Binnenkort toch maar een coldwallet aanschaffen. niet voor tientjes werk 
Ledger Nano X of toch iets anders?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hoeveel verschillende muntjes wil je bewaren. Ik heb een ledger nano s enkel voor btc en eth. Wil je meer dan 4 a 5 coins hodlen dan kan je een x nemen.Wowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:31:
Binnenkort toch maar een coldwallet aanschaffen. niet voor tientjes werk
Zero.
Goeie! eigenlijk alleen BTC en ETH. de rest boeit mij niet zoPelox schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:34:
[...]
Hoeveel verschillende muntjes wil je bewaren. Ik heb een ledger nano s enkel voor btc en eth. Wil je meer dan 4 a 5 coins hodlen dan kan je een x nemen.
Zou het niet zo kunnen zijn dat je nu, na het enorme succes van Moonriver, veel minder tokens per DOT krijgt? Vraag me dat gewoon af, ga ook proberen daar DOT in te stoppen hoor, daar niet van.Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:50:
[...]
Ja
maar mij moet je niet vertrouwen: ik ga namelijk 100% van mijn DOT in $glmr project stoppen
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar wel begrepen dat je er meer op kan hebben alleen niet tegelijk opvragen omdat hij te beperkt geheugen heeft. Dan moet je die apps wisselen.Pelox schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:34:
[...]
Hoeveel verschillende muntjes wil je bewaren. Ik heb een ledger nano s enkel voor btc en eth. Wil je meer dan 4 a 5 coins hodlen dan kan je een x nemen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Klopt!Astennu schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:38:
[...]
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar wel begrepen dat je er meer op kan hebben alleen niet tegelijk opvragen omdat hij te beperkt geheugen heeft. Dan moet je die apps wisselen.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
We gaan het zien, eerst maar afwachten hoeveel je per DOT gaat krijgen, vooralsnog nog onbekend...UniMatrix schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
Zou het niet zo kunnen zijn dat je nu, na het enorme succes van Moonriver, veel minder tokens per DOT krijgt? Vraag me dat gewoon af, ga ook proberen daar DOT in te stoppen hoor, daar niet van.
nothing stops this train
Bedankt voor het doorgeven, kunnen we weer 2 weken gratis boodschappen doen bij de LIDL.HollovVpo1nt schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:10:
GMR 24H Change 282.93%
Wie heeft deze shitcoin? xD gefeliciteerd
Nieuwe bagholders in 3, ... 2, ... 1
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Klopt en is super makkelijk.Astennu schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:38:
[...]
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar wel begrepen dat je er meer op kan hebben alleen niet tegelijk opvragen omdat hij te beperkt geheugen heeft. Dan moet je die apps wisselen.
Ik heb er zelf nu alleen BTC op staan. SOL kan helaas niet die zou ik het liefste willen bewaren.
Zero.
Thanks, en helemaal mee eens. Er zijn hier veteranen die mij al zoveel hebben geleerd dat ik ook oprecht hoop dat we blijven delen hier hoe je gebruik maakt van dips en waar de oprechte kansen liggen met de shitcoins en het verkopen daarvan.Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:27:
[...]
Gequote vanwege goede tip die wel eens mooie vruchten kan afwerpen.
Ben oprecht benieuwd hoe het je verloopt met deze strategie
Wat ik me ook afvraag, ik wil het via Kraken doen, gaat dat normaal mogelijk zijn, dus: mail krijgen, denken vanavond even doen en na het werk nog kunnen inleggen, of:Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:41:
[...]
We gaan het zien, eerst maar afwachten hoeveel je per DOT gaat krijgen, vooralsnog nog onbekend...
ik volg deze site voor updates:
https://parachains.info/auctions/polkadot
Verwijderd
Blaim schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:43:
[...]
Thanks, en helemaal mee eens. Er zijn hier veteranen die mij al zoveel hebben geleerd dat ik ook oprecht hoop dat we blijven delen hier hoe je gebruik maakt van dips en waar de oprechte kansen liggen met de shitcoins en het verkopen daarvan.
