EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
:strip_exif()/f/image/Uf9y38rCmrieBqYsHBOGl62w.jpg?f=fotoalbum_large)
stel je voor dat je bij Bitvavo je 1inch verkocht had op €800
daar ging duidelijk wat mis
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 27-10-2021 10:35 ]
nothing stops this train
Ik dacht ik probeer eens iets nieuwsRay_ schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:25:
[...]
Heb jij nou een FD-kleurenschema in Tradingview?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ach.. ik had in mei mijn eerste werkweek tijdens de crash.. wist direct dat ik een heel jaar voor niks ging werken.Wowhead schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:34:
Je zou maar bij de kassa staan om af te rekenen met je BTC tijdens een flash crash lol.
Zero.
Stel je voor dat je door FOMO op €700 wat kooptKol Nedra schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:34:
[Afbeelding]
stel je voor dat je bij Bitvavo je 1inch verkocht had op €800![]()
Ja dat is het irritante aan ADA de laatste tijd. Volgt de drops perfect. Maar de up trend van BTC en ETH niet. Want we zitten nog ver van ATH van ADA af. Na de Upgrade nog niet goed gekomen.docftp schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:17:
Kijk daar gaat ADA !!
Zie je hem gaan?
[Afbeelding]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
nothing stops this train
Hoezo dat dan? kocht je alles met BTC op dat moment?Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:36:
[...]
Ach.. ik had in mei mijn eerste werkweek tijdens de crash.. wist direct dat ik een heel jaar voor niks ging werken.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Alweer!!WhySoSerious schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:19:
Laatste keer sub 60K kopen mensen!
[Twitter: https://twitter.com/bitvavocom/status/1453280616095666182?t=-o6cwoQZjttMRD6NVBoguA&s=19]zwembroek schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:41:
Bitvavo erg traag idd.
Elke keer zelfde liedje daar.
OKe staat er nu op.
Niet mijn eigen inleg. Gewoon 50% minder winst..Astennu schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:39:
[...]
Hoezo dat dan? kocht je alles met BTC op dat moment?
Zero.
Zou fijn zijn als Nance dr zaakjes op orde krijgt en bitvavo niet meer als omweg nodig is.
Winst of verlies heb je pas als je het pakt en uitbetaald. Tot die tijd is het speculatiePelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:48:
[...]
Niet mijn eigen inleg. Gewoon 50% minder winst..
Zolang je long term investments doet is er imo weinig aan de hand. Dan is het 1-3 jaar wachten op de volgende bull run.
En dat was dus 30%... bizarColeJ schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:00:
Heb net juist weer SHIB bijgekocht. Doe nog maar 20%, stap ik weer uit.
Moet ik ook aan beginnen, gewoon een paar honderd euro klaar voor het geval. Maar voelt zo onatuurlijk maargoed nu heb ik het al twee keer meegemaakt in een korte tijd, het gaat weer gebeuren vroeger of later.Servor schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:55:
Wanneer leer ik nou eens dat ik ook gewoon fiat op sites als Bitvavo moet laten staan… zucht. Straks weer een dipje gemist door ‘issues’.
Ik ga er gelijk mee beginnen vanaf deze week, flink zakje geld klaar voor dip buying
Dat is wel het snelste ja. Maar bij Bitfavo kon je toch ook snel met Ideal er wat op zetten? of werkte dat nu niet met de drukte?Servor schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:55:
Wanneer leer ik nou eens dat ik ook gewoon fiat op sites als Bitvavo moet laten staan… zucht. Straks weer een dipje gemist door ‘issues’.
IDeal werkt nu niet idd.Astennu schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:59:
[...]
