"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
https://slingshot.finance/Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:16:
[...]
Ik ben de laatste tijd helemaal niet meer bezig met futures. KuCoin pusht die bende wel heel erg, met allerlei gratis deduction coupons enzo. Volgens mij hebben ze daar ook echt een bagger liquiditeit.
Zit zelf wat om te kutten met shitcoins. KCS/BNB paar is leuk, mooie swings. Staat nu weer gunstig om wat KCS naar BNB te schuiven, echter vaak ben je te bang![]()
KCS is afgelopen week als een malle gegaan en eerlijk gezegd zie ik BNB niet 1,2,3 een dikke pamper maken, zelfs met 2 launchpads achter de rug bleef de prijs niet boven de 5 bankjes.
Magie lijkt een beetje verdwenen voor de magische Binance shitcoin katapult.
Trade dan liever even tegen een stable, wat ook weer een nadeel is bij KuCoin omdat het gros van de pairs USDT is, en ik Tether liever niet.
Hoop dat die DEXen even flink vaart maken met die dikke tech van ze. Zit niet te wachten op kleuterklas swaps of zwembaden met vage likwiddetie muntjes. Maar gewoon een volwaardige decentrale trading engine met goede interface, goed werkende market/limit/stop limit orders en een globale standaard met bijbehorend volume/liquiditeit (zoals Binance nu), zou fijn zijn. Non custodial is dan een mooie kers op de taart.
Hopelijk rond de volgende halving een realiteit.
DEX op polygon en zijn van plan om naar alle noemenswaardige blockchains te bridgen.
Momenteel wel nog in beta, maar in de eerste 2 maand haalden ze een trading volume van 1 miljard. Niks vergeleken met UNI oid maar zit een aardig team achter. Voorlopig hebben ze enkel een bridge met Balancer die de liquiditeit verhoogt. Bridge met Arbitrum network (ETH) staat op de roadmap.
Enige nadeel, je kan er HEX swappen
ooof nog steeds/alweer? vorige week kon het ook niet, ik had toen XLM gekozen.m-vw schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:28:
Verdorie. Net wat EUR omgezet naar Tron om over te boeken naar Binance, ligt de opname mogelijkheid eruit.
als je nog geen andere bij Bitvavo hebt ingesteld raad ik je naast Tron ook XLM aan....
DGB ook mogelijk, daar zit een zeer kleine fee op (bijna te verwaarlozen, volgens mij koste het maar 1 DGB)
DGB heeft echter geen EUR pair op Binance, maar je kan hem wel naar bv USDT traden (kan je ook op Binance-Card section zetten)
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 26-10-2021 10:37 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Ziet er leuk uit idd. Mooie bult shitcoins ookJedi_Pimp schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:23:
[...]
Misschien moet je dan gewoon Rubic gebruiken. De eerste, échte dex aggregator en cross-chain exchange. Met andere woorden, je kan met Rubic assets swappen tussen Ethereum, BSC, Polygon, Avalanche en binnenkort ook Fantom. Met één druk op de knop. CEXes, eat your heart out.
Hopelijk is dit soort meuk de standaard binnen een jaar of 2. Met alle boomer instituten die nu driftig en opgehitst regulatie CEX beoefenen lijkt dat me niet te stoppen.
Zal er binnenkort maar eens een dagje voor gaan zitten, kijken of ik de dikke tech weer wat bij kan benen. Loop hopeloos achter heb ik wel door.
Echter heb ik er ook steeds minder zin in om dit soort ontwikkelingen op de voet te volgen. Schotel het mij maar liever voor op een kant en klaar bordje.
Gelukkig heb ik jullie daarvoor
Nano of XRPm-vw schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:28:
Verdorie. Net wat EUR omgezet naar Tron om over te boeken naar Binance, ligt de opname mogelijkheid eruit.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Komt vanzelf als maestro ermee stopt en alle betaalpassen debit creditcards worden.Uncle_Charles schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:19:
[...]
Was het maar zo eenvoudig. Helaas aanvaarden nog niet alle supermarkten debit cards. #soon
bedrijven die dit niet supporten moet je per direct boycotten en nooit meer komen.Uncle_Charles schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:19:
[...]
Was het maar zo eenvoudig. Helaas aanvaarden nog niet alle supermarkten debit cards. #soon
ga naar de Jumbo, betaal daar en doe natuurlijk ook de optie koopzegels (extra cashback op de koopzegels)
nothing stops this train
Verwijderd
Maar AH heeft de lekkerste donuts.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:42:
[...]
bedrijven die dit niet supporten moet je per direct boycotten en nooit meer komen.
ga naar de Jumbo, betaal daar en doe natuurlijk ook de optie koopzegels (extra cashback op de koopzegels)
Serieus. Die double chocolate heb ik echt nodig voor de nachtdienst.
