majic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:38:
Voor wie er even 500%+ APR op z'n stables wil
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AeYN5O6cy4l5GU34lYNef5RE.jpg?f=user_large)
majic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:38:
wat het risico op bugs naar CEX-niveaus reduceert.
Eerlijk is eerlijk ( en misschien wel vloeken in de kerk ) maar heb er nog nooit van gehoord
UberLurker Departement #GG.
Jep m'n mede Degens op Discord zin allemaal vrij rijk geworden an $time $geist enz enz. Ik heb daar even de kat mee uit de boom gekeken, ben geen fan van bijv. Geist omdat het te inflationair is (geld krijgen om geld te lenen). Geist had overigens wel 1 miljard TVL of ies absurds binnen een paar dagenjvel92 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:59:
[...]
Nice, volgens onderstaande APY flowchart valt het onder de categorie "Quality Risk Adjusted Returns".
Ben zelf niet actief op FTM anders had ik even een kijkje genomen.
Edit: als je nog iets zoekt met absurde APY; sinds kort kun je ook $time op Fantom krijgen (form van OHM).
[Afbeelding]
Ik snap Time niet goed, of bijv. GYRO. Die lui maken er dikke winsten mee maar ik ben al 2 maanden aan het wachten tot Summit van de grond kwam, heb daar dus mijn onderzoektijd ingestopt.OHM heb ik 10x bekeken en snapte ik geen donder van, heb ik dus ook volledig overgeslagen, ondertussen al m'n kennissen daar 10-30x mee gegaan grrr hehe.
[ Voor 6% gewijzigd door majic op 25-10-2021 21:36 ]
Lijkt mij effectief een leuk project - ben ook geen expert maar ze zijn wel actief op Telegram en ze geven veel rewards (20% van alle tokens)Chaes schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:22:
Hebben er hier nog mensen KSM gecontribueerd aan de Picasso crowd loan op KSM?
Heb helaas al te veel in Calamari zitten - zie het niet zitten nog meer centjes vast te zetten voor 48 weken
Binance US bitcoin Flashcrash naar 8000 USD
Coinbase & Binance verliezen van crypto doordat men toch op de één of andere manier door de 2-factor weten te komen. Of simpelweg Binance je assets bevriest (google maar even...).
Vrijwel alle grote omgevallen exchangs in de afgelopen 10 jaar binnen Crypto zijn CEX'en geweest. Pas dit jaar zijn er wat DEFI projecten goed het haasje geweest - en allemaal projecten waar ik zelf niet op zou gaan zitten met mijn assets. En overigens werden veel van die verliezen ook weer goed gemaakt door de DEXen in kwestie.
CEX code is niet magisch opeens beter dan DEFI code. Het zijn programmeurs. Als je je code laat auditen door goede auditers dan is de kans op bugs klein, even klein als bij een CEX.
Ik zeg niet dat de _betrouwbaarheid_ van het team het zelfde is als bij een CEX, daarom doe ik alleen zaken met DEFI projecten waar ik de devs persoonlijk ken of kan aanspreken (Beefy, Revault, Moonpots, en dus ook Summit).
p.s. Vandaag (Even afgezien van de 100x op de presale van Summit
DEFI kan je prima met low-risk doen je moet alleen de discipline hebben om je winst te pakken en daarna te gok-vesteren met je resterende aanwinsten. Gaan ze moon? mooi. Gaan ze niet moon? Maakt niet uit, heb m'n winsten gepakt.
[ Voor 27% gewijzigd door majic op 25-10-2021 21:40 ]
ik zal ernaar kijken, thx!majic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:10:
[...]
Kijk even ook naar Revault, daar krijg je 140% +- op je CAKE nu (deels APY van CAKE + omzetten van Cake in hun eigen token + eigen token bonus). Ik heb genoeg CAKE dus wil liever diversificeren naar in dit geval Revault![]()
POTS kan ook, maar dan moet je wel een langere adem hebben denk ik. Verwacht niet dat POTS komende 2-3 maanden heel hoog gaat, dat zal wel tot begin volgend jaar duren voor die gaat moonen.
Ik zit ook met kleine fluff in:
1. Ramp (MCAP 109,531,614)
2. POLX (MCAP 11,742,757)
bij POLX zijn er wat veranderingen plaats gevonden dus daar zit wel hoog risico in. Ze zijn wel weer groeiende maar ik zie wel waar het schip strand. Ik beschouw het gewoon als verloren geld en laat het lekker maanden of misschien wel jaren staan. jammer genoeg geen auto-compound, maar mocht het blijven groeien dan restake ik mijn deel zo nu en dan.
RAMP daarentegen verwacht ik dat het wel goed komt..... daar kun je trouwens ook staken met een stablecoin. ik ben geen fan van stablecoin aangezien de dollar alleen maar in waarde daalt......
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 25-10-2021 21:37 ]
nothing stops this train
Maar dat je ze persoonlijk kent maakt ze niet betrouwbaarder. Ik ga er vanuit de de Beefy devs hun best doen goed werk te leveren. Maar er zijn altijd wel ontwerpfouten. Het probleem is voor mijn gevoel meer dat wanneer het stuk gaat er ineens heel veel geld kan verdwijnen. Bij een CEX heb je multifactor authenticatie en een hele organisatie die zo nodig funds bevriezen als er ergens iets niet goed gaatmajic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:28:
[...]
