[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 201 ... 252 Laatste
Acties:
  • 818.045 views

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09-2025
GioStyle schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:59:
[...]

Het draait allemaal om BTC. DOT hou je aan om meer sats te genereren. Daar zijn al die shitcoins voor: om uiteindelijk meer BTC te bezitten.
Dat bepaal ik zelf wel

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
GioStyle schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 08:59:
[...]

Het draait allemaal om BTC. DOT hou je aan om meer sats te genereren. Daar zijn al die shitcoins voor: om uiteindelijk meer BTC te bezitten.
Advies nemen van iemand die net 2 maanden begonnen is met crypto _/-\o_
Haha grapje man, ik zit er zelf ook net in maar ik hou mijn DOTjes lekker vast de komende jaartjes.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:21
Wowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:08:
[...]

Advies nemen van iemand die net 2 maanden begonnen is met crypto _/-\o_
Haha grapje man, ik zit er zelf ook net in maar ik hou mijn DOTjes lekker vast de komende jaartjes.
Ik ben na 5 weken uitgestapt. Niet voor niets zeggen ze de beste stuurlui staan aan wal. :+

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:48

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 01:03:
[Afbeelding]

vandaag maar eens een keer optijd naar bed......tot morgen 😴
Dit plaatje vat wel goed samen waar we mee bezig zijn ja. :/

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Wowhead
GioStyle schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:09:
[...]

Ik ben na 5 weken uitgestapt. Niet voor niets zeggen ze de beste stuurlui staan aan wal. :+
Haha begrijp het helemaal dure maand dusver in crypto, maar ja ik FOMO maar wat weg.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:28

WhySoSerious

Be the change.

Salaris gestort, weer ingekocht!

Alleen niet in crypto ;)

• GioStyle
Wowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:11:
[...]

Haha begrijp het helemaal dure maand dusver in crypto, maar ja ik FOMO maar wat weg.
Bedoel je dure maand als in geld verloren? Nee, man. Heb juist zoveel rendement gepakt dat ik me de pleuris schrok. Soort panic sell, maar dan omgekeerd. :D

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:14:
Salaris gestort, weer ingekocht!

Alleen niet in crypto ;)
Huh wat dan?

Abo op Donald Duck?
Mondkapjes?
Stonks?
Postzegels?

Enlighten us with your infinite knowledge! :Y

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• GioStyle
MicroWhale schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:17:
[...]

Huh wat dan?

Abo op Donald Duck?
Mondkapjes?
Stonks?
Postzegels?

Een ledger.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:17:
[...]

Huh wat dan?

Abo op Donald Duck?
Mondkapjes?
Stonks?
Postzegels?

Saaie NN indexfondsen van Fitvermogen. Het is een marathon, geen sprint.

Bijkomend voordeel, koers wijzigt maar 1x per dag ipv 24/7 :+

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

BTW;

MOOOOOOOOOOOOOOOOON

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:19:
[...]

d:)b

Fijn is dat hè?! Als je crypto oOo ff zat bent ga je naar aandelen :Y kijken.. en als je die zat bent ga je idd naar indexfondsen :/ kijken.

Word je rustig van. :O

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10:26
[...]

En rust in het weekend :D

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 09:42
[...]

Vorig jaar in maart begonnen met het inleggen in indexfondsen van NN en moet zeggen dat het rendement tot nu toe ook niet bepaald slecht is :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:27:
[...]

d:)b

Fijn is dat hè?! Als je crypto oOo ff zat bent ga je naar aandelen :Y kijken.. en als je die zat bent ga je idd naar indexfondsen :/ kijken.

Word je rustig van. :O
Het gaat allemaal om de balans! (Die we aan het einde van deze bullrun gaan aanbrengen :+ )

Verwijderd

Flikker op met jullie middeleeuwse boomer index troep.

Het gaat hier om crypto.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
YES schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 22:16:
[...]

Voor de kanslozen onder ons die niet een stoploss gezet hadden op hun long positie is het toch wat naar om te zien :F

Maar goed, puur en alleen eigen domme schuld. Stomme kutkneus ben ik ook.
Mijn long was uiteindelijk gekilled met de 59.7 wick zaterdag... jammer want het was best een stuk van mijn winst die nu verloren is gegaan. Nu maar weer nieuwe winst opbouwen.... ;)

• Jackson6
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:31:

Het gaat hier om crypto.
Dat klinkt als een nieuw tegeltje

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

sjorremans schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:27:
[...]

