[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 203 ... 252 Laatste
Acties:
  • 818.053 views

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:39:
[...]

is dat toch al vanaf $4000? oke niet slecht dan.
ik moest ook lang wachten op mijn CRO kaart, niet de tijd bij gehouden maar het voelde aan als 3 maanden..... hopelijk krijg je hem snel. Ik heb echter de Midnight Blue versie (gratisssss)
ik twijfel wel om naar de Ruby Steel versie te gaan, maar gelijk de sprong naar $4000 vind ik te hoog, wie weet wat CRO doet in prijs als we in een bearmarket komen :P
Zelf heb ik de Yade green, maar mensen die twijfelen over de Ruby steel, lijkt me dat bijna een no-brainer. Omgerekend naar onze (sorry) euro's kost deze card 350 euro. Spotify kosten per jaar zijn al 120 euro.. Tel daarbij je boodschappen op, tanken, energieleverancier ( Vattenfall kan je met cc betalen ) etc.. Volgens mij heb je met gemak deze investering er in een jaar uit d:)b

Ennn, je krijgt een fancy metalen cardje, is ook stoer om die bij de Bruna boys te showen O-)

UberLurker Departement #GG.

• Skrunsies
  • Niet online
Nopheros schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:43:
[...]

Maar volgens mij kun je ook je huidige kaart blijven gebruiken terwijl je toch een hogere cashback krijgt. Kun je beter van te voren nog even checken bij support dan denk ik.
Klopt :)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:43:
[...]

Klopt, BNB, FTT, NEXO e.d., allemaal erg interessant om voor langere periode te bezitten.
Een cliché, maar erg belangrijk imo is dat je moet investeren waar je denkt waar de adoptie ontstaat.

Flufjeswerk hier en daar helpt je meestal niet verder, dus beste is om gewoon aan je plan te houden :)
Misschien beter om in de beer je PF te heroverwegen. Als iets op zijn gat ligt, is het altijd beter om in te stappen.
Dit inderdaad, en ik zit al in BNB, dus Binance is alvast gefixed.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:47:
[...]

Zelf heb ik de Yade green, maar mensen die twijfelen over de Ruby steel, lijkt me dat bijna een no-brainer. Omgerekend naar onze (sorry) euro's kost deze card 350 euro. Spotify kosten per jaar zijn al 120 euro.. Tel daarbij je boodschappen op, tanken, energieleverancier ( Vattenfall kan je met cc betalen ) etc.. Volgens mij heb je met gemak deze investering er in een jaar uit d:)b

Ennn, je krijgt een fancy metalen cardje, is ook stoer om die bij de Bruna boys te showen O-)
Ik betaal er vrijwel alles mee, op Appie na (die accepteren geen credit/debet cards)

Het enige nadeeltje is natuurlijk dat je het saldo op je kaart wekelijks in de gaten moet houden en tijdig moet bijstorten. Echter, gebruik je Curve als brug (wat 100% aan te raden is), dan zal Curve je creditcard altijd automatisch gebruiken wanneer je crypto debet card te weinig saldo heeft. Ideaal :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• baba420
  • Laatst online: 20:04
Als je vertrouwen hebt in CRO is het een prima deal, maar het is niet zo dat Spotify gratis in euro’s wordt. Je betaald Spotify in euro’s en je krijgt het volledige bedrag in CRO terug. Ik ben in mei in gestapt en tot nu toe lekker rendement. Maar er waren ook maanden dat mijn CRO onder water stond.

• Mooody

Mooody

elmoody

baba420 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:51:
Als je vertrouwen hebt in CRO is het een prima deal, maar het is niet zo dat Spotify gratis in euro’s wordt. Je betaald Spotify in euro’s en je krijgt het volledige bedrag in CRO terug. Ik ben in mei in gestapt en tot nu toe lekker rendement. Maar er waren ook maanden dat mijn CRO onder water stond.
Klopt, maar deze CRO is direct weer om te zetten naar stable coin mocht je dat willen.
Ik zet zelf al mijn CRO maandelijks om naar coin x (verschilt in bull/bear). Je bent dus gratis aan het DCA-en via je CRO rewards.

Ik heb overigens geen cent meer in CRO dan ik zou moeten hebben voor de kaart, ik geloof dat er ergens anders meer te halen valt dan bij CRO :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 25-10-2021 14:54 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Skrunsies
  • Niet online
Mooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:51:
[...]