Ik zeg niet dat de _betrouwbaarheid_ van het team het zelfde is als bij een CEX, daarom doe ik alleen zaken met DEFI projecten waar ik de devs persoonlijk ken of kan aanspreken (Beefy, Revault, Moonpots, en dus ook Summit).
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik farm al maanden Cake bij Beefy, maar daar zal het ook bij blijven. Ik houd nu al rekening mee dat net wanneer ik mijn funds terug wil, iets aan de hand is met het contract of dat de BSC netwerk weer overvol is o.i.d.
[ Voor 31% gewijzigd door baba420 op 25-10-2021 21:41 ]
Letterlijk _alle_ defi heeft een "approve contract" - dat is het hele idee van DEFI.baba420 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:39:
DeFi hè, zolang er zo een gare “approve contract” knopje aan te pas komt bij staken en unstaken, mij niet gezien! Leuk en aardig die hoge APY, maar het is verdomd lastig om je funds erop en eraf te krijgen. Ik raad het beginnelingen zeker af.
Als je dat dus eng vind, dan kan je uberhaupt niet op DEFI je begeven.
Crypto gaat vrijwel volledig over naar DEFI in de komende jaren dus wen er maar alvast aan....
Ja, dat komt een beetje gek over. Je maakt geen account opnieuw, maar wel een wallet op die app.Xqlus1ve schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:37:
heb een geactiveerde crypto.com account, waarom moet ik opnieuw een account aanmaken als ik via de app wil inloggen?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Yup, heb er een paar KSM naartoe gebracht. Iets meer dan de helft laat ik nog staan in staking bij Kraken, maar Picasso lijkt wel een voorsprongetje te hebben op de andere veilingen.Chaes schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:22:
Dan is Rekt gaan anno 2021 zo slecht nog niet..
https://opensea.io/seaart
Alle funds van Beefy zelf zitten achter een multisig wallet waar 4 man voor nodig zijn. De contracten zijn door jou zelf na te kijken als je zou willen, opensource dus - en geloof me, mensen met veel meer verstand er van dan jij en ik, met veel meer funds er in dan jij en ik, die doen dat. Beefy heeft gewoon een uitmuntende reputatie als het op veiligheid aankomt. De Beefy devs hebben zelfs fouten in code gevonden die door CERTIK was geaudit. Dat is zeg maar, uniek in de defi wereld.Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:37:
[...]
Maar dat je ze persoonlijk kent maakt ze niet betrouwbaarder. Ik ga er vanuit de de Beefy devs hun best doen goed werk te leveren. Maar er zijn altijd wel ontwerpfouten. Het probleem is voor mijn gevoel meer dat wanneer het stuk gaat er ineens heel veel geld kan verdwijnen. Bij een CEX heb je multifactor authenticatie en een hele organisatie die zo nodig funds bevriezen als er ergens iets niet goed gaat
Enfin, als je argument is dat DEFI eng is - dat mag, en vind ik prima. Zelf vind ik CEX'en veel enger - Ik ken méér mensen die hun assets bij Binance of een andere CEX zijn kwijtgeraakt dan via DEX'en en ik zit in de DEFI sector...dat zegt denk ik genoeg.
Elke seconde dat mijn crypto op Binance staat maak ik mij zorgen - kopen, wegwezen, richting mijn eigen wallet, My keys, my crypto.
Ja, zit zelf ook al sinds zomer in OHM. Het zijn overigens allemaal forks van Olympus Dao $OHM. Als je wilt snappen wat $time en $gyro etc doen, kun je het beste kijken naar OHM. Zeker OHM heeft ook echt een product weten naar te zetten, Olympus Pro, protocol owned liquidity i.p.v. rented liquidity (waarbij gebruikers de liquidity providers zijn). Dit verkopen ze sinds kort ook aan andere producten.majic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:26:
[...]
Jep m'n mede Degens op Discord zin allemaal vrij rijk geworden an $time $geist enz enz. Ik heb daar even de kat mee uit de boom gekeken, ben geen fan van bijv. Geist omdat het te inflationair is (geld krijgen om geld te lenen). Geist had overigens wel 1 miljard TVL of ies absurds binnen een paar dagen![]()
Ik snap Time niet goed, of bijv. GYRO. Die lui maken er dikke winsten mee maar ik ben al 2 maanden aan het wachten tot Summit van de grond kwam, heb daar dus mijn onderzoektijd ingestopt.
Geist is inderdaad razendsnel gegroeid, hebben ook een aantal airdrops gedaan en dat helpt ook met de adoptie.
Ontwikkelingen in DeFi gaan sowieso razendsnel; een dag niet gekeken en je hebt weer van alles gemist (het is bijna een fulltime job). Je moet echt wel keuzes maken met welke protocollen je wilt volgen, als je beetje betrokken wilt blijven
De verhouding van mensen die hun crypto op een dex bewaren is dan ook veel groter dan mensen die het op een cex zetten. Het is gewoon nieuw. Er gaat nog wel eens wat mis. Het heeft tijd nodig, met name qua vertrouwen. Maar dat zijn dan ook wel de momenten om ergens vroeg bij te zijn.majic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:45:
[...]
