“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Net even op Nexo gekeken. Als je bijv. $2k BTC wil omzetten in USDT, dan betaal je al meer dan $15 aan fees. Dus dat tikt wel aan.Wo Ve schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:59:
[...]
Ik begrijp dat de fee $0.003 voor XLM $0.20 for BNB is, beide verwaarloosbaar. Maar ik dacht misschien dat NEXO een absurd hoge fee vraagt voor het omzetten naar BTC.
Verwijderd
of net wel?NeoflexNL schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:00:
[...]
Heel eerlijk: nee. Ik heb zelf gewoon de currencies geswapt (dus BTC en ETH). Ik zal ongetwijfeld iets hebben betaald, maar omdat ik voor lange tijd laat staan maakt me dat geen moer uit. Als ik dit zou DCA'en zou ik dat wellicht wel onderzoeken.
Nee
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wat denk je, pinkosten 2,50 euro. Ze maken zichzelf echt kapot die shitbanken. Geld niks waard, kosten om je geld te stallen, betalen om geld te storten, betalen om geld te pinnen, geen rente. Ja dat blijft zo wel goed gaan ja.
Zero.
Shiba inu slingert via twitter een bericht de wereld in dat een zogenaamde ethereum whale 258 mijoenmiljard shib gekocht heeft en de koers gaat nog een paar verdiepingen hoger....
Strandbedjes? Waar ben je nou weer?Pelox schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:17:
Zojuist voor de eerste keer in maanden/misschien wel jaren geld uit een automaat getrokken. We hadden even cash nodig voor strandbedjes..
Wat denk je, pinkosten 2,50 euro. Ze maken zichzelf echt kapot die shitbanken. Geld niks waard, kosten om je geld te stallen, betalen om geld te storten, betalen om geld te pinnen, geen rente. Ja dat blijft zo wel goed gaan ja.
Dat maken zijzelf wel uit!
(wil ook meespelen)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
En zo werkt het! Ik vind het prima en ik schaam me totaal niet voor het feit dat ik die nog in mijn pf heb. De nieuwe dodgecoin. Waardeloze munt, mooie gainsDarrell schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:19:
Wat een lemmingen....
Shiba inu slingert via twitter een bericht de wereld in dat een zogenaamde ethereum whale 258 mijoenmiljard shib gekocht heeft en de koers gaat nog een paar verdiepingen hoger....
Go SHIBVibravis schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:23:
[...]
En zo werkt het! Ik vind het prima en ik schaam me totaal niet voor het feit dat ik die nog in mijn pf heb. De nieuwe dodgecoin. Waardeloze munt, mooie gains
Meneer wil niet tussen het plebs op een handdoek in het zand liggen en gaat dan klagenPelox schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:17:
Zojuist voor de eerste keer in maanden/misschien wel jaren geld uit een automaat getrokken. We hadden even cash nodig voor strandbedjes..
Ik dacht dat SHIB wel iets nuttiger was dan Doge? of zit ik er helemaal naast?Vibravis schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:23:
[...]
En zo werkt het! Ik vind het prima en ik schaam me totaal niet voor het feit dat ik die nog in mijn pf heb. De nieuwe dodgecoin. Waardeloze munt, mooie gains
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Vibravis schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:23:
[...]
Doelstelling is toch rijk worden ? of wil je een schoon geweten door alleen maar in dikke tech te investeren
Geintje toch.Xqlus1ve schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:28:
[...]
Doelstelling is toch rijk worden ? of wil je een schoon geweten door alleen maar in dikke tech te investeren
Ik waag me niet aan die muntjes omdat ik altijd te laat bij dat soort dingen ben, anders zou ik me er ook graag smerig mee verrijken.
ik schreef ook vanmorgen, dat is iets voor 1 a 2 weken. Volume zakt nu al aardig in ivm de andere pumps. Nog ff wachten en dan erboven op vliegenGriffx schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:27:
Toch zonde van al die shorts op Shib![]()
Muntje gaat helemaal kapot nu
Nog even en dan uitcashen en in BTC gooien
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mijn inziens net zo waardeloos zonder echte usecase.Astennu schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:26:
[...]