Ik betaal er vrijwel alles mee, op Appie na (die accepteren geen credit/debet cards)

Het enige nadeeltje is natuurlijk dat je het saldo op je kaart wekelijks in de gaten moet houden en tijdig moet bijstorten. Echter, gebruik je Curve als brug (wat 100% aan te raden is), dan zal Curve je creditcard altijd automatisch gebruiken wanneer je crypto debet card te weinig saldo heeft. Ideaal :)
Ja dit dus, ik doe precies het zelfde en vrouwlief heeft de curve card bij haar, extra snel CROtjes sparen... Om die dan vervolgens weer om te zetten naar DOTjes d:)b En die dan weer rente laten trekken bij Kraken... Ach man wat een zelfwerkende geldmachine :)

[ Voor 6% gewijzigd door Skrunsies op 25-10-2021 14:55 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-01 15:13
Mooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:51:
[...]

Ik meen gelezen te hebben dat er geen cashback meer zit op benzine. Helaas

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:15:
[...]

sinds wanneer? vorige week nog met Binance card getankt en heb gewoon BNB gekregen

nothing stops this train

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:51
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:15:
[...]

Prepaid Benzine aan de pomp niet (sowieso transacties waar een prepaid reservering op zit) maar aan de kassa binnen werkt het gewoon.

• Gelukszoekr
Jero_B schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:18:
[...]

Prepaid Benzine aan de pomp niet (sowieso transacties waar een prepaid reservering op zit) maar aan de kassa binnen werkt het gewoon.
Oh, dan de volgende keer niet meer naar een onbemande pomp dus. Al is het dan weer de vraag of je dan onder de streep nog wel goedkoper uit bent

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:20:
[...]

Oh, dan de volgende keer niet meer naar een onbemande pomp dus. Al is het dan weer de vraag of je dan onder de streep nog wel goedkoper uit bent
Ach joh gewoon verhuizen naar een klein gehuchtje. Kan hier nog vrij ‘goedkoop’ bij de plaatselijke Benzine Piet brandstof kopen :)

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:10
Yes, we gaan het weer proberen op 63k +

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:58

Chaes

#HODL

NEAR ook wel aardige pampings zo.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01 22:01
Zo te zien kan je die Crypto.com kaart alleen via de app opvragen?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Skrunsies
  • Niet online
Bushalte schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:26:
Yes, want dat is ook de plek waar je je CRO tjes moet staken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Skrunsies op 25-10-2021 15:29 ]

• Gelukszoekr
Skrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:24:
[...]

Ach joh gewoon verhuizen naar een klein gehuchtje. Kan hier nog vrij ‘goedkoop’ bij de plaatselijke Benzine Piet brandstof kopen :)
Als ik er voor moet gaan verhuizen weet ik in elk geval zeker dat het niet goedkoper gaat zijn. Wat wel helpt, en wat ik ook vaak doe is fietsen. Zo kreeg ik trouwens van de fietsenmaker wel 3% cashback op het vervangen van een binnenband :P

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Skrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:28:
[...]

Yes, want dat is ook de plek waar je je CRO tjes moet staken ;)
en dan nog voor 180 dagen ?

• Gelukszoekr
dorbie schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:31:
[...]
Permanent zo lang je de kaart wilt gebruiken

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:29:
[...]

Als ik er voor moet gaan verhuizen weet ik in elk geval zeker dat het niet goedkoper gaat zijn. Wat wel helpt, en wat ik ook vaak doe is fietsen. Zo kreeg ik trouwens van de fietsenmaker wel 3% cashback op het vervangen van een binnenband :P
HAHAHHA ja prachtig!

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er soms wel een beetje in door sla. Bij ons hebben we gekozen voor 'Jumbo thuisbezorgen'. Afgelopen week zegt die vriendelijke werknemer dat de pin het niet doet. Maar dat het geen probleem zou zijn, want we zouden wel een ideal opdracht krijgen..

Nou liever niet zei ik, doen we het de volgende keer wel verekenen. ( want anders mis ik mijn 3% cashback ).
Was geen optie, want hoofdkantoor regelt dat namelijk en bla bla..

Was er gewoon werkelijk zuur van, ging toch om een dikke 4 euro _O-

• Skrunsies
  • Niet online
dorbie schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:31:
[...]

Ja

• dorbie
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:32:
[...]

Ok, maar voor je uberhaupt recht hebt op een kaart.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:28

WhySoSerious

Be the change.

Sterk die koers hoor.