Vorig jaar in maart begonnen met het inleggen in indexfondsen van NN en moet zeggen dat het rendement tot nu toe ook niet bepaald slecht is :+
Same here, januari afgelopen jaar hier de eerste inleg gedaan. Dat staat aardig groen inderdaad.

• Wowhead
WhySoSerious schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:31:
[...]

Same here, januari afgelopen jaar hier de eerste inleg gedaan. Dat staat aardig groen inderdaad.
Toch weer 15 euro winst, nice! :P

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12-2025
Fijne moondag allemaal!

Volgende station 69k!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025

Het gaat hier om crypto.
*leest rustig het topic door*

JAAPIO SMASH!

*ruimt koffie op toetsenbord op* _/-\o_ :+

• Jackson6
  • Niet online
gijsvogel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:33:
Fijne moondag allemaal!

Volgende station 69k!
En hopelijk 5K voor ETH :D

• Xqlus1ve
  • Laatst online: 19:59

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:32:
[...]

Toch weer 15 euro winst, nice! :P
Je pakt al gauw 50% winst over een jaar :)

• Wowhead
Net toch weer wat shitcoins verkocht voor ETH. Ik wil gewoon graag een ETH whole coiner worden. Daarna koop ik wel weer wat hopium munten

[ Voor 18% gewijzigd door Wowhead op 25-10-2021 09:39 ]

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36
Wowhead schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:38:
Net toch weer wat shitcoins verkocht voor ETH. Ik wil gewoon graag een ETH whole coiner worden. Daarna koop ik wel weer wat hopium munten
Time het dan wel wat beter dan dat ik deed. KSM verkocht voor ETH. Vervolgens daalt ETH en gaat KSM 12% omhoog :'(

Dikke pro tip waar je niks mee kunt. Ik wou het alsnog even delen.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:19

Het gaat hier om crypto.
ja idd. Vond het 1999 en 2000 wel spannend, maar in 2008 gestopt met die rommel. Mij zul je niet snel meer aan dat spul zien komen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:44

YES

Moderator General Chat
Toch wel lekker dit. Net even dom wat lijntjes lopen trekken en ik dacht, ja ik denk dat we vandaag ergens nog wel een stijginkje gaan zien doordat we vannacht ook al mooi door wat resistance levels gebroken zijn en de 62.1 als support bevestigt hadden. Hele kleine long positie geopend, vooralsnog mooi in de plus. Even afwachten of we de 63k gaan pakken, eerste poging is niet gelukt, maar als we die doorbreken houd ik de long nog even wat langer open.

Voor nu een stoploss op 62.5k :)

Verwijderd

malarkan schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:34:
[...]

*leest rustig het topic door*

JAAPIO SMASH!

*ruimt koffie op toetsenbord op* _/-\o_ :+
Ja sorry, kan er echt slecht tegen als mensen besluiten deze ponzi niet dieper te financieren en besluiten hun vermogen te spreiden naar stabiele fondsen met onderliggende waarde m.b.t. de economie.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:19
YES schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:46:
Toch wel lekker dit. Net even dom wat lijntjes lopen trekken en ik dacht, ja ik denk dat we vandaag ergens nog wel een stijginkje gaan zien doordat we vannacht ook al mooi door wat resistance levels gebroken zijn en de 62.1 als support bevestigt hadden. Hele kleine long positie geopend, vooralsnog mooi in de plus. Even afwachten of we de 63k gaan pakken, eerste poging is niet gelukt, maar als we die doorbreken houd ik de long nog even wat langer open.

Voor nu een stoploss op 62.5k :)
Ik ook weer in. x6 geopend op 61.8k. LETSSS GOO

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• YES

YES

Moderator General Chat
zenith schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:31:
[...]

Mijn long was uiteindelijk gekilled met de 59.7 wick zaterdag... jammer want het was best een stuk van mijn winst die nu verloren is gegaan. Nu maar weer nieuwe winst opbouwen.... ;)
Ik had mijn verlies beperkt gelukkig, door de positie te sluiten. Wel dik in de min maar mijn gevoel zei dat hij door een wick gekilled zou gaan worden en dat was achteraf, net als bij jou, ook daadwerkelijk gebeurd.

Ik heb er verlies op geleden maar wel een waardevolle les geleerd :)

• StevenzeN
Voorzichtig aan jongs, een ingeklapte long is geen pretje.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:31:
[...]

