[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 214 ... 252 Laatste
Acties:
  • 818.116 views

Verwijderd

Waah schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:40:
[...]

Die hele zin snap ik niets van sorry.
Het is hetzelfde advies dat relevant is voor mensen die een windfall krijgen.

Stel jij koopt bij de kringloop een vaas van 2 euro en komt er thuis achter dat het een 16de eeuws stuk antiek is wat op een veiling waarschijnlijk 50k oplevert. Veel mensen zullen zich dan afvragen, moet ik dat verkopen? Het heeft immers maar 2 euro gekost.

Veel betere vraag is, als je 50k had, zou je die vaas dan kopen? Zo niet, dan kun je dus beter verkopen.

Realistische vraag voor mensen die Pokemonkaarten op zolder vinden bijvoorbeeld.

Dat principe zou je ook met speculatieve investeringen moeten aanhouden als je er alleen pragmatisch naar kijkt.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 10:55
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:37:
[...]

Ik heb er geen moeite mee dat mensen er anders instaan dan ik. Ik heb er moeite mee dat hun persoonlijke opvatting wordt omgezet in universeel advies. Niet door jou overigens.

Tegen iemand zeggen "inleg er uit halen dan is de rest speelgeld" is niet behulpzaam en kortzichtig als je niet weet hoe die persoon er in staat.
Mensen moeten altijd zelf na blijven denken en kijken of hij of zij er iets mee kan. Ik verplicht niemand iets te doen.
Ik zeg ook niet dat dit de holy grail is.

[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 27-10-2021 15:47 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_uUSYVxTrOx9MOlfnaS_h1JaeRc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zVmNTZydWBRKX8ODDqOTQXpi.png?f=user_large

Nieuwe ATH, het gaat toch wel hard nu hoor. Rang #10 ook

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:28
In plaats van een hoop moeite te doen om geld op Binance te krijgen, zou je ook kunnen overwegen om een exchange te gebruiken die hun zaakjes (nog) wel op orde hebben en wel SEPA en/of iDeal ondersteunen. Misschien een idee.

Bijvoorbeeld:
- Coinbase: iDeal en Sepa
- FTX: Sepa

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:41
Ik maak al jaren gebruik van BL3P en dat bevalt nog steeds goed! :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
Kol Nedra schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:38:
[...]

Holyshhit!! na TRON nu ook XLM? Waar zijn ze in godsnaam mee bezig daar bij Bitvavo?

Ik denk dat ik dan iets vooruit moet gaan plannen en dan maar via SEPA --> Kraken ---> Binance maar de nieuwe weg gaat worden.....
Ja, slap excuus van 'Bezig aan de Node'. Maar er gaat teveel weg denk ik.
Rare exchange.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:32

YES

Moderator General Chat
Astennu schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:47:
[...]

Mensen moeten altijd zelf na blijven denken en kijken of hij of zij er iets mee kan. Ik verplicht niemand iets te doen.
Ik zeg ook niet dat dit de holy grail is.
Iedereen moet hier lekker zijn advies spuien zoals hij dat meent te moeten doen. Als het niet door de beugel kan zijn er de mods om je digitaal te corrigeren.

Dus lekker blijven doen. Al zullen er natuurlijk ook wel een reacties op adviezen komen van mensen die het er niet mee eens zijn (of juist wel) en dat hoort er dan ook weer bij :)

Edit: oh je hebt een stukje weggehaald zie ik waardoor mijn reactie ietwat overbodig is. :+

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 27-10-2021 15:50 ]

Verwijderd

YES schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:49:
[...]

Iedereen moet hier lekker zijn advies spuien zoals hij dat meent te moeten doen. Als het niet door de beugel kan zijn er de mods om je digitaal te corrigeren.

Dus lekker blijven doen. Al zullen er natuurlijk ook wel een reacties op adviezen komen van mensen die het er niet mee eens zijn (of juist wel) en dat hoort er dan ook weer bij :)

Edit: oh je hebt een stukje weggehaald zie ik waardoor mijn reactie ietwat overbodig is. :+
Misschien een competitie van maken. Kijken wie als eerste advies kan delen welke een interventie van een mod oplevert. :D

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:44:
[...]

Het is hetzelfde advies dat relevant is voor mensen die een windfall krijgen.