Ik ben echt Bullish Assfuck :9~

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
Bushalte schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:26:
De levering/wachtrij is vrij lang, verwacht je fysieke kaart na aanvragen pas in begin 2022! Er is veel vraag naar op dit moment....

nothing stops this train

• Gelukszoekr
dorbie schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:33:
[...]

Je moet eerst voor X bedrag CRO locken. Dan kan je de kaart aanvragen

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:20
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:32:
[...]

Permanent zolang je de voordelen van de kaart wilt gebruiken*. Kaart blijft verder wel gewoon werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 25-10-2021 15:36 ]

• Skrunsies
  • Niet online
dorbie schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:33:
[...]

Je kan tot die tijd wel gebruik maken van hun virtuele card en deze koppel je dan weer aan je Curve Card, zodat je het met evertueel Apple Pay kan combineren.

• lospeed
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik ben nu al een tijdje wat winst aan het afromen richting Anchor (20% APY op UST). Nu zijn daar verschillende opties voor Insurance Coverage (Unslashed, Nexus Mutual, InsurAce, Bridge Mutual)... Is hier iemand die daar ervaringen mee heeft?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:39

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wutttt? * sh4d0wman Ziet in gedachten de Wallstreet stier en een witte bips :N
Het is maar waar je van houd he SjoerdV? :+

[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 25-10-2021 15:38 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

sh4d0wman schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:38:
[...]

Wutttt? * sh4d0wman Ziet in gedachten de Wallstreet stier en een witte bips :N
Het is maar waar je van houd he SjoerdV? :+
Als de koers daardoor naar 288K stijgt mogen jullie allemaal van me vinden wat jullie willen!

Voor zover jullie dat niet al doen natuurlijk :+

• Skrunsies
  • Niet online
WhySoSerious schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:40:
[...]

Als de koers daardoor naar 288K stijgt mogen jullie allemaal van me vinden wat jullie willen!

Voor zover jullie dat niet al doen natuurlijk :+
Nee hoor, als de koers naar 288K stijgt, vind ik ongeacht hoe jij er uitziet, jou witte ( of donkere ) bips ook mooi :(:)

• Gelukszoekr
Nopheros schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:36:
[...]

Permanent zolang je de voordelen van de kaart wilt gebruiken*. Kaart blijft verder wel gewoon werken.
Zelfs dan is het nog een voordeel. Je vraagt dus een kaart aan, en na 180 dagen verkoop je je CRO. Er van uitgaande dat je deze op dezelfde prijs weer verkoopt heb je vanaf dan dus permanent een gratis debit-kaart.

Waar ga je überhaupt ergens een gratis debitkaart vandaan halen? Dij de bank gaat je dat volgens mij niet lukken. Lang leve crypto

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:33:
vergeet ik nog andere voordelen van CRO/Binance?
https://blog.crypto.com/crypto-com-first-mfsa/

Persoonlijk heb ik een veel beter gevoel bij Crypto.com dan bij Binance (met haar Chinese roots), maar beide zullen niet volgende maand omvallen gok ik. Blijft allemaal een beetje schimmig met regulaties e.d, ongeacht iets in Europa of China/Singapore/Hongkong gevestigd is.

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 25-10-2021 15:47 ]

• Leoneoardus
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 22-01 12:28
Ik heb al wat gelezen op https://cryptoblogger.nl/betalen-met-crypto-com-kaart/ maar ik begrijp het nog niet helemaal...

Je bestelt bijv. een Ruby kaart, je betaalt dan €350 en krijgt dit terug in CRO die je moet staken. Je betaalt alles (wat mogelijk is) met de kaart en ontvangt een cashback van 2% in CRO. Dit kun je later weer omzetten naar bijv. stable coins.

Wat ik niet begrijp is dus dat je aan het einde van de maand altijd minimaal €350 gestaked moet hebben staan? Stel dat de prijs van CRO zakt, moet je die dan bijkopen en ook staken zodat je weer op minimaal €350 uitkomt?
Mooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:53:
[...]

Klopt, maar deze CRO is direct weer om te zetten naar stable coin mocht je dat willen.
Ik zet zelf al mijn CRO maandelijks om naar coin x (verschilt in bull/bear). Je bent dus gratis aan het DCA-en via je CRO rewards.

Ik heb overigens geen cent meer in CRO dan ik zou moeten hebben voor de kaart, ik geloof dat er ergens anders meer te halen valt dan bij CRO :)

• Mooody

Mooody

elmoody

Leoneoardus schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:47:
Ik heb al wat gelezen op https://cryptoblogger.nl/betalen-met-crypto-com-kaart/ maar ik begrijp het nog niet helemaal...

