https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik het kader van de grote shitcoin tombola en ik mijn 20k ada, 1.5 mil holo en mijn shiba van vorige maand allemaal voor een appel en een ei de deur uit heb gedaan, ben ik nu met 50 hele euro's in Smooth Love Potion gestapt. Dit gaat hem worden boys. Mijn extra ticket naar de maan!
Zero.
Er zijn veel hogere percentages te halen.68616c6c6f schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:25:
[...]
Het schijnt dat SOL het hoogste stake percentage heeft van alle crypto. Daarom heb ik ook wat gekocht
Bitcoin - A weapon of mass disruption
tweet gevondenMost of Cardano and Solana are staked (70%+); there is virtually no float. pic.twitter.com/iYAYYxpZtC
— zerohedge (@zerohedge) 23 oktober 2021
malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148
Ik hoop het! Maarrrr, ik sla deze wel ff overPelox schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:27:
[...]
Ik het kader van de grote shitcoin tombola en ik mijn 20k ada, 1.5 mil holo en mijn shiba van vorige maand allemaal voor een appel en een ei de deur uit heb gedaan, ben ik nu met 50 hele euro's in Smooth Love Potion gestapt. Dit gaat hem worden boys. Mijn extra ticket naar de maan!
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Als de meute hiervan gaat horen dan gaat het snel hoor. Zitten we zo aan de 25 usd per SLP. SLParmy hodl!! Not selling!Xqlus1ve schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:35:
[...]
Ik hoop het! Maarrrr, ik sla deze wel ff over
Zero.
Hoe groot is de kans nou dat het gaat gebeuren? Het momentum is er nog steeds en ik lees over 'meerdere onafhankelijke indicatoren'. Heb er een hard hoofd in omdat ik dit soort speculatie al talloze keren heb meegemaakt. Mochten we dumpen, koop ik in ieder geval iets bij. M'n stack is zo klein dat het pas vanaf een *10 interessant wordt.Skywalker88 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:18:
Volgens mij zitten hier ook een aantal OriginTrail (TRAC) holders. Ze zijn erg lekker bezig. Prijs is afgelopen tijd ook flink gestegen met vandaag een ATH!
Het ziet er naar uit dat het binnenkort op Coinbase Pro wordt gelist (onder voorbehoud..). Informatie is inmiddels weggehaald/aangepast uit een artikel, maar heb ergens een printscreen gevonden. Het kan een fout zijn, maar is wel heel toevallig.
[Afbeelding]
https://blog.coinbase.com...-on-coinbase-5411d68dfd2b
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
stabieler dan de dollar 🥲UniMatrix schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:35:
En ADA is momenteel een stablecoin
terwijl fiat toch jaar naar jaar daalt......grote kans dat ADA toch de $4-$6 aantikt in 2023 👍
nothing stops this train
Heb ook gelijk 50 euro gekocht! (is niet waar maar help het promoten van de SC)Pelox schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:36:
[...]
Als de meute hiervan gaat horen dan gaat het snel hoor. Zitten we zo aan de 25 usd per SLP. SLParmy hodl!! Not selling!
Zelf heb ik nog een flufje DENT en AKRO staan die nog naar de moon moeten gaan
Als je ver genoeg inzoomt is alles een stablecoinUniMatrix schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:35:
En ADA is momenteel een stablecoin
Bitcoin fixes this.Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:43:
[...]
Als je ver genoeg inzoomt is alles een stablecoin
Goeie vraag.. ik durf het niet te zeggen. Ze zijn laatste maanden wel hard bezig met marketing, nieuwe website en gelikte video's over het project zelf. Momentum zit absoluut mee met nieuwe advisors en binnenkort de parachain auction van polkadot. Na de geruchten ging de prijs wel weer eventjes omlaag zo'n 15-20% maar is nu weer volledig hersteld. Voorlopig ziet het er niet verkeerd uitJedi_Pimp schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:39:
[...]
Hoe groot is de kans nou dat het gaat gebeuren? Het momentum is er nog steeds en ik lees over 'meerdere onafhankelijke indicatoren'. Heb er een hard hoofd in omdat ik dit soort speculatie al talloze keren heb meegemaakt. Mochten we dumpen, koop ik in ieder geval iets bij. M'n stack is zo klein dat het pas vanaf een *10 interessant wordt.
Ik moest ze naar de wallet in de app verplaatsen.Skrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:49:
[...]
Hmmm als je CRO nu niet vast staat in de earn oid, dan zou hij ze gewoon moeten zien. Je hebt toevallig niet precies genoeg maar wel een beetje extra over? Anders even de app refreshen, of de support vragen. Ze reageren nu sneller dan vroeger
Kaart is aangevraagd. Hopelijk nog deze eeuw binnen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ze houdt zich liever bezig met aankopen doen Action...... dus hoop stiekem dat de Action ook de CRO-kaart accepteerd 🤣
ik hou het bij me Binancecard (2%) want me CROcard is maar voor 1%.
Ze wilde het niet eens proberen zelf een account aan te maken en ik zei nog; dan krijg je gratis Spotify, zelfs dan wilde ze het niet......jammer maar hopelijk over enkele maanden dan maar weer proberen of ze interesse toont..... dus nu geef ik haar mijn CRO-card......
nothing stops this train
Verwijderd
Hier hetzelfde hoor. Af en toe vraagt ze eens 'hoe gaat het met je Bitcoins.'Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:25:
zo, morgen ga ik mijn vrouw mijn CRO card geven, om zo langzaam meer into crypto te sturen. Dit gaat lang duren ben ik bang want ze staat er niet voor open namelijk. lang process wordt het. Ze is nog niet eens een Ingrid zo erg is ze. Je kan haar vergelijken met iemand die uit 1998 komt en nog nooit op internet gezeten heeft..... dat is haar status mbt crypto 😌
Ze houdt zich liever bezig met aankopen doen Action...... dus hoop stiekem dat de Action ook de CRO-kaart accepteerd 🤣
Ze wilde het niet eens proberen zelf een account aan te maken en ik zei nog; dan krijg je gratis Spotify, zelfs dan wilde ze het niet......jammer maar hopelijk over enkele maanden dan maar weer proberen of ze interesse toont..... dus nu geef ik haar mijn CRO-card......