Anders hoeft het van mij allemaal niet meer.
/f/image/nvgbDaAV5g71zxLdwAmJVwYa.png?f=fotoalbum_large)
Perfecte vorming van cup and handle op de weekly - check ✅
Het omgekeerde Hamburglar masker, duidelijk zichtbaar op de McDonalds schaal - check ✅
De evidente scaredy cat back raise op de RSI - dikke check ✅
Over 4 dagen gaat de NFT marketplace live, what a time to be alive. Dikke tech, dikke centjes.
1000 € uitgeven / maand en 20€ gratis? Bwah - lijkt me toch free moneyVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:32:
[...]
Ik heb (nog) niet zo'n kaart...
Maar je kunt er gewoon euro's op klappen, hoef je ook niet bang te zijn om te spenden. Je weet wel, via die belabberde Bitvavo, Kraken of Coinbase omweg...
Dikke tech.
Misschien toch maar eens zo'n kaartje bestellen, al vind ik het een hoop gedoe voor 2% cashback.
Ik ga ff aan de bank voorstellen om m'n hypotheek met visa af te rekenen
Dat wil ik ook! hoe doe je dat?Xqlus1ve schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:21:
[...]
Brandstof gaat via een andere pas, daar krijg ik 20% cashback
Ps. Ik drink mijn frappe gewoon in de haven met melk en een beetje suiker.
[ Voor 76% gewijzigd door Pelox op 26-10-2021 10:58 ]
Zero.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:16:
[...]
nd volume/liquiditeit (zoals Binance nu), zou fijn zijn. Non custodial is dan een mooie kers op de taart.
Hopelijk rond de volgende halving een ORANJE DIKKE BMW realiteit.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Je weet dat die bedrijven een poot uitgedraaid worden voor het accepteren van deze kaarten hè. De winkelier moet 2%-4% extra per transactie afdragen ten opzichte van een iDeal/pin betaling.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:42:
[...]
bedrijven die dit niet supporten moet je per direct boycotten en nooit meer komen.
Crypto begon ooit met de achterliggende gedachte een geldsysteem te maken waarbij we minder afhankelijk (en dus ook minder zouden betalen) aan banken en andere financiële dienstverleners.
14 jaar later en het zijn de cryptomensen die de winkeliers willen boycotten omdat ze niet meer willen afdragen aan de financiële dienstverleners.
Wat een wereld, heerlijk hoe we onvermijdelijk lekker naar de kloten gaan met z'n allen omdat iedereen bezig is met z'n eigen gewin
Dan ga ik nu ook me snel weer verder inlezen hoe ik crazy apy kan yield farmen en compounden op shady dex-en met veel kleurtjes en bewegende knopjes
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bij mij lijkt er niets te gebeuren als ik m'n MetaMask connect via 'Connect your wallet'. Scherm blijft gewoon hetzelfde. Gek.iBasch schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:28:
[...]
Thanks. Heb m'n BIFI erin gegooid (daarvoor moest ik nog wel het bridgen vanaf BSC uitzoeken, eerste keer op Fantom - faucet hielp wel om het spul gratis op summit te krijgen). Tortoise gegokt en eerste rewards komen binnen. Goed begin. Ik denk dat ik er verder weinig aankom, het idee is toch dat het middelt en dat je over lange tijd 10% extra rewards verzamelt, in de plains? Waarvoor moet je dan 'tijd/moeite voor opofferen'?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Even naar Fantom network switchen in MetaMask en daarna connecten. Hij geeft helaas niet aan dat je op het verkeerde netwerk zit, hij doet het gewoon niet. Daar liep ik ook al tegen aan.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:53:
[...]
Bij mij lijkt er niets te gebeuren als ik m'n MetaMask connect via 'Connect your wallet'. Scherm blijft gewoon hetzelfde. Gek.
Verwijderd
Gelukszoekr schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:53:
[...]
Je weet dat die bedrijven een poot uitgedraaid worden voor het accepteren van deze kaarten hè. De winkelier moet 2%-4% extra per transactie afdragen ten opzichte van een iDeal/pin betaling.
Crypto begon ooit met de achterliggende gedachte een geldsysteem te maken waarbij we minder afhankelijk (en dus ook minder zouden betalen) aan banken en andere financiële dienstverleners.