Enfin, als je argument is dat DEFI eng is - dat mag, en vind ik prima. Zelf vind ik CEX'en veel enger - Ik ken méér mensen die hun assets bij Binance of een andere CEX zijn kwijtgeraakt dan via DEX'en en ik zit in de DEFI sector...dat zegt denk ik genoeg.
Heb je wel eens naar Pendle gekeken? Een project om aanspraak te maken op toekomstige yield. Zou iets kunnen toevoegen aan de DeFi space
Verwijderd
1 dikke BNB geeft je 2%, en dat is nog wel prima te doen.DaWayne schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:07:
[...]
Heb in het voorjaar zo een kaartje besteld, vorige week binnengekregen.
Ga het wel gebruiken, 1% is toch 1%, ik blijf een Hollander.
https://www.binance.com/e...5bcf4431aa32623ae0a49d4f2
Ook wel mooi: de max cashback cap voor 8% is 500 euries.
Met 600 dikke BNB krijg je dus max 500 euries aan cashbacks per maand?
Die lage limieten zijn wel nieuw. 5k er doorheen jagen in een maand en je krijgt geen cashback meer.Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:20:
[...]
1 dikke BNB geeft je 2%, en dat is nog wel prima te doen.
LINK gaat nog steeds als een malle.
Yep ik zit erin met een flufje.Chaes schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:22:
XRP ook, 0 fee. Tenzij je allergisch bentVis schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:52:
[...]
Nano werkt nog.. fee's zijn verwaarloosbaar met 0.00025 Nano voor het opnemen en storten. En snel als een malle.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
dus als je een nieuwe auto koopt wil je het in termijnen afbetalen per maand om zo de max eruit te krijgen 🙂knakworst schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:25:
[...]
Die lage limieten zijn wel nieuw. 5k er doorheen jagen in een maand en je krijgt geen cashback meer.
nothing stops this train
heb mij niet verdiept in Picasso, is het dikke tech? 🙃
misschien als er nog plek is ook wat KSM erin fluffen....
nothing stops this train
Ik heb het minder dan 10 min gehad, toen waren het weer inflatoire euries maar dan in mijn Funding Wallet. Maakt dat verschil of weet Lucifer me nu te vinden?Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:39:
[...]
0 fee vs je ziel verliezen.
Altijd lastig die keuzes.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dit is nieuw. Goed dat ik het weet. Niet dat ik die limiet haal maar ik betaal echt alles met die kaart en probeer ook zoveel mogelijk voor vrienden voor te schieten etc. Draai dus een redelijke omzet op dat kaartje met als pure doel cashback, zou toch zonde zijn als ze langzaam maar zeker de boel wat verder beperken.Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:20:
[...]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Het XRP brandmerk staat nu voor eeuwig gelinkt aan je identiteit.Wiley99 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:47:
[...]
Ik heb het minder dan 10 min gehad, toen waren het weer inflatoire euries maar dan in mijn Funding Wallet. Maakt dat verschil of weet Lucifer me nu te vinden?
Mocht er een hiernamaals zijn... Dan zie ik het somber voor je in
Dat wordt de rode 99% candle straight naar de hellgates.
Info: https://parachains.info/details/picasso/Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:47:
[...]
Een van de voordelen voor mij was dat de helft van de rewards direct bij de release vrijkomen. Dat geeft je toch net iets meer flexibiliteit.
Lekker toch. Ff op beren jacht vannacht?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gaan op bulljacht ook blijkbaaranti elppa schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:10:
[...]
Verwijderd
Waar er ook op gejaagd wordt vannacht, de Shiba Inu hond gaat mee op drijfjacht lijkt het.anti elppa schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:10:
[...]
Hopelijk apporteert hij zoals het hoort zonder door te bijten in de prooi. Moet er toch niet aan denken dat ie het vlees verpest met zijn gulzige bek.
Ik hou van honden hoor echt waar.Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:23:
[...]
Waar er ook op gejaagd wordt vannacht, de Shiba Inu hond gaat mee op drijfjacht lijkt het.
Hopelijk apporteert hij zoals het hoort zonder door te bijten in de prooi. Moet er toch niet aan denken dat ie het vlees verpest met zijn gulzige bek.
Maar ergens hoop ik dat ze hem vannacht aanzien voor een beer en gewoon mee afschieten. Man man man. Zit hier nog maar een jaar bij. En lees me te tyfus in op alle projecten. Maar dit ‘project’ samen met die andere hond. Gets!
Maar goed.
🌝 🔜
Thanks. Heb m'n BIFI erin gegooid (daarvoor moest ik nog wel het bridgen vanaf BSC uitzoeken, eerste keer op Fantom - faucet hielp wel om het spul gratis op summit te krijgen). Tortoise gegokt en eerste rewards komen binnen. Goed begin. Ik denk dat ik er verder weinig aankom, het idee is toch dat het middelt en dat je over lange tijd 10% extra rewards verzamelt, in de plains? Waarvoor moet je dan 'tijd/moeite voor opofferen'?majic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:38:
...SUMMIT...