Ik dacht dat SHIB wel iets nuttiger was dan Doge? of zit ik er helemaal naast?
In dat geval hebben we dot gelukkig nog
Daarom staat er bij maar een paar euro op, lekkere boeiend als die helemaal de afgrond in zakt toch (ben ook al vrij laat, tussentijds al tich keer verkocht)YES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:29:
[...]
Geintje toch.
Ik waag me niet aan die muntjes omdat ik altijd te laat bij dat soort dingen ben, anders zou ik me er ook graag smerig mee verrijken.
Ik hoop erop tijd bij te zijn om dat ding de vernieling in te shorten, al hebben dit soort muntjes ook wel eens van die enorme aantallen volgers op reddit die dan shorters weer proberen de nek om te draaien, blijft een link iets dusXqlus1ve schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:30:
[...]
Daarom staat er bij maar een paar euro op, lekkere boeiend als die helemaal de afgrond in zakt toch (ben ook al vrij laat, tussentijds al tich keer verkocht)
Ik had het dan ook meer over de mensen die er nu nog hun hele vermogen op stukslaan.Vibravis schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:23:
[...]
Gedegen investering als je het mij vraagt amice.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:34:
De monthly van SHIB ziet er goed uit.
[Afbeelding]
Je kunt zien dat het gestage adoptieve groei betreft.
Dit overstijgt elke vorm van speculatie.
Bedankt voor dit solide, gedegen financiële advies.
Ja dat is de trieste kant. Ik vind het allemaal prachtig, al die Henk en Ingrid figuren die denken zonder research rijk te wordenDarrell schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:34:
[...]
Ik had het dan ook meer over de mensen die er nu nog hun hele vermogen op stukslaan.
I bought SHIB and all i got was this Spartamet - sticker al geplakt?Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:34:
[Afbeelding]
Heerlijk. Kan zoiets ook aub voor ApeNFT gerealiseerd worden? Zou ik fijn vindenVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:34:
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
I bought SHIB and now they've impounded my carBTC100K2021 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:36:
[...]
I bought SHIB and all i got was this Spartamet - sticker al geplakt?
hahahah heerlijk, dat gaat een slachting wordenVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:34:
[Afbeelding]
Ja maar wanneer. Geen pijl op te trekken voor mijn gevoelanti elppa schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:40:
[...]
hahahah heerlijk, dat gaat een slachting worden
Ik heb gewoon een stop loss ingesteld dus laat maar gaanYES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
Ja maar wanneer. Geen pijl op te trekken voor mijn gevoel
gaat echt geen 2 weken duren. Dus voor 9 nov gehaktdagYES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:42:
[...]
Ja maar wanneer. Geen pijl op te trekken voor mijn gevoel
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hoe pak jij zoiets aan? Zet je een short order klaar op een bepaald prijsniveau zodat je instapt wanneer de gang naar beneden ingezet is? Of hou je gewoon de koers in de gaten de komende tijd en stap je in wanneer je denkt dat de tijd rijp is?anti elppa schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:43:
[...]
gaat echt geen 2 weken duren. Dus voor 9 nov gehaktdag
Ah, hier is de indicator @anti elppa, gooi er maar in die shortSt@m schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:45:
Zo, mooie run gemaakt met Lamden. Bijna break even (PF weer terug op niveau begin/ half september). Uitstekend moment om eens even dik winst te gaan maken met SHIB. Zojuist maar voor een paar k ingekocht.
Heb nu geen tijd om een plannetje te maken, ga ik in het weekend ff doenYES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:46:
[...]
Hoe pak jij zoiets aan? Zet je een short order klaar op een bepaald prijsniveau zodat je instapt wanneer de gang naar beneden ingezet is? Of hou je gewoon de koers in de gaten de komende tijd en stap je in wanneer je denkt dat de tijd rijp is?