Stel jij koopt bij de kringloop een vaas van 2 euro en komt er thuis achter dat het een 16de eeuws stuk antiek is wat op een veiling waarschijnlijk 50k oplevert. Veel mensen zullen zich dan afvragen, moet ik dat verkopen? Het heeft immers maar 2 euro gekost.

Veel betere vraag is, als je 50k had, zou je die vaas dan kopen? Zo niet, dan kun je dus beter verkopen.

Realistische vraag voor mensen die Pokemonkaarten op zolder vinden bijvoorbeeld.

Dat principe zou je ook met speculatieve investeringen moeten aanhouden.
En dat is meteen het probleem met je vergelijking: Een 16e eeuws antiek heeft waarde en houd waarde. Idem voor die pokemonkaart.

Een shitcoin heeft in 99,9% geen enkele waarde. Ik zou nooit 10K in een shitcoin stoppen. Onder die logica zou ik dus al direct na aankoop al moeten verkopen ;-) of in ieder geval bij bijvoorbeeld 1000 euro. Want dat zou ik er dus niet instoppen.

Appels/Peren.

Voor mij is het vrij simpel:
  1. Is het geld dat je niet kunt missen, omdat het een potje is voor reparatie auto of wasmachine of whatever? NIET INVESTEREN
  2. Is het geld dat je over hebt, maar zou je het toch wel erg jammer vinden als het weg is, of is het spaargeld naar iets dat je graag wilt? (een nieuwe auto, verduurzaming van je huis), dan een "veilige" investering zoals aandelen, BTC/ETH. Dan is de klap minder groot en het risico lager.
  3. Is het "fuck it" geld? DAN shitcoins.
Voor die vaas dus:
Levert dat no1 voor je op? ja verkopen
Krijg je er no2 geld voor? Dan bepalen of je denkt dat je de kans op verkopen houd en of je dit een mooi bedrag vind
Krijg je er no3 geld voor? HODL zolang het goed voelt :D

Daar komt nog bij: als je bij een shitcoin 10 euro inlegt, en het is 30 euro waard en je haalt je inleg er uit... als het vanaf dat punt x100 gaat heb je dus 10+20x100=2010 euro
Haal je je inleg er níét uit, heb je dus 30x100=3000 euro. OF je stapt eerder uit voor 2000 euro :+

Een rugpull is een perfecte manier om dat te toetsen. Als je boos bent en je baalt enorm dat je X inleg kwijt bent... Dan heb je er teveel op ingelegd.

• YES
  • Laatst online: 18:32

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:51:
[...]

Misschien een competitie van maken. Kijken wie als eerste advies kan delen welke een interventie van een mod oplevert. :D
Haha ik gok dat die competitie niet lang duurt hoor. :+

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:51:
[...]

Das niet zo moeilijk. Gewoon adviseren je seed phrase te delen op het forum :+
ohja... NOOIT JE SEED PRHASE DELEN -O-

On that note: ooit eens admin geweest voor een shitcoin. Copy-paste iemand per ongeluk zijn seed phrase. Ik had hem binnen een seconde al verwijderd voor ik er erg in had. Uiteindelijk had niemand een screenshot kunnen maken, maar wel aangeraden een nieuwe wallet te maken wat diegene ook gedaan had.

I could've been evil :+ maar mijn reactie was te snel om evil te zijn :+

[ Voor 34% gewijzigd door Waah op 27-10-2021 15:56 ]

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
YES schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:53:
[...]

Haha ik gok dat die competitie niet lang duurt hoor. :+
Iets als : Koop hex!!

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:44
rolandos582 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:48:
[Afbeelding]

Nieuwe ATH, het gaat toch wel hard nu hoor. Rang #10 ook
Ik gok dat hij binnen afzienbare tijd DOGE nog zal passeren.

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:38
Ik zit er aan te denken om DAI te kopen. Is echt een goede stabiele coin die gaat echt zo de weg omhoog vinden :)

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:25
Aantal enge uit de hoogte reacties tav Shiba, net terug gerekend ,10x de inleg nu.

Niet doen die Shiba, lekker heel de dag MOON roepen als BITC weer 0,5% is gestegen.

• rolandos582
FSC_87 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:55:
[...]

Makkelijk, qua volume staan ze nu op #4 en 6x zoveel als doge
ramrodwillem schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:57:
Aantal enge uit de hoogte reacties tav Shiba, net terug gerekend ,10x de inleg nu.

