"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
ok mate, no hard feelings!anti elppa schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:30:
[...]
Was niet bedoeling dat het zo over kwam iig. Belangrijkste was wat ook jij nogmaals aanhaalt
Ergens wel mee eens maar een eind weg memen en trollen hier is soms ook wel geinig. Ik vind de mix wel fijn.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:31:
[...]
En toch heb ik het idee dat we er nog meer uit kunnen halen als we (als collectief) iéts meer ons best doen zo nu en dan om 1) fundamentale analyses te delen en 2) coins/trades te tippen teneinde van elkaar te leren (i.e. niet als signal). Soms komt er zoveel bagger voorbij dat ik af en toe wel overweeg om m'n tijd ergens anders in te stoppen
Punt 1 is wel interessant maar enomiss heeft dat onderwerp hier al best vaak aan proberen te zwengelen en zelfs een apart topic voor geopend maar dat is volgens mij nooit heel populair geworden.
Punt 2 deed ik een vorige week regelmatig met mijn long posities op BTC. Nu heb ik in het weekend niets gedaan, maar als ik deze week weer wat dingen onderneem op basis van mijn TA geklieder ga ik dat toch weer delen hier. De feedback blijft ook altijd goed om mee te nemen namelijk
Oh dat is wel een eye opener zegJedi_Pimp schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:29:
[...]
Tip: kijk eens naar de afgelopen 5 jaar en wat dit pair doet in november, december en januari.
Geen Klima Dao. Maar Klima is een fork van Olympus Dao en daar heb ik dan wel weer ervaring mee. Geen idee of je een specifieke vraag hebt hierover?ColeJ schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:40:
Klima DAO?
Een eerste snelle analyse maakt mij nog niet veel wijzer. Ik ga er morgenavond wat dieper induiken en ben benieuwd of ik iets uit de historische data kan halen wat me verder helpt. Mocht het lukken laat ik het nog wel even weten.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:31:
[...]
En toch heb ik het idee dat we er nog meer uit kunnen halen als we (als collectief) iéts meer ons best doen zo nu en dan om 1) fundamentale analyses te delen en 2) coins/trades te tippen teneinde van elkaar te leren (i.e. niet als signal). Soms komt er zoveel bagger voorbij dat ik af en toe wel overweeg om m'n tijd ergens anders in te stoppen
Ik ben overigens tevreden met hoe het gaat dus mocht ik door te lang te onderzoeken een ritje missen, dan is dat leergeld. Te snel een conclusie trekken met de 2 grootste flufs in mijn PF zie ik echter niet zitten.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gast, let nou op. Met dit soort posts roep je de Bogdanoff's op je af hoor. Ik zou opletten.ColeJ schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:00:
Heb net juist weer SHIB bijgekocht. Doe nog maar 20%, stap ik weer uit.
Nou inderdaad ik vind het daar ook steeds meer op lijken. Zit er ook over te denken in ieder geval alle inleg even veilig te gaan stellen. En dan heb je ook weer Dry powder. Later weer in stappen als we dan echt in de lift zitten kan altijd nog.Taro schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:45:
Op mijn werk hoorde ik vandaag weer verschillende collega's over SHIB praten. Heb ze zojuist weer verkocht, net als na de vorige pump.
Verder ook wat (dus niet alle) BTC en ETH verkocht, ik wil eerst een bevestiging zien dat dit geen double top voor Bitcoin wordt, dan koop ik liever hoger weer terug dan mogelijk fiat te zien verdampen. Er vloeit veel te veel en snel geld naar de alts en Bitcoin heeft wel een nieuwe ATH neergezet, maar dat is nog niet overtuigend genoeg.
[Afbeelding]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Toch geinig, op een gegeven moment voel je je iets comfortabeler tussen die muntjes in, en dan geeft iemand een term welke je nog onbekend is (zoals jij nu over de double top) en dan kan je toch weer gaan lopen zoeken en denkenTaro schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:45:
Op mijn werk hoorde ik vandaag weer verschillende collega's over SHIB praten. Heb ze zojuist weer verkocht, net als na de vorige pump.