Dit dus, altijd maar roepen dat iedereen rekt gaat die in SHIB zit.Vibravis schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:43:
[...]
Ik heb gewoon een stop loss ingesteld dus laat maar gaan
Dat zegt niemand, iedereen zegt dat het juist de niets-vermoedende personen zijn die rekt gaan bij SHIB, die snappen neit wat een pump en dump is.Xqlus1ve schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:52:
[...]
Dit dus, altijd maar roepen dat iedereen rekt gaat die in SHIB zit.
Ik bedoelde meer wanneer ik kan gaan shorten, dus wanneer jij schathemeltjerijk bent als je stoploss afgaan wil ik profiteren van de mensen niet zo slim zijnVibravis schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:43:
[...]
Ik heb gewoon een stop loss ingesteld dus laat maar gaan
Maar het is een gevaarlijk spelletje dus ik denk eerlijk gezegd niet dat ik het snel zal doen.
Hoe mooi zou dat zijn - iedereen (waaronder ikzelf) rekenen op 58k, gebeurt het gewoon niet en gaan we toch alsnog eerst naar 75k.
Beren, ga maar alvast in de hoek staan. Uw tijd is wederom nog niet gekomen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Een paar pagina's terug van gisteren was het wel ff andersmalarkan schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:54:
[...]
Dat zegt niemand, iedereen zegt dat het juist de niets-vermoedende personen zijn die rekt gaan bij SHIB, die snappen neit wat een pump en dump is.
Kim Holland, kom er maar bij.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:34:
[Afbeelding]
Kan je niet een trailing stop instellen op dit soort zakenYES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:46:
[...]
Hoe pak jij zoiets aan? Zet je een short order klaar op een bepaald prijsniveau zodat je instapt wanneer de gang naar beneden ingezet is? Of hou je gewoon de koers in de gaten de komende tijd en stap je in wanneer je denkt dat de tijd rijp is?
Ik hou me hier niet mee bezig, maar weet dat je met aandelen dat kan doen. Alleen het juist bepalen van de bandbreedte is dan de kunst.
Verwijderd
Het muntje heeft ongekende momentum, zou zonde zijn daar je vingers aan te branden omdat ie omlaag 'moet'.
Als ie gaat, wordt het zeer volatiel en daarmee lastig te timen.
En TA is op dit soort muntjes natuurlijk ook gewoon puur koffiedik kijken.
I'm in, vanaf welk level gaan we ervoor?anti elppa schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:55:
ah zie dat shib ook bybit geshort kan worden. Mooi mooi
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Go GRT.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:00:
Terwijl iedereen naar SHIB kijkt doet GRT stiekem ook een klein beetje dik.
Ik hoop met je mee!Jedi_Pimp schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:55:
US stonks zien er goed uit. De Dow gaat weer richting een ATH. Zo zou maar kunnen dat de Muricans straks voor een FOMO pompje gaan zorgen.
Hoe mooi zou dat zijn - iedereen (waaronder ikzelf) rekenen op 58k, gebeurt het gewoon niet en gaan we toch alsnog eerst naar 75k.
Beren, ga maar alvast in de hoek staan. Uw tijd is wederom nog niet gekomen.
Verwijderd
Sorry, maar over discutabele grafieken gesproken.
Geen label op de grijze Y as vergaven ze me op de tweede van de middelbare al niet meer. Range op de gele as is 2400 tot 2650, wat het allemaal heel wat laat lijken.
In juli dropt de supply op exchanges met 100k, iets wat we amper terugzien in de prijs. In augustus stijgt de supply zelfs, net zoals de prijs. Heel september dropt de supply weer met 100k, waar de prijs op reageert door omlaag te gaan. October is de supply stabiel en begint de prijs met stijgen.