14 jaar later en het zijn de cryptomensen die de winkeliers willen boycotten omdat ze niet meer willen afdragen aan de financiële dienstverleners.
Wat een wereld, heerlijk hoe we onvermijdelijk lekker naar de kloten gaan met z'n allen omdat iedereen bezig is met z'n eigen gewin![]()
Dan ga ik nu ook me snel weer verder inlezen hoe ik crazy apy kan yield farmen en compounden op shady dex-en met veel kleurtjes en bewegende knopjes
weet ik, en ja we gaan allemaal naar de kloten, de ene wordt harder hard genomen door de overheid dan de andere. Wanneer je dit snapt ga je toch proberen om dit effect minder te maken..... we zitten allemaal niet voor niets in SHIB BitcoinGelukszoekr schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:53:
[...]
Je weet dat die bedrijven een poot uitgedraaid worden voor het accepteren van deze kaarten hè. De winkelier moet 2%-4% extra per transactie afdragen ten opzichte van een iDeal/pin betaling.
Wat een wereld, heerlijk hoe we onvermijdelijk lekker naar de kloten gaan met z'n allen omdat iedereen bezig is met z'n eigen gewin![]()
nothing stops this train
Verwijderd
Daarom zaai ik volgend jaar maar weer eens veldje vol op een lucratief stukje gemeentegrond.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:01:
[...]
weet ik, en ja we gaan allemaal naar de kloten, de ene wordt harder hard genomen door de overheid dan de andere. Wanneer je dit snapt ga je toch proberen om dit effect minder te maken..... we zitten allemaal niet voor niets in SHIB Bitcoin
Rosin persje van de crypto winstjes, wie doet je wat. Er is altijd een markt voor de pure goudgele hopium.
De overheid zal me harder terug naaien, maar ach. Kan je tenminste nog met een glimlach terugkijken op een mooie periode vol kattenkwaad.
Geld is het belangrijkste wat er is, er is geen limiet aan hoever mensen gaan voor geld.
Verwijderd
Zou ff wat minder snel het konijnenhol in rennen, denk om je geestelijke gezondheidWowhead schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:10:
Ik heb geen idealen meer, hoe meer ik mijzelf in crypto, valuta en de financiele wereld en de corrolatie met overheden inlees des te minder ik geef om morele waarden.
Geld is het belangrijkste wat er is, er is geen limiet aan hoever mensen gaan voor geld.
Verwijderd
Daarom gewoon lekker shillen met zijn allen en hopen dat we slapend rijk worden.
Koopzegels? Heb ik wat gemist?Kol Nedra schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:42:
[...]
klinkt als wallstreet en de geldprintertVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:14:
There's no ethical consumption under capitalism.
Daarom gewoon lekker shillen met zijn allen en hopen dat we slapend rijk worden.
Verwijderd
Mooie tech. Je krijgt bij elke transactie de optie om een extra percentage van je shitcoins te locken, die worden dan omgezet in NFT, die gestaked worden via hun decentraal platform in de cloud. Die coins yielden dan een bescheiden percencage die vrijkomen als je er genoeg gestaked hebt. Als je niet genoeg staked om tot het minimum aantal NFT te komen dan is dat winst voor het platform, waardoor toekomstige transacties iets goedkoper kunnen worden.
Mooi spul, hoop dat ALH en JMB binnenkort op Binance gelist worden.
En BRN?Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:18:
[...]
Mooie tech. Je krijgt bij elke transactie de optie om een extra percentage van je shitcoins te locken, die worden dan omgezet in NFT, die gestaked worden via hun decentraal platform in de cloud. Die coins yielden dan een bescheiden percencage die vrijkomen als je er genoeg gestaked hebt. Als je niet genoeg staked om tot het minimum aantal NFT te komen dan is dat winst voor het platform, waardoor toekomstige transacties iets goedkoper kunnen worden.
rendement die je erop krijgt is oke, mijn vrouw doet hier wel aan mee......crypto en beleggen snapt ze niks van en dua doet en kijkt ze er niet naar.
Ik hou mij daar mee bezig en mijn vrouw houdt zich wel bezig met consumptiezombie houding bij de Action en boodschappen doen met koopzegels....
nothing stops this train
Ah de sigaar uit eigen doos zegel verhaalKol Nedra schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:20:
[...]
rendement die je erop krijgt is oke, mijn vrouw doet hier wel aan mee......crypto en beleggen snapt ze niks van en dua doet en kijkt ze er niet naar.
Ik hou mij daar mee bezig en mijn vrouw houdt zich wel bezig met consumptiezombie houding bij de Action en boodschappen doen met koopzegels....