Niet doen die Shiba, lekker heel de dag MOON roepen als BITC weer 0,5% is gestegen.
Hij staat nu op 0,00006280. Sommigen kochten hem in voor 0,000005 of 0,000006. Dus ja x10. In hele korte tijd ook nog. Lekker hoor

[ Voor 46% gewijzigd door rolandos582 op 27-10-2021 15:58 ]

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-01 16:40
rolandos582 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:34:
[...]

[Afbeelding]

Hoe los ik dit op dan? Andere region selecteren?
USDT kiezen IPV USD :)
Eerst USDT-EUR en dan SHIB - USDT :)

$ alias cd='rm -rf'

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-01 11:15
dylan_ schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:57:
Ik zit er aan te denken om DAI te kopen. Is echt een goede stabiele coin die gaat echt zo de weg omhoog vinden :)
Volgens mij ben je niet serieus toch?

Verwijderd

Waah schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:53:
[...]

En dat is meteen het probleem met je vergelijking: Een 16e eeuws antiek heeft waarde en houd waarde. Idem voor die pokemonkaart.

Een shitcoin heeft in 99,9% geen enkele waarde. Ik zou nooit 10K in een shitcoin stoppen. Onder die logica zou ik dus al direct na aankoop al moeten verkopen ;-) of in ieder geval bij bijvoorbeeld 1000 euro. Want dat zou ik er dus niet instoppen.

Appels/Peren.
Precies, als je niet voor 10k aan shitcoins zou kopen, dan moet je ook niet voor 10k aan shitcoins holden. Dat is mijn hele punt. De oorsprong van het geld en de initiële inleg is mental accounting.

Wikipedia: Mental accounting
Voor mij is het vrij simpel:
  1. Is het geld dat je niet kunt missen, omdat het een potje is voor reparatie auto of wasmachine of whatever? NIET INVESTEREN
  2. Is het geld dat je over hebt, maar zou je het toch wel erg jammer vinden als het weg is, of is het spaargeld naar iets dat je graag wilt? (een nieuwe auto, verduurzaming van je huis), dan een "veilige" investering zoals aandelen, BTC/ETH. Dan is de klap minder groot en het risico lager.
  3. Is het "fuck it" geld? DAN shitcoins.
Voor die vaas dus:
Levert dat no1 voor je op? ja verkopen
Krijg je er no2 geld voor? Dan bepalen of je denkt dat je de kans op verkopen houd en of je dit een mooi bedrag vind
Krijg je er no3 geld voor? HODL zolang het goed voelt :D

Daar komt nog bij: als je bij een shitcoin 10 euro inlegt, en het is 30 euro waard en je haalt je inleg er uit... als het vanaf dat punt x100 gaat heb je dus 10+20x100=2010 euro
Haal je je inleg er níét uit, heb je dus 30x100=3000 euro. OF je stapt eerder uit voor 2000 euro :+

Een rugpull is een perfecte manier om dat te toetsen. Als je boos bent en je baalt enorm dat je X inleg kwijt bent... Dan heb je er teveel op ingelegd.
Ik gaf in de vergelijking met de vaas al aan dat je jezelf de vraag moest stellen wat je moest doen als je 50k over hebt. Dus 1 en 2 is niet relevant. Geld gereserveerd voor een auto is niet over.

Verwijderd

ramrodwillem schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:57:

Put your money where your mouth is en stop al je spaargeld er in en ga naar de bank voor een persoonlijk krediet. })

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Waah schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:40:
[...]

Die hele zin snap ik niets van sorry.
als je zelf gewoon zou willen inkopen voor 5k als je nu zou kopen, maar je hebt er voor 30k in staan, dan verkoop je 25k.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:16
Ik zoek eigenlijk mooie DeFi pareltjes, waarbij het auto-compounding is, geen stablecoins maar coins die potentieel hebben om te groeien komende 5 jaren. iemand tips?

nothing stops this train

Verwijderd

FSC_87 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:55:
[...]

het zou mij niet verbazen,

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:25
rolandos582 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:57:
[...]

Makkelijk, qua volume staan ze nu op #4 en 6x zoveel als doge

[...]