Weet niet welk verband je hier uit wil halen maar ik denk niet dat het causaal is.
ach boeiend, gewoon ff 0.1 btc in de gok machine drukken en gaat ie poef dan gaat ie poefVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:03:
Is SHIB shorten niet een beetje handelen uit emotie c.q. onverstandig?
Het muntje heeft ongekende momentum, zou zonde zijn daar je vingers aan te branden omdat ie omlaag 'moet'.
Als ie gaat, wordt het zeer volatiel en daarmee lastig te timen.
En TA is op dit soort muntjes natuurlijk ook gewoon puur koffiedik kijken.
Heb een x3 open. Kijken wat ie gaat doen
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 26-10-2021 15:17 ]
heb wel eens minder in een gokkast geduwd.anti elppa schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:14:
[...]
ach boeiend, gewoon ff 0.1 btc in de gok machine drukken en gaat ie poef dan gaat ie poef
is overduidelijk een correctie op de plotselinge daling van een paar maanden terug.. heel goed dat de volwassen markt zich zo kan herstellen. Zo zie je maar, dikke tech wint altijdVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:34:
[Afbeelding]
ja heb er nu maar 0,07 in zitten. Funding rate is trouwens echt debiel. Als shib nu paar dagen blijft zitten krijg ik iig rente hahahahamalarkan schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:16:
[...]
heb wel eens minder in een gokkast geduwd.
Zoals ik het zie geeft deze grafiek weer (of hoopt weer te geven):Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:09:
[...]
Sorry, maar over discutabele grafieken gesproken.
Geen label op de grijze Y as vergaven ze me op de tweede van de middelbare al niet meer. Range op de gele as is 2400 tot 2650, wat het allemaal heel wat laat lijken.
In juli dropt de supply op exchanges met 100k, iets wat we amper terugzien in de prijs. In augustus stijgt de supply zelfs, net zoals de prijs. Heel september dropt de supply weer met 100k, waar de prijs op reageert door omlaag te gaan. October is de supply stabiel en begint de prijs met stijgen.
Weet niet welk verband je hier uit wil halen maar ik denk niet dat het causaal is.
verhouding tussen de waarde van de BTC en de totaalwaarde van alle BTC op de exchanges.
Zoals ik hem lees: BTC stijgt en de totale waarde van BTC daalt op de exchanges -> conclusie: steeds meer BTC wordt op ledgers e.d. geplaatst.
Maar, dat is mijn conclusie aan de hand van een plaatje zonder ook maar enige context
Klopt, dat is de gedachte erachter.ybos schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:18:
[...]
Zoals ik het zie geeft deze grafiek weer (of hoopt weer te geven):
verhouding tussen de waarde van de BTC en de totaalwaarde van alle BTC op de exchanges.
Zoals ik hem lees: BTC stijgt en de totale waarde van BTC daalt op de exchanges -> conclusie: steeds meer BTC wordt op ledgers e.d. geplaatst.
Maar, dat is mijn conclusie aan de hand van een plaatje zonder ook maar enige context
Free Magic internet money!anti elppa schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:18:
[...]
ja heb er nu maar 0,07 in zitten. Funding rate is trouwens echt debiel. Als shib nu paar dagen blijft zitten krijg ik iig rente hahahaha
ja het voelt ook gewoon als een plicht om die troep te shorten.
edit: here we go
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 26-10-2021 15:28 ]
Yep en hoe meer er te verhandelen is hoe groter de kans op koers schommelingen. Ik vind dit een goed teken al kan je dan ook minder up maar ook minder down.
Wel goed voor een Alt Season
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
wacht nog even dan, heb nog wat in staking staananti elppa schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:27:
[...]
ja het voelt ook gewoon als een plicht om die troep te shorten.
ja heb een kleintje lopen die nu groen is. Misschien close ik zo dan wel ffmalarkan schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:36:
[...]
wacht nog even dan, heb nog wat in staking staanpaar daagjes
Verwijderd
En zelfs die conclusie mag je niet uit deze grafiek halen. Want zoals ik al aangeef is dat verband verre van causaal.ybos schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:18:
[...]