Verwijderd
ALH gelist op Binance!Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:18:
[...]
1 boekje aan digitale koopzegels = 1 Lambo
Verwijderd
Als we het toch over sparen en koopzegels hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:23:
[...]
ALH gelist op Binance!
1 boekje aan digitale koopzegels = 1 Lambo
Bij AH nu ook in de app Premium "Mijn Albert Heijn". Voor 12 euro per jaar 10% korting op Bio artikelen, veel acties en als je het prettig vindt, 2 x zoveel koopzegels. Uiteraard betaal je dan ook 2 x zoveel aan koopzegels, maar voor wie dat leuk vinden is het een prima spaaroptie.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Volgens mij niet inderdaad. Ze willen je per se op die app hebben.Xqlus1ve schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:57:
[...]
Begrijp ik hieruit dat je niet je wallet kan delen op 2 verschillende devices?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
zit nog steeds te wachten voor 90 dagen BTC in locked savings, maar nooit plek 😔
nothing stops this train
[ Voor 10% gewijzigd door Xqlus1ve op 26-10-2021 11:32 ]
Verwijderd
Laat mijn vrouw het niet horen.Ngangatar schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:28:
[...]
Als we het toch over sparen en koopzegels hebben.
Bij AH nu ook in de app Premium "Mijn Albert Heijn". Voor 12 euro per jaar 10% korting op Bio artikelen, veel acties en als je het prettig vindt, 2 x zoveel koopzegels. Uiteraard betaal je dan ook 2 x zoveel aan koopzegels, maar voor wie dat leuk vinden is het een prima spaaroptie.
Die zit volgens mij met de zegels al bijna aan een 2e woning in Spanje.
Hmm interessant, en vrij transparant business model wat ze gebruiken. Vrij rechtstreeks in B2B toepassingen te gebruiken ook. Er zit wel wat gevaar in concurrerende standaarden wat betreft DIDs maar bij een bepaalde adoptie hiervan zou het mooi zijn als je een tasje hebt van de coin die de grootste wordt.
Ben altijd al benieuwd geweest hoe ze bij mijn werkgever in de toekomst digitale certificaten gaan doen vanuit de trainingen die we in-house doen. Dank voor de tip, zal er de komende dagen even dieper op induiken.
Ik heb nog een zak lsd zegels die niet meer werken door over de datumVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
Laat mijn vrouw het niet horen.
Die zit volgens mij met de zegels al bijna aan een 2e woning in Spanje.
Langzamerhand wordt ik steeds een stukjer rijker (in fantasie).
A87 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:42:
[...]
Ik heb nog een zak lsd zegels die niet meer werken door over de datum
/f/image/WEPvGIKbsE5FFDaQ25sDyCBz.png?f=fotoalbum_large)
Geen probleem. Ik werd getriggerd doordat het een 'coin met potential' werd genoemd op coinmarketcal. Daarna zelf e.e.a. gaan lezen en checken of er o.a. actuele roadmap was en dat sprak me genoeg aan om een gokje te wagen. Nu maar wachtenBlaim schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:41:
[...]
Hmm interessant, en vrij transparant business model wat ze gebruiken. Vrij rechtstreeks in B2B toepassingen te gebruiken ook. Er zit wel wat gevaar in concurrerende standaarden wat betreft DIDs maar bij een bepaalde adoptie hiervan zou het mooi zijn als je een tasje hebt van de coin die de grootste wordt.
Ben altijd al benieuwd geweest hoe ze bij mijn werkgever in de toekomst digitale certificaten gaan doen vanuit de trainingen die we in-house doen. Dank voor de tip, zal er de komende dagen even dieper op induiken.
Waar schaf je deze aan?Steefmeister schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:51:
[...]
Geen probleem. Ik werd getriggerd doordat het een 'coin met potential' werd genoemd op coinmarketcal. Daarna zelf e.e.a. gaan lezen en checken of er o.a. actuele roadmap was en dat sprak me genoeg aan om een gokje te wagen. Nu maar wachten
Als we dit nu masaal even samen doen, brengt het misschien nog wat..
Alle sterren op 1 en een 0 bij het aandragen van bekende..
Als rede; Withdrawal van assets waardeloos, lopen hierdoor een hoop staking rewards mis!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Net ook weer mailwisseling gehad ivm withdrawal die al sinds zondag hangtBTFD schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:53:
Net Bitvavo even door de stront gehaald met hun suvery!
Als rede; Withdrawal van assets waardeloos, lopen hierdoor een hoop staking rewards mis!
Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben zojuist een developer ingelicht om de door u beschreven situatie nader te onderzoeken. Houdt u er alstublieft rekening mee dat dit proces tot 10 werkdagen kan duren.
Zodra wij meer informatie hebben ontvangt u direct een terugkoppeling van ons. Onze excuses voor het ongemak.
Dank voor uw bericht maar gisteren werd door uw collega Jasper aangegeven dat de node moest worden ge-update. Ik ben dus met een kluitje het riet ingestuurd?
Mijn excuses, er is inderdaad een update bezig betreft de nodes. Zodra de update is afgerond, zal uw opname automatisch worden verstuurd naar het betreffende walletadres.
Bedankt voor de reminder. Van mij krijgen ze echter een hoge beoordeling.BTFD schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:53:
Net Bitvavo even door de stront gehaald met hun survey!
Probeer het nu met nano. TRX helaas wat gedaald, dus die laat ik even staan. Anders moet ik verdorie verlies pakken doordat Bitvavo zijn zaken niet op orde heeft.
@BTFD Waar staat die survey?
In feite heeft Binance zijn zaken niet op orde, waardoor je deze kunstgreep moet hanteren. Dat is een beetje vreemd om dat op Bitvavo af te wenden.m-vw schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:13:
[...]
Probeer het nu met nano. TRX helaas wat gedaald, dus die laat ik even staan. Anders moet ik verdorie verlies pakken doordat Bitvavo zijn zaken niet op orde heeft.
@BTFD Waar staat die survey?
Euri uitgeven en crypto terug ontvangen. Niets mis mee toch?NeoflexNL schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:24:
Ik dacht dat jullie van die crypto verzamelaars waren hier... Zetten ze alles op een debet kaart.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Als het goed is, in de mail waarmee je registreert staat bij Bitvavo..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik neem aan dat je doelt op het ontbreken van IDeal? Dat is inderdaad vervelend, maar dat heeft toch niets te maken met storingen bij Bitvavo?malarkan schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:16:
[...]
In feite heeft Binance zijn zaken niet op orde, waardoor je deze kunstgreep moet hanteren. Dat is een beetje vreemd om dat op Bitvavo af te wenden.
Euhm je geeft euro uit en krijgt crypto ervoor terug.NeoflexNL schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:24:
Ik dacht dat jullie van die crypto verzamelaars waren hier... Zetten ze alles op een debet kaart.
Het gaat mij dan ook alleen om het vast houden van de assets! Je zal maar KSM/DOT aangeschaft hebben en ziet bij de buurman de reward op 12% staan..malarkan schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:16:
[...]
In feite heeft Binance zijn zaken niet op orde, waardoor je deze kunstgreep moet hanteren. Dat is een beetje vreemd om dat op Bitvavo af te wenden.
Waarom wil je anders XLM/TRX of andere munten omzetten naar andere exchanges? Anders had je dat mogelijk niet geweten.m-vw schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:18:
[...]
Ik neem aan dat je doelt op het ontbreken van IDeal? Dat is inderdaad vervelend, maar dat heeft toch niets te maken met storingen bij Bitvavo?
Het is uiteraard je eigen mening, maar zij doen hun basiswerk prima: het aankopen en verkopen van munten zelf is goed geregeld, al heb ik daar liever nog de dollar-pair bij. Dat het withdrawen van een aantal munten wat lastiger is, is vervelend zoals gezegd, maar dan nog vind ik hun site clean en prima. Om dan overal 1 en 0 voor in te vullen vind ik dan gewoon jammer
Dan had je het gelijk bij de buurman kunnen kopen. Dat is nog makkelijker!BTFD schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:20:
[...]
Het gaat mij dan ook alleen om het vast houden van de assets! Je zal maar KSM/DOT aangeschaft hebben en ziet bij de buurman de reward op 12% staan..
Jaja, ik heb 'm. Dank!keepitfrosty schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:20:
[...]
Euhm je geeft euro uit en krijgt crypto ervoor terug.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat is toch een keuze? Je kan toch je assets kopen bij Bitvavo en daarna lekker heen sturen waar je maar heen wil?BTFD schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:20:
[...]
Het gaat mij dan ook alleen om het vast houden van de assets! Je zal maar KSM/DOT aangeschaft hebben en ziet bij de buurman de reward op 12% staan..
Ikzelf ben zeer tevreden over Bitvavo. Als beginner in Crypto was de instapgrens voor mij zeer laag, geld er naar toe overmaken is peanuts en uitbetalen is ook binnen 2 minuten in orde.malarkan schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:16:
[...]