Dat is wel het snelste ja. Maar bij Bitfavo kon je toch ook snel met Ideal er wat op zetten? of werkte dat nu niet met de drukte?
heb ik ook hoor, XLM is bv -11% gegaan als je bv een zeer mooi wickje kan opvangen en weer voor hoger verkoopt heb je mooi winst ---> deze XLM naar Binance en je gebruikt het voor de Binance card.Servor schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:55:
misschien moet ik dat ook eens proberen, de eurootjes die ik wil gebruiken voor Binance card gewoon standaard buy order van ongeveer -15% instellen zodra dat gehit is kan het naar Binance...
nothing stops this train
Of op je mobieltje een market buyKol Nedra schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:34:
[Afbeelding]
stel je voor dat je bij Bitvavo je 1inch verkocht had op €800![]()
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik kijk even in m'n glazenbol.KRC schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:01:
Was dit de hele dip of gaan we nog verder dippen...
Voor Genk of BTC?KRC schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:01:
Ik vraag het even aan m'n broertje, die heeft zo'n mooie glimmende glazen bol.KRC schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:01:
....
Nee dit was het voor nu, snel kopen en hopen op betere tijden!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Maarjah mocht het weer dippen vandaag wie weet
Ah that sux
Had het net bijna op 153 terug gekocht maar wilde nog wat langer wachten voor het geval hij sub 150 ging maar toen trok het al weer bij
Ja.KRC schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:01:
Ik heb ons orakel Jaapio vanmorgen nog niet gezien. Even wachten dus tot zijn uitspraak.KRC schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:01:
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Het einde der crypto, ik zou als ik jou was je hele zak cryptozooi verkopen.KRC schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:01:
nothing stops this train
Lrc was 1 van de tips van @Mooody vorig jaar.Kol Nedra schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:04:
voor €10 aan LOOPRING LRC gekocht op Bitvavo, geen idee wat het is maar dacht laat dit een mooie indicator worden of we nog verder gana zakken of stijgen, aangezien BTC toch leidend is zal LRC hier ook omhoog of omlaag gaan..
Zero.
Dan zou je toch zeggen dat anticiperen de sleutel is. Zowel voor Bitvavo (capaciteit/contracten) als voor de gebruikers (geld klaarzetten).
zenith schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:04:
[...]
Het einde der crypto, ik zou als ik jou was je hele zak cryptozooi verkopen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LM3VzeOtDObEZy0y7XiXrKaq.gif?f=user_large)
Mensen kinderen wat een feest
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Kunnen we dit aangezicht houden voor memecoins topic?
Een uur geleden ja. Toen kwam de bounce van 57.9k naar 59k.LankHoar schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:07:
Deze is wel weer op zijn plaats volgens mij:
[Afbeelding]
Nou nee dit was maar een 10-15% correctie dat is niets. Als je een 40-50% crash hebt vind ik hem op z'n plaatsLankHoar schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:07:
Deze is wel weer op zijn plaats volgens mij:
[Afbeelding]
Ik heb gisteren laat een groot gedeelte van mijn BTC en ETH verkocht op Bitvavo maar de credits die er staan nog niet gebruikt in de dip net, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Kan best zijn dat het nog verder gaat en ik wil een keertje geduld hebben.Servor schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:55:
Bootje missen, prima, voorlopig is het geen slecht besluit geweest.
Buy high sell low dus?Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:26:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als we onder de 4k zakken verkoop ik weer.
Zo denk ik er ook over. Probeer nu beter om te gaan met de FOMO want daar heb ik wel last van en soms gewoon te vroeg weer mijn Fiat ingezet.Ngangatar schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:11:
[...]
Ik heb gisteren laat een groot gedeelte van mijn BTC en ETH verkocht op Bitvavo maar de credits die er staan nog niet gebruikt in de dip net, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Kan best zijn dat het nog verder gaat en ik wil een keertje geduld hebben.
snel goedkoop 1inch gehaald en met 3 euro per stuk winst verkocht
[ Voor 22% gewijzigd door Vis op 27-10-2021 11:15 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
En Madelon had het al over 58k en dan moon begreep ik eerder in dit topic.mengenli schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:11:
Zondag >> maandag nacht zitten we weer op ongeveer 63K. PlanB
Zou een mooi stel zijn.
Jij was een van degenen die mij triggerden om de term Double top op te zoeken. Een simpele search gaf al wat info, daarna nog een uurtje door studeren deed me besluiten een gedeelte PF te verkopen qua BTC en ETH.Astennu schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:12:
[...]
Zo denk ik er ook over. Probeer nu beter om te gaan met de FOMO want daar heb ik wel last van en soms gewoon te vroeg weer mijn Fiat ingezet.
Nog bedankt voor die post, ook aan @Taro. Dit was niet blindelings volgen want op termijn ben ik echt wel bullish, maar jullie info was het zetje en DYOR was het besluit.
Ik zit in hetzelfde schuitje. Gistermiddag hele trade-pot BTC en ETH ingeruild. Eerlijk gezegd denk ik dat we nog minimaal naar 57k of zelfs 54k gaan. Mochten we in die regionen komen weet ik eerlijk gezegd niet of ik dan weer ga kopen of ga wachten tot we ons weer in hogere ATH-sferen bevinden.Ngangatar schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:11:
[...]
Ik heb gisteren laat een groot gedeelte van mijn BTC en ETH verkocht op Bitvavo maar de credits die er staan nog niet gebruikt in de dip net, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Kan best zijn dat het nog verder gaat en ik wil een keertje geduld hebben.
Daar ben ik dus niet goed in. Soms gaat dat prima andere keer dipt hij verder en dan zit je met je coins die je eigenlijk niet wilde. Of heb je geen fiat meer bij een verdere drop.Langerakpc schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:13:
ik had wel geld op bitbavo.
snel goedkoop 1inch gehaald en met 3 euro per stuk winst verkocht
Dus ik doe het tegenwoordig meer long term met coins die ik toch langer wil houden.
Will do, maar dan hopelijk met wat meer satsVis schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:13:
Allemaal ruis dit.. kijk over 5 jaar maanden weken nog eens naar de koers
Ah super om te horen! CongratsNgangatar schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:15:
[...]
Jij was een van degenen die mij triggerden om de term Double top op te zoeken. Een simpele search gaf al wat info, daarna nog een uurtje door studeren deed me besluiten een gedeelte PF te verkopen qua BTC en ETH.
Nog bedankt voor die post, ook aan @Taro. Dit was niet blindelings volgen want op termijn ben ik echt wel bullish, maar jullie info was het zetje en DYOR was het besluit.
Ja het lijkt daar nog steeds wel een beetje op. Dus wat Dry Powder is dan niet verkeerd
Maar idd het belangrijkste DYOR
Dit was voor mij ook de eerste keer dat ik goed gokte.Astennu schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:15:
[...]
Daar ben ik dus niet goed in. Soms gaat dat prima andere keer dipt hij verder en dan zit je met je coins die je eigenlijk niet wilde. Of heb je geen fiat meer bij een verdere drop.
Dus ik doe het tegenwoordig meer long term met coins die ik toch langer wil houden.
Gebruik bitvavo om te gokken (25% van mijn winst staat erop). de rest staat op een andere exchange
[ Voor 27% gewijzigd door The Chosen One op 27-10-2021 11:20 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Xqlus1ve schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:17:
Dip #2 coming?
Dipper dip
niets aan de hand
Ja man, dat donderdag dip dag hebben we toch ook al een aantal keer naar het land der fabelen verwezen?
PS5
:strip_exif()/f/image/2sJ7UrZwGfdWF7yNGnSrmlJX.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je twijfeld, kan altijd erger dan Bitcoin
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 27-10-2021 11:26 ]
nothing stops this train
het devies is kopen wanneer iedereen bang is!! buy the dip
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ah, there we go. We gebruiken het woord 'gokken' al. Ben je niet in het verkeerde topic?Langerakpc schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:18:
[...]