Het gaat allemaal om de balans! (Die we aan het einde van deze bullrun gaan aanbrengen :+ )
Dat laatste! Vooral omdat we ook precies weten op welke datum en tijd de bullrun gaat eindigen. :')

Goed bezig. Ik wacht nog ff.

[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 25-10-2021 09:51 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:51:
[...]

Dat laatste! Vooral omdat we ook precies weten op welke datum en tijd de bullrun gaat eindigen. :')

Goed bezig. Ik wacht nog ff.
Wil je zeggen dat jij dat niet weet dan?
Arme ziel, dat is wel heel lastig traden zo.
:+

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 08:20
Hm. Naar aanleiding van de "A87 hack " een tijd terug ook maar eens gekeken naar mijn 2-factor authenticatie opties op de verschillende sites. Ik had het hier al iemand zien roepen maar in het geval van Binance werkt dit wel erg krom zeg. Als je iets met de creditcard online koopt (in winkels is het geen probleem ) moet je die transactie nog een keer extra authenticaten met je app. Dat is top. Echter pakt hij hier niet je normale 2-factor authenticatie (zeg password+yubikey, of password + app) maar vereist hij dat je telefoon authenticatie is ingesteld.

Zit er echt niks anders op dan dit telkens aan en uitzetten als je met de binance card iets online wil kopen? Hoe doen jullie dit? Werkt het beter met Curve als tussenstap misschien (bedenk ik me nu)?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DJee3oshTKwJbCfJfiKtqA4WiDM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZLQWaBVLlseYlqgOkM9s0Cxf.jpg?f=user_large

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik had deze nog niet voorbij zien komen.

Ethereum Price Prediction Using Logarithmic Regression

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:46
gijsvogel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:33:
Fijne moondag allemaal!

Volgende station 69k!
Inderdaad ik had toch even verwacht dat we een dipt zouden krijgen maar die was dus gister. Had nog even wat Sol willen kopen maar het punt waar ik op hoopte 155 is net niet gehaald.

Maar goed BTC moet eerst maar weer eens boven de 64K weten te komen en daar na 67K voordat het een echte run is. We gaan het deze week zien :)

[ Voor 17% gewijzigd door Astennu op 25-10-2021 10:07 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:52:
[...]

Wil je zeggen dat jij dat niet weet dan?
Arme ziel, dat is wel heel lastig traden zo.
:+
Haha, nee, wat dat betreft ben ik altijd één van de laatste. Zo leerde ik na vijf jaar ook pas dat je bij je werk geen contributie hoeft te betalen, maar juist betaald krijgt. :+

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 14:18
Die FTM boot heb ik toch wel gemist. Durven jullie nog in te stappen op dit niveau?

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou, komt er een nieuwe poging voor de 63k? Ergens heb ik wel vertrouwen maar ik ga niet vier pogingen zitten afwachten met mijn long positie. Dan neem ik de winst wel en wacht ik weer lekker af :)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:08:
Die FTM boot heb ik toch wel gemist. Durven jullie nog in te stappen op dit niveau?
Nee.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:08
twit schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:52:
Hm. Naar aanleiding van de "A87 hack " een tijd terug ook maar eens gekeken naar mijn 2-factor authenticatie opties op de verschillende sites. Ik had het hier al iemand zien roepen maar in het geval van Binance werkt dit wel erg krom zeg. Als je iets met de creditcard online koopt (in winkels is het geen probleem ) moet je die transactie nog een keer extra authenticaten met je app. Dat is top. Echter pakt hij hier niet je normale 2-factor authenticatie (zeg password+yubikey, of password + app) maar vereist hij dat je telefoon authenticatie is ingesteld.