Mocht je meer willen weten - stel gerust vragen, hier of in DM
Dit is ook precies de reden waarom ik het met mensen in mijn omgeving nooit over crypto heb. Hierboven geschreven onderwerp is toch werkelijk niet uit te leggen aan menseniBasch schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:28:
[...]
Thanks. Heb m'n BIFI erin gegooid (daarvoor moest ik nog wel het bridgen vanaf BSC uitzoeken, eerste keer op Fantom - faucet hielp wel om het spul gratis op summit te krijgen). Tortoise gegokt en eerste rewards komen binnen. Goed begin. Ik denk dat ik er verder weinig aankom, het idee is toch dat het middelt en dat je over lange tijd 10% extra rewards verzamelt, in de plains? Waarvoor moet je dan 'tijd/moeite voor opofferen'?
Thanks voor het posten, weer wat geleerd. Voor de mensen die dit helemaal niets vinden of er lollig over doen: probeer jezelf eens uit te dagen en wees blij met de moeite die sommige Tweakers nemen om jullie iets bij te brengen. Misschien doe je er niets mee, maar het is onderdeel van crypto. Zo zie je weer eens iets nieuws. Geldt ook voor NFTs. Ik zie het niet precies als mijn doel op aard om mijn brood te verdienen als NFT handelaar, maar ik wil het wel begrijpen. Hoe beter je zaken begrijpt, hoe groter de kans dat je ergens echt goed in wordt en zo eventueel een edge ontwikkelt jegens de meerderheid.
Waar heb je kennis genomen van de Summit IDO? En weet je wat de huidige market cap is? Staat niet op CG noch CMC. Alvast bedankt
Gefeliciteerd
[ Voor 19% gewijzigd door Jedi_Pimp op 25-10-2021 23:53 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
https://www.coingecko.com/en/coins/summit-defiJedi_Pimp schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:50:
@majic
Thanks voor het posten, weer wat geleerd. Voor de mensen die dit helemaal niets vinden of er lollig over doen: probeer jezelf eens uit te dagen en wees blij met de moeite die sommige Tweakers nemen om jullie iets bij te brengen. Misschien doe je er niets mee, maar het is onderdeel van crypto. Zo zie je weer eens iets nieuws. Geldt ook voor NFTs. Ik zie het niet precies als mijn doel op aard om mijn brood te verdienen als NFT handelaar, maar ik wil het wel begrijpen. Hoe beter je zaken begrijpt, hoe groter de kans dat je ergens echt goed in wordt en zo eventueel een edge ontwikkelt jegens de meerderheid.
Waar heb je kennis genomen van de Summit IDO? En weet je wat de huidige market cap is? Staat niet op CG noch CMC. Alvast bedankt
Inderdaad interessant, ik houd me zelf erg beperkt bezig met DeFi en beperk me tot coins van de grotere platforms - beefy en cake (en die laatste dan uiteraard in de beefy vault). Dat dit gemaakt is met onderliggende beefy vaults heeft me doen overtuigen, want ik zat er toch al in.
De laatste tijd vond ik de APY wel een beetje teruglopen t.o.v. de nieuwere layer 2 chains, dus ik zat er al over na te denken om te bridgen. Maar omdat ik er niet met een al te groot bedrag in zit is het altijd de vraag of het de transactiekosten waard is. Nu denk ik, ik ben ergens een keer vroeg bij, ls ‘t niets wordt haal ik mijn inleg er weer uit.
Bifi, summit, tortoise, I’m a bot *beep* *boob* *blip*iBasch schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 23:28:
[...]
Thanks. Heb m'n BIFI erin gegooid (daarvoor moest ik nog wel het bridgen vanaf BSC uitzoeken, eerste keer op Fantom - faucet hielp wel om het spul gratis op summit te krijgen). Tortoise gegokt en eerste rewards komen binnen. Goed begin. Ik denk dat ik er verder weinig aankom, het idee is toch dat het middelt en dat je over lange tijd 10% extra rewards verzamelt, in de plains? Waarvoor moet je dan 'tijd/moeite voor opofferen'?
Het is kunst ouwe reus.Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:47:
[...]
Ze geven slechts 10% van de coins aan parachain auctions vs 30% bij River.
Ze spreken ook niet over maximum contributions voor hun auction, waardoor je nog niet weet hoeveel tokens je per DOT krijgt. Weet zelf niet als DOT in governance zelf een limiet op legt, want anders zie ik ze geen limiet opgeven waardoor de markt de reward gaat bepalen - dan zie ik het echt niet als een goede investering (vs 12% staking)
https://moonbeam.foundati...tails-moonbeam-crowdloan/forzaracing schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:26:
Moonbeam heeft bevestigd wat we al vreesde - rewards gaan lager liggen als op Moonriver
Ze geven slechts 10% van de coins aan parachain auctions vs 30% bij River.