Hun PF is steeds diverser en ja, het is een nadeel dat in sommige munten nog niet te handelen is en dat men alleen in euro's praat. Maar dat is overkomelijk wat mij betreft. Hun support, 2 x gebruikt nu, geeft in 20 minuten duidelijk antwoord en lost zaken op.
Blij met zo'n exchange in NL, die gasten kunnen echt nog wel een stap zetten maar het is een laagdrempelige exchange wat alleen maar zal helpen bij Crypto adoptie.
Maar dat is het leuke van een enquete, de ene ziet de goede dingen en een groeipad, de ander ziet de minder goede dingen en pakt de toorts. Beide beoordelingen zullen wellicht (n)iets teweeg brengen.
Denk dat jij de hele insteek gemist hebt..GioStyle schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:21:
[...]
Dat is toch een keuze? Je kan toch je assets kopen bij Bitvavo en daarna lekker heen sturen waar je maar heen wil?
Ja en als dat specifieke muntje niet te verschuiven is, moet je er 1 opzoeken die dat wel kan toch?GioStyle schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:21:
[...]
Dat is toch een keuze? Je kan toch je assets kopen bij Bitvavo en daarna lekker heen sturen waar je maar heen wil?
Of Bitvavo had even aan moeten geven in de geavanceerde omgeving dat deze alleen "trade only" zijn, maar dat zie je pas achteraf in de simpele omgeving als je de tokens al aangeschaft hebt..malarkan schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:21:
[...]
Dan had je het gelijk bij de buurman kunnen kopen. Dat is nog makkelijker!
Dan is dat een verbeterpunt, maar nog geen 0 en 1 waard imoBTFD schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:25:
[...]
Of Bitvavo had even aan moeten geven in de geavanceerde omgeving dat deze alleen "trade only" zijn, maar dat zie je pas achteraf in de simpele omgeving als je de tokens al aangeschaft hebt..
Onjuist...BTFD schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:25:
[...]
Of Bitvavo had even aan moeten geven in de geavanceerde omgeving dat deze alleen "trade only" zijn, maar dat zie je pas achteraf in de simpele omgeving als je de tokens al aangeschaft hebt..
Via de website kun je gewoon als je ingelogd bent op een willekeurige token klikken (die je niet bezit) om te zien of je die ook kunt verzenden/storten.
Zodra je het ff doorhebt is het heel snel gezien.
Thanks, even onderzocht, ik stake ADA nu bij Bitcoinmeester tegen 5%, dagelijks bijgeschreven en dagelijks kan je unstaken.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 11:30:
je kan ADA nu locked 90 dagen staken op Binance, er is plek (eindelijk) vrij gekomen!
zit nog steeds te wachten voor 90 dagen BTC in locked savings, maar nooit plek 😔
Binance:
30 dagen = 5.09%
60 dagen = 7.79%
90 dagen = 8.39%
Verwijderd
Klopt, maar het blijft wel vervelend. Ik ging er vroeger ook altijd van uit dat doorsturen geen probleem zou zijn.Vis schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:27:
[...]
Onjuist...
Via de website kun je gewoon als je ingelogd bent op een willekeurige token klikken (die je niet bezit) om te zien of je die ook kunt verzenden/storten.
Nee dat was meer in de richting van de oorspronkelijke post over de enquete. Dat was inderdaad niet persoonlijk aan jou gericht.m-vw schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:26:
@malarkan Ik heb nergens 1-en en 0-en ingevuld. Ik ben van mening dat als je een functionaliteit aanbiedt deze moet werken. Verder is toch juist het snel heen en weer kunnen sturen van assets één van de sellings points van crypto?
Zoals hierboven ook al aangegeven wordt het aangegeven dat het niet werkt voor een aantal munten op de trade-plaats. Je moet nog steeds de functionaliteit dan wel aanbieden. Het is niet altijd een gegeven.
snel heen en weer is niet altijd de waarheid, het is nog steeds afhankelijk van het netwerk waarover je het stuurt etc. soms is snel juist niet goed voor de beveiliging.
Dat is met de meeste dingen in het leven, ik zal op onderzoek gaan!Vis schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:27:
[...]
OT: BTC gaat het nog een keer proberen!
geen financieel advies maar hem volgen op Twitter is verstandig 🙃
nothing stops this train
Zou het in principe ook niet moeten zijn, het zou zelfs nog veel makkelijker moeten kunnen wat mij betreft.. maar dit alles geeft aan dat we pas aan de begin fase staan met crypto. Zodra de massa het gebruikt wordt het veel makkelijker om crypto heen en weer te sturen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:29:
[...]