Zit er echt niks anders op dan dit telkens aan en uitzetten als je met de binance card iets online wil kopen? Hoe doen jullie dit? Werkt het beter met Curve als tussenstap misschien (bedenk ik me nu)?
Beetje off topic misschien, hier is het BC topic: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2046542

Dat probleem heb ik ook al 2 keer gehad. De eerste keer netjes SMS aangezet tijdens het betaalproces (alleen duurt het dan net enorm lang voordat je de e-mails krijgt). Daarna SMS weer uit want inderdaad, dan kun je zonder TOTP inloggen.
Helemaal vergeten, paar dagen geleden vrij groot bedrag (3 vliegtickets rond kerst) aan het betalen, komt 'ie weer met 'je bent nog niet veilig genoeg (want slechts 2 van de 4 MFA? 8)7 ). Terwijl ik weer 3 of 4 keer op 'send e-mail' moet klikken omdat ze maar niet binnen komen en ondertussen dat betaalschermpje staat te wachten, valt 'ie opeens door. U heeft betaald. Zonder dat ik SMS weer aan had... Makkelijk voor dat moment maar toch ook een wtf moment. (wel vette cashback trouwens, _/-\o_ )

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5nVdt3buRY1c3gceOvA0g_fMpu4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A1ok5uUXcczUTRonVH6aJE7y.jpg?f=fotoalbum_large

• Astennu
Persoonlijk niet. dont chase the pumps. Misschien pas als BTC echt duidelijk een bull run laat zien en de 70K over gaat. Maar op dit punt kan het nog allemaal in elkaar storten en naar een bear market om slaan door een double top.

Ik heb hetzelfde met Weyu ben daar ook te laat wacht nu op of duidelijke confirmation of een mooie dip. Geduld werkt vaak het beste proberen geen FOMO te hebben en blij te zijn met de coins die het wel goed doen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

De Tau-boot (lamden) die hier laatst geshilled werd gaat ook dikke prima. Op 0.7 ingestapt, Inmiddels al x3. Twijfel of ik het laat doorlopen of dat ik uitstap. Ik doe verder geen research, ze kunnen me alles wijsmaken, dus of het dikke tech is weet ik niet. CMC op plekkie ~800 ofzo.

Sowieso even de inleg eruit halen. Helaas niet met 10k ingestap :p

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 25-10-2021 10:15 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• resusaapje
  • Laatst online: 25-01 21:19

resusaapje

h less

Ik zie dat je je aanpast aan de nieuwe leden? d:)b

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• StevenzeN
resusaapje schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:16:
[...]

Ik zie dat je je aanpast aan de nieuwe leden? d:)b
Hoezo?

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-01 10:37
Ik ben zojuist voor 80% uit FTM gestapt. Gevalletje sell the news en beetje op basis van TA.

Ik verwacht nu een correctie naar ongeveer $2,- en ga daar weer naar een instapmoment kijken.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
ADA/USDT op daily chart ziet er interessant uit, duurt niet lang meer!!!

nothing stops this train

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Zojuist mijn dochter van bijna 19 maanden even het woord "maan" geleerd.

Kan handig zijn voor binnenkort :)

• Astennu
Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:25:
Why? Ik zou het graag zo zien hoor maar hij zit al een hele tijd rond dit level laatst zat hij even tegen de 2.00 aan maar dat heeft hij uiteindelijk niet gehaald. Zou graag weer terug gaan naar 2.30+ levels :P

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:15
Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:25:
Dat werd tijd! Begon inmiddels wel een bagholder te worden.. O-)

• Kol Nedra
Astennu schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:28:
[...]

Why? Ik zou het graag zo zien hoor maar hij zit al een hele tijd rond dit level laatst zat hij even tegen de 2.00 aan maar dat heeft hij uiteindelijk niet gehaald. Zou graag weer terug gaan naar 2.30+ levels :P
prijsdruk, wil niet zeggen dat het naar de 2.50+ gaat, het kan ook de kant opgaan naar 1.50 :P

nothing stops this train

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

ADA gaat toch naar 150 USD :?

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:15
Zeker, net zoals DOT naar 444 USD gaat.

Verwijderd

KCS is ook weer lekker bezig. Eens kijken of ie dit keer wel door de $20 wil beuken.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:10
hangt er vanaf hoe groot je zak is denk ik >:)

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 09:46:
[...]

Ja sorry, kan er echt slecht tegen als mensen besluiten deze ponzi niet dieper te financieren en besluiten hun vermogen te spreiden naar stabiele fondsen met onderliggende waarde m.b.t. de economie.
Heb je je KCS nog aangehouden? Die gaat toch aardig lekker. :9~ Heb rond 9$ nog bijgekocht.

Edit: ah, lees je comment hier boven net. Noice.

[ Voor 5% gewijzigd door Blaim op 25-10-2021 10:33 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Dan is het goed, dan hou ik beide shitcoins nog even aan.

