Velaspad is ook een mooiedippenispinnen schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:11:
Zitten er ook tweakers in VRA / ONE / MTV? Afgelopen weken lekker wat gains kunnen pakken met deze muntjes
@Verwijderd het wordt steeds organischer. Dikke adoptieve tech.
:strip_exif()/f/image/OW8o0qy3Jtr8P6fEAKfqoo2O.jpg?f=fotoalbum_large)
Kijk maar:
:strip_exif()/f/image/OW8o0qy3Jtr8P6fEAKfqoo2O.jpg?f=fotoalbum_large)
Kijk maar:
[ Voor 30% gewijzigd door Darrell op 27-10-2021 09:21 ]
Ik heb van nature wat minder vertrouwen in de mensheid, dus wellicht zie ik het wat pessimistisch.BeyondThunder schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:09:
Mensen zijn hebberig, John en Anita worden rijk met hun eerste Crypto investering.
Willen meer en gaan kijken verder. Gaan zich verdiepen en vinden dan echte tokens, met een echte usecase. tokens/coins die een probleem oplossen. Soms een mondiaal probleem.
John en Anita gooien hun hele uitkering in een memecoin. 'We gaan hartstikke rijk worden, Anita!'.
In slechts 2 dagen zien John en Anita hun inleg naar +500% schieten. John en Anita zijn lyrisch. Anita vertelt er zelfs over in de rij bij de kassa van de Dirk. Dit kan alleen maar verder omhoog gaan. Anita vindt dat ze wel een pakje sigaretten van dat iets duurdere merk heeft verdiend.
De week er na. 'Hun' memecoin doet nog eens 50%. Fantastisch. De nieuwe gordijnen worden uitgezocht. Op de verjaardag van buurman Gerrit wordt gniffelend verteld dat ze waarschijnlijk niet lang meer buren zullen zijn. Gerrit denkt er het zijne van.
John en Anita zitten de volgende dag gespannen naar hun tablet te kijken. Waarom is dat getal nu rood? Dat plusje dat er voor stond is ook verdwenen.
'John?'
- 'Komt wel goed schat, hij stijgt vanzelf weer.'
Een dag later. Anita kijkt op die handige app hoe het met hun uitkering is gesteld, maar haar gezicht vertrekt als ze de waterval aan rode kaarsen op haar iPhone voorbij ziet komen.
'John?' roept ze vertwijfelend. 'John, die app is kapot volgens mij'.
John staat op van de bank. 'Laat eens zien schat', zegt hij zelfverzekerd. Anita overhandigt de telefoon waar het rode licht van af straalt.
'Wat gebeurt er?' vraagt Anita paniekerig.
John weet het wel. Het is de schuld van de Rabobank.
En ze kochten nooit meer crypto.
Sorry hoor maar wat een gezeik hier om Shib, als het Celr of whatever is dan is het feest.
Ja mensen verliezen geld met Shib als hij straks in klapt, en dat hij gaat inklappen komt steeds dichterbij.
Maar doe niet net of mensen geen geld verloren hebben aan de BTC dip in mei.
Henk en Ingrid die op 63k instapten hebben ook verkocht toen BTC weg zakte naar de 35k, en daarmee misschien wel meer geld verloren dan nu 150/250 dollar op Shib, i know ze hadden BTC ook kunnen holden, maar wij weten ook dat niet iedereen dat gedaan heeft.
Zo hypocriet, wij verkopen ook op de top in de hoop dat er daarna een correctie plaats vindt zodat wij weer coins kunnen oprapen, daar zijn ook mensen de dupe van.
Sorry moest er ff uit.
Ja mensen verliezen geld met Shib als hij straks in klapt, en dat hij gaat inklappen komt steeds dichterbij.
Henk en Ingrid die op 63k instapten hebben ook verkocht toen BTC weg zakte naar de 35k, en daarmee misschien wel meer geld verloren dan nu 150/250 dollar op Shib, i know ze hadden BTC ook kunnen holden, maar wij weten ook dat niet iedereen dat gedaan heeft.
Zo hypocriet, wij verkopen ook op de top in de hoop dat er daarna een correctie plaats vindt zodat wij weer coins kunnen oprapen, daar zijn ook mensen de dupe van.
Sorry moest er ff uit.
[ Voor 21% gewijzigd door Griffx op 27-10-2021 09:37 ]
Zo ben ik rekt gegaan op xvg in 2018.Griffx schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:32:
Sorry hoor maar wat een gezeik hier om Shib, als het Celr of whatever is dan is het feest.