Klopt, maar het blijft wel vervelend. Ik ging er vroeger ook altijd van uit dat doorsturen geen probleem zou zijn.
Qua punt heb je hier gelijk. Dit kan beter. Alleen vervolgens kom je met deze post:BTFD schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:25:
[...]
Ik werk zelf in de Customer Service branche en jouw beoordeling gaat direct de prullenbak in, al voor dat men de gemiddeldes gaat berekenen.Net Bitvavo even door de stront gehaald met hun survey!
Als je echt serieus wilt worden genomen met een reactie dan beoordeel je punt voor punt een werkelijke waarde en geef je een heel laag cijfer aan het onderdeel wat je zwaar tegenvalt. Dan wordt je reactie namelijk meegewogen.
Nu is het net alsof je je partner/ouder een 1 geeft op het complete huishouden omdat ze gisteren de planten waren vergeten water te geven.
Hopelijk laat dit nieuws (als het bevestigd is) de koers net zo snel stijgen, als dat hij gedaald is bij het slechte nieuws!Tesla laat doorschemeren dat het wellicht weer Bitcoin betalingen gaat accepteren
https://newsbit.nl/tesla-...talingen-gaat-accepteren/
Verwijderd
btw, de Tesla koers is ook wel lekker aan het MOOOOONNEEN. maar ik hou meer van internetmuntjesBTFD schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:34:
[...]
Hopelijk laat dit nieuws (als het bevestigd is) de koers net zo snel stijgen, als dat hij gedaald is bij het slechte nieuws!
https://newsbit.nl/tesla-...talingen-gaat-accepteren/
Zo, dat had ik alweer een tijdje niet geroepen. Moet er soms gewoon ff uit.
Noted, ik zal mijn leven beteren!Ngangatar schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:33:
Als je echt serieus wilt worden genomen met een reactie dan beoordeel je punt voor punt een werkelijke waarde en geef je een heel laag cijfer aan het onderdeel wat je zwaar tegenvalt. Dan wordt je reactie namelijk meegewogen.
En dan toch nog even snel kijken!Ngangatar schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:37:
REKT!
Wait what? Waar?Ngangatar schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:37:
REKT!
Definitie van rekt aub!
Alsof mijn definitie jou iets zal interesseren, zoek dat lekker zelf uit wat mijn definitie van REKT is.
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 26-10-2021 12:40 ]
Dat boeit mij mateloos. Dat jij vind dat ik dat zelf uit moet zoeken boeit me dan weer geen fuck.Ngangatar schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:40:
[...]
Alsof mijn definitie jou iets zal interesseren, zoek dat lekker zelf uit wat mijn definitie van REKT is.
Verder best saai dagje eigenlijk
Ja en hij is bullish over DOT dus heeft hij gelijk ( no financial advice ..)Kol Nedra schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:31:
Ik ben echt fan van Lark Davis..... hij kijkt goed naar wat er speelt op crypto/DeFi etc.....
geen financieel advies maar hem volgen op Twitter is verstandig 🙃
UberLurker Departement #GG.
Doe eens liefYES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:42:
[...]
Dat boeit mij mateloos. Dat jij vind dat ik dat zelf uit moet zoeken boeit me dan weer geen fuck.
Verwijderd
Schrok me dood manNgangatar schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:37:
REKT!
YES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:42:
[...]
Dat boeit mij mateloos. Dat jij vind dat ik dat zelf uit moet zoeken boeit me dan weer geen fuck.
Denk dat het er ongeveer zo uit ziet, correct me if I'm wrong:
- Deposit stablecoin naar keuze
- Rente (dagelijk/wekelijks)
- Rente maandelijks uit laten betalen naar exchange
- Stablecoin daar omzetten in €
- Euro's overmaken naar je bankrekening
Mis ik iets? Zitten er nog hoge transactiekosten of andere verborgen kosten aan het gebruiken van deze platforms?
Dat is een optie. Vergeet niet dat je met deze percentages het bedrag beter kan laten staan (compound interest), maar dat is een andere strategie. Qua fees weet ik niet hoe duur deze route is.Blaim schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:54:
Zijn hier gebruikers van platforms zoals Celsius en Nexo? Ben even benieuwd hoe een voordelige fiat offramp er uit ziet via deze platforms om dit bijvoorbeeld maandelijks te doen als passief (extra) inkomen.
Mis ik iets? Zitten er nog hoge transactiekosten of andere verborgen kosten aan het gebruiken van deze platforms?
Ik heb zelf beetje BTC en ETH staan op BlockFi en bevalt me prima. Ik kijk er minder vaak naar dan naar Binance en geeft daarmee wat meer rust. De tijd doet de rest...
Edit: Als je iedereen hier moet je geloven kan je dus die euro's beter laten staan op die exchange (Binance) en het dan uitgeven met de Binance card. Is het cirkeltje weer rond.
[ Voor 7% gewijzigd door NeoflexNL op 26-10-2021 13:02 ]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Joeptoebers in het algemeen over hun eigen bags (nfa)Skrunsies schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:45:
[...]
Ja en hij is bullish over DOT dus heeft hij gelijk ( no financial advice ..)
Classic @maxkeiser on fire. #Bitcoin 🔥 pic.twitter.com/ZgC0P2twnn
— Dave Parker (@Xentagz) 26 oktober 2021
kijk eens aan, dat is pas een boodschap brengen 🥲
nothing stops this train
Verwijderd
Deed dat laatst bij een vergadering, zelfs HR ontving de boodschap en die waren niet eens uitgenodigd.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:20:
[Twitter]
Stap 3 en 4 kun je overslaan. Je hebt bij Nexo direct een onramp/offramp naar een bankrekening.Blaim schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:54:
Zijn hier gebruikers van platforms zoals Celsius en Nexo? Ben even benieuwd hoe een voordelige fiat offramp er uit ziet via deze platforms om dit bijvoorbeeld maandelijks te doen als passief (extra) inkomen.
Dus:
- Funds storten op Nexo
- Jezelf de rente maandelijks uitbetalen naar je oldskool-bankrekening
Maar eenmaal aangekomen op je bankrekening, wordt je geld langzaam weer minder waard
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Tja, overdrijven is ook een vak. Maar ja het verkoopt goed natuurlijk.Kol Nedra schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:20:
[Twitter]
Ik weet dat er overal guides zijn, maar ik wil even geen addertjes onder het gras vinden dat ik ineens bij Nexo extra geld moet betalen om iets om te zetten ofzo.
Vermakelijk! Maar inhoudelijk?Kol Nedra schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:20:
[Twitter]
Ik kan ook een terrorist worden met een scherpe passer-punt... Hogere rentes helpen daar niets tegen. Bovendien maak je met hogere rentes niet alleen de kosten van terrorisme hoger, maar ook de kosten van goed doen."The cost of terrorism is cheap. Make the cost of terrorism too high - raise interests."
TL/DR? HODL
[ Voor 8% gewijzigd door MrMrq op 26-10-2021 13:53 ]
Maktub
Volgens mij maakt het in de praktijk niet zoveel uit. Laatst wilde ik zelf ook BTC overzetten van Binance naar Nexo. Dacht, laat ik eerst op Binance BTC omruilen voor XLM en dan op Nexo XLM omruilen voor BTC. Echter, je betaalt vrij veel voor het swappen van currencies op Nexo. In mijn geval maakte het onderaan de streep bijna niets uit...Wo Ve schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:48:
Ik wil mijn BTC bij NEXO gaan parkeren, weet iemand wat de goedkoopste manier om BTC van Binance naar Nexo te krijgen?
Ik weet dat er overal guides zijn, maar ik wil even geen addertjes onder het gras vinden dat ik ineens bij Nexo extra geld moet betalen om iets om te zetten ofzo.
Wellicht dat iemand anders wel een betere manier weet.
[ Voor 3% gewijzigd door Chaes op 26-10-2021 13:55 ]
Tips voor de goedkoopste manier op geld/crypto op blockfi te krijgen?NeoflexNL schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:00:
[...]
Ik heb zelf beetje BTC en ETH staan op BlockFi en bevalt me prima. Ik kijk er minder vaak naar dan naar Binance en geeft daarmee wat meer rust. De tijd doet de rest...
Ik begrijp dat de fee $0.003 voor XLM $0.20 for BNB is, beide verwaarloosbaar. Maar ik dacht misschien dat NEXO een absurd hoge fee vraagt voor het omzetten naar BTC.Chaes schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:54:
[...]
Volgens mij maakt het in de praktijk niet zoveel uit. Laatst wilde ik zelf ook BTC overzetten van Binance naar Nexo. Dacht, laat ik eerst op Binance BTC omruilen voor XLM en dan op Nexo XLM omruilen voor BTC. Echter, je betaalt vrij veel voor het swappen van currencies op Nexo. In mijn geval maakte het onderaan de streep bijna niets uit...
Wellicht dat iemand anders wel een betere manier weet.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!