• Ray_
Als jullie alle bovengenoemde rommel even verkopen (behalve @WhySoSerious z'n post over zijn dochter) kunnen we BTC door de 63K duwen en de rit gewoon weer verder uitzitten. Ok?

• Kol Nedra
Ray_ schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:35:
Als jullie alle bovengenoemde rommel even verkopen (behalve @WhySoSerious z'n post over zijn dochter) kunnen we BTC door de 63K duwen en de rit gewoon weer verder uitzitten. Ok?
waarom zou je DOT verkopen dan?
ADA misschien, maar eerst kijken welke kant het opgaat.
en USD verkoop je 100%
KCS, ik moest het letterlijk even opzoeken, ben echt een noob in crypto dus :+

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 25-10-2021 10:38 ]

nothing stops this train

Verwijderd

Blaim schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:33:
[...]

Heb je je KCS nog aangehouden? Die gaat toch aardig lekker. :9~ Heb rond 9$ nog bijgekocht.

Edit: ah, lees je comment hier boven net. Noice.
Jazeker, heb er door een beetje te traden een aantal meer weten te vergaren, behoorlijk volatiele swings.

Tikt lekker aan zo.

Nu hopen dat die smerige shitcoin even zijn oude ATH breekt.

Kan ik weer een mooie bult spullen kopen die ik niet nodig heb.

• Ray_
Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:36:
[...]

waarom zou je DOT verkopen dan?
ADA misschien, maar eerst kijken welke kant het opgaat.
en USD verkoop je 100%
Ik zei ook 'rommel'. Daar valt DOT niet onder :)

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:34
Zitten hier nog een hoop mensen in CELR?

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:36:
[...]

Jazeker, heb er door een beetje te traden een aantal meer weten te vergaren, behoorlijk volatiele swings.

Tikt lekker aan zo.

Nu hopen dat die smerige shitcoin even zijn oude ATH breekt.

Kan ik weer een mooie bult spullen kopen die ik niet nodig heb.
misschien pumpt ie nu zo hard dat inside information mensen weten dat KuCoin binnenkort ook met cashback/launchpad/launchpool komen zoals Binance? (KuCoin kopieert best veel van Binance)

nothing stops this train

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-01 08:38
ColeJ schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:41:
Zitten hier nog een hoop mensen in CELR?
Ik twijfel om weer in te stappen.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
thierry1982 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:44:
[...]

Ik twijfel om weer in te stappen.
Dan niet doen, in crypto moet je dingen altijd 100% zeker weten :9

UberLurker Departement #GG.

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:34
Wat is de verwachting van CELR en DOT?

Merk dat ik (weer) teveel met alts bezig ben. Portfolio bestaat nu uit:

BTC
ETH

MIOTA
DOT
SHIB (dikke tech)
ADA
LINK
VET

[ Voor 64% gewijzigd door ColeJ op 25-10-2021 10:49 ]

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
ColeJ schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:48:

BTC
ETH

MIOTA
DOT
SHIB (dikke tech)
ADA
LINK
VET
Kan omhoog, Kan naar beneden

• Kol Nedra
ColeJ schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:48:

BTC
ETH

MIOTA
DOT
SHIB (dikke tech)
ADA
LINK
VET
Ja d:)b
maar mij moet je niet vertrouwen: ik ga namelijk 100% van mijn DOT in $glmr project stoppen :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 25-10-2021 10:52 ]

nothing stops this train

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01 22:01
In elk geval naar rechts.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Skrunsies
  • Niet online
malarkan schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:49:
[...]

Kan omhoog, Kan naar beneden
Ja of andersom natuurlijk :O , goed omdat er nog wel effe bij te melden :P

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:41:
[...]

misschien pumpt ie nu zo hard dat inside information mensen weten dat KuCoin binnenkort ook met cashback/launchpad/launchpool komen zoals Binance? (KuCoin kopieert best veel van Binance)
Geen idee, zou zomaar kunnen.

Ik kijk niet zoveel naar nieuws en updates enzo, is gewoon allemaal lood om oud ijzer. Alles wat geen fiat is pompt toch wel in de huidige fase van de markt.

Enige wat nu telt met shitcoins is koersen proberen te timen/afromen van winst voordat het hele kaartenhuis weer eens in elkaar klapt.

Bitcoin voor de hodl, shitcoins voor de handl.

• Jeaust
  • Laatst online: 11:39
Dag TA slaven.

Wat gaat de markt doen? Dan hoef ik zelf geen onderzoek te doen.

Groet.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:45:
[...]

Dan niet doen, in crypto moet je dingen altijd 100% zeker weten :9
ok stoppen maar!, niks is zeker in crypto/aandelen, etc. -O-

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Jeaust schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:51:
Dag TA slaven.

Wat gaat de markt doen? Dan hoef ik zelf geen onderzoek te doen.

Groet.
SHIB gaat nog 10000x.

• Joosie200
  • Niet online
Eigenlijk moet deze vieze ponzi bende gaat straks gewoon weer omhoog een update krijgen met:

Deze vieze ponzi bende gaat in elk geval naar rechts. En dan de gast van de snollebollekes erbij met: allemaal van links naar rechts de Fiat tent wordt gemold. :+

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Goedemorgen, ik fietste zojuist langs de Bruna en na de drukte van vorige week viel het erg mee leek het wel?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Servor schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:52:
Goedemorgen, ik fietste zojuist langs de Bruna en na de drukte van vorige week viel het erg mee leek het wel?
Zijn ze weer open?

Zero.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Servor schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:52:
Die gaan pas om 12 uur open toch? :+

• Joosie200
  • Niet online

• Skrunsies
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:53:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ghz6Lctc5V2cDucz3YMg7vcRcpg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nmAeg9cPepd6zBfRIy6wY6mC.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wjvsHgWohMbdbjhwnOuNzTU3X9c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NfGFGYrcLf7P3D7jkqwu9K6S.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Skrunsies op 25-10-2021 11:01 ]

• thierry1982
Kol Nedra schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:50:
[...]

Ja d:)b
maar mij moet je niet vertrouwen: ik ga namelijk 100% van mijn DOT in $glmr project stoppen :Y)
Poah!

• Bushalte

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Bushalte
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:51:
[...]

Geen idee, zou zomaar kunnen.

Ik kijk niet zoveel naar nieuws en updates enzo, is gewoon allemaal lood om oud ijzer. Alles wat geen fiat is pompt toch wel in de huidige fase van de markt.

Enige wat nu telt met shitcoins is koersen proberen te timen/afromen van winst voordat het hele kaartenhuis weer eens in elkaar klapt.

Bitcoin voor de hodl, shitcoins voor de handl.
Yep, the game is on. Spanning en sensatie wel, want hoe kom je zo gunstig mogelijk van die shitcoins af. Niet te greedy zijn, maar hey, je wil de boot ook niet missen!

Verwijderd

Xqlus1ve schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 10:53:
[...]

De weekly open van de Bruna is verplaatst naar 13:00 op weken met een bullish weekly close van crypto.

De hipster moonboys liggen met tentjes in de rij te wachten in de regen op gehypte vaporware.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Zo knap! je noemt 2 winkels op (van de tig), Bruna bij mij gaat gewoon open om 12 uur :P

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:11

HollovVpo1nt

I like gadgets

GMR 24H Change 282.93%
Wie heeft deze shitcoin? xD gefeliciteerd

• Bushalte
Ik schreef trouwens "boot", maar bedoelde natuurlijk "top". Want de bags zijn natuurlijk allang rond de vorige top gevuld. :')
Uiteindelijk verwacht ik ook hier gewoon weer van te leren en dan met een eventuele volgende cycle het perfect te doen.

HAHAHA.

• Astennu
Bushalte schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:12:
Ik schreef trouwens "boot", maar bedoelde natuurlijk "top". Want de bags zijn natuurlijk allang rond de vorige top gevuld. :')
Uiteindelijk verwacht ik ook hier gewoon weer van te leren en dan met een eventuele volgende cycle het perfect te doen.

HAHAHA.
Wat volgens mij wel redelijk werkt is kopen als de RSI van de 4H of als je veiliger wilt spelen 1D onder de 25-30 zit. Zelfde voor sell boven de 75-80. Dan koop je tenminste niet op de top :P Buy the DIPS!

• thierry1982
HollovVpo1nt schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:10:
GMR 24H Change 282.93%
Wie heeft deze shitcoin? xD gefeliciteerd
Verkeerde topic ouwe reus.

Verwijderd

Bushalte schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:12:

HAHAHA.
Wisten we maar waar de top lag. Dat zou het allemaal wat makkelijker maken.

Die shitcoins dumpen gaat me trouwens redelijk makkelijk af. Iedere dag toch weer 10 nieuwe kansen om op een oppompende luchtbel in te stappen.