Zoals ik het zie geeft deze grafiek weer (of hoopt weer te geven):
Maar goed, zonder een berg hopium verpakt in leuke grafiekjes zou crypto nooit iets geworden zijn natuurlijk.
Dit is de hele kern van crypto. Fuck use cases, fuck hervorming van het monetaire stelsel, lijntjes tekenen en magisch geld verdienen willen we!Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:39:
[...]
Maar goed, zonder een berg hopium verpakt in leuke grafiekjes zou crypto nooit iets geworden zijn natuurlijk.
Dan zonder plausibele redenen, wanneer BTC pump ?YES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:41:
[...]
Dit is de hele kern van crypto. Fuck use cases, fuck hervorming van het monetaire stelsel, lijntjes tekenen en magisch geld verdienen willen we!
*mompel en niet de hele tijd in zo'n vies kanaaltje blijven bouncen yes i'm looking at you btc*YES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:41:
[...]
Dit is de hele kern van crypto. Fuck use cases, fuck hervorming van het monetaire stelsel, lijntjes tekenen en magisch geld verdienen willen we!
16:00 uur is toch de afgesproken dagelijkse tijd. Moon soonXqlus1ve schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:42:
[...]
Dan zonder plausibele redenen, wanneer BTC pump ?
Jongens, not your keys, not your coins. Ik hoop oprecht vanuit mijn hart dat deze diensten over 10 jaar nog bestaan.
Die ledger kun je gewoon weggooien als je wilt. Zolang je de seed maar ergens goed bewaardWowhead schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:45:
mijn ledger is onderweg, binnenkort wat zooi op dumpen en in een oude sok onder mijn bed verstoppen.
ja gok dat er 1% miljonairs zullen komen die nu in SHIT zitten, de overige 99% gaat richting de schuldsaneringArea schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:45:
Over 5 jaar nieuwe generatie miljonairs. SHIB-miljonairs 🐶
Area schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:45:
Over 5 jaar nieuwe generatie miljonairs. SHIB-miljonairs 🐶
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uhMiG2G6gt0BhV8V8Mj9a5yN.jpg?f=user_large)
-Edit @St@m heeft gelijk, ik zal niet meer zeiken want het verandert niets. Ik wens ieder al zijn succes en winsten en hoop dat ieder voorzichtig is-
[ Voor 68% gewijzigd door MrMrq op 26-10-2021 16:06 ]
Maktub
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik heb wel een miljoen shib hoor! (minder kon je ook niet kopenSt@m schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:53:
Als ik SHIB zou hebben en er miljonair mee zou worden, zou het me geen ene fuck uitmaken wat een stel BTC-Maxi's op een computerforum daar van vinden. Helaas heb ik geen SHIB en word ik geen SHIB-miljonair
Miljonair in fiat uiteraardmalarkan schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:54:
[...]
Ik heb wel een miljoen shib hoor! (minder kon je ook niet kopen)
Ja dit moet ik ook nog steeds doen. Ben ergens bang dat ik iets stom doe en mijn BTC-tjes zo *poef* weg zijn enzo. Dus blijf een beetje hangen in de aanschaf fase.baba420 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:43:
Celcius, Blockfi, Nexo….
Jongens, not your keys, not your coins. Ik hoop oprecht vanuit mijn hart dat deze diensten over 10 jaar nog bestaan.
ik zou ook echt happy voor je zijn hoor, dat is het punt niet. Ik heb ook aardig verdient aan shitcoins door de jaren heen. Het punt is, is dat dit extreem slecht is voor de crypto in de longrun.St@m schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:53:
Als ik SHIB zou hebben en er miljonair mee zou worden, zou het me geen ene fuck uitmaken wat een stel BTC-Maxi's op een computerforum daar van vinden. Helaas heb ik geen SHIB en word ik geen SHIB-miljonair
Maar ik gun ieder zijn winsten!!!