Ondertussen AH zegels DCA'en als een malle. Maar 2% cashback over AL je aankopen? 'Klinkt als veel gedoe zo'n kaart'.
Maar ik vind het helemaal prima. Ieder z'n kwaliteiten en interesses toch?
Je moet het ook leuk vinden om te doen, want laten we eerlijk zijn; wanneer je er met tegenzin voor gaat zitten dan zijn al die account gerelateerde zaken ook gewoon een kutkarwei.
De cijfer kloppen, de volgorde echter niet. Het jaar 3220 zal correcter zijnKol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:41:
[...]
stabieler dan de dollar 🥲
terwijl fiat toch jaar naar jaar daalt......grote kans dat ADA toch de $4-$6 aantikt in 2023 👍
irony > *
Krijg je als je Curve gebruikt ook nog Curve cashback bovenop BNB cashback?Mooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:51:
[...]
Ik betaal er vrijwel alles mee, op Appie na (die accepteren geen credit/debet cards)
Het enige nadeeltje is natuurlijk dat je het saldo op je kaart wekelijks in de gaten moet houden en tijdig moet bijstorten. Echter, gebruik je Curve als brug (wat 100% aan te raden is), dan zal Curve je creditcard altijd automatisch gebruiken wanneer je crypto debet card te weinig saldo heeft. Ideaal
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Oftwel AH zegels EN cashback.GioStyle schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:38:
Maestro gaat binnen 2 jaar verdwijnen, dus dan kan je straks overal met je Mastercard betalen.
Het wordt je zo langzamerhand bijna gratis in je bek gepropt.
Mia, behalve dat ik nog ergens 599 BNB vandaan moet halen. Ben beetje laat op de party aangekomen en de DJ is al weg geloof ikVerwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:40:
[...]
Oftwel AH zegels EN cashback.
Eind van het jaar minimaal 5 dollar was toch de prognose een half jaar geleden? Hoe zit dit?
[ Voor 3% gewijzigd door Het Fantoom op 25-10-2021 18:45 ]
Verwijderd
Dat is voor 8% geloof ik?DaWayne schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:41:
[...]
Mia, behalve dat ik nog ergens 599 BNB vandaan moet halen. Ben beetje laat op de party aangekomen en de DJ is al weg geloof ik
Kom er hier ook net een paar tekort.
Verwijderd
Die gaat instant naar 15 dollar op het moment dat je ze verkoopt.Het Fantoom schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:44:
Ik houd het de laatste tijd niet meer zo bij, maar ik zit nog vuistdiep in ADA en die stelt me zwaar teleur als ik de andere koersen zo zie stijgen.
Eind van het jaar minimaal 5 dollar was toch de prognose een half jaar geleden? Hoe zit dit?
Zolang je ze vasthoudt doen ze niets.
Zo werkt het nu eenmaal met die magische internet muntjes.
merauder schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:31:
Ondertussen mijn FTM winsten in SLP en AVAX gestoken. Verhouding is 20:1 met wat ik erin heb gestopt.
Zero.
Toen je het woord spot gebruikte vond ik het al bijzonder. Maar dacht vraag maar nietBushalte schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:20:
[...]
Ik moest ze naar de wallet in de app verplaatsen.![]()
Kaart is aangevraagd. Hopelijk nog deze eeuw binnen.
Maar idd je moet het wel in je app hebben en niet op een Exchange oid. Maar fijn dat het geregeld is
UberLurker Departement #GG.
Long gesloten met zo'n 8% winst. In sats stelt het weinig voor maar wel mooi op het level gekomen waar ik weerstand verwacht en daar dan ook uitgestapt.YES schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:13:
Phineas kijkt weer omhoog!
[Afbeelding]
On a serious note: mooie ascending triangle op de 1h gevormd die ook meteen redelijk richting zijn einde gaat inmiddels. Dus actie is wel te verwachten de komende uren. Normaal is een ascending triangle bullish dus hopelijk gaan we naar boven uitbreken.
Ik ga zo een long openen met een heel klein bedrag en lage leverage. We zullen zien![]()
Ik gebruik ‘m niet met Binance, maar de Curve cashback gaat via Curve, dus staat los van de cashback via je cryptokaart. Dus jaenomiss schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:37:
[...]
Krijg je als je Curve gebruikt ook nog Curve cashback bovenop BNB cashback?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Pssssstttt Action accepteert ook visaKol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:25:
zo, morgen ga ik mijn vrouw mijn CRO card geven, om zo langzaam meer into crypto te sturen. Dit gaat lang duren ben ik bang want ze staat er niet voor open namelijk. lang process wordt het. Ze is nog niet eens een Ingrid zo erg is ze. Je kan haar vergelijken met iemand die uit 1998 komt en nog nooit op internet gezeten heeft..... dat is haar status mbt crypto 😌
En wat betreft vrouwen en crypto….
Tsja heb die van mij ook geprobeerd er aan te laten wennen. Nou ‘twas allemaal stom en lastig voor die paar rotcenten.
Vorige week hadden we visite. En die zeiden op een gegeven moment. Jij doet ook iets met die cryptolarei toch ? Want het is meer dan 60.000 dollar.
Dag erna vroeg vriendin. Hee dat crypto. Hoe werkt dat ook alweer ? Dus over echte Ingrids gesproken
heb vertrouwen in ADA, na jaren niks op de markt nu nog steeds weinig......het gaat er wel aankomen.Het Fantoom schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:44:
Ik houd het de laatste tijd niet meer zo bij, maar ik zit nog vuistdiep in ADA en die stelt me zwaar teleur als ik de andere koersen zo zie stijgen.
flink wat DeFi projecten op cardano network+ er komt een nieuwe vorm van stablecoin aan. als dit allemaal aan gaat slaan dan gaat ADA naar $6.9 💪
Mooi! dan wordt ik slapend rijk, zoveel zooi koopt ze 🥲
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 25-10-2021 19:00 ]
nothing stops this train
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Er komen inderdaad wel erg mooie projecten aan op Cardano (Meld, ViFy, Maladex, SundaeSwap, CardStarter, Hydra, OcciFam, ErgoDex). De eerste gaan Q4 uitrollen geloof ik dus ik verwacht op korte termijn ook wel een mooie sprong. Voor nu lekker staken of via FISO wat nieuwe tokens proberen mee te pakken.Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:58:
[...]
heb vertrouwen in ADA, na jaren niks op de markt nu nog steeds weinig......het gaat er wel aankomen.
flink wat DeFi projecten op cardano network+ er komt een nieuwe vorm van stablecoin aan. als dit allemaal aan gaat slaan dan gaat ADA naar $6.9 💪
Prognoses, altijd lachen gieren brullenHet Fantoom schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:44:
Nam je toch niet serieus rekening mee?