Henk en Ingrid die op 63k instapten hebben ook verkocht toen BTC weg zakte naar de 35k, en daarmee misschien wel meer geld verloren dan nu 150/250 dollar op Shib.
Sorry moest er ff uit.
Zero.
Je hebt hier gelijk op 1 ding na: de kans dat BTC een top weer haalt is groter dan dat een memecoin weer een top haalt na een halvering.Griffx schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:32:
Henk en Ingrid die op 63k instapten hebben ook verkocht toen BTC weg zakte naar de 35k, en daarmee misschien wel meer geld verloren dan nu 150/250 dollar op Shib.
Sorry moest er ff uit.
Ik heb ook rond de top ingekocht, vooral BTC en een aantal kleinere alts en stond op gegeven moment meer dan 30% in de min, nu bijna 100% in de plus. echter een aantal van de alts die ik destijds kocht staan nog steeds niet op diezelfde hoogte als toen ik mijn eerste aankoop deed. BTC wel, al mag dat van mij inmiddels wel echt naar nieuwe hoogten stijgen.
Ook crypto is een geval van geduld hebben, snel rijk worden is voor de rijken, wij (de pleps) moet gewoon deduld en geluk hebben
Zeker maar leg jij dat uit aan Henk of Ingrid die net hun spaargeld in BTC gedumpt hebben, en in mei uit nood BTC verkocht hebben om de schade te beperken, daarom had ik mijn tekst in de tussentijd nog aangepastmalarkan schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:38:
[...]
Je hebt hier gelijk op 1 ding na: de kans dat BTC een top weer haalt is groter dan dat een memecoin weer een top haalt na een halvering.
Ik heb ook rond de top ingekocht, vooral BTC en een aantal kleinere alts en stond op gegeven moment meer dan 30% in de min, nu bijna 100% in de plus. echter een aantal van de alts die ik destijds kocht staan nog steeds niet op diezelfde hoogte als toen ik mijn eerste aankoop deed. BTC wel, al mag dat van mij inmiddels wel echt naar nieuwe hoogten stijgen.
Maar om eerlijk te zijn: er is 1 gouden regel: "investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!"Griffx schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:40:
[...]
Zeker maar leg jij dat uit aan Henk of Ingrid die net hun spaargeld in BTC gedumpt hebben, en in mei uit nood BTC verkocht hebben om de schade te beperken, daarom had ik mijn tekst in de tussentijd nog aangepast
Als mensen dat doen en dan verliezen zonder goed te kijken, moet ik eerlijk zijn: heb ik er geen echt grote genade mee.
Time in the market vs timing the market.Xqlus1ve schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:40:
Ook crypto is een geval van geduld hebben, snel rijk worden is voor de rijken, wij (de pleps) moet gewoon deduld en geluk hebben
Ik sta dik in de plus, mijn inleg is er al een hele tijd uit. Btc en een deel eth laat ik staan. Klein deel is voor de handel, wat vaker fout gaat dan goed.
Groene candles kopen doe ik al heel lang niet meer. Dan maar minder winst, maar ook minder risico. Ja alle crypto is enorm risicovol, ook btc en eth.
Mijn advies, heb je een leuke winst en kan je je inleg eruit halen dan zou ik dat persoonlijk direct doen, helemaal nu op dit hoge punt.
Zero.
Domme mensen dan als ze verkopen met verlies hahahaGriffx schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:32:
Sorry moest er ff uit.
59k incoming. Of toch niet.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
de pleps probeert te concureren met whales bij alt-coins en zien alleen quick gainz.Xqlus1ve schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:40:
Maar dikke prima zo, hun aandacht op elke shitcoin dan blijf ik ETH/BTC kopen en hopelijk over 10/15 jaar betaald dat zich af.
Maargoed wat men vaak vergeet is entry point, ik ben 2.5 maanden in de crypto space actief, iedereen die al een jaar of langer bezig is heeft veel betere prijzen gehad en staat dus veel meer in de plus dan die kleine percentages die ik heb.
Dus veel mensen net als ik kijken gelijk naar shitcoins in de hoop flink te kunnen winnen.
[ Voor 26% gewijzigd door Wowhead op 27-10-2021 09:47 ]
wacht, je moet geen groene candles kopen?Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:43:
[...]
Time in the market vs timing the market.
Ik sta dik in de plus, mijn inleg is er al een hele tijd uit. Btc en een deel eth laat ik staan. Klein deel is voor de handel, wat vaker fout gaat dan goed.