Je bestelt bijv. een Ruby kaart, je betaalt dan €350 en krijgt dit terug in CRO die je moet staken. Je betaalt alles (wat mogelijk is) met de kaart en ontvangt een cashback van 2% in CRO. Dit kun je later weer omzetten naar bijv. stable coins.

Wat ik niet begrijp is dus dat je aan het einde van de maand altijd minimaal €350 gestaked moet hebben staan? Stel dat de prijs van CRO zakt, moet je die dan bijkopen en ook staken zodat je weer op minimaal €350 uitkomt?

[...]
Je staked voor €350 aan CRO voor 6 maanden. Deze stake is nodig om de kaart te ontvangen. Pas wanneer je na x maand unstaked, moet je opnieuw een stake inleggen. Beste is om die €350 als "verloren" te zien (wat eigenlijk niet zo is natuurlijk, maar CRO kan theoretisch naar $0.00 gaan) en vanaf ontvangst van de kaart te zorgen dat je €350,- aan rewards pakt. Vanaf dat moment ga je verdienen :)

• Skrunsies
  • Niet online
Leoneoardus schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:47:

[...]
Oh @Mooody had al gereageerd.. Sorry ;w

Nee, je staked 350 euro aan CRO op het dan geldende moment, mocht de prijs stijgen of dalen heeft dat geen invloed op jou card.. Alleen als je er voor kiest om er na 180 dagen mee te stoppen, krijg je de aantal getoken CRO weer terug, dat kan dan meer of minder waard zijn dan 350 euro

• Gelukszoekr
Stel dat je nu voor €350 500CRO krijgt. Dan ga je ermee betalen en staat er op een gegeven moment 550CRO in je wallet. Dan ga je dat verkopen voor BTC or EUR. Dan zal de app maximaal 50 CRO omzetten. De rest staat immers vast voor je kaart

• baba420
  • Laatst online: 20:04
Jammer dat Bitvavo de wegen voor withdrawen en deposits vaak blokkeert. Op dit moment kan ik geen BNB storten op Bitvavo en gisteren wilde ik mijn XLM’s sturen naar Binance en ook dat is tot heden nog steeds niet mogelijk. Leuke Fiat off ramp, maar ik weet nu al wat er gebeurt als BTC op 72k staat. Plots doen die exchanges het niet.

• Mooody

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:50:
[...]

Oh @Mooody had al gereageerd.. Sorry ;w

Nee, je staked 350 euro aan CRO op het dan geldende moment, mocht de prijs stijgen of dalen heeft dat geen invloed op jou card.. Alleen als je er voor kiest om er na 180 dagen mee te stoppen, krijg je de aantal getoken CRO weer terug, dat kan dan meer of minder waard zijn dan 350 euro
Jouw uitleg is duidelijker :P

• Leoneoardus
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 22-01 12:28
Mooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:49:
[...]

Je staked voor €350 aan CRO voor 6 maanden. Deze stake is nodig om de kaart te ontvangen. Pas wanneer je na x maand unstaked, moet je opnieuw een stake inleggen. Beste is om die €350 als "verloren" te zien (wat eigenlijk niet zo is natuurlijk) en vanaf ontvangst van de kaart te zorgen dat je €350,- aan rewards pakt. Vanaf dat moment ga je verdienen :)
Bedankt voor de uitleg! Ik ga er eentje bestellen :*) (hopelijk komt die voor de zomer van 2022 binnen :X )

• Skrunsies
  • Niet online
Mooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:52:
[...]

Jouw uitleg is duidelijker :P
Ach nou ja als ie het maar begrijpt :9

Wat misschien nog wel handig is om te melden, stel na 180 dagen is je CRO stake meer waard, laten we zeggen 500 euro ipv 350. Dan kan je er natuurlijk voor kiezen om de card te unstaken en hem direct weer te her staken ( of hoe je dat maar noemt ) kost je vervolgens weer 350 ( als ze de tarieven niet aanpassen ) en hou je 150 over om er DOT jes van te kopen O-)

• Gelukszoekr
Je kan niet je totale cashback ergens terugzien, ofwel?

• keepitfrosty
  • Laatst online: 26-01 11:37
Mensen met AAVE hier? Op geist.finance is een airdrop

[ Voor 29% gewijzigd door keepitfrosty op 25-10-2021 15:57 ]

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:10
WhySoSerious schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:34:
Sterk die koers hoor.