Prima project dat Cardano, ook flinke gains gehad het laatste jaar toch? Maar Cardano is nou niet het meest spannende project dat veel gebruikt wordt. De hype is er wel een beetje af, zal wel weer worden opgewakkerd nadat de Ethereum-VM klaar is. 2022?
Programmeurs moeten er toch een keer iets op gaan bouwen dat gebruikers trekt, anders zal ADA niet van de 100% speculatieve token die het nu is, in een bruikbare token transformen (wat bijv ETH en DOT natuurlijk wel zijn)
Op Ethereum wordt al jaren lekker gebouwd, Solana en Avalanche zijn ook lekker bezig. Daarnaast nog Cosmos en Polkadot als layer-0 oplossingen. De noodzaak voor nog meer verbreding zal minder worden naarmate het duidelijk wordt welke projecten er met de ontwikkelaars en gros van de userbase vandoor gaan. Cardano is a slow mover in a fast world, dat kan weleens de doodsteek worden natuurlijk. Ik gok er op dat Ethereum de grootste blijft
Cardano “fan boys” denken er volgens mij niet echt over na dat Cardano wel eens mis kan grijpen en een relatief kleine speler kan gaan worden. De kansen dat het een “Ethereum killer” kan worden op den duur, worden imo per kwartaal kleiner. Er is namelijk steeds meer terrein om in te halen, het gat wordt steeds groter.
[ Voor 34% gewijzigd door Mooody op 25-10-2021 19:37 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zodra er weer beweging in komt spring ik wel weer op die trein.
Altijd goed natuurlijk winst pakken, maar we zitten nu op prior high en lijkt zo te willen breken. Ik heb de schuif vast naar x8 gezetYES schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:53:
[...]
Long gesloten met zo'n 8% winst. In sats stelt het weinig voor maar wel mooi op het level gekomen waar ik weerstand verwacht en daar dan ook uitgestapt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zoom out.Het Fantoom schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:44:
Ada heeft een 190% gedaan in 32d in de periode 21/6-23/8.
Hodl of verkoop, ik hodl.
Dat er nog vele mogen volgen..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Oké. Zo had ik hem niet gezien, ik had een resistance in mijn grafiekje getekent waar net een wickje op afketste. Had natuurlijk een stoploss kunnen zetten maar ik wilde deze trade gewoon goed afsluiten. Ik ga zo nog eens kijken wat er te zien is en of ik iets anders zie dan jij, of iets over het hoofd gezien hebanti elppa schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:04:
[...]
Altijd goed natuurlijk winst pakken, maar we zitten nu op prior high en lijkt zo te willen breken. Ik heb de schuif vast naar x8 gezet
Heb in het voorjaar zo een kaartje besteld, vorige week binnengekregen.Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:46:
[...]
Dat is voor 8% geloof ik?
Kom er hier ook net een paar tekort.
Ga het wel gebruiken, 1% is toch 1%, ik blijf een Hollander.
Ja ik kloot ook maar wat aan natuurlijk. Vandaag ook amper tijd gehad om goed te kijken, maar deze viel me wel op. Heb stoploss op winst staan, maar zie em nu liever doorknallen eigenlijk. Ff shib kapot maken ofzoYES schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:07:
[...]
Oké. Zo had ik hem niet gezien, ik had een resistance in mijn grafiekje getekent waar net een wickje op afketste. Had natuurlijk een stoploss kunnen zetten maar ik wilde deze trade gewoon goed afsluiten. Ik ga zo nog eens kijken wat er te zien is en of ik iets anders zie dan jij, of iets over het hoofd gezien heb
Geen punt kerel. Breng jij het overtollige spul weer terug en laat je het geld terug storten op je reguliere lopende rekeningKol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:58:
[...]
Mooi! dan wordt ik slapend rijk, zoveel zooi koopt ze 🥲
Nice, hoeveel van die kaarten zou je kunnen stapelen?Mooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:57:
[...]
Ik gebruik ‘m niet met Binance, maar de Curve cashback gaat via Curve, dus staat los van de cashback via je cryptokaart. Dus ja
Op de 1h wordt ie nu even wat gedrukt na het afketsen op de resistance op 63.7, waar ik hem dus verwachtte. Hij raakt net de trendlijn van de ascending triangel dus ik ga nu weer een voorzichtige long openen want die triangle is over 2 uur ook aan zijn eindanti elppa schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:09:
[...]
Ja ik kloot ook maar wat aan natuurlijk. Vandaag ook amper tijd gehad om goed te kijken, maar deze viel me wel op. Heb stoploss op winst staan, maar zie em nu liever doorknallen eigenlijk. Ff shib kapot maken ofzo
Edit: hmm, ik wacht toch nog heel even, hij duikt wel echt tegen de onderste trendlijn aan nu.
[ Voor 7% gewijzigd door YES op 25-10-2021 19:17 ]
Tijdens een promotie weekend vorig jaar kreeg ik 24% cashback. Dat was lekker inkopen doen voor Sinterklaas en kerstenomiss schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:12:
[...]
Nice, hoeveel van die kaarten zou je kunnen stapelen?
Ah jij zit nu vooral op korte termijn te traden. Ik doe dat niet echt meer. Te weinig tijd. Ga deze long weer lang proberen open te houden.YES schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:14:
[...]
Op de 1h wordt ie nu even wat gedrukt na het afketsen op de resistance op 63.7, waar ik hem dus verwachtte. Hij raakt net de trendlijn van de ascending triangel dus ik ga nu weer een voorzichtige long openen want die triangle is over 2 uur ook aan zijn eind
Maar goede zet iig!