Ze spreken ook niet over maximum contributions voor hun auction, waardoor je nog niet weet hoeveel tokens je per DOT krijgt. Weet zelf niet als DOT in governance zelf een limiet op legt, want anders zie ik ze geen limiet opgeven waardoor de markt de reward gaat bepalen - dan zie ik het echt niet als een goede investering (vs 12% staking)
Nog veel factoren die onbekend zijn, waaronder natuurlijk de prijs per token straks. Kan nog niet inschatten of dit de beste investering gaat zijn, maar ga er sowieso wat DOTs insteken.
Begrijp ik hieruit dat je niet je wallet kan delen op 2 verschillende devices?Bushalte schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:42:
[...]
Ja, dat komt een beetje gek over. Je maakt geen account opnieuw, maar wel een wallet op die app.
soort van Moon, is dat een dip?GioStyle schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 08:09:
CELR MOOOOOOOOOOOOON! Of naja, soort van.
Ik weet niet. Ik moet eerst koffie hebben voordat ik kan nadenken.
Jouw definities gaan mij eigenlijk niets aan. Welke definities je erbij betrekt boeit niet echt.
mijn definitie is dat hij soort van omhoog gaatYES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 08:13:
[...]
Jouw definities gaan mij eigenlijk niets aan. Welke definities je erbij betrekt boeit niet echt.
Ik zit zelf niet in de elevations, maar mensen die schakelen dynamisch en kiezen andere badges soms etc dan krijg je weer 2.2 of 2.3 soms ipv 'alleen' maar 2x en speel je idd quitte met de 10% gratis extra..iBasch schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 00:04:
[...]
https://www.coingecko.com/en/coins/summit-defi
Inderdaad interessant, ik houd me zelf erg beperkt bezig met DeFi en beperk me tot coins van de grotere platforms - beefy en cake (en die laatste dan uiteraard in de beefy vault). Dat dit gemaakt is met onderliggende beefy vaults heeft me doen overtuigen, want ik zat er toch al in.
De laatste tijd vond ik de APY wel een beetje teruglopen t.o.v. de nieuwere layer 2 chains, dus ik zat er al over na te denken om te bridgen. Maar omdat ik er niet met een al te groot bedrag in zit is het altijd de vraag of het de transactiekosten waard is. Nu denk ik, ik ben ergens een keer vroeg bij, ls ‘t niets wordt haal ik mijn inleg er weer uit.
Ik werd wakker met een 100% prijs increase op Summit__Tripps__ schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 08:30:
Zoo eyy, da's lekker wakker worden met FTM. Booo!
Iedereen die gisteren had ingekocht op 50 had vandaag op 100 kunnen verkopen
Niet dat ik dat zelf gedaan had (inkopen @ 50), maar iig, staking benefits in een nachtje had ook hard opgelopen
Zoals ik al eerder schreef, Picasso die op Kusama probeert te kruipen, kunst in het kwadraat. Daar moet je wel aan meedoen.Chaes schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:22:
@Verwijderd stel je eens voor, die twee samen 69…:p
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Dan heb je zo een kot vol met kleine rovers, dikke gains.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 08:50:
[...]
Zoals ik al eerder schreef, Picasso die op Kusama probeert te kruipen, kunst in het kwadraat. Daar moet je wel aan meedoen.
@Verwijderd stel je eens voor, die twee samen 69…:p
Zero.
Heb je voor bitcoin een bc1 segwit adres? Mij was het gistermiddag gelukt. Fees 33 cent.Vis schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:52:
[...]
Nano werkt nog.. fee's zijn verwaarloosbaar met 0.00025 Nano voor het opnemen en storten. En snel als een malle.
Valt niet te verwachten. Alle beschikbare tokens worden verdeeld onder alle investeerders. Ik verwacht veel interesse, dus weinig tokens per DOT. Wel zit er gelukkig de beperking op dat je alleen de eerste twee dagen garantie hebt tokens überhaupt te krijgen.Bananeman schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 07:38:
[...]
https://moonbeam.foundati...tails-moonbeam-crowdloan/
Nog veel factoren die onbekend zijn, waaronder natuurlijk de prijs per token straks. Kan nog niet inschatten of dit de beste investering gaat zijn, maar ga er sowieso wat DOTs insteken.
Maar ja, het belangrijkste is de prijs en die hangt af van de hype. Die kan nog steeds net als bij Moonriver meteen bij introductie x100 gaan. En weinig keer veel is nog steeds veel
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
YES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 08:13:
[...]
Ik ga ff mijn koffie van mijn toetsenbord afhalen, thanks
Het gaat je overigens ook niets aan.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Die ziel ben ik 35 jaar geleden al verloren, kom maar op met die 0 fee.Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:39:
[...]
Ik vind melk door je koffie sowieso niks dus ik zou het ook uitspugen. Al zal je dat weinig boeien schat ik zo in.Ngangatar schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:12:
[...]
![]()
![]()
![]()
Ik ga ff mijn koffie van mijn toetsenbord afhalen, thanks. Met koffie bedoel ik eigenlijk een klein sterk bakkie pleur met een laagje melkschuim, een espresso macchiato. Maar die definitie die ik erbij betrek boeit jou waarschijnlijk ook niet...
Het gaat je overigens ook niets aan.
Ik zit net ff naar BTC te kijken maar ik zie er niet echt iets in waar ik op wil of kan traden. Dus de baas heeft geluk vandaag, lekker aan het werk.
Je hebt helemaal gelijk ja.Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:20:
[...]
2% gaat hem dan worden.
Eerst maar eens 2 familie-skivakanties ermee afrekenen, die worden dan toch net iets minder duur
Maar lees veel verhalen over hoge fees etc, het klinkt ook een beetje te mooi om waar te zijn allemaal
Doet me geen ruk dat jouw baas geluk heeft vandaag.YES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:14:
[...]
Ik vind melk door je koffie sowieso niks dus ik zou het ook uitspugen. Al zal je dat weinig boeien schat ik zo in.
Ik zit net ff naar BTC te kijken maar ik zie er niet echt iets in waar ik op wil of kan traden. Dus de baas heeft geluk vandaag, lekker aan het werk.
Wat BTC betreft, ik zet gewoon mijn hopiumbong aan, ga verder met werk en zie wel waar het ruimteschip komt.
+10% in afgelopen 24u, ja da's MoonGioStyle schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 08:09:
CELR MOOOOOOOOOOOOON! Of naja, soort van.
+12%, maar gelukkig dalende dankzij Betsy (btc)
[ Voor 11% gewijzigd door resusaapje op 26-10-2021 09:29 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Met die 2% heb je wel een max cashback cap van een bankje per maand.DaWayne schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:14:
[...]
Je hebt helemaal gelijk ja.
2% gaat hem dan worden.
Eerst maar eens 2 familie-skivakanties ermee afrekenen, die worden dan toch net iets minder duur
Oftewel een cashback over max. 5k aan uitgaven.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Gelukkig mag ik de ene in januari en de andere in februari afrekenenVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:19:
[...]
Met die 2% heb je wel een max cashback cap van een bankje per maand.
Oftewel een cashback over max. 5k aan uitgaven.
Toch weer 2% korting zullen we maar zeggen.
ik zie alleen een kanaal naar beneden op de 30minYES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:14:
[...]
Ik vind melk door je koffie sowieso niks dus ik zou het ook uitspugen. Al zal je dat weinig boeien schat ik zo in.
De JUMBO accepteert geen Bitcoin. Wel VISANeoflexNL schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:24:
Ik dacht dat jullie van die crypto verzamelaars waren hier... Zetten ze alles op een debet kaart.
Zo ervaar ik dat welWaah schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:29:
[...]
Als dat Moon is... Dan zit je op steenworps-afstand van de maan
Ja klopt, die had ik op de 1h ook gezien al was het daar nog niet echt een channel te noemen. Shorten wil ik eigenlijk niet aan beginnen, waarom weet ik niet maar voelt gewoon niet leuk of zoanti elppa schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:26:
[...]
ik zie alleen een kanaal naar beneden op de 30min
Maar wel interessant om in de gaten te houden of ie er naar boven uit weet te breken, dan is het wellicht wel een goed moment voor een long positie
[ Voor 17% gewijzigd door YES op 26-10-2021 09:32 ]
Verwijderd
Ik heb (nog) niet zo'n kaart...NeoflexNL schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:24:
Ik dacht dat jullie van die crypto verzamelaars waren hier... Zetten ze alles op een debet kaart.
Maar je kunt er gewoon euro's op klappen, hoef je ook niet bang te zijn om te spenden. Je weet wel, via die belabberde Bitvavo, Kraken of Coinbase omweg...
Dikke tech.
Misschien toch maar eens zo'n kaartje bestellen, al vind ik het een hoop gedoe voor 2% cashback.
Dat dus, voelt een beetje onnatuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:32:
[...]
Ik heb (nog) niet zo'n kaart...
Maar je kunt er gewoon euro's op klappen, hoef je ook niet bang te zijn om te spenden. Je weet wel, via die belabberde Bitvavo, Kraken of Coinbase omweg...
Dikke tech.
Misschien toch maar eens zo'n kaartje bestellen, al vind ik het een hoop gedoe voor 2% cashback.
Weet iemand hoe je verzekerd bent zoals je normaal gesproken gewend ben van een credit card?
Ah, dat wist ik niet. Ik heb er ook wel eens naar gekeken maar hoor (te) vaak dat er dubbel wordt afgeschreven..Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:32:
[...]
Ik heb (nog) niet zo'n kaart...
Dikke tech.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
nee shorten doe ik ook niet bij BTC. Wil eigenlijk nog een keer zo iets als shiba shorten. Zal binnenkort eens wat muntjes overmaken naar binance. Die troep moet gewoon de grond in. Zal mijn zwaar vermogende kennissen ook eens vragen of die mee willen doen.YES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:31:
[...]
Ja klopt, die had ik op de 1h ook gezien al was het daar nog niet echt een channel te noemen. Shorten wil ik eigenlijk niet aan beginnen, waarom weet ik niet maar voelt gewoon niet leuk of zo
mbt dat kanaal, dat is natuurlijk eigenlijk een bull flag, dus je moet uberhaubt niet shorten nu. Pas als ie naar beneden uitbreekt.
Verzekerd zijn in crypto kan maar op 1 manier. Zelf je coins bewaren.Xqlus1ve schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:34:
[...]
Dat dus, voelt een beetje onnatuurlijk.
Weet iemand hoe je verzekerd bent zoals je normaal gesproken gewend ben van een credit card?
Een debit kaart heeft in vergelijking niet zo'n groot risico omdat je er niet meer dan een paar honder euro per keer op zet. Wat meestal lager is als wat mensen "investeren" in deze space
Verwijderd
Ja same here. Een boel ellende voor wat stuivers.NeoflexNL schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:34:
[...]
Ah, dat wist ik niet. Ik heb er ook wel eens naar gekeken maar hoor (te) vaak dat er dubbel wordt afgeschreven..
En dan zit je met een dubbel afgeschreven uitgave met een klantenservice als die van Binance.
Beetje hetzelfde als een onsje hopium kopen onder de brug door vooraf cash te betalen en te wachten tot de leverancier terugkomt met je spul.
Zo hoor je mensen dus wel moord- en brand schreeuwen als er iets mis lijkt te gaan. Als de fout even later hersteld is komen veel mensen dat niet melden.
Binance? Daar kan je toch niet meer in futures? Maar idd, dingen als SHIBA en DOGE mogen van mij ook de vernieling in geshort worden. Sneu voor degenen die er blind in stappen met een heleboel geld maar ook een behoorlijk aandeel eigen schuld/domheid.anti elppa schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:34:
[...]
nee shorten doe ik ook niet bij BTC. Wil eigenlijk nog een keer zo iets als shiba shorten. Zal binnenkort eens wat muntjes overmaken naar binance. Die troep moet gewoon de grond in. Zal mijn zwaar vermogende kennissen ook eens vragen of die mee willen doen.
mbt dat kanaal, dat is natuurlijk eigenlijk een bull flag, dus je moet uberhaubt niet shorten nu. Pas als ie naar beneden uitbreekt.
Ja en op de 1h kan je daar ook een falling wedge tekenen, die overigens al aardig rap bij zijn einde komt. De baas heeft dus toch pech
Gebruik al een tijdje de Binance card en eigenlijk nog geen problemen gehad.Gelukszoekr schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:37:
[...]
Verzekerd zijn in crypto kan maar op 1 manier. Zelf je coins bewaren.
Een debit kaart heeft in vergelijking niet zo'n groot risico omdat je er niet meer dan een paar honder euro per keer op zet. Wat meestal lager is als wat mensen "investeren" in deze space
Laat ons hopen dat het zo blijft. Vooral de vrouw gelukkig
En inderdaad, je zet er gewoon Euro's op.
Verwijderd
Op KuCoin kun je SHIB shorten middels futures, helaas wel alleen tegen een USDT pair.YES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:41:
[...]
Binance? Daar kan je toch niet meer in futures? Maar idd, dingen als SHIBA en DOGE mogen van mij ook de vernieling in geshort worden. Sneu voor degenen die er blind in stappen met een heleboel geld maar ook een behoorlijk aandeel eigen schuld/domheid.
Ja en op de 1h kan je daar ook een falling wedge tekenen, die overigens al aardig rap bij zijn einde komt. De baas heeft dus toch pech
oja met mijn NL account gaat dat niet meer. Heb ook nog een andere waar dat vast nog wel mee lukt. Zal eens uitzoeken. Zou ook nu de short nog niet openen. Denk over 1 a 2 weken.YES schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:41:
[...]
Binance? Daar kan je toch niet meer in futures? Maar idd, dingen als SHIBA en DOGE mogen van mij ook de vernieling in geshort worden. Sneu voor degenen die er blind in stappen met een heleboel geld maar ook een behoorlijk aandeel eigen schuld/domheid.
ah mooi, goed om te weten. ThanksVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:44:
[...]
Op KuCoin kun je SHIB shorten middels futures, helaas wel alleen tegen een USDT pair.
Zo herken je de échte maxi's. Niet vragen waar je een shitcoin kan kopen maar waar je deze kan shortenVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:44:
[...]
Op KuCoin kun je SHIB shorten middels futures, helaas wel alleen tegen een USDT pair.
Verwijderd
En max ×20. Maar dat is zat voor zo'n volatiel poepmuntje.
Even een negatief tweetje van Elon en je harkt de maandsalarissen binnen
x20 is meer dan zat, ik ben niet zo van de x100 enzo. x10 vind ik meestal al mooi zatVerwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:46:
[...]
En max ×20. Maar dat is zat voor zo'n volatiel poepmuntje.
Even een negatief tweetje van Elon en je harkt de maandsalarissen binnen
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 22:39:
[...]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ja scheelt inderdaad 1 cent. Vind het ook een mega verschil. Nja de grootste bag staat toch op Binance te staken, Bitvavo is dan fijn voor de DCAPatroo schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:29:
Toch merkwaardig dat Bitvavo bij CELR een veel lagere koers aangeeft dan bijv. CDC.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nee wat ik bedoel is, als je iets koopt waarbij de verkoper zijn afspraak niet nakomt, ben je dan verzekerd zoals je met een CC of paypal gewend bent?Gelukszoekr schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:37:
[...]