Daarnaast heb ik de ouderwetse S.B.I. die ik volg: de Schoonmoeder Bullrun Indicator. Mijn schoonmoeke is Brabants Dagblad lezer extraordinaire (papieren versie, hardcore) dus zodra zij weer begint te mauwen over crypto en nieuwsgierig raakt naar mijn gains... ik zet alles in de uitverkoop.
Dan is het maar goed dat je nog geen wholecoiner bent tochWowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:02:
oef zit net even te kijken wat het me gaat kosten om 1 ETH naar een ledger te zetten. Volgens mij kan ik het beter gewoon ff laten staan waar het staat yikes...
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ngangatar schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:04:
[...]
Dan is het maar goed dat je nog geen wholecoiner bent toch
je kan je ETH ook staken voor ETH2.0, dan staat je ETH ook lockedWowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:02:
oef zit net even te kijken wat het me gaat kosten om 1 ETH naar een ledger te zetten. Volgens mij kan ik het beter gewoon ff laten staan waar het staat yikes...
nothing stops this train
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
geloof er niks van dat je 14 euro aan fees kwijt bent bij 1kBTFD schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:11:
Godver, klote fees!
Ipv mijn FIAT naar Bitvavo te sturen dacht ik slim te zijn om mijn DOT'jes meteen aan te kopen via Kraken, aangezien je deze niet kunt withdrawen of staken bij Bitvavo. SEPA gedaan (duurde al veel te lang waardoor ik de wick gemist hebt). Maar bij een aankoop van 1K betaal je dus 14 euro fee op Kraken?! En als je gewend bent dat dit zo goed als gratis kan...![]()
Hoog tijd dat Binance zijn shit hier op orde krijgt!
nothing stops this train
Mijn ETH staat nu op een exchange waar ik staking krijg maar het is niet locked.Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:10:
[...]
je kan je ETH ook staken voor ETH2.0, dan staat je ETH ook locked
Let even op... Bij Kraken zie je deze kosten als "fee", je koopt je DOTjes vervolgens tegen de laagste verkoopprijs (market buy).BTFD schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:11:
Godver, klote fees!
Ipv mijn FIAT naar Bitvavo te sturen dacht ik slim te zijn om mijn DOT'jes meteen aan te kopen via Kraken, aangezien je deze niet kunt withdrawen of staken bij Bitvavo. SEPA gedaan (duurde al veel te lang waardoor ik de wick gemist hebt). Maar bij een aankoop van 1K betaal je dus 14 euro fee op Kraken?! En als je gewend bent dat dit zo goed als gratis kan...![]()
Hoog tijd dat Binance zijn shit hier op orde krijgt!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Mezelf maar even quoten:YES schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:46:
Toch wel lekker dit. Net even dom wat lijntjes lopen trekken en ik dacht, ja ik denk dat we vandaag ergens nog wel een stijginkje gaan zien doordat we vannacht ook al mooi door wat resistance levels gebroken zijn en de 62.1 als support bevestigt hadden. Hele kleine long positie geopend, vooralsnog mooi in de plus. Even afwachten of we de 63k gaan pakken, eerste poging is niet gelukt, maar als we die doorbreken houd ik de long nog even wat langer open.
Voor nu een stoploss op 62.5k
Oftewel gaan rekenen hoeveel verschil er zit in de staking rewards en voor hoeveel jaar je het vast wilt zetten.Wowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:15:
[...]
Mijn ETH staat nu op een exchange waar ik staking krijg maar het is niet locked.
Ik heb geen lock mogelijkheid op deze exchange, dus als ik het transact naar een andere exchange zit ik nog steeds met de gasfees
Waar kan ik dit vast zetten dan? klinkt interessant maar ben zo bang op een of andere scam website uit te komen en dan mijn ETH te verliezen. Ik lees het zo vaak dat ze een spoofed website gebruiken of een nep software wallet dat precies echt lijkt.Ngangatar schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:17:
[...]
Oftewel gaan rekenen hoeveel verschil er zit in de staking rewards en voor hoeveel jaar je het vast wilt zetten.