Klopt. Vind voor nu het 1h timeframe prettig om patronen, support en resistance levels te zien et cetera.anti elppa schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:17:
[...]
Ah jij zit nu vooral op korte termijn te traden. Ik doe dat niet echt meer. Te weinig tijd. Ga deze long weer lang proberen open te houden.
Maar goede zet iig!
Zie m'n edit trouwens, ik wacht het nog heel even af
[ Voor 6% gewijzigd door YES op 25-10-2021 19:18 ]
ADA HODL ik ook, en krijg in december wat bijna gratis tokens van DeFi projecten op Cardano gedropt. Ik zie wel wat ze gaan doen.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Heb ook 4 longs lopen.anti elppa schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:17:
[...]
Ah jij zit nu vooral op korte termijn te traden. Ik doe dat niet echt meer. Te weinig tijd. Ga deze long weer lang proberen open te houden.
Maar goede zet iig!
Alle stop losses in het groen, behalve ADA, die moet nog even een pumpje doen.
Dat zijn de betere leverages, haha. Netjes hoor!enomiss schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:19:
[...]
Heb ook 4 longs lopen.BTC 19x, ETH 15x, DOT 13x en ADA 14.8x.
Alle stop losses in het groen, behalve ADA, die moet nog even een pumpje doen.
JazekerYES schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:20:
[...]
Dat zijn de betere leverages, haha. Netjes hoor!
Ik was begonnen met BTC en ETH long, toen die lekker gingen, schuif omhoog gegooid en DOT en ADA long toegevoegd.
HOT stond al op Binance, ze hebben naar mijn weten echter ooit het /BTC pair verwijderd.UniMatrix schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:19:
Zie net op Twitter dat HOT op Binance gelist wordt.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
HOT zit al sinds jaar en dag op Binance?UniMatrix schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:19:
Zie net op Twitter dat HOT op Binance gelist wordt.
ADA HODL ik ook, en krijg in december wat bijna gratis tokens van DeFi projecten op Cardano gedropt. Ik zie wel wat ze gaan doen.
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
https://www.binance.com/e...utm_campaign=GlobalSocial
Sorry, in geshill getrapt dus.
[ Voor 56% gewijzigd door UniMatrix op 25-10-2021 19:32 ]
Bij een long zou ik onderstaande op 'low' zetten en bij een short op 'high'.
Dan zie je de mark prijzen in de grafiek waarop liquidatie plaatsvindt. Dit wist ik nog niet, maar kwam er gisteren achter nadat ik bij een long geliquideerd werd terwijl de rode kaars nog lang niet in de buurt was bij mijn liquidatie prijs. Mee opletten dus.
:fill(white):strip_exif()/f/image/uW3wsvqhJugeDWluSbbrBow1.png?f=user_large)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Of iemand anders ervaring wat meestal het gunstigste uitpakt?
Ik denk dat doopiecash hier gewoon mee leest en jouw analyse gejat heeft!Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:07:
vanochtend zei ik nog dat ADA op belangrijke punt komt, lees ik nu dit op Twitter:
[Afbeelding]
ik begin het steeds meer te snappen deze magische muntjes 👀
Staat op last bij mij. Staan ook nooit scherp bij mij. Boeit me dus ook niet eigenlijkenomiss schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 19:49:
@anti elppa op welk prijs type laat jij je stop losses afgaan? Last/index/mark?
Of iemand anders ervaring wat meestal het gunstigste uitpakt?
AH zegelsVerwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:40:
[...]
Oftwel AH zegels EN cashback.
Heb inmiddels van een paar jaar die zegels digitaal sparen in mijn AH app. Leuk maar het is geeneens digitaal in te wisselen. Moet je het in plukjes van maximaal 3 boekjes per keer en daarna dat geld storten via een Geldmaatje ergens op tig kilometer afstand.
Daar ben ik toch veel te lui voor man....
Ach, ik wacht wel tot AH een keertje digitaal leveren gaat ondersteunen, dan gaat dat gelijk crypto in als extraatje. Want de rente is te leuk om ze niet te sparen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
:fill(white):strip_exif()/f/image/jIXdpPLoB43npdUIKXcrcoMh.png?f=user_large)
Krijg al bijna de hele dag die melding. Grrr.
Als Platinum member,
Leen je tegen 6,9% welke je kunt uitbetalen in USDT
Waar je vervolgens 10% rente op krijgt
Dus als ik 10k leen tegen 6,9%,dit weer op mijn Nexo account laat staan krijg ik er 10% op ? + van 3,1% gratis?
Of mis ik iets
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Ik gebruik de AH zegels om soms de schoonmaakster cash mee te kunnen betalenNgangatar schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:16:
[...]
AH zegels![]()
![]()
Heb inmiddels van een paar jaar die zegels digitaal sparen in mijn AH app. Leuk maar het is geeneens digitaal in te wisselen. Moet je het in plukjes van maximaal 3 boekjes per keer en daarna dat geld storten via een Geldmaatje ergens op tig kilometer afstand.
Daar ben ik toch veel te lui voor man....
Ach, ik wacht wel tot AH een keertje digitaal leveren gaat ondersteunen, dan gaat dat gelijk crypto in als extraatje. Want de rente is te leuk om ze niet te sparen.
2300 dollar omhoog sinds 12 uur vannacht en daarna 300 naar beneden is niet wat ik een dip zou willen noemen maar een gain.68616c6c6f schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:29:
Markt dipt omdat tesla er binnen een paar uurtjes meer dan 100 miljard dollar bij krijgt, dat geld moet tenslotte ergens vandaan komen
Vreselijke, verschrikkelijke dip. All hell breaks loose.Ngangatar schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:35:
[...]
2300 dollar omhoog sinds 12 uur vannacht en daarna 300 naar beneden is niet wat ik een dip zou willen noemen maar een gain.
Plekkie onder de brug maar weer eens checken, of @Slux hem goed bewaakt heeft.
Jouw definities gaan mij eigenlijk niets aan. Ik zie een kleine correctie op de markt, ik vergelijk het me de stock market en zie gelijk een mogelijke correlatie. Welke definities je erbij betrekt boeit niet echt.Ngangatar schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:35:
[...]
2300 dollar omhoog sinds 12 uur vannacht en daarna 300 naar beneden is niet wat ik een dip zou willen noemen maar een gain.
