. Heb ik dan de trein gemist van 20k naar 64k? Ja, maar ik heb ook niet buy high (64k) sell low (28k) gedaan. Dus tja: na de crash in mei wel ingestapt en ik heb in vier maanden tijd een prima ROI van 180% te pakken.
Dus bij een crash naar 36k regio nu gaat mijn ROI naar beneden. Tegelijkertijd gooi ik er dan verse fiat tegen aan. Had je ingekocht in april op 60k en check je de prijs nu ja dan sta je er wel anders in.
En het maakt een wezenlijk verschil of je nu net begint aan crypto of dat je al een paar jaar bezig bent. De groep die al een paar jaar bezig is, heeft (hopelijk) voldoende buffer kunnen opbouwen waardoor ie niet meteen rekt is bij een flinke crash. De groep die nu net begint is gewoon meteen giga rekt, als morgen de bear market begint.
Ff pf checken gewoon nog verder rekt..🤨
Gaan jullie nou eindelijk eens wat fiat in die crypto pompen of moet ik de kar alleen trekken?
[ Voor 25% gewijzigd door Ronald.42 op 19-09-2021 16:42 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik vraag me af hoeveel mensen denken dat er rook uit komt?Verwijderd schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:18:
US companies announce plans for nuclear-powered bitcoin mine
https://www.world-nuclear...ns-for-nuclear-powered-bi
[...]
[Afbeelding]
Ipv dat het koeltorens zijn waar waterdamp uitkomt.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!