ETH 2.0 kan op zo'n beetje elke grote exchange. Kraken, Binance iig zo uit mijn hoofd.Wowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:19:
[...]
Waar kan ik dit vast zetten dan? klinkt interessant maar ben zo bang op een of andere scam website uit te komen en dan mijn ETH te verliezen. Ik lees het zo vaak dat ze een spoofed website gebruiken of een nep software wallet dat precies echt lijkt.
Held!Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:14:
[...]
geloof er niks van dat je 14 euro aan fees kwijt bent bij 1k
tenzei je het koopt via kraken.com website ipv trade.kraken.com
dus hier kopen:
https://trade.kraken.com/charts/KRAKEN:DOT-EUR
:strip_exif()/f/image/vHBXgFCXsohPCBGCZhb6nqhM.jpg?f=fotoalbum_large)
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik heb alleen nog maar coins transferred to kraken, en nog niet gekocht. Wat staat er als je die informatie i hoovert? Wellicht staat daar ook al wat uitleg die wat meer info geeft.BTFD schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:22:
[...]
Held!
Heb nog nooit eerder via Kraken een trade geplaatst en wist dus niet van het bestaan!
[Afbeelding]
En dat er geld verdiend moet worden, kan ik inkomen. Maar bij Bitvavo betaal je volgens mij 5 euro en dan vond ik die 14 net iets teveel..
Maar bij deze zijn we weer iets wijzer gewonden!
zo moet je niet kopen op Kraken, veel te prijzigBTFD schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:22:
[...]
Held!
Heb nog nooit eerder via Kraken een trade geplaatst en wist dus niet van het bestaan!
[Afbeelding]
En dat er geld verdiend moet worden, kan ik inkomen. Maar bij Bitvavo betaal je volgens mij 5 euro en dan vond ik die 14 net iets teveel..
nothing stops this train
[ Voor 15% gewijzigd door Basxt op 25-10-2021 12:39 ]
Je kan het proberen met de "Kopie ID" app van de RijksoverheidBasxt schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:38:
Hoe doen jullie het met verificatie op shady exchanges? Wil een klein beetje resterende ETH (0,2 ofzo) van HitBTC halen wat ik daar nog had staan.
Alleen willen ze dat ik een KYC traject doorloop. Heb netjes alles gedaan, gevoelige info zoals BSN nummer weggestreept maar nu vragen ze een "unedited" foto..
Totaal geen zin om dit soort documenten op te sturen naar ze zonder het bedekken van zulke info. Misschien dat het wel werkt als ik er een tapeje overheen plak ipv wegpoets digitaal.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ja maar dan heb je ook een edited foto. Dat mag dus niet. Bijvoorbeeld je mag ook een rijbewijs uploaden, maar wel voorkant en achterkant zonder markeringenGelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:41:
[...]
Je kan het proberen met de "Kopie ID" app van de Rijksoverheid
Thanks mate, inmiddels gelukt via de link die jij me gegeven hebt! Al moet hij wel nog even gehit worden..Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:29:
[...]
zo moet je niet kopen op Kraken, veel te prijzig
Gewoon niet in zee gaan met shady exchanges?Basxt schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:38:
Hoe doen jullie het met verificatie op shady exchanges?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Check even of ze al je data en persoonsgegevens deleten zodra je je account verwijderd. Dan moet je ze nog steeds geloven dat ze dit doen maar voel je je iets geruster eventueel?Basxt schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:42:
[...]
ja maar dan heb je ook een edited foto. Dat mag dus niet. Bijvoorbeeld je mag ook een rijbewijs uploaden, maar wel voorkant en achterkant zonder markeringenGa ik echt mijn bsn delen voor een paar honderd euro?
[ Voor 15% gewijzigd door Ngangatar op 25-10-2021 12:51 ]
Beste is om er niet te komen.Basxt schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:38:
Hoe doen jullie het met verificatie op shady exchanges?