Dit was voor mij ook de eerste keer dat ik goed gokte.
Gebruik bitvavo om te gokken (25% van mijn winst staat erop). de rest staat op een andere exchange
Ben je er al achter wie dat toch steeds doet?Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:27:
Mijn eth is weer verkocht
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
iemand had geen zin om ver in de lijst te scrollen en kiest gewoon muntjes om te pumpen die alfabetisch makkelijk en snel te bereiken zijn
nothing stops this train
Een slechte trader..resusaapje schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:29:
[...]
Ben je er al achter wie dat toch steeds doet?
Zero.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dan gaan we nu moon toch?Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:27:
Mijn eth is weer verkocht
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.resusaapje schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:31:
Weer eens mijn maandelijkse NIPO marktonderzoekje ingevuld. Dit keer met heel veel crypto-vragen. Welke munten/tokens ik heb, welke exchanges ik kom, hoeveel ik er in steek en wat de opbrengst was. Benieuwd wie daar achter zit...
Iedereen aan de USDC. Een dagje rekt zonder tether fud is geen echte rode dag.
A87 die zijn verliezen terug wil hacken.resusaapje schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:31:
Weer eens mijn maandelijkse NIPO marktonderzoekje ingevuld. Dit keer met heel veel crypto-vragen. Welke munten/tokens ik heb, welke exchanges ik kom, hoeveel ik er in steek en wat de opbrengst was. Benieuwd wie daar achter zit...
ik werd gister gebeld door zon indian callcenter
En, hebben ze je Windows weer gerepareerd?A87 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:48:
[...]
PW gegeven? Ze willen namelijk alleen maar helpen.A87 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:48:
[...]
Het volgende Bloomberg artikel is een behoorlijke long read, maar schetst wel wat meer nuance dan de gebruikelijke Tetter zit balls deep in Evergrande!!11 Omvallen imminent!. Voor degenen die 20 minuten over hebben en houden van wat meer inhoud en context.baba420 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:44:
https://outline.com/p9yNKa
https://www.bloomberg.com...ooking-for-tether-s-money
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Thanks, op de lijst voor vanavond.Jedi_Pimp schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:55:
[...]
Het volgende Bloomberg artikel is een behoorlijke long read, maar schetst wel wat meer nuance dan de gebruikelijke Tetter zit balls deep in Evergrande!!11 Omvallen imminent!. Voor degenen die 20 minuten over hebben en houden van wat meer inhoud en context.
https://www.bloomberg.com...ooking-for-tether-s-money
Ik bezit ook 0% Tether, als ik straks ga omzetten wanneer ik even in stablecoin ga zitten om later weer voor lager in te kopen dan kies ik voor DAI en USDCbaba420 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:44:
https://outline.com/p9yNKa
nothing stops this train
Komen ze straks langs met de boormachineresusaapje schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:31:
Die kerl zei dat hij politie was en dat er een moord was gepleegd in amsterdam met mijn BSN nummer. whahahahahahWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHahahahahWHAHAHAHAHAhah
Ze probeeren je persoons/bank gegevens binnen te harken.. je hoort ook allemaal mensen praten. echt zon callcenter. en je krijgt meteen zon melding dat het spam is als je ophangt...
[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 27-10-2021 12:05 ]
Hoe vermoord je iemand met je BSN nummer? Heel hard slaan met je paspoort ofzo?A87 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:03:
[...]
Die kerl zei dat hij politie was en dat er een moord was gepleegd in amsterdam met mijn BSN nummer. whahahahahahWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHahahahahWHAHAHAHAHAhah![]()
![]()
Ze probeeren je persoons/bank gegevens binnen te harken.. je hoort ook allemaal mensen praten. echt zon callcenter. en je krijgt meteen zon melding dat het spam is als je ophangt...
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):strip_exif()/f/image/grz7uvbiaYnNQkTYMTPNkVHw.png?f=user_large)