Ik ben echt Bullish Assfuck :9~
Is mij beetje teveel NSFW hiero

• Mooody

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:55:
[...]

Wat misschien nog wel handig is om te melden, stel na 180 dagen is je CRO stake meer waard, laten we zeggen 500 euro ipv 350. Dan kan je er natuurlijk voor kiezen om de card te unstaken en hem direct weer te her staken ( of hoe je dat maar noemt ) kost je vervolgens weer 350 ( als ze de tarieven niet aanpassen ) en hou je 150 over om er DOT jes van te kopen O-)
Dat is een goeie.

In mijn geval is het anders, omdat ik een veel lagere stake heb staan dan het nu zou kosten. Als ik zou unstake en opnieuw moest staken voor de kaart die ik heb, betaal ik het veelvoudige van wat ik destijds betaald had. Ik moet mijn stake dus altijd behouden en niet per ongeluk op "unstake" klikken :)

Hopelijk kunnen/mogen ze dat niet aanpassen. Denk ook niet dat ze dat doet, want dan zijn ze veel oude garde kwijt.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 25-10-2021 15:59 ]

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:51
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:56:
Cro? Logo knopje in het midden onderin (cdc app) en dan rewards in het menu, daar staat het. :)

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
VET probeert ook steeds uit te breken, op naar de 0.15$

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:56:
Ja dat kan wel, beetje omslachtig. Maar je drukt eerst in het begin scherm op 'refer & get $25 USD'. Vervolgens druk je dan op pijltje terug en tada je ziet je total earned d:)b

• Bushalte
Ik ga voor de Ruby kaart, omdat het kan. Die CRO staan maar niets te doen, had het eigenlijk zelfs al eerder moeten doen.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 26-01 16:34
baba420 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:52:
maar ik weet nu al wat er gebeurt als BTC op 72k staat. Plots doen die exchanges het niet.
Dat zal wel weer gebeuren ja..

• Skrunsies
  • Niet online
Mooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:58:
[...]

Dat is een goeie.

In mijn geval is het anders, omdat ik een veel lagere stake heb staan dan het nu zou kosten. Als ik zou unstake en opnieuw moest staken voor de kaart die ik heb, betaal ik het veelvoudige van wat ik destijds betaald had. Ik moet mijn stake dus altijd behouden en niet per ongeluk op "unstake" klikken :)

Hopelijk kunnen/mogen ze dat niet aanpassen. Denk ook niet dat ze dat doet, want dan zijn ze veel oude garde kwijt.
Ja dat is in mijn geval ook zo, dit geldt echt voor de mensen die kiezen voor de Ruby Steel.

• Gelukszoekr
Jero_B schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:58:
[...]

Cro? Logo knopje in het midden onderin (cdc app) en dan rewards in het menu, daar staat het. :)
Cool thanks d:)b
Dit is dan mijn resultaat met 3% na iets van 7 maanden

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VLhJNf0/test.jpg

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:03:
[...]

Cool thanks d:)b
Dit is dan mijn resultaat met 3% na iets van 7 maanden

[Afbeelding]
Nice, dit heb sinds maart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UJnzfjYS_tk9-HXc-Vp2lgNMsNI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ykG4VmNys1hORMgnyQv9yMVh.png?f=fotoalbum_large

Heb nog wel een tip! Wanneer je nog iemand kent die een CRO card heeft ( vanaf Yade Green ) dan kan je elkaar maandelijks gratis CRO tjes versturen en krijg je 10% weer terug ( max van 10 dollar ) vervolgens stuur je je gekregen CRO weer naar die ander. En ontvang jij ook 10% d:)b

• Gelukszoekr
Skrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:10:
[...]

Nice, dit heb sinds maart.

[Afbeelding]

Heb nog wel een tip! Wanneer je nog iemand kent die een CRO card heeft ( vanaf Yade Green ) dan kan je elkaar maandelijks gratis CRO tjes versturen en krijg je 10% weer terug ( max van 10 dollar ) vervolgens stuur je je gekregen CRO weer naar die ander. En ontvang jij ook 10% d:)b
Netjes gedaan in die periode dan :)

Ik weet dat werkelijke bedragen eigenlijk een beetje no-done trouwens. Maar in dit geval kan het helpen een beeld te geven wat x% aan cashback doet. Je moet nog wel elke keer zelf de moeite nemen geld op de kaart te zetten en alles proberen ermee te betalen

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:35

YES

Moderator General Chat
Phineas kijkt weer omhoog!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A-2M_lqbarG7NGdZ-tA2QK4JRdQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OrmGS8dNPXD1itBW3lmAEZio.png?f=fotoalbum_large

On a serious note: mooie ascending triangle op de 1h gevormd die ook meteen redelijk richting zijn einde gaat inmiddels. Dus actie is wel te verwachten de komende uren. Normaal is een ascending triangle bullish dus hopelijk gaan we naar boven uitbreken.