/f/image/OIbzeHppY62gRFUFU1Icee1W.png?f=fotoalbum_large)
Kijk even naar Summit DEFI.
Alle vaults lopen achter de schermen op Beefy - bekend als één van de meest veilige DEFI projecten ter wereld. De devs zijn ook mensen van Beefy Discord (uit het Degen kanaal) dus redelijk ons kent ons project. Verder is het project doorgelicht (audit) door Obelisk, wat het risico op bugs naar CEX-niveaus reduceert.
Wat is Summit Defi?
- Een 'gamified' DEFI farm. Dat wil zeggen, je kunt gewoon standaard farmen (OASIS) en mooie APY's halen op je stables, FTM en BIFI.
- Of...je kunt één van de 'elevated' opties kiezen, namelijk MESA/SUMMIT/EXPEDITION.
Die geven je effectief een 50/50 kans om de yield (opbrengsten) gedurende de duur van dat level (bijv. 2 uur bij Plains) te verdubbelen of te verliezen aan het andere team. Echter aangezien je 1.1x de yields krijgt vergeleken met de reguliere Oasis farm én je door middel van speciale 'boosters' die je kunt kiezen soms 2.2 of 2.3x de winst krijgt pakt het gemiddeld genomen een stukje beter uit, maar daar moet je wel tijd/moeite voor opofferen. Zelf zit ik niet in elevations omdat ik de gamblefactor niet interessant vind en ik liever 100% voorspelbare opbrengsten heb uit de toch erg mooie APY's die ik nu krijg. Zodra ik meer winst gepakt heb uit het project zal ik meer met elevations mee gaan doen.
De 'Expedition' is een optie die alleen geldig is voor SUMMIT tokens en SUMMIT-LP tokens (dus bijv. Summit-FTM). Dat is een extremere vorm van yield gambling. Die exclusiviteit geeft ook buying pressure - mensen sparen hun Summit op om met de Expedition mee te kunnen doen.
Zelf ben ik één van de 200 gelukkigen die bij de IDO een paar summits kon bemachtigen voor weinig geld. Echter heb ik ook zelf vandaag weer ingekocht op $20 en $25, en wat winst gepakt op $55.
Er is op dit moment 15 miljoen aan TVL en aangezien ze nog niet eens op Kucoin oid te koop zijn is er een enorme hoop midden-termijn groei mogelijk wat het token stabiel zal houden of nog verder omhoog zal stuwen.
DYOR - maar zoals jullie ondertussen wel weten steek ik mijn centjes niet zomaar in projecten. Ik heb ondertussen mijn FTM bags weer wat vergroot (met o.a. summit winsten) omdat er enorm veel bullish news voor FTM zit aan te komen - conferenties, grote projecten die van eth naar FTM gaan, een groeiend NFT ecosysteem (paintswap/artion o.a.) en flink wat incentives van de FTM foundation (Even veel als Binance - 1 miljard dollar +-).
Overigens komt Summit ook in aanmerking voor FTM incentives, waardoor ze buybacks kunnen doen en andere investeringen om het token qua prijs hoog te houden.
What a time to be alive, zoals een bekende youtube onderzoeker dagelijks zegt!
p.s. er is een 2% deposit fee voor alles behalve Summit en Summit-FTM LP. Die heb je e rmet de huidige APR's (500-9000%) binnen één dag uit, soms in minder dan een paar uur afhankelijk van je token.
Mijn advies: Stop er stables in, FTM, BIFI of tomb-FTM LP (die is pegged aan elkaar dus vrij risicoloos short-term). Haal je 2% er uit (Summit verkopen) en vervolgens summit hoarden en mee doen aan de Expedition. Als je bullish bent op Summit, kijk of er een dip naar sub $30 komt en koop wat in. Daarboven blijft het advies voorlopig : Kat uit de boom kijken!
Mocht je meer willen weten - stel gerust vragen, hier of in DM
[ Voor 12% gewijzigd door majic op 25-10-2021 21:23 ]
Als het je niets boeit wat een ander ervan vind waarom zou je het dan posten op een forum?68616c6c6f schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:38:
[...]
Jouw definities gaan mij eigenlijk niets aan. Ik zie een kleine correctie op de markt, ik vergelijk het me de stock market en zie gelijk een mogelijke correlatie. Welke definities je erbij betrekt boeit niet echt.
Als je goed leest kan het je opvallen dat ik aangeef wat mij nou precies niet boeit. Wat ik heb gepost gaat de definitie van een dip niet aan.YES schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:39:
[...]
Als het je niets boeit wat een ander ervan vind waarom zou je het dan posten op een forum?
Het posten op een forum is geen universele acceptatie dat alles je mag gaan boeien. Komop zeg
[ Voor 12% gewijzigd door 68616c6c6f op 25-10-2021 20:43 ]
[Twitter: title]
Doe eens lief68616c6c6f schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:38:
[...]
Jouw definities gaan mij eigenlijk niets aan. Ik zie een kleine correctie op de markt, ik vergelijk het me de stock market en zie gelijk een mogelijke correlatie. Welke definities je erbij betrekt boeit niet echt.
Mijn welgemeende excuses maar je hele verhaal boeit me echt geen ruk.68616c6c6f schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:40:
[...]
Als je goed leest kan het je opvallen dat ik aangeef wat mij nou precies niet boeit. Wat ik heb gepost gaat de definitie van een dip niet aan.
Het posten op een forum is geen universele acceptatie dat alles je mag gaan boeien. Komop zeg
Zeg ouwe shillert, hoe staat het met de Pots?majic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:38:
Een nieuwe shill
Ik kan niet investeren in al je shills
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Prima dat je behoorlijk uitgesproken bent, scheelt mij reacties in de toekomst en jou wat leeswerk.68616c6c6f schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:38:
[...]
Succes met je dip, hopelijk overleef je het.
YES schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Mijn welgemeende excuses maar je hele verhaal boeit me echt geen ruk.