Praten over meme-coins shorten wordt geloof ik wel toegestaan hier door de BTC-maxi'sChaes schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:56:
We hebben gewoon een Meme-coin topic he, waar DOGE en SHIB thuishoren. Gewoon een FYI.
I know, punt is meer dat we er hier wel over kunnen blijven zeiken, maar dat het niets gaat opleveren. Er worden een heleboel mensen vies stinkend rijk, en een heleboel mensen arm. En bij de volgende memecoin gebeurt er exact hetzelfdeanti elppa schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:57:
[...]
ik zou ook echt happy voor je zijn hoor, dat is het punt niet. Ik heb ook aardig verdient aan shitcoins door de jaren heen. Het punt is, is dat dit extreem slecht is voor de crypto in de longrun.
Maar ik gun ieder zijn winsten!!!
[Hopium mode] Over 5 tot 10 jaar mainstream, overgenomen door een grote bank en het token MOON. [Hopium mode off]baba420 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:43:
Celcius, Blockfi, Nexo….
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uvPUtdLgLvlCdp2gZoDKzy3Y.gif?f=user_large)
Niet dat er al iets gaande is maar er worden allemaal meningen gepost en zo, dus ik zit er klaar voor
Mee eens, al zijn mijn spaarcenten bij de bank ook niet 100% gedekt. Wel een depositogarantie natuurlijk.baba420 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:43:
Celcius, Blockfi, Nexo….
Alsof mijn mening jou iets zal interesseren, zoek dat lekker zelf uit wat mijn mening over SHIB is. OfzoYES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:59:
[Afbeelding]
Niet dat er al iets gaande is maar er worden allemaal meningen gepost en zo, dus ik zit er klaar voor
Waarom vervolgt iedereen zijn opmerking met "alsof jou dat iets kan schelen", met een commando mijn kant op, alsof me dat niet nog véél minder kan boeien.St@m schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:01:
[...]
Alsof mijn mening jou iets zal interesseren, zoek dat lekker zelf uit wat mijn mening over SHIB is. Ofzo
Wie je niet denkt dat je wel bent joh of zo.
Overigens, @PoKi postte net iets over gokje voor BTC up, dan houdt BTC nu even zijn adem in voor het echte begin, denk ik?
YES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:43:
16:00 uur is toch de afgesproken dagelijkse tijd. Moon soon
Ja gaat ff ergens iets mis, denk dat ze de memo gemist hebben bij ***Market & GoatMessManipulations Inc.
Ik heb een long opgepakt. Entry, stop loss & take profit zijn de oranje, rode en groene levels respectievelijk.PoKi schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:46:
Wie doet er straks mee met een gokje up;
[Afbeelding]
Rekt of de gladiolen.
sja die 16u pump blijft nog even uit...YES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:04:
[...]
Waarom vervolgt iedereen zijn opmerking met "alsof jou dat iets kan schelen", met een commando mijn kant op, alsof me dat niet nog véél minder kan boeien.![]()
Wie je niet denkt dat je wel bent joh of zo.
Overigens, @PoKi postte net iets over gokje voor BTC up, dan houdt BTC nu even zijn adem in voor het echte begin, denk ik?
Eerst maar weer eens naar huis
Wie, Wat, Waar...
Tja, als deze persoon in kwestie er ook daadwerklijke tig miljoen uit heeft weten te halen, dan snap ik zo'n tatoo nog steeds niet
Verwijderd
Dat is @Pelox dus je kunt hem gewoon vragen wat de gedachte erachter isXqlus1ve schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 16:19:
[...]
Tja, als deze persoon in kwestie er ook daadwerklijke tig miljoen uit heeft weten te halen, dan snap ik zo'n tatoo nog steeds niet
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/sqVoBuVgR0UipFM29rhDZbL6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U2LfSUUUC8sDxFW2NUe4fhsn.jpg?f=fotoalbum_large)