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 25-10-2021 13:04 ]
nothing stops this train
Afhankelijk van wat je plan bent met je ETH, zou ik goed kijken of het de moeite waard is om je ETH te verplaatsen van een exchange naar een wallet in eigen beheer (ledger, je ETH komt namelijk niet op je Ledger te staan). Mits je je algehele account security goed op orde hebt, is het versturen naar je eigen wallet niet zo zeer veiliger.Wowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:02:
Ik zou er in ieder geval nooit volle bak in gaan maar ook bij de parachains verdelen.UniMatrix schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
Zou het niet zo kunnen zijn dat je nu, na het enorme succes van Moonriver, veel minder tokens per DOT krijgt? Vraag me dat gewoon af, ga ook proberen daar DOT in te stoppen hoor, daar niet van.
Ik heb geen visa/CC Ik zou het via bitvavo kunnen kopen en dan versturen naar een USA based exchange en daar dan lock staken, mischien moet ik dat maar doen dan (30% bitvavo 30%binance en 30% coldwallet.jvel92 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:12:
[...]
Afhankelijk van wat je plan bent met je ETH, zou ik goed kijken of het de moeite waard is om je ETH te verplaatsen van een exchange naar een wallet in eigen beheer (ledger, je ETH komt namelijk niet op je Ledger te staan). Mits je je algehele account security goed op orde hebt, is het versturen naar je eigen wallet niet zo zeer veiliger.
ETH 2.0 staken zou via een exchange niet mijn voorkeur hebben. Je kunt namelijk betere yield krijgen door het te staken via FTX, crypto.com etc. Het staken van ETH via je ledger is met 1 ETH niet waard i.v.m. de fees, je maakt dan namelijk gebruik van ETH mainnet.
Zeker, wil 1/3 project X, 1/3 project Y en 1/3 in staking / tradeable houden.MrKennedy1985 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:25:
[...]
Ik zou er in ieder geval nooit volle bak in gaan maar ook bij de parachains verdelen.
En hoeveel dot geeft bitvavo dan voor 1000 euro?BTFD schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:22:
[...]
Held!
[Afbeelding]
Ipv coldwallet een american exchange gok ik dan in je lijstje ipv wat er nu staat?Wowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:25:
[...]
Ik heb geen visa/CC Ik zou het via bitvavo kunnen kopen en dan versturen naar een USA based exchange en daar dan lock staken, mischien moet ik dat maar doen dan (30% bitvavo 30%binance en 30% coldwallet.
Just incase een exchange/account gehacked word.
Dat zal dan wel 10% worden op een american exchange, want '30% bitvavo 30%binance en 30% coldwallet', dan houdt ie nog 10 % overNgangatar schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:28:
[...]
Ipv coldwallet een american exchange gok ik dan in je lijstje ipv wat er nu staat?
UberLurker Departement #GG.
Die is vorige week al geweestSkrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:27:
Maaruh.... when 63k babe?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik gokte dat hij daar 1/3e bedoelde, er zit nog wel wat ruimte voor aannames in die postSkrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:32:
[...]
Dat zal dan wel 10% worden op een american exchange, want '30% bitvavo 30%binance en 30% coldwallet', dan houdt ie nog 10 % over
True maar vanaf 9u15 zitten we weer boven 62k en 63k is net weer aangetikt.Astennu schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:32:
[...]
Die is vorige week al geweestnu op naar de 67K voor een nieuwe.
HAHAHA ja idd, t was van mijn kant ook als grap bedoeld en zeker niet omwille van jou reactieNgangatar schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:33:
[...]
Ik gokte dat hij daar 1/3e bedoelde, er zit nog wel wat ruimte voor aannames in die post.
Hoogstwaarschijnlijk krijg je veel minder rewards bij Moonbeam dan bij Moonriver het geval was. Imo is het belangrijkste argument dat je moet investeren in een project waarvan jij denkt dat het over 2 jaar erg waardevol kan zijn. Bij Moonbeam kun je bij wijze van spreken blind all-in gaan en genoegen nemen met minder rewards. Het is echt een top-project imo, wat veel tractie kan gaan krijgen vanuit de wereld van Ethereum. (ontwikkelaars kunnen in veel gevallen hun project 1:1 via Moonbeam laten draaien)UniMatrix schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 25-10-2021 13:37 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
I know, no worriesSkrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:34:
[...]