Verder ook wat (dus niet alle) BTC en ETH verkocht, ik wil eerst een bevestiging zien dat dit geen double top voor Bitcoin wordt, dan koop ik liever hoger weer terug dan mogelijk fiat te zien verdampen. Er vloeit veel te veel en snel geld naar de alts en Bitcoin heeft wel een nieuwe ATH neergezet, maar dat is nog niet overtuigend genoeg.
[Afbeelding]
Thanks, helpt ons weer een stapje verder.
*edit, daar hoefden we niet ver voor te zoeken
A double top is an extremely bearish technical reversal pattern that forms after an asset reaches a high price two consecutive times with a moderate decline between the two highs. It is confirmed once the asset's price falls below a support level equal to the low between the two prior highs.
[ Voor 14% gewijzigd door Ngangatar op 26-10-2021 22:57 ]
Haha voor mij is de ironie van iemand met een bull avatar bearish noemen al voldoende. En met IPA's weten we sowieso dat we in een bull market zitten. We gaan weer aan de Schultenbrau zodra de beren wakker worden.YES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:19:
[...]
Bovendien, beste @Blaim, als Taro voorzichtig wordt kan je erop wachten dat we naar de maan gaan. Zodra hij een IPA teveel weg tikt en all-in gaat moet je maken dat je weg komt.
Go away when Taro starts drinking IPA, but remember to come back when Taro starts to temper.
Check hier het bewijs, the banks are coming..
https://www.reuters.com/b...fdic-chairman-2021-10-26/
"My goal in this interagency group is to basically provide a path for banks to be able to act as a custodian of these assets, use crypto assets, digital assets as some form of collateral," McWilliams said on a conference panel.
"At some point in time, we're going to tackle how and under what circumstances banks can hold them on their balance sheet."
Verkoop uw crypto NOOIT
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
When large U.S. banks are able to hold #bitcoin on their balance sheets, everyone will want to buy it, no one will need to sell it, and you won't be able to afford it.https://t.co/x4NfSt00m4
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 26 oktober 2021
Als notabene banken de mogelijkheid krijgen om in bitcoin te stappen en dat ook gaan doen komt de retail fomo vanzelf.
Het kan zeker maar waarom je zelf niet indekken als het prima kan
Dan mis je wat euro's bij het eerste stukje pump boven de 67K tot we echt confirmation hebben @ 70k+ maar dan heb je het over 5-10% over de coins die je er uit gehaald hebt. Je hoeft ook niet alles aan de kant te zetten maar gewoon wat winst pakken is nooit verkeerd.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
#bitcoin bull market, 2nd leg has started pic.twitter.com/N9H2QF7SDe
— PlanB (@100trillionUSD) 26 oktober 2021
When #bitcoin is in all time high mode (color turns red), it usually stays in ATH mode (red) for a couple of months pic.twitter.com/5QYkWjdgNv
— PlanB (@100trillionUSD) 24 oktober 2021
I keep staring at this weekly chart .. if RSI goes above 70, like in 2013 and 2017 .. 👀 pic.twitter.com/wxuDgnb0If
— PlanB (@100trillionUSD) 26 oktober 2021
En de alts door het putje.Joosie200 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:40:
En nog wat hopium
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WyHtDj1LOi4Q2P1ihVCk1XWf.gif?f=user_large)
Zodra bitcoin het op de heupen heeft wel ja. In dagen als nu van sideways gaan niet. Maar hey: nog vijf dagen kijken of bitcoin 63k weet vast te houden. En of we begin november dan 69k en beyond gaan. Een beetje eind september, begin oktober idee.knakworst schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 23:53:
[...]
En de alts door het putje.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mocht bitcoin eerst nog kortstondig 58k aan willen tikken: prima, zijn al mijn buys afgetikt. Hij lijkt zin te hebben in een snoekduik atm.
2 dagen geleden gedaan, toen dacht ik ook dat het te laat was, nog niet dus. Dus ja...Madametussaud schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 00:35:
Hey jongens heeft t nog zin om wat shiba te kopen.
Iemand die Radix heeft?
Ach ja, je moet het maar zo zien: dat heb ik ook vaak gedacht toen ik op 8k of 10k ofzo liep te dca'en.knakworst schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 00:07:
En weer een dca momentje gedaan. Duur hoor.
waarom ik Cake interessant vind is vanwege de auto-compound. Je krijgt als het ware rente op rente, dit niet per week of per dag, maar eigenlijk direct nadat je het krijgt. Dit ligt zelfs lager dan 30 minuten. aangezien het auto-compound is hoef ik er nu niet naar om te kijken of te herinvesteren. Bijna bij alle DeFi die ik ken moet je dit zelf doen en hier zit ook weer fees aan. ik bezit nu ook bv RAMP, die compound ik op dit moment 1x in de ~3 weken.Mooody schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:02:
[...]
CAKE klinkt als de dissonant in dit rijtje.
Waarom CAKE (100% Binance) en geen UNI, 1INCH, SUSHI, FTT of 1 van de andere 100 DEX's?
Ik zat vrij dik in UNI (400 van de airdrop + 400 bijgekocht vlak na de airdrop), maar vond het vorig jaar tijd om afscheid te nemen. Reden: Swap-protocollen zijn er inmiddels teveel, je kan nooit op de juiste gokken. Wat een stress
Mijn insteek: Gok op het platform dat het mogelijk maakt om swap-protocollen mogelijk te maken
ook POLX doe ik ook zo.
deze 2 zijn maar zeer kleine fluffjes dat het meer soort experiment is. Bij Cake heb ik wel iets meer maar is ongeveer 0.5-1% % van totale pf.
in de toekomst komt er vast wel meer bij, van bv van mijn staking winsten van btc/eth/ada/link...
nothing stops this train
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Naar mijn bescheiden mening zou dat neerkomen op 100% gokwerk, in plaats van de reguliere 99% gokwerk bij het altcoins traden i.c.m. het nuchtere boerenverstand (= tijdens dips inkopen i.p.v. na een significante stijging).Madametussaud schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 00:35:
Hey jongens heeft t nog zin om wat shiba te kopen.
Maar ja, wie weet heb je mazzel.
So far it bounched off the 60K line.Richh schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 01:00:
BTC weer onder de 60k, echt leuk joh die memes...
Hopelijk trekt het snel weer bij.
Binnenkort misschien 2 nulletjes weg.
[ Voor 10% gewijzigd door Area op 27-10-2021 01:11 ]
Van je bankrekening? Er zijn geruchten dat de geruchten omtrent Amazon niets anders zijn dat dat, geruchten.Area schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 01:09:
Er zijn geruchten dat Amazon Shiba Inu als betaalmiddel wilt accepteren. Daarnaast wellicht nog acceptatie door Robinhood broker (meer dan 30 miljoen actieve klanten).
Hoe gaat het met je bitcoins?JW04 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 01:15:
[...]
Van je bankrekening? Er zijn geruchten dat de geruchten omtrent Amazon niets anders zijn dat dat, geruchten.
Noem 1 reden waarom Amazon dat zou doenArea schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 01:09:
Er zijn geruchten dat Amazon Shiba Inu als betaalmiddel wilt accepteren. Daarnaast wellicht nog acceptatie door Robinhood broker (meer dan 30 miljoen actieve klanten).
Dit soort geruchten worden verspreid om de koers te pumpen.
Bitcoin (BTC) can still hit an average price of $288,000 in the next three years, confident analyst PlanB has said after BTC/USD shed 7% on June 12.
[ Voor 56% gewijzigd door RaptorXS op 27-10-2021 01:25 ]
Heb hier alweer een procentje te pakken, maar daar draait het helemaal niet om natuurlijk. Dit is echt 2017 all over again. De grootste bullcrap zooi krijgt een smak geld achter zich. Lang leve marketing. Dat is leuk, en een aantal mensen worden er smerig rijk van. Misschien jij ook wel
Het gros heeft een paar weken dik in de plus gestaan maar is greedy en is in the end een hele zooi duur verdiende euro's kwijt. Precies, aan dat handje vol gasten wat smerig rijk is geworden.
Laten we het nou allemaal een beetje realistisch houden. Dat RobinHood SHIB zou listen? Kan best ja. Er zijn wel meer van dat soort apps die dit soort coins listen.
Of dat een groot verschil gaat maken? Ik betwijfel het maar hey, wie weet.
Dat Amazon het als betaalmiddel zou accepteren, terwijl het so far helemaal geen crypto accepteert, en dan een memecoin als eerste?
Laten we dus geen fake news gaan verspreiden. Het argument 'maar jouw coin doet het niet zo goed', onafhankelijk van welke coin je dan noemt, slaat natuurlijk helemaal nergens op. Of wou je beweren dat je je hebt ingelezen over de verschillen tussen die 2?
Ah, het wordt te ingewikkeld voor je dus maak je het persoonlijkArea schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 01:33:
Is JW04 jouw andere account?
Mensen hier proberen je alleen te helpen dat je niet overmoedig word en straks alles kwijt bent. Maar ga lekker trollen, je komt er vanzelf wel achter
Correlatie van meningen onder weldenkende personen is niet zo vreemd. Je onderbouwing voor het nulletjes verhaal is flinterdun. Beetje zoals het bestaansrecht van Shiba.Area schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 01:33:
Jouw onderbouwing van al die geruchten over Shiba houdt anders ook niet over.JW04 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 01:38:
[...]
Correlatie van meningen onder weldenkende personen is niet zo vreemd. Je onderbouwing voor het nulletjes verhaal is flinterdun. Beetje zoals het bestaansrecht van Shiba.
Toevallig reddit.com/r/SatoshiStreetBets/ ?
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 27-10-2021 01:58 ]
Tech.Area schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 01:48:
Ben ook wel benieuwd naar de onderbouwing van 50.000 euro per bitcoin.
Iemand?
Zero.
als je niet zelf dat verschil weet/ziet dan is het ook gewoon kansloos om met je in discussie te gaan. Shib gaat 100% zeker terug naar een waarde zo goed als 0. Wanneer? misschien morgen, misschien over 3 maanden, maar dat ie gaat is zeker. funding rate op margin trades is nu heel dik negatief, heel de wereld begint nu short te gaan terwijl henk, ingrid en Area nog instappen. Dit gaat nog wel mooi vuurwerk worden op korte termijnArea schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 01:48:
Ben ook wel benieuwd naar de onderbouwing van 50.000 euro per bitcoin.
Iemand?
Doge is iig nog maar 1/3 waard in sats sinds de top, die zou ook de hele wereld over nemen toch?....je zou het maar gekocht hebben op 1250 sats........
[ Voor 14% gewijzigd door anti elppa op 27-10-2021 06:20 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
jep zie NK topic, we zitten in een descending trianlge die breekt voor 1 nov. Bearish patroon wat bij btc nog wel eens naar boven uitbreekt.Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 03:58:
Belangrijke 2 dagen voor btc en dus ook voor de shitcoins. Zakken we onder 60k dan is het even klaar met het feestje. Dus pompen die handel. En let op, het draait allemaal om btc dus ik zou niet te blij zijn met een zak shitcoins als btc door zijn support zakt.
[ Voor 24% gewijzigd door anti elppa op 27-10-2021 06:42 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Servor schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:00:
Waar is de support band?!
Zero.
9% APY is toch niet echt de moeite waard...je kunt makkelijk 9% per _dag_ verliezen of winnen in een token, gemiddeld dagje zelfs. En om voor zulke piepkleine returns voor 3 maanden te locken..kweenie.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:25:
[...]
niks mis met ADA em wat er nog aankomt......
sterker nog vandaag weer opnieuw 90 dagen locked gezet 👍
[Afbeelding]
Stoploss op mijn long positie is geraakt uiteraard, dus een klein verliesje. Ik moet nu maar even mezelf opleggen echt niet weer in een long te stappen. Ik wacht wel even op de monthly close.
Benieuwd waar dit heen gaat vandaag..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Hahha het enige wat ik doe is wat verdeeldheid zaaien door alles en iedereen shitcoins te noemen.Mooody schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:14:
Mag ik zeggen dat dit topic door actieve inbreng door users als @YES, @Chaes, @Kol Nedra, @Darrell, @Jedi_Pimp, @Ngangatar en @anti elppa inhoudelijk is gestegen in de laatste maanden? ik vergeet vast enkele sterkhouders, excuus!
@Taro , @Verwijderd, ik hoeft jullie niet te noemen (wel gedaan, dus superzwak)
Ik was bang dat het topic in de bull market een vroege dood zou sterven, maar dit is niet gebeurd. Respect en wij gaan met zijn allen lekker door met als voornaamste doel om lekker centjes te verdienen
Ze hadden mij jaren geleden al een permaban moeten geven
Het is bitcoin zonder s. En de marktwaarde is 400 keer die van Shib dus het gaat wel lekker. Binnenkort 4.000 keer.
Mooody schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:14:
Mag ik zeggen dat dit topic door actieve inbreng door users als @YES, @Chaes, @Kol Nedra, @Darrell, @Jedi_Pimp, @Ngangatar en @anti elppa inhoudelijk is gestegen in de laatste maanden? ik vergeet vast enkele sterkhouders, excuus!
@Taro , @Verwijderd, ik hoeft jullie niet te noemen (wel gedaan, dus superzwak)
Ik was bang dat het topic in de bull market een vroege dood zou sterven, maar dit is niet gebeurd. Respect en wij gaan met zijn allen lekker door met als voornaamste doel om lekker centjes te verdienen
Komt goed vandaag.BTFD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:30:
Terwijl ETH langzaam zijn ATH probeert te smashen, denkt BTC het zijne ervan om even lekker tegenstrijdig een bodem op te zoeken!
Benieuwd waar dit heen gaat vandaag..
Door dat andere coins zo groeien in bekendheid betekent dat er nieuwe “beleggers” (gelukzoekers?) binnenkomen in de markt. Daar profiteert bitcoin ook van.
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Er is natuurlijk een hoop dat RobinHood gaat listen en persoonlijk denk ik dat dit inderdaad kan gebeuren.
Gisteren waren de RobinHood earning cijfers en die waren redelijk dramatisch. Hun grote groei zat tijdens de listing van Doge en tja we weten dat Doge alleen bestaan wanneer Elon een foto tweet en dus is het trading volume bijna niets meer.
Dus RobinHood is denk ik op zoek naar een andere trade pumper en tja dat is toch echt Shiba nu.
Zou me dus niet verbazen als Shiba binnen afzienbare tijd op RobinHood zal komen en dat is echt wel kort vuurwerk.
Tuurlijk gaat dat hondje weer snel de afgrond in maar op dit moment is die hopium misschien wel gebaseerd op een redelijke verwachting.
Disclaimer: ik heb mijn coinbase earnings (toch zo’n $115) vorige maand in Shib gestoken
Gaat naar 0?, mag ook maar schuif de stop loss steeds beetje op, toch leuk zakcentje
[ Voor 11% gewijzigd door JoebarRC op 27-10-2021 08:14 ]
Valt toch best mee? Ik zie niet direct dat het niveau daalt hoor. Vannacht was er even wat wrijving als ik zo teruglees maar dat ging in de aanloop naar de vorige ATH nog wel iets lomper als ik het me goed herinner.SimD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:08:
Wat een gezelligheid hier. Lijkt wel een Reddit topic. Bitcoin vs all other coins. Het niveau zakt hier behoorlijk snel.
Door dat andere coins zo groeien in bekendheid betekent dat er nieuwe “beleggers” (gelukzoekers?) binnenkomen in de markt. Daar profiteert bitcoin ook van.
Er wordt hier genoeg gekletst over DOT, KSM, SOL, ATOM en nog veel meer alts. Er is inderdaad een lichte allergie voor de DOGEs en SHIBs van deze wereld, en daar is dan ook een apart topic voor gemaakt.
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 27-10-2021 08:15 ]
Verwijderd
Maar wel aub mijn memecoin listen tijdens jullie ondergang, want dan kan ik er snel geld mee verdienen ziet de wereld wat voor dikke tech SHIB is.
Verwijderd
Denk dat de oude rotte in het vak het een beetje tegenstaat dat er wilde claims gemaakt worden over overduidelijke memecoins en dat men de nieuwe gelukzoekers wil behoeden van all in gaan op SHIB omdat iemand zei dat Amazon het ging accepteren.SimD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:08:
Wat een gezelligheid hier. Lijkt wel een Reddit topic. Bitcoin vs all other coins. Het niveau zakt hier behoorlijk snel.
Laten we niet vergeten dat een paar jaar geleden de suicidehotline gepinned stond op r/bitcoin, dat nodig hebben gun ik geen enkele shitcoiner.
Amazon had in de afgelopen jaren bijna een samenwerking met Ripple, xvg, doge, reddcoin, xrp (2e keer), pepecash en nu shib.Ray_ schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:27:
Het feit dat iemand notabene op Tweakers geruchten komt verspreiden over een memecoin die door een digitale grootgrutter wordt geadopteerd toont aan hoe treurig het is gesteld met de algemene kennis van crypto. Als het zo ver is dat de gemiddelde Nederlander aan de cryptomunt gaat, zullen er nog een hoop hard op hun bek gaan door zich in te laten met gure shitcoins die in donkere steegjes worden verhandeld.
Zero.
Verwijderd
Amazon zit op Reddit en Telegram shillgroepen om een nieuwe partner te zoeken. SHIB is al te groot, liever een shitcointje met 100k mcapPelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:32:
[...]
Amazon had in de afgelopen jaren bijna een samenwerking met Ripple, xvg, doge, reddcoin, xrp (2e keer), pepecash en nu shib.
Verwijderd
Bel een AWS salesrep, die komen graag langs op kantoor met wat AWS tegoed om je een "cursus" te geven. Partnership imminent.Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:32:
[...]
Amazon had in de afgelopen jaren bijna een samenwerking met Ripple, xvg, doge, reddcoin, xrp (2e keer), pepecash en nu shib.
Heck, ik ken verhalen van buiten crypto waar bedrijven Amazon betalen om op hun website te mogen zetten dat ze een partnership hebben.
Volgens mij zijn de meeste reacties op die geruchten hier vrij cynisch/sarcastisch. Ik denk dat je ze te serieus opvatRebbelx schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:37:
Amazon samenwerken met shiba inu? Wat roken jullie toch allemaal? Is een meme coin, een joke! Denken jullie echt dat een giga bedrijf zoals amazon zich daarmee gaat bezighouden… tjonge jonge
Gelukkig maar. Je bent een vd de enige waarvan ik de posts nog enige waarde geef. Houden zo! 😀
Ik koop ze wel voor 50% van de markt waarde-Muncky- schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:41:
Ik denk dat ik al m'n crypto maar ga verkopen. Wat een treurigheid hier.
En toch is de trent (helaas) ingezet..Rebbelx schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:37:
Amazon samenwerken met shiba inu? Wat roken jullie toch allemaal? Is een meme coin, een joke! Denken jullie echt dat een giga bedrijf zoals amazon zich daarmee gaat bezighouden… tjonge jonge
https://newsbit.nl/shiba-...oor-restaurant-in-parijs/
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
??? Ik sta 40% hoger dan op dit moment vorige maand-Muncky- schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:41:
Klopt maar er zijn mensen die long term. Traden en dus niet naar gains kijken in een paar dagen en weken maar meer zo iets hebben van binnen nu en 2-3 jaar wil ik het weet verkopen.majic schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:16:
[...]
9% APY is toch niet echt de moeite waard...je kunt makkelijk 9% per _dag_ verliezen of winnen in een token, gemiddeld dagje zelfs. En om voor zulke piepkleine returns voor 3 maanden te locken..kweenie.
Als je echt vertrouwen in een project hebt en voorlopig toch niet van plan bent het te verkopen snap ik het opzich wel.
1 restaurant in parijs…. Ok ik ben overtuigdBTFD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:44:
[...]
En toch is de trent (helaas) ingezet..
https://newsbit.nl/shiba-...oor-restaurant-in-parijs/
Omdat 1 iemand persoonlijk wordt en daar op gewezen wordt is het nog niet gelijk niet gezelligSimD schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:08:
Het is de laatste weken/maand al een stuk beter dan de paar maand er voor. Dus wat dat betreft gaat het prima
En juist bitcoin en crypto in het geheel profiteren juist niet van gelukszoekers, omdat die 1malig een paar euro er in gooien en dan met het schip (shib
Laatste tijd gaat het juist weer over interessante zaken zoals DeFi, TA etc
en het is wel de reden waarom er een apart MC-topic is
Alles heeft een begin!Rebbelx schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:45:
[...]
1 restaurant in parijs…. Ok ik ben overtuigd
Dat is zeker waar, maar vergeet niet naar de toekomst te kijken, als je nu mooie gains kunt halen op de huidige markt, en de kans zeker aanwezig is dat over 3 maanden de Bear is aangekomen en je muntje niet 9% maar 40 - 90 % lager is, dan is het zeker beter om nu te verkopen, en dan met die gains opnieuw aan te kopen in de bear, waardoor je vele malen meer coins terug kunt kopen dan dat je kunt staken.Astennu schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:44:
[...]
Klopt maar er zijn mensen die long term. Traden en dus niet naar gains kijken in een paar dagen en weken maar meer zo iets hebben van binnen nu en 2-3 jaar wil ik het weet verkopen.
Als je echt vertrouwen in een project hebt en voorlopig toch niet van plan bent het te verkopen snap ik het opzich wel.
Het is alleen een lastig spelletje om die verdraaide bear te voorspellen
Zo ken ik er ook nog één:
alles heeft een einde.
Alleen een worst heeft er 2. En die wordt ons met Shiba voorgehouden.YES schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:52:
[...]
Zo ken ik er ook nog één:
alles heeft een einde.
Ik gebruikte TRX/XLM maar deze kan niet meer opgenomen worden, en het valt mij op dat meer coins dit hebben staan bij Bitvavo.
Er staat een nieuwe Quiz op Coinbase.
[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 27-10-2021 09:06 ]
Ik vermoed dat als je de pre-reg hebt gedaan én de eerste twee dagen stort, je wel goed zit. Maar op de discord waarschuwen ze al dat er in principe geen bovengrens zit aan wat men mág storten en hoeveel mogen deelnemen. Dus de persoonlijke opbrengst zou nog wel eens kunnen tegenvallenMighty schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:40:
[...]
Is er al een idee over wat het beste/snelste manier is om te investeren in Moonbeam? Ik heb inmiddels zo'n Polkadot.js extensie geïnstalleerd en de pre-registration afgerond maar vraag mij af of het niet makkelijker is om bijvoorbeeld via Binance mee te doen. Dan staat alles tenminste in één overzicht. Of vraagt Binance dan een fee hiervoor? Met die twee dagen de tijd zal allebei wel lukken denk ik.
Ikzelf ga gewoon net als bij KSM spreadsheetjes vullen met cijfertjes om te berekenen waar ik het meest ga verdienen. Dat kan wel eens heul geen Moonbeam zijn...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wow... trying to escalate things quickly? Blijf aardig ajb, omdat 2 mensen het niet met je eens zijn hebben ze niet plots multi-accounts.Area schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 01:33:
Doe je niet. Nooit meer.-Muncky- schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:41:
Zero.
Toch is het een soort van mooi voor Crypto.
Mensen zijn hebberig, John en Anita worden rijk met hun eerste Crypto investering.
Willen meer en gaan kijken verder. Gaan zich verdiepen en vinden dan echte tokens, met een echte usecase. tokens/coins die een probleem oplossen. Soms een mondiaal probleem.
Zero.
Yep, gisteren aangekondigd met een bannerPelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:10:
Wat is er aan de hand op binance? Maintenance??
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
De flippening is begonnen. Shib grafiek buiten het dak. Ruil al je btc in voor shib en haal het van de exchange af.Pelox schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:10:
Wat is er aan de hand op binance? Maintenance??
heel me PF staat te bungy jumpen
Nja dat is het he. En ben je iemand die veel fomo heeft op het moment dat je verkoopt. Je kan ook zeggen zet het opzij heb het geld niet nodig en zie het over 2 jaar wel. Ondertussen ga ik het staken voor wat extra rente.malarkan schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:48:
[...]
Dat is zeker waar, maar vergeet niet naar de toekomst te kijken, als je nu mooie gains kunt halen op de huidige markt, en de kans zeker aanwezig is dat over 3 maanden de Bear is aangekomen en je muntje niet 9% maar 40 - 90 % lager is, dan is het zeker beter om nu te verkopen, en dan met die gains opnieuw aan te kopen in de bear, waardoor je vele malen meer coins terug kunt kopen dan dat je kunt staken.
Het is alleen een lastig spelletje om die verdraaide bear te voorspellen
Maar persoonlijk laat ik nu even alle staking posities af lopen zodat ik eventueel in nov/Dec 90% van mijn posities kan verkopen. Heb nog steeds wel het idee om iets te bewaren en niet 100% uit te stappen.
Maar zeker om daar na weer op zoek te gaan naar mooie dips om in te kopen. Kan zijn dat dat maanden gaat duren voordat dat weer zo ism
Maar goed eerst maar eens zien wat er met de huidige run gebeurd en of ik ga verkopen. Mijn plan was namelijk 4 maanden terug om binnen 2-3 jaar mijn inleg te verdubbelen als btc de 100k haalt te verkopen. echter gebeurde dat een paar weken terug al en btc heeft die 100k nog niet eens gehaald. Dus wellicht zit er nog wel meer in. De vraag Is nu alleen kunnen we dit jaar nog een goede run boven die 70k krijgen of was dit het al. Time will tell.
MTV, fijne coin, stabiele stijging. Prima staking rewardsdippenispinnen schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:11:
Zitten er ook tweakers in VRA / ONE / MTV? Afgelopen weken lekker wat gains kunnen pakken met deze muntjes
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/wGHuEjVYBM4NvCsuISCCvKiX.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MCu5gsQS1JMpW4ABJlpGEe7u.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4UaMC2t5hUXbN0IftghXx4PU.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/1qSPJ2WimdIrFuEeduOVAmeE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b8xwMDgxNo4Xau9gjAaUufVw.jpg?f=fotoalbum_large)