En omdat 70% van de PF toch Bitcoin is zit je er altijd in.

Het is op die manier zelfs vrij lastig om de boot te missen, helemaal wanneer er iedere dag een nieuwe vloot in de haven ligt.

Alleen BETA laat me gruwelijk in de steek.

Ach ja. Je kunt niet alles hebben, maar wel veel.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Astennu schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:14:
[...]

Wat volgens mij wel redelijk werkt is kopen als de RSI van de 4H of als je veiliger wilt spelen 1D onder de 25-30 zit. Zelfde voor sell boven de 75-80. Dan koop je tenminste niet op de top :P Buy the DIPS!
Mee eens. En er zijn een aantal sites die de top van BTC proberen te indiceren. Je shitcoins kúnnen daarna in een altseason goed gaan toppen maar op de (lokale) top van BTC verkopen kan iig een mooi verkoopmoment signaleren.

Ik gebruik deze, o.a. via andere gasten hier en op Reddit op getipt :

Bitcoin Rainbow Chart

Fear & Greed Index

Bitcoin Bull Run Index

Ben nu van de top 100 coins aan het bekijken welke in april hun ATH hadden op de piek toen van BTC en welke daarna juist gepiekt hebben. Dan weet ik welke soort coins in mijn PF ik nog even na de volgende piek van BTC juist nog even aan moet houden en welke ik alvast verkoop, tegelijk met m'n BTC natuurlijk.

• Bushalte
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:17:
[...]

Wisten we maar waar de top lag. Dat zou het allemaal wat makkelijker maken.

Die shitcoins dumpen gaat me trouwens redelijk makkelijk af. Iedere dag toch weer 10 nieuwe kansen om op een oppompende luchtbel in te stappen.

En omdat 70% van de PF toch Bitcoin is zit je er altijd in.

Het is op die manier zelfs vrij lastig om de boot te missen, helemaal wanneer er iedere dag een nieuwe vloot in de haven ligt.

Alleen BETA laat me gruwelijk in de steek.

Ach ja. Je kunt niet alles hebben, maar wel veel.
Dat is dus ook mijn plan. Ik ben niet zo greedy dat ik per se de top moet hebben. Zit sowieso in BTC en ETH dus er wordt geen boot gemist.

Wel dus wat alts die ik voor te veul heb gekocht en waar ik nu in elk geval geen verlies op zou willen.

[ Voor 0% gewijzigd door Bushalte op 25-10-2021 11:21 . Reden: typo ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jU0Sm0YKRA5n7fZEd30MnsVQPEs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XrNiAUj4KVQFmuIEB16TNljw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPQAJqABYN4LUjsqI73eY3nc7V8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lcc5z7DKBkp7PxI8qoESO0Ei.jpg?f=fotoalbum_large

• Astennu
Blaim schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:19:
[...]

Mee eens. En er zijn een aantal sites die de top van BTC proberen te indiceren. Je shitcoins kúnnen daarna in een altseason goed gaan toppen maar op de (lokale) top van BTC verkopen kan iig een mooi verkoopmoment signaleren.

Bitcoin Rainbow Chart

Fear & Greed Index

Bitcoin Bull Run Index

Ben nu van de top 100 coins aan het bekijken welke in april hun ATH hadden op de piek toen van BTC en welke daarna juist gepiekt hebben. Dan weet ik welke soort coins in mijn PF ik nog even na de volgende piek van BTC juist nog even aan moet houden en welke ik alvast verkoop, tegelijk met m'n BTC natuurlijk.
Fear and greed gebruik ik onderdaad ook.

Ik heb ook nog VET en ADA. ADA heeft eerder al wel een nieuwe ATH gehad maar VET nog niet. Tov de huidige koers hebben ze beide nog veel potentie.
Maar goed stel ik verkoop nu alles heb ik nog winst. Dus ik sta er niet slecht voor. Hoop alleen dat ik er 2-2.5x van kan maken bij de volgende bull run (hopelijk is die nu bezig ik ga het zien :) )

Verwijderd

Blaim schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:19:
[...]

Bitcoin Rainbow Chart

Fear & Greed Index

Bitcoin Bull Run Index

Gequote vanwege goede tip die wel eens mooie vruchten kan afwerpen.

Ben oprecht benieuwd hoe het je verloopt met deze strategie d:)b
Pagina: 1 ... 201 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!