HAHAHA ja idd, t was van mijn kant ook als grap bedoeld en zeker niet omwille van jou reactie
10% gaat naar het goeie doelSkrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:32:
[...]
Dat zal dan wel 10% worden op een american exchange, want '30% bitvavo 30%binance en 30% coldwallet', dan houdt ie nog 10 % over
Mja zoals ik al eerder zei kan je dan iedere dag wel babes gaan posten door de dagelijkse waves. dan is het ook niet bijzonder meerJoosie200 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:34:
[...]
True maar vanaf 9u15 zitten we weer boven 62k en 63k is net weer aangetikt.
Lachwekkend? Gets en ik maar denken dat $200 deze run zo maar zou kunnenMooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:35:
[...]
als de prijs lachwekkend wordt (waarschijnlijk $80/$100+).
Gebruik ook nooit mijn CC om crypto te kopen. Maak gebruik van iDeal via Coinbase of gebruik SEPA met FTX.Wowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:25:
[...]
Ik heb geen visa/CC Ik zou het via bitvavo kunnen kopen en dan versturen naar een USA based exchange en daar dan lock staken, mischien moet ik dat maar doen dan (30% bitvavo 30%binance en 30% coldwallet.
Just incase een exchange/account gehacked word.
Duurde iets langer maar het ziet er nog steeds goed uit. Mooie inhaalraceSluw schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:31:
[...]
Ik verwacht ook nog wel wat moois van LINK maar hoezo verwacht je dat de komende dagen? Die munt gaat nu al sinds augustus sideways met één piek die niet door wilde zetten toen alles kelderde. Heb ik iets gemist?
Ok 14% is een hoop ik ga het lock staken via cryto.com, dankjewel voor je hulpjvel92 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:41:
[...]
Gebruik ook nooit mijn CC om crypto te kopen. Maak gebruik van iDeal via Coinbase of gebruik SEPA met FTX.
Het is goed om te zorgen voor enige spreiding van je vermogen, maar je moet er wel opletten dat de kosten de spreiding niet een te grote hap uit je vermogen neemt. Als je gebruik gaat maken van een hardware wallet, dan verplaats je je ETH naar Ethereum mainnet. Dan krijg je maken met aanzienlijke kosten (verplaatsen, terugsturen naar exchange als je wilt cashen). Wil je daarnaast ook je ETH gaan staken, komen er nog meer kosten bij kijken. Met 1 ETH is dat het helaas niet waard. De percentages aan yield die je op ETH krijgt zijn dan ook niet dusdanig hoog, dat je dit snel terugverdiend.
Als je rente wilt vangen op ETH zijn partijen als crypto.com, nexo etc prima alternatieven.
[ Voor 15% gewijzigd door Wowhead op 25-10-2021 13:50 ]
Of je leegt even je zakken en koopt wat BTC's op?jorwas schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:57:
Als we nu met z'n alle MOOOOOOON roepen, zal dat BTC helpen het gevecht om ff flink door de 63k te knallen?
en wat is het probleem daarmee?Astennu schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:39:
[...]
Mja zoals ik al eerder zei kan je dan iedere dag wel babes gaan posten door de dagelijkse waves. dan is het ook niet bijzonder meer
Net verse fluf BTC aangeschaft van m'n salaris jaGioStyle schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:58:
[...]
Of je leegt even je zakken en koopt wat BTC's op?
Volgens mij lag die gemiddelde leeftijd een stuk lager hoor.malarkan schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:59:
[...]
en wat is het probleem daarmee?![]()
een aantal tussen de 30 en 40 zijn vele malen langs gekomen in juni
Weet niet of je ook daadwerkelijk 14% krijgt op crypto.com? Dat zie ik namelijk niet staan. Zie zelf percentages van 5,5% zonder CRO. Maar er zijn hier wel wat gebruikers die het via crypto.com doen en die kunnen je daar vast meer over vertellen.Wowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:48:
[...]