Groene candles kopen doe ik al heel lang niet meer. Dan maar minder winst, maar ook minder risico. Ja alle crypto is enorm risicovol, ook btc en eth.
Mijn advies, heb je een leuke winst en kan je je inleg eruit halen dan zou ik dat persoonlijk direct doen, helemaal nu op dit hoge punt.
hmm nu snap ik waarom mijn handel-pf de afvalbak in gaat telkens...
chase green candles was het toch?
Tja ik heb ook een flufje Shiba gekocht een paar weken geleden. Inmiddels inleg plus een aantal x winst eruit. Met de rest blijf ik gewoon zitten. In ergste geval is het niks meer waard over een tijdje, toch prima winstje. In het beste geval wordt het een soort Doge 2.0 en zou je willen dat je meer gekocht hadGriffx schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:32:
Sorry moest er ff uit.
BTC is toch iets wat je voor de lange termijn moet kopen als je het veilig wil spelen, hoe ging het ook alweer? Oh ja HODL
Het is ook geluk hebben, ik was ingestapt op het diepte punt van 0,00000570 en heb nu 75% eruit gehaald en doorgezet naar BTC.
Een klein stukje winst wil ik doorzetten naar Bitvavo richting mijn rekening, maar die snappen de crypto gedachten niet helemaal meer daar, bijna alle coins met lage fees kunnen niet opgenomen worden.
En investeer niet meer dan je kan missen is gewoon de key, doe je dat wel, maakt mij niet uit welke munt dan ben je gewoon niet slim bezig.
Een klein stukje winst wil ik doorzetten naar Bitvavo richting mijn rekening, maar die snappen de crypto gedachten niet helemaal meer daar, bijna alle coins met lage fees kunnen niet opgenomen worden.
En investeer niet meer dan je kan missen is gewoon de key, doe je dat wel, maakt mij niet uit welke munt dan ben je gewoon niet slim bezig.
Riep iemand CELR?Griffx schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:32:
Sorry moest er ff uit.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Oke shiba is een nutteloze meme coin maar het is toch goed mogelijk dat het de nieuwe doge kan worden? Dan zullen veel mensen die weigeren ook maar een euro eraan uit te geven zich toch wel voor de kop te slaan.
Mijn pf bestaat voornamelijk uit btc en eth maar het zou niet slim zijn om deze stijgingen van shiba te missen
Mijn pf bestaat voornamelijk uit btc en eth maar het zou niet slim zijn om deze stijgingen van shiba te missen
Maar een nieuwe Doge is niet iets wat je zou moeten willen toch? die staat nog steeds niet echt geweldig te zijn...Madametussaud schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:50:
Oke shiba is een nutteloze meme coin maar het is toch goed mogelijk dat het de nieuwe doge kan worden? Dan zullen veel mensen die weigeren ook maar een euro eraan uit te geven zich toch wel voor de kop te slaan.
Succes met groene candles najagen. Hey zou niet slim zijn om shib nu te kopen naar mijn mening.Madametussaud schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:50:
Zo even alle hoge inleggen uit BTC, ETH, DOT weggehaald tot die rustiger worden.
Go SHIB!
Go SHIB!
[ Voor 22% gewijzigd door Xqlus1ve op 27-10-2021 09:56 ]
Ik zie mijzelf ook als pleps, en daar voel ik me prima bij. Ook pleps is prima in staat om de juiste keuzes te maken, zolang ze net als iedereen bereid zijn tot DYOR. Maar dat geldt voor elke bezigheid in het leven, we kunnen alles, maar als je het goed wilt doen moet er wat meer effort in dan gemiddeld. En soms helpt talent een beetje maar helaas is mijn talent dat ik geen talent heb.Wowhead schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:45:
[...]
de pleps probeert te concureren met whales bij alt-coins en zien alleen quick gainz.
Maar dikke prima zo, hun aandacht op elke shitcoin dan blijf ik ETH/BTC kopen en hopelijk over 10/15 jaar betaald dat zich af.
Maargoed wat men vaak vergeet is entry point, ik ben 2.5 maanden in de crypto space actief, iedereen die al een jaar of langer bezig is heeft veel betere prijzen gehad en staat dus veel meer in de plus dan die kleine percentages die ik heb.
Dus veel mensen net als ik kijken gelijk naar shitcoins in de hoop flink te kunnen winnen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik heb alleen al in 1 dag 2000 euro winst met shiba die pomp ik gelijk in ether. Ik zeg niet dat het interessante munten worden maar je kan wel het aantal van je andere "nuttige" munten vergroten met de winsten. Natuurlijk wel op tijd uitstappen.