Ik ga zo een long openen met een heel klein bedrag en lage leverage. We zullen zien :)

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:12:
[...]

Netjes gedaan in die periode dan :)

Ik weet dat werkelijke bedragen eigenlijk een beetje no-done trouwens. Maar in dit geval kan het helpen een beeld te geven wat x% aan cashback doet. Je moet nog wel elke keer zelf de moeite nemen geld op de kaart te zetten en alles proberen ermee te betalen
Ja, nou.... ben er zo 1 die graag iets voorschiet voor de mensen _O-

Maar inderdaad, dit is misschien een eye opener voor de mensen die hier over na denken, je hebt het hier vervolgens over kosten die je toch al gemaakt zou hebben, men kan wel denken ach die 3 euro boodschappen, maar goed doe dat eens maal 52 en alle overige eurotjes bij elkaar opgeteld geeft toch een mooi bedrag ;)

Wanneer het trouwens voor de mensen teveel werk is ( zal wel niet ) om telkens er een x-bedrag op te zetten, kan je er ook voor kiezen om de standard pas binnen de Curve omgeving op bijvoorbeeld je ING creditcard te zetten en dan 1 x in de 2 weken ofzo, de optie "Go back in time" te gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door Skrunsies op 25-10-2021 16:17 ]

Verwijderd

Daddy Elon is nog steeds een fucking legend.

Lanceert raketten met dubieuze internetmuntjes, koopt met bedrijf miljard aan Bitcoin.

Ondertussen beetje stoer doen met elektrische autotjes, want milieu.

Haha.

Je kan het toch nooit goed doen voor de bühne.

Lekker schijt hebben aan alles en knallen met die bende.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-12-2025
baba420 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:52:
Jammer dat Bitvavo de wegen voor withdrawen en deposits vaak blokkeert. Op dit moment kan ik geen BNB storten op Bitvavo en gisteren wilde ik mijn XLM’s sturen naar Binance en ook dat is tot heden nog steeds niet mogelijk. Leuke Fiat off ramp, maar ik weet nu al wat er gebeurt als BTC op 72k staat. Plots doen die exchanges het niet.
Ja hier ook een XLM transactie die sinds gisteren bij Bitvavo hangt. Zelf uiteindelijk maar contact gezocht en dan blijkt dat het kennelijk komt door een node die ze moeten updaten maar dat ze geen idee hebben wanneer het is opgelost 8)7

• dorbie
Skrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:55:
[...]

Maar als ik het nu lees dan moet je voor 3.500 Euro CRO staken voor 6 maand. Of lees ik dat dan verkeerd ?

• Gelukszoekr
dorbie schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:17:
[...]
Maar als ik het nu lees dan moet je voor 3.500 Euro CRO staken voor 6 maand. Of lees ik dat dan verkeerd ?
Nu wel ja. En niet voor 6 maanden, maar zolang als jij cashback wilt hebben

• Gelukszoekr
Skrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:10:
[...]
Dit wil ik nog wel eens uitproberen. Jij hebt al zo'n ping-pong-gratisgeld buddy neem ik aan?

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-01 10:26
Jullie hebben me in ieder geval overtuigd om zo'n kaart aan te vragen. Vanavond maar eens wat CRO aanschaffen. :*)

Edit: als je dus je CRO staked voor die kaart, telt dat ook mee voor earn waardoor je 6% op je CRO krijgt?

[ Voor 32% gewijzigd door jvel92 op 25-10-2021 16:25 ]

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:20:
[...]

Dit wil ik nog wel eens uitproberen. Jij hebt al zo'n ping-pong-gratisgeld buddy neem ik aan?
Hahahah ja, maar als je nog een buddy zoekt wil ik die best wel zijn hoor :9B
Je kan gratis CRO versturen, je krijgt alleen maar 1 x 10% per maand met een max van 10 dollar. :Y

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 00:13

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Crypto.com account maar aangemaakt, ff wachten tot die geactiveerd wordt :')

edit: zojuist geactiveerd :Y

[ Voor 19% gewijzigd door Xqlus1ve op 25-10-2021 16:25 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

DaWayne schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:58:
[...]

Sorry, autocorrect...

Maar aan de andere kant, met Crypto hoef je nooit meer te werken (op termijn). Dus in die zin is het hele topic nsfw B-)

• Gelukszoekr
Voor de geïnteresseerden voor zo'n CRO kaart. Ze geven $25 als je je aanmeld met een ref. Ik ga mijn ref niet posten. Maar je kan natuurlijk altijd iemand hier vragen naar zo'n code.

Bijvoorbeeld Mooody of Skrunsies dus.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
anti elppa schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:46:
[...]

ja idd. Vond het 1999 en 2000 wel spannend, maar in 2008 gestopt met die rommel. Mij zul je niet snel meer aan dat spul zien komen
Bizarre is dat ik best goed shell heb ingeslagen vorige jaar en dat is verdubbeld.. Maar als je gewoon echt even een stapje terug kijkt en wat crypto doet in een jaar 8)7 8)7 8)….
Ach, foutjes maken we allemaal :)

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-01 10:48

MicroWhale

The problem is choice

DaWayne schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 15:58:
[...]

Kan hij niks aan doen. Die arme jongen is dyslectisch. :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

JoebarRC schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:28:
[...]

Bizarre is dat ik best goed shell heb ingeslagen vorige jaar en dat is verdubbeld.. Maar als je gewoon echt even een stapje terug kijkt en wat crypto doet in een jaar 8)7 8)7 8)….
Ach, foutjes maken we allemaal :)
"Maar" keer 7,5 hier.

Ja, ik zit aan de stabiele kant van crypto :)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:27:
[...]

Sorry, autocorrect...

Maar aan de andere kant, met Crypto hoef je nooit meer te werken (op termijn). Dus in die zin is het hele topic nsfw B-)
Op telke termijn?

Duurt lang :O

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• JoebarRC
WhySoSerious schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:27:
Zojuist mijn dochter van bijna 19 maanden even het woord "maan" geleerd.

Kan handig zijn voor binnenkort :)
Goed idee, het is tenslotte nu pump-tober maar volgende maand moon-vember :)

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ah daar ben je Perry!
Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/2zi7i6ClM6A86Po0VwirSu88Bkw=/0x0:1920x1080/1200x0/filters:focal(0x0:1920x1080):no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/21823172/155172_2632_0002.jpg

Die is natuurlijk druk bezig om op de maan te vechten tegen d'r Doofensmirtz.

• JoebarRC
-Muncky- schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:32:
[...]

Zeker, net zoals DOT naar 444 USD gaat.
420 eigenlijk :)

• Wowhead
  • Laatst online: 18-04-2024
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:27:
Voor de geïnteresseerden voor zo'n CRO kaart. Ze geven $25 als je je aanmeld met een ref. Ik ga mijn ref niet posten. Maar je kan natuurlijk altijd iemand hier vragen naar zo'n code.

Bijvoorbeeld Mooody of Skrunsies dus.
Haha jij zit ook iedereen te paaien he?! :P

• Skrunsies
  • Niet online
jvel92 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:21:
Jullie hebben me in ieder geval overtuigd om zo'n kaart aan te vragen. Vanavond maar eens wat CRO aanschaffen. :*)

Edit: als je dus je CRO staked voor die kaart, telt dat ook mee voor earn waardoor je 6% op je CRO krijgt?
Dat geldt idd alleen voor een Jade Green of hoger. Dan krijg je idd wat meer procenten voor je earn, maar voor Jade Green is dat op CRO idd 6% d:)b

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Even een knuffel voor degene die Bullish werd van al dat DOT en Parachain geklets en dacht DOT te kopen maar nu met een zak HOT zit....

Wel een leuke spike zo :).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEF6xtqsx2iw7-UXPnpHfCSipxI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/chNy21SXGiE2x7FCXgdrzvWn.png?f=fotoalbum_large

• Skrunsies
  • Niet online
Wowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:35:
[...]

Zo moeten we elkaar wat helpen op de community!

Ps jullie kunnen ook kijken op Roelscryptotips.nl O-)

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kijk BTC z'n best doen dan.

• Bushalte
In de crypto.com app worden mijn CRO niet gezien. Ik heb ze gewoon, dus ik wil ze niet nog meer kopen. Alleen maar staken.

• Gelukszoekr
Wowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:35:
[...]
Gisteren was ik salty, vandaag friendly. Ik lijk wel een vrouw...

• Skrunsies
  • Niet online
Bushalte schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:41:
In de crypto.com app worden mijn CRO niet gezien. Ik heb ze gewoon, dus ik wil ze niet nog meer kopen. Alleen maar staken.
Heb je ze in de earn staan ?

• UniMatrix
  • Laatst online: 15-01 18:13
Ik heb bewust een zak HOT @Ngangatar :/

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Lekker vasthouden, komt helemaal goed.

• Bushalte
Skrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:41:
[...]

Heb je ze in de earn staan ?
Nee, nog niet. Staan nu in mijn Spot.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Must-see over de adoptie van BTC via spot ETFs op de beurs.

• Wowhead
  • Laatst online: 18-04-2024
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:41:
[...]

Heb ik weer een boel gemist dus :P

• Skrunsies
  • Niet online
Bushalte schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:44:
[...]

Nee, nog niet. Staan nu in mijn Spot.
Hmmm als je CRO nu niet vast staat in de earn oid, dan zou hij ze gewoon moeten zien. Je hebt toevallig niet precies genoeg maar wel een beetje extra over? Anders even de app refreshen, of de support vragen. Ze reageren nu sneller dan vroeger ;)
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:41:
[...]

Dan lijk je iig niet op mijn vriendin vandaag :(

[ Voor 22% gewijzigd door Skrunsies op 25-10-2021 16:50 ]

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:08
Katseviool schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:17:
[...]

Ja hier ook een XLM transactie die sinds gisteren bij Bitvavo hangt. Zelf uiteindelijk maar contact gezocht en dan blijkt dat het kennelijk komt door een node die ze moeten updaten maar dat ze geen idee hebben wanneer het is opgelost 8)7
Lol die mail hebben ze een paar keer gehad en verzonden. Paar euri verloren omdat ik snel ff XLM kocht en vlak na de aankoopklik zag dat opnemen geblokkeerd was. Heb het daarna via (durf het bijna niet te zeggen hier) XRP gedaan (ook 0 opname en redelijk rustige koers gisteren). Gelukkig waren ze snel met mijn wallet checken. (meer werk voor mij: apart browservenster met maar 2 tabs en toolbars uit, ze hoeven mijn regulars niet te zien)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Bushalte
Skrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 16:49:
[...]

Hmmm als je CRO nu niet vast staat in de earn oid, dan zou hij ze gewoon moeten zien. Je hebt toevallig niet precies genoeg maar wel een beetje extra over? Anders even de app refreshen, of de support vragen. Ze reageren nu sneller dan vroeger ;)

[...]

Dan lijk je iig niet op mijn vriendin vandaag :(
Ja, ik heb zeker over. Hij ziet echt 0.
Ik ga support even vragen, thanks!

• dorbie
Nog mensen met een binance card ? 2 % vanaf 1 BNB in PF.
Werkt ook goed.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
dorbie schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:00:
Nog mensen met een binance card ? 2 % vanaf 1 BNB in PF.
Werkt ook goed.
Ja hiero. Meer heb ik niet nodig, werkt prima.

Zero.

• dorbie
Pelox schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:02:
[...]

Ja hiero. Meer heb ik niet nodig, werkt prima.
Mijn vrouw eigenlijk ook niet :) :)

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
VET in strijd met de 0.14$ en er doorheen :o.
Toch jammer dat we nog zo ver van de ATH zijn... anyways, veel ruimte nog!
(jaja, shitcoin, much tech)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Sol. op de ATH _/-\o_ ;)

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mVftt2lpuq45jL86uyHC0FK1hCA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JlRiJdke9QLXmZSXosihvrsm.jpg?f=user_large

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

BTC blijft wel groeien tot de rek er uit is en max 5-10% up per jaar

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Bushalte
Ik ben vandaag blij met LINK en OPCT. :)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

A87 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:13:
[...]

BTC blijft wel groeien tot de rek er uit is en max 5-10% up per jaar
7,5% per jaar doe ik het niet voor, daarvoor zijn er betere alternatieven.

• 68616c6c6f
  • Laatst online: 01-02-2023
zo'n godverdomme hekel aan coinbase pro. nu kan ik ook al niet bij m'n portfolio komen. zo snel mogelijk al mijn assets eruit halen

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

• 68616c6c6f
  • Laatst online: 01-02-2023
Het schijnt dat SOL het hoogste stake percentage heeft van alle crypto. Daarom heb ik ook wat gekocht

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

Pagina: 1 ... 203 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!