Ok 14% is een hoop ik ga het lock staken via cryto.com, dankjewel voor je hulp
well played sir, well playedRay_ schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:00:
[...]
Volgens mij lag die gemiddelde leeftijd een stuk lager hoor.
Die 44k "babe" doet nog steeds pijn aan mijn ogen....malarkan schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:59:
[...]
en wat is het probleem daarmee?![]()
een aantal tussen de 30 en 40 zijn vele malen langs gekomen in juni
Bron?Ngangatar schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:01:
[...]
Die 44k "babe" doet nog steeds pijn aan mijn ogen....
no freaking way.... Er zal vast wel een klootzakkie te vinden zijn die zo een post zal doen, maar mij niet gezien
Ngangatar schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:03:
[...]
no freaking way.... Er zal vast wel een klootzakkie te vinden zijn die zo een post zal doen, maar mij niet gezien![]()
Haha heb em gevonden snap wat je bedoeld auw
Valt en staat als je ook cro gaat staken. Voor bijvoorbeeld 3 maanden ETH vastzetten voor een percentage van 6,5% moet je eerst nog eventjes voor $4000 staken.jvel92 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:00:
[...]
Weet niet of je ook daadwerkelijk 14% krijgt op crypto.com? Dat zie ik namelijk niet staan. Zie zelf percentages van 5,5% zonder CRO. Maar er zijn hier wel wat gebruikers die het via crypto.com doen en die kunnen je daar vast meer over vertellen.
Zaten jullie klaar om te juinen dan ?Astennu schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:06:
[...]
[...]
Haha ik dacht nu krijgen we wat moois te zien ^^^... boy was i wrong
misschien is de 29k meer jouw voorkeur?Astennu schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:06:
[...]
[...]
[ Voor 18% gewijzigd door YES op 25-10-2021 14:10 ]
Nee de 26 en 38k zijn wel nice
Nah, Bruna is dicht op moonday.
Oeffffffffffff pijnlijkgijsvogel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:10:
[...]
Mooi hoe tijden kunnen veranderen hè...
https://twitter.com/Jaapi...DCU0nNS0zmqsOGDc32Pg&s=19
LINK is echt een project van de lange adem, maar min of meer een "garantie tot succes". Een van de blue chips van het moment met armen en benen in vrijwel elk zinnig project in de cryptowereld.knakworst schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:44:
[...]
Duurde iets langer maar het ziet er nog steeds goed uit. Mooie inhaalrace![]()
![]()
![]()
36 dollar soon.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ach, we stonden hier in de panelen allemaal te juichen om die vent kan ik me herinneren.
Haha... Die 4k kun je dan beter ergens anders insteken en genoegen nemen met 5,5%. Stel je laat een bedrag van 4000 USD rente trekken levert dat met 5,5% 220 USD p/j op en met 6,5% 260 USD p/j.Skrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:06:
[...]
Valt en staat als je ook cro gaat staken. Voor bijvoorbeeld 3 maanden ETH vastzetten voor een percentage van 6,5% moet je eerst nog eventjes voor $4000 staken.
En aangezien hij graag een wholecoiner wil worden kan hij die $4000 beter rechtstreeks in ETH steken. Dan heeft ie zijn doel in 1 x gehaald
DeFi is goed hoor, de gemiddelde persoon doet hier te weinig aan.jvel92 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:14:
[...]
Haha... Die 4k kun je dan beter ergens anders insteken en genoegen nemen met 5,5%. Stel je laat een bedrag van 4000 USD rente trekken levert dat met 5,5% 220 USD p/j op en met 6,5% 260 USD p/j.
Heb mezelf nooit echt verdiept in crypto.com. Ben veel te diep in het defi rabbit hole gedoken hehe.
nothing stops this train
CRO kaartje gaat echt wel een serieus ding worden verwacht ik.jvel92 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:14:
[...]
Haha... Die 4k kun je dan beter ergens anders insteken en genoegen nemen met 5,5%. Stel je laat een bedrag van 4000 USD rente trekken levert dat met 5,5% 220 USD p/j op en met 6,5% 260 USD p/j.