POTS ben ik braaf aan het HODL'en en accumulaten. Ik blijf er bullish op, maar BSC ecosysteem is een beetje rustiger geworden (Veel geld naar FTM gegaan haha). Ga ze zeker niet verkopen en blijf netjes met de vrij hoge APY opsparen, en ergens dit of volgend jaar zodra token prijs naar $20+ weer gaat verkoop ik een deel. Heb geen haast, had al verwacht dat er een dip zou komen (al dacht ik eerder rond de $6 zou stabiliseren). Ze zijn achter de schermen met een hoop samenwerkingen bezig dus dat komt wel goed. [semi insider leeks sshhhtt]St@m schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:44:
[...]
Zeg ouwe shillert, hoe staat het met de Pots?
Ik kan niet investeren in al je shills
Zodra Pots op een CEX gelist gaat worden dan zal de boel wel even flink moonen, mooi moment om wat winsten te pakken
Ben verder wel uit alle BSC assets gestapt behalve CAKE (mooie $20 stablecoin met goede APY op bijv. Revault, ook leuk voor je BNB overigens!) en dus POTS.
BSC is even een winterslaapje begonnen, zolang BNB niet mooned gaan de andere tokens meestal ook niet veel omhoog, helaas. Komt goed!
Nano werkt nog.. fee's zijn verwaarloosbaar met 0.00025 Nano voor het opnemen en storten. En snel als een malle.Wom schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:23:
Bitvavo als EUR on-ramp wordt wel steeds lastiger. XLM en TRX kun je niet opnemen en zelfs BTC krijg je nu niet weg.
[Afbeelding]
Krijg al bijna de hele dag die melding. Grrr.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Mooie aanvullende tip!Vis schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:52:
[...]
Nano werkt nog.. fee's zijn verwaarloosbaar met 0.00025 Nano voor het opnemen en storten. En snel als een malle.
DOT heeft het naar zijn zin de afgelopen 2 uurtjes.
Wtf heb ik zojuist gelezen, ongeveer ieder buzzword van 2021 waarbij alarmbellen af moeten gaan komt hier ongeveer in voormajic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:38:
Enorm shill-verhaal
Verwijderd
Mijn alarmbellen gingen al af bij de "500+% APR" in de eerste zin.Blik1984 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:57:
[...]
Wtf heb ik zojuist gelezen, ongeveer ieder buzzword van 2021 waarbij alarmbellen af moeten gaan komt hier ongeveer in voor
Nice, volgens onderstaande APY flowchart valt het onder de categorie "Quality Risk Adjusted Returns".majic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:38:
p.s. er is een 2% deposit fee voor alles behalve Summit en Summit-FTM LP. Die heb je e rmet de huidige APR's (500-9000%) binnen één dag uit, soms in minder dan een paar uur afhankelijk van je token.
Ben zelf niet actief op FTM anders had ik even een kijkje genomen.
Edit: als je nog iets zoekt met absurde APY; sinds kort kun je ook $time op Fantom krijgen (form van OHM).
[ Voor 5% gewijzigd door jvel92 op 25-10-2021 21:03 ]
Goed verhaal. Nu is het altijd met deze shit voornamelijk afhankelijk van of het een hype gaat worden. Een roadmap vind ik niet zo interessant. Staken met stables is altijd interessant, Maar ik ben daar wil eerder op nat gegaan met een IRON-LP, Ik dacht ook via Beefy. Dus zou niet altijd uitgaan van een vlekkenloos rendament zonder risico's met zo'n gare tomb-FTM LP pool.majic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:38:
Voor wie er even 500%+ APR op z'n stables wil én zo tokens van één van de nieuwste ontwikkelingen in crypto (En FTM ecosysteem specifiek) wil hebben :
[Afbeelding]
Alle vaults lopen achter de schermen op Beefy - bekend als één van de meest veilige DEFI projecten ter wereld. De devs zijn ook mensen van Beefy Discord (uit het Degen kanaal) dus redelijk ons kent ons project. Verder is het project doorgelicht (audit) door Obelisk, wat het risico op bugs naar CEX-niveaus reduceert.
Wat is Summit Defi?
- Een 'gamified' DEFI farm. Dat wil zeggen, je kunt gewoon standaard farmen (OASIS) en mooie APY's halen op je stables, FTM en BIFI.
- Of...je kunt één van de 'elevated' opties kiezen, namelijk MESA/SUMMIT/EXPEDITION.
Die geven je effectief een 50/50 kans om de yield (opbrengsten) gedurende de duur van dat level (bijv. 2 uur bij Plains) te verdubbelen of te verliezen aan het andere team. Echter aangezien je 1.1x de yields krijgt vergeleken met de reguliere Oasis farm én je door middel van speciale 'boosters' die je kunt kiezen soms 2.2 of 2.3x de winst krijgt pakt het gemiddeld genomen een stukje beter uit, maar daar moet je wel tijd/moeite voor opofferen. Zelf zit ik niet in elevations omdat ik de gamblefactor niet interessant vind en ik liever 100% voorspelbare opbrengsten heb uit de toch erg mooie APY's die ik nu krijg. Zodra ik meer winst gepakt heb uit het project zal ik meer met elevations mee gaan doen.
De 'Expedition' is een optie die alleen geldig is voor SUMMIT tokens en SUMMIT-LP tokens (dus bijv. Summit-FTM). Dat is een extremere vorm van yield gambling. Die exclusiviteit geeft ook buying pressure - mensen sparen hun Summit op om met de Expedition mee te kunnen doen.
Zelf ben ik één van de 200 gelukkigen die bij de IDO een paar summits kon bemachtigen voor weinig geld. Echter heb ik ook zelf vandaag weer ingekocht op $20 en $25, en wat winst gepakt op $55.
Er is op dit moment 15 miljoen aan TVL en aangezien ze nog niet eens op Kucoin oid te koop zijn is er een enorme hoop midden-termijn groei mogelijk wat het token stabiel zal houden of nog verder omhoog zal stuwen.
DYOR - maar zoals jullie ondertussen wel weten steek ik mijn centjes niet zomaar in projecten. Ik heb ondertussen mijn FTM bags weer wat vergroot (met o.a. summit winsten) omdat er enorm veel bullish news voor FTM zit aan te komen - conferenties, grote projecten die van eth naar FTM gaan, een groeiend NFT ecosysteem (paintswap/artion o.a.) en flink wat incentives van de FTM foundation (Even veel als Binance - 1 miljard dollar +-).
Overigens komt Summit ook in aanmerking voor FTM incentives, waardoor ze buybacks kunnen doen en andere investeringen om het token qua prijs hoog te houden.
Mijn advies: Stop er stables in, FTM, BIFI of tomb-FTM LP (die is pegged aan elkaar dus vrij risicoloos short-term). Haal je 2% er uit (Summit verkopen) en vervolgens summit hoarden en mee doen aan de Expedition. Als je bullish bent op Summit, kijk of er een dip naar sub $30 komt en koop wat in. Daarboven blijft het advies voorlopig : Kat uit de boom kijken!
Zolang ze de peg houden loop je binnen. Maar als dat mis gaan is het
Ik snap hier écht helemaal niks van.majic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:38:
Voor wie er even 500%+ APR op z'n stables wil én zo tokens van één van de nieuwste ontwikkelingen in crypto (En FTM ecosysteem specifiek) wil hebben :
[Afbeelding]
Wat is Summit Defi?
HODLLLLLLLLLL
Jonguh, DeFi dikke APY yieldfaming shizze maat! Ik heb ooit eens een 5000% APY gepakt. Een dagje dan, daarna was het protocol stukStevenzeN schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:02:
[...]
Ik snap hier écht helemaal niks van.
HODLLLLLLLLLL
aangezien ik bullish ben met Cake zal ik na mijn werk even naar POTS kijken..... auto Cake ftw! 🤗majic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:51:
[...]
POTS ben ik braaf aan het HODL'en en accumulaten. Ik blijf er bullish op, maar BSC ecosysteem is een beetje rustiger geworden (Veel geld naar FTM gegaan haha). Ga ze zeker niet verkopen en blijf netjes met de vrij hoge APY opsparen, en ergens dit of volgend jaar zodra token prijs naar $20+ weer gaat verkoop ik een deel. Heb geen haast, had al verwacht dat er een dip zou komen (al dacht ik eerder rond de $6 zou stabiliseren). Ze zijn achter de schermen met een hoop samenwerkingen bezig dus dat komt wel goed. [semi insider leeks sshhhtt]
Zodra Pots op een CEX gelist gaat worden dan zal de boel wel even flink moonen, mooi moment om wat winsten te pakken![]()
Ben verder wel uit alle BSC assets gestapt behalve CAKE (mooie $20 stablecoin met goede APY op bijv. Revault, ook leuk voor je BNB overigens!) en dus POTS.
BSC is even een winterslaapje begonnen, zolang BNB niet mooned gaan de andere tokens meestal ook niet veel omhoog, helaas. Komt goed!
nothing stops this train
Ik zit al een half jaar in de DEFI space en als gewoon je stables staken en dikke APR pakken (100% risicoloos) je eng lijkt, dan vooral lekker op Binance 8% APY blijven houden.Blik1984 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:57:
[...]
Wtf heb ik zojuist gelezen, ongeveer ieder buzzword van 2021 waarbij alarmbellen af moeten gaan komt hier ongeveer in voor
Cexen lopen ondertussen leeg qua liquiditeit en zelfs grote spelers uit de institutionele sector zijn binnen DEFI aan het investeren, in precies projecten zoals dit.
Je kijkt naar DEFI zoals jou opa naar Crypto en jou beleggingen kijkt. Hij snapt het niet, vind het maar eng, heeft wat woordjes horen vallen en '500% in een jaar dat kan nooit goed gaan, dat is een piramidespel, een ballon die aan het opblazen is, haal snel je geld er uit, namaak geld!!!".
Er waren hier ook talloze mensen die héél lacherig deden over FTM een kwartaal of meer geleden alweer bijna.Precies dezelfde reacties, haha shitcoin wat een onzin. Onkunde is geen excuus, ik heb alles netjes uitgelegd stap voor stap.
Zolang je geen summit koopt is er geen noemenswaardig risico (nogmaals : Beefy vaults + Audit van Obelisk = CEx-niveau veilig). Verder combineren met een Ledger en de kans op verlies van tokens is nihiel.
Doe er je voordeel mee, of niet. Ik stop niet hier tijd omdat ik hier zelf beter van ga worden, maar omdat ik mensen ook gewoon goede risicoloze marges gun. Meer niet.
Goed, ik ga weer even met mijn werk verder - 17,50 / uur, net een half uur aan die post hierboven besteed.Graag gedaan.
Ik heb nooit één cent gestopt in Iron en actief mensen geadviseerd _niks_ met het hele Iron/Titan gebeuren te doen. Dat was vanaf dag 1 duidelijk dat het niet lang goed kon gaan.Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:01:
[...]
Goed verhaal. Nu is het altijd met deze shit voornamelijk afhankelijk van of het een hype gaat worden. Een roadmap vind ik niet zo interessant. Staken met stables is altijd interessant, Maar ik ben daar wil eerder op nat gegaan met een IRON-LP, Ik dacht ook via Beefy. Dus zou niet altijd uitgaan van een vlekkenloos rendament zonder risico's met zo'n gare tomb-FTM LP pool.
Zolang ze de peg houden loop je binnen. Maar als dat mis gaan is het
Verder stop je gewoon fUSDT of DAI of USDC in de pool, dus ook als Summit token naar 1 cent gaat heb je daar geen last van. Omdat de vaults dus via Beefy lopen (je kunt desnoods als de Summit website offline gaat gewoon via het contract zelf je eigen tokens er uit trekken). Beefy is een platform, geen auditer!
Risicolozer dan dit gaat het niet worden, stop liever mijn tokens op Beefy via DEFI dan op Binance (aantal Binance en Coinbase hacks is afgelopen jaar echt uit de klauwen gelopen FYI).
Kijk even ook naar Revault, daar krijg je 140% +- op je CAKE nu (deels APY van CAKE + omzetten van Cake in hun eigen token + eigen token bonus). Ik heb genoeg CAKE dus wil liever diversificeren naar in dit geval RevaultKol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:03:
[...]
aangezien ik bullish ben met Cake zal ik na mijn werk even naar POTS kijken..... auto Cake ftw! 🤗
POTS kan ook, maar dan moet je wel een langere adem hebben denk ik. Verwacht niet dat POTS komende 2-3 maanden heel hoog gaat, dat zal wel tot begin volgend jaar duren voor die gaat moonen.
Ik vind het oprecht een aardige post hoor. Er liggen absoluut kansen. DeFi is gewoon erg nieuw. Mensen zullen het vaker direct afdoen als scam-red flags-ponzi etc. Maar dan vooral omdat ze het niet snappen.majic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:06:
[...]
Ik zit al een half jaar in de DEFI space en als gewoon je stables staken en dikke APR pakken (100% risicoloos) je eng lijkt, dan vooral lekker op Binance 8% APY blijven houden.
Cexen lopen ondertussen leeg qua liquiditeit en zelfs grote spelers uit de institutionele sector zijn binnen DEFI aan het investeren, in precies projecten zoals dit.
Je kijkt naar DEFI zoals jou opa naar Crypto en jou beleggingen kijkt. Hij snapt het niet, vind het maar eng, heeft wat woordjes horen vallen en '500% in een jaar dat kan nooit goed gaan, dat is een piramidespel, een ballon die aan het opblazen is, haal snel je geld er uit, namaak geld!!!".
Er waren hier ook talloze mensen die héél lacherig deden over FTM een kwartaal of meer geleden alweer bijna.Precies dezelfde reacties, haha shitcoin wat een onzin. Onkunde is geen excuus, ik heb alles netjes uitgelegd stap voor stap.
Zolang je geen summit koopt is er geen noemenswaardig risico (nogmaals : Beefy vaults + Audit van Obelisk = CEx-niveau veilig). Verder combineren met een Ledger en de kans op verlies van tokens is nihiel.
Doe er je voordeel mee, of niet. Ik stop niet hier tijd omdat ik hier zelf beter van ga worden, maar omdat ik mensen ook gewoon goede risicoloze marges gun. Meer niet.
Goed, ik ga weer even met mijn werk verder - 17,50 / uur, net een half uur aan die post hierboven besteed.Graag gedaan.
Aan de andere zijn er ook zeker wel risico's. Dit soort rendament krijg je niet zonder risico's. Beefy werkt goed, maar niet alle pools zijn altijd goed gebleken. Obelist anderen (Certic?) kunnen prima audits doen. Dat geeft ook nog geen garanties.
Het blijft een beetje risico afwegen. Ik zat heel vroeg in Cake. Toen had je daar ook nog tegen de 500% apy. Maar ook weer uitgestapt voor de grote run. Iedereen hier lachte me uit toen ik uitleg gaf over pannenkoeken stapelen met stroop. Toen stond Cake op iets van €0.20. En kijk het nu eens....
Het punt is dat hoge APY emissions alleen de eerste weken/maanden van een nieuwe token kunnen. Daarna bouwen die hard af. Eerst dus met APY trekken ze veel mensen aan, vervolgens na een tijdje rustig aan afbouwen richting de sub <100% APY zoals CAKE dat inderdaad ook doet (En wel meer tokens).Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:12:
[...]
Ik vind het oprecht een aardige post hoor. Er liggen absoluut kansen. DeFi is gewoon erg nieuw. Mensen zullen het vaker direct afdoen als scam-red flags-ponzi etc. Maar dan vooral omdat ze het niet snappen.
Aan de andere zijn er ook zeker wel risico's. Dit soort rendament krijg je niet zonder risico's. Beefy werkt goed, maar niet alle pools zijn altijd goed gebleken. Obelist anderen (Certic?) kunnen prima audits doen. Dat geeft ook nog geen garanties.
Het blijft een beetje risico afwegen. Ik zat heel vroeg in Cake. Toen had je daar ook nog tegen de 500% apy. Maar ook weer uitgestapt voor de grote run. Iedereen hier lachte me uit toen ik uitleg gaf over pannenkoeken stapelen met stroop. Toen stond Cake op iets van €0.20. En kijk het nu eens....
Zolang er méér vraag is naar een token dan dat er geprint gaat worden is er niks aan de hand. En daarom adviseer ik dus ook om gewoon stables of FTM te staken, dan loop je namelijk géén risico op waardeverlies van het token. En kan je gewoon je winst afromen. Simpel. Kan echt niet makkelijker.
Overigens ben ik zelf redelijk bullish op Summit, het concept is erg populair binnen DEFI en is een geavanceerder, wilder Moonpot effectief. Je opbrengsten vergokken maar niet je inleg...doe het zelf niet, maar zie ook daar geen grote kans op verlies van investeringen. Geen, zeg maar.
Summit als token kopen? alleen als je weet wat je doet en niet op de huidige prijs ($25 zou ik zelf weer bijkopen, bijvoorbeeld). Met de huidige yields haal je je investeringen er snel uit, maar dat is niet voor iedereen.
Ik kom er nu niet aan toe, maar zal zeker binnenkort dit eens bekijken en er waarschijnlijk wel wat in knallen. Al is het alleen maar om te blijven spelen met deze ongein. Thanksmajic schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 21:17:
[...]
Het punt is dat hoge APY emissions alleen de eerste weken/maanden van een nieuwe token kunnen. Daarna bouwen die hard af. Eerst dus met APY trekken ze veel mensen aan, vervolgens na een tijdje rustig aan afbouwen richting de sub <100% APY zoals CAKE dat inderdaad ook doet (En wel meer tokens).
Zolang er méér vraag is naar een token dan dat er geprint gaat worden is er niks aan de hand. En daarom adviseer ik dus ook om gewoon stables of FTM te staken, dan loop je namelijk géén risico op waardeverlies van het token. En kan je gewoon je winst afromen. Simpel. Kan echt niet makkelijker.
Overigens ben ik zelf redelijk bullish op Summit, het concept is erg populair binnen DEFI en is een geavanceerder, wilder Moonpot effectief. Je opbrengsten vergokken maar niet je inleg...doe het zelf niet, maar zie ook daar geen grote kans op verlies van investeringen. Geen, zeg maar.
Summit als token kopen? alleen als je weet wat je doet en niet op de huidige prijs ($25 zou ik zelf weer bijkopen, bijvoorbeeld). Met de huidige yields haal je je investeringen er snel uit, maar dat is niet voor iedereen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/tPIEXXjWjQvQga52dMNWg9zn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V0aw9y673vKClzBBhy23s5ql.jpg?f=fotoalbum_large)