Ik zit nog 14 dagen in de onbonding fase helaas. Maar hopen dat het nog wat waard is tegen die tijdXqlus1ve schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:55:
Zo even alle hoge inleggen uit BTC, ETH, DOT weggehaald tot die rustiger worden.
FTFYknakworst schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:53:
[...]
Succes met groene candles najagen. Hey zou niet slim zijn om shib nu te kopen naar mijn mening.
Zoals ik had gedaan.. en met +20% direct verkocht..knakworst schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:00:
[...]
Begin van de maand had je blijkbaar toch een fluf shib moeten kopen.
Zero.
Winst = winst. Die kan op een tegeltje.Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:01:
[...]
Zoals ik had gedaan.. en met +20% direct verkocht..
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 27-10-2021 10:02 ]
Gisteren een leuk winstje met wat hot gemaakt en in ada gestoken. Weg winst.
Zero.
Ik ga mezelf toch weer quotenanandus schreef op zondag 12 september 2021 @ 23:33:
[...]
Vriend van me is van de week ook in crypto gestapt.
Heeft voor honderd euro aan SHIB gekocht. Geen BTC, ETH of iets met enige bestaansrecht. Maar SHIB. Euhm, okee
Hij zit nu al op 800% ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 27-10-2021 10:03 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Rekt.
Even naar de 58 en dan moen. Toch?
Even naar de 58 en dan moen. Toch?
dat laatste is nou juist waar de meeste henk en ingrids het niet goed van wetenMadametussaud schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:57:
Ik heb alleen al in 1 dag 2000 euro winst met shiba die pomp ik gelijk in ether. Ik zeg niet dat het interessante munten worden maar je kan wel het aantal van je andere "nuttige" munten vergroten met de winsten. Natuurlijk wel op tijd uitstappen.
Hele pf ff verkocht, wat een geitenbendeKRC schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:03:
Alles zakt in ineens zeg
BTC/ETH maar zag ADA ook flink dalen
Bijzonder
Oke... ik kijk weer sinds enkele dagen op de sharts en ik zie voor mijn ogen BTC naar beneden kelderen....
Gewoon HODL dan maar.
Gewoon HODL dan maar.
Zelfs shib zakt. Je verwacht het niet
Flinke drop, wordt weer een dure dag. HODL en tussendoor nog beetje FTM kopen.Henk
Als je niet verkoopt, maak je ook geen verlies.
Ai .. die angst om GRT gisteren te verkopen komt nu weer duur te staan..
Sinds wanneer is plan b een maand einde voorspelling?Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:08:
63k EoM. Als dat niet uitkomt zijn we doomed.
Kijken of de 57K regio als support gaat houden, anders denk ik dat we de 53K nog wel eens kunnen gaan zien..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ingrid: Shib is nu goedkoop Henk, sla je slag.
zo ik heb al mijn euro's verkocht!!
nothing stops this train
Verwijderd
Sinds zijn tweet die heilig wordt geqoute als zijnde waarheid.knakworst schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:09:
[...]
Sinds wanneer is plan b een maand einde voorspelling?
Verwijderd
Deze:knakworst schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:09:
[...]
Sinds wanneer is plan b een maand einde voorspelling?
https://twitter.com/100tr...tatus/1443727392657350656
Vanmorgen deel eth verkocht en nu weer ingestapt..
Zero.
Oeh, pf gaat even van +30% naar + 15%
Helaas geen fiat stand-by om dip te kopen
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Not this shit again...
---
PANIEK!
Bloed vloeit door de straten, bull run voorbij!
Niet dus. Alles boven de 52500 is een higher low, al houd je idealiter wel 57000 vast.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Eens kijken hoe vaak we deze post vandaag gaan zienCurrry schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:16:
Bodem gevonden, all aboard!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Vooralsnog bounced BTC precies op de 1D MA25.
[hopium]Hopelijk nu genoeg uitgeschud hoor, ben wel klaar voor een nieuw delirium van geluk als we weer richting de maan knallen.[/hopium]
[hopium]Hopelijk nu genoeg uitgeschud hoor, ben wel klaar voor een nieuw delirium van geluk als we weer richting de maan knallen.[/hopium]
Kijk daar gaat ADA !!
Zie je hem gaan?
Zie je hem gaan?
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Verwijderd
Ahja, van die dagen dat je Delta van "1D" maar "1M" zet om jezelf beter te voelen.UniMatrix schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:15:
Oeh, pf gaat even van +30% naar + 15%![]()
We worden ge-wyckoff-t. No kidding. Diamond hands pakken de winst straks. Mooi DCA momentje, ik had nog een flufje van m'n salaris in stables die ik er tegen aan heb gegooid. Dankzij de tip in dit topic een kleine positie in DOCK, even kijken wat er van hun roadmap terecht komt en dan verwacht ik dat deze in de volgende bullrun in 2024 leuke dingen gaat doen.
Weeeeelll, there goes all of my fiat....
Laatste keer sub 60K kopen mensen!
Ik ook:ybos schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:21:
[...]
Ik moet iedere keer als ik deze zie serieus lachen
Dat gaat wel over. Ook nog maar eens all in gegaan.ybos schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:21:
[...]
Ik moet iedere keer als ik deze zie serieus lachen
Circus Rugpull
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Verwijderd
Die heb ik vaker gehoord.WhySoSerious schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:19:
Laatste keer sub 60K kopen mensen!
Ken ik jou niet van een fotografie topic of zo?
Voorlopig maar even geen lens kopen van crypto-gains voor mij
[ Voor 18% gewijzigd door YES op 27-10-2021 10:24 ]
Haha met jouw kleurenschema en handgemaakte tekeningen lijkt het net alsof je dit handmatig op een stuk perkament hebt gezet. I like it.Jedi_Pimp schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:16:
[...]
Not this shit again...
---
PANIEK!
Niet dus. Alles boven de 52500 is een higher low, al houd je idealiter wel 57000 vast.
[Afbeelding]
Ik wilde wat btc bijkopen maar mijn ideal payments bitvavo werken opeens niet
zal wel weer veel later binnenkomen.
Maarjah voolopig dus gewoon nog dikke Whale manipulatie in crypto land.
Bitvavo heeft weer problemen, wacht al 5 minuten op mijn storting
nothing stops this train
Verwijderd
Toch maar eens een gok maken en all-in gaan op NT-World. Heeft nog dikke potentie en is deze maand al +5% gegaan.
Je moet het natuurlijk niet van een degelijk project in een shitcoin gooienPelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:02:
Gisteren een leuk winstje met wat hot gemaakt en in ada gestoken. Weg winst.
Heb jij nou een FD-kleurenschema in Tradingview?Jedi_Pimp schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:16:
[...]
Not this shit again...
---
PANIEK!
[Afbeelding]
Er waren gisteren al wat members hier die daarover spraken en daar op anticipeerden.KRC schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:03:
Alles zakt in ineens zeg
BTC/ETH maar zag ADA ook flink dalen
Bijzonder
Wowhead schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:24:
Maarjah voolopig dus gewoon nog dikke Whale manipulatie in crypto land.
:strip_exif()/f/image/BEqZr8dEdwo2e65fjGo5FIuB.jpg?f=fotoalbum_large)
Het leuke aan dit soort dips is toch wel dat er zich allerlei kansen voor memes voordoen
Ben blji om te zien dat mijn ETH niet zo veel ingekakt is als ADA.
Toch een goede keuze gemaakt om mij daarop te focusen
Toch een goede keuze gemaakt om mij daarop te focusen
Daar komt de groene kaars!
Die gaat lekker op en neer
Je zou maar te koop hebben voor 500 euro kassa
Zouden daar nu veel paniekerige crypto bezitters heen rennen en straks een aantal shorters een heel goede dag gaan bezorgen?
In principe is er voor mij niks aan de hand, ik sta er nu hetzelfde voor als vorige week. Maar een beetje achterlijk is het wel natuurlijk.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
FLASH CRASH!
Beetje jammer dat ik gister avond m'n DCA heb gedaan..
RVN krijg ferme tikken met -14%
En Ada goedkoop inkopen op 1.81$ dat is ook alweer even geleden geloof ik
Beetje jammer dat ik gister avond m'n DCA heb gedaan..
RVN krijg ferme tikken met -14%
En Ada goedkoop inkopen op 1.81$ dat is ook alweer even geleden geloof ik
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
1icnh??? WTF!!?
alle shib geld gaat naar 1inch
[ Voor 51% gewijzigd door Kol Nedra op 27-10-2021 10:31 ]
nothing stops this train
Gewoon dikke pump die nu door de mand valt.Kol Nedra schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:31:
1icnh??? WTF!!?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Am2XD2sT7ajg0IPcZLTs5uMX.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rPVW11DHiPXw6EThdU1SJO0s.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/o5ldUHj1o1rYBvfK49ueBAlZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aPYxFiI3UCxz7iLT0zWLf8WO.jpg?f=fotoalbum_large)