Heb mezelf nooit echt verdiept in crypto.com. Ben veel te diep in het defi rabbit hole gedoken hehe.
[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 25-10-2021 14:20 ]
dat zou zeggen dat de CRO ook potentie heeft om behoorlijk door te groeien...Mooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:17:
[...]
CRO kaartje gaat echt wel een serieus ding worden verwacht ik.
Was ook mijn reden om er vroeg al in te duiken, aan vast te houden en zelf het risico wat verhogen om van de 3% naar de 5% kaart te kruipen.
Zal steeds lastiger worden om die 3-4-5% kaarten te bemachtigen. Het gros van de (nieuwe) klanten zal genoegen moeten nemen met 1-2%. Wanneer crypto steeds meer inburgerd (betalen met stable coins zal de volgende stap kunnen zijn) is een usecase zoals bij crypto.com natuurlijk goud waard. Al bied je als bedrijf "slechts" 1% cashback op al je aankopen, het is wel een unieke benadering in de gevestigde financiele sector.
Waarom zou het steeds lastiger worden de hogere percentages te bemachtigen? Als ik het goed herinner wordt er gevraagd om een aantal cro in $ waarde aan te houden, de hoeveel $ die je moet staken staat dus vast? In tegenstelling tot Binance, maar ik neem aan dat binance eens in de zoveel tijd de hoeveelheid BNB aanpast.Mooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:17:
[...]
Was ook mijn reden om er vroeg al in te duiken, aan vast te houden en zelf het risico wat verhogen om van de 3% naar de 5% kaart te kruipen.
Zal steeds lastiger worden om die 3-4-5% kaarten te bemachtigen. Het gros van de (nieuwe) klanten zal genoegen moeten nemen met 1-2%. Wanneer crypto steeds meer inburgerd (betalen met stable coins zal de volgende stap kunnen zijn) is een usecase zoals bij crypto.com natuurlijk goud waard. Al bied je als bedrijf "slechts" 1% cashback op al je aankopen, het is wel een unieke benadering.
Ach hij heeft eerst voor een hele goede pump gezorgd.gijsvogel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:10:
[...]
Mooi hoe tijden kunnen veranderen hè...
https://twitter.com/Jaapi...DCU0nNS0zmqsOGDc32Pg&s=19
Zou je denken toch?Xqlus1ve schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:21:
[...]
dat zou zeggen dat de CRO ook potentie heeft om behoorlijk door te groeien...
Klopt, ben zelf all-in op ETH en DeFi (CRV, CVX, Spell, OHM)Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:17:
[...]
DeFi is goed hoor, de gemiddelde persoon doet hier te weinig aan.
vooral Henk en Ingrids, dat is voor hun al helemaal nog niet aan de orde, you are still early
Ja klopt, dat hebben ze enkele maanden geleden anders aangepakt. Ik zat nog te denken aan een vast aantal CRO per tier.Nopheros schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:22:
[...]
Waarom zou het steeds lastiger worden de hogere percentages te bemachtigen? Als ik het goed herinner wordt er gevraagd om een aantal cro in $ waarde aan te houden, de hoeveel $ die je moet staken staat dus vast? In tegenstelling tot Binance, maar ik neem aan dat binance eens in de zoveel tijd de hoeveelheid BNB aanpast.
[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 25-10-2021 14:28 ]
Ja, dat verwacht ik ook wel. Zie in de project discords (niet gerelateerd aan crypto.com), ook steeds meer interesse hierin.Mooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:17:
[...]
Zal steeds lastiger worden om die 3-4-5% kaarten te bemachtigen. Het gros van de (nieuwe) klanten zal genoegen moeten nemen met 1-2%. Wanneer crypto steeds meer inburgerd (betalen met stable coins zal de volgende stap kunnen zijn) is een usecase zoals bij crypto.com natuurlijk goud waard. Al bied je als bedrijf "slechts" 1% cashback op al je aankopen, het is wel een unieke benadering in de gevestigde financiele sector.
Met die reden ben ik ook heel blij dat ik een share in Curve heb kunnen bemachtigen. Een bedrijf waar ik ook erg veel van verwacht de komende jaren.