Verzekerd zijn in crypto kan maar op 1 manier. Zelf je coins bewaren.
de euro zet je op de debet kaart, een bankpas gebruik je dan niet meer....NeoflexNL schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:24:
nothing stops this train
Verwijderd
Ik ben de laatste tijd helemaal niet meer bezig met futures. KuCoin pusht die bende wel heel erg, met allerlei gratis deduction coupons enzo. Volgens mij hebben ze daar ook echt een bagger liquiditeit.anti elppa schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 09:47:
[...]
x20 is meer dan zat, ik ben niet zo van de x100 enzo. x10 vind ik meestal al mooi zat
Zit zelf wat om te kutten met shitcoins. KCS/BNB paar is leuk, mooie swings. Staat nu weer gunstig om wat KCS naar BNB te schuiven, echter vaak ben je te bang
KCS is afgelopen week als een malle gegaan en eerlijk gezegd zie ik BNB niet 1,2,3 een dikke pamper maken, zelfs met 2 launchpads achter de rug bleef de prijs niet boven de 5 bankjes.
Magie lijkt een beetje verdwenen voor de magische Binance shitcoin katapult.
Trade dan liever even tegen een stable, wat ook weer een nadeel is bij KuCoin omdat het gros van de pairs USDT is, en ik Tether liever niet.
Hoop dat die DEXen even flink vaart maken met die dikke tech van ze. Zit niet te wachten op kleuterklas swaps of zwembaden met vage likwiddetie muntjes. Maar gewoon een volwaardige decentrale trading engine met goede interface, goed werkende market/limit/stop limit orders en een globale standaard met bijbehorend volume/liquiditeit (zoals Binance nu), zou fijn zijn. Non custodial is dan een mooie kers op de taart.
Hopelijk rond de volgende halving een realiteit.
Geen idee. Misschien niet. Maar in welke situatie ga je dit tegenkomen? Dan ga je dus uit van een shady eBay verkoper ofzo? Zo lang je gewoon je dagelijkse boodschappen, brandstof, uitjes kleding, webshops etc. afrekent met die kaart. Ik maak niet dagelijks mee dat een verkoper mij via een visa kaart probeert op te lichtenXqlus1ve schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:06:
[...]
Nee wat ik bedoel is, als je iets koopt waarbij de verkoper zijn afspraak niet nakomt, ben je dan verzekerd zoals je met een CC of paypal gewend bent?
Was het maar zo eenvoudig. Helaas aanvaarden nog niet alle supermarkten debit cards. #soonKol Nedra schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:16:
[...]
de euro zet je op de debet kaart, een bankpas gebruik je dan niet meer....
irony > *
YW https://dydx.exchange/ en https://www.dopex.io/Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:16:
[...]
Ik ben de laatste tijd helemaal niet meer bezig met futures. KuCoin pusht die bende wel heel erg, met allerlei gratis deduction coupons enzo. Volgens mij hebben ze daar ook echt een bagger liquiditeit.
Zit zelf wat om te kutten met shitcoins. KCS/BNB paar is leuk, mooie swings. Staat nu weer gunstig om wat KCS naar BNB te schuiven, echter vaak ben je te bang![]()
KCS is afgelopen week als een malle gegaan en eerlijk gezegd zie ik BNB niet 1,2,3 een dikke pamper maken, zelfs met 2 launchpads achter de rug bleef de prijs niet boven de 5 bankjes.
Magie lijkt een beetje verdwenen voor de magische Binance shitcoin katapult.
Trade dan liever even tegen een stable, wat ook weer een nadeel is bij KuCoin omdat het gros van de pairs USDT is, en ik Tether liever niet.
Hoop dat die DEXen even flink vaart maken met die dikke tech van ze. Zit niet te wachten op kleuterklas swaps of zwembaden met vage likwiddetie muntjes. Maar gewoon een volwaardige decentrale trading engine met goede interface, goed werkende market/limit/stop limit orders en een globale standaard met bijbehorend volume/liquiditeit (zoals Binance nu), zou fijn zijn. Non custodial is dan een mooie kers op de taart.
Hopelijk rond de volgende halving een realiteit.
Ebay bijvoorbeeldGelukszoekr schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 10:18:
[...]
Geen idee. Misschien niet. Maar in welke situatie ga je dit tegenkomen? Dan ga je dus uit van een shady eBay verkoper ofzo? Zo lang je gewoon je dagelijkse boodschappen, brandstof, uitjes kleding, webshops etc. afrekent met die kaart. Ik maak niet dagelijks mee dat een verkoper mij via een visa kaart probeert op te lichten
Ok duidelijk, klinkt steeds interessanter, echter snap ik nog niet het hele wallet verhaal van crypto.com. Dat wil ik eerst zeker weten en begrijpen voordat ik daar even paar 100 euro op gooi.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/6BuiRIMCDyRE1UZGeKU4qe52.png?f=fotoalbum_large)