Hij staat nu op 0,00006280. Sommigen kochten hem in voor 0,000005 of 0,000006. Dus ja x10. In hele korte tijd ook nog. Lekker hoor
Precies ,thx ik ga de helft cashen en de andere helft laat ik gewoon staan ,we zien wel.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17:28
Kol Nedra schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:04:
Ik zoek eigenlijk mooie DeFi pareltjes, waarbij het auto-compounding is, geen stablecoins maar coins die potentieel hebben om te groeien komende 5 jaren. iemand tips?
Auto-compounding echt een must? Je kunt namelijk ook zelf regelmatig compounden. Als je perse wilt dat het auto-compound is ben je vaak afhankelijk van een extern platform waar je dan je yield genererende DeFi token moet staken.

Aantal auto-compound tokens: OHM bijvoorbeeld, of een van de vele forks (Time, Klima Dao, Gyro etc). Wel redelijk hoog ponzi gehalte met bijbehorende risico's.

• Kol Nedra
jvel92 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:13:
[...]

Auto-compounding echt een must? Je kunt namelijk ook zelf regelmatig compounden. Als je perse wilt dat het auto-compound is ben je vaak afhankelijk van een extern platform waar je dan je yield genererende DeFi token moet staken.

Aantal auto-compound tokens: OHM bijvoorbeeld, of een van de vele forks (Time, Klima Dao, Gyro etc). Wel redelijk hoog ponzi gehalte met bijbehorende risico's.
liefst wel auto-compound ja dan heb je er gene omkijken naar.
risico is hoger, maar ik leg er niet heel veel in hoor, ik verspreid mijn risico ook op diverse plekken.
thx ik ga ernaar kijken/verdiepen

nothing stops this train

• rolandos582
Howlishit hij blaast nu helemaal op, gekkenwerk die shiba

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:45
Kol Nedra schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:17:
[...]

liefst wel auto-compound ja dan heb je er gene omkijken naar.
risico is hoger, maar ik leg er niet heel veel in hoor, ik verspreid mijn risico ook op diverse plekken.
thx ik ga ernaar kijken/verdiepen
Je hebt ook gewoon Beefy.finance die het autocompounden voor je regelt (en zo vaak uitvoert als nodig om het beste rendement te behalen), voor de gehele vault in één klap. Als je een farm vind waar je je geld zou willen stallen, check dan of Beefy daarvoor een vault heeft waar het rendement nog een paar procent hoger ligt.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-01 22:04

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Ligt het aan mij of is die BTC ETF niet te vinden op DeGiro?

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:26
rolandos582 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:18:
Howlishit hij blaast nu helemaal op, gekkenwerk die shiba
Niet normaal, al een aantal keer over de sell knop heen gezweven met me muis

• rolandos582
ColeJ schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:22:
[...]

Niet normaal, al een aantal keer over de sell knop heen gezweven met me muis
Toch wel HODL hé ?

• ColeJ
Haha nogmaals, ik ben vaak te gretig maar nu durf ik het weer niet aan om te verkopen 7(8)7

• Kol Nedra
Ik wil die SHIBA niet meer zien......die €20 inleg van begin april zou nu weet ik veel wel ~€18.000 waard zijn geweest als ik niet had verkocht :'( :'(

nothing stops this train

• ColeJ
Kol Nedra schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:24:
Ik wil die SHIBA niet meer zien......die €20 inleg van begin april zou nu weet ik veel wel ~€60.000 waard zijn geweest als ik niet had verkocht :'( :'(
Daarom stap ik nooit meer overal 100% uit. 20 euro, waarom laat je dat niet staan haha..

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
ColeJ schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:25:
[...]

Daarom stap ik nooit meer overal 100% uit. 20 euro, waarom laat je dat niet staan haha..
Krasloten galore, overal een euro in knallen

• Kol Nedra
ColeJ schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:25:
[...]

uitgecashed op €1800 zou jij het laten staan dan :+
ik zag geen toekomst in SHIB, iig niet zo extreem.....wel deels gevolgd en zou de ''Dogekiller'' zijn.....nou dat is dus echt zo bijna :o

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 27-10-2021 16:28 ]

nothing stops this train

• rolandos582
Kol Nedra schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:24:
Ik wil die SHIBA niet meer zien......die €20 inleg van begin april zou nu weet ik veel wel ~€60.000 waard zijn geweest als ik niet had verkocht :'( :'(
Dat valt ook wel mee toch? Begin april was die 0.00000006? Dat zou nu 21k USD zijn ;w

• Kol Nedra
rolandos582 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:28:
[...]

Dat valt ook wel mee toch? Begin april was die 0.00000006? Dat zou nu 21k USD zijn ;w
ik pas mijn post aan, maar mijn gevoel voelde aan als meer :P

maar zonder gekheid, winst is winst en ben blij!!
maar wel geleerd dat je dus nooit 100% eruit moet gaan

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 27-10-2021 16:31 ]

nothing stops this train

• rolandos582
Kol Nedra schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:30:
[...]

ik pas mijn post aan, maar mijn gevoel voelde aan als meer :P

maar zonder gekheid, winst is winst en ben blij!!
maar wel geleerd dat je dus nooit 100% eruit moet gaan
Doet nog steeds pijn O-)

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:06
Crypto: de plek waar je 100% winst pakt en niet tevreden bent!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Kol Nedra schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:04:
https://app.summitdefi.com/oasis

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:03
De helft van mijn Shiba's verkocht voor 0,000055€. Durfde niet alles te verkopen maar verwacht toch wel dat die weer terugzakt binnen de bollinger bands (dag), dan koop ik het weer terug.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• Kol Nedra
die is nog wel erg nieuw, en beetje apart.....te risky voor mij maar thx

nothing stops this train

• ColeJ
audiojunk schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:35:
De helft van mijn Shiba's verkocht voor 0,000055€. Durfde niet alles te verkopen maar verwacht toch wel dat die weer terugzakt binnen de bollinger bands (dag), dan koop ik het weer terug.
Tsja, die bollinger bands op week/maand basis kloppen ook voor geen hout haha. Zoveel gains... daar is geen indicator voor bestemd.

Ik laat het lekker staan. De winst die er nu staat is procentueel heel veel maar in absolute getallen nog geen maandsalaris. Als ik het nu verkoop ben ik heel even blij maar als het nog veel meer moon gaat schiet ik mezelf weer voor me kop.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:06
Niet welke ik zocht, ik koop namelijk altijd de dip! :7 Maar als het dan toch nog mis gaat, moet ik die van @Richh hebben..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dVkk-z26riFWiZg-cn6FB1rqGjo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jpAxDSP9uahJT2JHINFVbg64.png?f=user_large

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:20

Darrell

Fiat moonboy

ColeJ schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:37:
[...]

Tsja, die bollinger bands op week/maand basis kloppen ook voor geen hout haha. Zoveel gains... daar is geen indicator voor bestemd.

Ik laat het lekker staan. De winst die er nu staat is procentueel heel veel maar in absolute getallen nog geen maandsalaris. Als ik het nu verkoop ben ik heel even blij maar als het nog veel meer moon gaat schiet ik mezelf weer voor me kop.
En als het kaartenhuis instort niet?

Zat te denken, de grote jongens zetten al die winsten toch wel gewoon om in fatsoenlijke crypto?

• ColeJ
Darrell schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:41:
[...]

En als het kaartenhuis instort niet?

Zat te denken, de grote zetten al die winsten toch wel gewoon om in fatsoenlijke crypto?
Als het kaartenhuis instort doet het maar heel even pijn, ik eet er geen biefstuk minder om.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

ColeJ schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:43:
[...]

Als het kaartenhuis instort doet het maar heel even pijn, ik eet er geen biefstuk minder om.
Prima hoor maar heb je wel een prijsdoel in gedachte?

• Xqlus1ve
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

kom op, pamp it!! -O-

• ColeJ
Darrell schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:46:
[...]

Prima hoor maar heb je wel een prijsdoel in gedachte?
Niets is onmogelijk in cryptoland, het doel is 10K in EUR oid (dus dan moeten we nog *10). Daar zijn we nog lang niet maar van 20 euro naar 21K EUR in een paar maanden was ook onmogelijk.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

ColeJ schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:52:
[...]

Niets is onmogelijk in cryptoland, het doel is 10K in EUR oid (dus dan moeten we nog *10). Daar zijn we nog lang niet maar van 20 euro naar 21K EUR in een paar maanden was ook onmogelijk.
Klinkt realistisch hoor.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• ColeJ
_O-

• ColeJ
Heeft iemand overigens ervaring met het resetten van Bittrex account? Ik heb daar dus vroegah een account gehad met 2FA inlog. Die 2FA gegevens heb ik uiteraard niet meer maar ik wil checken of er nog funds op staan (die ondertussen een mio waard zijn uiteraard). Heb een reset aangevraagd en documentatie opgestuurd maar nog niets gehoord.

Is nu ongeveer 2 weken geleden, iemand ervaring?

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

ColeJ schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:43:
[...]

Vegetariër?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Xqlus1ve
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

CRO munt 2 cent omlaag, mooi moment om de voor de ruby kaart in te springen?

• lospeed
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-12-2025
jvel92 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:17:
[...]

BTC is interessant als je al een flink vermogen hebt om mee te investeren, want het wordt gezien als een relatief veilige investering. Maar als je echt nog in de fase zit waarin je vermogen aan opbouwen bent en je zit in een positie waar het mogelijk is om risico te nemen dan zijn alts de play met betere returns.

Zit zelf volledig in ETH en DeFi. Ik investeer vooral in protocollen die omzet genereren en dit ook delen met de token holders. Daarnaast ook veel yield farming. Hierdoor heb je eigenlijk een constante stroom van inkomsten, die je kunt gebruiken om je PF verder uit te breiden zonder constant vers fiat in het systeem te moeten pompen.
Wel, ik zit ergens tussenin (ofja, dat vind ik toch voor mezelf). Vandaar dat ik wat "veiliger" begin te spelen. ;)

Welke protocollen/DeFi projecten zou jij aanraden om nader te onderzoeken?
Anchor trekt momenteel mijn constante stroom al wat op gang, maar ik wil ook niet alles in 1 protocol steken + daar is er enkel de opbrengst en uiteraard geen "groei" van de token zelf. :)

• Chaes
  • Laatst online: 26-01 20:58

Chaes

#HODL

DOT 5 dagen staking op Binance nu voor een ~42% APY. Heb ze zelf al op Kraken staan, maar voor de geïnteresseerden...

• Vis
  • Laatst online: 22:11

Vis

Chaes schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:13:
DOT 5 dagen staking op Binance nu voor een ~42% APY. Heb ze zelf al op Kraken staan, maar voor de geïnteresseerden...
Zulke misleidende APY's de laatste tijd van Binance hé.. Elrond heeft dat ook momenteel voor 10 dagen 55% ofzo.. maar noobs snappen niet dat je dan maar 1 of 2 stuks kan staken voor die korte periode en je dat dus geen drol oplevert.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DeeSTBdWlPo8kKh5JA4DmNGggoQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OLD53YejFO5gVmIO2FdBc7iY.jpg?f=fotoalbum_large

Nou jippie..

[ Voor 30% gewijzigd door Vis op 27-10-2021 17:20 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:10:
Tsja. Je moet voor $400 staken. Dus als ie nou 2 cent hoger of lager staat maakt dat niet uit lijkt me.

Vanaf de Jade Green maakt het iets meer verschil. Dan krijg je namelijk ook 10% op je gestoken munten. Maar goed dat kost dan ook weer meer geld. Nou ja whatever. Je vroeg naar de Ruby Steel. Volgens mij maakt het dan allemaal niet zoveel uit.

UberLurker Departement #GG.

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:13
Xqlus1ve schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:10:
Ruby (en andere kaarten) is een vast bedrag in euros. Krijg je wel meer cro voor je geld :9

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:34

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nondeju heb de rekteroni helemaal gemist vandaag.. Grote dump?

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:41
HollovVpo1nt schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:19:
Nondeju heb de rekteroni helemaal gemist vandaag.. Grote dump?
Eerder een leuke long sqeeuze :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Xqlus1ve
  • Nu online

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

PureLOOD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:17:
[...]

Ruby (en andere kaarten) is een vast bedrag in euros. Krijg je wel meer cro voor je geld :9
Zit een beetje met het feit dat het voor 180 dagen vast staat, zoveel wordt de munt niet meer in waarde :/

• Chaes

Chaes

#HODL

Vis schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:17:
[...]

Zulke misleidende APY's de laatste tijd van Binance hé.. Elrond heeft dat ook momenteel voor 10 dagen 55% ofzo.. maar noobs snappen niet dat je dan maar 1 of 2 stuks kan staken voor die korte periode en je dat dus geen drol oplevert.

[Afbeelding]

Nou jippie..
Ik zie het ja, 2 DOT maximaal -O-

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Wanneer ontvangen we de eerste ksm parachain rewards eigenlijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 27-10-2021 17:21 ]

Zero.

• Vis
  • Laatst online: 22:11

Vis

Chaes schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:20:
[...]

Ik zie het ja, 2 DOT maximaal -O-
Mja.. gratis centjes blijven gratis centjes. Kan de bank niet tegenop :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Pelox
No bounce? More rekt?

Zero.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Die paupermunt moet eerst kapot

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:26

resusaapje

h less

Vis schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:17:
[...]

[Afbeelding]

Nou jippie..
gra-ties 47 eurocent. Daar zeg ik geen nee tegen!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Pelox
God nou.. er zijn nu dus nog serieus mensen die hun btc omzetten in shib.. dan vraag je er wel echt om hoor.

Zero.

• resusaapje

resusaapje

h less

Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:21:
Een paar maanden geleden? :?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Pelox
Ik bedoel van de laatste ronde.

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:30:
[...]

God nou.. er zijn nu dus nog serieus mensen die hun btc omzetten in shib.. dan vraag je er wel echt om hoor.
Kansen moet je grijpen.

Het kan wel eens uren duren voordat er zich weer een kans voordoet om ergens dergelijke percentages te pakken.

• resusaapje

resusaapje

h less

Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:31:
[...]

Zeg dat dan meteen :)

Op basis van ervaringen uit het verleden: december

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Zal nog wel ff duren, zodra een whale wat dumpt, springen ze er als haviken op.
Die telegram group is ook echt hilarisch.

Beetje gamestop gevoel.

[ Voor 9% gewijzigd door Griffx op 27-10-2021 17:39 ]

PC Specs

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:06
GioStyle schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:07:
[...]

CELR *O*

ADA -O-

ADA gaat net zoals Dogecoin de top 10 verlaten.
Dogecoin heeft de top 10 verlaten. :D

Nu Cardano nog....

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:03
Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:30:
[...]

Gewoon alle coins verkopen en allin in Shiba, staan we in notime aan de andere kant van de komma :*)

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• Pelox
audiojunk schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:42:
[...]

Gewoon alle coins verkopen en allin in Shiba, staan we in notime aan de andere kant van de komma :*)
Ik steek er geen cent in, vandaag of morgen verkoopt 1 van de top 10 owners zijn deel shiba en daarna de rest. 10 personen bezitten 70% van alle shiba. De dump zal enorm zijn, en de rektheid nog groter.

Zero.

Verwijderd

audiojunk schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:42:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fr-V4kM758bD94-POWn1tjDiq_M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D8VE4Ik3NLgvBmLhIf4EjkTi.jpg?f=fotoalbum_large

Moet wel te doen zijn, even Bitcoin flippen en de weg omhoog ligt in feite compleet vrij.

• malarkan
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:51:
[...]

[Afbeelding]

Moet wel te doen zijn, even Bitcoin flippen en de weg omhoog ligt in feite compleet vrij.
als dit een dollar bereikt ga ik wel verkopen hoor! :+

• Kol Nedra
[YouTube: Cardano ADA Won't Make You Rich | Here's How To Get Rich with Crypto]

een interessante kijk, zeker de moeite waard om te kijken....

nothing stops this train

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Calamari zou volgende week moeten komen - zeiden ze vandaag tijdens weekly call

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:29

NeoflexNL

Forever young

Nog meer mensen in RUNE? Lijkt mooi op te krabbelen nu.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

doodsaai juist na 30sec val je in slaapbij die kerel het is alleen maar blablabla tijd vullen

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 27-10-2021 18:00 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• rolandos582
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:51:
[...]

[Afbeelding]

0.0001 ( market cap 39Bil)
0.001 ( Market cap 390Bil)
0.01 (Market Cap 3.947 Trillion)
0.1 ( Market cap 39.4 Trillion )
$1 ( Market Cap 390 Trillion )

Verwijderd

malarkan schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:52:
[...]

als dit een dollar bereikt ga ik wel verkopen hoor! :+
Zou ik niet doen. Met fiat weet je zeker dat je koopkracht over de jaren verminderd.

Beter laat je het lekker in SHIB staan. Kwestie van tijd tot SHIB de wereldmunt wordt.

Het is tenslotte een ERC20 token zonder eigen netwerk. Er zit dus ook totaal geen risico aan. Want mocht de onderliggende tech falen (zie ik niet gebeuren) dan kunnen ze het Ethereum netwerk gewoon de schuld geven.

Daarnaast is de rest van de wereld ook een meme, dus een meme coin past daar perfect in als legal tender.

Ik hoorde al geruchten in de wandelgangen dat de FED ook interesse heeft in SHIB. Die houden wel van aantallen met veel cijfertjes.

• KRC
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-01 20:11

KRC

Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:45:
[...]

Ik steek er geen cent in, vandaag of morgen verkoopt 1 van de top 10 owners zijn deel shiba en daarna de rest. 10 personen bezitten 70% van alle shiba. De dump zal enorm zijn, en de rektheid nog groter.
Waar zie je dat 10 personen zoveel bezitten of is het een educated guess?

• malarkan
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:00:
[...]

Zou ik niet doen. Met fiat weet je zeker dat je koopkracht over de jaren verminderd.

Beter laat je het lekker in SHIB staan. Kwestie van tijd tot SHIB de wereldmunt wordt.

Het is tenslotte een ERC20 token zonder eigen netwerk. Er zit dus ook totaal geen risico aan. Want mocht de onderliggende tech falen (zie ik niet gebeuren) dan kunnen ze het Ethereum netwerk gewoon de schuld geven.

Daarnaast is de rest van de wereld ook een meme, dus een meme coin past daar perfect in als legal tender.

Ik hoorde al geruchten in de wandelgangen dat de FED ook interesse heeft in SHIB. Die houden wel van aantallen met veel cijfertjes.
Dat is waar, binnen een paar jaar kunnen wij dan de staatsschulden van Italie en Griekenland opkopen! wauw!

• Pelox
KRC schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:08:
[...]

Waar zie je dat 10 personen zoveel bezitten of is het een educated guess?
Dat las ik op Facebook.

Zero.

• Chaes

Chaes

#HODL

KILT Protocol mid-november / begin december. Rest weet ik niet, maar waarschijnlijk ook rond die tijd.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
Wat weer een kut dag in crypto paradise....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pelox
zwembroek schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:12:
Wat weer een kut dag in crypto paradise....
Eens.

Zero.

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:46
rolandos582 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:00:
[...]

0.0001 ( market cap 39Bil)
0.001 ( Market cap 390Bil)
0.01 (Market Cap 3.947 Trillion)
0.1 ( Market cap 39.4 Trillion )
$1 ( Market Cap 390 Trillion )
Of ze gaan werkelijk burnen _/-\o_ 8)7

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 21:23

Wom

Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:31:
[...]

Altair maakt over paar uur de datum bekend. Zou al zo vroeg als volgende week kunnen zijn, op basis van hun eerdere postings.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:33:
[...]

Kansen moet je grijpen.

Het kan wel eens uren duren voordat er zich weer een kans voordoet om ergens dergelijke percentages te pakken.
Juist! Daarom dit :*) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nig5GHeqXXPlU4HGex2V34GUexI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eZSRBZ0LnzxBlXSF9LGSuA3Y.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
A87 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:59:
[...]

doodsaai juist na 30sec val je in slaapbij die kerel het is alleen maar blablabla tijd vullen
Daarom bekijk ik tegenwoord bijna alles op 1.5x tot 2x speed, en vertraag en versnel ik constant met snelkoppelingen afh. hoe interessant/complex de content is. Shift+< en Shift+> (heb ze ook als macro op de muis). Zo kan ik veel meer informatie consumeren in dezelfde tijd. Als je dit gewend bent lijkt 1x wel alsof iedereen in slowmotion praat.

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 27-10-2021 18:25 ]

https://opensea.io/seaart

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:52
GioStyle schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:40:
[...]

Dogecoin heeft de top 10 verlaten. :D

Nu Cardano nog....
Je bedoelt Crapdano...

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:10

knakworst

Get more sats!

Boeiuh. We zitten erin voor de dikke tek.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:00:
[...]

Waar koop jij paddo's? Zou wat zijn als de EU voor Shiba kiest als digitale munt. Kan het mooi aan je Europese digitale Cojana pas worden gekoppeld. :D

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-01 09:21
Ondertussen heb ik echt wel debiel veel winst met shib. Dat maakt de REKT straks natuurlijk net wat meer uber REKT.

Is toch de moeite waard.
Pagina: 1 ... 214 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!