Ik vind dit soort coins van exchanges zeer interessant en word nu voor de 3e keer getriggered om er wat mee te doen. Aaarrgghh...Mooody schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:26:
[...]
Ja klopt, dat hebben ze enkele maanden geleden anders aangepakt. Ik zat nog te denken aan een vast aantal CRO per tier.
Maar neemt niet weg dat ik denk dat ze de prijs van de token zelf (enigzins) onder controle hebben en kunnen sturen, zoals Binance dat ook heeft bij BNB etc. Te snelle prijsstijgingen zijn niet in het voordeel voor de continuïteit van het platform. Investeerders/gebruikers willen juist gestage groei zien en zijn dan sneller geneigd om die CRO voor maanden of jaren vast te zetten.
Ik zou dat bedrag in CRO nooit vast hebben gezet, wanneer CRO de prijscurve van bijv. Doge zou hebben. Veel te veel risico. Uitgezoomt is CRO een prima investering, geen moonshot en dat is prima.
nothing stops this train
Je krijgt 10% rente op je CRO vanaf de $4000 kaart.Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:33:
Hier naar mijn mening de voordelen van CRO en van Binance:
voordelen CRO:
-via SEPA makkelijk geld erop zetten
-gratis Netflix/prime/spotify bij de juiste tiers
-bij hoge tier (€35.000+) mooie staking rewards voor je locked CRO
voordelen Binance
-bij launchpool mooie %rewards
-bij launchpad kun je mooi meedoen met het maximale van je maandelijkse BNB, en naar mijn weten altijd winstgevend geweest als je na launch direct verkoopt (correct me if I'm wrong)
Ze zijn allebei top, CRO geeft je naar mijn gevoel meer secundaire voordelen (mits je spotify/netflix gebruik)
maar mijn gevoel zegt dat je bij Binance meer verdient: door middel van de launchpad. (bij lagere tier)
hoe hoger je in tier komt, hoe beter CRO is denk ik (vanwege hoge %CRO locked staking rewrds)
dus onder de 35.000 kun je imo beter bij Binance zijn, hoger dan €35.000 dan bij CRO. (vind ik)
vergeet ik nog andere voordelen van CRO/Binance?
is dat toch al vanaf $4000? oke niet slecht dan.Nopheros schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:35:
[...]
Je krijgt 10% rente op je CRO vanaf de $4000 kaart.
Daarnaast heb ik met de Binance kaart toch nog wel eens issues waarbij de transactie een error geeft op een pinapparaat waardoor ik uiteindelijk 2x betaal voor een product.. Tot nu toe redelijk opgelost door Binance maar vooral vervelend dat ik er elke keer achter aan moet. Inmiddels wacht ik al 2 maand op de crypto.com kaart.. hopelijk heb ik dit probleem daar niet.
nothing stops this train
Klopt, BNB, FTT, NEXO e.d., allemaal erg interessant om voor langere periode te bezitten.Ngangatar schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:32:
[...]
Ik vind dit soort coins van exchanges zeer interessant en word nu voor de 3e keer getriggered om er wat mee te doen. Aaarrgghh...
Stepping back, deep breath, stick to the plan.... Vermeerderen ETH, vermeerderen BTC, fluffie DOT voor de gains. In de bear mag ik los, tot die tijd, stick to the freaking plan moron....
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 25-10-2021 14:47 ]
Ik steek ook zeker geen 4k in CRO, maar sta inmiddels al op 50% winst na een paar maanden. Nog een paar keer over de kop en we staan vanzelf op 4kKol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:39:
[...]
is dat toch al vanaf $4000? oke niet slecht dan.
ik moest ook lang wachten op mijn CRO kaart, niet de tijd bij gehouden maar het voelde aan als 3 maanden..... hopelijk krijg je hem snel. Ik heb echter de Midnight Blue versie (gratisssss)
ik twijfel wel om naar de Ruby Steel versie te gaan, maar gelijk de sprong naar $4000 vind ik te hoog, wie weet wat CRO doet in prijs als we in een bearmarket komen
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 25-10-2021 14:43 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq